Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 4:26 pm Θέμα δημοσίευσης: H AGAPH OS ANAGKH |
|
|
i agapi telika einai epilogi i einai ena eidos anagkis gia proseggisi tou agathou apo ton anthropo,mia anagki pou antitheta ap tis somatikes eleftheronei ton idio? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 8:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμμμ θα προτειμούσα την λέξη έρωτας στην θέση της αγάπης όχι για κανένα άλλο λόγο αλλλά γιατί εκφράζει καλύτερα την φυσική έλξη, και με αυτήν την έννοια το θεωρώ ανάγκη. Η πανέμορφη αυτή λέξη δυστυχώς διαστρεβλώθηκε στο πέρασμα του χρόνου και κατέληξε να σημαίνει την....σεξουαλική επαφή, ενώ πριν η συγκεκριμένη αυτή πράξη ήταν ένα απλό υποσύνολο της λέξης και η ίδια είχε πολύ ευρύτερο περιεχόμενο. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Medousa Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 11:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η άγαπη και ο έρωτας είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους.
Ο έρωτας ΄΄εχει δόση δηλητήριου μέσα του σε αντίθεση με την αγάπη.
Η αγάπη αν υπάρχει για κάποιους λόγους-προυποθεσεις δεν είναι αληθινή.
Αυτός που αγαπά χωρίς λόγους,αγαπά αληθινά.
Δεν παζαρέυει δούνε και λαβείν.Και ούτε είναι τοκογλύφος. _________________ Θέληση είναι εκείνο που σε υποχρεώνει να νικάς,όταν το λογικό σου ,σου λέει οτι έχασες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 11:45 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρώτα, μια διάκριση των εννοιών ανάγκη και αναγκαιότητα. Προσωπικά, καταλαβαίνω ότι μάλλον εννοείς το δεύτερο.
Έστω και από ανάγκη, έστω και ως αναγκαιότητα, όποιος με αγαπήσει θα τον δεχτώ.
Ακόμα καλύτερα όμως, αν με αγαπήσει από επιλογή! _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Medousa Πρύτανης
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 05, 2004 11:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα σε δέχτεί δηλάδη όπως ακριβώς είσαι.Χωρίς κάμια διαθεσή να σε αλλάξει.Χωρίς να σε αγαπά γιατι....Αλλά να σε αγαπά χωρίς γιατί. _________________ Θέληση είναι εκείνο που σε υποχρεώνει να νικάς,όταν το λογικό σου ,σου λέει οτι έχασες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:01 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nai kai go etsi skeftomouna oti i agapi exei aksia an einai apo epilogi kai otan vevaia se agapas i se agapoun gi auto pou eisai,omos akousa prin arketo kairo tin idea oti i agapi,me ton oro edo ennoo tin poreia,tin proseggisi pros to agatho(agapao=pao pros to agatho),einai mia psixiki anagki,diladi oti o kathe anthropos teinei pros autin eite to epilegei eite oxi,ki an de to kanei tote arrostainei.milame edo oxi gia ti sxesi metaksi antitheton filon alla genikotera tou atomou me ti zoi.
kai oso paei toso peithomai oti auto akrivos einai,mia zotiki elksi tou agathou stin psixi i to pnevma tou anthropou pou askeitai pera ap ti thelisi mas i tin epilogi mas ktl.
an einai etsi tote oles oi sxeseis tha nai uposuneidita mia ekfrasi autou,petiximeni i mi.ekei pou nomiza oti oi anagkes anikoun mono stin iliki sfaira mou rthe auto edo kai thelo na peisto ki allo... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:04 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an einai etsi simainei oti gia na maste igueis prepei na tous agapisoume olous xoris giati... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Julianus Πρύτανης
Εγγραφή: 19 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 269
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:26 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αχ, θα κλάψω...
Το Φώς της Ζωής λάμπει στην Ψυχή σας...
Αγάπη, Έρωτας... τρυφερά αισθήματα... "αγαπάτε αλλήλους"...
Και φυσικά ο Έρωτας με την ευρύτερη έννοια, όχι όπως "κατάντησε να σημαίνει την σεξουαλική μόνο επαφή"...
"Η πανέμορφη αυτή λέξη δυστυχώς διαστρεβλώθηκε στο πέρασμα του χρόνου και κατέληξε να σημαίνει την....σεξουαλική επαφή"
Ναι κύριοι, ΚΑΤΕΛΗΞΕ, λέει ο ποιητής...
προσέξτε το ρήμα, ΚΑΤΕΛΗΞΕ
Όλη η Χριστιανική υποκρισία, όλο το μίσος του Χριστιανισμού για το σώμα και τον άνθρωπο σε μια προτασούλα...
------------------
"Το μίσος του Χριστιανισμού για τη σαρκική επαφή είναι το κατεξοχήν έγκλημα κατά του Ανθρώπου" Φ. Νίτσε[/quote] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:34 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
re si julianous esi de mas pliroforises oti o nitse eipe gia apodoxi oson anagkastika simvainoun kai gia agapi auton?mipos to na iparxeis ston kosmo mazi me allous einai optioonal gia sena?giati an oxi auto pou eipe o dikos sou metafrazetai se agapate allilous.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Julianus Πρύτανης
Εγγραφή: 19 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 269
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:37 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανίς, δεν έχεις καμιά σχέση με τον Νίτσε...
Ο Δάσκαλος μίλησε για αγάπη του ελεύθερου ανθρώπου, δηλ. του ανθρώπου άνευ της πλύσης εγκεφάλου που του κανουν Εκκλησίες, μοραλιστές κ.ο.κ. Τότε μόνον μπορεί ο άνθρωπος να αποδεχθεί επιτυέλους τον εαυτό του, όταν δηλ. ειναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να ειναι Άνθρωπος, να ειναι αυτό που ειναι....
Αλίμονο, φυσικά και δεν εννούσε να αγαπάμε τους μαλάκες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 12:45 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
agapite julianous an den apodexteis olous tous allous tous aneleftherous kai de tous agapiseis tha eisai eleftheros kai tha agapas ton kosmo mono se mia kaliva se kapoio vouno.an se valoun omos sti mesi tou dromou i eleftheria sou auti tha dialithei sa sapounofouska giati i agapi gia ton eauto sou tha iperkatapatithei apo ta ipoloipa pou exeis mesa sou gia tous disekatomiria aneleftherous.eleftheria sapounofouska |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Julianus Πρύτανης
Εγγραφή: 19 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 269
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 1:34 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kanis, απλώς επιβεβαιώνεις την βασική αρχή του Νίτσε.
Η ελευθερία δεν είναι για τους μαλάκες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 1:49 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
julianous otan o kosmos ginei ena,otan esi kai oi malakes tha ste ena,opos sou proteinei o daskalos sou,tote tha deis oti iparxei enos eidos apodoxis kai agapis akoma kai gia tin malakia ton ilithion.
edo omos sizitame to an auti i agapi,xristianiki voudistiki i nitseiki gia ton elefthero anthropo kai i anazitisi tis athootitas tou gignesthai,einai epilogi i anagki.giati opos vlepeis oloi gia agapi milane,an kai me diaforetika antikeimena o kathenas.an thes na mas peis ti nomizeis i ti elege o daskalos sou gi auto....allios ksefevgoume |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 8:09 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι είναι να ζεις; Να ζεις?...σημαίνει να πετας διαρκώς μακριά σου κάθε τι που θέλει να πεθάνει. Να ζεις; σημαίνει να είσαι σκληρός να είσαι ανελέητος για κάθε τι που γερνάει και αδυνατίζει ΜΕΣΑ ΜΑΣ κι ακόμα κι αλλού. Να ζεις.... λοιπόν,σημαίνει να μην λυπάσαι τους ετοιμοθάνατους τους γέρους και τους εξαθλιωμένους; Σημαίνει να δολοφονείς αδιάκοπα; Και όμως ο Γέρο Μωυσής είπε «ού φονεύσης»
Κάποιος θα τοποθετήσει τα κεφαλαία στο μέσα μας και κάποιος άλλος στο ακόμα κι αλλού. Κάποιος τρίτος θα εξαντλίσει όλη του την προσοχή στα ερωτηματικά. Και κάποιος τέταρτος θα βλέπει ότι του κατέβει και έτσι όλα μπήκανε στην θέση τους. Το θέατρο μπορεί να συνεχιστεί. Έτσι και ο μηδενιστής θα λέει πως είναι μηδενιστής. Άλλο όνομα του θεάτρου είναι η δυαδικότητα. Ποιός πάει κάτω απ αυτήν; Αυτός είναι ο υπαρξιακός τρόμος. Δηλ το κινούν. Το προς τα που κινεί; Αυτό το δείχνει ο βίος. Όποιοι κάνουν διανοητικά παιχνίδια μπορούν να λέν πως είναι μηδενιστές. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 06, 2004 3:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε, Ouliathis, το "η ελευθερία δεν είναι για τους μαλάκες" θα μπορούσε να εννοηθεί: "οι μαλάκες δεν είναι για την ελευθερία".
Οπότε τίθεται το ερώτημα: "Οι μαλάκες μπορούν να αγαπούν;'
Και αν ναι, τι ή ποιον.
Ας μας εξηγήσει ο Julianus λοιπόν τι αγαπούσε ο δάσκαλός του. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|