Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pol Πρύτανης
Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1504
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 26, 2005 5:31 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τους επιστήμονες που ανέφερα, πολλοί είναι εν ζωή και εργάζονται σε διάφορα πανεπιστήμια του κόσμου. Μαθηματικοί, φυσικοί, αστρονόμοι αλλά και από άλλους τομείς της επιστήμης, έχουν μια ξεκάθαρη θέση και δεν μπερδεύουν την θρησκεία με την επιστήμη, αλλά με την μία συμπληρώνουν την άλλη. Παράθεση: | Το «ίσως» δεν αποτελεί απάντηση |
Είναι όμως μια μορφή, αβίαστης συγκαταβατικότητας.
Παράθεση: | Όμως φίλε μου, αν μερικοί απ’ αυτούς κάποια στιγμή της καριέρας η της ζωής τους δήλωσαν «πίστη» σε θρησκευτικό δόγμα , τότε είτε δεν είχαν το θάρρος να δηλώσουν το αντίθετο, είτε το γνωσιολογικό τους αντικείμενο δεν συνηγορούσε στην άρνηση «πίστης», είτε εκφράστηκαν συμφεροντολογικά σκεπτόμενοι, μη τολμώντας και να εκθέσουν εαυτόν «εκτός» του κοινωνικού τους περιβάλλοντος. Αναφέρομαι αποκλειστικά για επιστήμονες θετικής κατεύθυνσης γιατί μόνο αυτοί είναι δυνατόν να γνωρίζουν τη φύση και λειτουργία των πραγμάτων σε βάθος. | Αυτό ακριβώς συμβαίνει. Γνώρισαν την φύση των πραγμάτων σε βάθος, γι' αυτό και δεν μπέρδεψαν την φύση της θρησκείας, που επαναλαμβάνω πως πηγή της είναι, το ψυχικό ορμέμφυτο για εσωτερική αποκατάσταση-ωρίμανση-τελειοποίηση, των εσωτερικών όντων του ανθρώπου. Κάτι που στέκει πολύ μακριά κι από τα κύτταρα και από χημικές διεργασίες και ότιδήποτε άλλο που μπορεί να ορίσει η επιστήμη, μέσω της παρατήρησης από το μικροσκόπιο.
Την ανάλυσή σου για τα υπόλοιπα σχετικά με την επιστήμη και της εφαρμογές της, και το «Ουδέν καλόν αμιγές κακού», δεν θα τα σχολιάσω. _________________
Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maxim_97 Πρύτανης
Εγγραφή: 08 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 2769 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 16, 2005 1:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pol έγραψε: | Για τους επιστήμονες που ανέφερα, πολλοί είναι εν ζωή και εργάζονται σε διάφορα πανεπιστήμια του κόσμου. Μαθηματικοί, φυσικοί, αστρονόμοι αλλά και από άλλους τομείς της επιστήμης, έχουν μια ξεκάθαρη θέση και δεν μπερδεύουν την θρησκεία με την επιστήμη, αλλά με την μία συμπληρώνουν την άλλη. Παράθεση: | Το «ίσως» δεν αποτελεί απάντηση |
Είναι όμως μια μορφή, αβίαστης συγκαταβατικότητας.
Παράθεση: | Όμως φίλε μου, αν μερικοί απ’ αυτούς κάποια στιγμή της καριέρας η της ζωής τους δήλωσαν «πίστη» σε θρησκευτικό δόγμα , τότε είτε δεν είχαν το θάρρος να δηλώσουν το αντίθετο, είτε το γνωσιολογικό τους αντικείμενο δεν συνηγορούσε στην άρνηση «πίστης», είτε εκφράστηκαν συμφεροντολογικά σκεπτόμενοι, μη τολμώντας και να εκθέσουν εαυτόν «εκτός» του κοινωνικού τους περιβάλλοντος. Αναφέρομαι αποκλειστικά για επιστήμονες θετικής κατεύθυνσης γιατί μόνο αυτοί είναι δυνατόν να γνωρίζουν τη φύση και λειτουργία των πραγμάτων σε βάθος. | Αυτό ακριβώς συμβαίνει. Γνώρισαν την φύση των πραγμάτων σε βάθος, γι' αυτό και δεν μπέρδεψαν την φύση της θρησκείας, που επαναλαμβάνω πως πηγή της είναι, το ψυχικό ορμέμφυτο για εσωτερική αποκατάσταση-ωρίμανση-τελειοποίηση, των εσωτερικών όντων του ανθρώπου. Κάτι που στέκει πολύ μακριά κι από τα κύτταρα και από χημικές διεργασίες και ότιδήποτε άλλο που μπορεί να ορίσει η επιστήμη, μέσω της παρατήρησης από το μικροσκόπιο.
Την ανάλυσή σου για τα υπόλοιπα σχετικά με την επιστήμη και της εφαρμογές της, και το «Ουδέν καλόν αμιγές κακού», δεν θα τα σχολιάσω. |
Ολα τα παραπανω που αναφερεις πως εκφραζουν την θρησκεια δεν ειναι παρα ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Για να εχουμε καλη ψυχολογια δεν ειναι καθολου απαραιτητη η θρησκεια ουτε και βοηθαει εμενα τον απιστο που η καλη η οχι ψυχολογια μου εξαρταται απ' τα καθημερινα μου ζητηματα που φροντιζω ετσι κι αλοιως να αντιμετοπιζω και να τα ξεπερναω...
Εσυ που εισαι πιστος τα ξεπερνας με την φυγη απ' την πραγματικοτητα μεσω ονειρων , οραματων κλπ επιθυμητων η οχι καταστασεων που να σε εξυπηρετουν..... _________________ Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|