Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Οι "Βελτιωτές" της Ανθρωπότητας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 3:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Ότι αλλάζει χωρίς πρότυπο δεν μπορεί και να γίνει γνωστό, αφού η γνώση προϋποθέτει πρότυπο αλλαγής,


Δεν εννοώ μόνο τη χωροχρονική αλλαγή,στην οποία αλλάζει μόνο η θέση ή η μορφή ενός όντος,χωρίς ν' αλλάξει η ουσία του,αλλά την οντολογική:η ίδια η ουσία του όντος είναι αλλαγή-κίνηση απ' το γένος στην ειδοποιό διαφορά.Δεν μπορείς ν' αντιληφθείς καμιά ουσία-ορισμό χωρίς πρώτα να κινηθείς στα όριά του (ορισμός).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 3:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ουλιάδη,

Στη 18η Μπρυμαίρ του Λ. Βοναπάρτη, ο Μαρξ τόνισε τη σημασία του ιδεολογικού φανταστικού ως παράγοντα ιστορικής αποτελεσματικότητας. Το ότι η γαλλική επανάσταση μεταμφιέστηκε με τις στολές της αρχαίας Ρώμης, μαζί με τα ονόματα , τα συνθήματα, δεν είναι κάτι ανούσιο, αλλά η ίδια η προϋπόθεση της επιτυχίας της , χάρη στην οποία μετασχηματίζει μια απλή δυνατότητα σε ιστορική τελεσφορία. Σε τέτοιες στιγμές, λέει ο Μαρξ, οι άνθρωποι καλούν τα φαντάσματα του παρελθόντος και πετυχαίνουν τον πραγματικό σκοπό τους, τη στιγμή όμως που καλούνται να δημιουργήσουν τα πάντα ex nihilo.

Έτσι, είναι η σκέψη σου Ουλιάδη μέσα από τη διάκριση πρότυπο παράδειγμα:ένα πλατωνίζον φαντασιακό.Η σκέψη σου δεν μπορεί να απαλλαγεί από την αναπαράσταση ενός μοντέλου.

«Πρέπει να είμαστε απαλλαγμένοι από αυταπάτες σχετικά με την εποχή και ωστόσο να εκφραστούμε ανεπιφύλακτα υπέρ της»(Μπένγιαμιν).

Έτσι ο ιστορικός κόσμος απαλλάσσεται από απόλυτες έννοιες και αξίες , αλλά και για αυτό είναι επιτέλους κατανοητός στη σχεσιακή και γήινη διάστασή του.

όπως θα έλεγε και ο Μαρξ:

δημιουργήθηκε επιτέλους «μια κατάσταση όπου γίνεται αδύνατο κάθε πισωγύρισμα και οι ίδιες οι περιστάσεις φωνάζουν: Hic Rhodus, hic salta!»
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 4:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
ta χουμε πει αυτά στο "υπάρχει το μηδέν;" σελ. 5


Εσύ που απαιτείς και αναφορές στις πηγές αυτή είναι η απάντηση που δίνεις;
Τέλος πάντων νομίζω πως όλοι καταλάβαμε.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 4:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ιωάννη γνωρίζεις πολύ καλά πως αυτό που αλλάζει συνεχώς και ακατάπαυστα ποτέ δεν είναι αφού δεν υπάρχει ποτέ ως κάτι σε οποιαδήποτε στιγμή. Συνεπώς μιλάμε για το μη ον και σε καμμία περίπτωση για το ον αφού η απόλυτη αοριστία είναι χαρακτηριστικό του μη όντος. Μέσα στην τέλεια αοριστία κανενός είδους γνώση δεν καθίσταται δυνατή. Νομίζω πως κι ένα παιδι το καταλαβαίνει αυτό.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 4:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σε μένα δεν θα απαντήσει κανείς;

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Σαβ Ιούλ 31, 2010 9:25 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 6:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μην βιάζεσαι έχουμε και δουλιές να κάνουμε σύντομα θα έχεις απάντηση!! Rolling Eyes
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 7:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ουλιάδη,

το κατάλαβα το επιχείρημά σου και σχολίασα ότι το καθορισμένο ον (αυτό που δείχνεται σ' έναν ακριβή ορισμό) προϋποθέτει κίνηση ανάμεσα στις ιδέες του ορισμού(γένος και ειδοποιός διαφορά).Π.χ.καρέκλα=έπιπλο για ένα άτομο(γένος) στο οποίο καθόμαστε (ειδοποιός διαφορά).

Ασφαλώς,η σύνθεση είναι σταθερή,καρέκλα=καρέκλα, αλλά αυτή είναι μόνο μια ταυτολογία και οι ταυτολογίες δε δίνουν πληροφορίες για τις ιδιότητες ή την ουσία των όντων,άρα τα όντα υπάρχουν ως σχετιζόμενες ιδέες,ιδέες σε κίνηση:η πρόταση είναι το κύτταρο της κατανόησης,όχι η έννοια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 10:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

γιατί σε μένα απαντά στην κριτική μου για το πρότυπο-παράδειγμα;ή για τα προηγούμενα που έλεγα για το βίωμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 11:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Ιωάννη γνωρίζεις πολύ καλά πως αυτό που αλλάζει συνεχώς και ακατάπαυστα ποτέ δεν είναι αφού δεν υπάρχει ποτέ ως κάτι σε οποιαδήποτε στιγμή. Συνεπώς μιλάμε για το μη ον και σε καμμία περίπτωση για το ον αφού η απόλυτη αοριστία είναι χαρακτηριστικό του μη όντος. Μέσα στην τέλεια αοριστία κανενός είδους γνώση δεν καθίσταται δυνατή. Νομίζω πως κι ένα παιδι το καταλαβαίνει αυτό.


το ον συν- και ανα- πληρώνεται από το μη ον. Το άφατο του μη-όντος δε σημαίνει και την ανυπαρξία του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 04, 2008 6:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Opyrge....
τι απάντηση να πάρεις όταν ζητάς από τον άλλο να σου πει τι διάβασε...σε σχέση με αυτά που έχεις διαβάσει..Αυτό είναι φιλοσοφία;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 04, 2008 8:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman, έχουμε πει πώς χειριζόμαστε τη φιλοσοφία, αυτά που έχουν λεχθεί σε σχέση με τις δικές μας ιδέες.

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Πεμ Νοέ 27, 2008 1:46 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 04, 2008 9:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Ασφαλώς,η σύνθεση είναι σταθερή,καρέκλα=καρέκλα, αλλά αυτή είναι μόνο μια ταυτολογία και οι ταυτολογίες δε δίνουν πληροφορίες για τις ιδιότητες ή την ουσία των όντων,άρα τα όντα υπάρχουν ως σχετιζόμενες ιδέες,ιδέες σε κίνηση:η πρόταση είναι το κύτταρο της κατανόησης,όχι η έννοια.


Ευχαριστώ πολύ. Κάνοντας όμως τα εύκολα δύσκολά δεν κερδίζει κανένας.
Ασφαλώς και η καρέκλα είναι καρέκλα και είναι για κάποιον αλλά δεν μπορείς να λες για το Είναι- δηλαδή το όλον- πως κινείται χωρίς ρυθμό χωρίς τίποτα, γιατί αυτό απλά δεν είναι, δεν είναι όλον, ή ον, γιατί δεν υπάρχει τίποτα που να το συνέχει ως τέτοιο. Πόσο δύσκολο είναι; Απορώ πράγματι!! Για πράγματα που δεν έχουν κανένα συνδετικό κρίκο, δεν ισχύει η σχέση καρέκλα και τραπέζι=έπιπλα ας πούμε, αυτά είναι ένας τυχαίος σωρός δεν υπάρχει τίποτα να αποκαλύψεις ουδεμία γνώση να ανασύρεις. Αυτό λέμε. Γνώση=αποκάλυψη κάποιου σταθερού νόμου, ενός ρυθμού, σταθερού βέβαια αλλιώς δεν είναι ρυθμός, ή αυτό θα ισχύει ή άτακτη κίνηση χωρίς ρυθμό, χωρίς τον όποιο νόμο, οπότε μιλούμε για απόλυτη τυχαιότητα και άρα καμία μα καμία γνώση ως προς αυτό που εξετάζεις. Μη Ον. Αυτό είναι. Από την άλλη το Ον μπορεί να υπάρχει με χαρακτηριστικό του την κίνηση αλλά....το είπαμε. Ρυθμός. Και οποτεδήποτε μιλάμε για το Είναι στην πραγματικότητα αναφερόμαστε σε αυτό αλλιώς δεν λέμε τίποτα. Αντιφάσκουμε.

Παράθεση:
Ο Νίτσε όταν μιλούσε για τη φύση δεν έβλεπε την καταγωγή των ειδών, αλλά την προσπάθεια να επαναφέρει στη γη τον άνθρωπο, μακριά από την πλάνη του υπερβατικού και του αιώνιου, στρέφοντας τον άνθρωπο στη βιολογική διάσταση της ύπαρξής του, στα ιρασιοναλιστικά του ένστικτα και τις ορμές του: στη «βούληση για δύναμη» που συσχετίστηκε βλακωδώς με την πολιτική κυριαρχία μιας τάξης.


Δηλαδή για να μην τρελαθούμε εντελώς τώρα, διάβασε το αυτό για άλλη μια φορά και απάντησε μετά στο εξής. Σε τι διαφέρουν αυτά από την εξελικτική θεωρία και θα μπορούσαν να είναι μια σύντομη περιγραφή της ή όχι; Όλα τα στοιχεία είναι παρόντα. Βιολογική διάσταση της ύπαρξης, τα ένστικτα και οι ορμές, μέχρι και η βούληση για δύναμη είναι παρούσα. Der wille zur macht για να το ρίξω και εγώ λίγο στην κουλτούρα.
Γι αυτόν τον λόγο σιχαίνονταν την ηθική τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη.
Η ηθική αντιπροσώπευε απλά ένα εμπόδιο γι αυτόν στην επίτευξη του στόχου, που για τον Νίτσε ήταν το παν. Μου αρέσει αυτός που δεν κοιμάται τα βράδια αλλά σκέφτεται και προσπαθεί μα κάθε τρόπο να πραγματοποιήσει το όνειρό του έλεγε. Όλο το νόημα εδώ είναι στο με κάθε τρόπο.

Παράθεση:
Γι' αυτό και λέω ότι η ανάμειξη του με το Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα της Γερμανίας δεν είχε τόση σχέση με τη φιλοσοφία του όσο με προσωπικές του επιδιώξεις, όπως αυτήν της ακαδημαικής του καριέρας.


Είναι φανερό από το παραπάνω πως φιλοσοφία για σένα είναι κάποιου είδους πόνημα, μια εργασία, ή οτιδήποτε παρόμοιο. Αν είναι έτσι τότε όλοι οι καρεκλοκένταυροι και κάθε είδους ακαδημαϊκοί της οικουμένης, είναι μεγάλοι φιλόσοφοι. Εδώ διαφωνούμε ριζικά και οφείλω να πω πως χαίρομαι και ιδιαιτέρως γι αυτήν την διαφωνία μου.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 04, 2008 10:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Opyrge,
...Ναι αλλά έτσι χάνουμε την ουσία. Η σκέψη μας όταν εμφανίζεται με αναφορές σε τρίτους βγάζει λάθος μήνυμα, γιατί προϋποθέτει αποδοχή της αναφοράς στο ακέραιο, πράγμα που είναι δύσκολο να επιτευχθεί, αν όχι ακατόρθωτο.
Οι απόψεις μας είναι δικές μας κατ΄ ουσία. Αυτό που καταλαβαίνουμε είναι ο κόσμος μας, όχι ο κόσμος του άλλου! Η πραγματικότητα ναι μεν είναι μία, αλλά οι απόψεις γι' αυτήν είναι σε συνάρτηση με το πώς την βιώνει κανείς, με τα μηνύματα που δέχεται και με τα μηνύματα που στέλνει. Έτσι ο κόσμος για τον καθένα είναι κάτι ξεχωριστό. Η ενασχόληση με την φιλοσοφία δεν είναι έξω από την δραστηριότητα του ανθρώπου, έτσι έχει και αυτή το μέρος της στο πάρε δώσε των μηνυμάτων.

Αν λοιπόν θέλεις μπορείς να παρέχεις τις ιδέες σου χωρίς να τις ταυτοποιείς αν νομίζεις ότι συμπίπτουν με τις ιδέες άλλου. Το να λες μου αρέσει λίγο από τον Α σε συνδυασμό από τον Β όπως το έθεσε ο Γ εξετάζοντας μαζί με τον Δ το Ε....ο αναγνώστης σου θα έχει χάσει την μπάλα...ακόμα και αν έχει διαβάσει από τους άλλους μερικές ιδέες. Άσε που μπορεί κάποιος να έχει αντίρρηση με ένα υποσύνολο απ΄αυτά που συνδυάζεις και έτσι να έχουμε έναν αγώνα μετά περί του ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.
Χωρίς λοιπόν αναφορές μπορείς να λες τις ιδέες σου...για σήμερα ή για οποιαδήποτε άλλη εποχή...και αυτές οι ιδέες απλά θα έχουν το όνομά σου. Από κει και πέρα ο κάθε άλλος θα μπορεί να προσθέτει τις δικές του ιδέες και δεν θα υπάρχει λόγος να πρέπει να ταιριάξουν ή να πρέπει να καταλήξουν μεταξύ τους οι συνομιλητές σε κάποιο δια ταύτα...
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 04, 2008 10:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η θεωρία της εξέλιξης και πιο συγκεκριμένα η θεωρία της φυσικής επιλογής δεν έχει τόσο άμεση σχέση με τη «βούληση για δύναμη» του Νίτσε. Τα όρια είναι λεπτά. Από τη μια μεριά προβάλλεται ένας γενικός μηχανισμός - που δεν υπόκειται αναγκαστικά η ανθρωπότητα - και από την άλλη μια κινητήρια δύναμη της βιόσφαιρας και μια ανώτερη ηθικότητα διαφορετική από αυτήν των αγελαίων μαζών.

Όχι, δεν θεωρώ τη φιλοσοφία σαν πόνημα. Κάθε άνθρωπος που διαβάζει είναι ήδη, σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον, φιλόσοφος. Σχεδόν όλοι μας είμαστε, αφού όλοι μας υιοθετούμε ορισμένες αξίες, βάσει των οποίων ρυθμίζουμε τη ζωή μας (ή, τουλάχιστον, θέλουμε να πιστεύουμε ότι τη ρυθμίζουμε βάσει αυτών των αξιών, ενώ αισθανόμαστε αμήχανα όταν δεν λειτουργούμε με αυτό τον τρόπο). Και οι περισσότεροι από εμάς έχουν ενστερνιστεί κάποια πολύ γενική εικόνα για το πώς είναι ο κόσμος. Στην πραγματικότητα, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποφύγει κανείς τη φιλοσοφία. Η φιλοσοφία, εξεταζόμενη ως αντικείμενο που μπορεί κανείς να το μελετά, να το αγνοεί πλήρως, να βελτιώνει τις γνώσεις του επ' αυτού ή, ακόμη, να είναι εμβριθής γνώστης του, σημαίνει απλώς να σκέπτεται κανείς λίγο περισσότερο κάποιες ερωτήσεις και τις μεταξύ τους σχέσεις, μαθαίνοντας, παράλληλα, όσα έχουν ήδη ειπωθεί σχετικά με αυτές καθώς και τους λόγους για τους οποίους λέχθηκαν. Δεν φιλοσοφώ δηλαδή απλά λέγοντας ό,τι μου έρχεται στο μυαλό.


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Σαβ Ιούλ 31, 2010 9:27 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 04, 2008 11:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παρόλα αυτά...το μυαλό σου ευθύνεται για την ενέργειά σου να φιλοσοφείς. Το να το περιορίζεις ή να το φιλτράρεις με το να σκέφτεσαι "αυτά που γράφω δεν είναι ό,τι μου κατέβηκε στο μυαλό"...προϋποθέτει ότι έχεις και ένα δεύτερο μυαλό ελεγκτή του πρώτου! Άσχετα με το πως σκέφτεσαι δεν υπάρχει κατά τη γνώμη μου κάποιος άλλος ελεγκτής του μυαλού μας...ή μια "λογική μονάδα". Όλη η ιδέα είναι αυτή του δέχομαι και στέλνω μηνύματα...Μέσα σ΄αυτά τα μηνύματα αν υπάρχουν κάποια που να λένε "έχω αυτή την ποιότητα μηνυμάτων" δεν είναι παρά απλά μηνύματα και καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματική ποιότητα των μηνυμάτων. Αν θεωρήσουμε, και έτσι πρέπει να είναι, ότι ο άνθρωπος δεν έχει ασφαλιστική δικλείδα για το εύρος των μηνυμάτων που μπορεί να διαχειριστεί πέρα από τις φυσικές δυνάμεις του, τότε η ζωή του είναι απευθείας συνδεδεμένη με την ύλη του και ο λόγος της ύπαρξης των μηνυμάτων είναι συνέπεια αυτής. Η αποδόμηση της ύλης τερματίζει το "τερματικό μηνυμάτων", ενώ τα ίδια τα μηνύματα περιέχονται και μεταβιβάζονται συνέχεια μέσω άλλων τερματικών...όχι γιατί πρέπει να είναι "ζωντανά" αλλά γιατί τα άλλα τερματικά συνεχίζουν να κάνουν ότι έκαναν και τα άλλα, αυτά που αποδομήθηκαν. Έτσι αν ξεκόψουμε κάποια μωρά και τα βάλουμε σε ένα άλλο φυσικό περιβάλλον...θα προκύψουν νέα μηνύματα και θα εμφανιστούν νέες γνώσεις. Εδώ γνώση είναι ένα πακέτο σχετικών μηνυμάτων. Με απλά λόγια η γνώση στον άνθρωπο προέκυψε από μια ενέργεια σκέψης πολλών άλλων ανθρώπων που σκέφτονταν ό,τι τους έρθει στο μυαλό τους...(η ενέργεια του ό,τι μου έρχεται στο μυαλό είναι η απόλυτη φυσική ενέργεια).
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
Σελίδα 8 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center