Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ε.Μ. Σιοράν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 4:31 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[quote]Θα ήθελα πολύ να μάθω πως γίνεται να αγαπάς την ζωή αποσύροντας την εμπιστοσύνή σου από τους ανθρώπους
Παράθεση:


Ταυτίζεις την ζωή με τους ανθρώπους. Τίποτα πιο σύνηθες. Τίποτα πιο ολοκληρωτικά λάθος, από Νιτσεική σκοπιά.

Αυτή ειναι φυσικά η επιτομή του Χριστιανισμού. Ο άνθρωπος ως κορωνίδα της δημιουργίας, ο άνθρωπος ως το τελειότερο δημιούργημα του Θεού, ο άνθρωπος και ο κόσμος του ως το κέντρο του σύμπαντος κ.ο.κ.

Η πλάκα ειναι ότι αυτή η ταύτιση γίνεται ασυναίθητα. Το οποίο δείχνει πόσο απίστευτα βαθιά στην συνείδησή μας έχει εισδύσει αυτό το ανόητο χριστιανικό μοτίβο.

Ο Νίτσε και ο Σιοράν πάλεψαν ακριβώς για την απελευθέρωση από αυτό τον μύθο.

Ο άνθρωπος δεν ειναι η Ζωή.

Και ναι, μπορώ να αγαπώ, να λατρεύω την ζωή, αλλά όχι τον άνθρωπο.

Το ενδιαφέρον ειναι ότι αυτή τοποθέτηση ειναι βαθύτατα ανθρωπιστική! Υπό την έννοια ότι ζητά έναν καλύτερο, ανώτερο Άνθρωπο.

Όχι έναν άνθρωπο δούλο, έναν άνθρωπο ικέτη, έναν άνθρωπο φοβισμένο, έντρομο μπροστά στον Ιουδαιοχριστιανικό Θεό.

Μεταξίωση όλων των Αξιών Τώρα!, φωνάζει ο Νίτσε. Κρίμα που ειναι τόσο δύσκολο να ακουστεί.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 4:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ταυτίζεις την ζωή με τους ανθρώπους. Τίποτα πιο σύνηθες. Τίποτα πιο ολοκληρωτικά λάθος, από Νιτσεική σκοπιά.

Αυτή ειναι φυσικά η επιτομή του Χριστιανισμού. Ο άνθρωπος ως κορωνίδα της δημιουργίας, ο άνθρωπος ως το τελειότερο δημιούργημα του Θεού, ο άνθρωπος και ο κόσμος του ως το κέντρο του σύμπαντος κ.ο.κ.

Η πλάκα ειναι ότι αυτή η ταύτιση γίνεται ασυναίθητα. Το οποίο δείχνει πόσο απίστευτα βαθιά στην συνείδησή μας έχει εισδύσει αυτό το ανόητο χριστιανικό μοτίβο.

Ο Νίτσε και ο Σιοράν πάλεψαν ακριβώς για την απελευθέρωση από αυτό τον μύθο.

Ο άνθρωπος δεν ειναι η Ζωή.

Και ναι, μπορώ να αγαπώ, να λατρεύω την ζωή, αλλά όχι τον άνθρωπο.

Το ενδιαφέρον ειναι ότι αυτή τοποθέτηση ειναι βαθύτατα ανθρωπιστική! Υπό την έννοια ότι ζητά έναν καλύτερο, ανώτερο Άνθρωπο.

Όχι έναν άνθρωπο δούλο, έναν άνθρωπο ικέτη, έναν άνθρωπο φοβισμένο, έντρομο μπροστά στον Ιουδαιοχριστιανικό Θεό.

Μεταξίωση όλων των Αξιών Τώρα!, φωνάζει ο Νίτσε. Κρίμα που ειναι τόσο δύσκολο να ακουστεί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 3:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ενω εσυ που λες την υπαρξη λαθος δεν την εχεις ταυτισει καθολου με τον ανθρωπο ε? Laughing οχι την ταυτισες και με τη ζουγκλα ξεχασα.

julinus αγορι μου,αντι να ανοιξεις βιβλιο την επομενη φορα βγαλε το πανι απ τον καθρεφτη και κοιταξου λιγο να δεις αν βλεπεις...χτυπα λιγο το κεφαλι σου ρυθμικα με το χερι και προσεξε αν ακους,και δε εννοω τη ακοη του παπαγαλου...ο μονος λογος που κυρηττεις μηδενισμο ειναι για να ξεχωρισεις.δε το καταλαβαινεις οτι για να εισαι μηδεν δε μπορεΙ να θες να εισαι καποιος?δε βλεπεις οτι ο μηδενισμος αντιτασεται στο βλαχοποπολο ακριβως επειδη ο καθενας μεσα απ το δευτερο θελει να ξεχωρισει και θεωρει σημαντικο το εαυτο του?λες στον αλλον οτι εχθρευεται οτι δεν τον βολεβει και μετα λες λαθος τον πονο.κλασικο παραδειγμα ανθρωπου που επειδη του παν τι να κανει νομιζει πως το κανε,ανικανο να αλλαξει τον εαυτο του και ετσι με θεληση ν αλλαξει τον κοσμο.

και αυτος ο ανωτερος ανθρωπος που λες αλλος δεν ειναι απ το βλαχοπουλο οπως το λες που καταφερε να ξεφυγει απ το χωριο του.για να το κανει αυτο ομως πρωτα πρεπει να ανοιξει την πορτα η εστω κανα παραθυρο.μεγαλο κατορθωμα....

ξαναδιαβασε τους αγαπημενους σου λοιπον γιατι τους χρωστας ακομα πολλες πραξεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 5:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καταρχή, kaneis, δεν ειμαι αγόρι σου.

Φυσικά, δεν ειναι κακό να σου αρέσουν τα αγόρια, απλώς ξεκαθαρίζω ότι εγώ δεν ειμαι αγόρι σου.

Τώρα, τα επιχειρήματά σου ειναι καταπέλτης...

Και φυσικά αποδεικνύουν την μεγάλη αλήθεια...

Ότι μια σελίδα Νίτσε η Σοπενχάουερ αρκούν για να διαλύσουν ένα τσούρμο μπουρζόβλαχους...

Τους οποίους, όμως οφέιλουμε να ευχαριστήσουμε...

Ακριβώς επειδή μιλώντας μαζί τους πού και πού...

Ανακαλύπτουμε την αξία και την σημασία της Φιλοσοφίας.

Όσο για τους ίδιους...

Οφείλουμε να τους θυμίσουμε τα σοφά λόγια του Λαού, τον οποίο τόσο εκτιμούν για την απλότητα, την καλοσύνη και την σοφία του...

Ο οποίος λέει ότι....

"Τους μαλάκες πολλοί εμίσησαν, την μαλακία ουδείς".

Για να το λέει αυτό το συλλογικό ασυνείδητο της σοφής Μάζας....

έτσι πρέπει να 'ναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 8:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing tha perimeno pote tha apantiseis.esi omos me to diko sou xaraktira kai oxi na me parapempseis pali se vivlio etsi?de mporei na sinexiseis mia zoi na kaneis kolaz oson diavases,kai asximo malista.

oso gia to agoraki mou itan eironiko os pros ti thilikotita tis simperiforas sou akoma kai se ena foroum,ena egoistiko koritsaki pou niothei adikimeno ap ti zoi.kai meta lege mou esu oti den exeis to xristianiko oti eisai to kentro tou kosmou... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 9:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρε συ, τί καπνίζεις?

Διατύπωσες ad hominem επιθέσεις, αναφέρθηκες προσωπικά σε μένα και ΟΧΙ σε αυτά που έγραψα.

Ό,τι έγραψες πιο πάνω, προϊόν αστικού-κρυφοχριστιανικού πανικού μπροστά στην φιλοσοφία του Νίτσε, δεν εμπεριέχουν ούτε ένα επιχείρημα.

Για την ακρίβεια, δεν εισαι καν σε θέση να διαχωρίσεις τον γράφοντα από αυτα που γράφει.

Το θέμα δεν ειναι κάποιος λεει ό,τι λέει "για να ξεχωρίσει". Μπορεί να το κανει και γι' αυτό, μπορεί να το κανει και επειδή βαριέται στην δουλειά του. Το θέμα ειναι ΤΙ είναι αυτά που λέει, ΠΩΣ θα τα αναιρέσεις και με τι ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.

Στην εξελικτική αλυσίδα εισαι πιο πίσω από τον Ουλιάδη, αφού τουλάχιστον αυτός μπερδευόταν ενίοτε και δεν ηξερε αν έπρεπε να επιτεθεί σε μένα ή σε ό,τι έγραφα, αλλά τουλάχιστον μια βασική διάκριση ανάμεσα στα δύο τήν έκανε.

Εσύ, ούτε καν εκεί δεν έχεις φτάσει.

Νομίζεις ότι "ειρωνευόμενος" (ούτως η άλλως η ειρωνία είναι δύσκολο πράγμα, δεν ειναι για τα κυβικά σου) έναν ομιλητή, καταρρίπτεις και αυτά που λέει...

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ! ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ?

Δεν έχετε και το γλεντάω αφάνταστα!!!

Εμπρός, για να δούμε πόσο σκόνη σας κάνε μια αράδα Νίτσε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 9:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και για να μην αποπροσανατολίζεται συνέχεις η συζήτηση με τις προβοκατόρικες ενέργειες του Iason που χάνει την υπομονή του και του Kaneis που ψάχνει το αγόρι του, να επαναλάβουμε το θεμελιώδες ερώτημα, γνωστό και ως "σφυρί του Νίτσε"...

Γιατί να υπάρχει ο,τιδήποτε και όχι μάλλον τίποτα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 9:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

re julianous s auta pou les den exo na antiriso kati.oti sou kano esena prosopika epithesi(tora na sou zitaei kaneis logariasmo gi auta pou grafeis esi to les epithesi)einai giati ap auta pou les katalavainei kaneis oti de ksereis ti einai auto pou grafeis.den to xeis piasei to antikeimeno sou.kai s auto ta epixeirimata einai strammena oxi sta logia tou nitse.s auto leo oti eno les i iparksi einai lathos ap tin alli les na mi tautizoume tin zoi me ton anthropo.auto den einai antifasi?les ston ouliathi oti exthrevetai auto pou den ton volevei kai meta les oti o ponos einai lathos.auto den einai antifasi?
gi auto loipon an kai simfono me osa mas metafereis,de milao gia na skotono tin ora mou opos esi mallon kai me endiaferei ap auta pou les na pareis kapoion karpo kai oxi na milame askopa.an gia sena einai pasatempos pao paso.alloste to eipa oti an exeis kapoio logo pou mou diafevgei pou milas etsi tote ok.koufia logia.
leo kai go simpan os aksioma,einai o einai kai meta tsantizomai an kapoios einai kapos pou de m aresei.paso.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 10:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μόλις επαλήθευσες ό,τι έγραφα...

ΔΕΝ αρκεί να λες "εισαι άσχετος!", "δεν ξέρεις τί λές!", "δεν ισχύουν αυτά που γράφεις!" κ.ο.κ.

Πρέπει να δείξεις ΓΙΑΤΙ δεν ισχύουν, ΓΙΑΤΙ ειναι λάθος. Και αυτό δεν το κάνεις...

Επίσης, η έκφραση "σου ζητάμε τον λογαριασμό" είναι για καφενέδες και μπιιάρδα, όχι για σοβαρή συζήτηση. Αν εχεις κάποιο συγκεκριμένο επιχείρημα που αναιρεί όσα γράφει ο αντίπαλός σου, παράθεσέ το.

Τώρα, λες

"eno les i iparksi einai lathos ap tin alli les na mi tautizoume tin zoi me ton anthropo.auto den einai antifasi?l


Όχι βέβαια.

Μπερδέυσαι επειδή αγνοείς προφανέστατα τον φιλοσοφικό ορισμό της λέξης "αντίφαση", δηλαδή, είσαι άσχετος.

Αλλά, δεν έχω κανένα πρόβλημα ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΘΩ τί είναι η αντίφαση και πώς την ορίζουμε, ώστε να παρεις και κατι απο την κουβέντα μας.


Η αρχή της αντίφασης (principium contradictionis) λέει το εξής. Έστω ένα αντικείμενο (χ) και μια ιδιότητα (y). Σύμφωνα με την αρχή της αντίφασης, δεν είναι δυνατόν ένα αντικείμενο (χ) να έχει και να μην έχει ταυτόχρονα την ίδια ιδιότητα (y). Κατά τον ίδιο τρόπο, μια πρόταση (A) ισχύει μόνο τότε, όταν δεν ισχύει η αντίθετή της, όταν δηλαδή δεν ισύει η πρόταση (~A). Η αρχή της αντίφασης διατυπώθηκε από τον Αριστοτέλη. Συμβολικά, η αρχή της αντίφασης παριστάνεται ως ~(A  ~ A), που σημαίνει: δεν ισχύει, ότι ισχύει συγχρόνως (Α) και μη (Α).

Τώρα, στην προκειμένη περίπτωση, είναι προφανές ότι
α) η ύπαρξη ειναι λάθος
β) η ζωή δεν ταυτίζεται με τον χ, ψ, ω υπάνθρωπο, αλλά με την ιδεατή μορφή του Ελεύθερου, αυτοσυνειδητοποιημενου Ανθρώπου.

Οχι μονον δεν υπαρχει καμια αντίφαση εδώ, αλλά το α) ισχύει επειδή ισχύει το β) και ταναπαλιν. Το ίδιο πράγμα λένε.

Γκά-γκα;

Πάμε παρακάτω.

es ston ouliathi oti exthrevetai auto pou den ton volevei kai meta les oti o ponos einai lathos.auto den einai antifasi?"


Ο υπαρξιστικός πόνος ειναι προϋπόθεση για την συνειδητοποίηση ότι υπάρχουμε, ότι είμαστε.

Ο καθημερινός πόνος του μαζάνθρωπου ειναι πόνος για τους μαλάκες.

Μπερδεύεσαι επειδή για σένα πόνος είναι ο πονόδοντος, η ανεργία κ.ο.κ
Ο πόνος στον οποίο εγώ αναφέρομαι ειναι εκείνος του Νίτσε, του Κίρκεγκωρ, του Σιοράν.

Εχεις πολύ δρόμο ακόμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 10:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

sti leksi kolises etsi?ok na akrivologisoume:to na les ston ouliathi oti exthrevetai oti den ton volevei kai epeita na les tin iparksi lathos kai os epixeirima autou na provaleis ton pono tou zoou i to thanato sou simainei oti kaneis akrivos osa katalogizeis stous allous.auto ennoousa me to antifasi.exeis tin idiotita na les kati gia ton allon eno o monos pou tin kanei eisai esi.eipes tin iparksi lathos epeidi iparxei ponos,figoponos,kai to eipes epeidi o ponos,iparksiakos i mi de s aresei-volevei.allios pes mou giati to pes....mathe me.

les oti se leo asxeto kai les to idio,ipotheteis oti pramata gia na meioseis ton allon ,auto pou toso apexthanesai eisai esi o idios.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 10:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kai gia poion pono milas xreiazetai na paratheso auta pou egrafes ston niko gia tin iparksi i mi tou theou?thimasai otan sou elege oti ton akouse sto tilefono oti esi tou eipes "nai niko esena pire tilefono kai oxi ta peinasmena paidia i tous irakinous".tote theorouses pono auton kai oxi ton iparksiako?meta ap auto arxises na diavazeis sioran mipos?julianous eisai akrivos oti fenesai. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 10:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kατ'αρχήν Julianus, βγάλε αυτή τη μαλακισμένη πανοπλία του φιλόσοφου πολεμιστή με τα σπαθιά τα κοντάρια και τις περικεφαλαίες, που έχει έρθει να τους κάνει σκόνη όλους...
Και σταμάτα να σπας αρχίδια γενικώς γιατί στο τέλος θα μείνεις μόνος σου και θα μονολογάς σα τρελλός...
Πώς γίνεται ρε αδερφέ να συνδυάζεις τόσο ενδιαφέρουσες ιδέες καμμιά φορά με τόση ανωριμότητα προσωπική; Όταν σε διαβάζω μούρχεται στο νου μιά εικόνα. Ένα μικρό παιδί που κρατάει ένα πανέμορφο κομψοτέχνημα από γυαλί και καθώς το βλέπεις να περπατά τόσο ανώριμα και να το κρατά, σου βγαίνει η ψυχή γιατί από στιγμή σε στιγμή λες τώρα θα του πέσει, τώρα θα του πέσει και το κομψοτέχνημα θα γίνει κομμάτια!

Πάμε τώρα στα επιχειρήματα. Ζητάς συνέχεια επιχειρήματα ενώ εσύ δε δίνεις!

Πάντως στο πραπάνω έχεις δίκιο. Και εδώ είμαι μαζί σου. Στο οτι αυτός ο πολιτισμός -με τη βοήθεια του χριστιανισμού- θεωρεί τον άνθρωπο το κέντρο του σύμπαντος. Λες και όλα σ'αυτό το κόσμο έγιναν για τον άνθρωπο και τη δόξα του! Ανάξια αντίληψη που πρέπει επιτέλους να περάσει στα μουσεία της ιστορίας...

Ο άνθρωπος δε διαφέρει από τα υπόλοιπα ζώα -να μη πω όντα- σε τίποτα άλλο πέρα από το οτι είχε τη τύχη να έχει αντικρυστά από τα υπόλοιπα δάχτυλα τον αντίχειρα! Ίσως και μόνο αυτό έφτανε για να δημιουργήσει την διαφορά που βλέπουμε σήμερα. Γιατί πρέπει κάποτε να δώσουμε τα ανάλογα εύσημα και στον μεγαλύτερο σύγχρονο επαναστάτη. Στον Δαρβίνο!
Ναι φίλοι εδώ ο Julianus έχει δίκιο. Ο άνθρωπος θα πρέπει να αποδεχτεί επιτέλους πως δεν έχει καμμία προνομιακή θέση μέσα στο σύμπαν. Πως δεν τον περιμένει καμμιά καλύτερη μοίρα από ότι περιμένει ένα μυρμήγκι...

Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι πώς διαχειρίζεσαι μιά τέτοια επίγνωση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 10:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρίχτε κι αλλά ρίχτε κι άλλα!!

Τέτοια πλάκα δεν υπάρχει αλλού στο δίκτυο...

Αγνά συναισθήματα, αγνές ψυχές, πίστη στον Θεό γενικώς και αορίστως,
αγάπη για τον συνάνθρωπο, κλισαρισμένη συμπεριφορά, αστικά στερεότυπα, κοινοτυπίες και αμπελοφιλοσοφίες, ολίγον new age και Ορθοδοξία...

Ρε σεις, ευχαριστώ τόσο πόλυ! Με είχε φάει η σοβαρότητα! Δεν την άντεχα άλλο!

Very Happy Very Happy Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 11:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μάλιστα. Τώρα μπορώ να πω πως έχω καταλάβει. Οι αυτοκτονίες και τα ρέστα δεν έχουν καμία σχέση με τον Julianus και αυτό κατ αρχήν είναι καλό. Προσπαθεί εδώ δηλ να αναπαράγει στην συμπεριφορά του τις απόψεις του Νίτσε ο οποίος ήθελε να εισαγάγει την αγριότητα της φύσης στην ανθρώπινη κοινωνία, αναγνωρίζοντας φυσικά έτσι την σοφία της, και αυτό ο Νίτσε το έκανε και μάλιστα με τόση ένταση γιατί είχε ως όραμα τον υπεράνθρωπο. Βλάψε με ότι καλύτερο έχεις έλεγε. Και εννοούσε με αυτό πως αυτό είναι που κάνει η φύση. Και η δική μας ατομική ζωή αυτό είναι που κάνει αν σκεφτούμε πόσο έχει στοιχίσει σε βάρος των ζώων και κάθε είδους ζωής στον πλανήτη, πράγμα φυσικά που θα έπρεπε να μεγαλώνει την αίσθηση ευθύνης απέναντι στην ζωή μας. Αυτό που νομίζω δεν κατάλαβε ο Νίτσε ούτε και ο Julianus είναι πως η φύση δεν τους έχει ανάγκη, μιας και ότι είναι να κάνει το κάνει έτσι κι αλλιώς. Η αγριότητα δηλαδή ήταν είναι και θα είναι πάντα εδώ. Δεν χρειαζόμαστε περισσότερη δηλ πήραμε ήδη αρκετά. Όσον αφορά τώρα την κλίμακα της εξελικτικής διαδικασίας στην οποία βρίσκετε ο Ουλιάδης, αυτός δεν ζήτησε να του την καθορίσουν και το θέμα ελάχιστα τον ενδιαφέρει. (Θα γίνω σαν τον Καίσαρα στο τέλος και θα μιλάω σε τρίτο πρόσωπο). Τέλος επειδή δεν βρισκόμαστε στο 1915 αλλά στο 2004, αυτή η επιμονή του να τα ρίχνουμε όλα στην χριστιανική ιδεολογία, να βρίσκουμε δηλ πάντα εξωτερικούς εχθρούς, προσωπικά μου προκαλεί ανεκδιήγητη βαριεστιμάρα και την βρίσκω συνεπώς ανούσια.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 03, 2004 11:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτό που λείπει, λέει ο Νίτσε, και δυστυχως θα λείψει ακόμα περισσότερο από την σκέψη, είναι η ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, η κατα μέτωπον ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ, η ΒΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.

Μεταξίωση όλων των αξιών τώρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
Σελίδα 5 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center