Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Yπερβολική αύξηση στα δίδακτρα του ΕΑΠ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για το χώρο του Πανεπιστημίου
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
elma1
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 20 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 12, 2005 9:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Yπερβολική αύξηση στα δίδακτρα του ΕΑΠ Απάντηση με Συμπερίληψη

Με επιστολή του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου απαιτείται από τους φοιτητές του, για την Ακαδημαϊκή χρονιά 2005-2006, για κάθε Θ.Ε. (Θεματική Ενότητα) η καταβολή ενός υπερβολικά αυξημένου ποσού. Το ποσό όπως και το ποσοστό αύξησης δεν είναι το ίδιο για όλους τους φοιτητές αλλά εξαρτάται από το έτος εισαγωγής των φοιτητών.

Για τους εισαχθέντες του 2000 και 2003 Ευρώ 628,25 ανά Θ.Ε.,για τους εισαχθέντες του 2003 και το 2004 Ευρώ 600, και .... Ευρώ 700! για τους εισαχθέντες το 2001. Στον Κανονισμό του Πανεπιστημίου υπάρχει ο όρος πως για τα 4 έτη της φοίτησης τα δίδακτρα δεν αυξάνονται. Η πλειοψηφία όμως των φοιτητών που φοιτούν στο ΕΑΠ απαρτίζονται από εργαζόμενους που κατά μέσο όρο λόγω λοιπών επαγγελματικών υποχρεώσεων επιλέγουν μικρότερο αριθμό Θ.Ε. ανά έτος που έχει ως συνέπεια να τελειώνουν το Πανεπιστήμιο σε 6 έτη.

Αναρωτιέμαι λοιπόν εάν είναι δίκαια μια αύξηση της τάξεως πάνω του 32% για τους εισαχθέντες του 2001 σε σχέση με τα περυσινά δίδακτρα, και γύρω στο 18% για τους λοιπούς?

Και αν φέτος 32% του χρόνου πόσο?
_________________
Λαγουτιέρη ωραίε, γέρο βιολιστή
Παίχτε τραγουδήστε μερονύχτια αυγές
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plus
Καθηγητής


Εγγραφή: 15 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 67
Τόπος: Όπου μας πάει η επιστήμη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 24, 2006 10:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ξέρει κανείς πώς λειτουργεί το ανοιχτό πανεπιστήμιο?
_________________
Ωράς, ω άνθρωπε, ότι σιγάς και ούκ έχεις ειπείν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
elma1
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 20 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 24, 2006 10:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Υπερβολική αύξηση στα διδακτρα του ΕΑΠ Απάντηση με Συμπερίληψη

plus έγραψε:
Ξέρει κανείς πώς λειτουργεί το ανοιχτό πανεπιστήμιο?


Ναι φυσικά!
_________________
Λαγουτιέρη ωραίε, γέρο βιολιστή
Παίχτε τραγουδήστε μερονύχτια αυγές
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plus
Καθηγητής


Εγγραφή: 15 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 67
Τόπος: Όπου μας πάει η επιστήμη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 24, 2006 11:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρώτησα για να μου πείτε, όχι για να δω αν ξέρετε Very Happy
_________________
Ωράς, ω άνθρωπε, ότι σιγάς και ούκ έχεις ειπείν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
elma1
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 20 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 24, 2006 11:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

plus έγραψε:
Ρώτησα για να μου πείτε, όχι για να δω αν ξέρετε Very Happy


Η ερώτηση αυτό ζητούσε, αν ξέρει κανείς!!!!!

Γίνε πιο σαφής !!
Τι σε ενδιαφέρει συγκεκριμένα? Οι σπουδές?Το κόστος? Η διαδικασία?
_________________
Λαγουτιέρη ωραίε, γέρο βιολιστή
Παίχτε τραγουδήστε μερονύχτια αυγές
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plus
Καθηγητής


Εγγραφή: 15 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 67
Τόπος: Όπου μας πάει η επιστήμη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 25, 2006 2:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Με ενδιαφέρουν οι σπουδές, η μέθοδος, οι παροχές, σε συνάρτηση με το κόστος.
_________________
Ωράς, ω άνθρωπε, ότι σιγάς και ούκ έχεις ειπείν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
elma1
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 20 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 25, 2006 6:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Oson afora leptomereies sxetikes me tmimata spoudwn kai diadikasia den gnwrizw gia pion tomea endiaferesai opote mporeis na mpeis sto www.eap.gr opou anaferontai oles oi leptomereies.

Oson afora tis paroxes se sxesh me to kostos spoudwn, einai kata th gnwmi mou kales estw kai an yparxei xwros gia veltiwsi.

Yparxei enas kathigitis symvoulos ana 25-30 atoma pragma simantiko gia tin poiotita tis ekpaidefsis. Oson afora to didaktiko yliko to thewrw ikanopoiitiko (an kai kapoia egxeiridia sygekrimenwn thematikwn enotitwn xreiazontai simantikes veltiwseis).

Oson afora to kostos twn didaktrwn (vlepe proigoumeno sxolio mou) eginan diavimata diamartyrias stin dioikisi tou EAP kai telika egine apodekto to kostos twn spoudwn na paramenei stathero gia 6 xronia spoudwn. Diladi me to kostos pou tha plirwneis to A etos tha synexizei h xrewsi gia ola ta 6 eti spoudwn. Etsi perysy telika to aitoumeno poso exakolouthise na einai afto tou A etous.

Elpizw na se kalypsa!
_________________
Λαγουτιέρη ωραίε, γέρο βιολιστή
Παίχτε τραγουδήστε μερονύχτια αυγές
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plus
Καθηγητής


Εγγραφή: 15 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 67
Τόπος: Όπου μας πάει η επιστήμη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 25, 2006 7:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να υποθέσω ότι είσαι φοιτήτρια του ΕΑΠ και για αυτό είσαι τόσο ενημερωμένη.
Ρωτάω γιατί διαβάζω κατά καιρούς φωνές διαμαρτυρίας, αλλά βλέπω ότι είσαι ικανοποιημένη απο το επίπεδο των σπουδών.
_________________
Ωράς, ω άνθρωπε, ότι σιγάς και ούκ έχεις ειπείν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Ψεύτρα
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 181

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 26, 2006 4:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Λοιπον plus να σου πω εγω μερικά πράγματα σχετικά με το εαπ. Πρίν λιγα χρόνια εγινα δεκτη ως μεταπτυχιακη φοιτητρια στο τμημα εξειδίκευσης διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας και ενω είχα παρατήσει στις πολύ αρχές του ενα μεταπτυχιακό στη φιλοσοφικη της Αθηνας, στο διατμηματικό της μετάφρασης γιατι (που να'ξερα) δεν μου άρεσε. Το επαιζα και δυσκολη βλέπεις..

Οταν έγινα δεκτη, πληρωσα για δυο θεματικές ενότητες (αυτό είναι που λέμε ''που πας ρε μήτσο;'') σιγουρη πως το ευστροφο μυαλο μου θα με έκανε να τελειωσω σε χρονο ψεκάστε σκουπιστε τελειώσατε. Ναι, τετοιες ηλιθιοτητες πιστευα. Αφου να φανταστεις πιστευα αυτα που λεγανε πως το αγγλικο τμημα διαθέτει μια απο τις καλύτερες ποιοτητες σπουδων στην Ευρωπη (χα Laughing )

Για αρχή με εφοδιάζουν με τόσο υλικό, με τόσα βιβλία που έπαθα πλάκα. Τα δε βιβλία κακογραμμένα και μάλλον ασχετα με την πραγματική πραγματικότητα (ναι, υπαρχει και αυτη) της ελληνικης τάξης που διδάσκεται ξένη γλώσσα. Εχοντας ήδη διδάξει για χρονια ξένη γλώσσα μάλλον με επιτυχία και διαβάζοντας αυτά τα βιβλία, θα μπορούσα άνετα να θεωρήσω τον εαυτό μου ως περιπου άχρηστη επαγγελματία, ετοιμο να ξωφλησει επαγγελματικά. Δεν μπορω να μπω σε λεπτομέρειες εδώ, αλλά αυτά που έλεγαν τα βιβλια μέσα ήταν εξωφρενικά αφελή ή στην καλύτερη περιπτωση τόσο πολύ πραγματοποίησιμα όσο πραγματοποίησιμο είναι να κάνεις δοκιμή εκτόξευσης πυραύλου μέσα σε τάξη.

Μεσα σε ένα εξάμηνο γίνεται μόνο ΜΙΑ συνάντηση, το τονίζω μονο μια, των 12 μεταπτυχιακων φοιτητων (τοσοι ημασταν) με τους διδάσκοντες. Αναγκάζομαι να πάω στην Πάτρα και να περάσω μια μέρα απο το πρωι ως το βραδυ σχεδον μεσα σε μια αίθουσα. Καθε καθηγητης ειχε υποτιθεται ενα τετράωρο (!) για να μάς εξηγήσει πως θα δουλεψουμε πανω στην ερευνά μας ( ναι, υποτιθεται πως ήταν ερευνα, αλλα στην ουσια μονο ερευνα δεν ηταν). Και οσοι ειχαμε αναλάβει δυο ενότητες (ηταν και κανα αλλοι τρεις τεσσερις βλάκες μαζι με μένα που την πατήσαμε ετσι) επρεπε να κατασκηνωσουμε μεσα στο κτιριο του πανεπιστημιου απο το πρωι ως το βραδυ. Σε κανεναν δεν εκοψε ή κανεις δε συγκινηθηκε τελος παντων απο τους υπευθυνους να μεριμνήσει ώστε οι συναντησεις για οσους ειχαν δυο ενοτητες να γινουν σε δυο μερες;

Οι καθηγητές εκτος απο έναν ηταν σκέτη απογοήτευση. Κολλημένοι στα εγχειριδια που ειχαν μπροστά τους, μας απευθύνονταν λες και είχαν μπροστά τους μηχανές που έπρεπε να φέρουν εις πέρας μια πολύ συγκεκριμένη εργασία. Τολμησα να ρωτησω πως ειναι δυνατόν να δουλευουμε κάτω απο τόσο αυστηρα πλαίσια όταν εχουμε να κάνουμε με ένα τοσο ζωντανο υλικο οπως τα παιδιά και αυτο που εισεπραξα ήταν σηκωμένο φρυδάκι του καθηγητή στο στυλ ''αμα δε σου αρεσει, φυγε να πάρει άλλος τη θέση, τοσοι και τοσοι περιμένουν'' μαζί με κάτι άλλες αρλούμπες περί χρησιμότητας παιδαγωγικών πινάκων, διδακτικών πλάνων κτλ κτλ..πράγματα που ήδη είχα δοκιμάσει στην πράξη ως εντελώς αχρηστα.

Το δε τετράωρο του κάθε καθηγητη αναλώθηκε στο να μας διαβάζει υπο μορφη ξερης ανάγνωσης πράγματα που ηδη ειχαμε μπροστά μας γραμμένα στον οδηγο σπουδων. Μου θύμισε όταν ήμασταν στην πρωτη δημοτικού και η κυρία διάβαζε ''λόλα έλα,να ένα μήλο'' και εμεις επαναλαμβάναμε σε στυλ χορωδιας απο κάτω. Μονο αυτό δεν κάναμε εκει, τη χορωδια στους καθηγητές Laughing . Επέμεναν κυριως στο πως θα δωσουμε τη σωστη βιβλιογραφια, που θα βαλουμε το κομμα οταν αναφέρουμε τις βιβλιογραφικές πηγές μας, που θα βάλουμε τα italics και σε τετοιες υψηλης σημασιας λεπτομέρειες! Τρελλαθηκα, σου λεω μου γυρισαν τα μάτια αναποδα. Σιχτιρισα την ωρα και τη στιγμή που εδωσα λεφτα για δυο ενοτητες. Οπως θα ξερεις αυτα δεν επιστρέφονται, είναι οπως λεμε ''ουδεν λαθος αναγνωρίζεται μετα την απομάκρυνση απο το ταμειο''...

Μονο ο τριτος καθηγητής ήταν καλός ως παρουσία ως κίνηση μέσα στην αίθουσα και ως λόγος και μπορούσες να βγεις λιγο από τα πλαισια μαζι του. Αλλά τι να το κάνεις οταν μεσα σε ένα εξάμηνο υπάρχει μονο μία συνάντηση και απο εκει και πέρα σου δινουν μερικά τηλεφωνα και σου λενε ''παρε μας οποτε εχεις προβλημα με την ερευνα σου''.. Δεν θεωρω πως αυτο ειναι μεταπτυχιακες σπουδες. Για πασάλειμμα μου μοιάζει.

Δεν ξερω αν σε διαφωτισα plus.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 29, 2006 1:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ψεύτρα,
Μου θυμίζει αυτό...εμείς κάνουμε πως μαθαίνουμε και αυτοί κάνουν πως διδάσκουν...στο τέλος δε εσείς θα πάρετε το πτυχίο...και αυτοί τα χρήματά τους.
Το ενδιαφέρον εδώ που θα ήθελα να ήξερα είναι το ποσοστό επιτυχίας στις θεματικές ενότητες. Γιατί καλά τα 600 ή 700 ευρώ ανά μάθημα (1800-2100 ευρώ το χρόνο) αλλά τι γίνεται με τις επανεξετάσεις, πέφτει το κόστος, τι γίνεται όταν κοπείς και θες να την ξαναπάρεις (να το ευχαριστηθείς σε βάθος...χρόνου)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ψεύτρα
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 181

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 29, 2006 1:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Ψεύτρα,
Μου θυμίζει αυτό...εμείς κάνουμε πως μαθαίνουμε και αυτοί κάνουν πως διδάσκουν...στο τέλος δε εσείς θα πάρετε το πτυχίο...και αυτοί τα χρήματά τους.
Το ενδιαφέρον εδώ που θα ήθελα να ήξερα είναι το ποσοστό επιτυχίας στις θεματικές ενότητες. Γιατί καλά τα 600 ή 700 ευρώ ανά μάθημα (1800-2100 ευρώ το χρόνο) αλλά τι γίνεται με τις επανεξετάσεις, πέφτει το κόστος, τι γίνεται όταν κοπείς και θες να την ξαναπάρεις (να το ευχαριστηθείς σε βάθος...χρόνου)


Εχεις δικαίωμα να ξαναπάρεις την ενοτητα αλλη μια φορα και φυσικα την ξαναπληρωνεις. Μετα δεν μπορείς να την ξαναπάρεις, κοβεσαι δια παντός. Τουλαχιστον τότε αυτό ίσχυε, τωρα μετα απο τρια χρονια δεν ξερω αν έχει αλλαξει κατι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αντουανέτα
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 17 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 02, 2008 8:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τελικά μάθαμε τι έγινε με το παντεσπάνι του ΕΑΠ ;
_________________
maria
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LSNM
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1953

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 08, 2008 9:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τελικά μετά από τόσα χρόνια λειτουργίας υπάρχει μια τίμια αποτίμηση αυτού του ιδρύματος σε σχέση με τα χρήματα που δίδεις, με τις απολαβές που τυγχάνεις ;
Είναι άλλο ένα θύμα της ΝεοΕλληνικής πραγματικότητας ; Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________
Αν δεν φας το "θεριό", θεριό δεν γίνεσαι ... [Αριστοτέλης σε ελεύθερη μετάφραση]
"Truth is much too complicated to allow anything but approximations" John von Neumann
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για το χώρο του Πανεπιστημίου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center