Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 9:36 am Θέμα δημοσίευσης: Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ |
|
|
Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Φιλοσοφικά εξετάζοντας την έννοια του πολέμου, χωρίς να επικεντρωνόμαστε μόνο στα ανθρωποκεντρικά στοιχεία και δεδομένα που τον καθιστούν ως «αναγκαίο κακό», απ’ τα ατομικά και κοινωνικά δρώμενα, η φύση του πολέμου είναι καθεστώς νομοτελειακό στην λειτουργία του σύμπαντος.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ.
Το αποτέλεσμα της «νίκης» η της «ήττας», κατά κανόνα βρίσκεται πάντα με το μέρος του ισχυρότερου και αφορά την λεγόμενη «φυσική επιλογή» στη δημιουργία του εκάστοτε «νέου» που προκύπτει με το πέρας του «πολέμου».
Ο άνθρωπος (και όχι μόνο) ως προϊόν της φύσης, δεν θα μπορούσε να λειτουργεί έξω απ’ αυτό που είναι απ’ τη φύση του…..
Το έμφυτο στοιχείο της αυτοσυντήρησης με κυρίαρχο οδηγό το ΣΥΜΦΕΡΟΝ του, τον κάνουν να αμύνεται, να επιτίθεται η να συμβιβάζεται (αν δεν τον παίρνει για κάτι άλλο) με τους άλλους, προτάσσοντας πρώτα και πάνω απ’ όλα το «εγώ» του, είτε αφορά τις φυσικές λειτουργικές ανάγκες του, (επιβίωσης, αναπαραγωγής, ανασφάλειας του κλπ) είτε την συναισθηματική ψυχολογική ανάγκη υπεροχής και διάκρισης.
Ο συναισθηματικός παράγοντας δεν μπορεί παρά να είναι υποκειμενική υπόθεση. Αντικειμενικά δεν αντιπροσωπεύει παρά μόνο το μεμονωμένο άτομο με τον δομημένο ποικιλοτρόπως «κόσμο» του και της όποιας ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ του γι’ αυτόν.
Η «ΕΙΡΗΝΗ» αποτελεί και είναι, προσωρινή κατάσταση «σχετικής ισορροπίας δυνάμεων» είτε αφορά την αέναη ενεργειακή λειτουργία του σύμπαντος στη δημιουργία και μετάλλαξης του, είτε στον ζωικό κόσμο και στον άνθρωπο. Είναι περίοδος προετοιμασίας του επόμενου πoλέμου όπως είπε προ εκατονταετίας κάποιος Γερμανός αξιωματούχος.
Η παραπάνω ρεαλιστική ερμηνεία του πολέμου, σίγουρα δεν μας κολακεύει ψυχολογικά ως «πολιτισμένα» όντα, αλλά είναι γνωστό και χιλιοειπωμένο πως Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ…. _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 3:38 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού είναι στη φύση μας το δίκαιο του ισχυρότερου,γιατί βοηθάμε τους αδύνατους;Και γιατί κάνουμε εμβόλια;Θα έπρεπε να αφήνουμε τη φυσική επιλογή να δράσει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abc Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 1889
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 4:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αφού είναι στη φύση μας το δίκαιο του ισχυρότερου,γιατί βοηθάμε τους αδύνατους;Και γιατί κάνουμε εμβόλια;Θα έπρεπε να αφήνουμε τη φυσική επιλογή να δράσει. |
Σωστός....
Η απάντηση είναι ότι ζούμε στον πολιτισμό (= επιβίωση του αδυνάτου) και όχι στην φυσική επιλογή (= επιβίωση του δυνατού).
κμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 5:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αφού είναι στη φύση μας το δίκαιο του ισχυρότερου,γιατί βοηθάμε τους αδύνατους;Και γιατί κάνουμε εμβόλια;Θα έπρεπε να αφήνουμε τη φυσική επιλογή να δράσει. |
Η βοηθεια που προσφερουμε στους αλλους επεται εκεινης που δινουμε πρωτιστα για το "εγω" μας και τα συμφεροντα μας, εκτος της περιπτωσης εκεινης που συνειδητα η ασυνειδητα θυσιαζομαστε (αυτοκτονουμε κατα καποιο τροπο) για τους αλλους. Αυτο συμβαινει λογω της δομημενης εγκεφαλικα συναισθηματικης φορτισης που μας προτρεπει να ενεργουμε στο "μη λογικο" της φυσικης μας υποστασης. Γεγονος που συμβαινει σ' ολα τα ζωντανα ξερεις....προκειμενου να προστατευσουν τον εαυτο ους και την φαμιλια τους.
Οσο "πολιτισμενοι" κι' αν ειμαστε φιλε, ο πολεμος ειναι καθημερινη πρακτικη για ολους και για ολα στο συμπαν και στη ζωη, ανεξαρτητα αν τον συνειδητοποιουμε η οχι..... _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 6:52 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ |
|
|
maxim_97 έγραψε: |
Το έμφυτο στοιχείο της αυτοσυντήρησης με κυρίαρχο οδηγό το ΣΥΜΦΕΡΟΝ του, τον κάνουν να αμύνεται, να επιτίθεται η να συμβιβάζεται (αν δεν τον παίρνει για κάτι άλλο) με τους άλλους, προτάσσοντας πρώτα και πάνω απ’ όλα το «εγώ» του, είτε αφορά τις φυσικές λειτουργικές ανάγκες του, (επιβίωσης, αναπαραγωγής, ανασφάλειας του κλπ) είτε την συναισθηματική ψυχολογική ανάγκη υπεροχής και διάκρισης.
|
«Θεωρώ πιο γενναίο εκείνον που κυριαρχεί στα πάθη του από εκείνον που κυριαρχεί στους εχθρούς του. Η δυσκολότερη νίκη είναι εκείνη ενάντια στον ίδιο σου τον εαυτό.» {Αριστοτέλης}
να που ο μαξιμ μας ειπε κατι,οτι οταν μαθουμε ποιο ειναι το πραγματικο μας συμφερον τοτε αρχιζει ο πολεμος με τον εαυτο μας(και οχι με τους αλλους).αυτο δεν ειπες,η σε παρεφρασα για το συμφερον μου μαξιμ? _________________ ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 8:23 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ |
|
|
kaneis έγραψε: | maxim_97 έγραψε: |
Το έμφυτο στοιχείο της αυτοσυντήρησης με κυρίαρχο οδηγό το ΣΥΜΦΕΡΟΝ του, τον κάνουν να αμύνεται, να επιτίθεται η να συμβιβάζεται (αν δεν τον παίρνει για κάτι άλλο) με τους άλλους, προτάσσοντας πρώτα και πάνω απ’ όλα το «εγώ» του, είτε αφορά τις φυσικές λειτουργικές ανάγκες του, (επιβίωσης, αναπαραγωγής, ανασφάλειας του κλπ) είτε την συναισθηματική ψυχολογική ανάγκη υπεροχής και διάκρισης.
|
«Θεωρώ πιο γενναίο εκείνον που κυριαρχεί στα πάθη του από εκείνον που κυριαρχεί στους εχθρούς του. Η δυσκολότερη νίκη είναι εκείνη ενάντια στον ίδιο σου τον εαυτό.» {Αριστοτέλης}
να που ο μαξιμ μας ειπε κατι,οτι οταν μαθουμε ποιο ειναι το πραγματικο μας συμφερον τοτε αρχιζει ο πολεμος με τον εαυτο μας(και οχι με τους αλλους).αυτο δεν ειπες,η σε παρεφρασα για το συμφερον μου μαξιμ? |
Οχι φιλε σωστα τα λες . Ο πραγματικος ηρωας ειναι εκεινος που κυριαρχει πρωτα στον εαυτο του προτασσοντας ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠ' ΑΥΤΗ. Οχι με τον φοβο θεων και διαβολων....Τετοιου ειδους υπακοη υποκρυπτει συμφεροντολογια, κατα βαθος εξεταζομενη....
Κατανοω τη δυσκολια σωστης ερμηνειας των γραφομενων μου απ' τους φιλους μας . Ο πολεμος εχει να κανει πρωτιστα με την αυτοσυντηρηση και επιβιωση των οντων οργανισμων, ειτε αφορα τον μικροκοσμο (μικροβια κλπ) ειτε τον ανθρωπο. _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 740 Τόπος: ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 9:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abc έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αφού είναι στη φύση μας το δίκαιο του ισχυρότερου,γιατί βοηθάμε τους αδύνατους;Και γιατί κάνουμε εμβόλια;Θα έπρεπε να αφήνουμε τη φυσική επιλογή να δράσει. |
Σωστός....
Η απάντηση είναι ότι ζούμε στον πολιτισμό (= επιβίωση του αδυνάτου) και όχι στην φυσική επιλογή (= επιβίωση του δυνατού).
κμ | Εγω θα διαφωνησω
Η απαντηση ειναι οτι ζουμε στον πολιτισμο ( =γνωση του καλου και του κακου) και οχι στην φυσικη επιλογη (=επιβιωση απο ενστικτο) _________________ Αλλο τα ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ κι αλλο τα ΠΑΧΥΑ ΛΟΓΙΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 740 Τόπος: ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 10:30 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Maxim
Θα διαφωνησω μαζι σου στο <Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ>
Εγω για παραδειγμα σημερα εμαθα (απο σενα) οτι ειμαι ΦΑΣΙΣΤΑΣ
κι ομως δεν πονεσα
(εκτος αν ΔΕΝ ειναι αληθεια) _________________ Αλλο τα ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ κι αλλο τα ΠΑΧΥΑ ΛΟΓΙΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 10:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόλεμος Πάντων Πατήρ. Τάδε έφη, ως γνωστόν, ο άνθρωπος που πρώτος χρησιμοποίησε τον όρο «φιλόσοφος».
Και ποια η μητέρα; Μα... η Ειρήνη.
Να δούμε λίγο λογικά το πράγμα; Να προσπαθήσουμε τουλάχιστον... Για ποιον πόλεμο μιλούσε άραγε; Για τον πόλεμο που κάνει ένας Μπους π.χ.; Μάλλον όχι! Αυτός ο τελευταίος περιγράφεται καλά από τον maxim.
Είπε πάλι ο Ηράκλειτος το καταπληκτικό: «όνομα βίος το δ΄ έργον θάνατος».
Βίος ονομάζονταν το τόξο, επειδή με αυτό εξοικονομούσες τα προς το ζην (ως, κυνηγός, ως στρατιώτης). Το «βίος» σχετίζεται βέβαια με τη «βία». Βιώ (βιόω), βίος, βία. Και το «βία» (βλ. λατιν. Vita=ζωή, vince=νίκη, κλπ.) με το ομηρικό «ις» (ζωτική δύναμη, ορμή, στη λατιν. vis).
Ο πόλεμος αποτελεί έκφραση της βίας, η βία αποτελεί έκφραση της ζωής. Αν το καλοσκεφτείς δεν υπάρχει τίποτα στη ζωή που να μην περιέχει μια μορφή βίας. Ακόμα κι ο έρωτας έχει κι αυτός τη βία του. Ακόμα και η προσωπική ανάπτυξη, και η φιλοσοφία, απαιτεί να ασκήσεις κάποια μορφή βίας απέναντι στον ίδιο σου τον εαυτό. Η βία είναι στη φύση μας, όχι το δίκαιο του ισχυρού, φαίνεται έτσι επειδή ο ισχυρός ασκεί μεγαλύτερη βία.
Οπότε, μάλλον αναπόφευκτος ο πόλεμος. Όχι σίγουρα όμως, κάποιες φορές μπορεί να αποφευχθεί σίγουρα. Οπότε, τουλάχιστον η βία ας είναι αμυντική, όχι επιθετική, (δόξα τω θεώ ευκαιρίες πάντα θα υπάρχουν...)
Και το δεύτερο, όσο γίνεται να γίνεται με «δίκαια» μέσα. Από την αρχαιότητα π.χ., οι «καλοί» πολεμιστές ήταν ικανοί στα «αγχέμαχα» όπλα, όχι στα εκηβόλα. Εκεί φαίνεται το παληκάρι, στη μάχη σώμα με σώμα. Οχι όπως οι αμερικάνοι φερ΄ ειπείν που αναπτύσσουν έξυπνους πυραύλους που σου τους στέλνουν στην κρεβατοκάμαρα όταν κοιμάσαι για να σε ξεκάνουν χωρίς απώλειες και χωρίς να πάρει είδηση κανείς ποιος σε ξέκανε. Ο σύγχρονος πόλεμος είναι εντελώς πρόστυχος. Ύπουλος, απάνθρωπος, εξαιρετικά φονικός. Όταν πρωτοανακάλυψαν την Αμερική, βλέπαν τις ινδιάνικες φυλές να πολεμούν μεταξύ τους ως εξής: όταν είχαν μια διαφορά, έβαζαν η κάθε πλευρά τον καλύτερο πολεμιστή τους να πολεμήσει με τον άλλον, και έτσι λύνονταν η διαφορά, και μερικές φορές λέει ούτε καν σκοτώνονταν, απλά νικητής ήταν αυτός που κατάφερνε να πάρει το φτερό από το κεφάλι του αντιπάλου. Το ίδιο έκαναν και στην Ελλάδα μερικές φορές. Υπάρχει λοιπόν και πολιτισμένος πόλεμος, απίθανο πράγμα αλλά υπάρχει κι αυτό... _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 740 Τόπος: ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 10:52 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ |
|
|
maxim_97 έγραψε: | kaneis έγραψε: | maxim_97 έγραψε: |
Το έμφυτο στοιχείο της αυτοσυντήρησης με κυρίαρχο οδηγό το ΣΥΜΦΕΡΟΝ του, τον κάνουν να αμύνεται, να επιτίθεται η να συμβιβάζεται (αν δεν τον παίρνει για κάτι άλλο) με τους άλλους, προτάσσοντας πρώτα και πάνω απ’ όλα το «εγώ» του, είτε αφορά τις φυσικές λειτουργικές ανάγκες του, (επιβίωσης, αναπαραγωγής, ανασφάλειας του κλπ) είτε την συναισθηματική ψυχολογική ανάγκη υπεροχής και διάκρισης.
|
«Θεωρώ πιο γενναίο εκείνον που κυριαρχεί στα πάθη του από εκείνον που κυριαρχεί στους εχθρούς του. Η δυσκολότερη νίκη είναι εκείνη ενάντια στον ίδιο σου τον εαυτό.» {Αριστοτέλης}
να που ο μαξιμ μας ειπε κατι,οτι οταν μαθουμε ποιο ειναι το πραγματικο μας συμφερον τοτε αρχιζει ο πολεμος με τον εαυτο μας(και οχι με τους αλλους).αυτο δεν ειπες,η σε παρεφρασα για το συμφερον μου μαξιμ? |
Οχι φιλε σωστα τα λες . Ο πραγματικος ηρωας ειναι εκεινος που κυριαρχει πρωτα στον εαυτο του προτασσοντας ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠ' ΑΥΤΗ. Οχι με τον φοβο θεων και διαβολων....Τετοιου ειδους υπακοη υποκρυπτει συμφεροντολογια, κατα βαθος εξεταζομενη....
Κατανοω τη δυσκολια σωστης ερμηνειας των γραφομενων μου απ' τους φιλους μας . Ο πολεμος εχει να κανει πρωτιστα με την αυτοσυντηρηση και επιβιωση των οντων οργανισμων, ειτε αφορα τον μικροκοσμο (μικροβια κλπ) ειτε τον ανθρωπο. | Δε λεει να φτιαξει κι αυτος ο καιρος φετος
Ιουνης μηνας και ριχνει ..........ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙΑ _________________ Αλλο τα ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ κι αλλο τα ΠΑΧΥΑ ΛΟΓΙΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abc Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 1889
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 06, 2005 11:31 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ έγραψε: | Εγω θα διαφωνησω
Η απαντηση ειναι οτι ζουμε στον πολιτισμο ( =γνωση του καλου και του κακου) και οχι στην φυσικη επιλογη (=επιβιωση απο ενστικτο) |
Αν ξέρεις το καλό και το κακό, πεσ΄τα και σε μένα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 07, 2005 6:04 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Αφού είναι στη φύση μας το δίκαιο του ισχυρότερου,γιατί βοηθάμε τους αδύνατους;Και γιατί κάνουμε εμβόλια;Θα έπρεπε να αφήνουμε τη φυσική επιλογή να δράσει. |
Βοηθαμε μονο αν μπορουμε τους αδυνατους και ποτε εις βαρος των δικων μας συμφεροντων. Κανουμε εμβολια ακριβως γιατι πολεμαμε τον η τους εχθρους της υγειας μας. Δεν τους "λυπομαστε" καθολου αυτους...Μικροοργανισμοι ειναι μ' αυτους θα ασχολουμαστε τωρα.....
Ο "ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ" μας (πολιτισμος) περιοριζεται μονο για τον ανθρωπο η αν και οταν βρεθουμε σε πολεμο με αλλους αρκει να τους χαρακτηρισουμε ΕΧΘΡΟΥΣ για να νιωθουμε καλα με τα εγκληματα μας; Ο φονος ειναι φονος ανεξαρτητα πως τον "βαφτιζουμε" φιλε...
Οι όποιοι χαρακτηρισμοι των όποιων εγκληματων ειναι μια απλη "ταξινομιση" του κακου και του χειροτερου του με ανθρωπινες πολιτιστικες αρχες και αξιες, αλλα για την ΦΥΣΗ στη λειτουργια της, ολες αυτες περνουν απαρατηρητες και δεν "τιμωρουν" τον εγκληματισαντα. Τον επιβραβευει αντιθετα με την υπαρξη του εναντι του θυματος. _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 07, 2005 6:30 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ έγραψε: | Φιλε Maxim
Θα διαφωνησω μαζι σου στο <Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ>
Εγω για παραδειγμα σημερα εμαθα (απο σενα) οτι ειμαι ΦΑΣΙΣΤΑΣ
κι ομως δεν πονεσα
(εκτος αν ΔΕΝ ειναι αληθεια) |
Επειδη σε μαθανε να λειτουργεις με "ταμπελες" και "συνθηματα", να βλεπεις την επιφανεια και οχι το βαθος των εννοιων φιλε, θα σου απαντουσα πως ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠ' ΟΛΑ.....Ειμαστε και φασιστες, και δημοκρατες, και βιαστες, και ανθρωπιστες, και οτι αλλο θελεις. Αρκει να εχουμε συμφερον απ' την οποια "τοποθετηση" μας αν το κανουμε συνειδητα η διαφορετικα η αγνοια και η μαλακυνση του εγκεφαλου μας δεν μας επιτρεπει βαθυστοχαστους ρεαλιστικους συνειρμους που ερχονται σε αντιθεση του συναισθηματικου μας "κοσμου"....
Ξερω πως δεν θα καταλαβεις φιλε τι γραφω παραπανω....Για το επιπεδο σου ο λογος μου ειναι ξενη γλωσσα... _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 07, 2005 3:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
maxim_97 έγραψε: | Το αποτέλεσμα της «νίκης» η της «ήττας», κατά κανόνα βρίσκεται πάντα με το μέρος του ισχυρότερου και αφορά την λεγόμενη «φυσική επιλογή» στη δημιουργία του εκάστοτε «νέου» που προκύπτει με το πέρας του «πολέμου». |
maxim_97 έγραψε: | Το έμφυτο στοιχείο της αυτοσυντήρησης με κυρίαρχο οδηγό το ΣΥΜΦΕΡΟΝ του, τον κάνουν να αμύνεται, να επιτίθεται η να συμβιβάζεται (αν δεν τον παίρνει για κάτι άλλο) με τους άλλους, προτάσσοντας πρώτα και πάνω απ’ όλα το «εγώ» του, |
Το αποτέλεσμα της φυσικής επιλογής είναι η βελτίωση του είδους.Η αυτοσυντήρηση είναι το μέσον,ούτως ώστε αυτός που επιβίωσε να διασπείρει τα γονίδιά του.
Η αυτοσυντήρηση του ανθρώπου,όπως την περιγράφεις,είναι αυτοσκοπός,άρα δεν έχει καμιά σχέση με τη φυσική επιλογή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 07, 2005 3:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ιαson έγραψε: | Αν το καλοσκεφτείς δεν υπάρχει τίποτα στη ζωή που να μην περιέχει μια μορφή βίας. |
Κάλλιστα θα μπορούσε να πει,όμως,κάποιος πως δεν υπάρχει τίποτα στη ζωή που να μην περιέχει μια μορφή αγάπης.Σωστά; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|