Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ο λόγος του λαού
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3910
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 23, 2015 4:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Ο λόγος του λαού Απάντηση με Συμπερίληψη

Σε αυτή τη χώρα προ πολλού ήδη ο λαός έχει σωπάσει. Δεν σώπασε μόνος του, τον έχουν σωπάσει. Ακούγεται ίσως απαράδεκτο, αλλά η πικρότερη πολιτική αλήθεια της ελληνικής αστικής κοινωνίας είναι ότι στην πράξη κοινωνία δεν υφίσταται. Με την έννοια ότι οι όροι του ανθρώπου ως πολιτικού όντος που έθεσε ο Αριστοτέλης, πόσο ισχύουν στην σύγχρονη ελληνική αστική κοινωνία; Έχουν ανατραπεί. Ίσως ισχύουν σε κάποιες παλιές απομένουσες τοπικές παραδοσιακές κοινωνίες της υπαίθρου, αλλά η σύγχρονη ελληνική πόλη, ως χώρος δημιουργίας πολιτικής, τι έχει άραγε να ζηλέψει από την αριστοτελική "ευτοπία";

Κλασική η αντιπαράθεση, για παράδειγμα, των δημοψηφισμάτων της Ελβετίας, με την πλήρη απουσία δημοψηφισμάτων στην Ελλάδα. Το τελευταίο δημοψήφισμα του ΟΧΙ, που υποτίθεται ότι ξαναέδωσε στον πολίτη το λόγο, άραγε στην πράξη δεν κατάντησε ένα εξευτελιστικό ΝΑΙ από μια κυβέρνηση υποτίθεται ανατρεπτική και επισφράγισε την αποδυνάμωση του πολίτη στην πολιτική πρακτική;

Πώς η ελληνική κοινωνία θα ξαναβρεί τον πολιτικό της λόγο; Από που θα προέλθουν οι δυνάμεις εκείνες που θα δώσουν στον πολίτη τη δύναμη να σηκώσει το κεφάλι του; Το πολιτικό λεξιλόγιο υποτίθεται ότι το έχει αυτός ο λαός, αλλά τι είναι εκείνο που τον κρατάει σε αυτή την ιδιάζουσα ομερτά της πολιτικής πράξης; Πώς μπορεί να αντιδράσει η κοινωνία στην διαπλοκή των δημοσιογράφων κουμπάρων και υμετέρων;
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3708
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 24, 2015 8:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φυσικά παρακολουθείς τα λεγόμενα μέσα ενημέρωσης και γνωρίζεις ήδη τον τρόμο που προκαλούν στον κοσμάκης σοβαροφανείς τύποι με γραβάτες διατυμπανίζουν το τέλος του κόσμου, πρέπει να μείνουμε στην μεγάλη αυτή οικογένεια που λέγεται Ευρώπη με οποιοδήποτε κόστος μας λένε. Το που την είδανε την οικογένεια αυτοί ξέρουν. Αντιδράει όμως ο λαός παρ όλον τον τρόμο, και τους πετάει ένα όχι κατάμουτρα, έστω και με κλειστές τράπεζες και με την τρομοκρατία στο απόγειο της. Και τι κάνουν οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποί του. Προσπαθούν να το ακυρώσουν ήδη πριν ακόμα γίνει, λέγοντας ο Τσίπρας για παράδειγμα ότι μετά το δημοψήφισμα θα γυρίσει σε 48 ώρες με συμφωνία. Δηλαδή ρε πεζεβέγκη περιορίζεις μόνος σου τον εαυτό σου σε διαπραγμάτευση 48 ωρών; Τότε το δημοψήφισμα τι το ήθελες; Όταν εγώ γνωρίζω πως 48 ώρες έχεις στην διάθεσή σου, ενώ εγώ απεριόριστο, γιατί να δεχθώ αυτά που εσύ θέλεις, και τι κακό μπορεί να σημαίνει για μένα το δημοψήφισμα μέσα στον χρονικό αυτό περιορισμό που θα με αναγκάσει να υποχωρήσω; Πρακτικά κανένα. Απο την άλλη, η λεγόμενη αντιπολίτευση πίεζε συνεχώς ακόμα και μετά την ετυμηγορία του λαού, για μια συμφωνία που έπρεπε να γίνει χθες όπως χαρακτηριστικά λέγανε. Συμπέρασμα; Αμφότεροι γράψανε τον λαό, εκεί που δεν χωράει μελάνη, οπότε ο τελευταίος νιώθει για μια ακόμα φορά προδομένος από όλο το φάσμα των πολιτικών, απο δεξιά, μέχρι και αριστερά. Προσωπικά από όλον αυτόν τον συρφετό των πολιτικών εξαιρώ την Κωνσταντοπούλου, που κατά την ταπεινή μου γνώμη μάχεται ακόμα, αλλά ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3910
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 24, 2015 10:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Υπάρχει νομίζω ένα στοιχείο που είναι μεγάλο μυστήριο. Αν δεις εποπτικά την ελληνική ιστορία, στην αρχαιότητα υπήρχε πολύ έντονη η υπεροχή της "πόλης-κράτους", πολύ έντονος τοπικισμός, και μια χαρακτηριστική υπεροψία, που με τη θετική της έννοια οδηγούσε σε ένα πολύ ισχυρό δημόσιο αίσθημα Ελευθερίας. Αυτή είναι η πηγή της ελληνικής ελευθερίας, γιατί δε νομίζω ότι μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς. Και όμως, αυτός ο λαός, έφτασε σήμερα στην εντελώς αντίθετη κατάσταση, να σκύβει συνέχεια το κεφάλι σε όλα, να λέει συνέχεια ναι σε όλα, να υποκύπτει σε όλα τα επίπεδα, πολιτιστικό, οικονομικό, πολιτικό. Αυτό ρε διάβολε δεν ξέρω πώς μπορεί να εξηγηθεί. Κάπου πρέπει να αναζητηθούν οι αιτίες, να αναλυθεί το φαινόμενο, να εντοπιστούν κάπως οι αιτίες.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3708
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 24, 2015 11:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οι εκπρόσωποι των πολιτών υποτίθεται πως είναι τα κόμματα δεν είναι; Αυτά πυποτίθετσι πάλι πως εκπροσωπούν τους πολίτες στην βάση των ταξικών συμφερόντων. Κάποια τις ανώτερες οικονομικά τάξεις, κάποια τις κατώτερες κλπ. Όλα όμως είναι εσωτερικά οργανωμένα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ποιες είναι οι οργανωτικές διαφορές μεταξύ τους που μπορούν να δικαιολογούν μια διαφορετικού είδους κοινωνία, δεδομένου πως διαφορετική κοινωνία εξυπακούει και διαφορετική οργάνωση. Αν η οργανωτική δομή δυο κοινωνιών είναι ακριβώς η ίδια τοτε αυτές οι δύο δεν διαφέρουν σε τίποτα, και αυτό αντανακλάται και στα κόμματα που ευαγγελίζονται αυτή την διαφορετική κοινωνία. Συνεπώς κόμματα που είναι οργανωμένα με τον ίδιο τρόπο στην πραγματικότητα ευαγγελίζονται τα ίδια πράγματα, έστω και αν στην θεωρία λένε κάτι το τελείως διαφορετικό. Η κατάληξη θα είναι πάντα ι ίδια. Αυτό είναι που πρέπει να δούμε, και που πρέπει και να καταλάβει και ο κοσμάκης. Η πολιτική και το ποδόσφαιρο δεν είναι το ίδιο πράγμα. Στο δεύτερο μπορείς να θεοποιείς καλούς παίκτες, αλλά στην πολιτική ο καλός παίχτης, όσο καλός και αν είναι, η θα αναγκαστεί να αλλάξει, η να περιθωριοποιηθεί, αν οι οργανωτικές συνθήκες είναι τέτοιες που θα επιτρέπουν στον άλλον τώρα που επιτέλους στρογγυλοκάθησε στην καρέκλα της εξουσίας, τίποτα δεν θα μπορεί να τον μετακινήσει από εκεί. Αυτό ήταν το μυστικό που κατάλαβαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι, και αυτό ακριβώς είνα που οφείλουμε να καταλάβουμε και εμείς οι νεοέλληνες. Αν λύσουμε αυτό, τότε λύνουμε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος, αν όχι τότε θα επιστρέφουμε συνεχώς στα ίδια και στα ίδια
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 24, 2015 4:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν μπορώ να καταλάβω τι πρόβλημα έχετε με τον ελιτισμό;

Να και τι είχα σχολειάσει επαυτού πριν κανα2 μήνες κάπου αλλού

Το κίνημα σύντροφοι και μαζί τα σύμβολα και οι ύμνοι του δεν σκαμπάζει από στασιμότητα. Εξελίσσεται σπειροειδώς, πρωτοπόρο, τελείως αναίσθητο και με κομμένη την ανάσα από τις διαπραγματεύσεις που τελούνται από την βάση και διαβιβάζει εντολές στα πάνω. Γιατί από που παίρνει εντολές η κυβέρνηση; Από την βάση βεβαίως-βεβαίως. Έτσι και ο Αρχηγός Αλεξις είναι ένας δημοκρατικός μεσσίας, ένας αντιμεσσίας δηλαδή, έρμαιο της βούλησης του πατέρα αναφωνεί:
-Αν γίνεται να μην πιώ το πικρό ποτήρι ετούτο, δεν μαρέσει το campari.
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3910
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 24, 2015 6:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis έγραψε:
Οι εκπρόσωποι των πολιτών υποτίθεται πως είναι τα κόμματα δεν είναι; Αυτά πυποτίθετσι πάλι πως εκπροσωπούν τους πολίτες στην βάση των ταξικών συμφερόντων. Κάποια τις ανώτερες οικονομικά τάξεις, κάποια τις κατώτερες κλπ. Όλα όμως είναι εσωτερικά οργανωμένα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ποιες είναι οι οργανωτικές διαφορές μεταξύ τους που μπορούν να δικαιολογούν μια διαφορετικού είδους κοινωνία, δεδομένου πως διαφορετική κοινωνία εξυπακούει και διαφορετική οργάνωση. Αν η οργανωτική δομή δυο κοινωνιών είναι ακριβώς η ίδια τοτε αυτές οι δύο δεν διαφέρουν σε τίποτα, και αυτό αντανακλάται και στα κόμματα που ευαγγελίζονται αυτή την διαφορετική κοινωνία. Συνεπώς κόμματα που είναι οργανωμένα με τον ίδιο τρόπο στην πραγματικότητα ευαγγελίζονται τα ίδια πράγματα, έστω και αν στην θεωρία λένε κάτι το τελείως διαφορετικό. Η κατάληξη θα είναι πάντα ι ίδια. Αυτό είναι που πρέπει να δούμε, και που πρέπει και να καταλάβει και ο κοσμάκης. Η πολιτική και το ποδόσφαιρο δεν είναι το ίδιο πράγμα. Στο δεύτερο μπορείς να θεοποιείς καλούς παίκτες, αλλά στην πολιτική ο καλός παίχτης, όσο καλός και αν είναι, η θα αναγκαστεί να αλλάξει, η να περιθωριοποιηθεί, αν οι οργανωτικές συνθήκες είναι τέτοιες που θα επιτρέπουν στον άλλον τώρα που επιτέλους στρογγυλοκάθησε στην καρέκλα της εξουσίας, τίποτα δεν θα μπορεί να τον μετακινήσει από εκεί. Αυτό ήταν το μυστικό που κατάλαβαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι, και αυτό ακριβώς είνα που οφείλουμε να καταλάβουμε και εμείς οι νεοέλληνες. Αν λύσουμε αυτό, τότε λύνουμε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος, αν όχι τότε θα επιστρέφουμε συνεχώς στα ίδια και στα ίδια


Κάτι δεν μου κάθεται καλά σε αυτή την προσέγγιση. Οι πολιτικές δομές προέρχονται από τις κοινωνικές, και όχι το αντίστροφο. Η πολιτική είναι η τελευταία έκφραση στην κλίμαμα των συλλογικών εκφράσεων του ανθρώπου. Η πολιτική ριζώνει στην κοινωνία. Η κοινωνία γεννά, παράγει, προοπτικές και τάσεις. Και με τη σειρά τους οι κοινωνικές παράμετροι αφορμώνται από το άτομο, οπότε κάπου εκεί ανάμεσα στη διαδρομή Άτομο -> Κοινωνία κάπου εκεί (πρέπει να) είναι το ψητό.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3910
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 25, 2015 12:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

troian έγραψε:
από που παίρνει εντολές η κυβέρνηση; Από την βάση βεβαίως-βεβαίως.


Η μεγαλύτερη αλήθεια!

Και το μεγαλύτερο ψέμμα όμως, ταυτόχρονα!

Εμείς τώρα κατά πού θα κοιτάξουμε; Προς τα μπρος; Ή προς τα πίσω; Question
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 25, 2015 3:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:

Εμείς τώρα κατά πού θα κοιτάξουμε; Προς τα μπρος; Ή προς τα πίσω; Question

Μας είναι αδιάφορο το βλέμα το ζήτημα είναι η κίνηση. Κι στο που βαδίζουμε κύριοι η απάντηση έναι απλή όπου μας βγάλει. Ο λάκος των λεόντων πάντως δεν τους χωράει όλους, άρα; Αρα πάμε όλοι μαζί σε μια παραλία, καλοκαιράκι δε.
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3910
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 25, 2015 9:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

troian έγραψε:
όπου μας βγάλει

Ένα ακόμη μεγαλύτερο ψέμμα. Το "μας" βγάλει. Για ποιους χτυπά η καμπάνα; Όχι για όλους, και το είπες μόνος σου ήδη.

Για κάποιους, δεν υπάρχει αβεβαιότητα, δεν υπάρχει ρίσκο. Αυτοί είναι οι εξπέρ στη διαχείριση του ρίσκου. Το ρίσκο το τρώνε "οι άλλοι".......

Ως πότε θα συμβαίνει αυτό όμως; Γιατί για πάντα, δεν μπορεί. Με τους τρέχοντες ρυθμούς εκμετάλλευσης το μέλον θα είναι σύντομο. Εκτός βέβαια αν έχουν ανακαλύψει ήδη πλανήτη διαφυγής.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 25, 2015 3:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Λες δηλαδή ότι το τέλος της ιστορίας τελειώνει και δεν είναι μονόδρομος οι δυτικές δημοκρατίες και ο οικονομικός νεοφιλελευθερισμός. Ενδιαφέρουσα άποψη. Ελπίζω να μην έχεις βολονταριστικές τάσεις και να ελπίζεις ότι η θέληση αρκεί για να αλλάξουν τα πράγματα.
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3708
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 25, 2015 7:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ιάσωνα στην γαλλική επανάσταση για παράδειγμα υπήρξε μια δυναμική νέα τάξη που πήρε τα πράγματα στα χέρια της, η νεοεμφανισθείσα τότε τάξη των εμπόρων που πλούτισε γρήγορα, απόκτησε έτσι δύναμη απέναντι στους τότε κυρίαρχους, τους ευγενείς και τσιφλικάδες, και κατόρθωσε να τους ανατρέψει, εγκαθιδρύοντας λίγο ως πολύ από τότε την σημερινή δημοκρατία του εμπορίου, γιατί περί αυτής της δημοκρατίας πρόκειται. Αυτή του είδους η αλλαγή ναι ήλθε από την κοινωνία. Σήμερα δεν έχουμε ακόμα τίποτα νέες διαμορφούμενες τάξεις που διεκδικούν την εξουσία, αλλά έλλειμα δημοκρατίας. Αυτό αντανακλάται και σε όλα τα κόμματα. Η οργανωτική τους δομή αναπαράγει αυτό το έλλειμα, δεν νομίζω πως μπορεί να αμφισβητηθεί αυτό, και είναι τουλάχιστον παράλογο νομίζω εγώ, να περιμένεις πως αυτός η αυτό που δεν κάνει το ίδιο για τον εαυτό του θα το κάνει για τους άλλους. Κόμμα οπου απλά αντανακλά την κοινωνία, δεν μπορεί να επιφέρει καμμία αλλαγή, αν για αλλαγή είναι που μιλάμε και όχι για μία από τα ίδια.
Τέλος τον καπιταλισμό μην τον υποτιμάτε. Δεν κυριαρχεί τυχαία, αλλά ξέρει πως να επιβάλλεται κάνοντας σε ίδιο με αυτόν, που πάει να πει πως σε αλυσοδένει πάλι, αλλα όχι πλέον με τις αλυσίδες που γνώριζε ο Μαρξ και είναι ξεπερασμένες, αλλά δημιουργώντας σου ψεύτικες ανάγκες που σου φαίνονται απαραίτητες. Γιατί οι εργαζόμενοι του Μαρξ θα επαναστατούσαν; Γιατι στο τέλος δεν θα είχανε να φάνε από την συνεχιζόμενη εξαθλίωση λόγω της συσσώρευσης του κεφαλαίου σε όλο και λιγότερα χέρια. Κατά Μαρξ πάντα! Γιατι οι σημερινοί νεοέλληνες φοβούνται μην τυχόν και χάσουνε το Ευρώ; Γιατι θα ακριβαίνει η τηλεόρασή. Ιδού η ιδιοποιός διαφορά σε όλο της το μεγαλείο.
Η συσσώρευση του κεφαλαίου συνεχίζει να υφίσταται όπως προέβλεψε ο Μαρξ, αλλά τα προϊόντα που παράγει είναι τέτοιας γκλαμουριάς, να το πω έτσι, και η προπαγάνδα ψεύτικων και ανούσιων αναγκών κυριαρχεί σε τόσο μεγάλη έκταση, που όλοι καταναλώνονται στο πως να τα αποκτήσουν, και η εξαθλίωση που εφαρμόζεται σήμερα σε κάποιες χώρες, μόνο και μόνο για να μην ξυπνάνε οι υπόλοιποι, σαν σύστημα δουλεύει πολύ καλά, και στο τέλος σε κάνει ίδιο με τον εχθρό σου.

Ιδού και η απόδειξη

http://hitrecordjoe.tumblr.com/post/13341214768/skiribilla-toscanoirriverente-quino

Αποκαλυπτικό το σκίτσο του quino σωστα; Evil or Very Mad
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3910
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 25, 2015 10:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

@troian
Αυτό περί "βολονταρισμού" (νέον όρο έμαθα) γιατί το είπες; Ίσα ίσα, θα έπρεπε να γίνει μεγάλος χαμός. Μικρά προβλήματα εύκολες λύσεις, μεγάλα προβλήματα δύσκολες λύσεις.


@Ουλιάδης
Σωστά για το σκίτσο, και με προβλημάτισες με αυτό με την ακριβή τηλεόραση, αλλά είσαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία των νεοελλήνων για αυτό το λόγο δεν θέλει να χάσει το ευρώ;
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3708
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 29, 2015 2:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ξέρω κι εγώ; Μπορείς να σκεφτείς έναν διαφορετικό λόγο γιατί οι νεοέλληνες επιμένουν στο να κρατήσουν κάτι που έτσι ή αλλιώς δεν θα μπορούν ούτε καν να το βλέπουν; Εγώ δεν μπορώ!!!!
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3910
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 29, 2015 8:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ εκτιμώ ότι οι νεοέλληνες δε δίνουν δεκάρα ούτε για ευρώ ούτε για δραχμή ούτε για τίποτα, γιατί το βασικό τους πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν καταλάβει πώς δουλεύει το χρήμα. Ούτε οι του ΝΑΙ ούτε οι του ΟΧΙ, του πρόσφατου δημοψηφίσματος, έχουν πάρει χαμπάρι τι στην πραγματικότητα συμβαίνει.

Βασική αιτία η προπαγάνδα, που παραπλανεί, συσκοτίζει, αποπροσανατολίζει από την αλήθεια, έτσι ώστε οι γύπες - με το όνομα, γιατί έτσι λέγονται στην πιάτσα οι κερδοσκόποι στον δυτικό κόσμο - να δρουν ανενόχλητοι.

Μην έχοντας λοιπόν επαφή με την πραγματικότητα και μη γνωρίζοντας τι συμβαίνει, το θύμα της αμάθειας εύκολα σωπαίνει, γιατί ξέρει ότι έτσι και ανοίξει το στόμα οι κατάλληλοι δημοσιόκαφροι οι επιφορτισμένοι με το καθήκον αυτό, θα τον μαξιλαρώσουν καταλλήλως. Υπάρχει σύστημα, δεν είναι παίξε γέλασε, και ιδού και η απόδειξη.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 30, 2015 3:18 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη



_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center