Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΖΑΛΟΓΓΟΥ....ας κρατήσουν οι χοροί λοιπόν..
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 31, 2013 11:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΖΑΛΟΓΓΟΥ....ας κρατήσουν οι χοροί λοιπόν.. Απάντηση με Συμπερίληψη

Πρόλογος

Πληροφορία που έχει ήδη στείλει ο Άδωνης Γεωργιάδης, -κατά κόσμον μπουμπούκος- καταγράφει ότι η κυρία ρεπούση ΔΕΝ είναι ιστορικός αλλά καθηγήτρια γαλλικής φιλολογίας (comment allez-vous?)…και επικαλείται τα κάτωθι στοιχεία:

Στο ΦΕΚ με ημερομηνία 13/09/1980, τεύχος τρίτον,
με αριθμό φύλλου 266, εκδοθέν από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και
Θρησκευμάτων, όπου αναφέρονται οι διορισμοί των διαφόρων πτυχιούχων σε θέσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαιδεύσεως στην σελίδα 2347, του κλάδου Α5 των πτυχιούχων Γαλλικής Φιλολογίας βρίσκουμε το εξής όνομα:
Ρεπούση Μαρία του Βασιλείου, διορισθείσα σε Γυμνάσιο στην Άρτα. Καθηγήτρια Γαλλικών δηλαδή για όσους δεν κατάλαβαν.

Στο ΦΕΚ αρ. φύλλου 86, της 15ης Απριλίου του 2005, σελ. 598 προκηρύχθηκε μία θέση μέλους Δ.Ε.Π. του Παιδαγωγικού
Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
Θεσαλονίκης από την κ. Μαριέττα Γιαννάκου. Στο ΦΕΚ αρ. φύλλου 73, της
2ας Φεβρουαρίου του 2007 στην σελίδα 612 γίνεται ο διορισμός της κας
Ρεπούση, ως επίκουρης καθηγήτριας με μονιμότητα σύμφωνα με την
προηγουμένως προκηρυχθείσα θέση. Δηλ. η προκήρυξη της θέσεως έγινε αφού είχε αναλάβει την συγγραφή του βιβλίου και ο διορισμός, έγινε, αφού είχε συγγράψει προηγουμένως το βιβλίο. Δηλ. όταν παρέδωσε το βιβλίο αυτό η κα Ρεπούση δεν ήταν μόνιμη Επίκουρος Καθηγήτρια Πανεπιστημίου.
Προφανώς θα πει κάποιος είχε διδακτική εμπειρία, μεταπτυχιακά, διδακτορικούς τίτλους, όλα καλά, πτυχίο Ιστορίας όχι. Δεν ήταν Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιστορίας, όταν παρέδωσε το βιβλίο
επαναλαμβάνω, και αυτό τα λέει όλα. Η ίδια κυρία Ρεπούση, που αμφισβητεί
το δικαίωμα της Ακαδημίας Αθηνών να κρίνει το έργο της. Και ο νοών
νοείτο!
Είναι ιστορικός ή όχι τελικά?

Κυρίως θέμα
Χορός του Ζαλόγγου (στοιχεία από Resaltomag.blogspot.gr)

Η ‘ιστορικός’ καθηγήτρια λοιπόν δυσαρεστείται με την αλήθεια, ότι κάποιες ελληνίδες γυναίκες έπεσαν από τον συγκεκριμένο χώρο μαζί με τα παιδιά τους, ηρωϊκά..
Εάν ήταν πραγματικά Ιστορικός και όχι «ιστορικός» υπηρεσίας, θα γνώριζε τη διαλεκτική της Ιστορίας: Οι ιστορικοί Θρύλοι δεν είναι μύθοι. Στηρίζονται σε αληθινά γεγονότα φορτισμένα συγκινησιακά, ίσως και με κάποια «μυθολογική» υπερβολή, μεταφερόμενα από γενιά σε γενιά μέσω της προφορικής παράδοσης.

Πραγματικά γεγονότα της ιστορίας, συγκλονιστικά και ηρωικά γίνονται Θρύλοι μέσω της λαϊκής παράδοσης και λαϊκής μούσας: ΑΥΤΑ δεν είναι ιστορικοί μύθοι, ούτε κατασκευασμένα από κανέναν, απλώς μπορεί, το ιστορικό τους ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ να «επενδύεται» με κάποιες συγκινησιακές «υπερβολές», με κάποιο «μυθολογικό» τσόφλι…

Αν η κ. Ρεπούση ήταν Ιστορικός αυτό θα το γνώριζε. Αλλά δεν είναι Ιστορικός, εκτελεί «χρέη» επιδοτούμενου «ιστορικού»…

Αλήθεια από πού αντλεί η κ. Ρεπούση το «ιστορικό» της απόφθεγμα: Ότι ο Χορός του Ζαλόγγου είναι μύθος;
Βρισκόταν εκεί και κατέγραφε το συμβάν;

Αν διέθετε λίγη σοβαρότητα θα μελετούσε τουλάχιστον τις μαρτυρίες εκείνων που ζήσανε τα χρόνια εκείνα και μάλιστα στα Ιωάννινα.
Θα καταγράψουμε κάποιες:

α). Ιάκωβος Μπαρτόλντυ: Πρώσος περιηγητής και διπλωμάτης (καθόλου ευνοϊκός προς τους Έλληνες) που Βρισκόταν την εποχή εκείνη (1803-1804) στα Ιωάννινα.
Γράφει στο έργο του: «Ταξίδιον εις την Ελλάδα 1803 – 1804»:
«Καμιά εκατοστή απ΄ αυτούς τους δυστυχισμένους είχαν αποτραβηχτεί βόρεια της Πρέβεζας στο Μοναστήρι του Ζαλόγγου. Τους επιτέθηκαν εκεί θεωρώντας ότι τάχα αυτή η τοποθεσία, πράγματι ισχυρή, θα μπορούσε να τους προσφέρει ένα νέο τόπο μόνιμης διαμονής, όπου και η σφαγή που ακολούθησε υπήρξε φρικτή. Τριάντα εννέα γυναίκες γκρεμίστηκαν από τα βράχια με τα παιδιά τους που μερικά ακόμη βύζαιναν».

β). Γουλιέλμος Μαρτίνος Ληκ: Άγγλος στρατιωτικός, περιηγητής και αρχαιολόγος, γράφει από πληροφορίες που συνέλεξε το 1805:
«Περίπου 100 οικογένειες είχαν αποτραβηχτεί στο μέρος αυτό από το Σούλι και την Κιάφα, με συνθήκες και ζούσαν στο λόφο ανενόχλητες ώσπου έπεσε το Κούγκι. Τότε επειδή τάχα η περιοχή αυτή ήταν περισσότερη οχυρή ξαφνικά τους επιτέθηκαν με διαταγή του Βεζίρη. Όταν η κατάσταση έγινε απελπιστική ο Κίτσος Μπότσαρης και ένα τμήμα του διέφυγαν. Από τους υπολοίπους, 150 σκλαβώθηκαν και 25 κεφάλια στάλθηκαν στον Αλβανό Μπουλούκμπαση στην Καμαρίνα που διεύθυνε τις επιχειρήσεις, 6 άνδρες και 22 γυναίκες ρίχτηκαν από τα βράχια από το ψηλότερο σημείο του γκρεμνού, προτιμώντας έτσι παρά να πέσουν ζωντανοί στα χέρια των εχθρών τους. Πολλές γυναίκες που είχαν παιδιά τις είδαν να τα ρίχνουν με δύναμη προτού εκείνες κάνουν το μοιραίο πήδημα».

γ). Χριστόφορος Περρραιβού: Το 1815 δημοσιεύει την πρώτη αναφορά στο περιστατικό:
«τότε εγνώρισαν ο Κουτσιονίκας και ο Κίτσιο Μπότσαρης την συνηθισμένην αντιπληρωμήν όπου δίδει ο Βεζίρης εις τους πιστούς του προδότας, πλην η μετάνοια τότε ήτο ανωφελής. Άρχισαν μ΄ όλον τούτο και αντεμάχοντο μεγαλοψύχως, δεν είχαν όμως τα αναγκαία ν΄ αντισταθούν περισσότερον από δύο ημέρας. Αι γυναίκες δε κατά την δευτέραν ημέραν βλέπουσαι ταύτην τη κτηνώδη περίστασιν, εσυνάχθησαν έως εξήκοντα, επάνω εις έναν πετρώδη κρημνόν. Εκεί εσυμβουλεύθησαν και απεφάσισαν ότι καλύτερα να ριφθούν κάτω από τον κρημνόν διά να αποθάνουν, πάρεξ να παραδοθούν διά σκλάβες εις χείρας των Τούρκων. Όθεν αρπάξαντες με τας ιδίας των χείρας τα άκακα και τρυφερά βρέφη, τα έρριπτον κάτω εις τον κρημνόν. Έπειτα αι μητέρες πιάνοντας η μία με την άλλη τα χέρια τους άρχισαν και εχόρευαν, χορεύουσαι δε επηδούσαν ευχαρίστως μίαν κατόπιν της άλλης από τον κρημνόν. Μερικαί όμως δεν απέθανον, επειδή έπιπτον επάνω εις τα παιδία των και τους συντρόφους, των οποίων τα σώματα ήταν καρφωμένα πάνω εις τες μυτερές πέτρες του κρημνού».

δ).Φραγκίσκος Πουκεβίλ: Διέμεινε 10 χρόνια στην αυλή του Αλή Πασά. Το 1820 στο τρίτομο έργο του «Ταξίδι στην Ελλάδα» αναφέρεται στο επεισόδιο:
«…τις γυναίκες τις γκρέμισαν από τα ύψη των βουνών στις αβύσσους του Αχέροντα, τα παιδιά πουλήθηκαν στα παζάρια.»
Τον επόμενο όμως χρόνο που εκδίδονται οι άλλοι τόμοι περιλαμβάνεται το γεγονός με περισσότερη λεπτομέρεια:
«Ηρωικό θάρρος εξήντα γυναικών, που κινδύνευαν να παραδοθούν στη σκλαβιά των Τούρκων. Ρίχνουν τα παιδιά τους πάνω στους πολιορκητές σαν να ήταν πέτρες έπειτα, πιάνοντας το τραγούδι του θανάτου και κρατώντας η μιά το χέρι της άλλης, ρίχτηκαν στο βάθος της αβύσσου, όπου τα κομματιασμένα πτώματα των παιδιών τους δεν άφηναν μερικές να συναντήσουν το Χάρο, όπως θα το ήθελαν.»

ε). Κλωντ Φωριέλ: Γάλλος Ιστορικός και ακαδημαϊκός δίνει παραστατικές λεπτομέρειες:
«..ήταν ακόμα αβέβαιη, όταν εξήντα γυναίκες, βλέποντας πως στο τέλος θα σκοτώνονταν οι δικοί τους, μαζεύονται σ΄ ένα απότομο ψήλωμα στον γκρεμό, που στη μία πλευρά του ανοιγόταν ένα βάραθρο και στο βάθος του το ρέμα άφριζε ανάμεσα στους μυτερούς βράχους που γέμιζαν τις όχθες και τη κοίτη του. Εκεί αναλογίζονται τι έχουν να κάνουν, για να μη πέσουν στα χέρια των Τούρκων, που τους φαντάζονται κιόλας να τις κυνηγούν. Αυτή η απελπισμένη συζήτηση στάθηκε σύντομη, και η απόφαση που ακολούθησε ήταν ομόγνωμη. Οι περισσότερες απ΄ αυτές τις γυναίκες ήταν μητέρες, αρκετά νέες, και είχαν μαζί τα παιδιά τους, άλλες στο βυζί ή στην αγκαλιά, άλλες τα κρατούσαν από το χέρι.
»Η κάθε μια πήρε το δικό της, το φίλησε για τελευταία φορά και το έριξε ή το έσπρωξε γυρνώντας το κεφάλι στον διπλανό γκρεμό. Όταν δεν είχαν πια παιδιά να γκρεμίσουν, πιάστηκαν από τα χέρια και άρχισαν ένα χορό, γύρω – γύρω, όσο πιο κοντά γινόταν στην άκρη του γκρεμού και η πρώτη απ΄ αυτές, αφού χόρεψε μια βόλτα φτάνει στην άκρη, ρίχνεται και κυλιέται από βράχο σε βράχο ως κάτω στο φοβερό βάραθρο. Ωστόσο ο κύκλος, ή ο χορός συνεχίζει να γυρνάει, και σε κάθε βόλτα μια χορεύτρια αποκόβεται με τον ίδιο τρόπο, ως την εξηκοστή. Λένε πως από κάποιο θαύμα, μία απ΄ αυτές τις γυναίκες δεν σκοτώθηκε πέφτοντας».

Υπάρχουν ακόμα και άλλες μαρτυρίες της εποχής εκείνης. Αλλά αυτές είναι υπέρ-αρκετές.
Αλλά είπαμε.
Η «ιστορικός» κ. Ρεπούση δεν νοιάζεται για την ιστορία. Άλλο έργο της έχει ανατεθεί

πέραν όλων αυτών, είναι ακόμα πιο άσχημο να βλέπεις μια γυναίκα η οποία αδυνατεί να υπερασπιστεί την γνώμη της, τα όσα έχει πει, τα όσα έχει γράψει…

Προσωπικά όταν την παρακολούθησα στο youtube βίντεο, διότι παρόλο που δεν συμφωνώ με τις ιδέες της την θεωρούσα μέχρι εκεινη την στιγμή δυναμική και έξυπνη, χρειάστηκε να την ακουσω για να αλλάξω την απόψή μου και να την θεώρησω δειλή, αριβίστρια δίχως ιδιαίτερη ευφυΐα, και δίχως το θάρρος να υποστηρίξει ότι έχει πει και ότι έχει γράψει...
Μπορεί να έχω λανθασμένο κριτήριο, τα συμπεράσματα είναι δικά σας…

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NY2j3cWxwEE#!

παρεμπειπτόντως, είχα κάποτε έναν γείτονα, που είχε ένα κατάστημα εσωρούχων...στην συνέχεια βοηθούσε διάφορες τραγουδίστριες σαν στιλίστας...το βιογραφικό του έγραφε ότι σπούδασε στο ecole du louvre και στην συνέχεια είχε μακρά εργασιακή εμπειρία στον yves saint laurent....και να σκεφτείτε ότι δεν γνώριζε λέξη γαλλικά.... Laughing Laughing
παρόλα αυτά επώνυμος κοσμος τον πίστεψε... Wink

στην Ελλάδα τελικά ότι δηλώσεις είσαι??? Δεν ξέρω...
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bonnot
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 980

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 10:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ε Λ Ε Ο Σ με το δελτίο τύπου της ΧΑ εδώ μέσα κάθε λίγο και λιγάκι!!!!!!!!!
_________________
"Mόνην τε ὀρθὴν πολιτείαν εἶναι τὴν ἐν κόσμῳ."
― Διογένης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tanysipteros
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 706

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 2:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bonnot έγραψε:
Ε Λ Ε Ο Σ με το δελτίο τύπου της ΧΑ εδώ μέσα κάθε λίγο και λιγάκι!!!!!!!!!


Που πήγε το κεφάλι σου ρε?

Μάλλον στο πήραν...Αναμενόμενο ήταν...Άν έχεις μεγάλη γλώσσα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bonnot
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 980

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 4:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

TI ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ Γ@ΜΗΜΕΝΟ Π*ΥΣΤΡΑΚΙ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SARUMAN
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 1729
Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 7:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΖΑΛΟΓΓΟΥ....ας κρατήσουν οι χοροί λοιπόν.. Απάντηση με Συμπερίληψη

MARIA έγραψε:


Η «ιστορικός» κ. Ρεπούση δεν νοιάζεται για την ιστορία. Άλλο έργο της έχει ανατεθεί



Aυτό ακριβώς συμβαίνει αγαπητή μου Μαρία.
Της κυρίας ΑΛΛΟ έργο της έχει ανατεθεί.
Και μπαίνουμε κι εμείς στο λούκι να εξηγούμε τα αυτονόητα.
Και μπαινουμε κι εμείς στο λούκι να προσπαθούμε να αποδείξουμε ιστορικές αλήθειες οι οποίες δε χωρούν καμμία αμφιβολία.
Αλλά όλα αυτά τα μπουμπούκια μας έφεραν τώρα καινούργια φρούτα.
Η διδακτική όψη της ιστορίας κι όχι η αντικειμενική ιστορία.
Η ανάλυση των ιστορικών γεγονότων όχι με βάση την αντικειμενική καταγραφή τους αλλά με βάση κοινωνικοπολιτικά αξιώματα που πρέπει να προκύψουν απο αυτά για να ενδυναμώσουν τη νέα τάξη πραγμάτων και τη παγκοσμιοποίηση.
Αυτή είναι η δουλειά της ρεπούση και των υπόλοιπων ανδρείκελων.
Να αλλοιώσουν την ιστορία και να την προσαρμόσουν στα δεδομένα των φασιστών της παγκοσμιοποίησης.
_________________
Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bonnot
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 980

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 7:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

δηλ. τώρα εσύ υπερασπίζεσαι την ιστορική αντικειμενικότητα..
Ποιόν δουλεύεις??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 12:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Λοιπόν δεν ξέρω τι άλλο έχει πει η κα. Ρεπούση, αλλά αυτό που άκουσα δεν έχει σχέση με κάποιο ζήτημα ιστορίας αλλά με την συμπεριφορά και ειδικότερα την ποινικοποίηση της ιστορικής άποψης. Η κα. Ρεπούση είναι αντίθετη με την ποινικοποίηση της άλλης ιστορικής άποψης, άλλης ως προς την καθιερωμένη. Δεν γίνεται λόγος για το αν υπήρξε χορός του Ζαλόγγου. Όμως μπορεί ο καθένας αν ενστερνιστεί την άποψή της, να υποστηρίξει ότι θέλει. Αυτό κατά μια άποψη δεν είναι χειρότερο από το να βγει αύριο μια πλειοψηφία στη Βουλή και να ψηφίσει ένα νόμο που να λέει ότι όλοι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν αδελφές και πως όποιος λέει το αντίθετο θα φάει φυλακή! Όσο εκνευριστικό είναι αυτό, τόσο είναι και να λες σε κάποιον τι άποψη πρέπει να έχει για την ιστορία.
Εδώ δηλαδή υπάρχει μια βία κατά της ελεύθερης βούλησης. Αν δηλαδή κάθε φορά λέμε ότι είμαστε δημοκράτες, ότι πιστεύουμε στην ελεύθερη βούληση...αλλά αυτή θα πρέπει να περνάει από κόσκινο...τεκμηρίων...τότε δεν θα έχουμε ελεύθερη βούληση. Το ίδιο είναι και με την αντίληψη της ιστορίας. Αν δεχτούμε πως υπάρχει μόνο η επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορία, τότε κάθε "διαστρέβλωση" θα σημαίνει και ποινή! Ποιος όμως έχει το δικαίωμα να κρίνει την ιστορία; Κατά τη γνώμη μου ούτε ο νομοθέτης δικαιούται να επιβάλλει σε καθένα μας το τι εντύπωση έχουμε για τα ιστορικά γεγονότα, ούτε κανένας άλλος. Η ιστορία ανήκει στην μνήμη, και η μνήμη μαζί με την λογική προσδίδει αυτό που λέμε γνώμη. Κάθε προσπάθεια να μπει η μνήμη σε καλούπι...είναι σαν να βάζουμε τη βούληση σε καλούπι. Και ενώ μπορεί κανείς να αντιπροσωπευθεί σε κάτι που δεν ξέρει, με δικηγόρο, ή μηχανικό, δείτε ότι η ποινικοποίηση της ιστορικής μνήμης σημαίνει μια υποχρέωση ...ο καθένας μας να αντιπροσωπεύει έναν τύπο Χ, ο οποίος ξέρει τα πάντα, σωστά. Ασφαλώς αυτό από μόνο του δείχνει ότι ο καθένας μας μειονεκτεί απέναντι στον Χ...άρα θα βρίσκεται πάντα "υπόλογος" για όλα εκείνα που δεν ξέρει...που δεν έχει γνώμη γιατί απλά δεν ξέρει τι γνώμη έχει ο Χ και αν πει κουταμάρα θα φάει ποινή.

Λοιπόν πάνω σε αυτά έθεσε θέμα η κα. Ρεπούση και κάποιοι πονηροί δημοσιογράφοι έκαναν θέμα όχι την ουσία αλλά ένα μέρος από τα "συμπεράσματα" της υπόθεσής της, και το γύρισαν εναντίον της ζητώντας να πει τη γνώμη της για ιστορικά ζητήματα. Το έκαναν αυτό απλά για να γίνεται συζήτηση...πώς κάποιοι αριστεροί θέλουν να αλλάξουν αυτά που ξέρουμε. Ουσιαστικά οι αριστεροί για μένα είναι για κλάματα, αλλά εδώ η Ρεπούση, έχει ουσιαστικό λόγο και καμία σχέση με αυτά που της αποδίδουν!

Επειδή γνωρίζω την Maria, ξέρω ότι θα το σκεφθεί ξανά και δεν θα ξαναπέσει στη παγίδα....
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tanysipteros
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 706

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 1:04 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Λοιπόν δεν ξέρω τι άλλο έχει πει η κα. Ρεπούση, αλλά αυτό που άκουσα δεν έχει σχέση με κάποιο ζήτημα ιστορίας αλλά με την συμπεριφορά και ειδικότερα την ποινικοποίηση της ιστορικής άποψης. Η κα. Ρεπούση είναι αντίθετη με την ποινικοποίηση της άλλης ιστορικής άποψης, άλλης ως προς την καθιερωμένη. Δεν γίνεται λόγος για το αν υπήρξε χορός του Ζαλόγγου. Όμως μπορεί ο καθένας αν ενστερνιστεί την άποψή της, να υποστηρίξει ότι θέλει. Αυτό κατά μια άποψη δεν είναι χειρότερο από το να βγει αύριο μια πλειοψηφία στη Βουλή και να ψηφίσει ένα νόμο που να λέει ότι όλοι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν αδελφές και πως όποιος λέει το αντίθετο θα φάει φυλακή! Όσο εκνευριστικό είναι αυτό, τόσο είναι και να λες σε κάποιον τι άποψη πρέπει να έχει για την ιστορία.
Εδώ δηλαδή υπάρχει μια βία κατά της ελεύθερης βούλησης. Αν δηλαδή κάθε φορά λέμε ότι είμαστε δημοκράτες, ότι πιστεύουμε στην ελεύθερη βούληση...αλλά αυτή θα πρέπει να περνάει από κόσκινο...τεκμηρίων...τότε δεν θα έχουμε ελεύθερη βούληση. Το ίδιο είναι και με την αντίληψη της ιστορίας. Αν δεχτούμε πως υπάρχει μόνο η επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορία, τότε κάθε "διαστρέβλωση" θα σημαίνει και ποινή! Ποιος όμως έχει το δικαίωμα να κρίνει την ιστορία; Κατά τη γνώμη μου ούτε ο νομοθέτης δικαιούται να επιβάλλει σε καθένα μας το τι εντύπωση έχουμε για τα ιστορικά γεγονότα, ούτε κανένας άλλος. Η ιστορία ανήκει στην μνήμη, και η μνήμη μαζί με την λογική προσδίδει αυτό που λέμε γνώμη. Κάθε προσπάθεια να μπει η μνήμη σε καλούπι...είναι σαν να βάζουμε τη βούληση σε καλούπι. Και ενώ μπορεί κανείς να αντιπροσωπευθεί σε κάτι που δεν ξέρει, με δικηγόρο, ή μηχανικό, δείτε ότι η ποινικοποίηση της ιστορικής μνήμης σημαίνει μια υποχρέωση ...ο καθένας μας να αντιπροσωπεύει έναν τύπο Χ, ο οποίος ξέρει τα πάντα, σωστά. Ασφαλώς αυτό από μόνο του δείχνει ότι ο καθένας μας μειονεκτεί απέναντι στον Χ...άρα θα βρίσκεται πάντα "υπόλογος" για όλα εκείνα που δεν ξέρει...που δεν έχει γνώμη γιατί απλά δεν ξέρει τι γνώμη έχει ο Χ και αν πει κουταμάρα θα φάει ποινή.

Λοιπόν πάνω σε αυτά έθεσε θέμα η κα. Ρεπούση και κάποιοι πονηροί δημοσιογράφοι έκαναν θέμα όχι την ουσία αλλά ένα μέρος από τα "συμπεράσματα" της υπόθεσής της, και το γύρισαν εναντίον της ζητώντας να πει τη γνώμη της για ιστορικά ζητήματα. Το έκαναν αυτό απλά για να γίνεται συζήτηση...πώς κάποιοι αριστεροί θέλουν να αλλάξουν αυτά που ξέρουμε. Ουσιαστικά οι αριστεροί για μένα είναι για κλάματα, αλλά εδώ η Ρεπούση, έχει ουσιαστικό λόγο και καμία σχέση με αυτά που της αποδίδουν!

Επειδή γνωρίζω την Maria, ξέρω ότι θα το σκεφθεί ξανά και δεν θα ξαναπέσει στη παγίδα....


Συνταυτίζομαι με την τοποθέτηση σου Bugy...

Αν αυτά τα καθίκια, αρχίζουν να μας επιβάλλουν για το τι θέλουν αυτοί να πιστεύουμε, θα αρχίσει ένας νεός μεσαίωνας, όπου θα εξυπηρετεί το μεγάλο κεφάλαιο και τις τράπεζες αλλά...Θα αρχίσουν και νέες επαναστάσεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tanysipteros
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 706

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 1:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bonnot έγραψε:
TI ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ Γ@ΜΗΜΕΝΟ Π*ΥΣΤΡΑΚΙ???


Μάλλον είσαι ο ακέφαλος καβαλάρης...Των μανεκέν(ελληνική τσόντα δεκαετίας 80) Laughing Laughing Laughing Laughing

Αλλά μάλλον θα ενσάρκωνες καλύτερα τον ρόλο του Ζωρζ Τσάπελα.. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 8:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΖΑΛΟΓΓΟΥ....ας κρατήσουν οι χοροί λοιπόν.. Απάντηση με Συμπερίληψη

SARUMAN
έγραψε:
MARIA έγραψε:


Η «ιστορικός» κ. Ρεπούση δεν νοιάζεται για την ιστορία. Άλλο έργο της έχει ανατεθεί



Aυτό ακριβώς συμβαίνει αγαπητή μου Μαρία.
Της κυρίας ΑΛΛΟ έργο της έχει ανατεθεί.
Και μπαίνουμε κι εμείς στο λούκι να εξηγούμε τα αυτονόητα.
Και μπαινουμε κι εμείς στο λούκι να προσπαθούμε να αποδείξουμε ιστορικές αλήθειες οι οποίες δε χωρούν καμμία αμφιβολία.
Αλλά όλα αυτά τα μπουμπούκια μας έφεραν τώρα καινούργια φρούτα.
Η διδακτική όψη της ιστορίας κι όχι η αντικειμενική ιστορία.
Η ανάλυση των ιστορικών γεγονότων όχι με βάση την αντικειμενική καταγραφή τους αλλά με βάση κοινωνικοπολιτικά αξιώματα που πρέπει να προκύψουν απο αυτά για να ενδυναμώσουν τη νέα τάξη πραγμάτων και τη παγκοσμιοποίηση.
Αυτή είναι η δουλειά της ρεπούση και των υπόλοιπων ανδρείκελων.
Να αλλοιώσουν την ιστορία και να την προσαρμόσουν στα δεδομένα των φασιστών της παγκοσμιοποίησης.

! ! ! ! ! ! ! ! !
Idea

Η σωστη εκφραση ειναι ρομποτοειδη... Cool
Ολα τα ρομποτοειδη ειναι προκατασκευασμενα (παν)ομοιωματα ανθρωπων προγραμματισμενα να αντικαθιστουν τους φυσικους ανθρωπους, οι οποιοι "αποσυρονται" κανονικα, και να παιζουν ενα ρολο προαποφασισμενο απο τους κατασκευαστες τους
Και αυτο ειναι πλεον τις τρεις τελευταιες δεκαετιες, ισως και περισσοτερο, ωμη πραγματικοτητα και "κοινο" μυστικο στη διεθνη πρακτικη του αφανους οσο και μαινομενου πολεμου



Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος m.E=P^2 Το Πνευμα Ειναι Η Βιωματικη Κατασταση Της Υπερθεσης
Αληθειες Ο Ανθρωπος Δρα
Ο Εχων Νου Νοειν Νοειτω Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει Η Λογικη Του Πληθους Ενεχει Αντιφαση Αληθευουσες Συμφωνα
Αναζητησε Την Αληθεια, Εμβαπτισε Την Στο Λογο Του Θεου Και Βιωσε Την. Και Αληθεια ειναι Αυτο Που Ζεις Αληθως Με Ο,τι Διαλογιζεται
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bonnot
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 980

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 9:04 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Λοιπόν δεν ξέρω τι άλλο έχει πει η κα. Ρεπούση, αλλά αυτό που άκουσα δεν έχει σχέση με κάποιο ζήτημα ιστορίας αλλά με την συμπεριφορά και ειδικότερα την ποινικοποίηση της ιστορικής άποψης. Η κα. Ρεπούση είναι αντίθετη με την ποινικοποίηση της άλλης ιστορικής άποψης, άλλης ως προς την καθιερωμένη. Δεν γίνεται λόγος για το αν υπήρξε χορός του Ζαλόγγου. Όμως μπορεί ο καθένας αν ενστερνιστεί την άποψή της, να υποστηρίξει ότι θέλει. Αυτό κατά μια άποψη δεν είναι χειρότερο από το να βγει αύριο μια πλειοψηφία στη Βουλή και να ψηφίσει ένα νόμο που να λέει ότι όλοι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν αδελφές και πως όποιος λέει το αντίθετο θα φάει φυλακή! Όσο εκνευριστικό είναι αυτό, τόσο είναι και να λες σε κάποιον τι άποψη πρέπει να έχει για την ιστορία.
Εδώ δηλαδή υπάρχει μια βία κατά της ελεύθερης βούλησης. Αν δηλαδή κάθε φορά λέμε ότι είμαστε δημοκράτες, ότι πιστεύουμε στην ελεύθερη βούληση...αλλά αυτή θα πρέπει να περνάει από κόσκινο...τεκμηρίων...τότε δεν θα έχουμε ελεύθερη βούληση. Το ίδιο είναι και με την αντίληψη της ιστορίας. Αν δεχτούμε πως υπάρχει μόνο η επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορία, τότε κάθε "διαστρέβλωση" θα σημαίνει και ποινή! Ποιος όμως έχει το δικαίωμα να κρίνει την ιστορία; Κατά τη γνώμη μου ούτε ο νομοθέτης δικαιούται να επιβάλλει σε καθένα μας το τι εντύπωση έχουμε για τα ιστορικά γεγονότα, ούτε κανένας άλλος. Η ιστορία ανήκει στην μνήμη, και η μνήμη μαζί με την λογική προσδίδει αυτό που λέμε γνώμη. Κάθε προσπάθεια να μπει η μνήμη σε καλούπι...είναι σαν να βάζουμε τη βούληση σε καλούπι. Και ενώ μπορεί κανείς να αντιπροσωπευθεί σε κάτι που δεν ξέρει, με δικηγόρο, ή μηχανικό, δείτε ότι η ποινικοποίηση της ιστορικής μνήμης σημαίνει μια υποχρέωση ...ο καθένας μας να αντιπροσωπεύει έναν τύπο Χ, ο οποίος ξέρει τα πάντα, σωστά. Ασφαλώς αυτό από μόνο του δείχνει ότι ο καθένας μας μειονεκτεί απέναντι στον Χ...άρα θα βρίσκεται πάντα "υπόλογος" για όλα εκείνα που δεν ξέρει...που δεν έχει γνώμη γιατί απλά δεν ξέρει τι γνώμη έχει ο Χ και αν πει κουταμάρα θα φάει ποινή.

Λοιπόν πάνω σε αυτά έθεσε θέμα η κα. Ρεπούση και κάποιοι πονηροί δημοσιογράφοι έκαναν θέμα όχι την ουσία αλλά ένα μέρος από τα "συμπεράσματα" της υπόθεσής της, και το γύρισαν εναντίον της ζητώντας να πει τη γνώμη της για ιστορικά ζητήματα. Το έκαναν αυτό απλά για να γίνεται συζήτηση...πώς κάποιοι αριστεροί θέλουν να αλλάξουν αυτά που ξέρουμε. Ουσιαστικά οι αριστεροί για μένα είναι για κλάματα, αλλά εδώ η Ρεπούση, έχει ουσιαστικό λόγο και καμία σχέση με αυτά που της αποδίδουν!

Επειδή γνωρίζω την Maria, ξέρω ότι θα το σκεφθεί ξανά και δεν θα ξαναπέσει στη παγίδα....
ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΕΣΥ ΡΕ ΒΛΑΚΑ??
ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 10:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Βugman,

Καλώς ήρθες! Ελπίζω να επιβληθεί η τάξη στο φόρουμ…

δεν θα διαφωνήσω ότι ΤΩΡΑ ξαφνικά θυμήθηκαν κάποιοι ότι τα βιβλία που μοιράζονται ΔΩΡΕΑΝ στα σχολεία χρόνια τώρα, παρέχουν διαστρεβλωμένη ΠΑΙΔΕΙΑ στα ελληνόπουλα.

Είχα την τύχη να παρακολουθήσω όλο το βίντεο που εχω αναρτήσει για την παιδεία στα σχολεία -είναι φόρουμ ανθρώπων των γραμμάτων-, καθώς και παραδείγματα χάλκευσής της μέσα από τα βιβλία.
Δεν τα γνώριζα, διότι δεν έχω παιδιά…όμως σκέφτηκα ότι θα ήταν τραγικό να έχω ένα παιδί και να γνωρίζω ότι κάθε μέρα πηγαίνει στο σχολείο και ακυρώνει αυτά που του μαθαίνω εγώ…

Το σχετικό βίντεο, το έχω αναρτήσει στο τοπικ του SARUMAN
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
http://www.youtube.com/watch?v=shP3sYNKndM&feature=player_embedded#!

Προχωρώντας στο βίντεο παρατήρησα πολλά περίεργα που είχαν να κάνουν με την θρησκεία, την ιστορία, αλλά πολύ περισσότερο το ήθος που επιβάλουν τα βιβλία αυτά..
Θα πρότεινα και σε εσένα αλλά και στους υπόλοιπους να το παρακολουθήσουν έστω μέσω διαλλειμάτων, διότι αξίζει…

Ένα παράδειγμα αφορά σε βιβλίο της B’ γυμνασιου
Κείμενο με τιτλο ‘ Πάσχα τ’Απρίλη’
Διαβάζουμε κατά γράμμα μεταξύ άλλων για το χωριό ενός νέου και πως αποφάσισε αυτός να επιστρέψει από την πόλη: ‘..έβριζε τον κωλότοπο και τους κωλοαλβανούς’

Τι θα γίνει με αυτό το κομμάτι του βιβλίου όταν με το καλό ψηφιστεί ο αντιρατσιστικός νόμος…?
Φαντάζομαι πως εκείνοι που το έγραψαν θα έχουν νομικό πρόβλημα, ή θα πουν ότι το έγραψαν ποιητική αδεία..?
Δεν ξέρω…
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SARUMAN
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 1729
Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 12:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Λοιπόν δεν ξέρω τι άλλο έχει πει η κα. Ρεπούση, αλλά αυτό που άκουσα δεν έχει σχέση με κάποιο ζήτημα ιστορίας αλλά με την συμπεριφορά και ειδικότερα την ποινικοποίηση της ιστορικής άποψης.


Το λάθος που κάνεις εσύ κι όλοι οι άλλοι οι οποίοι θέλετε να βγάλετε συγκεκριμένα και απολύτως καθορισμένα συμπεράσματα απο την ανάλυση ιστορικών γεγονότων είναι οτι δεν υπάρχει ιστορική άποψη ,υπαρχει ιστορικό γεγονός που ούτε αλλοιώνεται ούτε διαγράφεται.
Αν θέλετε να βγάλετε κάποια συμπεράσματα απο το συγκεκριμένο γεγονός μπορείτε να το κάνετε ,αλλά αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΏΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ.
Μπορείτε να το κάνεται χωρίς όμως να αλλοιώνετε και να διαστρεβλώνετε τα πραγματικά γεγονότα.

Bugman έγραψε:


Η κα. Ρεπούση είναι αντίθετη με την ποινικοποίηση της άλλης ιστορικής άποψης, άλλης ως προς την καθιερωμένη.


Τότε γιατί αποκαλεί φασίστες όσους έχουν άλλη άποψη απο τη δική της;;;
H Κυρία Ρεπούση αποδέχεται οτι μπορεί να υπάρχει κι άλλη άποψη εκτός απο τη δική της;;;

Bugman έγραψε:

Δεν γίνεται λόγος για το αν υπήρξε χορός του Ζαλόγγου. Όμως μπορεί ο καθένας αν ενστερνιστεί την άποψή της, να υποστηρίξει ότι θέλει.


Nαι εντάξει κι εγώ μπορώ να υποστηρίζω ότι είμαι ο μέγας ναπολέων.

Bugman έγραψε:


Εδώ δηλαδή υπάρχει μια βία κατά της ελεύθερης βούλησης. Αν δηλαδή κάθε φορά λέμε ότι είμαστε δημοκράτες, ότι πιστεύουμε στην ελεύθερη βούληση...αλλά αυτή θα πρέπει να περνάει από κόσκινο...τεκμηρίων...τότε δεν θα έχουμε ελεύθερη βούληση.


Οντως υπάρχει μια βία κατά της ελεύθερης βούλησης.
Βία κατά της ελεύθερης βούλησης που δεν ταυτίζεται με τη βούληση της κυρίας αυτής.

Bugman έγραψε:


Το ίδιο είναι και με την αντίληψη της ιστορίας. Αν δεχτούμε πως υπάρχει μόνο η επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορία, τότε κάθε "διαστρέβλωση" θα σημαίνει και ποινή! Ποιος όμως έχει το δικαίωμα να κρίνει την ιστορία; Κατά τη γνώμη μου ούτε ο νομοθέτης δικαιούται να επιβάλλει σε καθένα μας το τι εντύπωση έχουμε για τα ιστορικά γεγονότα, ούτε κανένας άλλος. Η ιστορία ανήκει στην μνήμη, και η μνήμη μαζί με την λογική προσδίδει αυτό που λέμε γνώμη. Κάθε προσπάθεια να μπει η μνήμη σε καλούπι...είναι σαν να βάζουμε τη βούληση σε καλούπι. Και ενώ μπορεί κανείς να αντιπροσωπευθεί σε κάτι που δεν ξέρει, με δικηγόρο, ή μηχανικό, δείτε ότι η ποινικοποίηση της ιστορικής μνήμης σημαίνει μια υποχρέωση ...ο καθένας μας να αντιπροσωπεύει έναν τύπο Χ, ο οποίος ξέρει τα πάντα, σωστά. Ασφαλώς αυτό από μόνο του δείχνει ότι ο καθένας μας μειονεκτεί απέναντι στον Χ...άρα θα βρίσκεται πάντα "υπόλογος" για όλα εκείνα που δεν ξέρει...που δεν έχει γνώμη γιατί απλά δεν ξέρει τι γνώμη έχει ο Χ και αν πει κουταμάρα θα φάει ποινή.


Οπως σου είπα και παραπάνω άλλο η εντύπωση που έχει ο καθένας για τα ιστορικά γεγονότα κι άλλο τα ιστορικά γεγονότα αυτά καθ αυτά.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να έχει οποιαδήποτε άποψη για τα ιστορικά γεγονότα αρκεί να μην τα αλλοιώνει.
Αλήθεια αν εγώ εξέφραζα ας πούμε την άποψη ότι δεν έγινε ολοκαύτωμα των εβραίων κι ότι όλο αυτό είναι ένα μεγάλο παραμύθι θα ήσουν άραγε τόσο ευγενικός και συγκαταβατικός όπως με την κυρία ρεπούση;;
H ιστορία δε μπαίνει σε καλούπι γιατί η ιστορία είναι ιστορία κι όχι φιλοσοφία της σκέψης.

Bugman έγραψε:

Επειδή γνωρίζω την Maria, ξέρω ότι θα το σκεφθεί ξανά και δεν θα ξαναπέσει στη παγίδα....


Αφού γνωρίζεις τη μαρία πες της να το σκεφτεί καλά πριν ξαναρχίσει να λέει ανιστόρητες μαλ...ιες αφού μάλιστα δεν είναι και ιστορικός.
_________________
Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 7:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ποιές ανιστόρητες μαλακίες λέω SARUMAN...?

δεν ειμαι και η ρεπούση η 'ιστορικός', δείξε λιγη συμπαθεια...

Laughing Laughing
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bonnot
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 980

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 03, 2013 9:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Tanysipteros έγραψε:
Bugman έγραψε:
Λοιπόν δεν ξέρω τι άλλο έχει πει η κα. Ρεπούση, αλλά αυτό που άκουσα δεν έχει σχέση με κάποιο ζήτημα ιστορίας αλλά με την συμπεριφορά και ειδικότερα την ποινικοποίηση της ιστορικής άποψης. Η κα. Ρεπούση είναι αντίθετη με την ποινικοποίηση της άλλης ιστορικής άποψης, άλλης ως προς την καθιερωμένη. Δεν γίνεται λόγος για το αν υπήρξε χορός του Ζαλόγγου. Όμως μπορεί ο καθένας αν ενστερνιστεί την άποψή της, να υποστηρίξει ότι θέλει. Αυτό κατά μια άποψη δεν είναι χειρότερο από το να βγει αύριο μια πλειοψηφία στη Βουλή και να ψηφίσει ένα νόμο που να λέει ότι όλοι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν αδελφές και πως όποιος λέει το αντίθετο θα φάει φυλακή! Όσο εκνευριστικό είναι αυτό, τόσο είναι και να λες σε κάποιον τι άποψη πρέπει να έχει για την ιστορία.
Εδώ δηλαδή υπάρχει μια βία κατά της ελεύθερης βούλησης. Αν δηλαδή κάθε φορά λέμε ότι είμαστε δημοκράτες, ότι πιστεύουμε στην ελεύθερη βούληση...αλλά αυτή θα πρέπει να περνάει από κόσκινο...τεκμηρίων...τότε δεν θα έχουμε ελεύθερη βούληση. Το ίδιο είναι και με την αντίληψη της ιστορίας. Αν δεχτούμε πως υπάρχει μόνο η επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορία, τότε κάθε "διαστρέβλωση" θα σημαίνει και ποινή! Ποιος όμως έχει το δικαίωμα να κρίνει την ιστορία; Κατά τη γνώμη μου ούτε ο νομοθέτης δικαιούται να επιβάλλει σε καθένα μας το τι εντύπωση έχουμε για τα ιστορικά γεγονότα, ούτε κανένας άλλος. Η ιστορία ανήκει στην μνήμη, και η μνήμη μαζί με την λογική προσδίδει αυτό που λέμε γνώμη. Κάθε προσπάθεια να μπει η μνήμη σε καλούπι...είναι σαν να βάζουμε τη βούληση σε καλούπι. Και ενώ μπορεί κανείς να αντιπροσωπευθεί σε κάτι που δεν ξέρει, με δικηγόρο, ή μηχανικό, δείτε ότι η ποινικοποίηση της ιστορικής μνήμης σημαίνει μια υποχρέωση ...ο καθένας μας να αντιπροσωπεύει έναν τύπο Χ, ο οποίος ξέρει τα πάντα, σωστά. Ασφαλώς αυτό από μόνο του δείχνει ότι ο καθένας μας μειονεκτεί απέναντι στον Χ...άρα θα βρίσκεται πάντα "υπόλογος" για όλα εκείνα που δεν ξέρει...που δεν έχει γνώμη γιατί απλά δεν ξέρει τι γνώμη έχει ο Χ και αν πει κουταμάρα θα φάει ποινή.

Λοιπόν πάνω σε αυτά έθεσε θέμα η κα. Ρεπούση και κάποιοι πονηροί δημοσιογράφοι έκαναν θέμα όχι την ουσία αλλά ένα μέρος από τα "συμπεράσματα" της υπόθεσής της, και το γύρισαν εναντίον της ζητώντας να πει τη γνώμη της για ιστορικά ζητήματα. Το έκαναν αυτό απλά για να γίνεται συζήτηση...πώς κάποιοι αριστεροί θέλουν να αλλάξουν αυτά που ξέρουμε. Ουσιαστικά οι αριστεροί για μένα είναι για κλάματα, αλλά εδώ η Ρεπούση, έχει ουσιαστικό λόγο και καμία σχέση με αυτά που της αποδίδουν!

Επειδή γνωρίζω την Maria, ξέρω ότι θα το σκεφθεί ξανά και δεν θα ξαναπέσει στη παγίδα....


Συνταυτίζομαι με την τοποθέτηση σου Bugy...

Αν αυτά τα καθίκια, αρχίζουν να μας επιβάλλουν για το τι θέλουν αυτοί να πιστεύουμε, θα αρχίσει ένας νεός μεσαίωνας, όπου θα εξυπηρετεί το μεγάλο κεφάλαιο και τις τράπεζες αλλά...Θα αρχίσουν και νέες επαναστάσεις...
ΡΕ ΑΝΤΕ ΚΑΙ Γ@ΜΗΣΟΥ ΕΣΥ, ΚΩΛΟΠΟ*ΣΤΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Επόμενο
Σελίδα 1 από 12

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center