Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Μποϊκοτάρισμα - Ναι ή Όχι;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Μηνύματα που μου στέλνετε
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 27, 2003 1:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Μποϊκοτάρισμα - Ναι ή Όχι; Απάντηση με Συμπερίληψη

από [Girl_On_Drugs@hotmail.com]

Χθεσινό άρθρο του γνωστού στιχουργού Λευτέρη Παπαδόπουλου στα "Νέα" μιλάει για το μποϊκοτάρισμα των Ιταλών για τα Αμερικανικά προϊόντα, κάτι που αν κάνουν εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο το κόσμο, ίσως καταλάβουν τα Αμερικανάκια ότι πρέπει να αποφευχθεί ο πόλεμος στο Ιράκ που θα στοιχίσει τη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων και θα φέρει ανείπωτη δυστυχία.
Λοιπόν τι λέτε να κόψουμε, ας είναι και για ένα δύο μήνες, την Κόκα Κόλα, τα Μακντόναλτς, το TGI Fridays, τα τελευταία blockbusters του Χόλιγουντ και άλλα Αμερικανικά προϊόντα;


Εδώ είναι το άρθρο:

Και τώρα, μετά το συγκλονιστικό Σάββατο της ειρήνης, τι γίνεται; Τι κάνουμε, όλοι εμείς οι απλοί άνθρωποι της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Ρώμης, της Μαδρίτης, του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης, για να
κρατήσουμε ανοιχτό αυτό το παραθυράκι της ελπίδας για αποτροπή του πολέμου; Ήδη, ο Μπους - αυτό το «βλακόμετρο» - αφού συμβουλεύτηκε τα θρησκόληπτα «γεράκια» του, αποφάσισε να αναβάλει την επίθεση εναντίον του Ιράκ για 15 ημέρες. Ήδη, ο Μπλερ - αυτός ο γυμνοσάλιαγκας - βλέποντας να τον φτύνει ένας ολόκληρος κόσμος, στην πρωτεύουσα της χώρας του, άρχισε να ρίχνει μερικές στάλες νερό στο κρασί του. Τι κάνουμε, λοιπόν, για να συντηρηθεί η φλόγα;

Τα έλεγα και την περασμένη εβδομάδα, ακουμπώντας σ' έναν στίχο του Τίτου Πατρικίου - τα ποιήματα δεν ανατρέπουν καθεστώτα. Δημιουργούν, ωστόσο, «κλίμα» Κι αυτή την ώρα υπάρχει ένα μεγαλειώδες «ποίημα»: ένα γιγαντιαίο αντιπολεμικό κλίμα. Που ναι μεν δεν επηρεάζει αποφασιστικά την διεθνή των ηλιθίων και των γκάνγκστερ, αλλά λειτουργεί θετικά προς την αντίθετη κατεύθυνση. Εμψυχώνει όλους εκείνους, όλους
εμάς, που δεν υπογράφουμε το «σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω». Και δείχνει τον δρόμο για καινούργιες κινητοποιήσεις.

Διάβαζα στα «ΝΕΑ» προχθές, ότι υπάρχουν σκέψεις για εκτεταμένο μποϊκοτάζ σε αμερικανικά προϊόντα. Και, σύμφωνα με την «Corriere Della Sera», οι πωλήσεις των Μc Donald's και της Coca Cola σημειώνουν πτώση. Μακάρι, αυτή η αντίδραση των Ευρωπαίων καταναλωτών να γενικευθεί ώστε να πονέσουν οι Αμερικανοί, που μόνο με το χρήμα κουβεντιάζουν, μόνο το χρήμα ονειρεύονται.


Στη συνέχιση αυτού του αγώνα για την ειρήνη, στην Ελλάδα τουλάχιστον, πρώτιστο ρόλο καλείται να παίξει η τηλεόραση. Και δη τα ιδιωτικά κανάλια, που έχουν τη μεγάλη τηλεθέαση. Και πιστεύω ακράδαντα ότι αυτήν τη φορά τα ιδιωτικά κανάλια θα βοηθήσουν. Για να εξιλεωθούν για το ατόπημα του Σαββάτου, που ήταν συγχρόνως και πρόκληση για όλους τους μετάσχοντες στο συλλαλητήριο, θα ξαναθυμηθούν τι είναι είδηση και τι άθλιο κουτσομπολιό και θα πράξουν αναλόγως.

Μέσα στο κλίμα που ήδη έχει διαμορφωθεί, ίσως κάτι μπορέσουμε να πετύχουμε με τις κινητοποιήσεις μας. Τα πρώτα αποτελέσματα τα είδαμε στις Βρυξέλλες: η Βρετανία ήρθε πιο κοντά στους Γαλλογερμανούς. Και η άτυπη Σύνοδος Κορυφής, που έγινε επίσημη, κατέληξε σε συμφωνία, ότι ο πόλεμος δεν είναι αναπόφευκτος και η βία θα χρησιμοποιηθεί ως έσχατο μέσον για την επίλυση του προβλήματος.

Μερικά φλας από τα σαββατιάτικα, τα υπέροχα: Από δημοσκόπηση του «Σπίγκελ» προέκυψε ότι «οι ΗΠΑ αποτελούν μεγαλύτερη απειλή για την ειρήνη από ό,τι το Ιράκ και η Βόρεια Κορέα»! Άλλο: Η δήλωση του Πέδρο Αλμοδοβάρ ότι «ο μόνος προληπτικός πόλεμος που καταλαβαίνουμε είναι η:"ειρήνη". Και το
σύνθημα που κυριάρχησε στο Σίδνεϊ: «Πόσες ζωές το λίτρο πετρελαίου;».
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 27, 2003 6:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η δική μου άποψη είναι όχι στο Μποϊκοτάζ.

Δεν φταίνε τα προϊόντα ούτε οι πολυεθνικές εταιρίες. Την κυριότατη ευθύνη την έχει ο λαός της κάθε δημοκρατικής χώρας που εκλέγει της κυβερνήσεις που τον αντιπροσωπεύουν.

Και αυτό δεν είναι το χειρότερο. Το χειρότερο είναι ότι την επόμενη εκλογική περίοδο ο Μπους θα επανεκλεγεί και οι Αμερικανοί θα ξαναβγαίνουν στους δρόμους για αποτροπή πολέμου. Υποκρισία του μέσου πολίτη; Ηλιθιότητα; Μπορεί.

Αυτό πάντως δε συμβαίνει μόνο στην Αμερική αλλά και στην Ελλάδα μας. Κάντε όσες απεργείες θέλετε, όσα μποϊκοτάζ θέλετε, όσα καραγκιοζιλίκια χωρά ο νους σας. Το σίγουρο είναι ότι στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσετε αυτόν τον άξεστο βουλευτή που σας διόρισε το παιδί στο δημόσιο.

Μη νοιάζεστε για την ψήφο σας ηλίθιοι Έλληνες. Παιχνίδι είναι. Θα έρθει η Κυριακή των εκλογών και θα περιμένετε με τα προεκλογικά σας σημαιάκια και κασκόλ να δείτε τα αποτελέσματα από την τηλεόραση με μια πίτσα στο χέρι. Άλλη μια θεάτρική παράσταση παραπάνω -αν έχετε δει ποτέ σας θέατρο-.

Όταν όμως πεινάσετε και εξευτελιστείτε, όταν το παιδί σας γίνει πρεζάκιας ή μαστρωπός, όταν ψάξετε για δουλειά ή μόρφωση σε μια ξένη χώρα, μην αναλογιστείτε ποιος φταίει. Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ. αν σου δώσω ένα γλειφιτζούρι και 5 Ευρώ έχω το αναφαίρετο δικαίωμα να σου πάρω το σπίτι και να σου βιάσω την κόρη και τη μάνα. Ακούγεται σκληρό ε; Πόσο μάλλον όταν εσύ ο ίδιος το κάνεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maya
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 27, 2003 8:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Υποτίμηση!!! Απάντηση με Συμπερίληψη

Afham,
υποτιμάς με πολύ ελαφριά καρδιά τους ανθρώπους. Δεν "ταρακουνάς", δεν αφυπνίζεις, προσβάλλεις...

Ο Παπαδόπουλος (με του οποίου την άποψη τυχαίνει να συμφωνώ) νομίζω ότι εννοεί το εξής: το μόνο πράγμα με το οποίο μπορούμε να βλάψουμε αυτήν την επικίνδυνη χώρα είναι το χρήμα. Χάνοντας εκατομμύρια πελάτες τους, πλήττεται η οικονομία τους, και ίσως να καταλάβουν ότι όλος αυτός ο κόσμος είναι εναντίον αυτής της νοοτροπίας που έχει η πλειοψηφία των Αμερικάνων. Μετά το πλήγμα της 11ης Σεπτέμβρη άκουσα στην τηλεόραση τη δήλωση Αμερικανού πολίτη και ομολογώ ότι με σόκαρε. Η δήλωση είναι η εξής: "Φυσικό είναι να συμβαίνουν αυτά όταν αφήνουμε μερικούς ελεύθερους στη Μέση Ανατολή"...........

Δεν γενικεύω ούτε θεωρώ ότι όλοι οι Αμερικάνοι είναι ρατσιστές/φιλοπόλεμοι/κακοί κλπ. Αλλά υπάρχει μια μεγάλη πλειοψηφία που σκέφτεται μ' αυτόν τον τρόπο. Και το μποϊκοτάζ είναι ένας τρόπος αντίδρασης. Ίσως όχι ο καλύτερος αλλά είναι ένας τρόπος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 28, 2003 10:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Προσβάλλω, έχεις απόλυτο δίκιο και υβρίζω συνάμα. Δεν είμαι σε θέση να μιλήσω φλεγματικά για θέματα που αφορούν τόσο άμεσα τη ζωή και το θάνατο. Δεν πρόκειται για ακαδημαϊκές συζητήσεις αλλά αυτό που σου τρώει τη ζωή μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο. Ένα καρκίνωμα που πρέπει να το βγάλεις. Δε θα το ρωτήσεις το καρκίνωμα ποια είναι η γνώμη του ούτε θα σκεφτείς πώς να μην το προσβάλλεις. Θα τραβήξεις το μαχαίρι και θα το πετάξεις στα σκουπίδια.

Ποιό είναι αυτό το απόστημα; Η έλλειψη πολιτικής παιδείας και το ρουσφέτι συνάμα. Δεν υπάρχουν μεγαλύτερα αποστήματα στο νεοελληνικό χώρο. Το ρουσφέτι φυσικά δεν υπάρχει στην Αμερική, αλλά η έλλειψη πολιτικής παιδείας και κριτικής σκέψης είναι έκδηλη.

Αλήθεια, γιατί να θεωρεί κανείς κακό και μεμπτό την προσβολή και την επιθετικότητα; Η ζωή πρέπει να βιώνεται με πάθος και ένταση, όπως της αξίζει. Άλλωστε αυτά που έχεις να θυμάσαι από την ιστορία των εθνών είναι αποκυήματα της οργής, του πάθους και της επιθετικότητας.

Και τέλος, θα χρησιμοποιούσα έναν καλύτερο όρο από το ¨προσβολή" τον "αφορισμό". Είναι κατά πολύ εντονότερος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maya
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 28, 2003 6:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι θα πετάξεις στα σκουπίδια Afham; Τους "ηλίθιους" Έλληνες; Έχουν το ίδιο δικαίωμα μ' εσένα να βρίσκονται εδώ. Δεν είναι στη δικαιοδοσία κανενός μας ν΄αποφασίσουμε ποιός αξίζει και ποιός όχι, ποιός πρέπει να "πεταχτεί" και ποιός να κρατηθεί. Το αν αυτό το σύστημα δίνει σωστή παιδεία είναι άλλο θέμα. Δεν φταίνε μεμονωμένα άτομα για τη διαπαιδαγώγηση που έλαβαν. Μπορείς να βρίζεις και να προσβάλλεις το σύστημα που υπαγορεύει το ρουσφέτι αλλά όχι εκείνον που προσπαθεί να βολέψει το παιδί του για να ζήσει λίγο πιο άνετα.

Όσο για την επιθετικότητα και την προσβολή το μόνο που έχω να πω είναι το εξής: είμαι αντίθετη και στα δύο είτε τα συναντάμε σε συζήτηση είτε σε πόλεμο. Το πάθος στη ζωή δε νομίζω ότι πηγάζει από ύβρεις και αφορισμούς. Περισσότερο πάθος διακρίνουμε στην ευγένεια, στο χαμόγελο, στη δημιουργία... Ας μην ξεχνάμε αυτό που είπε κάποιος "είναι ο αδύναμος που εμφανίζεται σκηρός και βάρβαρος, την ευγένεια την βρίσκουμε μόνο στον ισχυρό".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
korgull_x
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 28 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: Maroussi, Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 01, 2003 5:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

egw pali eimai yper tou mpoikotaz, giati einai ena <<nomimo>> meso, ena meso gia to opoio den mporei kaneis na mas fortwsei ey9ynes, kaneis den mporei na mas kathgorhsei gia tipote.

Ekeinoi oi opoioi elegxoyn thn oikonomia sthn amerikh elegxoyn kai thn anwtath e3ousia sthn amerikh (kai to idio ginetai kai sthn ellada).
Mpoikotarontas loipon ekeinous, xtypame to kako sth riza tou...
_________________
Διαφωνώ ριζικά με την άποψή σου,
αλλα θα υποστηρίξω μεχρι θανάτου
το δικαίωμά σου να την λές ελεύθερα!

Βολταίρος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 01, 2003 1:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

maya gia tin Galliki Epanastasi ti gnomi exeis? mi mou peis oti einai asxeto, gia na se rotao exei amesi sxesi.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maya
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 01, 2003 8:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είμαι πολύ σίγουρη ότι καταλαβαίνω τι σχέση έχει η ερώτησή σου. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σ' αυτό που νομίζω ότι εννοείς.
Οι λόγοι για τους οποίους έγινε η γαλλική επανάσταση και τα αιτήματα που προβάλλονταν ήταν κάτι παραπάνω από σωστά. Σ' εκείνη τη φάση της ιστορίας ο πόλεμος και η βία ήταν η μόνη επιλογή.
Αυτό όμως δε νομιμοποιεί τη βία. Εκτός αυτού, ζούμε σε καπιταλιστική κοινωνία, με ένα σύστημα κατασκευασμένο για να ευνοεί λίγους. Η επίθεση προς τους πολλούς είναι που μ' ενόχλησε σ' αυτό που έγραφες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 02, 2003 11:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οι λόγοι που οδήγησαν στη γαλλική επανάσταση ήταν σωστοί, αλλά εγώ δε θα συμφωνούσα ποτέ με τη γκιλοτίνα και τον αποκεφαλισμό 20.000 ανθρώπων. Δε θα το δικαιολογούσα ποτέ, ακόμα και στα πλαίσια μιας επανάστασης. Πόσο μάλλον σήμερα που, ενώ συντρέχουν ακριβώς οι ίδιοι λόγοι που προκάλεσαν τη γαλλική επανάσταση, έχουμε το δικαίωμα να εκλέγουμε την επιθυμητή κυβέρνηση.

Σου έκανα αυτή την ερώτηση για να δω κατά πόσο θεώρησες από τη στάση μου ότι δικαιολογώ τη βία. Και... έπεσα μέσα στις προβλέψεις μου. Θεώρησες όντως ότι δικαιολογώ τη βία. Όταν λέω επιθετικότητα εννοώ μόνο την επιθετικότητα του λόγου και όσο πάθος μπορεί αυτή να προκαλέσει. Αν και οι επαναστάτες του 1789 κατέφευγαν στην επιθετικότητα της γλώσσας και των επιχειρημάτων και θα πετύχαιναν περισσότερα και θα γλίτωναν χιλιάδες ζωές.

Επιπλέον η καπιταλιστική κοινωνία δεν ευνοεί λίγους στον ορισμό της, αλλά όποιον έχει τις ικανότητες να ανέλθει κοινωνικοοικονομικά με τις δικές του δυνάμεις. Μόνο αυτό το οικονομικό σύστημα αρμόζει σε μια δημοκρατική κοινωνία ίσων ευκαιριών. Ο κομμουνισμός διδάσκει τη δικτατορία του προλεταριάτου και για την ακροδεξιά δεν κάνουμε λόγο...

Αυτό που με εξοργίζει και αυτό που θα έπρεπε να εξοργίζει τους υγιείς ανθρώπους είναι ότι αυτοί οι ¨κακόμοιροι¨Έλληνες πολίτες που προσπαθούν να βολέψουν το παιδάκι τους δε σκέφτονται ότι εμποδίζουν κάποιο άλλο παιδί μιας άλλης οικογένειας πολύ πιο ικανό από το δικό τους να πάρει τη θέση που του αξίζει (αναξιοκρατία). Η αναξιοκρατία δημιουργεί και τους άθλιους καθηγητές και τους άθλιους δημοσίους υπαλλήλους οι οποίοι ψηφίζουν με πελατειακή λογική την εκάστοτε κυβέρνηση και τον εκάστοτε βουλευτή.

Ο κατάλληλος άνθρωπος δεν βρίσκεται στην κατάλληλη θέση. Έλληνες δεν είναι αυτοί που είναι της ίδιας εθνικότητας με εμένα, αλλά αυτοί που έχουν την παιδεία των Ελλήνων. Και τέτοια ανθρωπάκια δεν ονομάζονται Έλληνες. Ποτέ η παιδεία των Ελλήνων δε δίδαξε την ευνοιοκρατία και τον ωχαδερφισμό. Επιπλέον πρόστρεξε στην ιστορία να δεις την τύχη εκείνων που τολμούσαν να υποσκάψουν το δημοκρατικό πολίτευμα.

Όσο λοιπόν αυτοί οι υπαλληλίσκοι και τα ανθρωπάκια δεσπόζουν στην ελληνική κοινωνία, θα διατηρώ το δικαίωμα να τους λέω κατάματα ότι ΔΕΝ είναι Έλληνες, ότι είναι ηλίθιοι και άπληστοι και ότι ποτέ δε θα εμφανιστώ σαν συνένοχος σε μια κοινωνία εγκληματιών.

Έλληνες είναι λίγοι, διασπαρμένοι ανάμεσα σε όλα τα έθνη. Είναι αυτοί που υιοθετούν τα ιδανικά της δικαιοσύνης και του ανθρωπισμού. Αυτό είπε ο Κοραής, από τους ελάχιστους τότε Έλληνες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nereus
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 09 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Κυνόσαργες των Αθηνών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 09, 2003 3:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: "Δημοκρατία" Απάντηση με Συμπερίληψη

Afham, υπερβάλεις. Δεν μπορείς να κατηγορείς ένα λαό για τις επιλογές μερικών (που ίσως δεν είναι λίγοι).

Το πρόβλημα είναι στο πολιτικό σύστημα. Ξέρεις πολύ καλά ότι το σύστημα δεν λειτουργεί δημοκρατικά, ξέρεις πολύ καλά ότι έχουμε καταντήσει να ψηφίζουμε αυτούς που πιθανόν να είναι λιγότεροι "κακοί" από τους "άλλους".

ΔΕΝ
Παράθεση:
έχουμε το δικαίωμα να εκλέγουμε την επιθυμητή κυβέρνηση


Σε τέτοια χάλια υπάρχουν αρκετοί που κοιτάνε να βολευτούν, έτσι κι αλλιώς δεν έχουν και πολλές επιλογές. Έχουμε ένα σύστημα που στηρίζει το διπολισμό, τους επαγγελματίες πολιτικούς, την ολιγαρχία (η ηγεσία του κάθε κόμματος είναι αυτή που τελικά διοικεί το κράτος), την αδιαφάνια.

Μιλάς για αξιοκρατία την ώρα που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι' αυτό. Ποίος αποφασίζει για το ποιός θα πάρει, ποιά θέση; Μήπως μπορείς να ψηφίσεις ποιόν θές για υπουργό υγείας; ή για διοικητή της ΔΕΗ; κ.λπ.

Δυστυχώς τα μόνα δημοκρατικά στοιχεία σ' αυτή την χώρα (και όχι μόνο) είναι οι (μη-κομματικές) διαδηλώσεις και η ελευθερία του λόγου. Το τελευταίο μάλιστα δεν ισχύει απόλυτα για κάποιες άλλες "δημοκρατίες".

Παράθεση:

Επιπλέον η καπιταλιστική κοινωνία δεν ευνοεί λίγους στον ορισμό της, αλλά όποιον έχει τις ικανότητες να ανέλθει κοινωνικοοικονομικά με τις δικές του δυνάμεις

Μάλον ευνοεί, σχεδόν αποκλειστικά, όποιον έχει ήδη κεφάλαιο. Άλλωστε αν δεν ίσχυε αυτό θα είχαμε συνεχώς νέα πρόσωπα Smile

Παράθεση:

Ποτέ η παιδεία των Ελλήνων δε δίδαξε την ευνοιοκρατία και τον ωχαδερφισμό

Ανάλογα για ποιά εποχή μιλάς. Αν μιλάμε αποκλειστικά για την αρχαία εποχή, τότε πρέπει να κοιτάξεις την πόλη, και το πολιτικό "περιβάλον" της.

Και εγώ θαυμάζω τους "αρχαίους" αλλά αυτή η εκτίμηση που έχουν οι περισσότεροι απο εμάς, νομίζω ότι είναι καθαρά υπερβολή. (αυτό απευθυνεται κυρίως στους υπόλοιπους).

Από το τέλος του Πελλοπονησιακού θα δείς την παρακμή η οποία φτάνει σε απίστευτα σημεία κατά την εποχή της επικράτησης των Ρωμαίων (αυτή την ιστορία, καθώς και τα μετέπειτα χρόνια παρά το ότι είναι πολύ ενδιαφέροντα, εσκεμένα αποφεύγουν να τα διδάξουν στο σχολείο... κρίμα).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ntina
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 10, 2003 12:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΈΚΠΛΗΞΗ: Απάντηση με Συμπερίληψη

Shocked ''Δεν είναι στη δικαιοδοσία κανενός μας ν΄αποφασίσουμε ποιός αξίζει και ποιός όχι, ποιός πρέπει να "πεταχτεί" και ποιός να κρατηθεί. Το αν αυτό το σύστημα δίνει σωστή παιδεία είναι άλλο θέμα. Δεν φταίνε μεμονωμένα άτομα για τη διαπαιδαγώγηση που έλαβαν. Μπορείς να βρίζεις και [color=red]να προσβάλλεις το σύστημα που υπαγορεύει το ρουσφέτι αλλά όχι εκείνον που προσπαθεί να βολέψει το παιδί του για να ζήσει λίγο πιο άνετα.''[/color]
Ελικρινά σοκαρίστηκα με αυτή την άποψη. Έχω λοιπόν μια απορία αγαπητή Maya, : Το σύστημα που υπαγορεύει το ρουσφέτι μπορούμε 'ανετα να το υβρίζουμε, και να εκδηλώνουμε εν πάσει περιπτώσει τη δυσαρέσκεια μας προς αυτό, αλλα εκείνον που προσπαθεί να βολέψει το παιδί του για να ζήσει λίγο πιο άνετα, να τον αφήνουμε ανενόχλητο, γιατί δεν έχει κάποια θέση μέσα στο σύστημα που υπάρχει, αυτός δεν ψηφίζει, αλλά ζει μόνος του σε μια κοινωνία που θεσπίζεται απο νόμους αλλά αυτός απέχει και συμμετέχει μόνο όταν πρόκειται για το συμφέρον του: καμιά θεσούλα στο δημόσιο κ.ο.κ.? Και κάτι τελευταίο εμείς ως απλοί πολίτες απλά πρέπει να βλέπουμε τι συμβαίνει στον κόσμο, γιατί δεν είναι στη διακαιοδοσία μας να κρίνουμε τα κακώς κείμενα και να αποφασίζουμε ποιος θα μείνει σ''αυτή την εξουσία και ποιος όχι.? ''Και όταν αποφασίζουμε ποιος θα μείνει στην εξουσία, να ψηφίζουμε, και αν δούμε στη πορεία ότι πράττονται γιγαντιαία λάθη βολέματος και ρουσφετιών να λέμε: εντάξει δεν φταίω εγώ που το ψήφισα το υπάρχον κόμμα, αλλά το σύστημα φταίει. εγώ το παιδάκι μου θέλω να βολέψω να ζήσει πιο άνετα.''
Επιστροφή στην κορυφή
maya
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 10, 2003 10:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτά δεν είναι δικά μου λόγια. Δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να μείνουμε απλοί θεατές σε ό,τι συμβαίνει στον κόσμο, ότι πρέπει να δεχόμαστε το βόλεμα και το ρουσφέτι, ότι πρέπει να αφήνουμε ανενόχλητο αυτόν που το κάνει. Το "ποιός αξίζει και ποιός όχι" αναφερόταν στην ποιότητα του χαρακτήρα του ανθρώπου "που ζει δίπλα μας" κι όχι στην εξουσία. Αυτό που είπα είναι ότι δεν πρέπει να επιτεθούμε προσωπικά σ' αυτόν. Όλοι μας ξέρουμε πώς είναι η αγορά εργασίας, σε σημείο που εγώ τουλάχιστον μπορώ να καταλάβω (όχι να δικαιολογήσω) εκείνον που προσπαθεί να αποκτήσει μια μόνιμη αίσθηση ασφάλειας. Όσον αφορά την ψήφο απ' ό,τι είδα εγώ στις τελευταίες εκλογές οι περισσότεροι γνωστοί μου ψήφισαν με σημαία "το μη χείρον βέλτιστον" και αν δεν ήταν υποχρεωμένοι δεν θα πήγαιναν καθόλου. Δεν είμαι υπέρ του εφησυχασμού. Αυτό που βλέπω πάντως ntina είναι ότι όλοι φροντίζουν κατ' αρχήν να ζουν μια καλή ζωή και ύστερα να αγωνιστούν για οτιδήποτε. Και ναι μεν θεωρητικά αυτό δε στέκει γιατί τι ζωή θα κάνει κανείς σ' ένα περιβάλλον χωρίς αέρα, σ' ένα κόσμο που πεινά, που ζει με την απειλή του πολέμου, που καταπατούνται τα δικαιώματά του, πρακτικά όμως η εγωιστική φύση του ανθρώπου αγωνίζεται όταν έχει καλύψει τις ανάγκες της.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 637

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 03, 2012 8:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Afham,

είναι κρίμα, τόσο πορνογραφικό υλικό να πηγαίνει χαμένο! Γιατί δεν κάνεις λίγν με σεξ σαιτ, ίσως κερδίζεις και κάτι...

Μπορεί κάποιον να μου πει αν υπάρχει δυνατότητα να βγάλω το λαικ που είχα κάνει προς το Filosofia.gr;
_________________
Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 25, 2012 12:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

εδώ ούτε μια μαζική ειρηνική διαμαρτυρία δεν μπορούμε να επιτύχουμε σαν αυτές τις ιστορικές που βλέπουμε σε Ισπανία και Τουρκία (ναι Τουρκία - με κεριά αναμένα σιωπηλά και λαοθάλασσα) και θα προβούμε σε μπουκοτάζ ; Τελικά πόσοι Woodhouse έχουν πέσει στην επικράτεια για να αποδιοργανώνουν τις ενωτικές προσπάθειες αυτού του κατακερματισμένου πληθυσμού ; Ή μήπως κουβαλά έναν Woodhouse ο καθένας μας μέσα του ; Cool Κάποτε ας δωθεί μια τεκμηριωμένη απάντηση στο μέγα αναπάντητο αυτής της ράτσας.
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 18, 2013 11:49 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

afham έγραψε:
Η δική μου άποψη είναι όχι στο Μποϊκοτάζ.

Δεν φταίνε τα προϊόντα ούτε οι πολυεθνικές εταιρίες. Την κυριότατη ευθύνη την έχει ο λαός της κάθε δημοκρατικής χώρας που εκλέγει της κυβερνήσεις που τον αντιπροσωπεύουν.

Και αυτό δεν είναι το χειρότερο. Το χειρότερο είναι ότι την επόμενη εκλογική περίοδο ο Μπους θα επανεκλεγεί και οι Αμερικανοί θα ξαναβγαίνουν στους δρόμους για αποτροπή πολέμου. Υποκρισία του μέσου πολίτη; Ηλιθιότητα; Μπορεί.

Αυτό πάντως δε συμβαίνει μόνο στην Αμερική αλλά και στην Ελλάδα μας. Κάντε όσες απεργείες θέλετε, όσα μποϊκοτάζ θέλετε, όσα καραγκιοζιλίκια χωρά ο νους σας. Το σίγουρο είναι ότι στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσετε αυτόν τον άξεστο βουλευτή που σας διόρισε το παιδί στο δημόσιο.

Μη νοιάζεστε για την ψήφο σας ηλίθιοι Έλληνες. Παιχνίδι είναι. Θα έρθει η Κυριακή των εκλογών και θα περιμένετε με τα προεκλογικά σας σημαιάκια και κασκόλ να δείτε τα αποτελέσματα από την τηλεόραση με μια πίτσα στο χέρι. Άλλη μια θεάτρική παράσταση παραπάνω -αν έχετε δει ποτέ σας θέατρο-.

Όταν όμως πεινάσετε και εξευτελιστείτε, όταν το παιδί σας γίνει πρεζάκιας ή μαστρωπός, όταν ψάξετε για δουλειά ή μόρφωση σε μια ξένη χώρα, μην αναλογιστείτε ποιος φταίει. Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ. αν σου δώσω ένα γλειφιτζούρι και 5 Ευρώ έχω το αναφαίρετο δικαίωμα να σου πάρω το σπίτι και να σου βιάσω την κόρη και τη μάνα. Ακούγεται σκληρό ε; Πόσο μάλλον όταν εσύ ο ίδιος το κάνεις...


να ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο-τοποθέτηση του διαχειριστή που έχει διαφύγει της προσοχής μας τόσα χρόνια Razz Cool Laughing

ήταν στα νιάτα του βέβαια ...
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Μηνύματα που μου στέλνετε Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center