Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Τι μας απασχολεί σχετικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για το χώρο του Πανεπιστημίου
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 26, 2003 4:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Τι μας απασχολεί σχετικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση; Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν είχατε τη δυνατότητα να συνομιλήσετε με τον υπουργό παιδείας, ποια θέματα θα θίγατε;

=@= Η ερώτηση δεν είναι θεωρητική! =@=
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 26, 2003 6:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

εννοείς τον υπουργό παιδείας ως θεσμό, ή εννοείς τον συγκεκριμένο υπουργό παιδείας τον Πέτρο Ευθυμίου; Σε ρωτάω γιατί πιστεύω οτι ο συγκεκριμένος υπουργός και η υφυπουργός (η γνωστή σε όλους μας χόχο) δεν είναι σε θέση να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα.

αν λάβουμε σα δεδομένο -υποθετικά- ότι ο υπουργός παιδείας είναι ένα σοβαρό πρόσωπο, ευχαρίστως να εκθέσω τις απόψεις μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 26, 2003 9:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με Συμπερίληψη

Μη διστάζεις, εξέθεσε τις απόψεις σου, όπως και να έχει η κατάσταση...

Πάντως μιλάω για τον συγκεκριμένο Υπουργό...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2003 8:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα έθιγα:

1) τη διδασκόμενη ύλη και τον καταμερισμό του χρόνου ανάμεσα στα μαθήματα από το δημοτικό μέχρι το λύκειο. Δεν είναι δυνατό π.χ. ένα παιδάκι 4-5ης δημοτικού να ξέρει τα πάντα από την εβραϊκή μυθολογία και την παλαιά διαθήκη και να μην έχει ιδέα τι ήταν ο Σωκράτης, ο Πλάτων κλπ.

2) το μάθημα της πολιτικής διαπαιδαγώγησης που επιτέλους θα πρέπει να μπει στα λύκεια τουλάχιστο. Δεν είναι δυνατό να λέμε σε ένα παιδί να ψηφίσει στα 18 και να μην έχει ιδέα από πρόσφατη τουλάχιστο πολιτική ιστορία. Θα αφήνουμε δηλ. αυτό το μάθημα στον κάθε Ευαγγελάτο;

3) τη μέθοδο εισαγωγής στα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα. Είναι απαράδεκτο ο μαθητής να αξιολογείται με την παπαγαλία. Όσο και αν άλλαξε το σύστημα πάλι αυτό γίνεται -καθ'όσον γνωρίζω-.

4) Το σχολείο μέχρι το λύκειο πρέπει να είναι λιγότερο τεχνοκρατικό και περισσότερο ανθρώπινο. Τι να τις κάνω τόσες ώρες χημείας και φυσικής αν ο 16χρονος δεν ξέρει να ξεχωρίσει πχ το πρόβατο από την κατσίκα και την τουρκική από τη γερμανική κατοχή.

5) τον τρόπο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού προσωπικού. Να μπει τουλάχιστο ο παράγων της προσωπικής συνέντευξης από έμπειρους ψυχολόγους προτού μπει στην τάξη ο οποιοσδήποτε καθηγητής. Τα παιδιά δεν είναι ούτε πειραματόζωα ούτε έρμαια στην ψυχανωμαλία του κάθε ηλίθιου.

---------------------

αυτά είναι τα πρώτα που μου παιρνούν από το μυαλό. Λες ο Χόχο να έχει τις ίδιες ιδέες; Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2003 9:48 am    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με Συμπερίληψη

μμμ νομίζω πως δεν ήμουν ούτε γώ πολύ σαφής, αλλά ούτε συ παρατηρητικός ή απλά το πας πολύ μακρυά, αλλά ο τίτλος του θέματος είναι ξεκάθαρα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση... Και όχι για όλο το εκαπαιδευτικό σύστημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 27, 2003 12:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

α ναι sorry δεν το πρόσεξα.

Πάντως δεν αλλάζουν και πολλά πράγματα:

1) Επαναξιολόγηση και ψυχολογικός έλεγχος σε όλες τις βαθμίδες των καθηγητών για ευνόητους λόγους.

2) Αρση της διοικητικής αυτοτέλειας των Πανεπιστημίων και να δίνουν λόγο για οτιδήποτε πράττουν σε ένα τρίτο αντικειμενικά εκλεγμένο όργανο του κράτους. Πλέον έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στην Πανεπιστημιακή κοινότητα. Η Ακαδημαϊκή ελευθερία έχει καταντήσει ασυδοσία στις πλάτες όλως μας.

3) Όσοι καθηγητές δεν παράγουν έργο να κατεβαίνουν βαθμίδες με τον ίδιο ρυθμό που τις ανεβαίνουν. Δεν είναι όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Αν δεν το γουστάρουν αυτό ας τους προσλάβουμε στα ΕΛΤΑ (αν είναι ικανοί να παράγουν έργο και εκεί).

4) Να υπάρξουν θεσμοί εξω-αμφιθεατρικών δραστηριοτήτων των φοιτητών. Για παράδειγμα κίνητρα για ανάπτυξη ελεύθερων εργασιών πάνω στο αντικείμενο σπουδών.

5) Να καταργηθούν οι γραπτές εξετάσεις μέσα στο Πανεπιστήμιο και να αντικατασταθούν με εργασίες. Όταν τις παραδίδουν οι φοιτητές και αφού τις ελέγξει ο καθηγητής θα εξετάζονται οι φοιτητές πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους (πηγές, απόψεις κλπ) και ανάλογα θα αξιολογούνται. Μόνο όταν οικειοθελώς εργαστεί ένας φοιτητής πάνω στο μάθημα θα μάθει εις βάθος το γνωστικό αντικείμενο.

6) Εκσυγχρονισμός. Τουλάχιστον όλες ανεξαίρετα οι σχολές να έχουν ιστοσελίδες με τα προγράμματα, τις βαθμολογίες και πολλά άλλα πληροφοριακά στοιχεία που τώρα αναγκαζόμαστε και ταξιδεύουμε για να τα μάθουμε. (απο το Περιστέρι κάνω 2 ώρες να πάω και 2 ώρες να έρθω).

7) Να έχουμε δικαίωμα μέχρι 2-3 φορές το τρίμηνο να έχουμε προσωπική επαφή με τους καθηγητές για καθοδήγηση πάνω στις εργασίες κλπ. Και όταν λέω προσωπική και ένα email αρκεί -όπως σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου-.


Έχω κι άλλα αλλά δε μου ρ΄χονται τώρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 29, 2003 2:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ζητώ συγνώμη και από τους δυο σας, μιλάτε επί της ουσίας, δεν θέλω να υποβαθμίσω τη συζήτηση, θα το πάω αλλού... κι αν θέλετε βάλτε το λόγο μου σε παρένθεση.

Για δεκαετίες ολόκληρες, η δημόσια παιδεία όχι μόνο βρίσκεται σε κατήφορο, αλλά ο κατήφορος αυτός είναι γενικά σταθερός. Πολλοί υπουργοί έχουν αλλάξει (και περισσότεροι από τις κυβερνήσεις), αλλά η γραμμή πλεύσης μένει ίδια. Μάλιστα με το πέρασμα του χρόνου και κυρίως τα τελευταία χρόνια, ο στόχος γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρος: υπονόμευση της δημόσιας παιδείας, ώστε η παιδεία να ξεπουληθεί, να περάσει στον ιδιωτικό τομέα.
(Κλασική τακτική. Όπως και στα άλλα δημόσια ζητήματα, ο σοσιαλισμός είναι σ΄ αυτό αχτύπητος: αν το κάνανε οι «καπιταλιστές» θα υπήρχαν αντιδράσεις, τώρα που το κάνουνε οι «σοσιαλιστές» πέφτει πιο μαλακά, γιατί οι λέξεις είναι αλλιώτικες.)
Από αυτή την απλή παρατήρηση λοιπόν, μπορούμε να εξαγάγουμε δύο βασικά λογικά συμπεράσματα.
Το πρώτο συμπέρασμα: η πολιτική καθορίζεται από κάποιο παρασκήνιο και όχι από τη φανερή πολιτική ηγεσία. Διότι αν δεν ίσχυε αυτό, και μόνο ο στατιστικός νόμος των πιθανοτήτων θα έδειχνε κάποια ουσιαστική διαφοροποίηση από υπουργό σε υπουργό.
Το δεύτερο συμπέρασμα: αν ένας κύριος υπουργός ήταν κύριος, δεν θα ήταν υπουργός. (Εκτός αν είναι βλάκας, αλλά αυτό δεν το συγχωρούμε σε έναν υπουργό. Και δεν θα έπρεπε να το συγχωρούμε ούτε σε έναν κύριο.)
Συνεπώς, εάν συνέβαινε να βρεθώ με τον κύριο υπουργό παιδείας στο ίδιο τραπέζι (από συγκυρία, δεν θα το επεδίωκα), θα συζητούσα μαζί του ίσως περί ανέμων, περί υδάτων, περί υδροποσίας, ή για το γκολφ (κι ας μην το παίζω) ή για τις γκόμενες (ίσως τις παίζει εκείνος). Το μόνο για το οποίο δεν θα συζητούσα μαζί του, θα ήταν η παιδεία.
(Σημ. η απάντηση δεν είναι θεωρητική!)
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 29, 2003 3:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Iason εγώ συμμερίζομαι αυτό που λες και επιπλέον δε θεωρώ ότι μόνος στόχος είναι η υποβάθμιση της δημόσιας και αναβάθμιση της ιδιωτικής εκπαίδευσης αλλά στόχο αποτελεί και η στενότητα των γνωστικών οριζόντων των μαθητών. Όσα πιο λίγα ξέρει τόσο καλύτερο, καθώς είναι πιο εύκολη η κυβέρνηση ενός απαίδευτου και γεμάτου προκαταλήψεις πλήθους.

Επιπρόσθετα εξαρχής είπα ότι δεν έχω καμμια εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο Υπουργό και τη συγκεκριμένη άσχετη Υφυπουργό. Μάλλον το ερώτημα έπρεπε να ήταν διαφορετικό:
"Τι θα έκανες άν ήσουν σήμερα υπουργός παιδείας".

σε αυτό εγώ απάντησα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 29, 2003 5:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με Συμπερίληψη

Χαίρεται λοιπόν και από εμένα,
Σήμερα, ήταν τα εγκαίνια των κτιριακών εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Μυτιλήνη (ίσως το δείτε στην τηλεόραση), όπως καταλαβαίνεται αυτήν ήταν η ευκαιρία για να συνομιλήσουμε με τον Υπουργό Παιδείας, ο οποίος παρεπιμπτόντως δεν ήρθε, το ματαίωσε την τελευταία στιγμή.
Παραβρέθησαν ο υπουργός Αιγαίου, οι Πρυτανικές αρχές του οικείου ιδρύματος, ο Πρύτανης του Αριστοτελείου και διάφοροι άλλοι ομοίου ή περιορισμένου "βεληνεκούς"...
Το συμπέρασμα που προέκυψε από τις ενέργειες των φοιτητών (50-60 στους 2800) δικαιώνει τον iason. Μπούκαραν στην αίθουσα και με συνθήματα για δωρεάν σίτιση - στέγαση, Αλληλεγγύη στους συλληφθέντες της Σαλονίκης και γενικά ψιλοάσχετα συνθήματα, κατέστρεψαν την εκδήλωση, η αντίδραση του Πρύτανη ήταν να φωνάζει κι αυτός συνθήματα από τη μικροφωνική του αμφιθέατρου...
Αυτά είναι τα γεγονότα, όπως τα είδα γω, που ήμουν στο χώρο από την αρχλη μέχρι τη στιγμή που θεώρησα το θέαμα την αποκορύφωση της γελοιότητας!
Αφού λοιπόν, εγώ έθεσα το θέμα, οφείλω να παρουσιάσω την άποψη μου.
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς γνωρίζουν ότι οι φοιτητές έχουμε τη δυνατότητα συνδιαλλαγής σε όλα ανεξαιρέτως τα όργανα του Πανεπιστημίου και ότι οι εκπρόσωποί μας έχουν την δυνατότητα και την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να μας εκπροσωπούν οπουδήποτε χρειάζεται να ακουσθεί η άποψη των φοιτητών, αλλά ισχύει!!!
Βασιζόμενος λοιπόν στο παραπάνω σκεπτικό, οι φοιτητές θα μπορούσαν να έχουν συγκαλέσει μία συζήτηση με τους παρευρισκόμενους και να εκμεταλλευτούν την ούτως ή άλλως δημοσιότητα του θέματος...
Όχι όμως, οι φοιτητές πρέπει να αποδεικνύουν κάθε φορά πως είναι μπαχαλιάρηδες, έτσι με τα γελοιά συνθήματα τους για θέματα αντιμετωπίσιμα σε μικρότερη κλίμακα καταφέραμε να καταστρέψουμε την ευκαιρία για γόνιμο διάλογο!!!
Αντί να απαιτήσουμε τα δύο βασικά κατ' εμέ ζητήματα, τα οποία είναι:
α. Αύξηση των δημόσιων δαπανών για την Παιδεία και την απογκίστρωση της από τις περιοδικές επιδοτήσεις από την ευρωπαϊκή ένωση.
β. Η πολιτική βούληση για λειτουργία των φοιτητικών οργάνων.

Και βέβαια ότι αυτά συνεπάγονται.
Από το α. αύξηση των χρημάτων για τα Πανεπιστήμια, επομένως επένδυση της κοινωνίας σε αυτα, αυτόματα για μένα σημαίνουν όλα αυτά που αναφέρει ο Afham και ακόμα πολύ περισσότερα και ναι να κάτσω θεσπίσω και πολύ αυστηρά μέτρα και "αντιφοιτητικά" αν μπορεί να ειπωθεί αυτό, αρκεί βέβαια αυτή η επένδυση (αν και με χαλάει ο όρος για την παιδεία) πραγματικά να έχει καρπούς για την κοινωνία.
Από το β. έίναι φανερό πως το μέλλον του τόπου αυτού του οποίου είμαστε πολίτες εξαρτάται από εμάς. Οι φοιτητές που γνωρίζουμε πως θα μπορούσαμε να είμαστε εκεί, όταν ελήφθησαν οι αποφάσεις στην Bologna και αλλού είμαστε μετρημένοι στα δάκτυλα, μέσω της ΕΦΕΕ. Μετά από 4 χρόνια έντονη δράση, μπορώ και φωνάζω με όλη τη δύναμη μου πως θέλουν και μας έχουν ζώα, αποδυναμωμένους και ανίκανους να δράσουμε. Στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ, αν και δεν υπάρχουν οι διαδικασίες που υπάρχουν στην ελλάδα για το φοιτητικό συνδικαλισμό, έχουν εκπροσώπους με ψήφο και λόγο, πού έχει σημασία στα όργανα της ΕΕ λόγο της μορφής της και είναι παρόντες και διαμορφώνουν την κοινή ευρωπαϊκή πολιτική για την Παιδεία!
Μήπως η κακιά ευρώπη δεν είναι τόσο κακιά;;; Μας ρωτάει εμείς δεν της απαντάμε!
Άφοβα καταλήγω στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει η πολιτική βούληση από κανένα πολιτικό κόμμα, απο καμία πρυτανική αρχή, από κανένα φοιτητοπατέρα να διεκδικήσει τα αυτονόητα.
Είναι ντροπή μας να "αγωνιζόμαστε" μόνο για αυτά που φτάνουν μέχρι την άκρη της μύτης μας και όλα τα υπόλοιπα να τα ρίχνουμε στην κακιά ευρώπη, με την οποία αρνούμαστε να συνομιλήσουμε και αρνούμαστε να δεκτούμε τουλάχιστον πως μπορούμε...
Αυτα τα λίγα από εμένα, όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα ας αναζητήσει τη λευκή βίβλο για την Παιδεία, το καταστατικό του Συλλόγου του και της ΕΦΕΕ, το Νόμο πλαίσιο για την Παιδεία και άλλα τέτοια ταπεινά αναγνώσματα που τα έχουμε χεσμένα!
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 29, 2003 6:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: χμμμ Απάντηση με Συμπερίληψη

Ω ναι το κείμενο μου είναι ψιλοασύντακτο, αλλά δεν νομίζω πως δε βγάζετε νόημα και έχω ξεχάσει αρκετά κόμματα και τελείες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
puppy22
Λέκτωρ


Εγγραφή: 20 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Manchester, UK

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 01, 2003 3:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Hello kai apo mena.... me tis periorismenes gnwseis mou gia ta ellhnika panepistimia 8a prospa8isw na metaferw tis apopseis mou vasismenes se empeiries allwn foititwn pou foitisan se ellhnika panepistimia diasparta sthn ellada kai etuxe na tous gnwrisw sto ekswteriko ta 6 auta xronia pou eimai edw.

Vlepw tosous foitites na erxontai gia metaptuxiaka edw sthn Agklia kai oxi mono edw.... kai tous vlepw oxi mono na diaprepoun alla polloi apo autous na ksekinoun mia kariera eite akadhmaikh eite sthn upoloiph agora ergasias kai malista na einai polloi kaloi se auto pou kanoun kai anarwtieme pou einai ola auta ta muala pou gia ton a h b logo den mporoun h den 8eloun na fugoun apo thn ellada gia pereterw spoudes kai sunexizoun ekei....!!!!

Vlepw na ginontai ka8hgites me mia duo dhmosieuseis sth zwh tous kai malista se "banana" epistimonika periodika enw sthn agklia kai perissotero de sthn ameriki, xwres pou genikotera tis katadikazoume gia diafores apopseis pou exoun gia thn paideia.... na 8ewreite upotimitiko gia ena ka8hghth na MHN exei 1-2 dhmosieuseis to xrono kai malista se aksiologa periodika gia na aneuei va8mida h toulaxiston gia na parei mia kalh "metagrafh" se allo panepistimio....

Pali to 8ema gurnaei sto oikonomiko kai pali 8ewrw oti den mporoume na apaitisoume ola auta ta terastia posa na dw8oun apo to kratos....
8ewrw omws oti mia sovarh diaxeirisi twn xrhmatwn autwn 8a anakoufize thn panepistimiakh koinothta. Einai polu eukolo na zhtame aukshsh twn dapanwn.... xwris na kseroume pws auta 8a vre8oun.... Einai to idio akrivws me ena paidi pou oso megalwnei zhtaw kai parapanw xartzhliki.... alla den gnwrizei to poso duskolo einai enas goneas na vrei to extra pou to paidi xreiazete....

Ena paradeigma... to ECSRC sthn agklia xrhmatodotei didaktorikous foitites eite me partial funfing eite me full funding sumperilamvanomenwn twn didaktrwn tou foititi (ara kai to panepistimio vazei sth tseph tou xrhmata) gia na kanei thn ereuna tou. Ta xrhmata proerxontai meros apo thn vretakinikh kuvernhsh alla ws epi to pleiston apo thn EU....!!! Apl o diaxeirismos einai autos pou 8a eprepe na einai.....

Apo paradeigma polu kontinou mou proswpou den mporei na ksekinaei didaktoriko sth Geopwnikh sthn a8hna.... se xrhmatodotoumeno programma..... sto opoio to panepistimio lamvanei 1200 eurw gia ka8e atomo to opoio douleuei gia to programma (exei dhlwsei oti ergazontai 5 afou kai autos einai o apaitoumenos apo thn EU ari8mos atomwn gia na ginei h epixorigish) kai telika na douleuei mono ENA atomo.... kai na pairnei MONO 850 euro.... kai auta meikta.... kai oi kratiseis tou ergodoth na varenoun to foititi fusika....!!!
Seimainei oti ta upoloipa 7000 eurw to mhna mpainoun se kapoies alles tsepes....!!!!

Fantastite twra loipon posoi foitites 8a emenan sth xwra tous voh8ontas etsi ton akadhmaiko xwro me thn ereuna pou 8a ekanan an to panepistimio ekane sofoterh diaxeirisi autwn twn xrhmatwn.... h akoma kalutera an uphrxe enas tritos organismos kratikos h mh o opoios na elegxe ta oikonomika twn panepistimiwn..... kai an sto telos tou programmatos h douleia den eixe vgei.... na apaitouse thn epistrofh ths xrhmatodothshs......!!!!! (auto isxuei edw sthn agklia....)

Fantasteite ola auta ta "muala" pou xanei h ellada epeidh den mporei na ta kratisei.....

Sigoura oso pernane ta xronia vlepw na uparxei ena kuma allaghs ths nootropias.... elpizw na sunexisei kai sto mellon.....

nastai kala.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 01, 2003 3:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνώ μαζί σου puppy, σχρτικά με την οικονομική διαχείριση των πόρων του Πανεπιστημίου και αυτό που περιγράφεις είναι μία αλήθεια που δυστυχώς ανθοφορεί σε όλα τα Πανεπιστημιακά- Ερευνητικά Ιδρύματα, άλλα δηλώνουν και άλλα ισχύουν!!!
Από εκεί και πέρα να σ' ενημερώσω πως τα Πανεπιστήμια δεν έχουν οικονομική αυτοτέλεια στα εγκεκριμένα χρήματα που δικαιούνται, δηλαδή αν και από το δημόσιο ταμείο δικαιούνταο Χ μύρια Ευρώ δεν μπορούν να τα κάνουν ότι θέλουν, σε κάθε περίπτωση για την έγκριση των ποσών αποφασίζει το Υπ. Οικονομικών και Παιδείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μετονομασία αντιδραστηρίων σε κωλόχαρτο και την υποβάθμιση επιστημονικού προσωπικού σε κλητήρες για να βρίσκονται χρήματα να πληρώνονται.
Και τώρα σε αυτό που αναφέρεις για πόρους. Δεν ξέρω ποια είναι η ενημέρωση σου για την Ελλάδα εκεί στα ξένα, αλλά εδώ κάθε χρόνο μας λένε πόσο καλα πάει η οικονομία και πόσο πολύ έχει μειωθεί το έλλειμα και πως πια η οικονομία μας ισχυροποιείται και πως πια ανήκουμε στους ισχυρούς. Ε ας το δούμε και στην πράξη αυτό το κέρδος, αυτήν την ισχυροποίηση και πίστεψε με κανείς δεν πρόκειται να αντιδράσει αν ένα εκατομμύριο συνταξιούχοι δεν πάρουν αύξηση τα 5 ευρώ τους και αυξηθεί η δημόσια δαπάνη για την παιδεία κατά μία ποσοστιαία μονάδα! Και αυτή η αύξηση να ενταχθεί μέσα στον οικονομικό σχεδιασμό της χώρας για την επόμενη 10ετία και τότε θα φανεί τι σημαίνει ισχυρή, δημόσια παιδεία!!!
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 01, 2003 8:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Το παραμύθι της οικονομίας! Απάντηση με Συμπερίληψη

Περί οικονομίας ο λόγος.

MoHDa, μού δίνεις την εντύπωση ότι είσαι σε άλλον κόσμο. Όλο αυτό που λέγεται «οικονομία» είναι η μεγαλύτερη απάτη της ανθρώπινης ιστορίας. Από αντικειμενική άποψη οι οικονομικοί πόροι δίνουν μεν την πρακτική ισχύ, αλλά επί της ουσίας οι οικονομικοί πόροι δεν αποτελούν καθόλου το κύριο μέσο άσκησης πολιτικής. Αν ήταν έτσι, τότε αυτοί που ελέγχουν την οικονομία θα ελέγχανε τα πάντα!

Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ??? Ακαδημαϊκό το ερώτημα! Rolling Eyes

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας άλλος «κύριος» υπουργός, ο κύριος Χριστοδουλάκης, ο υπουργός της (υπ)ανάπτυξης. Βγήκε και δήλωνε πριν από μήνες: «το δυνατό χαρτί μας η οικονομία». Και μερικούς μήνες αργότερα: «καμένο χαρτί η οικονομία μας».

Γι΄ αυτό και θα έλεγε κανείς, λογικά σκεπτόμενος, ότι καλύτερα θα ήτανε να δοθεί το βάρος σε «μη-οικονομικές» αλλαγές, δηλ. δομικές αλλαγές στην παιδεία, αφού δεν είναι βέβαια μόνο οι διαχείριση των οικονομικών πόρων που κρίνει την αποτελεσματικότητά της κλπ. Wink Ή τουλάχιστον, από τέτοιους όρους θα μπορούσαμε να αξιολογήσουμε πιο αντικειμενικά τις ειλικρινείς ή όχι προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας, αν είχαμε καθε καλή διάθεση.
(Γι΄ αυτό και οι μπηχτές μου παραπάνω, και με το συμπάθειο.)
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puppy22
Λέκτωρ


Εγγραφή: 20 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Manchester, UK

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 01, 2003 9:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

egw me to paradeigma pou efera h8ela na eksigisw auto pou legate kai eseis parapanw.... pio apla koitame na vroume to 8amno kai xanoume to dasos.....

einai to idio me to erwthma.... eparkoun ta lewforeia sthn a8hna kai 8a to diapistwsoume auto an stamatisoume na pairnoume to autokinito mas? h mhpws to pairnoume epeidh ta lewforeia einai liga kai prepei na auksi8oun?

etsi einai kai h paideia.... lamvanoun ta idrumata ta aparaitita xrhmata gia ena epipedo a me vash thn oikonomia mas kai apla to diaxirizontai la8os opote kai zhtane perissotera xrhmata? h mhpws to poso einai ontws mikro opote h diaxeirish auth ginete epeidh prepei na mpalw8oun alles trupes?

auto pou den mporw na katalavw giati na pame kontra se kati to opoio 8a ginei.... kai prepei na ginei dioti etsi epivaloun oi kairoi.... kai milaw gia thn isroh kefalaiwn sth paideia apo idiwtes....! (to e8esa polu swsta 8a elega.... dioti mporei na krati8ei ews ena va8mo o dhmosios xarakthras ths)

Pou8ena se kamia xwra tou mege8ous ths Elladas kai tou kurous ths (nai kala akousate.... me upologizoun polu perissotero ta teleutaia duo xronia edw sto ekswteriko epeidh eimai ellhnas) den yparxei h apoluth dwrean paideia kai ola na plhrwnontai apo th tseph tou kratous....

Kai telos pantwn..... giati na mh dwsoun thn eleu8eria kinisewn sta panepistimia wste na fernoun apo mona tous ta parapanw xrhmata ta opoia xriazontai kai to kratos den mporei na dwsei....

Paidia mh kruvomaste pisw apo to daxtulo mas.... ta xrhmata pou pairnoun ta panepistimia einai polla....!!! einai toulaxiston arketa gia polu upshlotero epipedo yphresiwn apo auto pou twra prosferoun....
An apo ton idrwta tou ka8e foititi vazoun sth tseph tous ta xrhmata pou kostizoun 20 foitites to xrono.... den nomizw oti aksizei eseis oi foitites sthn ellada na zhtate apo ton upourgo ta resta....

zhthste prwta mesa apo to idio sas to spiti..... to kako me mas tous ellhnes einai oti nomizoume pws 8a lusoume to provlima mas an pame kateu8eian sth korfh tou pagovounou..... omws akoam kai apo isoropia dunamewn na to doume to zhthma.... ama den to traviksoume apo th vash tou to pagovouno.... den prokeite na kouni8ei.... apla mia talantwsh 8a kanei.....

kalo 8a einai prin zitisoume perissotera .... na kseroume ti pragmatika exoume kai ti mporoume na petuxoume me auta pou exoume.... pragma pou den ginete.....

8eloume 2 zhtame 10 mas dinoun 5 kai pali diamarturomaste gia ta alla 5 pou den mas edwsan..... den to vriskw swsto.... kai sigoura mh prospa8isete na me pisete oti den einai etsi... oti den zhtame polu perissotera apo auta pou xreiazomaste gia na petuxoume......

kalo sas vradu.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puppy22
Λέκτωρ


Εγγραφή: 20 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Manchester, UK

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 01, 2003 9:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mia teleutaia sumplhrwsh....

afou pame toso xalia sthn oikonomia mas.... en anti8esh me auta pou leei o armodios ypourgos....

pws einai dunaton na eimaste ka8e mera eksw.... estw kai gia ena kafe h mia mpura....

ara kataligoume sto oti eimaste mia xwra ftwxh se sxesh me tous katoikous ths...... ara einai ka8ara 8ema diaxeirisis porwn..... kai oxi euresh autwn....

kalhnuxta sas......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για το χώρο του Πανεπιστημίου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center