Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 10, 2013 11:08 am Θέμα δημοσίευσης: Συζήτηση: πώς να συζητάμε |
|
|
Έγινε λόγος για την αυτοδιαχείριση του forum, και σκέφτηκα ν΄ ανοίξω ένα θέμα σχετικό με τις αρχές που θεωρούμε ότι πρέπει να τηρούμε, όμως πιο πέρα από τους τυπικούς κανόνες συμμετοχής. Κάθε νόμος έχει το τυπικό-πρακτικό μέρος εξ ανάγκης, όμως έχει -ή πρέπει να έχει- και ένα ουσιαστικό-θεωρητικό μέρος με τις θεμελιακές αρχές που θα διαμορφώνουν το πρακτικό μέρος. Δες τη διαφοροποίηση συντάγματος και νόμου: το σύνταγμα θέτει το βασικό πλαίσιο του τι δέον γενέσθαι, και μετά ο νόμος προσπαθεί (ή υποτίθεται ότι) να υλοποιήσει τις αρχές που συμφωνήθηκαν. Με αυτή την έννοια λοιπόν, στο φόρουμ υπάρχει "νόμος" (οι τυπικοί όροι συμμετοχής) αλλά δεν υπάρχει "σύνταγμα". Εξ ανάγκης έχουμε δεχτεί όρους συμμετοχής, οι οποίοι λίγο πολύ είναι "φασόν" για όλα τα διαδικτυακά φόρουμ καθώς η κοινή πρακτική έχει δείξει ότι πρέπει να αποκλειστούν μη αποδεκτές συμπεριφορές. Αλλά σε ένα φόρουμ φιλοσοφικό στο οποίο όλα περνούν μέσα από την τέχνη της συζήτησης, ασφαλώς θα είχε θέση μια ουσιαστική συζήτηση περί συζητήσεως.
Ένα παράδειγμα από την πραγματική ζωή, για να γίνει κατανοητή αυτή η ανάγκη, έρχεται από τον χρηματιστηριακό κόσμο: ένας χρηματιστής ξεστόμισε μια φράση που έκανε το γύρο του κόσμου, είπε το περιβόητο "δεν υπάρχει κανένας νόμος που απαγορεύει να εκμεταλλεύσαι τον μαλάκα". Δηλαδή επειδή αυτός έμαθε τα κόλπα της κερδοσκοπίας, τα οποία οι άλλοι δεν ξέρουν, θεωρεί ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα της εξαπάτησης αυτών που αυτός θεωρεί ως μαλάκες. Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτό το δικαίωμα πράγματι τυπικά το έχει, γιατί πράγματι ο νόμος δεν απαγορεύει αυτά που κάνουν οι χρηματιστές, μάλιστα ο νόμος προστατεύει απολύτως τους απατεώνες αυτούς ευθέως και η κερδοσκοπία είναι πλημέλημμα. Εμείς λοιπόν, ορθώς σκεπτόμενοι, καλούμαστε να προβλέψουμε στάσεις και συμπεριφορές, και να εξασφαλίσουμε ότι, μετά από παρατήρηση στην πράξη, θα μπορούμε να επανερχόμαστε στο "σύνταγμα" και να το συμπληρώνουμε.
Αυτοδιαχείριση σημαίνει επί της αρχής ότι οι κανόνες αποφασίζονται συλλογικά, κι επίσης συλλογικά αποφασίζεται, ότι εάν δοθεί εξουσία διαχείρισης επί της ουσίας, και αυτή θα ασκείται με συλλογική ευθύνη δηλ. η εξουσιοδότηση προς τούτο αποφασίζεται επίσης συλλογικά. Αυτό με προβλημάτισε από τότε που ο διαχειριστής μού πρότεινε να γίνω συντονιστής, δέχτηκα χωρίς υπόσχεση αφού συμμετείχα για τη συζήτηση, και βλέποντας αργότερα "παρεκτροπές" (κοινώς ομολογούμενες πλέον) θα ήθελα μια "συλλογική έγκριση" να σβήνω δημοσιεύσεις που δεν έχουν θέση. Αυτή η επέμβαση θα πρέπει να γίνεται με κριτήρια που έχουν συλλογικά αποφασιστεί. Στην περίπτωση του filosofia.gr, το γεγονός ότι κάποιος δίνει σε όλους δωρεάν και χωρίς καμιά υποχρέωση ένα βήμα για να προτείνουμε θέματα και για να πούμε τη γνώμη μας και να μάθουμε πράγματα, είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση να διαχειριστούμε την ίδια μας την ελευθερία. Ένα forum φιλοσοφικό, όπου υποτίθεται ότι καλλιεργείται η τέχνη της διαλεκτικής, είναι ένας χώρος κατεξοχήν αρμόδιος ακριβώς για μια τέτοια συζήτηση.
Ο προβληματισμός σχετίζεται με την ελευθερία του διαδικτύου γενικότερα. Τα διαβόητα ΜΜΕ, και πρώτη η τηλεόραση, που ασκούν μέρα-νύχτα ανελέητη προπαγάνδα, έχουν το χαρακτηριστικό της δύσκολης πρόσβασης στην ελεύθερη γνώμη - το γνωστό δηλωτικό "οι γνώμες των συντακτών δεν εκφράζουν απαραίτητα το έντυπο" -- όμως δεν αναγράφεται το προφανές ότι το έντυπο επιλέγει τους συντάκτες! Αντιθέτως το διαδίκτυο είναι ανοιχτό, άμεσα προσβάσιμο από τον καθένα, και συνιστά εν τοις πράγμασι το τελευταίο οχυρό για την ελεύθερη έκφραση της γνώμης και την κυκλοφορία των ιδεών. Φυσικά δεν είναι τυχαίο ότι γίνονται προσπάθειες για την υπονόμευση αυτής της ελευθερίας. Βρισκόμαστε δηλ. μπροστά σε μία πρόκληση διαφύλαξης μιας κρίσιμης ελευθερίας για τους καιρούς μας, και βασικό θέμα που πρέπει να μάς απασχολήσει οφείλει να είναι η διαφύλαξη μιας "εσωτερικής" ποιότητας αυτής της ελευθερίας, για να μη δίνουμε λαβές στους αντιπάλους αυτής να επικαλούνται την υπαρκτή χαμηλή ποιότητα ως πρόσχημα για να περιορίσουν την ελευθερία της πρόσβασης. Για αυτό το λόγο θεωρώ σημαντική την εξ αρχής πρόθεση του διαχειριστή της σελίδας, να αφήσει τη σελίδα αυτή ένα ανοιχτό καφενείο, γιατί έτσι μένει ανοιχτή η ευκαιρία της συνευθύνης για μια φιλοσοφική "αυτοεκπαίδευση".
Επειδή θέλω να είμαι και πρακτικός, σε αυτή εδώ τη δημοσίευση στο τέλος στο "Διαλεκτικοί κανόνες", θα ενημερώνω όταν χρειάζεται αυτά που θα προκύψουν από τη συζήτηση παρακάτω ως αποφάσεις, ώστε ο χρήστης που διαβάζει το θέμα αυτό να μη χρειάζεται να τρέξει όλες τις σελίδες αλλά να έχει μια συνοπτική εικόνα. Αν κάτι δεν αρέσει σε όλα αυτά, προτείνετε εσείς ότι θέλετε. Επίσης εδώ προτείνω να συζητάμε περιπτώσεις προβληματικών συμπεριφορών (είτε με ονομαστική αναφορά είτε όχι).
Μετά από αυτά που θα προκύψουν, να μη συζητιούνται καν παραπονάκια του τύπου "γιατί μού σβήστηκε δημοσίευση" - no questions no answers τελεία και παύλα. Αυτό μπορώ από τη μεριά μου, θα το προσπαθήσω, πάλι χωρίς να υπόσχομαι, συγγνώμη. Δεν ζήτησα ρόλο συντονιστή, με ενδιαφέρει η σελίδα ως κανονικό μέλος, για αυτό ήρθα, έχω ερωτήματα να θέσω και θέλω να μάθω, θέλω να επενδύσω λίγο χρόνο για να μαθαίνω πράγματα, και με ενοχλούν τα άσχετα σκουπίδια όσο και όλους γιατί μου κλέβουν τον χρόνο τα μάτια και τη φαιά ουσία. Εάν άλλος μπορεί να αναλάβει αυτό, πολύ ευχαρίστως το παραχωρώ. Και επίσης με την ευκαιρία δηλώνω ότι παιδιάστικες εξυπνάδες του τύπου "ο κακός συντονιστής" με αφήνουν αδιάφορο, σε καμία περίπτωση δε θα γλιτώσει αυτός που κρίνω ότι πρέπει να τα ακούσει, θα τα ακούσει κανονικότατα. Αν κανείς διαφωνεί, ξύδι και τα παράπονα στο δήμαρχο, κι αν ο δήμαρχος μου αφαιρέσει το ρόλο καλύτερα για μένα γιατί θα φύγει κάτι από πάνω μου. Αυτά από μένα, ο λόγος σε σας.
Διαλεκτικοί κανόνες συζήτησης
1...
2... _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ayrton Senna Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 10, 2013 11:22 am Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση: πώς να συζητάμε |
|
|
iason έγραψε: | Έγινε λόγος για την αυτοδιαχείριση του forum, και σκέφτηκα ν΄ ανοίξω ένα θέμα σχετικό με τις αρχές που θεωρούμε ότι πρέπει να τηρούμε, όμως πιο πέρα από τους τυπικούς κανόνες συμμετοχής. Κάθε νόμος έχει το τυπικό-πρακτικό μέρος εξ ανάγκης, όμως έχει -ή πρέπει να έχει- και ένα ουσιαστικό-θεωρητικό μέρος με τις θεμελιακές αρχές που θα διαμορφώνουν το πρακτικό μέρος. Δες τη διαφοροποίηση συντάγματος και νόμου: το σύνταγμα θέτει το βασικό πλαίσιο του τι δέον γενέσθαι, και μετά ο νόμος προσπαθεί (ή υποτίθεται ότι) να υλοποιήσει τις αρχές που συμφωνήθηκαν. Με αυτή την έννοια λοιπόν, στο φόρουμ υπάρχει "νόμος" (οι τυπικοί όροι συμμετοχής) αλλά δεν υπάρχει "σύνταγμα". Εξ ανάγκης έχουμε δεχτεί όρους συμμετοχής, οι οποίοι λίγο πολύ είναι "φασόν" για όλα τα διαδικτυακά φόρουμ καθώς η κοινή πρακτική έχει δείξει ότι πρέπει να αποκλειστούν μη αποδεκτές συμπεριφορές. Αλλά σε ένα φόρουμ φιλοσοφικό στο οποίο όλα περνούν μέσα από την τέχνη της συζήτησης, ασφαλώς θα είχε θέση μια ουσιαστική συζήτηση περί συζητήσεως.
Ένα παράδειγμα από την πραγματική ζωή, για να γίνει κατανοητή αυτή η ανάγκη, έρχεται από τον χρηματιστηριακό κόσμο: ένας χρηματιστής ξεστόμισε μια φράση που έκανε το γύρο του κόσμου, είπε το περιβόητο "δεν υπάρχει κανένας νόμος που απαγορεύει να εκμεταλλεύσαι τον μαλάκα". Δηλαδή επειδή αυτός έμαθε τα κόλπα της κερδοσκοπίας, τα οποία οι άλλοι δεν ξέρουν, θεωρεί ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα της εξαπάτησης αυτών που αυτός θεωρεί ως μαλάκες. Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτό το δικαίωμα πράγματι τυπικά το έχει, γιατί πράγματι ο νόμος δεν απαγορεύει αυτά που κάνουν οι χρηματιστές, μάλιστα ο νόμος προστατεύει απολύτως τους απατεώνες αυτούς ευθέως και η κερδοσκοπία είναι πλημέλημμα. Εμείς λοιπόν, ορθώς σκεπτόμενοι, καλούμαστε να προβλέψουμε στάσεις και συμπεριφορές, και να εξασφαλίσουμε ότι, μετά από παρατήρηση στην πράξη, θα μπορούμε να επανερχόμαστε στο "σύνταγμα" και να το συμπληρώνουμε.
Αυτοδιαχείριση σημαίνει επί της αρχής ότι οι κανόνες αποφασίζονται συλλογικά, κι επίσης συλλογικά αποφασίζεται, ότι εάν δοθεί εξουσία διαχείρισης επί της ουσίας, και αυτή θα ασκείται με συλλογική ευθύνη δηλ. η εξουσιοδότηση προς τούτο αποφασίζεται επίσης συλλογικά. Αυτό με προβλημάτισε από τότε που ο διαχειριστής μού πρότεινε να γίνω συντονιστής, δέχτηκα χωρίς υπόσχεση αφού συμμετείχα για τη συζήτηση, και βλέποντας αργότερα "παρεκτροπές" (κοινώς ομολογούμενες πλέον) θα ήθελα μια "συλλογική έγκριση" να σβήνω δημοσιεύσεις που δεν έχουν θέση. Αυτή η επέμβαση θα πρέπει να γίνεται με κριτήρια που έχουν συλλογικά αποφασιστεί. Στην περίπτωση του filosofia.gr, το γεγονός ότι κάποιος δίνει σε όλους δωρεάν και χωρίς καμιά υποχρέωση ένα βήμα για να προτείνουμε θέματα και για να πούμε τη γνώμη μας και να μάθουμε πράγματα, είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση να διαχειριστούμε την ίδια μας την ελευθερία. Ένα forum φιλοσοφικό, όπου υποτίθεται ότι καλλιεργείται η τέχνη της διαλεκτικής, είναι ένας χώρος κατεξοχήν αρμόδιος ακριβώς για μια τέτοια συζήτηση.
Ο προβληματισμός σχετίζεται με την ελευθερία του διαδικτύου γενικότερα. Τα διαβόητα ΜΜΕ, και πρώτη η τηλεόραση, που ασκούν μέρα-νύχτα ανελέητη προπαγάνδα, έχουν το χαρακτηριστικό της δύσκολης πρόσβασης στην ελεύθερη γνώμη - το γνωστό δηλωτικό "οι γνώμες των συντακτών δεν εκφράζουν απαραίτητα το έντυπο" -- όμως δεν αναγράφεται το προφανές ότι το έντυπο επιλέγει τους συντάκτες! Αντιθέτως το διαδίκτυο είναι ανοιχτό, άμεσα προσβάσιμο από τον καθένα, και συνιστά εν τοις πράγμασι το τελευταίο οχυρό για την ελεύθερη έκφραση της γνώμης και την κυκλοφορία των ιδεών. Φυσικά δεν είναι τυχαίο ότι γίνονται προσπάθειες για την υπονόμευση αυτής της ελευθερίας. Βρισκόμαστε δηλ. μπροστά σε μία πρόκληση διαφύλαξης μιας κρίσιμης ελευθερίας για τους καιρούς μας, και βασικό θέμα που πρέπει να μάς απασχολήσει οφείλει να είναι η διαφύλαξη μιας "εσωτερικής" ποιότητας αυτής της ελευθερίας, για να μη δίνουμε λαβές στους αντιπάλους αυτής να επικαλούνται την υπαρκτή χαμηλή ποιότητα ως πρόσχημα για να περιορίσουν την ελευθερία της πρόσβασης. Για αυτό το λόγο θεωρώ σημαντική την εξ αρχής πρόθεση του διαχειριστή της σελίδας, να αφήσει τη σελίδα αυτή ένα ανοιχτό καφενείο, γιατί έτσι μένει ανοιχτή η ευκαιρία της συνευθύνης για μια φιλοσοφική "αυτοεκπαίδευση".
Επειδή θέλω να είμαι και πρακτικός, σε αυτή εδώ τη δημοσίευση στο τέλος στο "Διαλεκτικοί κανόνες", θα ενημερώνω όταν χρειάζεται αυτά που θα προκύψουν από τη συζήτηση παρακάτω ως αποφάσεις, ώστε ο χρήστης που διαβάζει το θέμα αυτό να μη χρειάζεται να τρέξει όλες τις σελίδες αλλά να έχει μια συνοπτική εικόνα. Αν κάτι δεν αρέσει σε όλα αυτά, προτείνετε εσείς ότι θέλετε. Επίσης εδώ προτείνω να συζητάμε περιπτώσεις προβληματικών συμπεριφορών (είτε με ονομαστική αναφορά είτε όχι).
Μετά από αυτά που θα προκύψουν, να μη συζητιούνται καν παραπονάκια του τύπου "γιατί μού σβήστηκε δημοσίευση" - no questions no answers τελεία και παύλα. Αυτό μπορώ από τη μεριά μου, θα το προσπαθήσω, πάλι χωρίς να υπόσχομαι, συγγνώμη. Δεν ζήτησα ρόλο συντονιστή, με ενδιαφέρει η σελίδα ως κανονικό μέλος, για αυτό ήρθα, έχω ερωτήματα να θέσω και θέλω να μάθω, θέλω να επενδύσω λίγο χρόνο για να μαθαίνω πράγματα, και με ενοχλούν τα άσχετα σκουπίδια όσο και όλους γιατί μου κλέβουν τον χρόνο τα μάτια και τη φαιά ουσία. Εάν άλλος μπορεί να αναλάβει αυτό, πολύ ευχαρίστως το παραχωρώ. Και επίσης με την ευκαιρία δηλώνω ότι παιδιάστικες εξυπνάδες του τύπου "ο κακός συντονιστής" με αφήνουν αδιάφορο, σε καμία περίπτωση δε θα γλιτώσει αυτός που κρίνω ότι πρέπει να τα ακούσει, θα τα ακούσει κανονικότατα. Αν κανείς διαφωνεί, ξύδι και τα παράπονα στο δήμαρχο, κι αν ο δήμαρχος μου αφαιρέσει το ρόλο καλύτερα για μένα γιατί θα φύγει κάτι από πάνω μου. Αυτά από μένα, ο λόγος σε σας.
Διαλεκτικοί κανόνες συζήτησης
1...
2... |
Πολύ εντυπωσιακή η παρέμβασή σου και έρχεται σε ευθεία συμφωνία με το, μάλλον από τον Λίνκολν, ρηθέν, ότι
"το τίμημα της ελευθερίας είναι η αέναη επαγρύπνιση"
"the cost of liberty is eternal vigilance"
Επειδή όμως θέλω να είμαι ειλικρινής πριν πάρω θέση θα ήθελα να πάρεις θέση στο :
http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?t=4782 _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 10, 2013 11:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ayrton Senna έγραψε: | ...ο σχολιασμός των ιθυνόντων απουσιάζει... |
Εάν είχε θεσπιστεί το "σύνταγμα" που λέω παραπάνω πρώτα, αυτά θα ήταν εύκολο να διευθετηθούν, γιατί αυτοί οι "ιθύνοντες" (όρος μάλλον ατυχής) θα ήξεραν καλύτερα τι να κάνουν και δεν θα έπαιρναν όλο το βάρος μόνοι τους. Τώρα που λείπει αυτό, ο "μη-ιθύνων" μπορεί εκ του ασφαλούς να πυροβολεί επειδή δεν έχει (συν)αποφασίσει τίποτα, απλά περιμένει το πιάτο έτοιμο...  _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 12:16 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση: πώς να συζητάμε |
|
|
Ayrton Senna έγραψε: | Επειδή όμως θέλω να είμαι ειλικρινής ... | Τί έγινε; Η θέση μου δεν σε κάλυψε; Έλα, περιμένω την ειλικρίνεια!  _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ayrton Senna Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 12:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είσαι δύσκολη περίπτωση και η κατάσταση στο φόρουμ λόγω opyrgou/Duval ακόμα πολύ πιο δύσκολη
Τι θα γίνει ? Εγώ τι να κάνω ?
Και να πω, ένας είμαι. Σωστά ? _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 12:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μίσος δεν είναι το αντίθετο της αγάπης, το ένα συμπληρώνει το άλλο. Αντίθετο αυτών είναι η αδιαφορία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ayrton Senna Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 12:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Αυτοδιαχείριση σημαίνει επί της αρχής ότι οι κανόνες αποφασίζονται συλλογικά |
Που είναι βρε iason αυτή η περιλάλητη από το 1960 συλλογικότητα ?
Χάθηκε μέσα στα γραφεία των αγροτικών συνεταιρισμών.
Πάνω στα επιβεβλημένως βαριά γραφεία σκόρπιες πεταμένες σφραγίδες που το μόνο που είχαν να σφραγίσουν ήταν η νομοτελειακή απέχθεια του Έλληνος να σκεφτεί ένα δράμι το κοινό καλό μέσα και από το δικό του καλό ..
Πρόσωπα σκυθρωπά λιγομίλητα - ποιος θα κάνει το πρώτο βήμα .. ποιος θα υποχωρήσει πρώτος ..
ποιος θα δείξει πρώτος πρόθεση να απωλέσει λιγουλάκι ισχύ προκειμένου να θριαμβεύσει το κοινό συμφέρον ..
Μόνος του ο Έλλην .. ποτέ δεν εγγράφηκε στη συλλογική μνήμη το φαινόμενο της συλλογικής ισχύος εκτός πολέμου. ΠΟΤΕ.
Δεν προωθήθηκε. Οι Σουλτάνοι/πολιτικές κάστες θα ήταν ευάλωτοι σε από κοινού άτεγκτη κριτική και "λιθοβολισμό" ένα κατάφερνε κάτι τέτοιο ο λαός.
Κανείς κερατάς δεν βγαίνει στην TV να το πει αυτό γ.. τη καταδίκη μου. _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 12:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ayrton Senna έγραψε: | Παράθεση: | Αυτοδιαχείριση σημαίνει επί της αρχής ότι οι κανόνες αποφασίζονται συλλογικά |
Που είναι βρε iason αυτή η περιλάλητη από το 1960 συλλογικότητα ?
Χάθηκε μέσα στα γραφεία των αγροτικών συνεταιρισμών.
Πάνω στα επιβεβλημένως βαριά γραφεία σκόρπιες πεταμένες σφραγίδες που το μόνο που είχαν να σφραγίσουν ήταν η νομοτελειακή απέχθεια του Έλληνος να σκεφτεί ένα δράμι το κοινό καλό μέσα και από το δικό του καλό ..
Πρόσωπα σκυθρωπά λιγομίλητα - ποιος θα κάνει το πρώτο βήμα .. ποιος θα υποχωρήσει πρώτος ..
ποιος θα δείξει πρώτος πρόθεση να απωλέσει λιγουλάκι ισχύ προκειμένου να θριαμβεύσει το κοινό συμφέρον ..
Μόνος του ο Έλλην .. ποτέ δεν εγγράφηκε στη συλλογική μνήμη το φαινόμενο της συλλογικής ισχύος εκτός πολέμου. ΠΟΤΕ.
Δεν προωθήθηκε. Οι Σουλτάνοι/πολιτικές κάστες θα ήταν ευάλωτοι σε από κοινού άτεγκτη κριτική και "λιθοβολισμό" ένα κατάφερνε κάτι τέτοιο ο λαός.
Κανείς κερατάς δεν βγαίνει στην TV να το πει αυτό γ.. τη καταδίκη μου. |
Κάποιος βγήκε να το πει, μετά θάνατον όμως.
http://www.youtube.com/watch?v=rIVb1sBpJsk |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ayrton Senna Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 12:46 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο ρε Μαρκ παλικάρι !
Που το θυμήθηκες ...
Υπήρξε συμφωνία να την δείξουν μετά θάνατον ...
Με έχει κάνει να δακρύσω ο Λεωνίδας ο Κύρκος ουκ ολίγες φορές .. ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει ... _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης

Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 1:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα, για να καταλάβω τι συζηταμε. Εσύ, iason, έχεις χρόνο να μπεις συντονιστής του φόρουμ, διαγράφοντας δημοσιεύσεις;
Οκ, εμένα με βρίσκει σύμφωνο και θέτω από τώρα προτάσεις περιπτώσεων.
Να διαγράφονται:
1. Δημοσιεύσεις με υβριστικό ή άσεμνο περιεχόμενο.
2. Δημοσιεύσεις με προσωπικούς χαρακτηρισμούς.
Να γίνονται επισημάνσεις:
1. Σε περιπτώσεις που η δημοσίευση είναι άσχετη με το θέμα
2. Σε περιπτώσεις εμφανών προσπαθειών προσηλυτισμού
Τέλος, γι αυτό τελευταίο ίσως ακουστεί τραβηγμένο αλλά
1. Να γίνονται επισημάνσεις σε δημοσιεύσεις που λείπει το κατάλληλο εννοιολογικό, λογικά τιθέμενο υποβαθρο επιχειρηματολογίας. Δηλαδή σε περιπτώσεις που κάποιος δε στηρίζει την άποψή του με λογικά επιχειρήματα.
Τώρα, πριν βιαστείτε να πείτε τι σημαινει αυτό ή το άλλο, σκεφτείτε τα παραπάνω και μετά εκφράστε άποψη. Αυτά _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SARUMAN Πρύτανης

Εγγραφή: 14 Απρ 2013 Δημοσιεύσεις: 1729 Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 1:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | Τώρα, για να καταλάβω τι συζηταμε. Εσύ, iason, έχεις χρόνο να μπεις συντονιστής του φόρουμ, διαγράφοντας δημοσιεύσεις;
Οκ, εμένα με βρίσκει σύμφωνο και θέτω από τώρα προτάσεις περιπτώσεων.
Να διαγράφονται:
1. Δημοσιεύσεις με υβριστικό ή άσεμνο περιεχόμενο.
2. Δημοσιεύσεις με προσωπικούς χαρακτηρισμούς.
Να γίνονται επισημάνσεις:
1. Σε περιπτώσεις που η δημοσίευση είναι άσχετη με το θέμα
2. Σε περιπτώσεις εμφανών προσπαθειών προσηλυτισμού
Τέλος, γι αυτό τελευταίο ίσως ακουστεί τραβηγμένο αλλά
1. Να γίνονται επισημάνσεις σε δημοσιεύσεις που λείπει το κατάλληλο εννοιολογικό, λογικά τιθέμενο υποβαθρο επιχειρηματολογίας. Δηλαδή σε περιπτώσεις που κάποιος δε στηρίζει την άποψή του με λογικά επιχειρήματα.
Τώρα, πριν βιαστείτε να πείτε τι σημαινει αυτό ή το άλλο, σκεφτείτε τα παραπάνω και μετά εκφράστε άποψη. Αυτά |
Πιστεύεις ότι αν ήθελαν να τα κάνουν όλα αυτά δεν θα τα είχαν κάνει μέχρι τώρα;;;
Tι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα τα κάνουν τώρα. _________________ Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Bugman Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 1:56 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίσως ξαναγίνω συντονιστής...αλλά θα σκυλιάσει ο Opyrgos...
Πάντως ο Iason είναι συντονιστής και μπορεί πιστεύω να κάνει καλή δουλειά εδώ! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SARUMAN Πρύτανης

Εγγραφή: 14 Απρ 2013 Δημοσιεύσεις: 1729 Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 1:59 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman έγραψε: | Ίσως ξαναγίνω συντονιστής...αλλά θα σκυλιάσει ο Opyrgos... |
Mακάρι φίλε.
Κανείς δε θα τα καταφέρει καλύτερα απο εσένα.
Εχεις όλα τα προσόντα και τις αξίες που χρειάζεται ένας συντονιστής.
Είσαι πάντα ευγενικός ,ποτέ δεν έχεις εξυβρίσει κανέναν ,πάντα με τη γλυκειά κουβέντα.
Μακάρι. _________________ Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ayrton Senna Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 12, 2013 2:16 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman έγραψε: | Ίσως ξαναγίνω συντονιστής...αλλά θα σκυλιάσει ο Opyrgos...
Πάντως ο Iason είναι συντονιστής και μπορεί πιστεύω να κάνει καλή δουλειά εδώ! |
ναι ο iason (φαντάζομαι ότι μας έκανε πολύ άσχημη πλάκα με τα πειράματα που έλεγε) αλλά είναι άφαντος.
Εσύ bugman λόγω ήθους να ξαναγίνεις συντονιστής κι ας είσαι αντίπερα πολιτικά. Ο πανεπιστημιακός opyrgos έχει απωλέσει προ πολλού το ήθος και τώρα τρομοκρατεί με κορδέλες έξω από τα σπίτια πολιτικών αντιπάλων.
Τρελαίνομαι από το γεγονός ότι σε αρκετά θέματα συμπίπτουν οι απόψεις μου με τον τρομοκράτη αυτόν. Αλλά τι μλκ λέω ? Τέτοια δεν βλέπανε και οι Ελασίτες κάποτε και χάσανε κάθε εμπιστοσύνη στα οράματα ? _________________ ”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ
http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ayrton Senna Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2218
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|