Bugman Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 28, 2015 12:12 pm Θέμα δημοσίευσης: Περί του έργου μου |
|
|
Το τελευταίο καιρό έχω χαθεί κάπως από το φόρουμ, όχι γιατί βαρέθηκα αλλά γιατί κάνω κάτι που μου τρώει χρόνο.
Η εργασία που κάνω έχει δύο άξονες..Να δώσει ένα έργο, που είναι μια ολοκληρωμένη γλώσσα προγραμματισμού, και παράλληλα να δώσει και το πηγαίο κώδικα για μελέτη του προγράμματος που υλοποιεί την γλώσσα.
Όλα αυτά υπάρχουν στο εδώ
Ο πηγαίος κώδικας έχει πολλές χιλιάδες γραμμές εντολών και σίγουρα δεν είναι ότι πιο εύκολο για κάποιον νέο προγραμματιστή. Όμως η χρήση της γλώσσας απευθύνεται σε νέους, και στο Blog θα βρει κανείς παραδείγματα για να τα τρέξει με την εφαρμογή που δίνεται και αυτή ως εκτελέσιμο αρχείο.
Με τη γλώσσα προγραμματισμού μπορούμε να φτιάχνουμε διάφορα μικρά προγράμματα που να σχεδιάζουν ή να παίζουν μουσική για μας. Είναι πολύ εύκολο! Αν γνωρίζουμε σχέδιο η μουσική μπορούμε να κατευθύνουμε μέσω της γλώσσας τον υπολογιστή να σχεδιάσει ή να παίξει μουσικές νότες. Δηλαδή ο προγραμματισμός είναι ένας τρόπος έκφρασης με τη χρήση ενός αυτόματου. Το πρόγραμμα είναι η έκφρασή μας, ο λόγος μας για μια μηχανή, είναι το λογισμικό της μηχανής μας, που λέμε υπολογιστή.
Για το λόγο αυτό λέμε συγγραφή το γράψιμο του κώδικα, ή προγράμματος. Η συγγραφή γίνεται σε έναν διορθωτή κειμένου, όπου εδώ δεν μιλάμε για επεξεργασία του πως φαίνεται το κείμενο αλλά το πως διορθώνουμε την έκφρασή μας για να πετύχουμε το αποτέλεσμα που λέμε εκτέλεση του προγράμματος. Συγγράφουμε και κυρίως διορθώνουμε το πρόγραμμά μας μετά από συνεχείς εκτελέσεις. Η εκτέλεση ή τρέξιμο ενός προγράμματος στην προτεινόμενη γλώσσα γίνεται με το όνομα, μια λέξη, που έχουμε επιλέξει για αυτό. Έτσι αν επιλέξω ένα απλό όνομα, έστω με ένα γράμμα Α να γράψω το τμήμα Α τότε γράφοντας μετά τη συγγραφή το Α στην γραμμή εκτέλεσης εντολών και πατώντας το Enter παίρνω την εκτέλεση του προγράμματος, βλέπω αυτό που σχεδιάζει ή ακούω τις νότες που παίζει...ή και τα δύο μαζί...
Η χρήση των υπολογιστών ξεκίνησε με αντικείμενο τους μαθηματικούς υπολογισμούς και από εκεί πήρε το όνομά του ο υπολογιστής. Όμως σήμερα τα αντικείμενα είναι πιο σύνθετα από απλούς μαθηματικούς υπολογισμούς. Μια γλώσσα προγραμματισμού οφείλει να χρησιμοποιεί όσα περισσότερα αντικείμενα προσφέρονται, ώστε ο χρήστης να έχει μεγαλύτερο πεδίο έκφρασης. Στην προτεινόμενη γλώσσα τα αντικείμενα για προγραμματισμό πέρα από τους μαθηματικούς υπολογισμούς, είναι το σχέδιο, οι εικόνες, οι κινούμενες εικόνες, το βίντεο,, ο ήχος και η μουσική σε νότες, οι βάσεις δεδομένων. Για την επίτευξη εργασίας πάνω σε αυτά η γλώσσα παρέχει ένα σύνολο εντολών, στα ελληνικά και στα αγγλικά (όλες οι εντολές είναι σε δύο γλώσσες), ενώ μπορεί να αναμείξει διάφορες γλώσσες για εμφάνιση πχ ρώσικα ή φινλανδικά στην οθόνη, στον εκτυπωτή, σε αρχεία.
Το περιβάλλον της γλώσσας (το πρόγραμμα που εκτελείται) και ο πηγαίος κώδικας δίνεται δωρεάν. Ανήκει η δουλειά στην κατηγορία Freeware και Open Source. Ο λόγος που τη φτιάχνω (δεν σταματάει η εξέλιξη) είναι απλός..Επειδή μπορώ και το κάνω.Όποιος θέλει μπορεί να το αλλάξει και να το φέρει στα γούστα του. Και για το λόγο αυτό το παρέχω ως ανοικτό κώδικα. Εξάλλου..ακολουθώ αυτό που λέει η υπογραφή μου!
Γ.Κ. _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Bugman στις Σαβ Νοέ 28, 2015 12:37 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Bugman Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 28, 2015 12:38 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ...Αυτό το ταμπλετάκι που έχω μου κάνει νερά.... _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Bugman Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 28, 2015 1:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως έλεγε και ο Κολοκοτρώνης, περίπου,...αν δεν το διαβάζουν βάλε ταμπελάκι! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|