Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η αγάπη ως ανάγκη
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 4:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: H AGAPH OS ANAGKH Απάντηση με Συμπερίληψη

i agapi telika einai epilogi i einai ena eidos anagkis gia proseggisi tou agathou apo ton anthropo,mia anagki pou antitheta ap tis somatikes eleftheronei ton idio?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 8:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

χμμμ θα προτειμούσα την λέξη έρωτας στην θέση της αγάπης όχι για κανένα άλλο λόγο αλλλά γιατί εκφράζει καλύτερα την φυσική έλξη, και με αυτήν την έννοια το θεωρώ ανάγκη. Η πανέμορφη αυτή λέξη δυστυχώς διαστρεβλώθηκε στο πέρασμα του χρόνου και κατέληξε να σημαίνει την....σεξουαλική επαφή, ενώ πριν η συγκεκριμένη αυτή πράξη ήταν ένα απλό υποσύνολο της λέξης και η ίδια είχε πολύ ευρύτερο περιεχόμενο.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Medousa
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 11:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η άγαπη και ο έρωτας είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους.
Ο έρωτας ΄΄εχει δόση δηλητήριου μέσα του σε αντίθεση με την αγάπη.
Η αγάπη αν υπάρχει για κάποιους λόγους-προυποθεσεις δεν είναι αληθινή.
Αυτός που αγαπά χωρίς λόγους,αγαπά αληθινά.
Δεν παζαρέυει δούνε και λαβείν.Και ούτε είναι τοκογλύφος.
_________________
Θέληση είναι εκείνο που σε υποχρεώνει να νικάς,όταν το λογικό σου ,σου λέει οτι έχασες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 11:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πρώτα, μια διάκριση των εννοιών ανάγκη και αναγκαιότητα. Προσωπικά, καταλαβαίνω ότι μάλλον εννοείς το δεύτερο.

Έστω και από ανάγκη, έστω και ως αναγκαιότητα, όποιος με αγαπήσει θα τον δεχτώ.
Ακόμα καλύτερα όμως, αν με αγαπήσει από επιλογή! Very Happy
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Medousa
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 11:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Nα σε δέχτεί δηλάδη όπως ακριβώς είσαι.Χωρίς κάμια διαθεσή να σε αλλάξει.Χωρίς να σε αγαπά γιατι....Αλλά να σε αγαπά χωρίς γιατί.
_________________
Θέληση είναι εκείνο που σε υποχρεώνει να νικάς,όταν το λογικό σου ,σου λέει οτι έχασες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:01 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

nai kai go etsi skeftomouna oti i agapi exei aksia an einai apo epilogi kai otan vevaia se agapas i se agapoun gi auto pou eisai,omos akousa prin arketo kairo tin idea oti i agapi,me ton oro edo ennoo tin poreia,tin proseggisi pros to agatho(agapao=pao pros to agatho),einai mia psixiki anagki,diladi oti o kathe anthropos teinei pros autin eite to epilegei eite oxi,ki an de to kanei tote arrostainei.milame edo oxi gia ti sxesi metaksi antitheton filon alla genikotera tou atomou me ti zoi.
kai oso paei toso peithomai oti auto akrivos einai,mia zotiki elksi tou agathou stin psixi i to pnevma tou anthropou pou askeitai pera ap ti thelisi mas i tin epilogi mas ktl.
an einai etsi tote oles oi sxeseis tha nai uposuneidita mia ekfrasi autou,petiximeni i mi.ekei pou nomiza oti oi anagkes anikoun mono stin iliki sfaira mou rthe auto edo kai thelo na peisto ki allo... Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:04 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

an einai etsi simainei oti gia na maste igueis prepei na tous agapisoume olous xoris giati... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αχ, θα κλάψω...

Το Φώς της Ζωής λάμπει στην Ψυχή σας...

Αγάπη, Έρωτας... τρυφερά αισθήματα... "αγαπάτε αλλήλους"...

Και φυσικά ο Έρωτας με την ευρύτερη έννοια, όχι όπως "κατάντησε να σημαίνει την σεξουαλική μόνο επαφή"...

"Η πανέμορφη αυτή λέξη δυστυχώς διαστρεβλώθηκε στο πέρασμα του χρόνου και κατέληξε να σημαίνει την....σεξουαλική επαφή"

Ναι κύριοι, ΚΑΤΕΛΗΞΕ, λέει ο ποιητής...

προσέξτε το ρήμα, ΚΑΤΕΛΗΞΕ

Όλη η Χριστιανική υποκρισία, όλο το μίσος του Χριστιανισμού για το σώμα και τον άνθρωπο σε μια προτασούλα...

------------------
"Το μίσος του Χριστιανισμού για τη σαρκική επαφή είναι το κατεξοχήν έγκλημα κατά του Ανθρώπου" Φ. Νίτσε[/quote]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

re si julianous esi de mas pliroforises oti o nitse eipe gia apodoxi oson anagkastika simvainoun kai gia agapi auton?mipos to na iparxeis ston kosmo mazi me allous einai optioonal gia sena?giati an oxi auto pou eipe o dikos sou metafrazetai se agapate allilous....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κανίς, δεν έχεις καμιά σχέση με τον Νίτσε...

Ο Δάσκαλος μίλησε για αγάπη του ελεύθερου ανθρώπου, δηλ. του ανθρώπου άνευ της πλύσης εγκεφάλου που του κανουν Εκκλησίες, μοραλιστές κ.ο.κ. Τότε μόνον μπορεί ο άνθρωπος να αποδεχθεί επιτυέλους τον εαυτό του, όταν δηλ. ειναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να ειναι Άνθρωπος, να ειναι αυτό που ειναι....

Αλίμονο, φυσικά και δεν εννούσε να αγαπάμε τους μαλάκες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

agapite julianous an den apodexteis olous tous allous tous aneleftherous kai de tous agapiseis tha eisai eleftheros kai tha agapas ton kosmo mono se mia kaliva se kapoio vouno.an se valoun omos sti mesi tou dromou i eleftheria sou auti tha dialithei sa sapounofouska giati i agapi gia ton eauto sou tha iperkatapatithei apo ta ipoloipa pou exeis mesa sou gia tous disekatomiria aneleftherous.eleftheria sapounofouska
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 1:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kanis, απλώς επιβεβαιώνεις την βασική αρχή του Νίτσε.

Η ελευθερία δεν είναι για τους μαλάκες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 1:49 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

julianous otan o kosmos ginei ena,otan esi kai oi malakes tha ste ena,opos sou proteinei o daskalos sou,tote tha deis oti iparxei enos eidos apodoxis kai agapis akoma kai gia tin malakia ton ilithion.

edo omos sizitame to an auti i agapi,xristianiki voudistiki i nitseiki gia ton elefthero anthropo kai i anazitisi tis athootitas tou gignesthai,einai epilogi i anagki.giati opos vlepeis oloi gia agapi milane,an kai me diaforetika antikeimena o kathenas.an thes na mas peis ti nomizeis i ti elege o daskalos sou gi auto....allios ksefevgoume
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 8:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι είναι να ζεις; Να ζεις?...σημαίνει να πετας διαρκώς μακριά σου κάθε τι που θέλει να πεθάνει. Να ζεις; σημαίνει να είσαι σκληρός να είσαι ανελέητος για κάθε τι που γερνάει και αδυνατίζει ΜΕΣΑ ΜΑΣ κι ακόμα κι αλλού. Να ζεις.... λοιπόν,σημαίνει να μην λυπάσαι τους ετοιμοθάνατους τους γέρους και τους εξαθλιωμένους; Σημαίνει να δολοφονείς αδιάκοπα; Και όμως ο Γέρο Μωυσής είπε «ού φονεύσης»
Κάποιος θα τοποθετήσει τα κεφαλαία στο μέσα μας και κάποιος άλλος στο ακόμα κι αλλού. Κάποιος τρίτος θα εξαντλίσει όλη του την προσοχή στα ερωτηματικά. Και κάποιος τέταρτος θα βλέπει ότι του κατέβει και έτσι όλα μπήκανε στην θέση τους. Το θέατρο μπορεί να συνεχιστεί. Έτσι και ο μηδενιστής θα λέει πως είναι μηδενιστής. Άλλο όνομα του θεάτρου είναι η δυαδικότητα. Ποιός πάει κάτω απ αυτήν; Αυτός είναι ο υπαρξιακός τρόμος. Δηλ το κινούν. Το προς τα που κινεί; Αυτό το δείχνει ο βίος. Όποιοι κάνουν διανοητικά παιχνίδια μπορούν να λέν πως είναι μηδενιστές.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 3:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οπότε, Ouliathis, το "η ελευθερία δεν είναι για τους μαλάκες" θα μπορούσε να εννοηθεί: "οι μαλάκες δεν είναι για την ελευθερία".

Οπότε τίθεται το ερώτημα: "Οι μαλάκες μπορούν να αγαπούν;'

Και αν ναι, τι ή ποιον.

Ας μας εξηγήσει ο Julianus λοιπόν τι αγαπούσε ο δάσκαλός του.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center