Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ελευθερια υποκειμενου
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
akatanomastos
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 12, 2013 8:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: ελευθερια υποκειμενου Απάντηση με Συμπερίληψη

ενα θεμα που με απασχολησε τελευταια ειναι καταποσο ενα υποκειμενο τοποθετητε απεναντι στις αληθειες ελευθερα ή μη και απο ποιος παραγοντες
επιρρεαζονται.
εγω θα θεσω 2 ερωτηματα, στα οποιο μπορειτε να τοποθετηθειται ή να εκφραστητε ανεξαρτητα απο αυτα
η διαδικασια της ιδεαση αποτελει εκεινη που ανοιγει ενα κενο σε ελλογο ον ειναι εκεινη κατα την οποια το ιδιο το ελλογο ον περνει την μορφει του υποκειμενου προκειμενου να δημιουργησει πανω στο κενο που ανοιχτηκε. το υποκειμενο ως υποκειμενο δρα υποσυνειδητα η συνηδητα; με βαση την βαθυτερη επιθυμια ή την λογικη; η μηπως η λογικη του βασιζεται πανω στιν βαθυτερη επιθυμια του υποκειμενου;
και αν εν τελει η ενσωματωση ενος υποκειμενου σε μια αληθεια βασιζεται πανω στην βαθυτερη επιθυμια, πως η ιδια διαμορφωνεται εντος του του υποσυνειδητου; τυχαια ή οχι; και καταποσο ή ιδια η ελευθερια (αν υπαρχει, πραγμα που πιστευω) αναγεται στο τυχαιο και πως αυτο την καθυστα ως ελευθερια του υποκειμενου;

υ.σ. βασικα τα ερωτηματα ειναι περισσοτερα αλλα χωριζονται σε δυο βασικες κατηγοριες. καλη τοποθετηση Very Happy
_________________
"Επαναστατώ άρα υπάρχουμε" Α.Καμύ

Τα δυο μεγαλυτερα εγκληματα κατα της ανθρωποτητας ηταν: πρωτον η ιδιοκτησια και δευτερον η πλατωνικη σκεψη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 12, 2013 9:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μόνο ένα υποκείμενο που συνέρχεται από αμνησία και έχει απωλέσει κάθε πληροφορία για τον εαυτό του (πεποιθήσεις, προσωπικό συμφέρον, διασυνδέσεις, δεσμεύσεις κλπ) δύναται να εκφέρει αντικειμενική αλήθεια.
Με άλλα λόγια για να εκφέρεις αντικειμενικά δεν πρέπει κατά κανένα τρόπο να συμμετέχεις στην εξίσωση.
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
akatanomastos
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 12, 2013 9:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

εγω θα διαφωνησω με τον τροπο με τον οποιο αντιλαμβανεσαι μια αληθεια ως αντικειμενικη. θα θεωρησω μια αληθεια βαδιζει στον δρομο της αντικειμενικοποιησεις μονο οταν η ιδια ως αποτελεσμα ενος ριζικου φαντασιακου, με ορο καστοριαδικο, ενματωνει πανω συνεχως νεα υποκειμενα, πραγμα που αποπερατωνει το ειναι της εκθετοντας στο απειρο το οποιο βιαια θα προσπαθησει να την ονοματοδωτησει με μπαντιανους ορους αυτη την φορα. δεν πιστευω στην υπαρξει εγγενων αντικειμενικων αληθειων πραγμα το οποιο το εχω ξανα πει.

δεν ειναι ομως αυτο το θεμα. το θεμα ειναι τελικως αν ουσιαστηκα υπαρχει η ελευθερια στο υποκειμενο και σε ποιον τροπο δρασης αυτου εγκειται η ιδια.
_________________
"Επαναστατώ άρα υπάρχουμε" Α.Καμύ

Τα δυο μεγαλυτερα εγκληματα κατα της ανθρωποτητας ηταν: πρωτον η ιδιοκτησια και δευτερον η πλατωνικη σκεψη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 13, 2013 8:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μην κάνεις τα εύκολα δύσκολα.
Εγώ έχω ξαναπεί ήδη ότι πιστεύω στην ύπαρξη εγγενών αντικειμενικών αληθειών. Και τι μ'αυτό ? Είναι παραδοχή που πρέπει να συμμεριστεί ο συνομιλών μαζί μου ?
Θα κάνεις χρήση της απλοποίησης ή σαλαμοποίησης και θα βρεις την άκρη χωρίς Καστοριάδη και Badiou και θα'ναι και δικό σου επίτευγμα κι όχι εξ υποβολής.
Εξαφάνισε τα δισεκατομμύρια και τοποθέτησε σε όλη τη Γη μονάχα έναν άνθρωπο.
Ελευθερία ? Απεριόριστη. Αχανής. Ανεκμετάλλευτη.
Αλήθειες ? ΑΔΙΑΦΙΛΟΝΙΚΗΤΕΣ Laughing

Βάλε κοντά ένα δεύτερο άνθρωπο. Ωπ αρχίζουν τα δύσκολα.
Ελευθερία ? Υποχωρεί (δεν συζητάμε τον φόνο του Κάϊν)
Αλήθειες ? Υπάρχει αντίλογος !
7 δισεκατομμύρια άνθρωποι.
Έφυγες. Ούτε θέσμιση δεν πρόκαμες. Razz


http://www.economist.com/news/leaders/21586343-german-voters-should-re-elect-angela-merkel-their-chancellorand-europes-leader-one-woman?zid=307&ah=5e80419d1bc9821ebe173f4f0f060a07




Παράθεση:
Τα πρωτοσέλιδα δείχνουν να μην έχουν τέλος για την γερμανίδα καγκελάριο. Μετά τους γερμανούς σε Spiegel και Süddeutsche Zeitung, ήρθε η σειρά του Economist να ασχοληθεί με τη δύσκολη περίπτωση της κ. Μέρκελ.

«Πιστεύουμε ότι η Μέρκελ είναι ο σωστός ηγέτης για την Γερμανία και την Ευρώπη, πρωτίστως για αυτό που είναι: η ιδανικότερη δημοκρατική αρχηγός του κόσμου και σαφέστατα ασφαλέστερη από οποιονδήποτε αριστεριστή αντίπαλό της. Κυρίως όμως γιατί πιστεύουμε αυτό που ακόμα και τώρα μπορεί να γίνει -η ηγέτιδα που τόσο απεγνωσμένα χρειάζεται η Γερμανία και η Ευρώπη».


Η αλήθεια που μας σκοτώνει είναι αυτή που προσκυνούν φευ! οι επίσημοι Βρετανοί μέσα από το πλέον "ορθόδοξο" περιοδικό τους. Μετά από αυτό τι να πει κανείς επί Ευρωπαϊκού εδάφους ..

Η αλήθεια πρωτοσέλιδο !
Δέξου την καημένε Άβελ (akatanomaste) !
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
akatanomastos
Επίκουρος


Εγγραφή: 18 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 13, 2013 6:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

με παρεξηγησες το σχολιο για την αντικειμενικοτητα τον αληθειων που εκανα ηταν παρενθεση. τα ονοματα του μπαντιου και του καστοριαδη τα οποια βρισκονται μεσα στο σχολια και συνεπως στην παρενθεση που εκανα, τα παρεθεσα για οι εννοιες ειναι δικες και δεν ηθελα να φλιαρω αναλυοντας τες. το σχολιο διατυπονει απολυτος την δικη μου αποψη, την οποια δεν θα την συναντησεις ουτε στον καστοριαδη ουτε στον μπαντιου.

οσο αφορα την απαντηση που μου εδωσες ποια θα ηταν η πολεμικη σου εναντια στους στρουκτουραλιστες που που ισχυριζονται οτι το υποκειμενο επικυριαρχητε απο της δομες που το περιβαλουν;

σχετικα με εκονομιστ ουδεν σχολιον. η ευρωπη μιλησε! η αντικειμενικοτης πανηγυριζει!

υ.σ. για να συμμετεχουν και υπολοιποι να γινει λιγο συζητηση.
_________________
"Επαναστατώ άρα υπάρχουμε" Α.Καμύ

Τα δυο μεγαλυτερα εγκληματα κατα της ανθρωποτητας ηταν: πρωτον η ιδιοκτησια και δευτερον η πλατωνικη σκεψη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 13, 2013 10:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

akatanomastos έγραψε:


οσο αφορα την απαντηση που μου εδωσες ποια θα ηταν η πολεμικη σου εναντια στους στρουκτουραλιστες που που ισχυριζονται οτι το υποκειμενο επικυριαρχητε απο της δομες που το περιβαλουν;



Επαναστάσεις έχουν γίνει πολλές και όχι μόνον μείζονες αλλά και μικρότερης εμβέλειας πχ Μάης '68
Εάν τα υποκείμενα που προκάλεσαν, ώθησαν, συμμετείχαν, στήριξαν κλπ τα διάφορα ανατρεπτικά κινήματα ήταν επικυριαρχούμενα από τις περιβάλλουσες δομές δεν θα είχαν προκύψει τα γεγονότα (και πολλά σύγχρονα : Ταχρίρ, Ταξίμ, Occupy Wall Street, Μάταλα, Woodstock '69 ..)
Στην Ελλάδα δε το υποκείμενο τελεί υπό την δική του αίρεση επικυριαρχόντας το ίδιο στο κρατικό του μόρφωμα μη επιτρέπωντάς το να αναπτυχθεί ισότιμα με τα Ευρωπαϊκά.
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 10:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Pflegeleicht

Με άλλα λόγια για να εκφέρεις αντικειμενικά δεν πρέπει κατά κανένα τρόπο να συμμετέχεις στην εξίσωση.




Εμ!
Γίνεται το “υποκείμενο” να έχει “αντικειμενική” άποψη για το “αντικείμενο” ?

Κοντολογίς
ΔΕΝ υπάρχει αντικειμενική αλήθεια , μια και κάθε αλήθεια “πιστοποιείται” πάντα “υποκειμενικά”

Και αυτό ακόμα δεν ...... αληθεύει “αντικειμενικά”
Πρόκειται βεβαίως, για το .... “παράδοξο του ψεύτη”

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 11:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
Pflegeleicht

Με άλλα λόγια για να εκφέρεις αντικειμενικά δεν πρέπει κατά κανένα τρόπο να συμμετέχεις στην εξίσωση.




Εμ!
Γίνεται το “υποκείμενο” να έχει “αντικειμενική” άποψη για το “αντικείμενο” ?

Κοντολογίς
ΔΕΝ υπάρχει αντικειμενική αλήθεια , μια και κάθε αλήθεια “πιστοποιείται” πάντα “υποκειμενικά”

Και αυτό ακόμα δεν ...... αληθεύει “αντικειμενικά”
Πρόκειται βεβαίως, για το .... “παράδοξο του ψεύτη”

.


Laughing Laughing απολαυστικό !

Πως εξηγείς όμως το γεγονός ότι αυτά τα παράδοξα μας κάνουν και γελάμε και άρα ουσιαστικά αυτοσαρκαζόμαστε και άρα μοιάζει να ξεφεύγουμε από την ενσωμάτωση στην εξίσωση έστω και για λίγο δηλαδή γινόμαστε παρατηρητές του εαυτού μας ? Δεν είναι αξιοσημείωτη αυτή η ικανότητα ? Και με προσανατολισμός την αντικειμενικότητα ?
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3978
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 11:17 am    Θέμα δημοσίευσης: . Απάντηση με Συμπερίληψη

Τα δύο ερωτήματα είναι στην ουσία ένα. (Λέω - ό,τι λέω, απλά το λέω.)
Να σού κάνω μια διευκρινιστική ερώτηση;
Γιατί σε απασχολεί η ελευθερία; Τι σημασία έχει για σένα; Και να ήσουν ελεύθερος (ίσως και να είσαι) και λοιπόν, τι κερδίζεις με αυτό; Τι είναι εν τέλει για σένα η ελευθερία; Ποια η ουσία της;
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 11:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

..
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Pflegeleicht στις Σαβ Σεπ 14, 2013 11:28 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 11:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: . Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
Τα δύο ερωτήματα είναι στην ουσία ένα. (Λέω - ό,τι λέω, απλά το λέω.)
Να σού κάνω μια διευκρινιστική ερώτηση;
Γιατί σε απασχολεί η ελευθερία; Τι σημασία έχει για σένα; Και να ήσουν ελεύθερος (ίσως και να είσαι) και λοιπόν, τι κερδίζεις με αυτό; Τι είναι εν τέλει για σένα η ελευθερία; Ποια η ουσία της;


α ok σε μένα απευθύνεσαι.
Τρομακτικό δεν νομίζεις το ερώτημά σου ?
Σκέτη φρίκη !
Αυτοβούλως πρόβατο λοιπόν ? Προτίθεσαι να αντιτείνεις τίποτε ολιγαρχικά/απολυταρχικά να πάθουμε πλάκα ολοι εδώ μέσα ?
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 11:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ό,τι είναι το φαγητό για το στομάχι, η ανάσα για τους πνεύμονες, είναι και η ελευθερία για το νου.
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 3978
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 11:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: . Απάντηση με Συμπερίληψη

Pflegeleicht έγραψε:
α ok σε μένα απευθύνεσαι. ... Αυτοβούλως πρόβατο λοιπόν
Δεν απευθύνθηκα σε σένα, κε πρόεδρε. Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 11:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: . Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
Pflegeleicht έγραψε:
α ok σε μένα απευθύνεσαι. ... Αυτοβούλως πρόβατο λοιπόν
Δεν απευθύνθηκα σε σένα, κε πρόεδρε. Wink


ok μπερδεύτηκα
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 14, 2013 11:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: . Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
Pflegeleicht έγραψε:
α ok σε μένα απευθύνεσαι. ... Αυτοβούλως πρόβατο λοιπόν
Δεν απευθύνθηκα σε σένα, κε πρόεδρε. Wink



Αθώος ο ...... κατηγορούμενος.

Υ.Γ
Πάλι τα γλίτωσες τα .....ισόβια ρε μπαγάσα


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center