Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 08, 2011 2:45 pm Θέμα δημοσίευσης: [Διαφήμιση] Δωρεάν παιχνίδια |
|
|
Ποιά είναι τα περισσότερο ανερχόμενα Freegames - Δωρεαν παιχνιδια;
Κατά τα τελευταία έτη τα διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια λαμβάνουν χώρα ολοένα και περισσότερο μέσω διαδικτύου. Οι εταιρείες αναλαμβάνουν την κατασκευή και συντήρηση τεράστιων διαδικτυακών τόπων μέσα στους οποίου ο χρήστης
καλείται να "ζήσει" και να "αναπτυξέι τις δεξιότητές του" ερχόμενος σε ηλεκτρονική κοινωνικοποίηση με άλλους συμπαίκτες του από όλο τον κόσμο.
Οι Έλληνες κατέχουν ιδιαίτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη αν ληφθεί υπόψη ο μέσος όρος επιτυχίας τους σε όλα τα υπάρχοντα διαδικτυακά δωρεάν παιχνίδια. Πρωτεύοντα ρόλο στα δωρεαν παιχνιδια κατέχουν υπερήφανα τα παιχνίδια πολέμου και δράσης μέσω στρατηγικής και ικανοτήτων διαχείρισης πολεμικών συρράξεων.
Ad links: Freegames - Δωρεαν παιχνιδια; _________________ Στραβός είναι ο γιαλός
Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 11, 2011 12:47 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος επιδιώκει να "καίει" θερμίδες και πως τα παιχνίδια είναι ό,τι πρέπει για το σκοπό αυτό. Αν όμως το κάψιμο έχει προηγηθεί στη δουλειά τότε δεν μένει χρόνος για παιχνίδι.
Βλέποντας τα παιχνίδια ως νέες αξίες, οικονομικές αξίες όπου το χρήμα, το πραγματικό χρήμα, μπορεί να εισέλθει ώστε να βελτιώσει τη θέση κάποιου στον αγώνα "επιβίωσης" ενός φανταστικού μεν χαρακτήρα αλλά ελεγχόμενου από τον παίκτη, άρα προέκταση του παίκτη, καταλαβαίνουμε πως απλά μιλάμε για έναν νέο τρόπο διασκέδασης. Αυτός ο τρόπος επιχειρηματικά λειτουργεί με υψηλό επίπεδο οργάνωσης και όλους τους κανόνες του μάρκετινγκ, γιατί στοχεύει να αγαπηθεί από τον παίκτη, να καταστήσει τον παίκτη θαμώνα. Αυτή την πραγματική αξία (ο παίκτης δηλαδή αποδίδει αξία στη συμμετοχή του στο παιχνίδι) η εταιρεία την μετατρέπει σε χρήμα. Έτσι τα παιχνίδια αν και ελεύθερα για βασικές υπηρεσίες λειτουργούν ως μηχανές μεταφοράς χρημάτων...Τέλος το ότι κάποιος εύκολα εθίζεται σε ένα παιχνίδι φαίνεται πως είναι ευάλωτος στόχος για να γίνει πελάτης σειράς προϊόντων, συνήθως αναλωσίμων για να υπάρχει κατανάλωση.
Για τα στοιχεία που λένε ότι οι Έλληνες παίζουν πολύ...δεν γνωρίζω...αλλά αν συμβαίνει τότε φαίνεται πως στη δουλειά το μυαλό σπανίζει, σε αυτούς! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 15, 2011 7:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman έγραψε: | Νομίζω ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος επιδιώκει να "καίει" θερμίδες και πως τα παιχνίδια είναι ό,τι πρέπει για το σκοπό αυτό. Αν όμως το κάψιμο έχει προηγηθεί στη δουλειά τότε δεν μένει χρόνος για παιχνίδι. | Και αν το κάψιμο είναι έμφυτο κιόλας... εκεί να δεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|