Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η Ισχύς και η Απόφαση
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ξένα έργα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 11:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε:
Σε τούτο το βιβλίο γίνεται λόγος για δύο καταστάσεις. Για τη θεωρία της απόφασης και για τον αντίλογό της. Ως θεωρία της απόφασης ορίζεται το υπαρξιακό Δέον, η ανάγκη του ανθρώπου να λαμβάνει αποφάσεις εντελώς αυτόνομες και προσωπικές, σε πείσμα των διαφόρων συστημάτων, κοινωνικών τάσεων και συμβάσεων. Ο αντίλογος ο ορίζεται ως η πεποίθηση ότι οι καταστάσεις πραγμάτων πρέπει εν τέλει να βρίσκουν έρεισμα σε γενικώς αποδεκτά, ηθικά πορίσματα όπου οι αυτόματες, ξαφνικές και αυθαίρετες συμβάσεις δεν έχουν θέση.
Το πρώτο στοιχείο που συνάγεται είναι πως, στην ουσία, και ο αντίλογος θεμελιώνεται στη βάση μιας απόφασης. Όμως και η ίδια η στρατευμένη θεωρία της απόφασης μπορεί να θεωρηθεί κανονιστική γιατί, τελικά, εξυπηρετεί ένα καθήκον που επιτάσσεται. Με άλλα λόγια, τόσο η στρατευμένη θεωρία, όσο και ο αντίλογός της έχουν ως αφετηρία προκατασκευασμένες και επιβεβημένες «αλήθειες» και δέοντα: Από τη μια, η στρατευμένη θεωρία της απόφασης που επιβάλλει την περίπτωση του υπαρξιακού Δέοντος και από την άλλη, η κανονιστικές θεωρίες που επιβάλλουν την περίπτωση του αντικειμενικού Δέοντος.
Όμως σε τούτο το βιβλίο κατά βάση εκτίθεται η λεγόμενη περιγραφική θεωρία της απόφασης η οποία διεκδικεί ίσες αποστάσεις από τις προαναφερθείσες, ακραίες θεωρίες. Η θεωρία τούτη είναι ταυτόσημη της αξιολογικά ελεύθερης γνώσης, με την έννοια ότι δεν διεκδικεί και δεν πρεσβεύει καμία “αντικειμενική αλήθεια”, κανένα «υπαρξιακό δέον». Συνεπώς, αναγκαστικά παραμένει περιττή γνώση για την απτή πραγματικότητα. Όμως το τελευταίο αυτό χαρακτηριστικό είναι εκείνο που της προσδίδει τη δυνατότητα να κατανοεί τόσο τον ψευδή χαρακτήρα των υπαρχουσών καταστάσεων πραγμάτων όσο και την αναγνώριση της αναγκαίας ύπαρξης αυτών ως τέτοιων. Κοντολογίς, η περιγραφική θεωρία της απόφασης δεν προβαίνει -αλλά ούτε είναι και ο στόχος της αυτός- στη συντριβή των εκάστοτε κοινωνικών ψευδαισθήσεων γιατί, όπως γράφει και ο ίδιος ο Κονδύλης κατά λεξη:
«το τίμημα της αξιολογικά ελεύθερης γνώσης είναι η ζωή, και γι αυτό είναι μηδαμινές οι πιθανότητες να γίνει μια τέτοια γνώση κοινωνικά αποδεκτή.
Προς το τέλος της εισαγωγής, ο Κονδύλης θέτει ένα πολύ καίριο ερώτημα που αποτέλεσε και δικό μου προβληματισμό: «Γιατί οι κανονιστικές αρχές και αξίες δεν οδήγησαν τους ανθρώπους προς την αρμονική συμβίωση, δικαιώνοντας μ αυτόν τον τρόπο την ύπαρξή τους»; Ή ακόμη: «Πώς μπόρεσαν να τεθούν στην υπηρεσία της αμοιβαίας εξόντωσης;» Ο Κονδύλης αναφέρει πως η παραπάνω διαπίστωση παραμένει αίνιγμα και ότι μπορεί να λυθεί μόνο αν η κανονιστικές αρχές παραιτηθούν από το προνόμιο της «αντικειμενικής αλήθειας».
Όμως εδώ ενυπάρχει και ένα παράδοξο. Ότι η συνολική αποτυχία των κανονιστικών αρχών εγγυάται την επιτυχία τους και την αυτοσυντήρησή τους ως κοινωνικά συστήματα. Κι αυτό διότι αν πετύχαιναν το σκοπό τους, την αρμονική συμβίωση, θα ήταν πλέον άχρηστες για τον άνθρωπο και θα εξαφανίζονταν. Αυτό το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό και λύνει πολλές απορίες για όλες τι κανονιστικές αρχές, συμπεριλαμβανομένης της θρησκείας.


Μπράβο Δάκη,
διαισθάνομαι ότι το βιβλίο σου άρεσε διότι θέτει τα πάντα επί των τύπων των ήλων..
Θα επιχειρήσω μια διαφορετική προσέγγιση που να εμπεριέχει τις προεκτάσεις, κατά την άποψή μου βέβαια, αυτές που ζεματάνε ..
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 1:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το κατέβασα...και ξεκινώ το διάβασμα...
(τώρα που έμαθα από τον Opyrgo ότι είμαι πολιτικός ρατσιστής!! θέλω να καταλάβω τι είναι ο Opyrgos, τι είναι το αντίθετο του πολιτικού ρατσιστή....)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 1:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Το κατέβασα...και ξεκινώ το διάβασμα...
(τώρα που έμαθα από τον Opyrgo ότι είμαι πολιτικός ρατσιστής!! θέλω να καταλάβω τι είναι ο Opyrgos, τι είναι το αντίθετο του πολιτικού ρατσιστή....)


Ναι, είναι για παραλία!

Εγώ πάντως στις ξαπλώστρες διάβαζα το "Το παίγνιο του κόσμου και η προβληματική μιας μη μεταφυσικής κατεύθυνσης του στοχασμού", του Δημήτρη Λαμπρέλλη!

ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 1:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μπα στη παραλία δεν διαβάζω! Προτιμώ την τουαλέτα! Χέσε και διάβαζε...Ή πώς λέμε "τι σκατά διαβάζεις..."
Για αυτό το βιβλίο όμως αποφάσισα να μην ισχύει το παραπάνω!
Σκέφτομαι αν είναι στα καλά του ο τύπος που γράφει το βιβλίο...Κάθε σελίδα είναι τέσσερις περίπου προτάσεις...Και η πλάκα είναι ότι και το αγγλικό κείμενο (το έχω και αυτό ταυτόχρονα ανοιχτό) ακολουθεί κατά γράμμα την ίδια σύνταξη...(πράγμα απίθανο για ένα γνήσιο αγγλικό κείμενο...)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 1:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Και η πλάκα είναι ότι και το αγγλικό κείμενο (το έχω και αυτό ταυτόχρονα ανοιχτό) ακολουθεί κατά γράμμα την ίδια σύνταξη...(πράγμα απίθανο για ένα γνήσιο αγγλικό κείμενο...)


το αγγλικό κείμενο το έψαχνα απεγνωσμένα παντού διότι σκέφτηκα για πρώτη φορά πως η Ελληνική είναι πιο περίπλοκη από την Αγγλική στις προχωρημένες διατυπώσεις και ίσως έτσι η απλούστερη Αγγλική με βοηθήσει να κατανοήσω.
Το έψαχνα παντού εκτός από την "πηγή" που να φανταστώ ότι το έδιναν δωρεάν σε τέσσερα τεύχη και απλά το συνέραψα.
Το βρήκα στο ιστολόγιο του Κονδύλη που μάλλον υποθέτω το διαχειρίζονται είτε κληρονόμοι είτε πιστοί κάτι σαν του Λιαντίνη. Μου είναι άγνωστο το ποιος και πότε έκανε την μετάφραση και δεν μπορώ να αξιολογήσω την μετάφραση παρά να πω ότι με καλύπτει - δεν βρίσκω κάποιο ψεγάδι.
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 2:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πιάσε ένα:
Before the decision there is no world as concrete odrered
Πριν από την απόφαση δεν υπάρχει κόσμος ως συγκεκριμένα διευθετημένο.

Κανονικά πρέπει να γράψει
Προ της απόφασης δεν υπάρχει συντεταγμένη εικόνα πραγματικότητας
Που σημαίνει ότι η απόφαση είναι μέρος της συντεταγμένης εικόνας της πραγματικότητας.

Το order είναι το τάγμα και το concrete απλά το σύνταγμα. Όπως η συνταγή δεν είναι το τελικό πράγμα, αλλά η περιγραφή του πως γίνεται, και συνάμα αποτελεί το σχέδιο ως προϊόν σκέψης...Πριν ετοιμαστεί η πρώτη συνταγή δεν υπήρχε αυτό που έδινε η συνταγή. Έτσι είναι και η απόφαση...Η σκέψη πριν την απόφαση είναι απροσδιόριστη...και με την απόφαση υπάρχει το συμπέρασμα αυτό που προσδιορίζεται!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 2:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Πιάσε ένα:
Before the decision there is no world as concrete odrered
Πριν από την απόφαση δεν υπάρχει κόσμος ως συγκεκριμένα διευθετημένο.

Κανονικά πρέπει να γράψει
Προ της απόφασης δεν υπάρχει συντεταγμένη εικόνα πραγματικότητας
Που σημαίνει ότι η απόφαση είναι μέρος της συντεταγμένης εικόνας της πραγματικότητας.

Το order είναι το τάγμα και το concrete απλά το σύνταγμα. Όπως η συνταγή δεν είναι το τελικό πράγμα, αλλά η περιγραφή του πως γίνεται, και συνάμα αποτελεί το σχέδιο ως προϊόν σκέψης...Πριν ετοιμαστεί η πρώτη συνταγή δεν υπήρχε αυτό που έδινε η συνταγή. Έτσι είναι και η απόφαση...Η σκέψη πριν την απόφαση είναι απροσδιόριστη...και με την απόφαση υπάρχει το συμπέρασμα αυτό που προσδιορίζεται!


παραξενεύτηκα και αντιπαραβάλλοντας το Αγγλικό με το Ελληνικό βρήκα που είναι το πρόβλημα.
Στην αρχή νόμισα ότι το Ελληνικό είναι η η δική σου ελεύθερη μετάφραση αλλά μετά είδα πως παραθέτεις αυτούσια την πρωτότυπη μόνο που παρέλειψες, απορώ γιατί, την λέξη κλειδί στο τέλος :
Όλον (το Όλον) (πως λέγανε κοροϊδευτικά το Όλον Πασόκ ? Laughing Laughing ) ε αυτό.

Οπότε στέκεται θεϊκά (στα δικά μου μάτια πάντα ε) το :

Πριν από την απόφαση δεν υπάρχει κόσμος ως συγκεκριμένα διευθετημένο Όλο μέσα στην αντίληψη ενός υποκειμένου επίσης συγκεκριμένου, δηλαδή υποκειμένου που κατέχει ορισμένη θέση μέσα σ'αυτό το Όλο. Υπάρχει απλώς ένας προκαταρκτικός κόσμος ...

ή ένα plenum, μια απέραντη συνεχής ολότητα, που προεκτείνεται στην πνευματική ζωή (νεοπλατωνισμός) και είναι Αυτή η νέα Απόφαση που διατρανώνει τον υποκειμενισμό σου και κάνει τους Θεούς να σε λατρέψουν που κυμάτισες για λίγο το θλιβερό σεντόνι τους ..

με πλάγια γράμματα είναι δικά μου ..
ναι το ερωτεύτηκα αυτό το βιβλίο σφόδρα Embarassed
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 3:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ πάντως με το που έφθασα εκεί (ήδη είχα εκνευριστεί με τον πρόλογο)...το όλον το είδα σαν μέρος νέας πρότασης. Δεν γίνεται να βάζει κανείς λέξεις με κεφαλαία γράμματα...αν δεν πρέπει να το κάνει αυτό!

Ο ορισμός που δίνει βάζει μέσα παραδοχές όπως το "υποκειμένου που κατέχει ορισμένη θέση μέσα σ'αυτό το Όλο" που είναι πλεονασμός...Και αυτό γιατί αυτό που θέλει να δείξει το χρησιμοποιεί μέσα στην ίδια την περιγραφή του. Πώς βγάζει το συμπέρασμα της ορισμένης θέσης σε αυτό το Όλο (όπου αυτό το όλο σημαίνει όχι ένα άλλο όλο, άρα μια διαδικασία όπου ξεχωρίζουμε το κάθε όλο...την ενότητα δηλαδή)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 3:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όσο αλαζώνες και να είμαστε ε, όσο να'ναι ένα κεφαλαίο ως αρχικό γράμμα στο Όλο μπορούμε να βάλουμε και αυτός το κάνει - δεν είχε τελεία πιο πριν !

Η θέση μας στο όλο είναι συγκεκριμένη λόγω χωροχρονικών συντεταγμένων ! Είσαι Εδώ και Τώρα (τα κεφαλαία υπέχουν θέση εμφατικής επισήμανσης) ενώ τα ιστορικά, φαντασιακά κλπ "υποκείμενα" είναι αλλού και άλλοτε ίσως πια σε ένα "παράλληλο" Όλο αλλά πάντως δεν τόσο συγκεκριμένα υποκείμενα όσο εμείς τώρα. Ο συγγραφέας δεν ξέρουμε πια που βρίσκεται και άρα δεν έχει συγκεκριμένη θέση πια στο Όλο που αναφέρθηκε και το άφησε σε εμάς να το χειριστούμε.
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 3:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο πρόλογος/εισαφωγή μου είναι ακόμη δυσνόητο. Δεν είμαι σίγουρος ούτε κατά το ήμισυ. Προχώρα στο πρώτο κεφάλαιο που είναι χάρμα νόησης και επανέρχεσαι στο προλογικό σημείωμα αργότερα. Δεν αποτελεί προϋπόθεση.
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 4:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να μη μας διαφεύγει φυσικά το γεγονός ότι όλοι υποψιαζόμαστε πως η μέγιστη ωφέλεια που μπορεί να προσφέρει το πόνημα του Κονδύλη είναι τελικώς στην περίπτωση που το υποκείμενο οριστεί ως η Ελληνική Κοινωνία οπότε εκεί το .. plenum θα είναι αδυσώπητο αφού η Ελληνικότητα βρίσκεται στο μεταίχμιό της μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 5:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνώ ότι ο πρόλογος πρέπει να παραληφθεί και να περάσει στο πρώτο κεφάλαιο!
Όμως το μυστήριο είναι ότι εκεί στον πρόλογο μας λέει για δυο διαφορετικές γνώσεις, τις αντικειμενικές γνώσεις και τις κανονιστικές αρχές. Οι κανονιστικές αρχές συνιστούν μια θέση του ανθρώπου στην κοσμο-εικόνα, το τι κάνει δηλαδή, που ξεφεύγει από την ηθική, το πώς κάνει κάτι. Αυτές όμως είναι η αιτία όπου βγαίνει το προσωπικό βίωμα, και το οποίο αντιστέκεται στις πραγματικές γνώσεις, αυτές δηλαδή που δηλώνουν το είναι των πραγμάτων, και το οποίο είναι για όλους το ίδιο. Πρέπει δηλαδή κάποιος να ταπεινώσει τις κανονιστικές αρχές, να βγει έξω από το πλαίσιο, να βγει από τα συνηθισμένα για να προσεγγίσει την πραγματικότητα. Στόχος δηλαδή είναι ο χειρισμός της αντικειμενικής γνώσης...ξεφεύγοντας από χειρισμούς που μέχρι σήμερα κάναμε.
Αυτά κατάλαβα από τον πρόλογο ως προαπαιτούμενα για να πάει κανείς στο πρώτο κεφάλαιο.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 5:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παιδιά μείνετε στην εισαγωγή, όσο δυσνοητη κι αν είναι. Είπαμε να το πάμε βήμα βήμα. Η εισαγωγή άλλωστε είναι το κλειδι για την κατανόηση του κειμένου.

Υ.Γ. Bugman, πρέπει να θεωρήσεις οτι ξέρει καλύτερα από΄εσένα ο Κονδύλης όταν χρησιμοποιεί κεφαλαία. Άλλη φορά να είσαι πιο προσεκτικός στην ανάγνωση.
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 5:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θέλει μάλλον διπλοπέρασμα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 14, 2013 5:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρε παιδιά ο άνθρωπος το λέει ξεκάθαρα. Είναι αυτοί που πιστεύουν σε κανονιστικές αρχές και αξίες και αυτοί που θεωρούν τα πάντα ως συνέπεια μιας απόφασης εντελώς αυτόνομης από τις πρώτες. Όμως και τα δύο συνιστούν τελικά τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, στο βαθμό που διεκδικούν την αλήθεια. Για να μπορέσει κάτι να αξιολογήσει ή να αυτοαξιολογηθεί θα πρέπει πρώτα να αυτοαναιρεθεί ως πανάκεια ή ως ενδεχόμενη λύση. μόνο τότε η γνωση γίνεται αξιολογική. όλα αυτά που αναφέρονται στην εισαγωγή έχουν μεγάλη σημασία για το μετέπειτα που ακολουθεί. διαβάστε και αυτά που έγραψα πριν και, κυρίως, ξαναδιαβάστε την εισαγωγή!
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ξένα έργα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Επόμενο
Σελίδα 2 από 11

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center