Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η απόρριψη της αιτιακής αναγκαιότητας και οι συνέπειές της
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 13, 2013 8:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ζητώ εκ των προτέρων φυσικά συγνώμη από Mark και Spyro για τους χαρακτηρισμούς αλλά για να δικαιολογηθώ θα πω πως υπάρχει ένα όριο πέραν του οποίου η λογική δεν μπορεί να δεχτεί να χτίζονται πάνω στη πλάτη της ολόκληρα οικοδομήματα των οποίων όμως τα θεμέλια αντικρύζουν το έρεβος του αγνώστου.

Ακόμη και ο Γκαίμπελς είχε μια αίσθηση του τολμήματος με το να υπερβεί την αριθμολογία του μέσου πληθυσμού και να αχθεί στα 1000 (χίλια) ψέμματα προκείμενου όπως έλεγε να στοιχειοθετήσει μιαν αλήθεια ...

Θα παρατηρήσατε το εντυπωσιακό γεγονός της καθυστερημένης άφιξης της ομηγύρεως σε κοινώς απόδεκτό ανακοινωθέν / συμπέρασμα επί του ορισμού γεωμετρικού κύκλου βάσει τριών σημείων κάτι δηλαδή που δεν χρειάζεται ούτε τελευταία νέα από το CERN, τηλεσκόπια Χαμπλ, υπερχορδές, σχετικότητα, εντροπία κλπ κοσμολογικά για να καταλήξουμε. Εκεί θα δεχόμουν να κατασπαράξουν οι Mark και Spyros ή/και φυσικά bugman (επειδή είχε εμπλακεί) τον gianiss.
Αλλά σε ζητήματα που δισεκατομμύρια νεκροί σαπισμένοι εγκέφαλοι αλλά και οι τρέχοντες ζωντανοί δεν κατάφεραν να δώσουν μια επιστημονική απάντηση θα πρέπει να οδηγεί απαρέγκλιτα σε ήρεμη ειρηνική πολιτισμένη απλή ανταλλαγή απόψεων. Τίποτε λιγότερο (για εδώ) μα και τίποτε περισσότερο (παντού σε αυτόν τον πλανήτη σε αυτή τη ζωή).-



_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2335

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 14, 2013 9:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να είδες ρε γιάννη που φοβόσουν, ήδη έχεις έναν υποστηρικτή! Smile

Έχετε καταλάβει ποιο είναι το θέμα που συζητάμε; Confused

Άλλωστε ειρηνικά κουβεντιάζουμε, έτσι δεν είναι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 14, 2013 12:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:
Να είδες ρε γιάννη που φοβόσουν, ήδη έχεις έναν υποστηρικτή! Smile

Έχετε καταλάβει ποιο είναι το θέμα που συζητάμε; Confused

Άλλωστε ειρηνικά κουβεντιάζουμε, έτσι δεν είναι;



Φοβόμουν?
Τι ή ποιόν ?

Το μόνο που φοβάμαι είναι τι μέτρα έχουν αποφασιστεί εν αγνοία μου, για να “με σώσουν” .
Αυτά που έρχονται και τα άλλα τα μελλούμενα που θα παρθούν για το “καλό” μου.

Κατά τα άλλα , μια κουβέντα κάνουμε
Από την μια στέκει η “λογική” και από την άλλη η “πίστη”

Δύο καρπούζια κάτω από μια μασχάλη , δεν χωράνε.
Αποφάσισε !!!!

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2335

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 14, 2013 12:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
mark έγραψε:
Να είδες ρε γιάννη που φοβόσουν, ήδη έχεις έναν υποστηρικτή! Smile

Έχετε καταλάβει ποιο είναι το θέμα που συζητάμε; Confused

Άλλωστε ειρηνικά κουβεντιάζουμε, έτσι δεν είναι;



Φοβόμουν?
Τι ή ποιόν ?

Το μόνο που φοβάμαι είναι τι μέτρα έχουν αποφασιστεί εν αγνοία μου, για να “με σώσουν” .
Αυτά που έρχονται και τα άλλα τα μελλούμενα που θα παρθούν για το “καλό” μου.

Κατά τα άλλα , μια κουβέντα κάνουμε
Από την μια στέκει η “λογική” και από την άλλη η “πίστη”

Δύο καρπούζια κάτω από μια μασχάλη , δεν χωράνε.
Αποφάσισε !!!!

.


Μα και εγώ για τη λογική θέλω να μιλήσω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 14, 2013 1:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:
gianiss έγραψε:
mark έγραψε:
Να είδες ρε γιάννη που φοβόσουν, ήδη έχεις έναν υποστηρικτή! Smile

Έχετε καταλάβει ποιο είναι το θέμα που συζητάμε; Confused

Άλλωστε ειρηνικά κουβεντιάζουμε, έτσι δεν είναι;



Φοβόμουν?
Τι ή ποιόν ?

Το μόνο που φοβάμαι είναι τι μέτρα έχουν αποφασιστεί εν αγνοία μου, για να “με σώσουν” .
Αυτά που έρχονται και τα άλλα τα μελλούμενα που θα παρθούν για το “καλό” μου.

Κατά τα άλλα , μια κουβέντα κάνουμε
Από την μια στέκει η “λογική” και από την άλλη η “πίστη”

Δύο καρπούζια κάτω από μια μασχάλη , δεν χωράνε.
Αποφάσισε !!!!

.


Μα και εγώ για τη λογική θέλω να μιλήσω!




Αποφάσισε!

Με τον “Διγενή” είσαι , ή με τον “Χάρο”

Δηλαδή το θέμα είναι, αν η συζήτηση θα γίνει με γνώμονα τη “λογική” ή την “πίστη” (και τις λοιπές ασαφείς δυνάμεις , διαίσθηση και τα βιώματα του καθενός ) .

Στην μια θέση στέκει η “λογική” στην άλλη στέκει η “πίστη” (και οι λοιπές ασαφείς δυνάμεις)

Πάρε θέση

Υ.Γ

“Δεν είναι τούτο πάλεμα σε μαρμαρένια αλώνια, εκεί να στέκει ο Διγενήςκαι μπρος να στέκει ο Χάρος. Εδώ σnκώνεται όλn n γnς με τους αποθαμένους,....... ”


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2335

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 15, 2013 6:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:

Μετά τον αιβασίλη , θα με ρωτήσεις για τόν Μινώταυρο, και μετά για την κιβωτό του Νώε και μετά αν ο αρχικός μοναχικός Αδάμ είχες αρχίδια ή όχι (καθότι δεν είχε αρχικά “σχεδιαστεί” σαν ζεύγος αρσενικό - θηλυκό όπως θα γνωρίζεις ) κλπ κλπ

Να γιατί επέμενα να σου εξηγώ ποια είναι η διαφορά μεταξύ των πολλών “σχετικών” και της μοναδικής “απόλυτης” αλήθειας που σου ανέφερα.
Κάθε φορά που θα με ρωτάς , να διερωτάσαι πρώτα (εσύ και “πάσας” άλλος) αν η κάθε μία αλήθεια που θα προτείνεις, πληρεί τις προϋποθέσεις για να θεωρηθεί απόλυτη.
Μολόγα ρε! τώρα!
ο αιβασίλης σου σε ποια κατηγορία εντάσσεται?

Θαρρείς πως με εξυπνακίστικες ερωτήσεις οδηγείς την παρτίδα κάπου?
Μήπως είναι καιρός βρε συ να.... “ρίξεις” τον βασιλιά σου?


Να ρίξω τον βασιλιά μου;;; Εσύ είσαι αυτός που φοβάται να απαντήσει σε μια πολύ απλή ερώτηση. Μα τι να φοβάσαι άραγε;

Επαναλαμβάνω:

Το να λέμε πως ο Αι Βασίλης δεν υπάρχει, είναι μια απόλυτη ή σχετική άποψη; Πόσο σίγουρος είσαι εσύ πως δεν υπάρχει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 15, 2013 7:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:
gianiss έγραψε:

Μετά τον αιβασίλη , θα με ρωτήσεις για τόν Μινώταυρο, και μετά για την κιβωτό του Νώε και μετά αν ο αρχικός μοναχικός Αδάμ είχες αρχίδια ή όχι (καθότι δεν είχε αρχικά “σχεδιαστεί” σαν ζεύγος αρσενικό - θηλυκό όπως θα γνωρίζεις ) κλπ κλπ

Να γιατί επέμενα να σου εξηγώ ποια είναι η διαφορά μεταξύ των πολλών “σχετικών” και της μοναδικής “απόλυτης” αλήθειας που σου ανέφερα.
Κάθε φορά που θα με ρωτάς , να διερωτάσαι πρώτα (εσύ και “πάσας” άλλος) αν η κάθε μία αλήθεια που θα προτείνεις, πληρεί τις προϋποθέσεις για να θεωρηθεί απόλυτη.
Μολόγα ρε! τώρα!
ο αιβασίλης σου σε ποια κατηγορία εντάσσεται?

Θαρρείς πως με εξυπνακίστικες ερωτήσεις οδηγείς την παρτίδα κάπου?
Μήπως είναι καιρός βρε συ να.... “ρίξεις” τον βασιλιά σου?


Να ρίξω τον βασιλιά μου;;; Εσύ είσαι αυτός που φοβάται να απαντήσει σε μια πολύ απλή ερώτηση. Μα τι να φοβάσαι άραγε;

Επαναλαμβάνω:

Το να λέμε πως ο Αι Βασίλης δεν υπάρχει, είναι μια απόλυτη ή σχετική άποψη; Πόσο σίγουρος είσαι εσύ πως δεν υπάρχει;




Δεν είναι καν άποψη βρε μαρκε, είναι βλακεία, παραλογισμός, παραμύθι ,αλλά ποτέ άποψη.

Τα παραμύθια εντυπωσιάζουν τα παιδιά και η αποδοχή της αλήθειας τους είναι σχετική με την ηλικία και την λογική του παιδιού.

Υ.Γ

Αποφάσισε βρε συ!
Διγενής ή Χάρος?

Που θα πει , θα μιλάς λογικά ή θα με παραμυθιάζεις με τι πιστεύουν τα παιδιά , οι παπάδες, οι μουλάδες, οι Βουσμάνοι , οι Μάτριχ , οι Ζούλου κλπ κλπ ,

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2335

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 15, 2013 8:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
mark έγραψε:
gianiss έγραψε:

Μετά τον αιβασίλη , θα με ρωτήσεις για τόν Μινώταυρο, και μετά για την κιβωτό του Νώε και μετά αν ο αρχικός μοναχικός Αδάμ είχες αρχίδια ή όχι (καθότι δεν είχε αρχικά “σχεδιαστεί” σαν ζεύγος αρσενικό - θηλυκό όπως θα γνωρίζεις ) κλπ κλπ

Να γιατί επέμενα να σου εξηγώ ποια είναι η διαφορά μεταξύ των πολλών “σχετικών” και της μοναδικής “απόλυτης” αλήθειας που σου ανέφερα.
Κάθε φορά που θα με ρωτάς , να διερωτάσαι πρώτα (εσύ και “πάσας” άλλος) αν η κάθε μία αλήθεια που θα προτείνεις, πληρεί τις προϋποθέσεις για να θεωρηθεί απόλυτη.
Μολόγα ρε! τώρα!
ο αιβασίλης σου σε ποια κατηγορία εντάσσεται?

Θαρρείς πως με εξυπνακίστικες ερωτήσεις οδηγείς την παρτίδα κάπου?
Μήπως είναι καιρός βρε συ να.... “ρίξεις” τον βασιλιά σου?


Να ρίξω τον βασιλιά μου;;; Εσύ είσαι αυτός που φοβάται να απαντήσει σε μια πολύ απλή ερώτηση. Μα τι να φοβάσαι άραγε;

Επαναλαμβάνω:

Το να λέμε πως ο Αι Βασίλης δεν υπάρχει, είναι μια απόλυτη ή σχετική άποψη; Πόσο σίγουρος είσαι εσύ πως δεν υπάρχει;




Δεν είναι καν άποψη βρε μαρκε, είναι βλακεία, παραλογισμός, παραμύθι ,αλλά ποτέ άποψη.

Τα παραμύθια εντυπωσιάζουν τα παιδιά και η αποδοχή της αλήθειας τους είναι σχετική με την ηλικία και την λογική του παιδιού.

Υ.Γ

Αποφάσισε βρε συ!
Διγενής ή Χάρος?

Που θα πει , θα μιλάς λογικά ή θα με παραμυθιάζεις με τι πιστεύουν τα παιδιά , οι παπάδες, οι μουλάδες, οι Βουσμάνοι , οι Μάτριχ , οι Ζούλου κλπ κλπ ,

.


Μπορεί το παράδειγμα με τον Αι Βασίλη να είναι παραμύθι, υπάρχουν όμως άλλα παρόμοια που δε λογίζονται ως παραμύθια. Άλλωστε τι σημασία έχει αν είναι ή όχι παραμύθι, αν υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που σε αυτό πιστεύει και το ανάγει σε άποψη;

Δεν υπάρχει τρόπος να του δείξουμε πως αυτό που νομίζει σωστό, πως είναι λάθος; Τι κριτήριο υπάρχει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 15, 2013 9:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η κοινή λογική

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2335

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 15, 2013 9:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Η κοινή λογική

.


Ε συνεπώς με αυτή την κοινή λογική, μπορεί να φτάσει κανείς να γνωρίσει αλήθειες για τον κόσμο και τον εαυτό του. Και οι αλήθειες αυτές που θα γνωρίσει, υποστηρίζω εγώ, θα είναι αναγκαστικά απόλυτες, αφού όλες οι άλλες θα εξετάζονται αναφορικά με αυτές. Και ο ίδιος απόλυτος θα γίνει και θα ονομάσει τη λογική του απόλυτη λογική. Και αυτές οι αλήθειες θα έρθουν να προστεθούν στην άλλη τη μία απόλυτη αλήθεια που έλεγες για τη συνείδηση της ύπαρξής του, έτσι ώστε πολλές να γίνουν.

Συμφωνείς;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 16, 2013 11:52 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:
gianiss έγραψε:
Η κοινή λογική

.


Ε συνεπώς με αυτή την κοινή λογική, μπορεί να φτάσει κανείς να γνωρίσει αλήθειες για τον κόσμο και τον εαυτό του. Και οι αλήθειες αυτές που θα γνωρίσει, υποστηρίζω εγώ, θα είναι αναγκαστικά απόλυτες, αφού όλες οι άλλες θα εξετάζονται αναφορικά με αυτές. Και ο ίδιος απόλυτος θα γίνει και θα ονομάσει τη λογική του απόλυτη λογική. Και αυτές οι αλήθειες θα έρθουν να προστεθούν στην άλλη τη μία απόλυτη αλήθεια που έλεγες για τη συνείδηση της ύπαρξής του, έτσι ώστε πολλές να γίνουν.

Συμφωνείς;



Αν τα στοιχεία/δεδομένα που στηρίζεται η κάθε μία από αυτές τις αλήθειες είναι απόλυτα σωστά και ισχύουν παντού και πάντα χωρίς προϋποθέσεις και αστερίσκους, θα μπορούσε αυτό να ισχύει

Έχεις εντοπίσει κάτι τέτοιο?
Δεν αρκεί η δική σου “πίστη” (ή οποιουδήποτε άλλου) σε κάτι απόλυτα σωστό , αν η αλήθεια αυτή δεν ισχύει παντού και πάντα , και υπο οποιαδήποτε συνθήκη, χωρίς δηλαδή κάποια προϋπόθεση (όπως των “ακίνητων” πρωτονίων για παράδειγμα)

Στην περίπτωση των πρωτονίων – για παράδειγμα – η σχέση τους επιβεβαιώνεται αν δεν κινούνται, και γιαυτό κάνουμε λόγο ΜΟΝΟ, για μια “σχετική” αλήθεια.
Εκτός αυτού δεν ισχύει σε ΟΛΕΣ τις περιοχές του σύμπαντος.

Την έννοια της "απόλυτης" αλήθειας δεν φαίνεται να μπορούν να το καταλάβουν κάποιοι , όσο και να τους το λες.
Μεταξύ αυτών και εσύ


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2335

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 16, 2013 3:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
mark έγραψε:
gianiss έγραψε:
Η κοινή λογική

.


Ε συνεπώς με αυτή την κοινή λογική, μπορεί να φτάσει κανείς να γνωρίσει αλήθειες για τον κόσμο και τον εαυτό του. Και οι αλήθειες αυτές που θα γνωρίσει, υποστηρίζω εγώ, θα είναι αναγκαστικά απόλυτες, αφού όλες οι άλλες θα εξετάζονται αναφορικά με αυτές. Και ο ίδιος απόλυτος θα γίνει και θα ονομάσει τη λογική του απόλυτη λογική. Και αυτές οι αλήθειες θα έρθουν να προστεθούν στην άλλη τη μία απόλυτη αλήθεια που έλεγες για τη συνείδηση της ύπαρξής του, έτσι ώστε πολλές να γίνουν.

Συμφωνείς;



Αν τα στοιχεία/δεδομένα που στηρίζεται η κάθε μία από αυτές τις αλήθειες είναι απόλυτα σωστά και ισχύουν παντού και πάντα χωρίς προϋποθέσεις και αστερίσκους, θα μπορούσε αυτό να ισχύει

Έχεις εντοπίσει κάτι τέτοιο?
Δεν αρκεί η δική σου “πίστη” (ή οποιουδήποτε άλλου) σε κάτι απόλυτα σωστό , αν η αλήθεια αυτή δεν ισχύει παντού και πάντα , και υπο οποιαδήποτε συνθήκη, χωρίς δηλαδή κάποια προϋπόθεση (όπως των “ακίνητων” πρωτονίων για παράδειγμα)

Στην περίπτωση των πρωτονίων – για παράδειγμα – η σχέση τους επιβεβαιώνεται αν δεν κινούνται, και γιαυτό κάνουμε λόγο ΜΟΝΟ, για μια “σχετική” αλήθεια.
Εκτός αυτού δεν ισχύει σε ΟΛΕΣ τις περιοχές του σύμπαντος.

Την έννοια της "απόλυτης" αλήθειας δεν φαίνεται να μπορούν να το καταλάβουν κάποιοι , όσο και να τους το λες.
Μεταξύ αυτών και εσύ


.


Καταρχάς για τα πρωτόνια και τη μεταξύ τους ηλεκτρομαγνητική δύναμη και σχέση, αυτή η δύναμη φαίνεται πως υπάρχει παντού και πάντα, άλλο αν σε κάποιες περιοχές υπάρχουν και άλλες δυνάμεις οι οποίες "καπελώνουν" την ηλεκτρομαγνητική. Σε ποια περιοχή του σύμπαντος λες πως δεν ισχύει; Πώς το ξέρεις αυτό;

Όσο για την απόλυτη αλήθεια, δε φαίνεται να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Και αυτό νομίζω συμβαίνει γιατί εστιάζεις για αλήθεια αποκλειστικά στον κόσμο έξω από εσένα, αφήνοντας έξω τον εαυτό σου και τις συμπεριφορές των ανθρώπων εν γένει. Για παράδειγμα, αν είχα πάει εγώ χτες να δω μια ταινία στο σινεμά, το γεγονός ότι πήγα θα αποτελεί μια απόλυτη αλήθεια για τον κόσμο στον οποίο ζούμε. Κάτι που έγραψε και δε ξεγράφει. Το να πούμε πως εγώ δεν πήγα σινεμά θα ήταν ψέμα, ενώ αντίθετα το να πούμε πως πήγα θα είναι αλήθεια. Και από τη στιγμή που αυτή η αλήθεια ισχύει σε οποιοδήποτε σύστημα αναφοράς, αυτή η αλήθεια είναι μια απόλυτη αλήθεια. Παρομοίως για άλλες συμπεριφορές, σκέψεις και πράξεις ανθρώπων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 17, 2013 10:39 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
markΚαταρχάς για τα πρωτόνια και τη μεταξύ τους ηλεκτρομαγνητική δύναμη και σχέση, αυτή η δύναμη φαίνεται πως υπάρχει παντού και πάντα,


Είσαι σίγουρος πως γνωρίζεις 100% το «παντού και πάντα”?
Και εξηγούμαι!
Για να απαντήσεις αυτή την ερώτηση με τρόπο απόλυτο, θα πρέπει να γνωρίζεις την λογική αυτής της σχέσης, που θα εξηγεί και θα αποκλείει απόλυτα οποιαδήποτε άλλη σχέση.
Αν γνωρίζεις το γιατί, τότε μόνο θα μπορείς να πεις , αν αυτό θα γίνεται παντού και πάντα , και ΜΟΝΟ έτσι, και όχι κάπως διαφορετικά.


Παράθεση:
Για παράδειγμα, αν είχα πάει εγώ χτες να δω μια ταινία στο σινεμά, το γεγονός ότι πήγα θα αποτελεί μια απόλυτη αλήθεια για τον κόσμο στον οποίο ζούμε.



Αυτό είναι ένα μέρος της δικής σου «ιστορίας» ζωής , και μπορεί να είναι αληθές αλά αφορά εσένα και τον κόσμο σου,

Έχουμε διαφορετική αντίληψη του νοήματος της «απόλυτης αλήθειας»
Δεν έχει κανένα νόημα η συνέχιση αυτής της συζήτησης.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2335

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 17, 2013 12:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
markΚαταρχάς για τα πρωτόνια και τη μεταξύ τους ηλεκτρομαγνητική δύναμη και σχέση, αυτή η δύναμη φαίνεται πως υπάρχει παντού και πάντα,


Είσαι σίγουρος πως γνωρίζεις 100% το «παντού και πάντα”?
Και εξηγούμαι!
Για να απαντήσεις αυτή την ερώτηση με τρόπο απόλυτο, θα πρέπει να γνωρίζεις την λογική αυτής της σχέσης, που θα εξηγεί και θα αποκλείει απόλυτα οποιαδήποτε άλλη σχέση.
Αν γνωρίζεις το γιατί, τότε μόνο θα μπορείς να πεις , αν αυτό θα γίνεται παντού και πάντα , και ΜΟΝΟ έτσι, και όχι κάπως διαφορετικά.


Άσχετα αν εγώ, εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος μπορεί να βρει αυτή τη σχέση που λες, είναι γεγονός πως αυτή η σχέση υπάρχει και είναι και αυτή άλλη μία απόλυτη αλήθεια, η οποία προστίθεται στην άλλη, τη μία και μοναδική του "κάτι" που εσύ, λανθασμένα κατ' εμέ, υποστηρίζεις πως είναι η μόνη απόλυτη αλήθεια.

mark έγραψε:
Για παράδειγμα, αν είχα πάει εγώ χτες να δω μια ταινία στο σινεμά, το γεγονός ότι πήγα θα αποτελεί μια απόλυτη αλήθεια για τον κόσμο στον οποίο ζούμε.


gianiss έγραψε:

Αυτό είναι ένα μέρος της δικής σου «ιστορίας» ζωής , και μπορεί να είναι αληθές αλά αφορά εσένα και τον κόσμο σου,


Μα πώς αφορά μόνο εμένα και τον κόσμο μου από τη στιγμή που αυτό το γεγονός μπορεί να επιβεβαιωθεί και από άλλους;;; Confused Question Δε βρίσκω λογικά αυτά που μου λες!

gianiss έγραψε:

Έχουμε διαφορετική αντίληψη του νοήματος της «απόλυτης αλήθειας»
Δεν έχει κανένα νόημα η συνέχιση αυτής της συζήτησης.



Ε, ρίψασπι! Μην τα παρατάς τώρα που γίνεται ενδιαφέρον!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 18, 2013 12:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:


Ε, ρίψασπι! Μην τα παρατάς τώρα που γίνεται ενδιαφέρον!



Αν η έννοια της “απόλυτης αλήθειας” νοείται διαφορετικά από τους δυο μας, θα πει πως , ή εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις την διαφορά της με την “σχετική αλήθεια” , ή εγώ δεν έχω την ικανότητα να σου δείξω αυτή την τεράστια διαφορά.

Τι νόημα θα είχε βρε συ η συνέχιση μιας τέτοιας συζήτηση , όταν η αυτή η βασική έννοια δεν είναι κατανοητή.

Όσες φορές θα σου επαναλαμβάνω πως “απόλυτο” είναι αυτό που ισχύει ΠΑΝΤΑ, ΠΑΝΤΟΥ και υπό ΟΛΕΣ τις συνθήκες και όρους, ανεξάρτητα ακόμη και αν υπάρχει παρατηρητής να επιβεβαιώσει την ύπαρξή του, εσύ θα επανέρχεσαι και θα με ρωτάς για μυθικά πρόσωπα , φαντασιώσεις, γεγονότα ιστορικά πραγματικά ή φανταστικά και δεν ξέρω τι άλλο σου περάσει από το νού .

Κάθε μια ξεχωριστή περίπτωση μπορεί να είναι ή να μην είναι αλήθεια .
Αν είναι αλήθεια θα είναι “σχετική”
Η δική σου “ιστορία” - κάθε μία στιγμή της – μπορεί να είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ και αληθινή αλλά όμως ανεπανάληπτη, δεν θα ισχύει παντού και πάντα.
Έτσι θα είναι μια “σχετική αλήθεια” που αφορά εσένα σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο , όχι ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ.

Τι να κουβεντιάσουμε πάνω σε αυτό ?

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Επόμενο
Σελίδα 32 από 34

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center