Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΤΟ ΑΠΩΤΕΡΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 41, 42, 43  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 166

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 16, 2010 10:52 am    Θέμα δημοσίευσης: ΤΟ ΑΠΩΤΕΡΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ Απάντηση με Συμπερίληψη

" γιατί ΚΑΤΙ και όχι ΤΙΠΟΤΑ "

Θα παρακαλούσα, όχι αντιπαραθέσεις και πλατειασμούς ρητορικών αντιπαραθέσεων - μόνο συμπιεσμένες προτάσεις και τεκμήρια αν υπάρχουν, απονέμοντας τον ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΕΒΑΣΜΟ στο filosofia.gr

με εκτίμηση προς όλους τους φιλοσόφους και μη : Σωκράτης.
_________________
" εν οίδα οτι τα οίδα ΟΛΑ "
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tesla
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1678

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 16, 2010 1:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γιατί κάτι και όχι τίποτα;Γιατί ζωή και όχι θάνατος;Γιατί ευτυχία και όχι συναισθηματική κενότητα;


Γιατί το ''Κάτι'' είναι ωραίο!


Υ.Γ. Πιστεύω πως η βάση δεδομένων αυτού του σέρβερ δεν χωράει την ανάλυση που πρέπει να κάνουμε για να καταλήξουμε σε μια σοβαρή απάντηση.
_________________
Οι ορθώς φιλοσοφούντες αποθνήσκειν μελετώσι και το τεθνάναι ήκιστα αυτοίς ανθρώπων φοβερόν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 166

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 16, 2010 3:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ε..! και γιατί να υπάρχει το ωραίο ..?
_________________
" εν οίδα οτι τα οίδα ΟΛΑ "
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Wonder
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1234
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 16, 2010 3:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα ήθελα πρώτα να μάθω ....
Γιατί τίποτα και όχι κάτι ?

Πολύς μηδενισμός έχει πέσει
_________________
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 166

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 16, 2010 3:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γιατί με το αντίστροφο δεν θα ήμασταν εδώ να ρωτάμε !
_________________
" εν οίδα οτι τα οίδα ΟΛΑ "
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Wonder
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1234
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 16, 2010 3:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

αααα μάλιστα
Αρχίζω και σε συλλαμβάνω

Γιατί κάτι κι όχι τίποτα λοιπόν........ χμμμ
_________________
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tesla
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1678

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 16, 2010 5:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΣΩΚΡΑΤΗΣ έγραψε:
Ε..! και γιατί να υπάρχει το ωραίο ..?


Τι εννοείς γιατί να υπάρχει το ωραίο;Το ωραίο είναι μια λέξη που έχουμε δημιουργήσει εμείς,και περιγράφει την ψυχική ευφορία,στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Τώρα θα μου πεις γιατί να υπάρχει αυτή η ευφορία,κι εγώ θα σου πω γιατί μπορεί να ήταν απαραίτητη στην εξελικτική πορεία του ανθρώπου να υπάρχουν αυτά που τώρα αποκαλούμε συναισθήματα.

Και γιατί υπάρχει η εξέλιξη θα μου πεις,γιατί οι φυσικοί νόμοι οδηγούν αναγκαστικά στην ύπαρξη αυτής.

Και γιατί να υπάρχουν φυσικοί νόμοι τέτοιοι ώστε να υπάρχει αυτή η φυσική εξέλιξη,θα πεις.Κι εγώ θα σου πω,υποθέτοντας,οτι το σύμπαν διαστέλλεται,εφόσον έχει προηγηθεί η μεγάλη έκρηξη,και μετά συστέλλεται,διαγράφοντας περιοδικό φαινόμενο,έτυχε να υπάρχουν τέτοιες αναλογίες έτσι ώστε να υπάρξει το ηλεκτρόνιο,το πρωτόνιο,το άτομο,το μόριο και η ύλη όπως την βλέπουμε με τα μάτια μας,ανόργανη και μη,άρα να υπάρχουν οι συγκεκριμένοι φυσικοί νόμοι,άρα να υπάρχει και η εξέλιξη των ειδών.

Και γιατί να υπάρχει αυτή η ενέργεια που προκαλεί την μεγάλη έκρηξη,θα πεις.Κι εγώ θα πω,δεν ξέρω!(αν και έχω κάποιες κουλές θεωρίες)
_________________
Οι ορθώς φιλοσοφούντες αποθνήσκειν μελετώσι και το τεθνάναι ήκιστα αυτοίς ανθρώπων φοβερόν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 166

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 16, 2010 6:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

A..Γειάσου ...γιαυτες τις κουλές θεωρίες πασχίζουν όλοι οι σοφολάτρες αιώνες τώρα βρε τεσλα μου ...ρίξε μια στο τραπέζι αν είναι πρόχειρη ...!

Συνήθως πρέπει να τις ρίχνεις ΚΟΥΛΕΣ όπως είπες ...γιατί αν τις φτιασιδώνεις χαλάνε και δεν έχουν απόδειξη οι άτιμες .. Laughing

Πάντως εγω το μπικ μπαν δεν το αποδέχομαι ως μοναδικό γιατί μου οριοθετεί το σύμπαν και μου χαλάει το κάτι... Exclamation
_________________
" εν οίδα οτι τα οίδα ΟΛΑ "
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΧΙΓΙΩΡΓΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 1477
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 3:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν σου αρέσει το ΤΙΠΟΤΑ αγαπητέ μου μπορείς απλά να πρεσβεύεις το ΤΙΠΟΤΑ των μηδενιστών (ψευδο)φιλοσόφων ή πιο σωστά ΣΟΦΙΣΤΩΝ.

Αν σου αρέσει το τίποτα επίσης μπορείς να γευτείς σήμερα μία μερίδα της τροφής του τίποτα, και μην ξεχάσεις να κεράσεις και σε εμάς μια μερίδα.

Το τίποτα λοιπόν είναι η λατρεία των μηδενιστών σοφιστών οι οποίοι του προσδίδουν αξία για να αποκτήσουν και αυτοί αξία καθώς είναι ταυτισμένοι με αυτό.
_________________
Ο μέγιστος καρπός της αυτάρκειας είναι η ελευθερία(Επίκουρος)

ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

http://xigiorge2.blogspot.com/ (Οι πραγματείες μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
steppenwolf
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 1812
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 4:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Eπειδή βάσει των παρατηρήσεων μας στον γύρω μας κόσμο, το κάτι προέρχεται πάντα από το κάτικαι μάλιστα κάτι ομοειδές του ή κάτι που να εμπεριέχει κοινά στοιχεία με αυτό, και ποτέ από το τίποτα.
Εφόσον λοιπόν υπάρχει κάτι , αυτό και μόνο αρκεί ως ένδειξη ότι προέρχεται από κάτι ανάλογο του.
_________________
1. '' Τα πάντα ρει'' - όλα είναι πιθανά!
2. Αντικειμενικά είναι μόνο τα γεγονότα. Σχετικές και πρόσκαιρες οι ερμηνείες τους.
3.Ψυχή = Ο πάντα παρόν πίσω από το πλήθος των εναλασσόμενων τάσεων, στάσεων και απόψεων, βουβός παρατηρητής .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 6:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

steppenwolf έγραψε:

Eπειδή βάσει των παρατηρήσεων μας στον γύρω μας κόσμο, το κάτι προέρχεται πάντα από το κάτι και μάλιστα κάτι ομοειδές του ή κάτι που να εμπεριέχει κοινά στοιχεία με αυτό, και ποτέ από το τίποτα.
Εφόσον λοιπόν υπάρχει κάτι , αυτό και μόνο αρκεί ως ένδειξη ότι προέρχεται από κάτι ανάλογο του.



"Ο Σίβα, επειδή ακριβώς εξασφαλίζει αδιάκοπα την καταστροφή των κόσμων, όπου βασιλεύει η πολλαπλότητα, επιτρέπει να δημιουργούνται και να αναδημιουργούνται πάντοτε. Γι' αυτό τον λατρεύουν παντού σαν την αρχή της συνέχειας της γέννησης, στις μορφές του λίνγκαμ (=φαλλού).
Ενώ ο Βράχμα απλώς έβαλε σε κίνηση το Σύμπαν, ο Σίβα επιτρέπει σ' αυτό το έργο της συνεχούς ανανεώσεως. Και οι άλλοι θεοί αναγνωρίζουν την κεφαλαιώδη σημασία του, όπως δείχνει η παρακάτω ιστορία, όπου ο ίδιος ο Βράχμα διηγείται στους ρίσις:
"Την νύχτα του Βράχμαν, που όλα τα πλάσματα δεν είχαν ξεχωριστεί το ένα από το άλλο, διέκρινα τον μεγάλο Ναραγιάνα, την ψυχή του Σύμπαντος, με τα χίλια πάνσοφα μάτια, που ήταν υπαρκτός και ανύπαρκτος ταυτοχρόνως, νάναι ξαπλωμένος πάνω στα άμορφα Νερά, πάνω στο φίδι του Απείρου με τα χίλια κεφάλια. Θαμπωμένος από την λάμψη του άγγιξα το αιώνιο Ον και το ρώτησα:
"Ποιός είσαι; μίλησε!'
Τότε εκείνος, σηκώνοντας προς εμένα τα νυσταγμένα μάτια του, μάτια λωτού, χαμογέλασε και είπε:
"Καλώς ώρισες παιδί μου, λαμπρέ Κύριε!".
Πειραγμένος απάντησα:
"Πως μπορείς, αναμάρτητε θεέ, να μου φέρεσαι σαν δάσκαλος στον μαθητή του και να με αποκαλείς "παιδί", εμένα που είμαι η αιτία της Δημιουργίας και της Καταστροφής, ο δημιουργός χιλίων συμπάντων, η πηγή όλων όσων υπάρχουν; Γιατί μου λες υβριστικά λόγια;".
Ο Βισνού απάντησε:
"Δεν ξέρεις ότι είμαι ο Ναραγιάνα, ο Δημιουργός, ο Συντηρητής και ο Καταστροφέας των κόσμων, αιώνιο αρσενικό, αθάνατη πηγή και κέντρο του Σύμπαντος; Συ ο ίδιος γεννήθηκες από το άφθαρτο σώμα μου".
Φιλονικούσαμε και οι δυό με πείσμα πάνω από την άμορφη θάλασσα, όταν φανερώθηκε στα μάτια μας ένα θαυμάσιο λίνγκαμ, που λαμποκοπούσε, φλεγόμενη κολόνα, που είχε μια λάμψη σαν από εκατό φωτιές, ικανές να καταστρέψουν το Σύμπαν χωρίς αρχή, χωρίς μέση, χωρίς τέλος, ασύγκριτο, απερίγραπτο. Ο θεϊκός Βισνού, ταραγμένος όπως κι εγώ, μπροστά σ' αυτές τις χιλιάδες φλόγες, μου είπε τότε:
"Πρέπει να αναζητήσουμε την πηγή αυτής της φωτιάς. Εγώ θα κατέβω, εσύ θ' ανέβης, όσο μπορείς!".
Παίρνοντας την μορφή αγριόχοιρου, σαν βουνό με μυτερούς χαυλιόδοντες, μακρύ ρύγχος, ηχηρό μούγκρισμα, κοντά και στερεά πόδια, δυνατός, ακάθεκτος, χύθηκε στα βάθη. Κατέβαινε επί χίλια χρόνια, αλλά δεν βρήκε τη βάση του λίνγκαμ.
Στο μεταξύ μεταμορφώθηκα σε κύκνο κάτασπρο, με φλογερά μάτια, με μεγάλα φτερά, και το τρέξιμό μου ήταν γοργό σαν τον άνεμο και σαν την σκέψη. Ανέβαινα επί χίλια χρόνια να βρω την κορυφή της κολόνας, χωρίς όμως να μπορέσω να την φθάσω.
Ξαναγυρνώντας συνάντησα τον μεγάλο Βισνού, που γυρνούσε κι αυτός κουρασμένος και ταραγμένος.
Τότε ο Σίβα στάθηκε μπροστά μας. Δαμασμένοι από την Μάγια του, υποκλιθήκαμε. Από παντού υψωνόταν ο ήχος 'Ομ, αιώνιος και καθαρός. Ο Βισνού του είπε:
"Η φιλονικία μας υπήρξε ευτυχής, ω θεέ των θεών, αφού φανερώνεσαι τώρα σε μας για να βάλεις σ' αυτήν τέλος".
Ο Σίβα απάντησε:
"Είσαι πραγματικά ο δημιουργός, ο συντηρητής και ο καταστροφέας των κόσμων. Παιδί μου, διατήρησε σε αυτόν τον κόσμο την αδράνεια και την κίνηση ταυτοχρόνως. Γιατί εγώ, ανώτατος Κύριος, αδιαίρετος, είμαι οι τρεις: Βράχμα, Βισνού και Σίβα' δημιουργώ, συντηρώ, καταστρέφω".
Ο αδιαχώριστος χαρακτήρας αυτών των διαφορετικών όψεων υπογραμμίζεται και στην εικονογραφία, όχι μόνον με τον Τριμούρτι, αλλά και με άλλες σύνθετες εικόνες.
"

Auge, Gillon, Hollier
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Να σημειωθεί ότι στην Ινδουιστική κοσμογονία, ο Βράχμα μορφοποιεί τον υλικό και τον πνευματικό κόσμο, ο οποίος όμως έχει εκδηλωθεί μέσω του Βράχμαν από το Άτμαν.
Το Βράχμαν και το Άτμαν, ΔΕΝ είναι θεότητες.
Το Βράχμαν παριστά την εκδηλωμένη Συμπαντική υπόσταση ενώ το Άτμαν συμβολίζει το Άπαν Εν ευρισκόμενο σε προεκδήλωτη - Μηδενική - κατάσταση.
Το αντίστοιχο δηλαδή του Αρχαίου Χάους των Ελλήνων και του Ζουρβάν (Απείρου Χρόνου) των Περσών.

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 166

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 8:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν έχεις σκοπό να κάνεις ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ και την ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ...παραβιάζεις ΑΙΣΘΗΤΑ τον κανονισμό του θέματος ( Βλέπε αρχή ...)
Προτείνω να ανοίξεις ένα δικό σου θέμα για το ΧΑΟΣ....
_________________
" εν οίδα οτι τα οίδα ΟΛΑ "
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 9:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


Εν αρχή, ην το χάος ...

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 10:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


Στο κάτω - κάτω, ΑΚΟΜΗ και στην "Παλαιά Διαθήκη" υπάρχουν θαυμάσια ποιητικά κομμάτια, τα οποία απαντούν στο Θέμα:

ΤΟΙΣ πᾶσι χρόνος καὶ καιρὸς τῷ παντὶ πράγματι ὑπὸ τὸν οὐρανόν. 2 καιρὸς τοῦ τεκεῖν καὶ καιρὸς τοῦ ἀποθανεῖν, καιρὸς τοῦ φυτεῦσαι καὶ καιρὸς τοῦ ἐκτῖλαι τὸ πεφυτευμένον, 3 καιρὸς τοῦ ἀποκτεῖναι καὶ καιρὸς τοῦ ἰάσασθαι, καιρὸς τοῦ καθελεῖν καὶ καιρὸς τοῦ οἰκοδομεῖν, 4 καιρὸς τοῦ κλαῦσαι καὶ καιρὸς τοῦ γελάσαι, καιρὸς τοῦ κόψασθαι καὶ καιρὸς τοῦ ὀρχήσασθαι, 5 καιρὸς τοῦ βαλεῖν λίθους καὶ καιρὸς τοῦ συναγαγεῖν λίθους, καιρὸς τοῦ περιλαβεῖν καὶ καιρὸς τοῦ μακρυνθῆναι ἀπὸ περιλήψεως, 6 καιρὸς τοῦ ζητῆσαι καὶ καιρὸς τοῦ ἀπολέσαι, καιρὸς τοῦ φυλάξαι καὶ καιρὸς τοῦ ἐκβαλεῖν, 7 καιρὸς τοῦ ρῆξαι καὶ καιρὸς τοῦ ράψαι, καιρὸς τοῦ σιγᾶν καὶ καιρὸς τοῦ λαλεῖν, 8 καιρὸς τοῦ φιλῆσαι καὶ καιρὸς τοῦ μισῆσαι, καιρὸς πολέμου καὶ καιρὸς εἰρήνης. 9 τίς περισσεία τοῦ ποιοῦντος ἐν οἷς αὐτὸς μοχθεῖ;

Για να μην λένε μερικοί - μερικοί ότι μόνον με την αρχαιοελληνικήν γραμματείαν ενασχολούμεθα' και άλλοι τινές ότι ο "Εκκλησιαστής" μόνον μιζέρια και θλίψη και πεσιμισμό έχει να επιδείξει...

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 166

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 18, 2010 12:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το site ειναι Filosofia.gr ΟΧΙ theology.gr
_________________
" εν οίδα οτι τα οίδα ΟΛΑ "
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 41, 42, 43  Επόμενο
Σελίδα 1 από 43

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center