Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
πόκΑΑς Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 22, 2011 7:49 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πλάκα μάς κάνεις!!! _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 22, 2011 8:11 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | 1. Ο χριστιανισμός ΔΕΝ εκφράζεται μέσα από έναν τεράστιο οργανισμό που λέγεται εκκλησία. Όπως και η μόρφωση δεν εκφράζεται μέσα από έναν τεράστιο οργανισμό που λέγεται υπουργείο παιδείας. Το ρήμα είναι λάθος. Στη θέση του μπορούμε να βάλουμε το στηρίζεται. Η έκφραση είναι από τη μεριά του καθένα μας, η στήριξη είναι από την άλλη πλευρά, από τη συλλογική προσπάθεια. Όπως και η πολιτική δρα βάσει μια συλλογικής προσπάθειας, αλλά αναθέτει έργα σε καθέναν χωριστά....έτσι ο καθένας αναλαμβάνει υποχρεώσεις, και η έκφρασή του ελέγχεται βάση του έργου που έχει αναλάβει. Ο κάθε χριστιανός δεν είναι ανεύθυνος (επειδή θα έλεγε κανείς ότι τον ελέγχει ένας οργανισμός). Μπορεί και έχει το δικαίωμα να πάει κόντρα σε κάθε έναν που δηλώνει ότι "αυτός ξέρει" ή ότι "αυτός μεταφέρει την αλήθεια". Οι ασχήμιες τις εκκλησίας μιαν εποχή ήταν αποτέλεσμα της πολιτικής που είχε φορέσει τα ράσα... |
1α. Αν απλά στηρίζεται ο χριστιανισμός από την εκκλησία. Αν η εκκλησία δεν είναι η εκδήλωση του χριστιανισμού αλλά το "στήριγμα;;;" τότε πες μου: τι είναι χριστιανισμός;
1β. Ο παραλληλισμός σου με το υπουργείο παιδείας είναι εντελώς άσχετος και άκυρος.
1γ. Και πάλι, μπλέκοντας την πολιτική- τι εννοείς άραγε με τις λέξεις "ανάθεση έργου", "συλλογική προσπάθεια", την κυβέρνηση; - κάνεις έναν πολύ λάθος παραλληλισμό. Εδώ μιλάμε για μια ιδεολογία που αξιώνει πως είναι η μόνη αλήθεια και πως οδηγεί στον παράδεισο. Η εκκλησία λοιπον σαφως και είναι η ΕΚΦΡΑΣΗ του χριστιανισμού, από τη στιγμή που, προκειμένου να διώξεις τις όποιες αμαρτίες έχεις, εξομολογείσαι και κοινωνείς σε έναν ιερέα. Δίκιο δεν έχω;
1δ. Όχι, δε δικαιούσαι να πας κόντρα στο δόγμα. Για παράδειγμα: Ο ορθόδοξος χριστιανισμός κηρύττει ότι μόνο μέσω της θείας κοινωνίας αξιώνει κανείς μια θέση στον παράδεισο. Πριν από αυτό όμως πρέπει ο πιστός να έχει νηστέψει και εξομολογηθεί. επίσης, ο Ο.Χ. διακυρήττει μέσω δόγματος πως η παναγία είναι αειπάρθενος, ο Ιησούς δυσυπόστατος, ο Θεός τρία πρόσωπα και ταυτόχρονα ένα. Αν λοιπόν εσύ αμφισβητήσεις κάποιο από αυτά τα μέρη του δόγματος γίνεσαι ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ αιρετικός. Δίκιο δεν έχω;
1ε. Ενώ σήμερα η πολιτική δε φοράει ράσα!!! Πού ζεις, Bugman, αναρωτιέμαι. Τι νομίζεις ότι κάνουν ο Άνθιμος και οι όμοιοί του από άμβωνος; Πολιτική ασκούν.
Συνεχίζεται... _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
πόκΑΑς Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 23, 2011 8:28 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | Πλάκα μάς κάνεις!!! |
Αν θεωρείς πλάκα την οπτική κάποιου που ασχολήθηκε εντατικά και σε βάθος, όπως ο συγγραφέας, με το φαινόμενο, ναι, εσύ πάρτο απλά ως πλάκα. _________________
pol gt |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tetragonos Πρύτανης
Εγγραφή: 30 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 960
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 23, 2011 10:53 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκη
αντιλαμβάνομαι αρκετά αυτό που θες να πεις ειδικά με το παράδειγμα που έδωσες για τις ιμπεριαλιστικές τάσεις που έχουν τα χριστιανικά (όπως απέδωσες) κράτη.
Ήμουν σχεδόν έτοιμος να συμφωνήσω μαζί σου αλλά αναρωτήθηκα.
Γιατί αυτό είναι προϊόν του χριστιανισμού και όχι προϊόν της δημοκρατίας.
Βλέπεις όλα τα κράτη του νάτο είναι δημοκρατικά κράτη, δημοκρατίες.
Και μάλιστα μπορεί να βρεις και μουσουλμανικά κράτη (Τουρκία) και χριστιανικά κράτη
Αλλά όλα είναι δημοκρατικά.
Οπότε γιατί να χρεώσουμε, ας πούμε για παράδειγμα τις επεμβάσεις που γίνονται στις μέρες μας στην Λιβύη , στον Χριστιανισμό και όχι στη Δημοκρατία.
Θαρρώ αυτή φταίει για τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους.
Βεβαίως και αυτό που λέω παραπάνω είναι αφελές.
Δεν φταίει ούτε η δημοκρατία ούτε η θρησκεία.
Ο άνθρωπος είναι ο φταίχτης των πολέμων που πότε το αποδίδει στην θρησκεία πότε στο πολίτευμα , πότε στην υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι είναι και η αιτία, απλά το περιτύλιγμα για να το πουλήσουμε στις μάζες.
Ναι Δάκη ,
ο χριστιανισμός με μια πλατιά ερμηνευτική διάθεση μπορείς να πεις ότι αντικατέστησε τον αρχαίο κόσμο, πάτησε επάνω του (με την βία ή χωρίς) για να δημιουργήσει έναν νέο.
Αλλά και ο παλιός αρχαίος κόσμος και ο κόσμος που έφερε ο Χριστιανισμός από και προς τον άνθρωπο έγινε.
Το αν η φύση του ανθρώπου έχει μέσα της το μίσος την αλληλοεξόντωση , και όποια άλλα θες αρνητικά στοιχεία , δεν είναι προϊόν καμιάς θρησκείας και κανενός πολιτεύματος.
Είναι χαρακτηριστικά που πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν στους ανθρώπους.
Δεν είναι προϊόντα ούτε ιδεών ούτε θρησκειών ούτε κινημάτων.
Είναι απλά ανθρώπινα προϊόντα.
Ότι καλό , και ότι κακό βλέπεις τριγύρω σου είναι τελικώς προϊόν ανθρώπων .
Της ανθρώπινης φύσης και αντίληψης.
Μην κατηγορείς λοιπόν τις θρησκείες , γιατί κάλλιστα μπορεί κάποιος να κατηγορήσει και τα πολιτεύματα.
Και μην πεις ότι πόλεμοι γίνονταν και επί βασιλείας, καθώς πόλεμοι γίνονται και θα γίνονται σε όλες τις θρησκείες. Ακόμη και τις ανατολίτικες.
Είναι η φύση μας τέτοια.
Και αν δεν ήταν ο χριστιανισμός όπως λες θα ήταν κάποια άλλη θρησκεία.
Και αν δεν ήταν θρησκεία θα ήταν κάποια άλλη ιδέα ως πρόσχημα.
Σήμερα η μόδα προστάζει να πολεμάμε για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο τελευταίος πόλεμος , γιατί περί πολέμου πρόκειται γίνεται για τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων της Λιβύης.
Ας γελάσω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 23, 2011 11:32 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tetragonos έγραψε: | Δάκη
αντιλαμβάνομαι αρκετά αυτό που θες να πεις ειδικά με το παράδειγμα που έδωσες για τις ιμπεριαλιστικές τάσεις που έχουν τα χριστιανικά (όπως απέδωσες) κράτη.
Ήμουν σχεδόν έτοιμος να συμφωνήσω μαζί σου αλλά αναρωτήθηκα.
Γιατί αυτό είναι προϊόν του χριστιανισμού και όχι προϊόν της δημοκρατίας.
Βλέπεις όλα τα κράτη του νάτο είναι δημοκρατικά κράτη, δημοκρατίες.
Και μάλιστα μπορεί να βρεις και μουσουλμανικά κράτη (Τουρκία) και χριστιανικά κράτη
Αλλά όλα είναι δημοκρατικά.
Οπότε γιατί να χρεώσουμε, ας πούμε για παράδειγμα τις επεμβάσεις που γίνονται στις μέρες μας στην Λιβύη , στον Χριστιανισμό και όχι στη Δημοκρατία.
Θαρρώ αυτή φταίει για τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους.
Βεβαίως και αυτό που λέω παραπάνω είναι αφελές.
Δεν φταίει ούτε η δημοκρατία ούτε η θρησκεία.
Ο άνθρωπος είναι ο φταίχτης των πολέμων που πότε το αποδίδει στην θρησκεία πότε στο πολίτευμα , πότε στην υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι είναι και η αιτία, απλά το περιτύλιγμα για να το πουλήσουμε στις μάζες.
Ναι Δάκη ,
ο χριστιανισμός με μια πλατιά ερμηνευτική διάθεση μπορείς να πεις ότι αντικατέστησε τον αρχαίο κόσμο, πάτησε επάνω του (με την βία ή χωρίς) για να δημιουργήσει έναν νέο.
Αλλά και ο παλιός αρχαίος κόσμος και ο κόσμος που έφερε ο Χριστιανισμός από και προς τον άνθρωπο έγινε.
Το αν η φύση του ανθρώπου έχει μέσα της το μίσος την αλληλοεξόντωση , και όποια άλλα θες αρνητικά στοιχεία , δεν είναι προϊόν καμιάς θρησκείας και κανενός πολιτεύματος.
Είναι χαρακτηριστικά που πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν στους ανθρώπους.
Δεν είναι προϊόντα ούτε ιδεών ούτε θρησκειών ούτε κινημάτων.
Είναι απλά ανθρώπινα προϊόντα.
Ότι καλό , και ότι κακό βλέπεις τριγύρω σου είναι τελικώς προϊόν ανθρώπων .
Της ανθρώπινης φύσης και αντίληψης.
Μην κατηγορείς λοιπόν τις θρησκείες , γιατί κάλλιστα μπορεί κάποιος να κατηγορήσει και τα πολιτεύματα.
Και μην πεις ότι πόλεμοι γίνονταν και επί βασιλείας, καθώς πόλεμοι γίνονται και θα γίνονται σε όλες τις θρησκείες. Ακόμη και τις ανατολίτικες.
Είναι η φύση μας τέτοια.
Και αν δεν ήταν ο χριστιανισμός όπως λες θα ήταν κάποια άλλη θρησκεία.
Και αν δεν ήταν θρησκεία θα ήταν κάποια άλλη ιδέα ως πρόσχημα.
Σήμερα η μόδα προστάζει να πολεμάμε για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο τελευταίος πόλεμος , γιατί περί πολέμου πρόκειται γίνεται για τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων της Λιβύης.
Ας γελάσω. |
Αυτό ακριβώς του λεω και εγώ εδώ και μήνες διαλόγων..
Άντε να δούμε αν θα το καταλάβει τώρα με τον τετράγωνο.
Και είναι κρίμα γιατί παρά τα "μπινελίκια" που κατά καιρούς του έχω σερβίρει, τον συμπαθώ πολύ τον άτιμο..
_________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 23, 2011 11:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκη Μαυροφρείδης,
κάθε άποψη δεκτή...δεν θα αναλύσω την απάντησή σου, εκτός από αυτό που έγραψες: "Εδώ μιλάμε για μια ιδεολογία που αξιώνει πως είναι η μόνη αλήθεια και πως οδηγεί στον παράδεισο"
Η θρησκεία έχει πολλά πράγματα μέσα, ένα από τα οποία είναι η ιδεολογία. Ασφαλώς οποιαδήποτε ιδεολογία από την στιγμή που κάποιος την θεωρεί αλήθεια την δέχεται για εκείνον ως την μόνη αλήθεια. Δεν γίνεται να δέχεσαι δυο αλήθειες διαφορετικές για το ίδιο πράγμα, εκτός και αν μιλάμε για φυσική και εκεί η αλήθεια είναι η κατάσταση που συνυπάρχει ως ποσοστό με άλλες. Η δε άποψη πως "οδηγεί σε παράδεισο" βρίσκεται εντός της ιδεολογίας αυτής και δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο διαπραγμάτευσης χωρίς να καταστρέψουμε αυτήν την ιδεολογία, ή να την μεταλλάξουμε. Και πράγματι ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να αλλάζει ιδέες. Συμφωνώ πως για ένα πράγμα μια ιδέα και μόνο είναι αληθινή...αλλά αυτό συμβαίνει στον "Αυτό Χρόνο", στο τώρα δηλαδή, γιατί μετά από κάποια χρόνια, ίσως και πολλά, οι απόψεις αλλάζουν. Η εκκλησία κάνει την υποστήριξή της πολλαπλώς, με έργα προς τους άπορους αλλά και με πνευματική στήριξη προς εκείνους που αναζητούν την σύγκλιση με την επίσημη ιδεολογία. Με αυτόν τον τρόπο η εκκλησία έχει φτιάξει δεσμούς κοινωνικούς, απ' όπου παίρνει και στελέχη. Είναι αδύνατον να φύγει η εκκλησία ακόμα και αν ένα μικρό ποσοστό στελεχών της λειτουργεί για ιδιοτελείς σκοπούς.
Δάκη, αν έχεις φτιάξει τον επίγειο παράδεισό σου και συνεχίζεις να τον βελτιώνεις, και πιστεύεις ότι αυτό θα γίνεται αιώνια τότε δεν χρειάζεσαι την εκκλησία, δεν έχει τίποτα να σου προσφέρει! Την εκκλησία την χρειάζονται αυτοί που δεν έχουν τον παράδεισό τους, και δεν προβλέπουν μόνοι τους να τον φτιάξουν. Όμως η εκκλησία δεν είναι η έκφραση του Χριστιανισμού. Ο Χριστιανισμός εκφράζεται στο άτομο, οπουδήποτε και οποτεδήποτε σε ένα βαθμό, γιατί δεν είμαστε και άγιοι! Πόσο προχωρημένοι ήταν οι αρχαίοι...(μιλάμε για πριν από σχεδόν δυο χιλιάδες χρόνια) που αναγνώριζαν ότι δεν θα είναι τέλειοι, ονομάζοντας ελάχιστους από αυτούς ως άγιους!
Ακριβώς και σήμερα αυτό που μένει σε όλους είναι ότι ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είμαστε τέλειοι, και στα προβλήματα χρειαζόμαστε βοήθεια....βλέπε μνημόνιο. Σε ορισμένους το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο γιατί δεν δέχονται καμία βοήθεια αφού αρνούνται πως είναι δυνατόν να υπάρχει βοήθεια σκεπτόμενοι πως κάτι θα θέλουν να βγάλουν αυτοί που βοηθούν. Γενικά οι πονηροί δεν πρόκειται να ευχαριστηθούν ακόμα και λεφτά να τους χαρίσεις! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 25, 2011 10:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tetragonos έγραψε: | Δάκη
αντιλαμβάνομαι αρκετά αυτό που θες να πεις ειδικά με το παράδειγμα που έδωσες για τις ιμπεριαλιστικές τάσεις που έχουν τα χριστιανικά (όπως απέδωσες) κράτη.
Ήμουν σχεδόν έτοιμος να συμφωνήσω μαζί σου αλλά αναρωτήθηκα.
Γιατί αυτό είναι προϊόν του χριστιανισμού και όχι προϊόν της δημοκρατίας.
Βλέπεις όλα τα κράτη του νάτο είναι δημοκρατικά κράτη, δημοκρατίες.
Και μάλιστα μπορεί να βρεις και μουσουλμανικά κράτη (Τουρκία) και χριστιανικά κράτη
Αλλά όλα είναι δημοκρατικά.
Οπότε γιατί να χρεώσουμε, ας πούμε για παράδειγμα τις επεμβάσεις που γίνονται στις μέρες μας στην Λιβύη , στον Χριστιανισμό και όχι στη Δημοκρατία.
Θαρρώ αυτή φταίει για τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους.
Βεβαίως και αυτό που λέω παραπάνω είναι αφελές.
Δεν φταίει ούτε η δημοκρατία ούτε η θρησκεία.
Ο άνθρωπος είναι ο φταίχτης των πολέμων που πότε το αποδίδει στην θρησκεία πότε στο πολίτευμα , πότε στην υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι είναι και η αιτία, απλά το περιτύλιγμα για να το πουλήσουμε στις μάζες.
Ναι Δάκη ,
ο χριστιανισμός με μια πλατιά ερμηνευτική διάθεση μπορείς να πεις ότι αντικατέστησε τον αρχαίο κόσμο, πάτησε επάνω του (με την βία ή χωρίς) για να δημιουργήσει έναν νέο.
Αλλά και ο παλιός αρχαίος κόσμος και ο κόσμος που έφερε ο Χριστιανισμός από και προς τον άνθρωπο έγινε.
Το αν η φύση του ανθρώπου έχει μέσα της το μίσος την αλληλοεξόντωση , και όποια άλλα θες αρνητικά στοιχεία , δεν είναι προϊόν καμιάς θρησκείας και κανενός πολιτεύματος.
Είναι χαρακτηριστικά που πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν στους ανθρώπους.
Δεν είναι προϊόντα ούτε ιδεών ούτε θρησκειών ούτε κινημάτων.
Είναι απλά ανθρώπινα προϊόντα.
Ότι καλό , και ότι κακό βλέπεις τριγύρω σου είναι τελικώς προϊόν ανθρώπων .
Της ανθρώπινης φύσης και αντίληψης.
Μην κατηγορείς λοιπόν τις θρησκείες , γιατί κάλλιστα μπορεί κάποιος να κατηγορήσει και τα πολιτεύματα.
Και μην πεις ότι πόλεμοι γίνονταν και επί βασιλείας, καθώς πόλεμοι γίνονται και θα γίνονται σε όλες τις θρησκείες. Ακόμη και τις ανατολίτικες.
Είναι η φύση μας τέτοια.
Και αν δεν ήταν ο χριστιανισμός όπως λες θα ήταν κάποια άλλη θρησκεία.
Και αν δεν ήταν θρησκεία θα ήταν κάποια άλλη ιδέα ως πρόσχημα.
Σήμερα η μόδα προστάζει να πολεμάμε για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο τελευταίος πόλεμος , γιατί περί πολέμου πρόκειται γίνεται για τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων της Λιβύης.
Ας γελάσω. |
Tetragonos, έχω καιρό να διαβάσω μια άποψη που εμπεριέχει ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και όχι απλώς μια γνώμη. Σε συγχαίρω γι' αυτό. Είσαι μια όαση μέσα στο "φιλοσοφικό" συνονθύλευμα των γνωμών. Όλοι έχουν κι από μια. Ελάχιστοι όμως τη στηρίζουν. Αν και δε μιλώ ποτέ για τον εαυτό μου, θα πω πως πιστεύω πως κι εγώ είμαι από αυτούς τους ελάχιστους.
Πάμε τώρα στη θέση σου, η οποία είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Υποστηρίζεις πως η φύση του ανθρώπου είναι η υπεύθυνη για το καλό και το κακό, όσο σχετικά κι αν είναι αυτά τα δύο. Συμφωνώ απολύτως.
Κοίτα τώρα την ειδοποιό διαφορά μεταξύ δημοκρατίας και θρησκείας. Η δημοκρατία ποτέ δεν ισχυρίστηκε πως ασκεί αντιιμπεριαλιστική πολιτική. Και αυτό μπορεί πολύ εύκολα να αποδειχτεί μέσω του Θουκυδίδη (θυμήσου την εκστρατεία στη Σικελία ή ακόμα και τον επιτάφιο του Περικλή). Δηλαδή, αν οι πολίτες μιας χώρας αποφασίσουν δημοκρατικά υπέρ ενός πολέμου, ποιος μπορεί να πει ότι η δημοκρατία δε λειτουργεί; Άρα, δεν υπάρχει αντίφαση μεταξύ δημοκρατίας και ιμπεριαλισμού.
Αναφορικά με τη θρησκεία όμως, και δη τη χριστιανική, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Ο χριστιανισμός ισχυρίζεται ότι ευαγγελίζεται κάτι εντελώς καινό και πρωτότυπο. Κάτι απολύτως διαφορετικό. Μια νέα στάση ζωής, ένα νέο κόσμο. Όμως η εξάπλωση του χριστιανισμού δεν είναι προσωπική υπόθεση αλλά υπόθεση διαφόρων οργανωμένων κοινοτήτων ανά τους αιώνες. Αυτές λοιπόν οι κοινότητες (που μπορεί να ήταν και ολόκληρες αυτοκρατορίες), που πραγμάτωσαν την ιδέα του χριστιανισμού στο κοινωνικό γίγνεσθαι, διάλεξαν το σπαθί για να το πράξουν, διάλεξαν τον πόλεμο και τη δολοφονία, διάλεξαν τις παλιές μεθόδους. Υπ' αυτήν την οπτική, η νέα εποχή απέτυχε εξ' αρχής. Αυτοδιαψεύσθηκε αυτοστιγμεί με τις ευλογίες των αγίων πατέρων. Κι αυτό φαίνεται εκ των πραγμάτων και από την ιστορία αλλά και από το τωρινό γίγνεσθαι. Όλες οι χώρες είναι κατ' ευφημισμόν χριστιανικές.
Δεν κατηγορώ εγώ τη θρησκεία, η θρησκεία είναι που δεν πληροί τα κριτήρια που η ίδια έθεσε στον εαυτό της, διάψευση που πλήρωσαν τόσοι με τη ζωή τους.
Δε γίνεται λοιπόν μια χώρα που είναι χριστιανική να συμμετέχει σε έναν ιμπεριαλιστικό πόλεμο, τη στιγμή που ο χριστιανισμος διδάσκει την απόλυτη αγάπη. Τι σημαίνει αυτό; Πως η πραγμάτωση του χριστιανισμού στον κόσμο απέτυχε.
Έτσι δεν είναι; _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 25, 2011 10:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πόκΑΑς έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | Πλάκα μάς κάνεις!!! |
Αν θεωρείς πλάκα την οπτική κάποιου που ασχολήθηκε εντατικά και σε βάθος, όπως ο συγγραφέας, με το φαινόμενο, ναι, εσύ πάρτο απλά ως πλάκα. |
Και πρέπει να το πιστέψω αυτό επειδή το λέει, ποιος; Εσύ; Εγώ ασχολήθηκα σε περισσότερο βάθος. Και ποιος το λέει αυτό; Μα εγώ φυσικά!
Και τι σημαίνει εντατικά και σε βάθος; Και τι σημαινει φαινόμενο;
Όποιος ασχολείται εντατικά και σε βάθος με μια πλάνη, η πλάνη παραμένει πλάνη, δεν αλλάζει. _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
πόκΑΑς Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: Το Αιώνιον Ποθητόν της Ανθρωπότις.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 25, 2011 11:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | πόκΑΑς έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | Πλάκα μάς κάνεις!!! |
Αν θεωρείς πλάκα την οπτική κάποιου που ασχολήθηκε εντατικά και σε βάθος, όπως ο συγγραφέας, με το φαινόμενο, ναι, εσύ πάρτο απλά ως πλάκα. |
Και πρέπει να το πιστέψω αυτό επειδή το λέει, ποιος; Εσύ; Εγώ ασχολήθηκα σε περισσότερο βάθος. Και ποιος το λέει αυτό; Μα εγώ φυσικά!
Και τι σημαίνει εντατικά και σε βάθος; Και τι σημαινει φαινόμενο;
Όποιος ασχολείται εντατικά και σε βάθος με μια πλάνη, η πλάνη παραμένει πλάνη, δεν αλλάζει. |
Για μερικά πράγματα η δύναμη της κριτικής δεν χρειάζεται γνώσεις και εξειδικεύσεις, αρκεί η εμπειρία της ζωής. Κάτι που δεν διαθέτεις. Διότι αν σφάλλω στην εκτίμησή μου, κάτι που είναι πλάνη είναι αδύνατο να επιβιώσει 2000 και πλέον έτη, και ούτε με τις σύγχρονες κατακτήσεις της επιστήμης θα είχε την ίδια ένταση και αποδοχή όπως και στο ξεκίνημα του. Άρα, λογικό επακόλουθο είναι πως η γνώση που διαθέτεις για το αντικείμενο είναι πλανεμένη. _________________
pol gt |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 26, 2011 4:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης,
Μάλλον τους ισχυρισμούς τους βλέπεις ως επιχειρήματα. Ισχυρισμός είναι γνώμη. Επιχείρημα είναι μια λογική σύνδεση μιας Α γνώμης με μια Β γνώμη. Μεταξύ δυο ανθρώπων το επιχείρημα έχει βάση αν υπάρχει μια γνώμη αποδεκτή και από τους δύο, αυτή η γνώμη είναι μια εκ των δύο του επιχειρήματος.
Ας δούμε λοιπόν αν βρίσκω ένα κοινό τόπο, κάτι δηλαδή να συμφωνήσω στο δικό σου επιχείρημα. Δέχεσαι λοιπόν πως " Ο χριστιανισμός ισχυρίζεται ότι ευαγγελίζεται κάτι εντελώς καινό και πρωτότυπο". Το επιχείρημά σου είναι ότι ο Χριστιανισμός ΔΕΝ ευαγγελίζεται μια νέα στάση ζωής γιατί ξεκίνησε με τον τρόπο του σπαθιού, από οργανωμένες ομάδες, γιατί η εξάπλωση του χριστιανισμού δεν είναι προσωπική υπόθεση. Η γνώμη σου δηλαδή είναι ότι ο Χριστιανισμός δεν είναι αυτό που λέει ότι είναι.
Παρακάμπτω όλα τα δύσκολα και πάω στα εύκολα. Μήπως έχεις καμιά ιδέα για τον Νι..ισμό (Νι βάλε κάτι που θέλεις εσύ) που να είναι αυτό που λέει ότι είναι; Γιατί αν μου βρεις έστω ένα, τότε θα επαληθευθεί και το έτερο επιχείρημα που έπρεπε να βάλεις: Ότι υπάρχουν αληθινές και ψεύτικες θρησκείες, και πως ο Χριστιανισμός μπορεί να είναι αληθινή ή ψεύτικη θρησκεία. Για να αποδείξουμε την πρόταση πως υπάρχουν αληθινές και ψεύτικες θρησκείες, ας συμφωνήσω ότι βρήκαμε εκείνη που αυτά που ισχυρίζεται δεν είναι αληθινά, άρα βρήκαμε την ψεύτικη θρησκεία. Έχεις να δείξεις όμως έστω μία αληθινή θρησκεία για να στέκεται η υπόθεση...πως υπάρχουν αληθινές και ψεύτικες θρησκείες; Αν δεν έχεις τότε η υπόθεση αυτή δεν στέκει, άρα και η υπόθεση πως η χριστιανική θρησκεία δεν είναι αληθινή δεν στέκει, άρα το επιχείρημά σου που συνδέει δυο γνώμες, τον τρόπο του σπαθιού και το ότι ο Χριστιανισμός ευαγγελίζεται μια νέα στάσης ζωής δεν ευσταθεί! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 30, 2011 3:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή,αν σου φέρω έναν καταθλιπτικό μουσουλμάνο,η ορθόδοξη ψυχοθεραπεία θα τον κάνει καλύτερα χωρίς να του αλλάξει τη θρησκεία; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Σίμων Resurrected Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 247 Τόπος: Ελληνόφωνη Βλαχαραπιά
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 29, 2011 12:06 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τι περιμένεις, από θεολόγους να σού πουν την αλήθεια; _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stefstath Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 777 Τόπος: ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 30, 2011 8:58 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάρτε κι από δω μια γεύση
http://www.youtube.com/watch?v=i1XB2PTXwxc
για να δειτε τι πρόσφερε ο χριστιανισμός. _________________ The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools
KING CRIMSON-EPITAPH 1969 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|