Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
x9A3A8x Νεοφώτιστος
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 3:26 am Θέμα δημοσίευσης: Τι είναι η αγάπη ; |
|
|
Θα θελα να μοιραστώ τη σκέψη μου για την λέξη «αγάπη».
Υπήρξαν φορές που η λέξη αυτή με προβλημάτισε θέλοντας
να μάθω τι είναι πραγματικά. Από πολλούς ανθρώπους άκουσα
και ακούω μέχρι σήμερα, πώς η λέξη «αγάπη» είναι το νοιάξιμο.
Όταν όμως έθεσα το ερώτημα «τι είναι το νοιάξιμο;» άρχισα
να βλέπω τα πράματα κάπως, το σκεπτικό ήταν το έξεις:
Ο κάθε άνθρωπος έχει τα «Θέλω» του δηλαδή τις επιθυμίες του.
Τα «Θέλω» του μπορεί να τα αποκτήσει με δυο τρόπους:
(1) μόνος, από τον εαυτό του.
και
(2) μέσω άλλων ανθρώπων.
Φυσικά η καλύτερη επιλογή είναι ο συνδυασμός (1) & (2).
Έτσι βλέπουμε ορισμένες φορές ένας άνθρωπος να θέλει να
μένη μόνος και άλλες φορές να θέλει παρέα.
Πιο συγκεκριμένα στο (2) δηλαδή "Τα «Θέλω» του μέσω
άλλων ανθρώπων" για να μπορεί να τα αποκτήσει ένας
άνθρωπος για αρκετό καιρό χρειάζεται να προσφέρει και αρκετό
καιρό έτσι ώστε να είναι χρήσιμος δηλαδή να καλύπτει τα «Θέλω»
του άλλου ανθρώπου ή αλλιώς να νοιάζεται πετυχαίνοντας με αυτή
την μέθοδο να έχει αυτό τον άνθρωπο κοντά του για μεγάλο
διάστημα. Όταν κανείς χορτάσει από κάτι το οποίο το παίρνει,
σταματά να το ζητά αλλά παράλληλα σταματά και να δίνει, μιας
που τώρα ο εστιασμός έχει αλλάξει κατεύθυνση. Έτσι σαν
παράδειγμα βγαίνουν οι φράσεις «παλιά κάναμε πολύ παρέα» ,
«αργότερα λιγότερη παρέα» , «τώρα πια χαθήκαμε».
Θέλοντας να πω ότι πια ο ίδιος άνθρωπος παίρνει κάτι άλλο που
επιθυμεί από κάποιο άλλον άνθρωπο όπου εκεί πια γίνεται η ίδια
διαδικασία όπως περίγραψα πιο πάνω.
Μήπως λόγο ορισμένων καταστάσεων η ανθρωπότητα την
«υλική συναλλαγή» αποφάσισε να την λέει «συναλλαγή»
και την «συναισθηματική συναλλαγή» να την λέει «αγάπη» ; _________________ x9A3A8x
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την x9A3A8x στις Σαβ Νοέ 21, 2015 9:58 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 7:03 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
Η αγαπη ειναι ενεργεια που πηγαζει απο μεσα σου
Όποιον και να ρωτησεις για την αγαπη θα σου πει τη δικη του αποψη
Ο μονος αρμοδιος να σε πληροφορησει γι΄αυτην εισαι εσυ
Αν ποτέ χρησιμοποιησες αυτη τη λεξη εμπρακτως, τοτε πρεπει να ανατρεξεις στη στιγμη και να εκλογικευσεις το βιωμα σου
Αν οχι, ο,τι και ν΄ακουσεις γι΄αυτην ειναι θεωρια για σενα
Μπορει τελικα να βρεις μια απαντηση μπορει και οχι
Αυτο που μπορεις ομως οπωσδηποτε να απαντησεις ειναι τι σε νοιαζει γι΄αυτην και ρωτας
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 8:09 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η απαντηση στο ερωτημα ειναι ενα προσωπο: Ιησους Χριστος.
Και για επιπλεον λεπτομερειες, ας παραθεσει καποιος τον υμνο της αγαπης οπως τον διατυπωσε ο Αποστολος Παυλος.
Αυτα απαντανε απολυτα και ξεκαθαρα στο ερωτημα. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 8:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
Αποστολος Παυλος προς Κορινθιους ( Α΄Επιστολη ιγ΄) έγραψε: | Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον.
Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντα μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι.
Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία, πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει.
Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.
Είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται, είτε γλώσσαι παύσονται, είτε γνώσις καταργηθήσεται.
Εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται.
Ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος έλάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου.
Βλέπομεν γαρ άρτι δι' εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην.
Νυνί δε μένει πίστις, έλπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα μείζων δε τούτων η αγάπη. |
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 10:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρόκειται όντως για ΤΟΝ μοναδικό “ύμνο αγάπης” ....
... που είναι τελείως ασύμβατος με τον “ύμνο της μισαλλοδοξίας” του Γιαχβέ, όπου εντέλλεται στον εκλεκτό λαό του και απειλεί κάθε αλλόδοξο με φοβερές τιμωρίες στον ίδιο και σε ούλο του το σόι μέχρι και τρισέγγονα, μόνο και μόνο γιατί θα αγαπά και θα τιμά κάποιον άλλον θεό και όχι αυτόν
“εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσί με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου”
Στο ίδιο μισαλλόδοξο πνεύμα με τον πατέρα (Γιαχβέ) και ο ιός (Ιησούς)
εἰς ἣν δ᾿ ἂν πόλιν ἢ κώμην εἰσέλθητε, ἐξετάσατε τίς ἐν αὐτῇ ἄξιός ἐστι, κἀκεῖ μείνατε ἕως ἂν ἐξέλθητε. 12 εἰσερχόμενοι δὲ εἰς τὴν οἰκίαν ἀσπάσασθε αὐτὴν λέγοντες· εἰρήνη τῷ οἴκῳ τούτῳ. 13 ἐὰν μὲν ᾖ ἡ οἰκία ἀξία, ἐλθέτω ἡ εἰρήνη ὑμῶν ἐπ' αὐτήν· ἐὰν δὲ μὴ ᾖ ἀξία, ἡ εἰρήνη ὑμῶν πρὸς ὑμᾶς ἐπιστραφήτω. 14 καὶ ὃς ἐὰν μὴ δέξηται ὑμᾶς μηδὲ ἀκούσῃ τοὺς λόγους ὑμῶν, ἐξερχόμενοι ἔξω τῆς οἰκίας ἢ τῆς πόλεως ἐκείνης ἐκτινάξατε τὸν κονιορτὸν τῶν ποδῶν ὑμῶν. 15 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἀνεκτότερον ἔσται γῇ Σοδόμων καὶ Γομόρρας ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ τῇ πόλει ἐκείνῃ
Να που τελικά μπορεί ο μαθητής , και ας έλεγε ο Ιησούς πως δεν γίνεται, να υπερκεράσει τον δάσκαλο , υμνώντας την αγάπη , εξυψώνοντας την σε όλο της το μεγαλείο , χωρίς προαπαιτούμενα ανταπόδοσης , ενάντια στο μίσος και την φοβερή τιμωρία για κάθε άπιστο αλλόδοξο.
Μα θα μου πεις στις μέρες μας , δεν τα βλέπουν αυτά οι καλοί χριστιανοί?
Μωρέ τα βλέπουν και τα παραβλέπουν , αλλά γιατί να αντιδράσουν ?
Να τους πάρει και αυτούς η μπάλα της θεϊκής οργής ?
Λίγο το έχουν , πατήρ και γιος , να τους πετάξουν στο πυρ το εξώτερον
Υπάρχει άλλωστε και ρητή προειδοποίηση για το τι περιμένει τους απείθαρχους
Ούτω θέλει είσθαι εν τη συντελεία του αιώνος θέλουσιν εξέλθει οι άγγελοι και θέλουσιν απόχωρίσει τους πονηρούς εκ μέσου των δικαίων και θέλουσι ρίψει αυτούς εις την κάμινον του πυρός. Εκεί θέλει είσθαι ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων...... σκωλήκων βρῶμα καὶ δυσωδία .
Μπρουουου !!!!!
Ιδού οι εμπνευστές των αρρωστημένων εμετικών σεναρίων ταινιών τρόμου
Για ποια αγάπη μιλάνε άραγε οι χριστιανοί , του Παύλου ή του Γιαχβέ?
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 11:20 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
gianiss έγραψε: | Πρόκειται όντως για ΤΟΝ μοναδικό “ύμνο αγάπης” ....
... που είναι τελείως ασύμβατος με τον “ύμνο της μισαλλοδοξίας” του Γιαχβέ, όπου εντέλλεται στον εκλεκτό λαό του και απειλεί κάθε αλλόδοξο με φοβερές τιμωρίες στον ίδιο και σε ούλο του το σόι μέχρι και τρισέγγονα, μόνο και μόνο γιατί θα αγαπά και θα τιμά κάποιον άλλον θεό και όχι αυτόν
“εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσί με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου”
Στο ίδιο μισαλλόδοξο πνεύμα με τον πατέρα (Γιαχβέ) και ο ιός (Ιησούς)
εἰς ἣν δ᾿ ἂν πόλιν ἢ κώμην εἰσέλθητε, ἐξετάσατε τίς ἐν αὐτῇ ἄξιός ἐστι, κἀκεῖ μείνατε ἕως ἂν ἐξέλθητε. 12 εἰσερχόμενοι δὲ εἰς τὴν οἰκίαν ἀσπάσασθε αὐτὴν λέγοντες· εἰρήνη τῷ οἴκῳ τούτῳ. 13 ἐὰν μὲν ᾖ ἡ οἰκία ἀξία, ἐλθέτω ἡ εἰρήνη ὑμῶν ἐπ' αὐτήν· ἐὰν δὲ μὴ ᾖ ἀξία, ἡ εἰρήνη ὑμῶν πρὸς ὑμᾶς ἐπιστραφήτω. 14 καὶ ὃς ἐὰν μὴ δέξηται ὑμᾶς μηδὲ ἀκούσῃ τοὺς λόγους ὑμῶν, ἐξερχόμενοι ἔξω τῆς οἰκίας ἢ τῆς πόλεως ἐκείνης ἐκτινάξατε τὸν κονιορτὸν τῶν ποδῶν ὑμῶν. 15 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἀνεκτότερον ἔσται γῇ Σοδόμων καὶ Γομόρρας ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ τῇ πόλει ἐκείνῃ
Να που τελικά μπορεί ο μαθητής , και ας έλεγε ο Ιησούς πως δεν γίνεται, να υπερκεράσει τον δάσκαλο , υμνώντας την αγάπη , εξυψώνοντας την σε όλο της το μεγαλείο , χωρίς προαπαιτούμενα ανταπόδοσης , ενάντια στο μίσος και την φοβερή τιμωρία για κάθε άπιστο αλλόδοξο.
Μα θα μου πεις στις μέρες μας , δεν τα βλέπουν αυτά οι καλοί χριστιανοί?
Μωρέ τα βλέπουν και τα παραβλέπουν , αλλά γιατί να αντιδράσουν ?
Να τους πάρει και αυτούς η μπάλα της θεϊκής οργής ?
Λίγο το έχουν , πατήρ και γιος , να τους πετάξουν στο πυρ το εξώτερον
Υπάρχει άλλωστε και ρητή προειδοποίηση για το τι περιμένει τους απείθαρχους
Ούτω θέλει είσθαι εν τη συντελεία του αιώνος θέλουσιν εξέλθει οι άγγελοι και θέλουσιν απόχωρίσει τους πονηρούς εκ μέσου των δικαίων και θέλουσι ρίψει αυτούς εις την κάμινον του πυρός. Εκεί θέλει είσθαι ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων...... σκωλήκων βρῶμα καὶ δυσωδία .
Μπρουουου !!!!!
Ιδού οι εμπνευστές των αρρωστημένων εμετικών σεναρίων ταινιών τρόμου
Για ποια αγάπη μιλάνε άραγε οι χριστιανοί , του Παύλου ή του Γιαχβέ? |
Αυτο φοβασαι και το "παιζεις" αθεος ;
Πιασε ενα λογο του θεου και βιωσε τον κι αυτος θα σε οδηγησει στο θεο
Αν δεν ηξερες το λογο του θεου θα ειχες κάποια δικαιολογια ...
Εκ των πραγματων ομως αποδεικνυεται οτι και τον γνωριζεις και παιρνεις τοις μετρητοις ο,τι λεει, οπότε εισαι απειθαρχος
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 12:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην είσοδο της βιβλιοθήκης της Χαιδελβέργης δεσπόζει αυτό το ρητό, από τη Β´ προς Κορινθίους Επιστολή του Αποστόλου Παύλου.
Η σύσταση είναι εντυπωσιακή. Στην είσοδο μιας ιστορικής βιβλιοθήκης, σε καλεί να μη λάβεις τη γνώση - αλλα και εν τέλει την ίδια τη ζωή - κατά γράμμα, αλλά να αντιληφθείς το πνέυμα των πραγμάτων, το πλαίσιο, τα συμφραζόμενα, το άρωμά τους. Είναι μια σύσταση που καλεί τον επιστήμονα να γίνει εν τέλει περισσότερο ταπεινός, καθώς η γνώση είναι από τη φύση της εύθραυστη και άρα το "γράμμα" της "αποκτείνει (σκοτώνει)".
Σύσταση επίκαιρη - και όχι μόνο για επιστήμονες. _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 1:49 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
gianiss έγραψε: | Πρόκειται όντως για ΤΟΝ μοναδικό “ύμνο αγάπης” ....
... που είναι τελείως ασύμβατος με τον “ύμνο της μισαλλοδοξίας” του Γιαχβέ, όπου εντέλλεται στον εκλεκτό λαό του και απειλεί κάθε αλλόδοξο με φοβερές τιμωρίες στον ίδιο και σε ούλο του το σόι μέχρι και τρισέγγονα, μόνο και μόνο γιατί θα αγαπά και θα τιμά κάποιον άλλον θεό και όχι αυτόν
“εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσί με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου”
Στο ίδιο μισαλλόδοξο πνεύμα με τον πατέρα (Γιαχβέ) και ο ιός (Ιησούς)
εἰς ἣν δ᾿ ἂν πόλιν ἢ κώμην εἰσέλθητε, ἐξετάσατε τίς ἐν αὐτῇ ἄξιός ἐστι, κἀκεῖ μείνατε ἕως ἂν ἐξέλθητε. 12 εἰσερχόμενοι δὲ εἰς τὴν οἰκίαν ἀσπάσασθε αὐτὴν λέγοντες· εἰρήνη τῷ οἴκῳ τούτῳ. 13 ἐὰν μὲν ᾖ ἡ οἰκία ἀξία, ἐλθέτω ἡ εἰρήνη ὑμῶν ἐπ' αὐτήν· ἐὰν δὲ μὴ ᾖ ἀξία, ἡ εἰρήνη ὑμῶν πρὸς ὑμᾶς ἐπιστραφήτω. 14 καὶ ὃς ἐὰν μὴ δέξηται ὑμᾶς μηδὲ ἀκούσῃ τοὺς λόγους ὑμῶν, ἐξερχόμενοι ἔξω τῆς οἰκίας ἢ τῆς πόλεως ἐκείνης ἐκτινάξατε τὸν κονιορτὸν τῶν ποδῶν ὑμῶν. 15 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἀνεκτότερον ἔσται γῇ Σοδόμων καὶ Γομόρρας ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ τῇ πόλει ἐκείνῃ
Να που τελικά μπορεί ο μαθητής , και ας έλεγε ο Ιησούς πως δεν γίνεται, να υπερκεράσει τον δάσκαλο , υμνώντας την αγάπη , εξυψώνοντας την σε όλο της το μεγαλείο , χωρίς προαπαιτούμενα ανταπόδοσης , ενάντια στο μίσος και την φοβερή τιμωρία για κάθε άπιστο αλλόδοξο.
Μα θα μου πεις στις μέρες μας , δεν τα βλέπουν αυτά οι καλοί χριστιανοί?
Μωρέ τα βλέπουν και τα παραβλέπουν , αλλά γιατί να αντιδράσουν ?
Να τους πάρει και αυτούς η μπάλα της θεϊκής οργής ?
Λίγο το έχουν , πατήρ και γιος , να τους πετάξουν στο πυρ το εξώτερον
Υπάρχει άλλωστε και ρητή προειδοποίηση για το τι περιμένει τους απείθαρχους
Ούτω θέλει είσθαι εν τη συντελεία του αιώνος θέλουσιν εξέλθει οι άγγελοι και θέλουσιν απόχωρίσει τους πονηρούς εκ μέσου των δικαίων και θέλουσι ρίψει αυτούς εις την κάμινον του πυρός. Εκεί θέλει είσθαι ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων...... σκωλήκων βρῶμα καὶ δυσωδία .
Μπρουουου !!!!!
Ιδού οι εμπνευστές των αρρωστημένων εμετικών σεναρίων ταινιών τρόμου
Για ποια αγάπη μιλάνε άραγε οι χριστιανοί , του Παύλου ή του Γιαχβέ? |
Αυτο φοβασαι και το "παιζεις" αθεος ;
Πιασε ενα λογο του θεου και βιωσε τον κι αυτος θα σε οδηγησει στο θεο
Αν δεν ηξερες το λογο του θεου θα ειχες κάποια δικαιολογια ...
Εκ των πραγματων ομως αποδεικνυεται οτι και τον γνωριζεις και παιρνεις τοις μετρητοις ο,τι λεει, οπότε εισαι απειθαρχος
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) |
Ώστε αναγνωρίζεις βρε μπαγάσα τα λόγια του πατρός και του ιού εεεε?.
Καταλαβαίνω από τον τρόμο σου , πως με αυτά και με αυτά , σε κρατάν στην στρούγκα τους κλεισμένο.
Ούτε καν τολμάς να κουβεντιάσεις το ... “μέγα¨ηθικό δίδαγμα αυτών των μισαλλόδοξων λόγων ,αιτία φανατισμού κάθε “πιστού” , κατά παντός “αλλόδοξου” .
Κανένα σχόλιο για την ουσία των ...ιερών “διδαγμάτων” , του πατρός και του υιού ?
Μούγκα στην στρούγκα !!!
Ω! τι σπουδαίο ηθικό δίδαγμα και των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών , όχι μόνο του χριστιανισμού .
Στο πυρ το εξώτερο να καίγεται αιώνια κάθε αλλόδοξος
Και μπαμ και μπουμ οι τουφεκιές στο όνομα του Αλλάχ οι μεν , στο όνομα της αγίας και αδιαίρετου και ομοουσίου τριάδας οι άλλοι
Και η ζωή συνεχίζεται πολλαπλασιάζοντας το μίσος και τις σφαγές αθώων
Τέτοιος αιμοβόρος θεός , ας μου λείπει.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 4:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον.
Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντα μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι.
Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία, πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει.
Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.
Είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται, είτε γλώσσαι παύσονται, είτε γνώσις καταργηθήσεται.
Εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται.
Ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος έλάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου.
Βλέπομεν γαρ άρτι δι' εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην.
Νυνί δε μένει πίστις, έλπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα μείζων δε τούτων η αγάπη. |
Έτσι!
Δεν χρειάζεται να προσθέσει ή να αφαιρέσει κανείς, ούτε μια λέξη.
Όλους τους φιλόσοφους όλων των εποχών να στίψεις, δεν θα βρεις πιο λιτό αλλά πλήρες και υπέροχο κείμενο.
_________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 4:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
gianiss έγραψε: | ... , στο όνομα της αγίας και αδιαίρετου και ομοουσίου τριάδας ... |
Σε βρισκω πολυ καλα πληροφορημενο στα περι την Ορθοδοξια κι ας λες οτι εισαι αθεος
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 8:49 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω το τέλειο ορισμό της αγάπης...και τον έχω δώσει πολλά χρόνια τώρα. Προσοχή δεν έχει να κάνει με το αίτιο των πάντων. Αν θέλει κανείς πιστεύει ότι το αίτιο της αγάπης είναι ο Θεός. Αν όμως βλέπει κάποιος μόνο ισορροπίες, όπου όλα είναι ρευστά και κάθε φορά αυτό που λέμε κάτι ότι είναι, ότι υπάρχει, το οφείλει στην σχετική θέση του με μας, τότε και σε αυτόν ο ίδιος ορισμός πιάνει! Σε κάθε περίπτωση παίρνουμε τον ορισμό και ελέγχουμε αν ειδικεύεται με τα γεγονότα, αν ναι τότε υπάρχει εκεί αγάπη.
Με απλά λόγια ο ορισμός δείχνει πότε υπάρχει αγάπη, και από εκεί καταλαβαίνουμε τι είναι τελικά αγάπη.
Αγάπη, λοιπόν, είναι η χαρά που κάνουμε από την χαρά που κάνει αυτός που ευεργετούμε. Αν δεν ισχύει το παραπάνω δεν υπάρχει αγάπη. Η αγάπη είναι η μέγιστη χαρά και προκαλείται από την χαρά που κάνει το άτομο που εμείς ευεργετούμε, δηλαδή του παρέχουμε ένα καλό έργο, μια καλή υπηρεσία. Το άτομο αυτό ...αγαπήθηκε λέμε.
Δείτε τώρα τα συμπεράσματα από τον ορισμό.
Αν κάνω μια εξυπηρέτηση σε κάποιον και αυτός δεν χαρεί..τότε ακόμα και αν έχω χαρά εγώ...δεν θα έχω βιώσει αγάπη. Το δε άτομο δεν θα έχει αγαπηθεί. Πολλοί λένε ότι αγαπάνε χωρίς ανταπόκριση...Ουσιαστικά κάνουν πως αγαπάνε αλλά δεν βγαίνει. Αγάπη με το ζόρι δεν υπάρχει.
Άλλο επίσης είναι ότι για να νιώσει και ο άλλος αγάπη πρέπει να ισχύει και για αυτόν ο ορισμός. Άρα μπορώ να νιώσω αγάπη ένω αυτός που αγαπήθηκε να μην νιώσει ποτέ. Η αγάπη δηλαδή δεν μεταβιβάζεται. Και επειδή εξαρτάται από σπροσδιόριστους παράγοντες, η θεολογία βάζει το μέγα αίτιο, η παράγοντα,της αγάπης, τον Θεό.
Ενώ λοιπόν λέει ο ορισμός τι είναι η αγάπη....δεν μπορεί να την προκαλέσει. Δουλεύει μόνο η ερμηνεία....Όπως δεν μπορούμε να χαρούμε υποθετικά, έτσι δεν μπορούμε να αγαπήσουμε και να αγαπηθούμε υποθετικά.
Ένα άλλο συμπέρασμα είναι ότι χρειάζεται ένα ευεργέτημα, ένα δώρο δηλαδή. Αυτό μπορεί να είναι απλά ένα χάδι ή ακόμα και ένα δροσερό αεράκι...ή μια ωραία ματιά. Δεν είναι ειδικά το χειροπιαστό, αλλά το γεγονός, με ότι λέμε γεγονός, την ύπαρξη, το λόγο, το οτιδήποτε, αρκεί σε αυτό να έχουμε την συμμετοχή μας, η ύπαρξή μας να είναι αίτιο για αυτό, και το άλλο πρόσωπο, ο αποδέκτης, να νιώσει χαρά. Τότε αν νιώσουμε χαρά και όχι κάτι υποθετικό, τότε και μόνο βιώνουμε την αγάπη. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση κάποιος να δίνει τόσα σε ένα άλλο άτομο, το οποίο να ζει μια χαρά, αυτό να είναι χαρούμενο αλλά ο υπαίτιος να μην νιώθει χαρά, απλά να νιώθει ότι είναι σε καλό δρόμο ως προς την υποχρέωση που έχει αναλάβει. Αυτός λοιπόν δεν νιωθεί αγάπη...και είναι από τα άτομα που μιλάνε συνήθως για αχάριστους.(ενώ σε αυτούς λείπει η χαρά). Η αγάπη δεν σχεδιάζεται, απλά συμβαίνει. Το να κάνουμε ευεργετήματα..είναι η εισαγωγή...αλλά η συνέχεια δεν είναι στο χέρι μας.
Εκεί έρχεται η θεολογία και δίνει εξήγηση στο ποιός δίναν το αίτιο για αυτό που λέμε αγάπη. Όπως όμως αναφέρω θα μπορούσε κάποιος να δει εντελώς αφαιρετικά το γεγονός, χωρίς δηλαδή να αναζητεί αίτιο, απλά την συνύπαρξη ως το σύνδρομο της αγάπης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mars Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 218
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 8:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
x9A3A8x έγραψε: | Θα θελα να μοιραστώ τη σκέψη μου για την λέξη «αγάπη».
Υπήρξαν φορές που η λέξη αυτή με προβλημάτισε θέλοντας να μάθω τι είναι πραγματικά. Από πολλούς ανθρώπους άκουσα και ακούω μέχρι σήμερα, πώς η λέξη «αγάπη» είναι το νοιάξιμο . Όταν όμως έθεσα το ερώτημα «τι είναι το νοιάξιμο;» άρχισα να βλέπω τα πράματα κάπως,
το σκεπτικό ήταν το έξεις:
Ο κάθε άνθρωπος έχει τα «Θέλω» του δηλαδή τις επιθυμίες του. Τα «Θέλω» του μπορεί να τα αποκτήσει με δυο τρόπους:
(1) μόνος, από τον εαυτό του.
και
(2) μέσω άλλων ανθρώπων.
Φυσικά η καλύτερη επιλογή είναι ο συνδυασμός (1) & (2).
Έτσι βλέπουμε ορισμένες φορές ένας άνθρωπος να θέλει να μένη μόνος και άλλες φορές να θέλει παρέα.
Πιο συγκεκριμένα στο (2) δηλαδή “Τα «Θέλω» του μέσω άλλων ανθρώπων” για να μπορεί να τα αποκτήσει ένας άνθρωπος για αρκετό καιρό χρειάζεται να προσφέρει και αρκετό καιρό έτσι ώστε να είναι χρήσιμος δηλαδή να καλύπτει τα «Θελω» του άλλου ανθρώπου ή αλλιώς να νοιάζεται πετυχαίνοντας με αυτή την μέθοδο να έχει αυτό τον άνθρωπο κοντά του για μεγάλο διάστημα. Όταν κανείς χορτάσει από κάτι το οποίο το παίρνει, σταματά να το ζητά αλλά παράλληλα σταματά και να δίνει, μιας που τώρα ο εστιασμός έχει αλλάξει κατεύθυνση. Έτσι σαν παράδειγμα βγαίνουν οι φράσεις «παλιά κάναμε πολύ παρέα» , «αργότερα λιγότερη παρέα» , «τώρα πια χαθήκαμε».
Θέλοντας να πω ότι πια ο ίδιος άνθρωπος περνη κάτι άλλο που επιθυμεί από κάποιο άλλον άνθρωπο όπου εκεί πια γίνεται η ίδια διαδικασία όπως περίγραψα πιο πάνω.
Μήπως λόγο ορισμένων καταστάσεων η ανθρωπότητα την «υλική συναλλαγή» αποφάσισε να την λέει «συναλλαγή» και την «συναισθηματική συναλλαγή» να την λέει «αγάπη» ; |
Η ¨αγάπη¨ ως όρος στην καθημερινότητα και στην φιλοσοφία
είναι σημαντικός.
Από την αρχαιότητα ο όρος αγάπη διαφοροποιήθηκε και απέκτησε
πολυμορφικό χαρακτήρα.
Οι κυριότερες μορφές της είναι.
Ο έρωτας, η φιλία, αγάπη, στοργή, φιλότης.
Η λέξη φιλότης εξομοιωνόταν με μία ενεργό κοσμική δύναμη.
Κατά τον Εμπεδοκλή η αγάπη αντιτίθεται στο ¨νείκος¨(μίσος).
Την ιδέα της συμπαντικής αγάπης ασπάζεται και ο Αριστοτέλης
και αργότερα ο Ποσειδώνιος ο οποίος διατύπωσε την θεωρία
της παγκόσμιας ¨συμπαθείας¨.
Σε ότι αφορά τη θεμελιώδη φιλοσοφική σημασία της έννοιας της αγάπης
στον έρωτα επισημαίνεται για πρώτη φορά από τον Πλάτωνα στους διαλόγους
¨συμπόσιο και φαίδρος¨.
Η αγάπη λέει ο Πλάτωνας είναι η έλξη που ασκεί το ωραίον.
Οι τύποι της αγάπης είναι όσοι και οι τύποι του ωραίου.
Η αγάπη γεννιέται στην επαφή με την αισθητή ομορφιά, αλλά ανελίσσεται
από αυτήν στην ψυχική ομορφιά και σκαλί σκαλί ανεβαίνει στην διανοητική
ομορφιά που είναι και η αληθινή.
Οι αισθητές ομορφιές του υλικού κόσμου έλεγε ο Πλάτωνας, δεν είναι τίποτε
άλλο παρά χονδροειδή σχεδιάσματα ή ωχρές ανταύγειες.
Η αγάπη είναι συνεπώς η λαχτάρα του ανθρωπίνου όντος να ξεπεράσει
την αισθητή πραγματικότητα και να καταλήξει στη θέαση του κόσμου των ιδεών.
Στην περίοδο της αναγέννησης εμφανίζεται μία νατουραλιστική αντίληψη
της αγάπης, ως ζωτική ορμή και ως μία κοσμική δύναμη που κινεί
και διαπερνά όλα τα όντα.
Για τον ρομαντισμό (Σλέγκελ, Σίλερ και Χέγκελ), η αγάπη είναι η πηγή
των συναισθημάτων.
Ο πεσιμιστής Σοπενάουερ αναφερόμενος στη αγάπη λέει ότι είναι η παγίδα
που στήνει στον άνθρωπο το ¨δαιμόνιο του είδους¨ για να διαιωνίσει τη ζωή.
Ο Μάρξ και Ένγκελς εναρμονίζουν την αγάπη με το κοινωνικό γίγνεσθαι.
Κατά την ταπεινή μου άποψη.. η αγάπη είναι ενέργεια συμπαντική
και συμφωνώ κυρίως με τις απόψεις των φιλοσόφων.
Αποκτά δε συμπαντική υφή.. μόνο όταν ο άνθρωπος έχει άμεση
επαφή με το συμπαντικό γίγνεσθαι.
Αν μειωθεί ο άνθρωπος .. μειώνεται και το συναίσθημα της αγάπης.
Ως πηγή των όμορφων συναισθημάτων μπορεί να αντιτίθεται
στο μίσος (όπως λέει ο Εμπεδοκλής) αλλά δεν ολοκληρώνεται ποτέ..
όταν ο άνθρωπος εκδηλώνει ταυτόχρονα αρχέγονα συναισθήματα,
όπως… το μίσος, η κακία, ο φθόνος, ο φανατισμός, η υποκρισία κ,τ,λ.
Περιορίζεται (όπως είπες και εσύ), στην συναλλαγή και στην
καθημερινή ανάγκη.
Σήμερα την αγάπη την εκφράζουμε ως συναίσθημα συμπάθειας,
φιλίας ή στοργής και την διαχωρίσαμε σε αγάπη συζυγική, αδελφική,
μητρική και πατρική, ερωτική ή αγάπη για την πατρίδα κ,τ,λ.
Πολλοί διδάσκουν σήμερα την αγάπη αλλά λίγοι την εννοούν
ή την γνωρίζουν σε όλη της την διάσταση.
Κυρίως, αγαπούν περισσότερο τον εαυτό τους.. και αν περισσέψει για
τους άλλους.
Το σύμπαν σήμερα ο άνθρωπος το αγνοεί εντελώς.
Το ξέχασε και τον ξέχασε.
Όμως, το συναίσθημα της αγάπης έχει άρρηκτη σχέση
με το αίτιο της ύπαρξης του στην ύλη.
Η συμπαντική αγάπη πλημμυρίζει το είναι σου, μόνο
αν σηκωθείς από την σκόνη της γης.
Τα συμπεράσματα δικά σου.
Επειδή ο άνθρωπος ως οντότητα είναι μια ολοκληρωμένη μονάδα..
η φιλοσοφία δεν του υποδεικνύει ποτέ έναν συγκεκριμένο δρόμο..
αλλά τον τρόπο για τον δικό του δρόμο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 21, 2015 11:00 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι είναι η αγάπη ; |
|
|
x9A3A8x έγραψε: | Θα θελα να μοιραστώ τη σκέψη μου για την λέξη «αγάπη».
Υπήρξαν φορές που η λέξη αυτή με προβλημάτισε θέλοντας
να μάθω τι είναι πραγματικά. |
Κάποιος κάποτε -πού να θυμάμαι ποιος...- έγραψε: η αρετή χάνεται εάν αυτός που την έχει νομίσει ότι την κατέχει.
Σωστά λοιπόν ρωτάς τι είναι η αγάπη.
Θέλεις να τη μοιραστείς, από αγάπη.
Αυτό είναι η πραγματική αγάπη. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 22, 2015 2:12 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mars έγραψε: | x9A3A8x έγραψε: | Θα θελα να μοιραστώ τη σκέψη μου για την λέξη «αγάπη».
Υπήρξαν φορές που η λέξη αυτή με προβλημάτισε θέλοντας να μάθω τι είναι πραγματικά. Από πολλούς ανθρώπους άκουσα και ακούω μέχρι σήμερα, πώς η λέξη «αγάπη» είναι το νοιάξιμο . Όταν όμως έθεσα το ερώτημα «τι είναι το νοιάξιμο;» άρχισα να βλέπω τα πράματα κάπως,
το σκεπτικό ήταν το έξεις:
Ο κάθε άνθρωπος έχει τα «Θέλω» του δηλαδή τις επιθυμίες του. Τα «Θέλω» του μπορεί να τα αποκτήσει με δυο τρόπους:
(1) μόνος, από τον εαυτό του.
και
(2) μέσω άλλων ανθρώπων.
Φυσικά η καλύτερη επιλογή είναι ο συνδυασμός (1) & (2).
Έτσι βλέπουμε ορισμένες φορές ένας άνθρωπος να θέλει να μένη μόνος και άλλες φορές να θέλει παρέα.
Πιο συγκεκριμένα στο (2) δηλαδή “Τα «Θέλω» του μέσω άλλων ανθρώπων” για να μπορεί να τα αποκτήσει ένας άνθρωπος για αρκετό καιρό χρειάζεται να προσφέρει και αρκετό καιρό έτσι ώστε να είναι χρήσιμος δηλαδή να καλύπτει τα «Θελω» του άλλου ανθρώπου ή αλλιώς να νοιάζεται πετυχαίνοντας με αυτή την μέθοδο να έχει αυτό τον άνθρωπο κοντά του για μεγάλο διάστημα. Όταν κανείς χορτάσει από κάτι το οποίο το παίρνει, σταματά να το ζητά αλλά παράλληλα σταματά και να δίνει, μιας που τώρα ο εστιασμός έχει αλλάξει κατεύθυνση. Έτσι σαν παράδειγμα βγαίνουν οι φράσεις «παλιά κάναμε πολύ παρέα» , «αργότερα λιγότερη παρέα» , «τώρα πια χαθήκαμε».
Θέλοντας να πω ότι πια ο ίδιος άνθρωπος περνη κάτι άλλο που επιθυμεί από κάποιο άλλον άνθρωπο όπου εκεί πια γίνεται η ίδια διαδικασία όπως περίγραψα πιο πάνω.
Μήπως λόγο ορισμένων καταστάσεων η ανθρωπότητα την «υλική συναλλαγή» αποφάσισε να την λέει «συναλλαγή» και την «συναισθηματική συναλλαγή» να την λέει «αγάπη» ; |
Η ¨αγάπη¨ ως όρος στην καθημερινότητα και στην φιλοσοφία
είναι σημαντικός.
Από την αρχαιότητα ο όρος αγάπη διαφοροποιήθηκε και απέκτησε
πολυμορφικό χαρακτήρα.
Οι κυριότερες μορφές της είναι.
Ο έρωτας, η φιλία, αγάπη, στοργή, φιλότης.
Η λέξη φιλότης εξομοιωνόταν με μία ενεργό κοσμική δύναμη.
Κατά τον Εμπεδοκλή η αγάπη αντιτίθεται στο ¨νείκος¨(μίσος).
Την ιδέα της συμπαντικής αγάπης ασπάζεται και ο Αριστοτέλης
και αργότερα ο Ποσειδώνιος ο οποίος διατύπωσε την θεωρία
της παγκόσμιας ¨συμπαθείας¨.
Σε ότι αφορά τη θεμελιώδη φιλοσοφική σημασία της έννοιας της αγάπης
στον έρωτα επισημαίνεται για πρώτη φορά από τον Πλάτωνα στους διαλόγους
¨συμπόσιο και φαίδρος¨.
Η αγάπη λέει ο Πλάτωνας είναι η έλξη που ασκεί το ωραίον.
Οι τύποι της αγάπης είναι όσοι και οι τύποι του ωραίου.
Η αγάπη γεννιέται στην επαφή με την αισθητή ομορφιά, αλλά ανελίσσεται
από αυτήν στην ψυχική ομορφιά και σκαλί σκαλί ανεβαίνει στην διανοητική
ομορφιά που είναι και η αληθινή.
Οι αισθητές ομορφιές του υλικού κόσμου έλεγε ο Πλάτωνας, δεν είναι τίποτε
άλλο παρά χονδροειδή σχεδιάσματα ή ωχρές ανταύγειες.
Η αγάπη είναι συνεπώς η λαχτάρα του ανθρωπίνου όντος να ξεπεράσει
την αισθητή πραγματικότητα και να καταλήξει στη θέαση του κόσμου των ιδεών.
Στην περίοδο της αναγέννησης εμφανίζεται μία νατουραλιστική αντίληψη
της αγάπης, ως ζωτική ορμή και ως μία κοσμική δύναμη που κινεί
και διαπερνά όλα τα όντα.
Για τον ρομαντισμό (Σλέγκελ, Σίλερ και Χέγκελ), η αγάπη είναι η πηγή
των συναισθημάτων.
Ο πεσιμιστής Σοπενάουερ αναφερόμενος στη αγάπη λέει ότι είναι η παγίδα
που στήνει στον άνθρωπο το ¨δαιμόνιο του είδους¨ για να διαιωνίσει τη ζωή.
Ο Μάρξ και Ένγκελς εναρμονίζουν την αγάπη με το κοινωνικό γίγνεσθαι.
Κατά την ταπεινή μου άποψη.. η αγάπη είναι ενέργεια συμπαντική
και συμφωνώ κυρίως με τις απόψεις των φιλοσόφων.
Αποκτά δε συμπαντική υφή.. μόνο όταν ο άνθρωπος έχει άμεση
επαφή με το συμπαντικό γίγνεσθαι.
Αν μειωθεί ο άνθρωπος .. μειώνεται και το συναίσθημα της αγάπης.
Ως πηγή των όμορφων συναισθημάτων μπορεί να αντιτίθεται
στο μίσος (όπως λέει ο Εμπεδοκλής) αλλά δεν ολοκληρώνεται ποτέ..
όταν ο άνθρωπος εκδηλώνει ταυτόχρονα αρχέγονα συναισθήματα,
όπως… το μίσος, η κακία, ο φθόνος, ο φανατισμός, η υποκρισία κ,τ,λ.
Περιορίζεται (όπως είπες και εσύ), στην συναλλαγή και στην
καθημερινή ανάγκη.
Σήμερα την αγάπη την εκφράζουμε ως συναίσθημα συμπάθειας,
φιλίας ή στοργής και την διαχωρίσαμε σε αγάπη συζυγική, αδελφική,
μητρική και πατρική, ερωτική ή αγάπη για την πατρίδα κ,τ,λ.
Πολλοί διδάσκουν σήμερα την αγάπη αλλά λίγοι την εννοούν
ή την γνωρίζουν σε όλη της την διάσταση.
Κυρίως, αγαπούν περισσότερο τον εαυτό τους.. και αν περισσέψει για
τους άλλους.
Το σύμπαν σήμερα ο άνθρωπος το αγνοεί εντελώς.
Το ξέχασε και τον ξέχασε.
Όμως, το συναίσθημα της αγάπης έχει άρρηκτη σχέση
με το αίτιο της ύπαρξης του στην ύλη.
Η συμπαντική αγάπη πλημμυρίζει το είναι σου, μόνο
αν σηκωθείς από την σκόνη της γης.
Τα συμπεράσματα δικά σου.
Επειδή ο άνθρωπος ως οντότητα είναι μια ολοκληρωμένη μονάδα..
η φιλοσοφία δεν του υποδεικνύει ποτέ έναν συγκεκριμένο δρόμο..
αλλά τον τρόπο για τον δικό του δρόμο. |
!!!!
Πολύ ωραία mars!
Αν μπορέσεις να δεις επίσης το δολοφονικό πρόσωπο της αγάπης, τότε θα έχεις και την ολοκληρωμένη εικόνα.
I studied evil, I can't deny,
Was a hoodoo charm called a Love Me or Die,
Some fingernail, a piece of her dress,
Apocathery, Devil's behes'
I will relate, the piteous consequence my mistake,
Fallin slave to passin desire,
Makin' the dreaded Love me or Die.
Against a Jungle primeval green,
She had the looks of a beauty queen
No bangles or chain, wearin' broken shoe
Seventy-five cent bottle perfume.
I said, "Good mornin", I tipped my hat,
All the while I was cunning like a rat,
Smilin gaily, looked her in the eye,
I felt in pocket, the Love me or Die
My past history, one to behold,
I studied magic from days of old,
Membership, secret societies,
Power and wealth in my family
But Matilda, Darling,
Why you don't take my wedding ring,
Like a demon under the floor,
I buried the hoodoo down the back door.
Lawd, word broke through the town,
That a fever strike Matilda down,
Nine thirty, the doctor arrive,
Priest come runnin, quarter to five.
Standin in the weeds early next day,
I saw the meat wagon rollin away,
I seen Matilda layin in the back,
Her old mother wearin a suit of black
Sound the trumpet, and bang the drum,
I wait for me judgement to come,
I know her spirit is down beneath,
I hear the weepin and gnashing of the teeth.
Flames of Hell licks at my feet,
In the shadow of the Jungle I feel the heat,
Matilda's waiting in Hell for me too,
All cause she died from a bad hoodoo.
https://www.youtube.com/watch?v=JlmsK59ncHs |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 22, 2015 6:03 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποιος λεει οτι ειναι ο ανθρωπος δεν ξερει τι λεει & Αν μετανοησεις πριν αμαρτησεις οταν αμαρτησεις δεν θα μετανοησεις
spyros έγραψε: | skapaneas έγραψε: |
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον.
Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντα μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι.
Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία, πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει.
Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.
Είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται, είτε γλώσσαι παύσονται, είτε γνώσις καταργηθήσεται.
Εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται.
Ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος έλάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου.
Βλέπομεν γαρ άρτι δι' εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην.
Νυνί δε μένει πίστις, έλπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα μείζων δε τούτων η αγάπη. |
Έτσι!
Δεν χρειάζεται να προσθέσει ή να αφαιρέσει κανείς, ούτε μια λέξη.
Όλους τους φιλόσοφους όλων των εποχών να στίψεις, δεν θα βρεις πιο λιτό αλλά πλήρες και υπέροχο κείμενο.
|
Το προβλημα Σπυρο ξεκιναει απο τη στιγμη που εχοντας καποιος βρει την απαντηση κατα θεον ( συμφωνα δηλαδη με το λογο του θεου ) τι ειναι η αγαπη, καλειται να τη θεσει σε εφαρμογη !!!
Στο παραπανω ιγ΄κεφαλαιο της Α΄προς Κορινθιους Επιστολης του ο Αποστολος Παυλος αναφερεται σε 15+1 ιδοτητες-γνωρισματα της αγαπης
Προφανως ο ιδιος ειχε βιωσει και βιωνε την αγαπη με ολες αυτες τις εκφανσεις που αναφερει
Διαφορετικα δεν θα μπορουσε να αναφερθει σε αυτες τις εκφανσεις
Τι απ΄ ολα αυτα λοιπον ο ερευνητης της αγαπης πρεπει να θεσει σε εφαρμογη, ωστε να αρχισει να εχει στη ζωη του τα ευεργετηματα της ;
Για τον κοινο θνητο, που δεν ειναι ο Αποστολος Παυλος, φαινεται να εχει σημασια το απο που να ξεκινησει ή τουλαχιστον τι απ΄ολα αυτα να εφαρμοσει
"Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενή φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην" ( Ι. Χρ. ) _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|