Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ Ο ΚΑΝΤ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Μεταφυσικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
eleonora
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 910
Τόπος: Των Ονείρων...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 30, 2010 9:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
Ελεονώρα αγαπητή μου οι απόψεις μου περί ελευθερίας είναι ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ ενός καθηγητού ο οποίος ανέφερε ΤΑ ΙΔΙΑ επιχειρήματα. Πως θα ένιωθες αν τυχαία τον συναντούσες και σου έλεγε ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΜΕΝΑ για τον Καντ;;;
Επί των επιχειρημάτων ΤΙΠΟΤΑ δεν έχετε να πείτε εκτός από τους τίτλους του Καντ που μου φέρνετε τους οποίους προφανώς έλαβε ΑΠΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ και είναι πολλοί αυτοί που πιστεύουν ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕ.
ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ παρακαλώ καθώς η προσπάθεια μείωσης της προσωπικότητας του συνομιλητή είναι σοφιστική τεχνική την οποία χρησιμοποιούν πολλοί χασοδίκες σε δικαστήρια ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ πως ορίζεται η τεκμηρίωση.

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
καθώς ομιλούσε την ΠΑΜΦΤΩΧΗ φιλοσοφικά Γαλλική γλώσσα

Evil or Very Mad Razz Evil or Very Mad
http://www.youtube.com/watch?v=rzpL_5CI0WQ

Κατ' αρχή να διευκρινίσω κάτι. Όταν έγινε το περιστατικό που έφερε ο Darkmind σαν παράδειγμα, εγώ δεν συμμετείχα στο forum. Για την ακρίβεια δεν ήξερα την ύπαρξή του. Βέβαια, εγώ έχανα. Τον εγκληματία που με έβαλε σε αυτό το υπέροχο τριπάκι, τον γνώρισα τον Σεπτέμβριο του περασμένου χρόνου, και οπωσδήποτε μόνο ένα μέρος διάβασα από τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του και τα παραγόμενα αποτελέσματά τους. Και επίσης οπωσδήποτε, καμμιά σχέση ή επαφή δεν έχουμε εγώ ή εκείνος με τον διαχειριστή και πολύ περισσότερο με τον σχηματισμό των αποφάσεών του.
Εσένα ΧΙΓΙΩΡΓΗ με αυτό το όνομα σε γνώρισα και με αυτού του ονόματος τις παρεμβάσεις είχαμε ότι κόντρες είχαμε. Και σε καμιά περίπτωση δεν θα αισθανόμουν καλά αν μια τέτοια κόντρα που ξέφευγε από τα όρια, είχε σαν αποτέλεσμα κάποια μομφή ή έναν αποκλεισμό, είτε εσένα αφορούσε είτε εμένα.
Αλλά καλέ μου (για να γυρίσω στη συζήτηση), όσο και να προσπαθώ να είμαι ευγενική και διακριτική, δεν μου αφήνεις περιθώρια.
Τις εικόνες από τα βιβλία, δεν τις έβαλα για να σου παραστήσω την έξυπνη ή την σπουδασμένη. Τις έβαλα για να σου υποδείξω έμμεσα και χωρίς να κάνω απευθείας αναφορά και να σε εκθέσω, στο ατόπημα σου της δεύτερης παράθεσης που ακόμα όπως φαίνεται δεν έχεις πάρει είδηση.
Το γεγονός δηλαδή ότι ο Immanuel Kant ήταν Γερμανός (από την παλιά Πρωσία που τώρα ανήκει στην Ρωσία), και στα γερμανικά έγραψε και τα γερμανικά μιλούσε. Και μην βιαστείς να δικαιολογηθείς ότι "μπορεί να μιλούσε και γαλλικά", γιατί θα γίνεις ακόμη περισσότερο ρεζίλι. (Να σημειωθεί παρακαλώ, ότι μέχρι το τέλος σχεδόν του περασμένου αιώνα, τα γερμανικά θεωρούνταν σαν "η γλώσσα της φιλοσοφίας", όπως τα γαλλικά "η γλώσσα των τεχνών". Για τα ελληνικά, δεν έμπαινε ζήτημα. Ήταν για κάθε σοβαρό μελετητή η "γλώσσα των γλωσσών", η μητέρα τους που τις ανάστησε και τις έθρεψε και της άξιζε ο σεβασμός και η αγάπη, και η λατρεία. ΕΚΕΙΝΗ η γλώσσα. Ρίξτε και μια ματιά στην προηγούμενη προτροπή μου:
[/img]http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=100621#100621
Πάντως από όλη αυτή την λίγο άχαρη κατάσταση, κάτι καλό βγήκε. Από τη μια μου μπήκε μια ιδέα για μια παρέμβαση εδώ "Από τον Καντιανό Ηθικό Ορθολογισμό στο Νιτσεϊκό Υπερβατικό Ήθος", έτσι για να μην λένε μερικοί - μερικοί ότι όλο άσχετα λέω, που μπορεί να εξελιχθεί και σε κάτι μεγαλύτερο και επαγγελματικά ωφέλιμο στην καινούργια μου δουλειά πέρα από το μεγάλο αυλάκι..
Και από την άλλη, με το ψάξιμο από παράθεση σε παράθεση, έπεσα και σε ένα δημοσίευμα του καλού μου που δεν το θυμόμουν και μπορεί να φανεί χρήσιμο στην εδώ συζήτηση.
Το αντιγράφω λοιπόν αμέσως παρακάτω.



Embarassed Twisted Evil Embarassed
_________________
Εδώ, στην αγκαλιά της δυνατής τούτης γης που οι θαλασσινοί άνεμοι σέρνονται πάνω της...
Rainer Maria Rilke
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
eleonora
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 910
Τόπος: Των Ονείρων...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 30, 2010 9:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Razz



http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=94088#94088
...
Η πρωτογενής αντίληψη του Κόσμου, είναι Αίσθηση. Η μετάφραση αυτής της αντίληψης σε εσωτερική διεργασία στο αντιλαμβανόμενο ον, είναι Αίσθημα. Ο συσχετισμός του πρωτογενούς Αισθήματος, με άλλες προσληφθείσες παραστάσεις και τις ανάλογες επεξεργασίες τους, παράγει το Συν-Αίσθημα. Η εξέλιξη όλης αυτής της διαδικασίας και η αποτύπωσή της σε εκφραζόμενες σε τρίτους έννοιες, παράγει τον Λόγο. Η ανάγκη διατύπωσης κοινών κανόνων μεταξύ των διαλεγόμενων και αλληλοεπιρρεαζόμενων μερών προκειμένου να υπάρξει η όποια δυνατή συν-εννόηση, οδηγεί στην συγκρότηση της Λογικής' ή καλύτερα ΤΩΝ Λογικών.
Η πρωτογενής μεταφορά του Αισθήματος προς τρίτους, γίνεται με ήχους και χειρονομίες και εκφράσεις του προσώπου και του σώματος. Η εξέλιξη όλων αυτών των εκφραστικών μέσων, σε συνδυασμό με την διαδικασία της πρώτης παραγράφου, παράγει Γλώσσα. Η εξέλιξη της Γλώσσας, κάτω από το βάρος της ανάγκης μείωσης των μέσων συν-ενόησης, προκειμένου να εξαπλουστευθεί η χρήση της όσο αυξάνεται το πλήθος των πληροφοριών που πρέπει να μεταφερθούν, οδηγεί στην αρχική υπαγωγή της στο μέσο που μεταφέρει το μέγιστο ποσόν πληροφορίας. Τον Ήχο. Στη συνέχεια, η ανάγκη αποτύπωσης του Ήχου σε μέσα που μπορούν να μεταφερθούν - και να μεταφέρουν την πληροφορία - χωρίς την ανάγκη του ίδιου, οδηγεί στην παραγωγή της Γραφής.
Η πρωτογενής ανάγκη της επιβίωσης του Ατόμου κατ' αρχήν και της Ομάδας κατά δεύτερον, οδηγεί στην κοινωνικότητα, εφ' όσον το Είδος μας υπήρξε κατά την πρώτη αυτοσυνειδητοποίηση της ύπαρξής του φτωχά εφοδιασμένο με σωματικές ικανότητες ώστε να επιλέξει μέσα στην εξελικτική του διαδικασία την μοίρα του μοναχικού θηρευτή. Σε συνδυασμό με τα περιγραφόμενα στις παραγράφους (1) και (2), υποχρεώθηκε να αναπτύξει μεθόδους συμ-βίωσης μεταξύ των ξεχωριστών ατόμων που το αποτελούσαν. Με τα εργαλεία του Αισθήματος και της Συνεννόησης, παρήγαγε κατ' αρχήν το Ήθος. Δηλαδή μια εσωτερική σε κάθε άτομο Εντύπωση, με την οποία μπορούσε να διαχειριστεί τις αλληλοσυγκρουόμενες συχνά Ανάγκες της ατομικότητας και της κοινωνικότητας. Η εξέλιξη των κοινοτήτων σε περισσότερο περίπλοκες σχέσεις, έφερε την ανάγκη περισσότερο λεπτομερειακών ρυθμίσεων που θα δέσμευαν το άτομο όχι μόνον με την προσωπική του επιλογή αλλά και με προ-καθορισμένους κανόνες συλλογικής αποδοχής. Έτσι προήλθε η Ηθική και τα κατά περίπτωση Ηθικά Συστήματα. Η εν τω μεταξύ προαγωγή της Γλωσσικής έκφρασης και της δια της Γραφής αποτύπωσής της, βοήθησε στην καταγραφή των στοιχείων αυτών των Συστημάτων' και στην διατύπωση Νόμων.
Η πρωτογενής δυνατότητα του Ατόμου για αλληλοσυσχετισμό των προσλαμβανόμενων από αυτό παραστάσεων και παραγωγή πορισμάτων και σχετικών με αυτά ενεργειών, με τη βοήθεια των περιγραφόμενων στις παραγράφους (1), (2) και (3), οδήγησε στην ανάγκη καταγραφής αυτών των διανοητικών παραγώγων και των εν τη πράξει αποτελεσμάτων τους. Έτσι προέκυψε η πρώτη αλληλουχία μεταξύ προγενέστερων γεγονότων και συνακόλουθης σχεδιασμένης επί τη βάσει αυτών δράσης. Τούτο, καλείται συνήθως Ιστορία. Μπορεί να αποτυπώνεται σε βραχογραφίες ή σε παπύρους, αλλά είναι ακριβώς η ίδια διεργασία. Η μεταφορά της Ιστορίας, αρχικά με τον Ήχο και στη συνέχεια με την Γραφή, δεν άργησε να παράξει αρχικά τον Σχολιασμό της και στην συνέχεια τη Χρήση της. Δεν άργησε να γίνει αντιληπτό, ότι αποτελούσε πανίσχυρο εργαλείο για την διαχείριση των εν τω μεταξύ εχόντων προκύψει αναγκών. Δηλαδή της Εξουσίας προς τα μέσα των κοινοτήτων και της Επιβολής προς τα έξω. Παράλληλα όμως, είχε εξελιχθεί και ο ανταγωνισμός για την κατοχή της Εξουσίας και της Επιβολής. Ο συνδυασμός αυτών των παραμέτρων, οδήγησε στην παραγωγή της Δημηγορίας αρχικά και της Ρητορικής αργότερα, της Νομικής, της Λογοτεχνίας και της Κριτικής. Η ανάγκη μελέτης όλων αυτών των υποπεριπτώσεων της διανοητικής λειτουργίας σε ένα ενιαίο πλαίσιο, δημιουργεί την Φιλοσοφία.
Η πρωτογενής Αίσθηση της Ατομικότητας, εκείνο το αχαμ που βγάζει κάθε βρέφος τη στιγμή που βγαίνει από τη σχισμή της μητέρας του και αρχίζει να λειτουργεί ως αυτόνομο πλάσμα, δεν παύει ποτέ να υπάρχει σε αυτό, όσες επιδράσεις και αν υποστεί από το όποιο κοινωνικό σύστημα στα πλαίσια του οποίου κλήθηκε να επιβιώσει. Ενίοτε αυτό το Αίσθημα μετουσιώνεται σε υπηρέτηση του Συνόλου, άλλες φορές σε εξεγερτική διάθεση απέναντί του και κάποτε σε αυτογνωσία. (Χωρίς βεβαίως να αποκλείονται και άλλες παραλλαγές). Όλες τούτες οι διαφορετικές - αλλά συχνά αλληλοεπικαλυπτόμενες και αλληλοεπιρρεαζόμενες τάσεις - υπάγονται στην Ποίηση. Ήτοι την πρωτογενή ανάγκη αλληλεπίδρασης του Ατόμου με το Περιβάλλον - φυσικό ή κοινωνικό - και την παραγωγή μέσω αυτής νέων δεδομένων, νέων υλικών, νέων παραμέτρων, νέων ερωτημάτων, νέων ιδεών' που με τη σειρά τους θα χρησιμεύσουν για την παραγωγή ακόμη νεώτερων.
...

Embarassed Embarassed Embarassed
_________________
Εδώ, στην αγκαλιά της δυνατής τούτης γης που οι θαλασσινοί άνεμοι σέρνονται πάνω της...
Rainer Maria Rilke
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 30, 2010 9:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΩΡΙΤΕΡΑ είχα πει ΠΡΟΣΟΧΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΓΙΔΕΣ.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 30, 2010 9:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:

ΓΝωρίζατε αν μιλούσα σοβαρά ή αν σας δοκίμαζα ή είστε οι ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΘΕΟΙ που διαβάσατε την σκέψη μου;;;;;



_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 30, 2010 9:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΓΙΔΕΣ.

Το έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται και έχω δει πολλές εδώ ανασηκωμένες.

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ λοιπόν :

Γνωρίζατε αν μιλούσα σοβαρά ή αν σας δοκίμαζα όταν ανέφερα τον Πυθαγόρα ως ένας από τους επτά σοφούς ή είστε οι ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΘΕΟΙ που διαβάσατε την σκέψη μου;;;;;


Εφόσον λοιπόν εδώ με την αναφορά μου στην Γαλλική του Καντ την οποία ΟΜΙΛΟΥΣΕ ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ, όπως και την Γερμανική η οποία Γερμανική είναι ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΦΤΩΧΗ από την Γαλλική όπως και η Ρώσικη ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ, νομίσατε ότι δεν κατέχω για τον Καντ όπως νωρίτερα είχα εκφράσει και το πείραγμα για τον Πυθαφόρα.

Με τα ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ αυτά λάθη μου θέλω να σας δείξω πόσο επιφανειακά μελετάτε καθώς μείνατε στο ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ και δεν αναζητήσατε τεκμηρίωση σχετικά με την αναφορά μου περί ελευθερίας.

Νωρίτερα κάποιος άλλος προσπαθώντας να δώσει υπόσταση στον λόγο του συζητώντας για την μεταφυσική του Καντ άρχισε να ομιλεί για την διατριβή του γύρω από τον Πλήθων τον Γεμιστό. Η ελεονόρα συνεχίζει τον τσελεμεντέ της και εγώ απλά ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ με την προσπάθειά σας ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.

ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΤΕ περί ψυχής και την ανυπαρξία αυτής για να αποκτήσει υπόσταση η αναφορά στην ανυπαρξία της μεταφυσική του Καντ και αφήστε τους αποπροσανατολισμούς.

ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΤΕ περί ελευθερίας και της αναφοράς μου στην Λακωνικότητα του Καντ και αφήστε τους γεμιστούς και τα γεμιστά


ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΧΑΣΤΕΣ πραγματικά;
Μπορείτε να μείνετε στο θέμα και να μην αεριολογείτε;;;;

Αν φιλοσοφείτε τότε ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ. Αν δεν διακατέχεστε από σοβαρότητα θα συνεχίζω τα πειράγματά μου.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 30, 2010 10:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Έχουμε λοιπόν το εξής:

ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΗ ;;;

Αν υπάρχει ψυχή δύναται να μην υπάρχει το "μετά φύσιν" και άρα η μεταφυσική;;;;;

Αν δεν υπάρχει ψυχή τι ρόλο παίζει η επιστήμη της ψυχολογίας στην κοινωνία και ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτής;;;

Τελικά οι απόψεις του Καντ, που ΕΛΑΧΙΣΤΗ σημασία έχει αν έχουν γραφεί στην Γερμανική ή στην Γαλλική ευσταθούν ή όχι και αν ναι ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟ καθώς μέχρι σήμερα δεν είδα να γίνεται αυτό, αλλά ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ του θέματος.

ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.

Επειδή μπορεί να απειληθώ και πάλι με διαγραφή σας θυμίζω ότι βρίσκεστε σε χώρο διακίνησης ιδεών(φιλοσοφίας) όπου και ισχύει ΑΠΟΛΥΤΑ η αρχή περί λογοκρισίας. Προτροπή προς φίμωσή μου και διαγραφή μου ορίζει ΠΛΗΡΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ εκφρασμένων ιδεών και θα πρέπει να τεκμηριωθεί ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ η οποία ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αποδειχθεί προς το πρόσωπό μου καθώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Για να κατηγορηθώ για κάτι πρέπει να αποκοπεί τμήμα των λόγων μου από φαύλους κύκλους τους οποίους ΣΚΟΠΙΜΑ έχω συνθέσει για να πειράξω τους σύγχρονους νεοσοφιστές. Σε αυτήν την περίπτωση όμως όποιος το προσπαθήσει θα εκτεθεί ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΟΤΑ λόγω της δομής του λόγου μου στις περιπτώσεις που αναφέρομαι.

Συζητείστε λοιπόν ή προσπεράστε ΑΘΟΡΥΒΑ αν δεν μπορείτε να μετέχετε εποικοδομητικά επί του θέματος. Σας ενημερώνω ότι θα διεκδικήσω κάθε μου ΝΟΜΙΜΟ δικαίωμα.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 30, 2010 10:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

5-0 ΨΑΡΙ ..ΙΙΙΙΙΙΙ
ΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ: ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΑΤΕ...
ΚΑΙ ΘΑ .... ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 30, 2010 10:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Έχω κι άλλα:

http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?t=2528&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E1%F3%E5%E2%E5%DF%F2+%E8%E5%EF%FD%F2&start=45

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
ο Επικουρος ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ μιλούσαν για άλλες Θεότητες γιατί ΗΤΑΝ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΑΥΤΕΣ και αφού τότε δεν είχαν εξοριστεί ακόμη τα αποστατημένα πλάσματα από τον Κύριο. ΔΡΟΥΣΑΝ σε ανθρώπους οι οποίοι έβλεπαν δυνάμεις να ασκούνται πάνω τους που τους ωθούσαν προς το κακό. Αυτό ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΘΟΥΝ γιατί πολύ απλα΄έβλεπαν την ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ την οποία δίδασκαν.


ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
ξεχωρίζοντας τον Θεό από τους θεούς ο Επίκουρος όριζεε την ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΓΑΠΗ (ΜΑΚΑΡΙΟΤΗΤΑ) στο πρόσωπο του θεού και την ΑΣΕΒΕΙΑ στο πρόσωπο των θεοτήτων.


Kαι βέβαια το έχει κάνει σύστημα ο χιγιώργαρος, όταν κάνει λάθος (όταν διαστρεβλώνει δηλαδή και μας αραδιάζει τα αρρωστημένα ψεύδη του) να το μετονομάζει μετά σε "χιούμορ":

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Τίποτα παρά μόνο η φαντασία σου περιγράφηκε στην επιστολή προς Μενοικέα,αφού ο Επίκουρος αναγνωρίζει την ύπαρξη θεών και ονομάζει ψευδείς τις αντιλήψεις περί θεών όπως η δική σου,δηλαδή ότι ο θεός μοιράζει συμφορές ή ωφέλειες.


Τώρα θα μας δείξεις και πού μιλάει για την αθανασία της ψυχής;


ΕΣΥ ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΧΑΒΑ ΣΟΥ.

Στην επιστολή προς Μενοικέα υπάρχει ΣΑΦΗΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ θεού και Θεών. ΣΕ ΔΟΥΛΕΨΑ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ γιατί με προκάλεσες για την μετάφραση του αποσπάσματος και ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ότι η αναφορά μου ήταν στον διαχωρισμό θεού και Θεών και ΔΕΝ ΜΕΤΕΦΡΑΣΑ αυτό το απόσπασμα, αλλά ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΩ με ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΨΕΥΔΗ καθώς η δοτική έδειχνε πόσο απομακρύνθηκα από το ακριβές νόημα αλλά ΟΥΔΕΠΟΤΕ σκέφτηκες ότι υπάρχει και το χιουμοριστικό ψεύδος και όπως περιγράφηκε στο θέμα περί ψεύδους και στην ομώνυμη πραγματεία.

http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?t=2528&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E1%F3%E5%E2%E5%DF%F2+%E8%E5%EF%FD%F2&start=75

...όχι χιγιώργη δεν σε έχω άχτι...
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 01, 2010 6:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

stefstath έγραψε:
5-0 ΨΑΡΙ ..ΙΙΙΙΙΙΙ
ΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ: ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΑΤΕ...
ΚΑΙ ΘΑ .... ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΩ


Δηλαδή θα σιωπήσεις .. πλέον;;;
Πως θα επανορθώσεις;;;
Αναγράφοντας μήπως τα ονόματα των Επτά σοφών με χρονολογική σειρά;;
Μήπως αναγράφοντας αυτά με αλφαβητική σειρά;;;;;
Γνωρίζεις την αλφάβητο;;;;; ... καλά, καλά μην αρχίζεις τώρα να μας την γράφεις, γιατί ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΙΣ καθώς ΔΕΝ ΟΡΙΣΑ την γλώσσα ... γλώσσα είπα και όχι κλώσσα καθώς ΜΟΝΟ ΚΛΩΣΣΑ θα οπισθοχωρούσε και δεν θα συνέχιζε μίαα συζήτηση επί της βάσσης του θέματος που είναι το μετά φυσιν.

Μήπως ξέρεις τι είναι το μετάα φύσιν;
Μήπως ξέρεις πόσο είναι το σκορ τώρα;;;;;
Μήπως θέλεις να συνεχίσω το χιούμορ καθώς απέναντί μου βλέεπω φτώχεια καταραμένη ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ;;;;
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 01, 2010 6:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σκοταδολάγνε επί του θέματος έχεις κάτι;;;;
Τι έλεγε είπαμε ο Επίκουρος για την ψυχή;;

Έλεγε ότι είναι θνητή ή αθάνατη εκτός από άτομα τα οποία διασπείρονται σε όλο το σώμα και φεύγουν ως μία ομιχλώδες μάζα;;;;;

Βλέπεις μπορώ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΩ καθώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ποιος είναι αυτός ο Παπα- Γαλίζος, μπορώ να αναπαραγάγω το νόημα του Επίκουρου κάτι που εσύ ΟΥΔΕΠΟΤΕ κατέφερες και όπως βλέπω καθώς ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ παρουσιάζεις.

Πνεύμα ικανό να φιλοσοφήσεις διαθέτεις;
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 01, 2010 7:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μήπως θέλεις να μιλήσουμε και πάλι για την Επιστολή προς Μενοικέα;;;

Αλήθεια ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ αναφέρει ο Επίκουρος άλλες φορές τους Θεούς και άαλλες φορές τον Θεό;;;

Ήταν τόσο ανόητος που δεν ήξερε πότε μιλούσε ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΟ και πότε για πολλούς σε μία πολυθεϊστική κοινωνία;;;

ΑΠΑΝΤΗΣΕ παρακαλώ:

ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΑΦΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ του Θεού από τους Θεούς στον λόγο του Επίκουρου.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΧΕΙΣ;;;;;; ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ εννοώ καθώς συνιθίζεται να μιλάτε όπως τον Γιάννη που τον ρωτούν "τι κάνεις" και απαντάει "κουκιά σπέρνω". Εκτός από κουκιά έχετε τίποτα άλλο να σπείρετε;;;
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 01, 2010 11:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

το σκορ είναι 7-0 όσοι και οι σοφοί
πολύ αργά για ..............απενοχοποιήσεις.
δε σε σώζει η ψευδοαυταπάρνηση
θα μιλήσεις εσύ για μετα-φύση;
έχεις χαζο-ενθουσιαστεί με 5 λέξεις που έμαθες και αναμασάς φλυαρίες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 01, 2010 11:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
Μήπως θέλεις να μιλήσουμε και πάλι για την Επιστολή προς Μενοικέα;;;

Αλήθεια ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ αναφέρει ο Επίκουρος άλλες φορές τους Θεούς και άαλλες φορές τον Θεό;;;

Ήταν τόσο ανόητος που δεν ήξερε πότε μιλούσε ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΟ και πότε για πολλούς σε μία πολυθεϊστική κοινωνία;;;

ΑΠΑΝΤΗΣΕ παρακαλώ:

ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΑΦΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ του Θεού από τους Θεούς στον λόγο του Επίκουρου.


Ρε σεις πραγματικά, δε τρίζουν τα κόκκαλα του Επίκουρου;
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 2:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

stefstath έγραψε:
5-0 ΨΑΡΙ ..ΙΙΙΙΙΙΙ
ΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ: ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΑΤΕ...
ΚΑΙ ΘΑ .... ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΩ
Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 2:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
Το έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται και έχω δει πολλές εδώ ανασηκωμένες.

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ λοιπόν :

Γνωρίζατε αν μιλούσα σοβαρά ή αν σας δοκίμαζα όταν ανέφερα τον Πυθαγόρα ως ένας από τους επτά σοφούς ή είστε οι ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΘΕΟΙ που διαβάσατε την σκέψη μου;;;;;
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
Με τα ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ αυτά λάθη μου θέλω να σας δείξω πόσο επιφανειακά μελετάτε καθώς μείνατε στο ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ και δεν αναζητήσατε τεκμηρίωση σχετικά με την αναφορά μου περί ελευθερίας.
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΧΑΣΤΕΣ πραγματικά;
Μπορείτε να μείνετε στο θέμα και να μην αεριολογείτε;;;;
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
Αν φιλοσοφείτε τότε ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ. Αν δεν διακατέχεστε από σοβαρότητα θα συνεχίζω τα πειράγματά μου.
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
Συζητείστε λοιπόν ή προσπεράστε ΑΘΟΡΥΒΑ αν δεν μπορείτε να μετέχετε εποικοδομητικά επί του θέματος.
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
Σκοταδολάγνε επί του θέματος έχεις κάτι;;;;
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ έγραψε:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΧΕΙΣ;;;;;; ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ εννοώ καθώς συνιθίζεται να μιλάτε όπως τον Γιάννη που τον ρωτούν "τι κάνεις" και απαντάει "κουκιά σπέρνω". Εκτός από κουκιά έχετε τίποτα άλλο να σπείρετε;;;

Κατηγορείς συνέχεια τους άλλους, αλλά δεν σε βλέπω πουθενά να μην αερολογείς, να είσαι περισσότερο σοβαρός και λιγότερο υπερόπτης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Μεταφυσικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο
Σελίδα 7 από 9

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center