Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Παγκόσμια Συνωμοσία!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Μεταφυσικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 13, 2011 12:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kain, θέλω αν μπορείς να μού γράψεις αναλυτικά τα σχετικά με την καμπύλωση του χωροχρόνου λόγω βαρύτητας. Θέλω να μου το κάνεις νιανιά που λένε για να το εμπεδώσω. Γιατί ναι μεν γνωρίζω τα σχετικά, εντούτοις δεν κατάφερα να το ζωντανέψω στο μυαλό μου με απόλυτη σαφήνεια.
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 13, 2011 3:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δακη

Του ζητας μαλλον κατι δυσκολο, μια που και να μπορει να στο περιγραψει, θα πρεπει να μπορει να μεταφερει στο χαρτι το βιωμα μιας τετραδιαστικης πραγματικοτητας...

Δηλαδη περα απο την τρισδιαστατη απεικονιση που δινεται με το "βαθος" στο (γεωμετρικο) επιπεδο της τελευταιας του δημοσιευσης, θα πρεπει να υπαρξει τροπος να δεις ταυτοχρονα αυτη την εικονα να λειτουργει σαν παραθυρο στον κοσμο.

Σαν πυλη δηλαδη, μεσα στην οποια εκτεινομενος ο νους μπορει να αναδημιουργει εκ των λεγομενων το "ζωντανο" μοντελο αυτου που συνιστουν...
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 13, 2011 4:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


ΑΡΘΟΥΡ ΚΛΑΡΚ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΙΕΣ


"Αυτό", είπε ο Καρν αυτάρεσκα, "Θα σε ενδιαφέρει. Για ρίξε του μια ματιά!" Έσπρωξε προς το μέρος μου το φάκελο που διάβαζε και για νιοστή φορά αποφάσισα να ζητήσω τη μετάθεσή του ή, αν δεν τα κατάφερνα, τη δική μου.
"Για τι πρόκειται;" είπα βαριεστημένα.
"Είναι μια μεγάλη αναφορά από κάποιον Δρα. Μάθιους προς τον Υπουργό Επιστημών". Την ανέμισε μπροστά μου.
"Μα, διάβασέ την!"
Χωρίς πολύ ενθουσιασμό άρχισα να διαβάζω την αναφορά. Λίγα λεπτά αργότερα σήκωσα τα μάτια και παραδέχτηκα απρόθυμα.
"Ίσως έχεις δίκιο - αυτή τη φορά".
Δεν ξαναμίλησα μέχρι που τελείωσα...


Αγαπητέ Υπουργέ (άρχιζε το γράμμα). Όπως ζητήσατε, εδώ. είναι η ειδική αναφορά μου για τα πειράματα του Καθηγητή Χάνκοκ, που είχαν τόσο απροσδόκητα και ασυνήθιστα αποτελέσματα. Δεν είχα καιρό να τη συντάξω σε κάποια πιο ορθόδοξη μορφή, όμως σας στέλνω το κείμενο όπως ακριβώς έχει.
Μια και απασχολούν την προσοχή σας τόσο πολλά θέματα, ίσως θα μπορούσα να σας αναφέρω περιληπτικά τις επαφές που είχαμε με τον Καθηγητή Χάνκοκ. Μέχρι το 1955, ο Καθηγητής κατείχε την Έδρα Κέλβιν της Ηλεκτρικής Μηχανικής στο Πανεπιστήμιο Μπρέντον από το οποίο του έδωσαν άδεια επ' αόριστο για να φέρει σε πέρας τις έρευνές του. Σ' αυτές συνεργάστηκε με τον μακαρίτη Δρα. Κλέιτον που ήταν επικεφαλής Γεωλόγος στο Υπουργείο Καυσίμων και Ενέργειας. Η έρευνα που έκαναν οι δυο τους χρηματοδοτήθηκε από επιχορηγήσεις του Ιδρύματος Πολ και της Βασιλικής Εταιρείας.
Ο Καθηγητής ήλπιζε να αναπτύξει το σόναρ σαν ένα μέσον ακριβούς γεωλογικής εξερεύνησης. Το σόναρ, όπως θα ξέρετε, είναι το ακουστικό ανάλογο του ραντάρ και παρ' όλο που είναι λιγότερο γνωστό, είναι μερικά εκατομμύρια χρόνια παλαιότερο μια και οι νυχτερίδες το χρησιμοποιούν πολύ αποτελεσματικά για να ανιχνεύουν έντομα και εμπόδια μέσα στη νύχτα. Ο Καθηγητής Χάνκοκ σκόπευε να στείλει ισχυρούς υπερηχητικούς παλμούς στο έδαφος και από τις αντηχήσεις που θα επέστρεφαν, να σχηματίσει μια εικόνα του τι βρίσκεται από κάτω. Η εικόνα θα προβαλλόταν σε έναν σωλήνα καθοδικών ακτίνων. Το όλο σύστημα θα αναλογούσε ακριβώς στον τύπο του ραντάρ που χρησιμοποιούν στα αεροπλάνα για να βλέπουν το έδαφος μέσα από τα σύννεφα.
Το 1957 οι δυο επιστήμονες είχαν επιτύχει μερικώς το σκοπό τους, όμως είχαν εξαντλήσει τους χρηματικούς πόρους τους. Στις αρχές του 1958 απευθύνθηκαν κατ' ευθείαν στην κυβέρνηση για μια εφάπαξ χορήγηση. Ο Δρ. Κλέιτον επισήμανε την τεράστια αξία μιας συσκευής πού θα μας έδινε τη δυνατότητα να έχουμε ένα είδος φωτογραφίας ακτίνων Χ του φλοιού της Γης. Ο Υπουργός Ενέργειας έδωσε την έγκρισή του στο σχέδιο πριν προωθήσει την αίτηση σε μας. Εκείνον τον καιρό μόλις είχε δημοσιευθεί η αναφορά της Επιτροπής Μπέρναλ και ανυπομονούσαμε να ρυθμίσουμε γρήγορα υποθέσεις που άξιζαν επιχορήγηση για να αποφύγουμε περαιτέρω κριτική. Πήγα να δω τον Καθηγητή αμέσως και υπέβαλα μια ευνοϊκή αναφορά. Η πρώτη πληρωμή της επιχορήγησής μας ( S/543/68 ) έγινε μερικές μέρες αργότερα. Από εκείνο τον καιρό βρισκόμουν σε συνεχή επαφή με την έρευνα και βοήθησα μέχρι ένα σημείο με τεχνικές συμβουλές.
Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιήθηκε στα πειράματα είναι πολύπλοκος, οι αρχές του όμως είναι απλές. Πολύ μικρής διάρκεια; αλλά ισχυροί παλμοί υπερηχητικών κυμάτων δημιουργούνται από έναν ειδικό πομπό, ο οποίος περιστρέφεται συνεχώς σε μια δεξαμενή με βαρύ οργανικό υγρό. Η ακτίνα που παράγεται, περνάει στο έδαφος και "ανιχνεύει" σαν ακτίνα ραντάρ, ψάχνοντας για αντηχήσεις. Μέσω ενός ιδιοφυούς κυκλώματος χρονικής καθυστέρησης που θα αντισταθώ στον πειρασμό να περιγράψω, μπορούν να επιλεχθούν αντηχήσεις από οποιοδήποτε βάθος, έτσι εικόνες των γεωλογικών στρωμάτων που ερευνούνται μπορούν να σχηματιστούν με τον συνηθισμένο τρόπο σε μια οθόνη καθοδικών ακτίνων.
Όταν συνάντησα για πρώτη φορά τον Καθηγητή Χάνκοκ η συσκευή του ήταν μάλλον πρωτόγονη, όμως κατάφερε να μου δείξει την κατανομή των βράχων μέχρι ένα βάθος αρκετών εκατοντάδων ποδιών και μπορέσαμε να δούμε καθαρά ένα μέρος της Γραμμής Μπάκερλου που περνούσε πολύ κοντά στο εργαστήριό του. Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας του Καθηγητή οφειλόταν στη μεγάλη ένταση των υπερηχητικών εκρήξεων. Σχεδόν από την αρχή είχε καταφέρει να δημιουργήσει ισχύ που έφτανε στην ανώτατη τιμή εκατοντάδων κιλοβάτ και σχεδόν ολόκληρη αυτή η ισχύ εκπεμπόταν στο έδαφος. Δεν ήταν ασφαλές να παραμένουμε κοντά στον πομπό και παρατήρησα ότι το χώμα γύρω από αυτόν είχε ζεσταθεί αρκετά. Ένοιωσα μεγάλη έκπληξη όταν είδα ότι είχαν μαζευτεί πολλά πουλιά στην περιοχή, γρήγορα όμως ανακάλυψα ότι είχαν προσελκυστεί από τις εκατοντάδες νεκρά σκουλήκια που κείτονταν στο έδαφος.
Την εποχή που πέθανε ο Δρ. Κλέιτον, το 1960, ο εξοπλισμός λειτουργούσε σε ένα επίπεδο ισχύος πάνω από ένα μεγαβάτ και μπορούσαμε να πάρουμε αρκετές καλές εικόνες από τα γεωλογικά στρώματα που βρίσκονταν ένα μίλι κάτω. Ο Δρ. Κλέιτον είχε συσχετίσει τα αποτελέσματα με γνωστές γεωγραφικές έρευνες και είχε αποδείξει πέρα από κάθε αμφιβολία την αξία των πληροφοριών που πήραμε. Ο θάνατος του Δρα Κλέιτον σε τροχαίο ατύχημα ήταν μεγάλη τραγωδία. Ασκούσε πάντα μια σταθεροποιητική επιρροή στον Καθηγητή και ποτέ δεν είχε ενδιαφερθεί πολύ για τις πρακτικές εφαρμογές της δουλειάς του. Γρήγορα παρατήρησα μια αξιοσημείωτη αλλαγή στις απόψεις του Καθηγητή και λίγους μήνες αργότερα μου εμπιστεύτηκε τις καινούριες φιλοδοξίες του. Προσπαθούσα καιρό να τον πείσω να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα της έρευνάς του (είχε ήδη ξοδέψει πάνω από 50.000 λίρες και η Επιτροπή Δημοσίων Οικονομικών είχα αρχίσει γα γίνεται πάλι δύσκολη), όμως εκείνος ζήτησε λίγο καιρό ακόμα. Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος να εξηγήσω τη στάση του είναι να χρησιμοποιήσω τα ίδια του τα λόγια τα οποία θυμάμαι πολύ ζωντανά γιατί είχε εκφραστεί με περίεργη έμφαση.
“Αναρωτήθηκες ποτέ", είπε, "Πώς είναι πραγματικά το εσωτερικό της Γης; Έχουμε μόνο ξύσει την επιφάνεια με τα ορυχεία και τα πηγάδια μας. Αυτό που βρίσκεται παρακάτω είναι τόσο άγνωστο όσο και η άλλη πλευρά της Σελήνης".
"Ξέρουμε ότι η Γη είναι αφύσικα πυκνή - πολύ περισσότερο από ό,τι μαρτυρούν οι βράχοι και το χώμα του φλοιού της. Ο πυρήνας μπορεί να είναι συμπαγές μέταλλο, όμως μέχρι τώρα δεν βρήκαμε τρόπο να το μάθουμε. Ακόμα και σε βάθος δέκα μιλίων η πίεση πρέπει να είναι τριάντα τόνοι ή και παραπάνω ανά τετραγωνική ίντσα και η θερμοκρασία φτάνει αρκετές εκατοντάδες βαθμούς. Ακόμα και η φαντασία τρέμει όταν σκεφτεί το πώς θα είναι στο κέντρο της Γης. Η πίεση πρέπει να είναι χιλιάδες τόνοι ανά τετραγωνική ίντσα. Είναι παράξενο να σκεφτεί κανείς ότι σε δύο ή τρία χρόνια μπορεί να έχουμε φτάσει στη Σελήνη - αλλά όταν θα έχουμε φτάσει στα άστρα δεν θα έχουμε καν πλησιάσει την Κόλαση που βρίσκεται τέσσερις χιλιάδες μίλια κάτω από τα πόδια μας.
"Τώρα μπορώ να πιάσω αναγνωρίσιμες αντηχήσεις από απόσταση δυο μιλίων. Όμως ελπίζω να ανεβάσω την ισχύ του πομπού στα δέκα μεγαβάτ σε μερικούς μήνες. Με αυτή την ισχύ ελπίζω ότι η ακτίνα του θα αυξηθεί στα δέκα μίλια και δεν εννοώ να σταματήσω εδώ".
Εντυπωσιάστηκα, αλλά την ίδια στιγμή ένιωσα μερικές αμφιβολίες.
"Καλά είναι όλα αυτά", είπα "όμως σίγουρα όσο βαθύτερα πηγαίνουμε τόσο λιγότερα θα υπάρχουν να δούμε. Η πίεση θα κάνει αδύνατη την ύπαρξη κοιλοτήτων και μετά από μερικά μίλια θα υπάρχει απλώς μια ομογενής μάζα που θα γίνεται όλο και πιο συμπαγής".
"Αυτό είναι αρκετά πιθανό", συμφώνησε ο Καθηγητής. "Όμως μπορώ ακόμα να μάθω πολλά από τα χαρακτηριστικά της εκπομπής. Όπως και να είναι, θα μάθουμε όταν φτάσουμε εκεί!"
Αυτό έγινε πριν από τέσσερις μήνες και χτες είδα το αποτέλεσμα εκείνης της έρευνας. Όταν ανταποκρίθηκα στην πρόσκλησή του ήταν πραγματικά αναστατωμένος, όμως δεν μου έδωσε κανένα δείγμα του τι είχε ανακαλύψει, αν είχε ανακαλύψει τίποτα. Μου έδειξε τον βελτιωμένο εξοπλισμό του κι ανέσυρε τον καινούριο δέκτη από τη δεξαμενή του. Η ευαισθησία των λήψεων παρουσίαζε μεγάλη βελτίωση και μόνο αυτό είχε βελτιώσει αποτελεσματικά την ακτίνα κι αυτό ήταν εντελώς ανεξάρτητο από την αυξημένη ισχύ του πομπού. Ήταν παράξενο να παρακολουθώ τον ατσάλινο σκελετό να στρέφεται αργά συνειδητοποιώντας ότι εξερευνούσε περιοχές τις οποίες, αν και βρίσκονταν κοντά μας, ο άνθρωπος μπορεί να μην έφτανε ποτέ.
Όταν μπήκαμε στην καλύβα όπου βρισκόταν η συσκευή των ενδείξεων, ο Καθηγητής ήταν παράξενα σιωπηλός. Άνοιξε τον πομπό και παρ' όλο που βρισκόταν εκατό γιάρδες μακριά ένιωσα ένα γαργάλημα που μου προκάλεσε αίσθηση ευφορίας. Μετά άναψε ο σωλήνας καθοδικών ακτίνων και η βάση της χρονικής καθυστέρησης σχημάτισε την εικόνα που είχα ξαναδεί τόσες πολλές φορές. Τώρα, ωστόσο, η ποιότητα ήταν πολύ βελτιωμένη, πράγμα που οφειλόταν στην αυξημένη ισχύ και την ευαισθησία των οργάνων. Ρύθμισα τον έλεγχο βάθους και εστίασα στον Υπόγειο που φαινόταν αρκετά καθαρά σαν μια σκοτεινή γραμμή κατά μήκος της αμυδρά φωτεινής οθόνης. Ενώ παρακολουθούσα, ξαφνικά φάνηκε να γεμίζει με ομίχλη και κατάλαβα ότι περνούσε ένα τραίνο.
Λίγο αργότερα συνέχισα να κατεβαίνω. Αν και είχα παρακολουθήσει πολλές φορές πριν την εικόνα, ήταν πάντα παράξενο να βλέπω μεγάλες φωτεινές μάζες να πλέουν προς το μέρος μου ξέροντας ότι ήταν θαμμένοι βράχοι - ίσως απομεινάρια από παγετώνες που υπήρχαν πριν από πενήντα χιλιάδες χρόνια. Ο Δρ. Κλέιτον είχε φτιάξει ένα διάγραμμα έτσι που να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα διάφορα γεωλογικά στρώματα καθώς περνούσαν. Σε λίγο είδα ότι είχα περάσει μέσα από το στρώμα από τις προσχώσεις κι έμπαινα στον μεγάλο δίσκο από άργιλο όπου παγιδεύεται και κρατιέται το αρτεσιανό νερό της πόλης. Γρήγορα, πέρασε κι αυτό κι εγώ έπεφτα μέσα από το βραχώδες υπόστρωμα σχεδόν ένα μίλι κάτω από την επιφάνεια.
Η εικόνα εξακολουθούσε να είναι καθάρια και λαμπρή, αν και δεν μπορούσα να δω πολλά, μια και τώρα πια υπήρχαν λίγες αλλαγές στη δομή του εδάφους. Η πίεση ήδη ανέβαινε στις χίλιες ατμόσφαιρες, γρήγορα θα ήταν αδύνατο να παραμείνει ανοιχτή οποιαδήποτε κοιλότητα, μια και ο ίδιος ο βράχο; θα άρχιζε να ρέει. Μίλι με το μίλι βυθιζόμουν όμως μόνο μια χλωμή ομίχλη αιωρούνταν στην οθόνη η οποία μερικές φορές έσπαζε όταν έρχονταν αντηχήσεις από θύλακες ή από φλέβες πιο συμπαγούς υλικού. Αυτές γίνονταν όλο και λιγότερες όσο μεγάλωνε το βάθος - ή αλλιώς ήταν πια τόσο μικρές που δεν μπορούσαμε πια να τις δούμε.
Η κλίμακα της εικόνας, φυσικά, επεκτεινόταν συνεχώς. Τώρα απλωνόταν πολλά μίλια από πλευρά σε πλευρά κι ένιωσα σαν να αιωρούμουν στον αέρα και κοίταζα κάτω μια συμπαγή οροφή από σύννεφα, ενώ βρισκόμουν σε κολοσσιαίο ύψος. Για μια στιγμή με κατέλαβε μια αίσθηση ιλίγγου και σκέφτηκα την άβυσσο την οποία κοίταζα. Δεν νομίζω ότι ο κόσμος θα μου φανεί ξανά αρκετά συμπαγής.
Σ' ένα βάθος σχεδόν δέκα μιλίων σταμάτησα και κοίταξα τον Καθηγητή. Για αρκετή ώρα δεν παρουσιάστηκε καμιά αλλαγή και ήξερα ότι ο βράχος τώρα θα έπρεπε να έχει συμπιεστεί σε μια άμορφη, ομοιογενή μάζα. Έκανα ένα γρήγορο νοερό υπολογισμό και ένιωσα ρίγος όταν συνειδητοποίησα ότι η πίεση θα πρέπει να ήταν τουλάχιστον τριάντα τόνοι ανά τετραγωνική ίντσα. Ο ανιχνευτής περιστρεφόταν τώρα πολύ αργά, μια και οι αμυδρές αντηχήσεις έκαναν αρκετά δευτερόλεπτα καθώς αγωνίζονταν να επιστρέψουν από τα βάθη.
"Λοιπόν, Καθηγητή", είπα. "Σας συγχαίρω. Είναι ένα θαυμάσιο επίτευγμα. Όμως φαίνεται ότι τώρα φτάσαμε στον πυρήνα . Δεν πιστεύω να υπάρξει καμιά αλλαγή από δω μέχρι το κέντρο".
Χαμογέλασε λίγο ειρωνικά.
"Προχωρήστε", είπε. "Δεν τελειώσατε ακόμα".
Υπήρχε κάτι στη φωνή του που με προβλημάτισε και μ' έβαλε σε υποψίες. Τον κοίταξα έντονα για μια στιγμή. Τα χαρακτηριστικά του μόλις που διακρίνονταν στη γαλαζοπράσινη λάμψη του καθοδικού σωλήνα.
“Πόσo κάτω μπορεί να πάει αυτό το πράγμα;" ρώτησα ενώ η ατέλειωτη κάθοδος είχε ξαναρχίσει.
“Δεκαπέντε μίλια", είπε κοφτά. Αναρωτήθηκα πως το ήξερε μια και το τελευταίο χαρακτηριστικό που είχα δει καθαρά βρισκόταν μόνο οχτώ μίλια κάτω. Όμως συνέχισα τη
μακρά πτώση μέσα από το βράχο, ενώ ο ανιχνευτής γύριζε τώρα όλο και πιο αργά μέχρι που χρειαζόταν σχεδόν πέντε λεπτά για να κάνει μια πλήρη περιστροφή. Πίσω μου μπορούσα να-ακούσω τον Καθηγητή να ανασαίνει βαριά και μια φορά η πλάτη της καρέκλας μου ακούστηκε να ραγίζει καθώς την έσφιγγαν τα δάχτυλά του.
Τότε, ξαφνικά, άρχισαν να εμφανίζονται ξανά στην οθόνη πολύ αμυδρές ενδείξεις. Έγειρα μπροστά ζωηρά ενώ αναρωτιόμουν αν αυτή ήταν μια πρώτη ματιά στον σιδερένιο πυρήνα του κόσμου. Με μια καθυστέρηση που με γέμιζε αγωνία ο ανιχνευτής στράφηκε κι έδειξε μια άποψη προς τα δεξιά, μετά άλλη μια. Και τότε...
Ξαφνικά πήδηξα από την καρέκλα μου και φώναξα. "Θεέ μου!" και γύρισα να αντικρίσω τον Καθηγητή. Μόνο μια φορά στη ζωή μου είχα ξαναπάθει τέτοιο διανοητικό σοκ -- πριν από δεκαπέντε χρόνια όταν κατά τύχη είχα ανοίξει το ράδιο και άκουσα τη πτώση της πρώτης ατομικής βόμβας. Εκείνο ήταν απροσδόκητο, όμως τούτο ήταν αδιανόητο. Γιατί στην οθόνη είχε εμφανιστεί ένα πλέγμα από αμυδρές γραμμές που διασταυρώνονταν ξανά και ξανά για να σχηματίσουν ένα απόλυτα συμμετρικό δίκτυο.
Ξέρω ότι για μερικές στιγμές δεν είπα τίποτα, γιατί ο ανιχνευτής έκανε μια πλήρη περιστροφή ενώ εγώ στεκόμουν παγωμένος από την έκπληξη. Μετά ο Καθηγητής μίλησε με μια απαλή αφύσικα ήρεμη φωνή.
"Ήθελα να το δείτε ο ίδιος πριν να πω τίποτα. Η εικόνα έχει τώρα διάμετρο τριάντα μίλια κι αυτά τα τετράγωνα έχουν πλευρά δυο ή τρία μίλια. Παρατηρήστε ότι οι κάθετες γραμμές συγκλίνουν και οι οριζόντιες κάνουν κλίση και σχηματίζουν αψίδες. Βλέπουμε ένα τμήμα μιας τεράστιας δομής από ομόκεντρους δακτυλίους. Το κέντρο πρέπει να βρίσκεται πολλά μίλια προς τα βόρεια, πιθανότατα στην περιοχή του Κέιμπριτζ. Μπορούμε μόνο να μαντέψουμε πόσο πιο πέρα εκτείνεται προς την άλλη κατεύθυνση".
"Μα τι είναι, για όνομα του Θεού;"
"Λοιπόν, είναι ολοφάνερα τεχνητό" .
"Αυτό είναι γελοίο! Δεκαπέντε μίλια κάτω!"
Ο Καθηγητής έδειξε ξανά την οθόνη. ''Ο Θεός ξέρει ότι έκανα ο,τι καλύτερο μπορούσα", είπε. "Όμως δεν κατάφερα να πείσω τον εαυτό μου ότι η Φύση θα μπορούσε να δημιουργήσει κάτι σαν κι αυτό".
Δεν είχα να πω τίποτα και σε λίγο συνέχισε: "Το ανακάλυψα πριν από τρεις μέρες, όταν προσπαθούσα να βρω τη μέγιστη ακτίνα της συσκευής: Μπορώ να πάω πιο βαθιά από δω και προτιμώ να πιστέψω ότι η κατασκευή που βλέπουμε είναι τόσο συμπαγής που δεν θα μεταδώσει τις ακτινοβολίες μου παρά πέρα.
Δοκίμασα μια ντουζίνα θεωρίες, όμως στο τέλος πάντα καταλήγω σε μια. Ξέρουμε ότι η πίεση εκεί κάτω πρέπει να είναι οχτώ ή εννιά χιλιάδες ατμόσφαιρες και η θερμοκρασία πρέπει να είναι αρκετά υψηλή ώστε να λιώνει ο βράχος. Όμως η φυσιολογική ύλη εξακολουθεί να είναι σχεδόν άδειος χώρος. Μπορεί να υπάρχει ζωή εκεί κάτω - όχι οργανική ζωή βέβαια, όμως ζωή που βασίζεται που βασίζεται σε μερικά συμπυκνωμένη
ύλη, ύλη στην οποία τα ηλεκτρόνια είναι λίγα ή δεν υπάρχουν καθόλου. Καταλαβαίνετε τι εννοώ; Σε τέτοια πλάσματα ακόμα και ο βράχος που βρίσκεται δεκαπέντε μίλια κάτω δεν θα προβάλλει αντίσταση περισσότερη από ότι αν ήταν σκέτο νερό -- ενώ εμείς και όλος ο κόσμος μας θα ήμαστε διάφανοι σαν φαντάσματα".
"Τότε αυτό το πράγμα που βλέπουμε ... "
"Είναι μια πόλη ή κάτι ανάλογο. Είδατε το μέγεθός του, έτσι μπορείτε να κρίνετε μόνος σας τον πολιτισμό που θα πρέπει να το έφτιαξε. Όλος ο κόσμος που ξέρουμε - οι ωκεανοί και οι ήπειροι και τα βουνά μας - δεν είναι τίποτα άλλο από μια ταινία ομίχλης που περιβάλλει κάτι πέρα από την κατανόησή μας".
Κανένας από τους δυο μας δεν είπε τίποτα για ένα διάστημα. Θυμάμαι ότι ένιωσα μια ανόητη έκπληξη που ήμουν ο πρώτος άνθρωπος στον κόσμο που μάθαινε την αποτρόπαιη αλήθεια. Γιατί κατά κάποιο τρόπο δεν αμφέβαλλα ποτέ ότι ήταν αλήθεια. Και αναρωτήθηκα πως θα αντιδρούσε η υπόλοιπη ανθρωπότητα όταν θα ερχόταν η αποκάλυψη.
Κάποτε έσπασα τη σιωπή. "Αν έχετε δίκιο", είπα, "γιατί αυτοί - ό,τι κι αν είναι - δεν έχουν έρθει ποτέ σε επαφή μαζί μας;"
Ο Καθηγητής με κοίταξε κάπως σαν να με λυπόταν. "Πιστεύουμε ότι είμαστε καλοί μηχανικοί", είπε, "όμως πως μπορούμε εμείς να φτάσουμε σε αυτούς; Εξ άλλου δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι δεν υπήρξαν επαφές. Σκεφτείτε όλα τα υπόγεια πλάσματα και τη μυθολογία - τα τρολ και τα κόμπαλντς και τα υπόλοιπα. Όχι είναι μάλλον απίθανο – το παίρνω πίσω. Ωστόσο, η ιδέα είναι αρκετά υποβλητική".
Όλη εκείνη την ώρα το σχέδιο στην οθόνη δεν είχε αλλάξει: το αμυδρά φωτισμένο δίχτυο έλαμπε ακόμα εκεί προκαλώντας τη διανοητική ισορροπία μας. Προσπάθησα να φανταστώ δρόμους και κτίρια και τα πλάσματα που περπατούσαν ανάμεσά τους, πλάσματα που μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο τους μέσα από τον πυρακτωμένο βράχο όπως ένα ψάρι κολυμπάει στο νερό. Ήταν φανταστικό... και τότε θυμήθηκα το απίστευτα μικρό εύρος της θερμοκρασίας και της πίεσης κάτω από το οποίο ζει η ανθρώπινη φυλή. Εμείς, όχι αυτοί, είμαστε τα τέρατα γιατί σχεδόν όλη η ύλη στο σύμπαν βρίσκεται σε θερμοκρασίες χιλιάδων ακόμα και εκατομμυρίων βαθμών.
"Λοιπόν", είπα με μισό στόμα, "τι κάνουμε τώρα;"
Ο Καθηγητής έγειρε μπροστά ζωηρά. "Πρώτα πρέπει να μάθουμε αρκετά πράγματα ακόμα και πρέπει να το κρατήσουμε αυτό απόλυτα μυστικό, μέχρι που να είμαστε σίγουροι για τα γεγονότα. Μπορείτε να φανταστείτε τον πανικό που θα δημιουργηθεί αν διαρρεύσει αυτή η πληροφορία; Φυσικά η αλήθεια είναι αναπόφευκτο να μαθευτεί αργά ή γρήγορα, όμως ίσως καταφέρουμε να το δημοσιεύσουμε αργά.
Καταλαβαίνετε ότι η πλευρά της δουλειάς μου που αφορά τη γεωλογική εξερεύνηση είναι τώρα πια εντελώς ασήμαντη. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να φτιάξουμε μια αλυσίδα από σταθμούς για να ανακαλύψουμε την έκταση της κατασκευής. Τις φαντάζομαι τοποθετημένους σε αποστάσεις δέκα μιλίων προς τα βόρεια, όμως θα ήθελα να φτιάξω τον πρώτο κάπου στο Νότιο Λονδίνο για να δω πόσο εκτεταμένο είναι το πράγμα. Όλη η δουλειά πρέπει να κρατηθεί τόσο μυστική όσο η κατασκευή της πρώτης αλυσίδας ραντάρ στο τέλος της δεκαετίας του τριάντα.
Την ίδια ώρα, θα αυξήσω ξανά την ισχύ του πομπού μου. Ελπίζω ότι θα καταφέρω να γίνει η ακτίνα πιο στενή κι έτσι να αυξηθεί πολύ η συγκέντρωση της ενέργεια. Αυτό όμως θα συμπεριλάβει όλων των ειδών τις μηχανικές δυσκολίες και θα χρειαστώ περισσότερη βοήθεια".
Υποσχέθηκα ότι θα έκανα το καλύτερο για να βρω περισσότερη βοήθεια και ο Καθηγητής ελπίζει ότι γρήγορα θα μπορέσετε να επισκεφτείτε το εργαστήριο ο ίδιο;. Στο μεταξύ επισυνάπτω μια φωτογραφία της οπτικής οθόνης που, αν και δεν είναι τόσο καθάρια όσο η πρωτότυπη, θα αποδείξει πέρα από κάθε αμφιβολία ότι οι παρατηρήσεις μας δεν ήταν λανθασμένες.
Ξέρω πολύ καλά ότι η επιχορήγησή μας στη Διαπλανητική Εταιρία μας έφερε επικίνδυνα κοντά στην τελική εκτίμησή μας για το τρέχον έτος, όμως σίγουρα ακόμα και το ταξίδι στο διάστημα είναι λιγότερο σημαντικό από την άμεση έρευνα αυτής της ανακάλυψης που μπορεί να έχει πολύ βαθιές συνέπειες στη φιλοσοφία και το μέλλον ολόκληρης της ανθρώπινης φυλής".


Έγειρα πίσω και κοίταξα τον Καρν. Στο έγγραφο υπήρχαν πολλά που δεν είχαν καταλάβει, όμως σε γενικές γραμμές ήταν αρκετά ξεκάθαρο.
"Ναι". είπα. "Αυτό είναι! Πού είναι εκείνη η φωτογραφία;"
Ο Καρν μου έδωσε τη φωτογραφία. Η ποιότητά της δεν ήταν καλή γιατί είχε αντιγραφεί πολλές φορές πριν φτάσει σε μας. Όμως δεν υπήρχε αμφιβολία για το σχέδιο και το αναγνώρισα αμέσως.
"Ήταν καλοί επιστήμονες", είπα με θαυμασμό. "Αυτό είναι σίγουρα το Καλλασθέον. Άρα βρήκαμε την αλήθεια επιτέλους, παρ' όλο που μας πήρε τριακόσια χρόνια να το κάνουμε".
"Είναι παράξενο αυτό", ρώτησε ο Καρν, "αν σκεφτείς το βουνό με τα στοιχεία που είχαμε να μεταφράσουμε και τη δυσκολία που είχαμε να τα αντιγράψουμε πριν εξατμιστούν;" .
Κάθισα για μια στιγμή χωρίς να μιλώ ενώ σκεφτόμουν την παράξενη φυλή της οποίας τα απομεινάρια εξετάζαμε. Μόνο μια φορά - ποτέ ξανά! - είχα ανέβει τον μεγάλο αγωγό που είχαν ανοίξει οι μηχανικοί μας προς τον Κόσμο των Σκιών. Ήταν μια φοβερή και αξέχαστη εμπειρία. Τα πολλαπλά στρώματα της στολής πίεσης που φορούσα, δυσκόλευαν πολύ την κίνησή μου και παρά τη μόνωση που είχε μπορούσα να αισθανθώ το απίστευτο κρύο που επικρατούσε γύρω μου.
"Τι κρίμα", είπα συλλογισμένος, "που η άνοδός μας τους κατάστρεψε εντελώς. Ήταν μια έξυπνη φυλή και ίσως να μαθαίναμε πολλά από αυτούς".
"Δε νομίζω ότι φταίμε εμείς", είπε ο Καρν. "Ποτέ δεν πιστέψαμε πραγματικά ότι μπορούσε να υπάρχει οτιδήποτε κάτω ατό αυτές τις απαίσιες συνθήκες του σχεδόν κενού από αέρα και του απόλυτου μηδέν. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα".
Δε συμφώνησα. "Νομίζω ότι αποδεικνύει πως ήταν η φυλή με τη μεγαλύτερη νοημοσύνη. Στο κάτω κάτω αυτοί μας ανακάλυψαν πρώτοι. Όλοι γέλασαν με τον παππού μου όταν είπε
ότι η ακτινοβολία που είχε ανιχνεύσει από τον Κόσμο των Σκιών θα πρέπει να ήταν τεχνητή".
Ο Καρν πέρασε ένα από τα πλοκάμια του πάνω από το χειρόγραφο.
“Είναι σίγουρο ότι ανακαλύψαμε την αιτία εκείνης της ακτινοβολίας” είπε. "Παρατήρησε την ημερομηνία - είναι μόλις ένα χρόνο πριν την ανακάλυψη του παππού σου. Ο Καθηγητής πρέπει να πήρε οπωσδήποτε την επιχορήγησή του!" Γέλασε χαιρέκακα. "Θα πρέπει να έπαθε σοκ όταν μας είδε να ανεβαίνουμε στην επιφάνεια ακριβώς από κάτω του".
Μόλις που άκουσα τα λόγια του γιατί με είχε καταλάβει ένα εξαιρετικά άβολο συναίσθημα. Σκέφτηκα τις χιλιάδες τα μίλια του βράχου που βρίσκονταν κάτω από τη μεγάλη πόλη του Καλλασθέον. Ο βράχος αυτός θερμαινόταν και πύκνωνε όλο και περισσότερο καθώς προχωρούσε προς τον άγνωστο πυρήνα της Γης. Έτσι γύρισα στον Καρν.
"Δεν είναι πολύ αστείο αυτό", είπα ήσυχα. "Την επόμενη φορά μπορεί να είναι η σειρά μας".


_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 13, 2011 5:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο,τι καλυτερο φιλε μου μεσα στη "μαυριλα" της αναζητησης... Rolling Eyes

Να εισαι καλα... Smile
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 31, 2011 10:58 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

κε Δάκη, προφανώς θα αναφέρεσαι στην θεωρία της κούφιας Γης που λέει για αυτή την διαμπερή οπή από πόλο σε πόλο.
Κοίτα.... είναι μια παλιά θεωρία που είχε πρωτο-καταγράψει ο Πλάτωνας και πολλές μυθολογίες αρχαίων λαών. Νεότεροι εξερευνητές από την αναγέννηση και μετά ξαναδίνουν αναφορές για την κούφια Γη. Έχουν γραφτεί αρκετά βιβλία και τελευταία το θέμα έχει γιγαντώσει ο Λιακόπουλος.
Αν μπεις στο google earth θα δεις ότι οι πόλοι είναι θαμποί και δεν μπορείς να δεις τίποτα. Ούτε είχαμε καθαρή δορυφορική φωτογραφία από κάποιον πόλο ποτέ. Υπάρχουν κατά καιρούς διαρροές πληροφοριών μέσα από τη ΝΑΣΑ γαι ούφο που μπαινοβγαίνουν από τους πόλους. Φυσικά θα γνωρίζεις την επιχείρηση ''υπερβορεία'' που έκανε η Χίτλερ στους πόλους και στα σπήλαια, καθώς και τη μυστική τεχνολογία που τηρούσε. ....
Οι αποκρυφιστές μιλάνε για εγκατοίκηση φυλών στο εσωτερικό της Γης από παλαιότερους και υψηλότερους πολιτισμούς που αυτοκαταστράφηκαν και τρέξανε στο εσωτερικό της Γης για να σωθούν. Οι δίαυλοι ανοίχτηκαν την εποχή των γιγάντων. Κάποιες φυλές είναι τερατώδης και εχθρικοί προς τους ανθρώπους και όποτε τόλμησαν να βγουν, ξανακυνηγήθηκαν και ξαναφυλακίστηκαν μέσα. Φυσικά θα ξέρετε τις μυστικές αποστολές που έλαβε από τους ιερείς της Αιγύπτου ο μέγας Αλέξανδρος για να κλείσει τις πύλες της Καυκασίας...... γι' αυτό στράφηκε και προς την ανατολή κι όχι τη δύση όπως θα' πρεπε.
Μακρυγόρησα και ξέφυγα λιγο από το θέμα. Μπες σε διάφορες ιστοσελίδες να ενημερωθείς και διάβασε ιστορικούς των ελληνιστικών χρόνων γιατί το θέμα είναι τεράστιο και μας κρύβουν πολλά..
_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 31, 2011 3:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

stefstath έγραψε:
το θέμα είναι τεράστιο και μας κρύβουν πολλά..



Τι πολλά μας κρύβουν λίγα μας είπες.

Σκέψου και άλλα αν νομίζεις ότι είναι λίγα.

Αν θες μπορώ να σε βοηθήσω.

Γιατί εντάξει ο Λιακόπουλος λέει παπαριές αλλά

ο Άρχοντας των δακτυλιδιών είναι πραγματική ιστορία άσχετα που την παρουσίασαν σαν παραμύθι.

Και νάνοι υπάρχουν και Χόμπιτ και Ελφ , και όλοι τους μαζί κάτω από την γη μας.

Και πολεμήσαμε ουκ ολίγες φορές για το ποιοι θα είναι στην επιφάνεια και ποιοι κάτω.


Μάλιστα η συνήθεια να θάβουμε τους νεκρούς μας είναι για να τους δίνουμε τροφή και μάλιστα παίρνοντας τον εγκέφαλό μας αποκτούν την γνώση και τις μνήμες που φέραμε στην ζωή μας.
Για αυτό μας αφήνουν και ζούμε εδώ πάνω και όποτε θελήσουν μας δίνουν κατευθύνσεις για το που περίπου να κινούμε την σκέψη μας και τις εμπειρίες μας ώστε να καταναλώνουν τέτοιες μνήμες.
Η διασκέδαση τους βλέπεις είναι να βλέπουν την ζωή ενός ανθρώπου σαν ταινία , μετά από πολύωρο μοντάζ βέβαια.

Μάλιστα 1910 με 1945 ήταν πολύ της μόδας οι πολεμικές ταινίες εκεί κάτω και για αυτό εξάλλου μας κατεύθυναν στους δύο παγκόσμιους πολέμους.
Το θάψιμο είναι μία συμφωνία που έχουμε κάνει μαζί τους. Μπες στο google και ψάξε έχει πολύ πράγμα.

Ο Αλέξανδρος κινήθηκε προς την ανατολή για να ανοίξουν και οι εκεί υπόγειες αγορές κινηματογράφου ( κινηματογράφο με δικούς μας όρους νομίζω εκεί το λένε μουνφιλουγκ , που σημαίνει κάτι σαν υπέργειες μνήμες)
βλέπεις εκεί οι άνθρωποι προτιμούν να καίγονται και όχι να θάβονται, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε να τους πείσει.
Βέβαια οι εκεί υποχθόνιοι το έχουν γυρίσει σε άλλες τέχνες τώρα και δεν τους υποαπασχολεί ο κινηματογράφος( οι υπεργειες μνήμες) . Εξάλλου έχει αναπτυχθεί και το διαδύκτιο και κατεβάζουν ταινίες κάργα οπότε καταλαβαίνεις.
Το έχουν γυρίσει στο μανστερακτουγκ ( κάτι σαν την υποκριτική την δική μας)
Κάποιοι μάλιστα ισχυρίζονται πως το BollyHood είναι δικό τους δημιούργημα , και πώς να μην είναι έχεις δει κάτι τέρατα που παίζουν στις ταινίες τους, βέβαια πολλοί νομίζουν ότι είναι ψεύτικα αλλά παπαριές, αληθινά είναι , βλέπεις οι υποχθόνιοι εκεί το γύρισαν στην υποκριτική όπως είπα και βγαίνουν και παίζουν στο ΒollyHood.

Αυτά τα ολίγα,
πάω στο google πάλι να ψάξω, κάποιος μου είπε πως η νέα μόδα εκεί κάτω είναι η ποίηση και η λογοτεχνία , για αυτό εξάλλου τώρα τελευταία δεν βγαίνουν πολλοί καλοί ποιητές και λογοτέχνες , λένε πως μόλις τους εντοπίζουν τους στέλνουν ζωντανούς εκεί κάτω και τους εκθέτουν, κάποιοι βέβαια το έχουν ρίξει στην φιλοσοφία και απαγάγουν φιλοσόφους ( βλέπε Λιαντίνη).
Τέλος πάντων επειδή φοβάμαι τώρα που τα γράφω αυτά μην έρθουν και με πάρουν και εμένα , αλλά πάλι μπα.. τόσο που κοιμάται ο κόσμος εδώ πάνω που δεν πιστεύει τίποτα οπότε ίσως με αφήσουν.
Εγώ πάντως θεώρησα καθήκον μου να σας τα πω να τα ξέρετε.
Τώρα ξέρετε την αλήθεια.

Μπείτε στο google να την επιβεβαιώσετε αλλά μάλλον όχι.
Ένας φίλος μου είπε πως το google είναι δικό τους προϊόν , βλέπεις πρώτα αυτοί έφτιαξαν μηχανές αναζήτησης.

Οπότε ξέρουν να κρύβονται καλά στο google.
Μακάρι να τους έχει ξεφύγει τίποτα ώστε να μπορείτε να δείτε.

Αν πάλι δεν βρείτε τίποτα από όλα αυτά που σας λέω είναι γιατί κρύβονται πολύ καλά.
Πράγμα που δείχνει πως τελικά λέω την αλήθεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 31, 2011 4:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε:
Kain, θέλω αν μπορείς να μού γράψεις αναλυτικά τα σχετικά με την καμπύλωση του χωροχρόνου λόγω βαρύτητας. Θέλω να μου το κάνεις νιανιά που λένε για να το εμπεδώσω. Γιατί ναι μεν γνωρίζω τα σχετικά, εντούτοις δεν κατάφερα να το ζωντανέψω στο μυαλό μου με απόλυτη σαφήνεια.


Δάκη
διάβασε εδώτο δευτερο κεφάλαιο και αν πάλι δεν εμπεδώσεις θα κάνουμε μια προσπάθεια μαζί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kain
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 620

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 31, 2011 5:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Χεχ, συγγνώμη που ξέχασα να εξηγήσω παραπάνω. Embarassed Ωστόσο, όσα έμαθα για το θέμα από άρθρα και ντοκυμαντέρ επιστημόνων όπως ο Στήβεν Χώκινγκ τα έμαθα, οπότε ο ίδιος ο Κύριος Χώκινγκ θα τα πει πολύ καλύτερα από όσο εγώ θα μπορούσα, στο link που παρέθεσε ο φίλος Τετράγωνος. Rolling Eyes

Από εκεί και πέρα, προτείνω αν θες να βρεις και να δεις το ντοκυμαντέρ "Cosmos" του Carl Sagan, αλλά και τη σειρά ντοκυμαντέρ "The Universe" του History Channel, δύο καταπληκτικές σειρές ντοκυμαντέρ που με έκαναν να ενδιαφερθώ εξ αρχής για τη μελέτη τέτοιων θεμάτων Φυσικής και Αστροφυσικής. Wink
_________________
"Αν κάποιος νομίζει πως είναι σκαντζόχοιρος, του δίνεις έναν καθρέφτη και μερικές φωτογραφίες σκαντζόχοιρων και του λες να τα βγάλει πέρα μόνος του." - Douglas Adams

"Ο εχθρός που νικάς παραμένει εχθρός σου. Ο εχθρός που πείθεις γίνεται φίλος σου."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 31, 2011 7:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Tetragonos έγραψε:
stefstath έγραψε:
το θέμα είναι τεράστιο και μας κρύβουν πολλά..



Τι πολλά μας κρύβουν λίγα μας είπες.

Σκέψου και άλλα αν νομίζεις ότι είναι λίγα.

Αν θες μπορώ να σε βοηθήσω.

Γιατί εντάξει ο Λιακόπουλος λέει παπαριές αλλά

ο Άρχοντας των δακτυλιδιών είναι πραγματική ιστορία άσχετα που την παρουσίασαν σαν παραμύθι.

Και νάνοι υπάρχουν και Χόμπιτ και Ελφ , και όλοι τους μαζί κάτω από την γη μας.

Και πολεμήσαμε ουκ ολίγες φορές για το ποιοι θα είναι στην επιφάνεια και ποιοι κάτω.


Μάλιστα η συνήθεια να θάβουμε τους νεκρούς μας είναι για να τους δίνουμε τροφή και μάλιστα παίρνοντας τον εγκέφαλό μας αποκτούν την γνώση και τις μνήμες που φέραμε στην ζωή μας.
Για αυτό μας αφήνουν και ζούμε εδώ πάνω και όποτε θελήσουν μας δίνουν κατευθύνσεις για το που περίπου να κινούμε την σκέψη μας και τις εμπειρίες μας ώστε να καταναλώνουν τέτοιες μνήμες.
Η διασκέδαση τους βλέπεις είναι να βλέπουν την ζωή ενός ανθρώπου σαν ταινία , μετά από πολύωρο μοντάζ βέβαια.

Μάλιστα 1910 με 1945 ήταν πολύ της μόδας οι πολεμικές ταινίες εκεί κάτω και για αυτό εξάλλου μας κατεύθυναν στους δύο παγκόσμιους πολέμους.
Το θάψιμο είναι μία συμφωνία που έχουμε κάνει μαζί τους. Μπες στο google και ψάξε έχει πολύ πράγμα.

Ο Αλέξανδρος κινήθηκε προς την ανατολή για να ανοίξουν και οι εκεί υπόγειες αγορές κινηματογράφου ( κινηματογράφο με δικούς μας όρους νομίζω εκεί το λένε μουνφιλουγκ , που σημαίνει κάτι σαν υπέργειες μνήμες)
βλέπεις εκεί οι άνθρωποι προτιμούν να καίγονται και όχι να θάβονται, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε να τους πείσει.
Βέβαια οι εκεί υποχθόνιοι το έχουν γυρίσει σε άλλες τέχνες τώρα και δεν τους υποαπασχολεί ο κινηματογράφος( οι υπεργειες μνήμες) . Εξάλλου έχει αναπτυχθεί και το διαδύκτιο και κατεβάζουν ταινίες κάργα οπότε καταλαβαίνεις.
Το έχουν γυρίσει στο μανστερακτουγκ ( κάτι σαν την υποκριτική την δική μας)
Κάποιοι μάλιστα ισχυρίζονται πως το BollyHood είναι δικό τους δημιούργημα , και πώς να μην είναι έχεις δει κάτι τέρατα που παίζουν στις ταινίες τους, βέβαια πολλοί νομίζουν ότι είναι ψεύτικα αλλά παπαριές, αληθινά είναι , βλέπεις οι υποχθόνιοι εκεί το γύρισαν στην υποκριτική όπως είπα και βγαίνουν και παίζουν στο ΒollyHood.

Αυτά τα ολίγα,
πάω στο google πάλι να ψάξω, κάποιος μου είπε πως η νέα μόδα εκεί κάτω είναι η ποίηση και η λογοτεχνία , για αυτό εξάλλου τώρα τελευταία δεν βγαίνουν πολλοί καλοί ποιητές και λογοτέχνες , λένε πως μόλις τους εντοπίζουν τους στέλνουν ζωντανούς εκεί κάτω και τους εκθέτουν, κάποιοι βέβαια το έχουν ρίξει στην φιλοσοφία και απαγάγουν φιλοσόφους ( βλέπε Λιαντίνη).
Τέλος πάντων επειδή φοβάμαι τώρα που τα γράφω αυτά μην έρθουν και με πάρουν και εμένα , αλλά πάλι μπα.. τόσο που κοιμάται ο κόσμος εδώ πάνω που δεν πιστεύει τίποτα οπότε ίσως με αφήσουν.
Εγώ πάντως θεώρησα καθήκον μου να σας τα πω να τα ξέρετε.
Τώρα ξέρετε την αλήθεια.

Μπείτε στο google να την επιβεβαιώσετε αλλά μάλλον όχι.
Ένας φίλος μου είπε πως το google είναι δικό τους προϊόν , βλέπεις πρώτα αυτοί έφτιαξαν μηχανές αναζήτησης.

Οπότε ξέρουν να κρύβονται καλά στο google.
Μακάρι να τους έχει ξεφύγει τίποτα ώστε να μπορείτε να δείτε.

Αν πάλι δεν βρείτε τίποτα από όλα αυτά που σας λέω είναι γιατί κρύβονται πολύ καλά.
Πράγμα που δείχνει πως τελικά λέω την αλήθεια.

Laughing
Να σαι καλά, πραγματικά γέλασα!
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 31, 2011 7:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Γλωσσα Λανθανουσα Αληθη Λεγει

    Cool



ΕΝΟΤΗΤΑΤΩΝΠΑΝΤΩΝ
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 31, 2011 10:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

τετράγωνε γιατί γίνεσαι εκτός από αδαής και αγενής; Στη σκέψη σου γίνεται πόλεμος. Ένας αχταρμάς συνομωσιολογίας και κατατρεγμού. Πρέπει να το ...κοιτάξεις.
Εγώ δεν σου είπα πως ότι λέει ο Λιακόπουλος είναι σωστό ούτε πιστεύω σε όλα αυτά που γράφονται. Απλά έθεσα το θέμα του ερωτήματος στη βάση του, που είναι η θεωρία της κούφιας Γης.
Όλα αυτά που γράφεις είναι ασύνδετα και αρρωστημένα.

καλό θα ήταν αν δεν γνωρίζετε ένα θέμα κάποιοι, να μη το σχολιάζετε πάραυτα κι ας έχετε απωθημένα. Δεν είναι ντροπή ξέρετε, κι αυτός που έθεσε το αρχικό ερώτημα μιλούσε σοβαρά προφανώς.
_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 01, 2011 10:28 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρε συ Stefstath,
λίγο χιούμορ κάναμε να χαλαρώσουμε , χαλάρωσε.

Αδαής είμαι σίγουρα,
δεν ξέρω τίποτα για κούφιες γαίες
αλλά
γνωρίζω για κούφια κεφάλια,
αν μιλούσα για αυτά τότε θα ήμουν αγενής.

Υ.Γ.
Χαίρομαι που φαίνεται να μην πίστεψες αυτά που είπα, αν διαδοθούν κινδυνεύω.

Φαντάσου τώρα όταν γίνει ταινία (υπέργεια μνήμη) η ζωή σου και θα φτάσει στο σημείο που εσύ διαβάζεις την αλήθεια σε ένα φορουμ, την αλήθεια που αυτοί ξέρουν αλλά εσύ αρνείσαι ως παράλογη , πως θα νιώσει το κοινό που θα την δει.
Βέβαια παίζει ρόλο και το υπόλοιπο της ζωής σου , τα βιώματά σου, που δεν ξέρουμε τι μπορεί να εμπνεύσει τον καλλιτέχνη (σκηνοθέτη, μοντέρ) εκεί κάτω , τι είδους ταινία να την κάνει ; Κωμωδία , τραγωδία , δράμα , ντοκιμαντέρ, σινεφίλ , και ότι άλλο;

Εσύ πως την κόβεις;

Η αλήθεια είναι ότι βγάζεις κάτι το κωμικό αλλά δεν το έχεις το χιούμορ.

Για καμία cult φιγούρα σε B movie σε κόβω.

Το τελευταίο ήταν αγένεια , όχι επειδή είμαι αγενής αλλά για να δεις τι είναι η αγένεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 01, 2011 11:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

o.k. Τετράγωνε ...ανακαλώ.
Δεν περίμενα όλο σου το κείμενο να είναι χαβαλές...
_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Μεταφυσικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center