Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Καλά λένε οι Χρυσαυγίτες για τη Δημοκρατία!?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2012 5:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Καλά λένε οι Χρυσαυγίτες για τη Δημοκρατία!? Απάντηση με Συμπερίληψη

Η Δημοκρατία είναι ένα μάτσο κλεφτών και διαφθορέων. Δεν εξασφαλίζει ούτε την ειρήνη ούτε την εσωτερική συμφιλίωση. Εξάλλου, προωθεί ατομικιστικές προοπτικές και αδιαφορίας με τα ανθρώπινα δικαιώματα που στηρίζει.

“Έχουν ένα θετικό ρόλο να παίξουν, σίγουρα, αλλά πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι δημοκρατικοί μηχανισμοί αποτελούν μέρος μιας αστικής-κρατικής μηχανής που έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία της καπιταλιστικής αναπαραγωγής. Ο Μπαντιού είχε δίκιο όταν έλεγε ότι το όνομα του μεγαλύτερου εχθρού σήμερα δεν είναι ο καπιταλισμός, η αυτοκρατορία, η εκμετάλλευση ή οτιδήποτε τέτοιο, αλλά η δημοκρατία: είναι η ‘δημοκρατική ψευδαίσθηση’, η αποδοχή των δημοκρατικών μηχανισμών ως το μόνο θεμιτό μέσο για την αλλαγή, που εμποδίζει μια γνήσια μεταμόρφωση στις καπιταλιστικές σχέσεις.” Το τοπ-μόντελ της φιλοσοφίας Ζίζεκ από μετάφραση της aixmi.wordpress.com.

Δεν πρόκειται για οικουμενική αξία, αντίθετα χρησιμοποιείται υπέρ του ιμπεριαλισμού. Ή ακόμα καλύτερα, είναι ο ιμπεριαλισμός. Δεν εξασφαλίζει την ανθρώπινη ανάπτυξη, δεν εξασφαλίζει ένα σοφό λαό, ούτε και μία οικονομική ανάπτυξη.

Από την άλλη βέβαια, η Δημοκρατία λειτουργεί ως υπόσχεση. Προϋποθέτει την ικανότητα να επιδιώκουν να ζουν οι άνθρωποι αρμονικά, να απαλλαχθούν από μία Πρώτη Αρχή, από κάποιον Θεό, από την Πρόοδο, ή το Κόμμα , τον Ηγέτη, ή το Έθνος.

Είναι υπόσχεση μιας αυτοδιαχείρισης, μία διαρκή δυνατότητα καλλιέργειας της κριτικής, ανάπτυξης της πίστης ότι η ζωή μπορεί να αλλάξει μέσω της ατομικής και συλλογικής δράσης. Είναι δηλ. μία εμπειρία της πίστης. Ωθεί τους πολίτες της να αμφισβητούν τις ισχύουσες κοινωνικές θέσεις, τον ηγεμόνα, τον αρχηγό κόμματος.

Η Δημοκρατία υπάρχει από τη στιγμή που ο άνθρωπος αρχίζει να μιλάει σαν ον αυτού του κόσμου, και ευδοκιμεί εκεί όπου υπάρχει σεμνότητα. Αν εδράζεται στη σεμνότητα, τότε δε δικαιολογείται ούτε νομιμοποιείται λόγω μιας κάποιας ιερής ανωτερότητας. Όμως, μέσα σε αυτήν μπορεί να καταπολεμηθεί η αλαζονεία, η διαφθορά και η εξαπάτηση. Σε αυτήν αμφισβητείται ότι ο λαός είναι κάτι το ενιαίο, χάνονται οι μεταφυσικές ιδιότητες μπορεί να συμβάλει στην αποκέντρωση της εξουσίας.

Ακριβώς, η Δημοκρατία είναι θεμιτή για όσους πιστεύουν στην “Πτώση του Ανθρώπου” (C.S.Lewis, 1898-1963, στο Γιατί Δημοκρατία, του John Keane).

Φυσικά οι Χρυσαυγίτες και κάθε λογής φιλόσοφοι δεν έχουν δίκιο, όταν πονηρά ταυτίζουν τη Δημοκρατία με κάτι κακό. Αυτοί έχουν στο νου τους μια ιδεατή μορφή Δημοκρατίας “γνήσια” και “αυθεντική”. Δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει κάτι τέτοιο. Ακριβώς, αυτό που δεν είναι η Δημοκρατία είναι η υλοποίηση ενός ιδεώδους. Η Δημοκρατία παραμένει ζωντανή, όταν έχει συνείδηση του ατελούς χαρακτήρα της.
http://rakis1.wordpress.com/2012/11/17/%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AC-%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B5-%CE%BF%CE%B9-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81/
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2012 5:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καλώς το παλικάρι.

Η Δημοκρατία δεν κάθεται εκεί και εμείς δεν πάμε να την πιάσουμε αλλά είναι ένα κερί που ξεχνάμε να ανάψουμε κάνοντας μόνον προσευχή.

Αν κρίνουμε από το πόσο "καθολικές" δείχνουν οι διαδηλώσεις στην Ισπανία και εντούτοις μόνον μετά από 350.000 κατασχέσεις σπιτιών και αντίστοιχες εξώσεις μετά από 4 χρόνια η Δημοκρατία έκανε λίγο ντα τις τράπεζες τότε ναι οι δημοκρατίες απέτυχαν. Αλλά αν δούμε την κολοσσιαία από αρχαιότητος και καταβολής κόσμου επιτυχία της Γερμανικής Δημοκρατίας κρινόμενη από το τόσο πλατιά αποδεκτό κοινωνικό συμβόλαιο που ενώ για 10 χρόνια τώρα στο ευρώ δεν άνοιξε μύτη για αυξήσεις της προκοπής, εντούτοις θηριωδώς απαιτήθηκε και έγινε ακριβώς έτσι τη δεκαετία του '60 οι μετανάστες να ΜΗΝ πληρώνονται λιγότερο από τους ντόπιους Γερμανούς εργαζόμενους (αν πεις κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα τηλεφωνήσουν αμέσως να σε μαζέψουν στο φρενοκομείο), τότε συνάγουμε οτι η 'αποθέωση' είναι απότοκο της συλλογικότητας ενός λαού και καμίας κοσμοθεωρίας είτε καπιταλιστικής είτε κομμουνιστικής είτε οτιδήποτε άλλο δεν αφορά εξωγήινους (που κι αυτό εξετάζεται).
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2012 8:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Στην ερώτηση
"Ποιο θα θεωρούσατε ως καλύτερο πολίτευμα", δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να αντιπροτείνει κάτι καλύτερο από τη Δημοκρατία.

Άλλωστε όλα τα μη-δημοκρατικά καθεστώτα συνήθως πάντα πρώτα πνίγονται στη διαφθορά για να ακολουθήσει η αιματηρή τους πτώση.

Συνυπογράφω την φράση

Παράθεση:
Ακριβώς, αυτό που δεν είναι η Δημοκρατία είναι η υλοποίηση ενός ιδεώδους. Η Δημοκρατία παραμένει ζωντανή, όταν έχει συνείδηση του ατελούς χαρακτήρα της.


και ας μου επιτραπεί να πω ότι στην παρούσα φάση η παρουσία της χα μπορεί να λειτουργήσει θετικά για την δημοκρατία μας. Αρκεί να ληφθεί ως το πικρό αντιβιοτικό που θα ενεργοποιήσει τα αντισώματά μας θεραπεύοντας τις μεταπολιτευτικές αγκυλώσεις μας.
Όμως, όλα τα αντιβιοτικά πρέπει να έχουν μια συντομότατη διάρκεια γιατί η παρατεταμένη χρήση τους καταστρέφει τουλάχιστον το ανοσοποιητικό σύστημα και οδηγεί τελικά στον πρόωρο θάνατο.
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2012 8:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

spyros έγραψε:
_
και ας μου επιτραπεί να πω ότι στην παρούσα φάση η παρουσία της χα μπορεί να λειτουργήσει θετικά για την δημοκρατία μας. Αρκεί να ληφθεί ως το πικρό αντιβιοτικό που θα ενεργοποιήσει τα αντισώματά μας θεραπεύοντας τις μεταπολιτευτικές αγκυλώσεις μας.
Όμως, όλα τα αντιβιοτικά πρέπει να έχουν μια συντομότατη διάρκεια γιατί η παρατεταμένη χρήση τους καταστρέφει τουλάχιστον το ανοσοποιητικό σύστημα και οδηγεί τελικά στον πρόωρο θάνατο.

http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=141333&highlight=#141333
Ρουπέλιον έγραψε:
__
Έχετε πέσει θύματα Maria και Bug μιας κοντόφθαλμης οπτικής. Τρεχόντος για τις επόμενες βδομάδες, μήνες άντε και κανά 2-3 χρόνια μπορεί να είναι "χρήσιμη" η Χρυσή Αυγή. Μετά θα είναι όλεθρος ΑΛΛΑ με μία διαφορά κρίσιμη. ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΜΕΝΟΣ.

Πρέπει Maria και Bug να καταλάβετε κάτι πολύ απλό :

Όταν με τσιμπάει σφήκα ενώ οδηγώ τότε το μόνο που δεν κάνω είναι να ασχοληθώ μαζί της κι ας ουρλιάζω από τον πόνο. Πρώτα φρενάρω με ασφάλεια και σταματώ.

Διαβάστε παιδιά. Διαβάστε. Και φρενάρετε με ασφάλεια. Για όλους μας.

Τα λέμε και τα ξαναλέμε και πάλι κύκλους κάνουμε.
Σε τι συνίσταται άραγες η επιμονή μας ;
Καλά εσύ Spyros το έχεις πει : "αν μπορώ να βοηθήσω"
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2012 9:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το αντιβιοτικό το πολύ, κάνει κακό στα νεφρά!

Laughing

Πάντως για να σχολιάσω και τα του Ρουπέλιον, η λέξι-κλειδί είναι η σεμνότητα.
Η λέξη-κλειδί στον Πλάτωνα ήταν η εγκράτεια, λέξη-έννοια που διακατέχει τη σκέψη του από την Πολιτεία μέχρι και τους Νόμους, το πιο προσγειωμένο έργο του.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13579
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2012 9:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η Δημοκρατία είναι το τελειότερο πολίτευμα. Υπάρχουν όμως Δημοκρατίες που δεν είναι δημοκρατίες για πολλούς λόγους. Δηλαδή το πολίτευμα "Δημοκρατία" είναι τέλειο αν εφαρμοστεί σωστά. Από μόνη της η Δημοκρατία δεν λειτουργεί σωστά! Δεν υπάρχουν δηλαδή αυτοματισμοί που να εξασφαλίζουν την Δημοκρατία. Η Δημοκρατία είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα και χρειάζεται συντήρηση. Μπερδεύουν πολλοί την Δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα, θεωρώντας ότι αυτά τα δύο συνδέονται, με την έννοια ότι όπου υπάρχει Δημοκρατία τα δικαιώματα θα πρέπει να είναι ίδια. Έτσι ταυτίζεται η γκάμα δικαιωμάτων με την Δημοκρατία. Ας θυμηθούμε πως στην Κίνα έχουμε την ονομασία Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, και δεν υπάρχουν ίδια δικαιώματα με την Ελληνική Δημοκρατία.

Γιατί όμως η Δημοκρατία να αποτελεί το τελειότερο πολίτευμα αν δεν έχει να κάνει με συγκεκριμένο πλαίσιο δικαιωμάτων με αυτοματισμούς που να την διατηρούν; Διότι η Δημοκρατία είναι το επίτευγμα των πολλών, άρα η ευθύνη μοιράζεται στους περισσότερους, και αφού στόχος κάθε πολιτεύματος είναι η ευημερία ενός λαού, η ευημερία λοιπόν μοιράζεται στους περισσότερους.

Γιατί δεν υπάρχουν "αυτοματισμοί" στη Δημοκρατία επαναφοράς της ευθύνης; Διότι ο εξαναγκασμός της συγκατάβασης για τη διατήρηση της Δημοκρατίας δεν κάνει τον πολίτη μέρος των περισσότερων. Ο εξαναγκασμός δεν αλλοιώνει την πραγματική συνείδηση, αυτό που θέλει ο καθένας μας. Με άλλα λόγια η Δημοκρατία για να κρατηθεί χρειάζεται το υψηλό φρόνημα, το οποίο δεν μπορεί να δοθεί με τη βία, αλλά αποκτιέται με την τριβή με το λαό. Συνέπεια αυτού λοιπόν είναι να μην υπάρχει αυτοματισμός. Όσοι προσπάθησαν να επιβάλλουν πλύση εγκεφάλου, έκαναν μεν άτομα να πράττουν όπως θέλουν αλλά στην ουσία έχασαν τον ευσυνείδητο άνθρωπο, το πραγματικό καλό μέλος μιας Δημοκρατίας.

Γιατί λοιπόν η Δημοκρατία μας είναι για κλάματα; Διότι γεμίσαμε ασυνείδητους ανθρώπους, όπου με διάφορους τρόπους έχασαν το υψηλό τους φρόνημα για τη δημοκρατία, και τι σημαίνει να αναλαμβάνουν την ευθύνη που τους αναλογεί γι΄αυτήν.

Υπάρχει τρόπος να ανατραπεί αυτή η κατάσταση; Εφόσον δεν υπάρχει αυτοματισμός...το τι θα γίνει δεν εξαρτάται από την ίδια τη Δημοκρατία, αλλά από το πώς θα συμμετέχουν και τι θα ζητούν όσοι ανήκουν στο λαό που συστήνει τη Δημοκρατία. Η μεγαλύτερη παραφωνία στην όλη αυτή διαδικασία θα είναι (ήδη είναι) η στάση των ΜΜΕ...ειδικότερα αυτών που τα ελέγχουν. Διότι θα πιστέψουν πως με την χειραγώγηση του κόσμου θα έρθει το "επιθυμητό" (αυτό που είναι όμως της μειοψηφίας)...Άρα αυτό που μπορεί να περιμένει ο καθένας είναι να εκφραστεί ο κόσμος, όχι "συντεταγμένα" ή αλλιώς "καπελωμένα" από μειοψηφίες ειδικών (οι ειδικοί δεν έχουν θέση στη Δημοκρατία), αλλά εκφράζοντας σε όλες τους τις ενέργειες την πραγματική τους θέληση, όποια και αν είναι αυτή.

Για να γίνει περισσότερο καθαρό αυτό που αναφέρω για τα ΜΜΕ...δείτε όλα τα ειδησεογραφικά κανάλια που βάζουν ειδικούς φοροτεχνικούς και συνταγματολόγους για να παραπλανούν "καθοδηγώντας" το κόσμο στο τι είναι "τεχνικά" σωστό. Αν η Δημοκρατία έπρεπε να λειτουργεί στο "τεχνικά σωστό" τότε θα έπρεπε μόνο τεχνικοί της Δημοκρατίας να την λειτουργούν! Πράγμα όμως που θα καταργούσε την έννοια της Δημοκρατίας, ότι η ευθύνη των συνεπειών οποιαδήποτε πολιτικής μοιράζεται στους περισσότερους...(στη πλειοψηφία), ενώ οι συνέπειες σε όλους!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2012 9:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
η λέξι-κλειδί είναι η σεμνότητα.


Shocked Shocked Shocked

Πότε ο Έλληνας ήταν σεμνός από όταν έπαψε να εργάζεται από ανατολή ως δύση ηλίου στα χωράφια αλλά χωρίς επιδοτήσεις ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Η σεμνότητα για να επιστρέψει στον Ελληνικό χώρο θα πρέπει να ξεχάσουμε και πως μας λέγανε με μία απόλυτη χρεοκοπία.
Τέτοιος ρεφορμισμός απαιτεί δυνάμεις κατοχής στο Βερολίνο και χρήμα Μάρσαλ. Σε 2-3 γενιές μπορείς να ξεφουρνήσεις τον νέο ΝεοΈλληνα.
Εκεί να δεις σεμνότητα.
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2012 12:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.
Smile

Υπάρχουν 2 ειδών άνθρωποι. Οι ανώριμοι συναισθηματικά και οι ώριμοι. Οι πρώτοι υποδιαιρούνται στους φανερά αντικοινωνικούς και στους αφανείς αντικοινωνικούς. Οι ώριμοι είναι οι κοινωνικοί. Πχ στην περίπτωση ενός επικείμενου πολέμου, οι φανερά αντικοινωνικοί/ανώριμοι επιθυμούν και συμμετέχουν ενεργά. Οι αφανείς αντικοινωνικοί/ ανώριμοι επιθυμούν και συμμετέχουν ελπίζοντας να αποκτήσουν μία θέση καλύτερη στην νέα κατάσταση. Είναι αυτοί που στην κανονική ζωή δείχνουν κανονικοί αλλά στην ουσία είναι υπάκουοι στο σύστημα, προσκολλημένοι σε αυτό λόγω συναισθηματικής ανωριμότητας, αναζητώντας την ολοκλήρωση στην ενσωμάτωση τους στο κρατικό υπερβατολογικό. Οι συναισθηματικά ώριμοι δε συμμετέχουν παθητικά αλλά προβληματίζονται για τον πόλεμο και γενικότερα.

Μία κοινωνία έχει μέλλον όταν απαρτίζεται από όσο το δυνατό περισσότερους ώριμους ανθρώπους. Εδώ φαίνεται πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της οικογένειας.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17628

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2012 1:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και η προσκόλληση στον δυνατό πώς εκκολάπτεται μέσα στην οικογένεια;Απώθηση τρυφερότητας,άτεγκτοι νόμοι,άγχος πρωτοβουλιών και να τος ο φασίστας:ταύτιση με τον επιτιθέμενο-προσωπολατρεία,χωρίς δυνατότητα αμφισβήτησης λόγω χαμηλής αυτοεκτίμησης.
Βέβαια,χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι δυνατόν να έχει οκαθένας μας από τραγικά γεγονότα της ζωής (θάνατος,υγεία,παρατεταμένη ανεργία,κ.λπ.) ή την ίδια τη ζωή για την οποία δεν είναι προετοιμασμένος π.χ.γηρατειά.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2012 12:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Και η προσκόλληση στον δυνατό πώς εκκολάπτεται μέσα στην οικογένεια;_


εννοείς πως η Ελληνική κοινωνία πάσχει από το σύνδρομο του Βεζύρη ήδη από το πρωταρχικό της κύτταρο δηλ την οικογένεια ;
Ενδιαφέρον εάν μπορεί να στηριχθεί με κάποια ευηπόληπτη στατιστική.
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ecofan
Πρύτανης


Εγγραφή: 02 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 557

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2012 12:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
Πχ στην περίπτωση ενός επικείμενου πολέμου, οι φανερά αντικοινωνικοί/ανώριμοι επιθυμούν και συμμετέχουν ενεργά. Οι αφανείς αντικοινωνικοί/ ανώριμοι επιθυμούν και συμμετέχουν ελπίζοντας να αποκτήσουν μία θέση καλύτερη στην νέα κατάσταση. Είναι αυτοί που στην κανονική ζωή δείχνουν κανονικοί αλλά στην ουσία είναι υπάκουοι στο σύστημα, προσκολλημένοι σε αυτό λόγω συναισθηματικής ανωριμότητας, αναζητώντας την ολοκλήρωση στην ενσωμάτωση τους στο κρατικό υπερβατολογικό.
Αυτό που περιγράφεις θα το ονόμαζα μικροαστική ματαιοδοξία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13579
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2012 3:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν μπορώ να καταλάβω πως μερικά άτομα επιμένουν να έχουν μια εικόνα περί κανονικής ζωής...ενώ δέχονται την πολυπολιτισμική συνάθροιση...ίσως βλέποντας τη διαφορετικότητα ως κανονική ζωή!


Ας μιλήσουμε για κότες....Κανονική ζωή κάνουν οι κότες στο κοτέτσι όπου ταΐζονται και ποτίζονται μέχρι να σφαχτούν για να γίνουν γεύμα. Μη κανονική ζωή κάνει η αλανιάρα κότα; Επειδή δεν έχει τακτικό τάισμα και πότισμα; Επειδή μπορεί να πεινάσει και να διψάσει; Μπορεί δηλαδή η πείνα και η δίψα να δηλώνουν διαφορετικότητα στη ζωή, άρα διαφορετικότητα από τη "κανονική" ζωή; Κατά τη γνώμη μου, όχι! Αν δεν είναι λοιπόν οι ανάγκες να περιγράψουν την διαφορετικότητα, τότε τι είναι εκείνο που κάνει την ζωή μη κανονική;

Και έρχονται ένα μάτσο ηλίθιοι να ψάχνουν την διαφορετικότητα σε ιδέες, σε χρώμα, σε καταγωγή..σε σεξουαλικές προτιμήσεις....αποκρύπτοντας την διαφορετικότητα στην ικανοποίηση των αναγκών. Και ενώ η ίδια η ζωή έχει δείξει ότι ο άνθρωπος κάνει κοινωνία...για το επιθυμητό "κοινό", που είναι η δυνατότητα να ζήσει ο καθένας με ασφάλεια από τους κινδύνους, είτε είναι εχθρός είτε είναι η πείνα και η δίψα..κάποιοι την ενότητα την μπερδεύουν με την ομοιότητα...Την ομοιότητα την αντιλαμβάνονται βάσει της εικόνας που έχουν για την κανονική ζωή. Έτσι ένας αλλοδαπός που διαφέρει σε πολλά με μας...μπορεί να ζήσει κανονική ζωή αν τον δούμε σαν όμοιο...πράγμα όμως που δεν γίνεται...Δεν γίνεται να δούμε όμοιο εκείνον που πολιτισμικά διαφέρει, εκείνον που μιλάει άλλη γλώσσα, εκείνον που ζει με τρόπο διαφορετικό, δεν έχει τις ίδιες συνήθεις με μας. Για τον Έλληνα δηλαδή ο τρόπος ζωής του αλλοδαπού δεν είναι όμοιος..άρα δεν μπορούμε να μιλάμε ότι εμείς και αυτός ζούμε μια κανονική ζωή! Αυτό όμως που ενδιαφέρει κάποιον δεν είναι η ομοιότητα στο τρόπο ζωής, δηλαδή στο να ακολουθούμε μια συγκεκριμένη εικόνα "κανονικής" ζωής, αλλά η ενότητα, να ενεργούμε για το καλό της κοινωνίας. Το καλό της κοινωνίας δεν είναι "εικόνα", αλλά απτό αποτέλεσμα. Καταλαβαίνουμε πότε μια ενέργειά μας βλάπτει ή όχι την κοινωνία.

Έτσι κανονική ζωή είναι εκείνη που φέρνει θετικό αποτέλεσμα για την κοινωνία, που της δίνει ασφάλεια. Το ψευτοδίλημμα της διαφορετικότητας μπαίνει όπου κανείς αποκρύπτει την πραγματική αντικοινωνική δράση, το σαμποτάρισμα της κοινωνίας. Έτσι για παράδειγμα ένας μετανάστης δεν είναι πρόβλημα για την κανονική ζωή....των άλλων, αλλά όταν αυτός έρχεται με ένα εκατομμύριο άλλους και χωρίς να το καταλάβει υπονομεύει τις δυνατότητες της κοινωνίας για να επιτύχουν την ασφάλεια, κύρια με την αποστέρηση πόρων..τότε δεν φταίει η διαφορετικότητα του μετανάστη, στη γλώσσα και στο χρώμα, αλλά η είσοδος του ενός εκατομμυρίου...Το ίδιο πράγμα θα ήταν αντικανονικό αν αύριο οι περισσότερες γυναίκες στην Ελλάδα μείνουν έγκυες και σε εννιά μήνες φέρουν ας πούμε δυο εκατομμύρια παιδιά...Και ενώ αυτό δεν γίνεται...το να μπουν σε είκοσι χρόνια ένα εκατομμύριο ξένοι έχει γίνει! Κάθε χρόνο υπηρετούν περίπου εκατό χιλιάδες νέοι στο στρατό...και κάθε χρόνο μισός στρατός,άοπλων να πούμε την αλήθεια, μπαίνει στην Ελλάδα!

Τι θα συνιστούσε λοιπόν ο Rakis, περί των μεταναστών και των Ελλήνων; Να ζούμε κανονική ζωή με δυο τρία εκατομμύρια μεταναστών; Υπάρχει όριο; Είναι θέμα διαφορετικότητας ή αριθμού εισερχόμενων; Δηλαδή όταν φωνάζει η Χ.Α., για τους ξένους....το κάνουν γιατί δεν γουστάρουν την διαφορετικότητα ή γιατί δεν ανέχονται την ποσότητα; Έχει η πατρίδα μας το δικαίωμα να ορίσει πόσους μετανάστες μπορεί μόνιμα να τους εντάξει στο λαό της;

Και τέλος πάντων αν πιστεύεις Rakis ότι υπάρχει κάποιο σύστημα που όλα τα ρυθμίζει...τότε γιατί δεν φρόντισε αυτό το σύστημα να μας τα παρουσιάσει όλα ως τα ιδανικά; Και επιτρέπει αντίθετα να ακούγονται όλες οι απόψεις;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2012 3:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Απ' την αρχή μέχρι και το τέλος είσαι εντελώς εκτός θέματος πανυβλακα. Διάφορα θέματα πραγματεύομαι στο μπλογκ μου. Ή δε διάβασες το θέμα και λες o,τι σου κατεβη ή δεν το κατάλαβες. Και τα 2 παίζουν στο φουλ. Άι σιχτίρ
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13579
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2012 3:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rakis,
δεν σε έβρισα...και ο τρόπος σου να μην αντιλαμβάνεσαι την διαφορετικότητα...σε κάνει το λιγότερο Ναζί...
Εκατό Blog να έχεις...εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει. Μείνε στα Blog σου...Εκεί κάνεις ότι θες εσύ!

Υπάρχουν όμως άλλα μέλη που διαβάζουν και καταλαβαίνουν. Σε αυτά απευθύνομαι!

Δεν αλλάζεις τηλέφωνα με τον Opyrgo να βρισκόσαστε και να τα λέτε....να αφήσετε και αυτό εδώ το έρημο το φόρουμ...να μπορεί να γράψει και κανείς άλλος χωρίς να τον πείτε βλάκα και ηλίθιο...αν δεν ανήκει στον αριστεροαναρχικό σας κόσμο;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13579
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 18, 2012 4:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rakis,
δεν διάβασα το Blog σου...δεν το εξέλαβα ως προαπαιτούμενο για να συζητήσω στο θέμα που άνοιξες. Έγραψα για το θέμα της Δημοκρατίας. Δεν του έδωσες σημασία. Μετά άνοιξες θέμα με το "κανονική ζωή".
Μην ανοίγεις θέματα αν δεν θες να τα συζητήσεις.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center