Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 28, 2014 4:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η προϋπόθεση του κόσμου δεν είναι ανεξάρτητη απ' τον κόσμο. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 28, 2014 6:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδω πλεον δε μιλαμε για προϋποθεση, αλλά για καθοριστικο παραγοντα στη δημιουργια και στη λειτουργια του κοσμου
Το ακινητο κινουν ειναι η πηγη της λογικης και αυτη η λογικη αποτυπωνεται ενεργα στη δομη και στη λειτουργια του κοσμου
Και η λογικη μας, η λογικη των νοημονων οντων, γινεται το μεσο με το οποιο καταληγουμε στη γνωση της απολυτης και επισκιαζουσας και αξεπεραστης παρουσιας του στον κοσμο
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 29, 2014 9:26 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο θεός δεν είναι η πηγή της λογικής,αφού κι αυτός υπόκειται στη λογική.
Ούτε απόλυτη είναι η ύπαρξή του,δε νοείται ξέχωρα απ' τον κόσμο. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 29, 2014 9:59 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Ο θεός δεν είναι η πηγή της λογικής,αφού κι αυτός υπόκειται στη λογική.
Ούτε απόλυτη είναι η ύπαρξή του,δε νοείται ξέχωρα απ' τον κόσμο. |
Δηλαδη για να καταλαβω : πως ακριβως το ακινητο κινουν υποκειται στη λογικη...
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 29, 2014 10:36 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η συλλογιστική του Αριστοτέλη είναι :
1) Ένα ον ή είναι δυνάμει ή ενεργεία .
2) Η αιτία της κίνησης του κόσμου αναγκαστικά είναι καθαρή ενέργεια,αφού αν ήταν δυνατότητα αιτίας θα μπορούσε και να μην εκφραζόταν ως αιτία.Αυτό,όμως,είναι αδύνατον αφού ο κόσμος αιώνια κινείται και το μηδέν δεν είναι νοητό.
3) Καθαρή ενέργεια σημαίνει ανεξάρτητη απ' την ύλη,αφού η ύλη εμπεριέχει δυνατότητες.
4) Ό,τι δεν είναι ύλη ,είναι νους.
Συμπέρασμα 1: Ο θεός είναι η αιτία κίνησης του κόσμου και ως καθαρή ενέργεια δεν μπορεί να είναι ύλη,άρα είναι Νους.
Συμπέρασμα 2 : Ο θεός ούτε το μηδέν μπορεί να νοεί ούτε τα εγκόσμια είδη γιατί το μηδέν δεν υπάρχει και τα είδη αποτελούν δυνατότητες του κόσμου,ενώ ο θεός δεν έχει στη φύση του την ιδέα της δυνατότητας.
Από 1,2 συμπεραίνουμε ότι ο θεός είναι Νους του εαυτού του,δλαδή Νόηση νοήσεως.
Αυτό,λοιπόν,που εσύ θες να βλέπεις στον Αριστοτέλη ως αξίωμα, είναι ένα θεώρημα μεγαλοφυούς λογικής. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 29, 2014 2:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Η συλλογιστική του Αριστοτέλη είναι :
1) Ένα ον ή είναι δυνάμει ή ενεργεία .
2) Η αιτία της κίνησης του κόσμου αναγκαστικά είναι καθαρή ενέργεια,αφού αν ήταν δυνατότητα αιτίας θα μπορούσε και να μην εκφραζόταν ως αιτία.Αυτό,όμως,είναι αδύνατον αφού ο κόσμος αιώνια κινείται και το μηδέν δεν είναι νοητό.
3) Καθαρή ενέργεια σημαίνει ανεξάρτητη απ' την ύλη,αφού η ύλη εμπεριέχει δυνατότητες.
4) Ό,τι δεν είναι ύλη ,είναι νους.
Συμπέρασμα 1: Ο θεός είναι η αιτία κίνησης του κόσμου και ως καθαρή ενέργεια δεν μπορεί να είναι ύλη,άρα είναι Νους.
Συμπέρασμα 2 : Ο θεός ούτε το μηδέν μπορεί να νοεί ούτε τα εγκόσμια είδη γιατί το μηδέν δεν υπάρχει και τα είδη αποτελούν δυνατότητες του κόσμου,ενώ ο θεός δεν έχει στη φύση του την ιδέα της δυνατότητας.
Από 1,2 συμπεραίνουμε ότι ο θεός είναι Νους του εαυτού του,δλαδή Νόηση νοήσεως.
Αυτό,λοιπόν,που εσύ θες να βλέπεις στον Αριστοτέλη ως αξίωμα, είναι ένα θεώρημα μεγαλοφυούς λογικής. |
Επαναλαμβανεσαι, αλλά εγω οχι !!!
Παρατηρηση 1η
Τα 1, 3, 4 ειναι αξιωματα που δεν εχουν καμια σχεση με το ακινητο κινουν
Παρατηρηση 2η
Το 4 ειναι και "λαθος" : ο,τι δεν ειναι υλη ειναι μη υλη και οχι νους
Διοτι μη υλη δεν σημαινει απαραιτητα νους
Ποιος ειναι ο ορισμος της υλης ;
Τι σημαινει νους ;
Παρατηρηση 3η
Η αιτία της κίνησης του κόσμου αναγκαστικά είναι καθαρή ενέργεια, ειναι ενα "συμπερασμα" που βασιζεται στο αξιωμα 1, κομμενο και ραμμενο στα μετρα του να αποδειξουμε οτι το ακινητο κινουν ειναι οπωσδηποτε ενεργεια
Και αρα στο να αποδειξουε οτι αυτο υπαρχει οπωσδηποτε
Και οτι ο ισχυρισμος μας οτι αυτο ειναι η αιτια της κοσμικης κινησης εχει πραγματικη βαση
Και οτι δεν ειναι μονο μια αοριστη προϋποθεση της κοσμικης κινησης που την επιβαλλει η λογικη αναγκαιοτης
Παρατηρηση 4η
Στα σημεια 1, 2, 3, 4, βλεπεις καποια αναφορα στο θεο ;
Πως προκυπτει το συμπερασμα 1 ;
Απο που προκυπτει οτι ο θεος ειναι η αιτια της κινησης και κταται ως εκ τουτου τα απολυτως αυθαιρετα και αξιωματικα προσδιδομενα στο ακινητο κινουν χαρακτηριστικα ;
Αν αυτη ειναι η συλλογιστικη του Αριστοτελη, τοτε μιλαμε γαι το μεγαλυτερο "μαγειρα" της φιλοσοφιας, με σκοπο να "αποδειξει λογικα" οτι και υπαρχει θεος και νοων εαυτον αποκλειστικα ( ο θεος ) ειναι αδιαφορος προς τον κοσμο
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 29, 2014 5:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρατήρηση 1:απόδειξε ότι είναι αξιώματα κι όχι γενικές αρχές στις οποίες εντάσσονται τα πάντα.
Παρατήρηση 2: Νους είναι η ενέργεια που αφαιρεί απ' τα υλικά όντα τις ουσίες τους κι απ' τις ουσίες τις γενικότερες αρχές. Ο Νους,λοιπόν,έλκεται απ' το απλούστερο κι όχι απ' την πολυπλοκότητα της ύλης.Άρα πρέπει να είναι άυλος. Επειδή,όμως,το απλούστερο των απλούστερων είναι ο θεός ,άρα είναι κι απλούστερος νους.
Δεν πρόκειται για αξιώματα,λοιπόν, και μάλιστα αυθαίρετα. Ο Αριστοτέλης φιλοσοφία κάνει όχι θεολογία.
Παρατήρηση 3: απόδειξε ότι το 1 είναι αυθαίρετο αξίωμα και βλέπουμε.
Παρατήρηση 4: "θεός" είναι απλά ένα όνομα.Η λογική του Αριστοτέλη,όμως,παραμένει στο απυρόβλητο ,όπως κι αν ονομάσεις το "κινούν ακίνητο" _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 29, 2014 9:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Παρατήρηση 1:απόδειξε ότι είναι αξιώματα κι όχι γενικές αρχές στις οποίες εντάσσονται τα πάντα.
Το εχουμε ξαναπει οτι οι γενικες αρχες ειναι αξιωματα
Παρατήρηση 2: Νους είναι η ενέργεια που αφαιρεί απ' τα υλικά όντα τις ουσίες τους κι απ' τις ουσίες τις γενικότερες αρχές. Ο Νους,λοιπόν,έλκεται απ' το απλούστερο κι όχι απ' την πολυπλοκότητα της ύλης.Άρα πρέπει να είναι άυλος. Επειδή,όμως,το απλούστερο των απλούστερων είναι ο θεός ,άρα είναι κι απλούστερος νους.
Δεν πρόκειται για αξιώματα,λοιπόν, και μάλιστα αυθαίρετα. Ο Αριστοτέλης φιλοσοφία κάνει όχι θεολογία.
Βγαλε πρωτα απο το επειδη το θεο και τα ξαναλεμε
Κι αν ο Αριστοτελης κανει φιλοσοφια μιλα φιλοσοφικα και οχι θεολογικα
Παρατήρηση 3: απόδειξε ότι το 1 είναι αυθαίρετο αξίωμα και βλέπουμε.
Ολα τα αξιωματα ειναι αυθαιρετα εφ΄οσον δεν υπαγορευονται απο τον κοσμο, αλλά απο τη λογικη αναγκαιοτητα καποιου που μιλαει να επιχειρηματολογησει
Παρατήρηση 4: "θεός" είναι απλά ένα όνομα.Η λογική του Αριστοτέλη,όμως,παραμένει στο απυρόβλητο ,όπως κι αν ονομάσεις το "κινούν ακίνητο"
Πες ο,τι λεει λοιπον ο Αριστοτελης χωρις να χρησιμοποιεις το ονομα του θεου
|
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 30, 2014 11:27 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1) Αφού είναι αυθαίρετο αξίωμα πες εσύ ένα ον που δεν είναι ούτε δυνάμει ούτε ενεργεία.
2) Ο θεός είναι ένα όνομα κι ο Αριστοτέλης αυτό το όνομα χρησιμοποιεί.Η λογική του μας ενδιαφέρει εδώ ,όχι το όνομα. Για ιστορικούς λόγους το αναφέρουμε ,δε θα ποινικοποιήσουμε τη φιλοσοφική χρήση της λέξης επειδή οι θεολόγοι την πήραν παραμάσχαλα και της άλλαξαν τα φώτα!
3) Όχι,δεν είναι όλα τ' αξιώματα αυθαίρετα,είναι μόνο αυτά που δεν παράγουν θεωρήματα κι εφαρμογές στην πράξη,όπως π.χ. το αξίωμα της ανάστασης των νεκρών. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 30, 2014 3:57 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | 1) Αφού είναι αυθαίρετο αξίωμα πες εσύ ένα ον που δεν είναι ούτε δυνάμει ούτε ενεργεία.
2) Ο θεός είναι ένα όνομα κι ο Αριστοτέλης αυτό το όνομα χρησιμοποιεί.Η λογική του μας ενδιαφέρει εδώ ,όχι το όνομα. Για ιστορικούς λόγους το αναφέρουμε ,δε θα ποινικοποιήσουμε τη φιλοσοφική χρήση της λέξης επειδή οι θεολόγοι την πήραν παραμάσχαλα και της άλλαξαν τα φώτα!
3) Όχι,δεν είναι όλα τ' αξιώματα αυθαίρετα,είναι μόνο αυτά που δεν παράγουν θεωρήματα κι εφαρμογές στην πράξη,όπως π.χ. το αξίωμα της ανάστασης των νεκρών. |
Οταν λες ον τι εννοεις ;
Μια και ο θεος ειναι μονο ενα ονομα, τοτε μη το χρησιμοποιεις και θα δεις πως ξεφυτρωνουν τα αξιωματα
Ολα τα αξιωματα ειναι αυθαιρετα... και δεν υπαρχει αξιωμα σωστα διατυπωμενο που δεν παραγει θεωρημα
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2014 12:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | gianiss έγραψε: | Παράθεση: | skapaneasΗ ουσια των φυσικων νομων ειναι ενα προβλημα στο οποιο καλειται να απαντησει καθε νοημων και ευφυης για λογαριασμο του, με δεδομενο οτι αποτελουν συστατικο της δομης του Απαν Κατι το οποιο η πεπερασμενη επιστημη αδυνατει να εντοπισει λογω της απειριας που το χαρακτηριζει λογικα
|
Βασικό συστατικό / κατηγόρημα της ύπαρξης είναι και ο “λόγος”
Η “πεπερασμένη επιστήμη” , εξετάζει κάθε “λογικό” ενδεχόμενο και συνεχώς βελτιώνει τα “εργαλεία” που θα την βοηθήσουν να εξηγήσει τον κόσμο μας.
Μην ......απελπίζεσαι
Δώσε χρόνο στην “πεπερασμένη επιστήμη” να βρει τις απαντήσεις
Παράθεση: | Αν ο κοσμος μας εμπεριεχει εξ αρχης ολες τις πληροφοριες του κωδικοποιημενες αυτο θα πει πως μια ανωτερη νοημοσυνη τις συνεθεσε σκοπιμα και τις κωδικοποιησε και τις αφησε να λειτουργησουν στις καταλληλες συνθηκες παραγοντας και διαμορφωνοντας τον κοσμο μας
Αλλιως η κωδικοποιηση δεν μπορει να υφισταται απο μονη της
Και επειδη ο κοσμος μας βρισκεται στο Απαν Κατι, αρα το Απαν Κατι οφειλει να διαθετει νοημοσυνη
|
Δεν είναι απαιτείται “νοημοσύνη”.
Υπάρχει ο “λόγος”, και αυτός αρκεί.
Δες το παράδειγμα της εξέλιξης της ζωής στην γη.
Ένα τεράστιο πλήθος απροσδιόριστων “δοκιμών” (λάθος αντιγραφών του κώδικα) , οδηγεί με την απλότητα της λογικής που “θέλει” να επικρατούν όσες “λάθος αντιγραφές” βοηθούν την σταθερότητα του εκάστοτε οικοσυστήματος , σε ένα αποτέλεσμα που εκ των υστέρων κρίνεται σοφό.
Η εξέλιξη των ειδών , δεν ακολουθεί κάποιο νοήμον σχεδιασμό, αλλά ... “ακολουθεί” την απλότητα του “λόγου” της σταθερότητας , στην περίπτωση των ζώντων οργανισμών ,
Τόσο απλά .
Βέβαια στην περίπτωση των ζώντων οργανισμών το πρόγραμμα είναι σχετικά ογκώδες και η καταγραφή του συνεχής , ακολουθώντας την εξέλιξη.
Στον μικρόκοσμο το “πρόγραμμα” των νόμων προκύπτει στις πρώτες πρώτες στιγμές , στην αρχή του κάθε κόσμου, όπου οι συνθήκες που επικρατούν είναι ανεπανάληπτες σε όλη την μετέπειτα εξέλιξή του
Αυτό είναι ένα μέρος των “σκέψεων” μου .
Οι σημερινές γνώσεις του κόσμου μας , δεν αρκούν για την απόδειξη της ορθότητάς τους .
Για την κωδικοποίηση “των νόμων και σταθερών” , λείπουν βασικά δομικά στοιχεία της ύλης που προβλέπω / απαιτούνται , να υπάρχουν στις αρχικές αρχικές συνθήκες του κάθε κόσμου, εποχή που κατά την γνώμη μου αυτοοργανώνονται τοπικά , υλοενέγεια και χωροχρόνος . |
Γιατι να δωσω χρονο στην επιστημη οταν η λογικη, οπως λες κι εσυ, δινει παντοτε επαρκεις λογικες αποδειξεις ;
Κι εσυ γιατι δεν χρησιμοποιεις το ασφαλες εργαλειο της λογικης αποδειξης για να βεβαιωθεις για την ορθοθτητα των σκεψεων σου ;
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Μα αυτό κάνω.
Στην προκειμένη περίπτωση εξετάζω την “φύση” του “λόγου” .
Υπάρχουν δύο πιθανά ενδεχόμενα .
1. Ο “λόγος” είναι ένα διακριτό “κατηγόρημα” του “όντως υπαρκτού κάτι” , και όπως τα άλλα κατηγορήματα του , είναι και αυτός “άναρχος” και “αιώνιος” , και νοείται ως αναπόσπαστο κατηγόρημα του να συνυπάρχει σε αυτό. Το “όντως υπαρκτό” δεν έχει “λόγο” ύπαρξης , χωρίς την “υλοενέρεγεια” και “χωροχρόνο”
Ο “λόγος” από μόνος του δεν νοείται να υπάρχει χωρίς την υλοενέρεια και τον χωροχρόνο , γιατί σε αυτά αναφέρεται και ορίζει τον τρόπο που αυτά θα αλληλεπιδρούν. Δεν τα δημιουργεί και ούτε προϋπάρχει αυτών .
2. Ο “λόγος” είναι ο “τρόπος” που η υλοενέργεια και ο χωροχρόνος αλληλεπιδρούν σταθερά , καθώς ασταθή αποτελέσματα δεν έχουν “λόγο” ύπαρξης. Με δεδομένη την απόλυτη ύπαρξη “κάτι” που θέτει εκτός λόγου την μη ύπαρξη, ο “λόγος” είναι σύμφυτο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού κάτι”, γιατί έτσι διατηρείται στη αιωνιότητα, η σταθερότητα της ύπαρξης .
Εξετάζω πρώτα το δεύτερο ενδεχόμενο , με την “λογική” πως , αν το απορρίψω , θα οδηγηθώ στο πρώτο ενδεχόμενο, που είναι ποιο δύσκολο να εξετάσω λογικά .
Με αυτό λοιπόν ασχολούμαι.
Αυτό ερευνώ .
Δεν “πιστεύω” προκαταβολικά σε οτιδήποτε , χωρίς λογική εξήγηση.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2014 1:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Στην προκειμένη περίπτωση εξετάζω την “φύση” του “λόγου” .
Υπάρχουν δύο πιθανά ενδεχόμενα .
1. Ο “λόγος” είναι ένα διακριτό “κατηγόρημα” του “όντως υπαρκτού κάτι” , και όπως τα άλλα κατηγορήματα του , είναι και αυτός “άναρχος” και “αιώνιος” , και νοείται ως αναπόσπαστο κατηγόρημα του να συνυπάρχει σε αυτό. Το “όντως υπαρκτό” δεν έχει “λόγο” ύπαρξης , χωρίς την “υλοενέρεγεια” και “χωροχρόνο”
Ο “λόγος” από μόνος του δεν νοείται να υπάρχει χωρίς την υλοενέρεια και τον χωροχρόνο , γιατί σε αυτά αναφέρεται και ορίζει τον τρόπο που αυτά θα αλληλεπιδρούν. Δεν τα δημιουργεί και ούτε προϋπάρχει αυτών .
2. Ο “λόγος” είναι ο “τρόπος” που η υλοενέργεια και ο χωροχρόνος αλληλεπιδρούν σταθερά , καθώς ασταθή αποτελέσματα δεν έχουν “λόγο” ύπαρξης. Με δεδομένη την απόλυτη ύπαρξη “κάτι” που θέτει εκτός λόγου την μη ύπαρξη, ο “λόγος” είναι σύμφυτο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού κάτι”, γιατί έτσι διατηρείται στη αιωνιότητα, η σταθερότητα της ύπαρξης .
Εξετάζω πρώτα το δεύτερο ενδεχόμενο , με την “λογική” πως , αν το απορρίψω , θα οδηγηθώ στο πρώτο ενδεχόμενο, που είναι ποιο δύσκολο να εξετάσω λογικά .
Με αυτό λοιπόν ασχολούμαι.
Αυτό ερευνώ .
Δεν “πιστεύω” προκαταβολικά σε οτιδήποτε , χωρίς λογική εξήγηση. |
Ποια η διαφορα στις δυο θεσεις ;
Δεν βλεπω να συγκρουονται μεταξυ τους, για να χρειαζεται να αποκλεισεις το ενα ωστε να ισχυει το αλλο
Αντιθετα και μαλλον το ενα συμπληρωνει κατα ιδανικο τροπο το άλλο
Δες τη συνθεση με τα δικα σου λογια :
Ο “λόγος” είναι ένα διακριτό και συμφυτο “κατηγόρημα” του “όντως υπαρκτού κάτι” , και αυτός “άναρχος” και “αιώνιος”, και ειναι ο “τρόπος” που η υλοενέργεια και ο χωροχρόνος αλληλεπιδρούν σταθερά
Το πρωτο μερος "μιλαει" για τη θεση του "λογου" στο οντως υπαρκτο
Το δευτερο μερος "οριζει" τι ειναι ο λογος στην πραγματικοτητα
Οι χαρακτηρισμοι διακριτο στο 1 και συμφυτο στο 2 που ενδεχομενως "αποτελουν" τη "διαφορά", ειναι και παλι συμπληρωματικοι
Και ειναι συμπληρωματικοι γιατι το συμφυτο βεβαιωνει οτι ο "λογος" δεν προερχεται απο καπου "αλλου" εκτος του οντως υπαρκτου, οπως πιθανον θα μπορουσε να σκεφτει καποιος με μονο το χαρακτηρισμο διακριτο, ο οποίος χαρακτηρισμος διακριτο βεβαιωνει οτι το οντως υπαρκτο διαθετει και άλλα κατηγορηματα
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 02, 2014 11:40 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | 1) Αφού είναι αυθαίρετο αξίωμα πες εσύ ένα ον που δεν είναι ούτε δυνάμει ούτε ενεργεία.
2) Ο θεός είναι ένα όνομα κι ο Αριστοτέλης αυτό το όνομα χρησιμοποιεί.Η λογική του μας ενδιαφέρει εδώ ,όχι το όνομα. Για ιστορικούς λόγους το αναφέρουμε ,δε θα ποινικοποιήσουμε τη φιλοσοφική χρήση της λέξης επειδή οι θεολόγοι την πήραν παραμάσχαλα και της άλλαξαν τα φώτα!
3) Όχι,δεν είναι όλα τ' αξιώματα αυθαίρετα,είναι μόνο αυτά που δεν παράγουν θεωρήματα κι εφαρμογές στην πράξη,όπως π.χ. το αξίωμα της ανάστασης των νεκρών. |
Οταν λες ον τι εννοεις ;
Μια και ο θεος ειναι μονο ενα ονομα, τοτε μη το χρησιμοποιεις και θα δεις πως ξεφυτρωνουν τα αξιωματα
Ολα τα αξιωματα ειναι αυθαιρετα... και δεν υπαρχει αξιωμα σωστα διατυπωμενο που δεν παραγει θεωρημα
|
1) Οτιδήποτε μπορεί να γίνει αντιληπτό στις αισθήσεις ή στη νόηση.
2) Όποιο όνομα κι αν δώσουμε στο ακίνητο κινούν,η λογική δεν αλλάζει...εκτός κι αν την αντικρούσεις επιτέλους.
3) α=β και β=γ,άρα α=γ. Αν είναι αυθαίρετο, άλλαξέ το με μια άλλη αυθαιρεσία. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 03, 2014 12:28 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skapaneas
έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | 1) Αφού είναι αυθαίρετο αξίωμα πες εσύ ένα ον που δεν είναι ούτε δυνάμει ούτε ενεργεία.
2) Ο θεός είναι ένα όνομα κι ο Αριστοτέλης αυτό το όνομα χρησιμοποιεί.Η λογική του μας ενδιαφέρει εδώ ,όχι το όνομα. Για ιστορικούς λόγους το αναφέρουμε ,δε θα ποινικοποιήσουμε τη φιλοσοφική χρήση της λέξης επειδή οι θεολόγοι την πήραν παραμάσχαλα και της άλλαξαν τα φώτα!
3) Όχι,δεν είναι όλα τ' αξιώματα αυθαίρετα,είναι μόνο αυτά που δεν παράγουν θεωρήματα κι εφαρμογές στην πράξη,όπως π.χ. το αξίωμα της ανάστασης των νεκρών. |
Οταν λες ον τι εννοεις ;
Μια και ο θεος ειναι μονο ενα ονομα, τοτε μη το χρησιμοποιεις και θα δεις πως ξεφυτρωνουν τα αξιωματα
Ολα τα αξιωματα ειναι αυθαιρετα... και δεν υπαρχει αξιωμα σωστα διατυπωμενο που δεν παραγει θεωρημα
|
1) Οτιδήποτε μπορεί να γίνει αντιληπτό στις αισθήσεις ή στη νόηση.
2) Όποιο όνομα κι αν δώσουμε στο ακίνητο κινούν,η λογική δεν αλλάζει...εκτός κι αν την αντικρούσεις επιτέλους.
3) α=β και β=γ,άρα α=γ. Αν είναι αυθαίρετο, άλλαξέ το με μια άλλη αυθαιρεσία. |
Δηλαδη τα ονειρα ειναι οντα ;
Με βαση ποιά λογικη πρεπει να δωσεις αλλο ονομα στο ακινητο κινουν ;
Αυτο που εχεις δωσει δεν σου αρεσει ;
Αν α=β και β=γ τοτε α≠γ
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 03, 2014 2:31 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: | gianiss έγραψε: | Στην προκειμένη περίπτωση εξετάζω την “φύση” του “λόγου” .
Υπάρχουν δύο πιθανά ενδεχόμενα .
1. Ο “λόγος” είναι ένα διακριτό “κατηγόρημα” του “όντως υπαρκτού κάτι” , και όπως τα άλλα κατηγορήματα του , είναι και αυτός “άναρχος” και “αιώνιος” , και νοείται ως αναπόσπαστο κατηγόρημα του να συνυπάρχει σε αυτό. Το “όντως υπαρκτό” δεν έχει “λόγο” ύπαρξης , χωρίς την “υλοενέρεγεια” και “χωροχρόνο”
Ο “λόγος” από μόνος του δεν νοείται να υπάρχει χωρίς την υλοενέρεια και τον χωροχρόνο , γιατί σε αυτά αναφέρεται και ορίζει τον τρόπο που αυτά θα αλληλεπιδρούν. Δεν τα δημιουργεί και ούτε προϋπάρχει αυτών .
2. Ο “λόγος” είναι ο “τρόπος” που η υλοενέργεια και ο χωροχρόνος αλληλεπιδρούν σταθερά , καθώς ασταθή αποτελέσματα δεν έχουν “λόγο” ύπαρξης. Με δεδομένη την απόλυτη ύπαρξη “κάτι” που θέτει εκτός λόγου την μη ύπαρξη, ο “λόγος” είναι σύμφυτο κατηγόρημα του “όντως υπαρκτού κάτι”, γιατί έτσι διατηρείται στη αιωνιότητα, η σταθερότητα της ύπαρξης .
Εξετάζω πρώτα το δεύτερο ενδεχόμενο , με την “λογική” πως , αν το απορρίψω , θα οδηγηθώ στο πρώτο ενδεχόμενο, που είναι ποιο δύσκολο να εξετάσω λογικά .
Με αυτό λοιπόν ασχολούμαι.
Αυτό ερευνώ .
Δεν “πιστεύω” προκαταβολικά σε οτιδήποτε , χωρίς λογική εξήγηση. |
Ποια η διαφορα στις δυο θεσεις ;
Δεν βλεπω να συγκρουονται μεταξυ τους, για να χρειαζεται να αποκλεισεις το ενα ωστε να ισχυει το αλλο
Αντιθετα και μαλλον το ενα συμπληρωνει κατα ιδανικο τροπο το άλλο
Δες τη συνθεση με τα δικα σου λογια :
Ο “λόγος” είναι ένα διακριτό και συμφυτο “κατηγόρημα” του “όντως υπαρκτού κάτι” , και αυτός “άναρχος” και “αιώνιος”, και ειναι ο “τρόπος” που η υλοενέργεια και ο χωροχρόνος αλληλεπιδρούν σταθερά
Το πρωτο μερος "μιλαει" για τη θεση του "λογου" στο οντως υπαρκτο
Το δευτερο μερος "οριζει" τι ειναι ο λογος στην πραγματικοτητα
Οι χαρακτηρισμοι διακριτο στο 1 και συμφυτο στο 2 που ενδεχομενως "αποτελουν" τη "διαφορά", ειναι και παλι συμπληρωματικοι
Και ειναι συμπληρωματικοι γιατι το συμφυτο βεβαιωνει οτι ο "λογος" δεν προερχεται απο καπου "αλλου" εκτος του οντως υπαρκτου, οπως πιθανον θα μπορουσε να σκεφτει καποιος με μονο το χαρακτηρισμο διακριτο, ο οποίος χαρακτηρισμος διακριτο βεβαιωνει οτι το οντως υπαρκτο διαθετει και άλλα κατηγορηματα
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Στην πρώτη περίπτωση, ο “λόγος” είναι “διακριτό” κατηγόρημα της ύπαρξης , διαφορετικής “φύσης” από την “υλοεγέργεια”, ένα “άλλο κάτι” , και είναι αυτός που ορίζει, το πως η υλοενέργεια θα αλληλεπιδρά σταθερά στο χωροχρόνο
Στην δεύτερη περίπτωση , ο “λόγος” είναι ένας “τρόπος” που αλληλεπιδρά η υλοενέργεια με τον χωροχρόνο εξασφαλίζοντας την σταθερότητα της ύπαρξης , καθώς η αστάθεια είναι αδιέξοδη , έτσι το “μη υπαρκτό” στερείται λογικής .
Δηλαδή σε αυτή την περίπτωση , ο “λόγος” προκύπτει από την σταθερότητα του όντως υπαρκτού, ενώ στην άλλη , ο “λόγος” καθορίζει την σταθερότητα του όντως υπαρκτού.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|