Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ratsismos
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Ti pisteueis gia tin rysi "pas mi Ellin barbaros" ?
Ratsistiko
27%
 27%  [ 6 ]
Ali8es
27%
 27%  [ 6 ]
Den gnwrizw tin rysi
4%
 4%  [ 1 ]
Pragmatiko
4%
 4%  [ 1 ]
Simera pleon, anohto
36%
 36%  [ 8 ]
Σύνολο Ψήφων : 22

Συγγραφέας Μήνυμα
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 23, 2004 3:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η συγκεκριμενη φραση εχει κυριως πολιτικο χαρακτηρα .Εχει να κανει με τη διαφοροποιηση των Ελληνων ,ως προς τους πολιτικους τους θεσμους -δημοκρατικους - και το αστικο τροπο ζωης τους εναντι αλλων εθνων. Μη ξεχαμε οτι οι Ελληνες ,με το εμποριο και τη ναυτιλια τους ταξιδευαν ,και εκαναν συγκρισεις ,σε επιπεδο νοοτροπιας /συμπεριφορας /συναλλαγων /θεσμων στους οποιους βασιζονταν οι συναλλαγες ...........

Αυτο φαινεται κυριως στο Θουκυδιδη .....Δεν νομιζω οτι ειχε να κανει με αισθηση συνεχειας φυλετικου χαρακτηρα .Μην ξεχναμε ειχαμε πολεις -κρατη ,οι οποιες ανταγωνιζονταν και υπερεκτιμουσαν την Αυτονομια τους, ενω την ενοτητα τους την αντιλαμβανονταν σαν ενα πολυχρωμο ψηφιδωτο ,που εμπεριεχει τη διαφορετικοτητα ,και οχι σαν μια αδιασπαστη συνεχεια .Αυτη η εννοια ειναι μαλλον εβραικη .Αυτος που πρεσβευε τετοιες αρχες ηταν ο Φιλιππος ,και ολοι γνωριζουμε ποσο τρομερα αντιπαθης ,ηταν στους Ελληνες .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 481
Τόπος: Νάξος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 23, 2004 8:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παρασκευή,

Η τοποθέτησή σου μου είναι άξια λόγου! Θα ήθελα να σου θέσω όμως μια ερώτηση. Τι πιστεύεις για έναν (πραγματικό αλλά δεν τον αναφέρω) πολιτισμό οποίος έχει

άρτιο εκπαιδευτικό σύστημα, ισχυρότατη τριτοβάθμια εκπαίδευση, πρότυπη οικονομία και τεχνολογία

ΑΛΛΑ

μουσική και ψυχαγωγία σε μηδενικό επίπεδο, άθλιες διεθνής σχέσεις (πολεμικού χαρακτήρα), απρόσωπη κοινωνία χωρίς ιστορία.

Και παραθέτω το κείμενο του iason:

Παράθεση:
Η ουσία δεν είναι τόσο στο τι είμαι, αλλά στο τι θέλω να γίνω. Ο ελληνισμός μου (όπως εγώ αυθαίρετα τον αντιλαμβάνομαι και κατηγορείστε με) θέλω να με ενώνει κι όχι να με χωρίζει από τους άλλους. Το νερό τρέχει αδιάκοπα ΣΤΟ ΑΥΛΑΚΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ούτως ή άλλως, το θέμα μας είναι τι κάνουμε εμείς.


Μιας ιστορίας που έδειξε την φιλία των Ελλήνων με τους βαρβάρους. Η πραγματικότητα μιλάει μόνη της. Ο χρόνος αντίκρισε τη στάση μας στο πέρασμα των αιώνων και το ίδιο θα γίνει. Είναι ξεκάθαρο πως δεν υπάρχει ουδεμία προκατάληψη και δογματισμός με τους συνανθρώπους μας.
_________________
Η βιομηχανία σκοτώνει τη μουσική. Αυτός που αγαπά, και να ελπίζει ξέρει, όλη τη νύχτα πολεμά ξημέρωμα να φέρει.

Παραδοσιακή Μουσική | Ελλάδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΕΚΤΩΡ
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 04 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 95
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 23, 2004 2:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητοι μου φιλοι, επιτρεψτε μου να επιμενω, αλλα και να διευκρινησω ταυτογχρονως .
Η φρασις αυτη οταν ειπωθηκε ειχε (αναποφευκτα) και φυλετικο χαρακτηρα, αλλωστε σε διαστημα πολλων αιωνων πολιτισμος υπηρχε μονο στην Ελλαδα ,εξ ου και θεατρο, αθλητισμος, ιατρικη, φιλοσοφια, πολιτικη, καλλιτεχνια, λογοτεχνια, λογικη, γλυπτικη, αρχιτεκτονικη, ποιηση κλπ ειναι καθαρα Ελληνικα δωρα στην ανθρωποτητα και μη υπαρχοντος αναλογου πολιτισμου πουθενα ,επομενο ηταν οι Ελληνες να 'χωριζουν' τους ανθρωπους σε Ελληνες (πολιτισμενους) και βαρβαρους (απολιτιστους).
Βριθουν τα αρχαια κειμενα περι τουτου, και ενδεικτικως αναφερω:
Ο Πλατων (ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ 262Δ) λεγει ''τ'ανθρωπινον επιχειρησας διχα διελεσθαι γενος διαιρει'' δηλαδη η ανθρωποτης διαιρειται στα ΔΥΟ, ητοι
''το μεν Ελληνικον ως εν απο παντων αφαιρουντες χωρις, συμπασι δε τοις αλλοις γενεσι..βαρβαρον μια κλησει προσειποντες..'' ξεκαθαριζει οτι το μεν ενα γενος ειναι το Ελληνικο το οποιο και αποτελει ενοτητα διακρινομενη απο τα αλλα γενη τα οποια και λαμβανουν μια κοινη ονομασια και αποκαλουνται συνολικως βαρβαροι.
Φυσικα απο τοτε κυλησε πολυ νερο στο αυλακι και πολλοι λαοι (ημιπρωτογονοι τοτε) ανεπτυξαν (τη Ελληνικη βοηθεια παντα..) πολιτισμο -αξιολογοτατο- ενω στην Ελλαδα ειχαμε αλλοτε σταση η και υποχωρηση,αλλοτε καποια σημειωτον αλλα τελικως και παλι με την ανεξαντλητη δυναμη του τουτος ο λαος, γρηγορα επουλωνοντας τις πληγες απο την μακραιωνη τουρκοκρατια (και τα συνεπαγομενα της) και κανοντας απιστευτα αλματα διεκδικει η ετοιμαζεται να διεκδηκησει αν θελετε παλι την πνευματικη πρωτοπορια ...πραγμα καθολου ευκολο ( Η ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ) απο λιγα εκατομμυρια ψυχες ιδιαιτερως δε μετα απο συντριπτικα κτυπηματα που εδεχθη..
Καταληγοντας θα ελεγα (αλλωστε τι αλλο θα μπορουσα να πω οταν γιγαντες του πνευματος εξεφρασθησαν περι τουτου πριν εμου) οτι ΤΟΤΕ ισως δικαιολογημενα ελεγετο, ΣΗΜΕΡΑ ομως με τις υπαρχουσες (διαμορφωμενες) αποστασεις και ισσοροπιες δεν νομιζω οτι θα μπορουσαμε να το πουμε ΕΚΤΟΣ ισως παραφραζοντας το σχηματικως ως 'ΠΑΣ ΜΗ ΒΑΡΒΑΡΟΣ , ΕΛΛΗΝ ΕΙΝΑΙ' .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 23, 2004 4:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μπράβο Έκτορα: ΠΑΣ ΜΗ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΕΛΛΗΝ!
Εντοπίζω τη «διαφωνία» σου στην αντίληψή σου του όρου «γένος». Όταν τότε χρησιμοποιούσαν τον όρο, απέδιδαν και την στενή φυλετική έννοια, καθότι δικαιούνταν εκ των πραγμάτων να το κάνουν, όμως εννοούσαν μόνο αυτό; Κάτι άλλωστε που προκύπτει από τα όσα θέτεις, και συμφωνώ. Εμείς σήμερα κατά πόσο το δικαιούμαστε; ...
Μάλλον υποχρεούμαστε (απέναντι σε αυτή την ίδια μας την ιστορία) να διαμορφώσουμε εμείς άλλου είδους «αποστάσεις». Εκτίμησή μου, ότι θα το πετύχουμε. Το θέμα είναι με τι κόστος. Όχι επειδή εμείς είμαστε οι «μάγκες» της ιστορίας, αλλά επειδή η ιστορία θα μας αναγκάσει. Τα σκληρά καρύδια δε χάνονται.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 23, 2004 11:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το μείζον ερώτημα είναι:
Και γιατί όλοι οι έλληνες του Αγαίου "καμακώνουν" υπερβόρειες σε πρώτη ζήτηση;
Τι βάρβαρα αισθήματα τους πιάνουν;
Τι δεν έγινε σωστό στο Αιγαίο;
Γιατί κοιτάμε αλλού για να δούμε ότι δεν είμαστε σαν τους άλλους;
Γιατί δηλαδή ψάχνουμε να βρούμε την ταυτότητά μας;
Εκτός και αν "μπάζει" νερά.
Τελικά είναι θέμα προσαρμογής. Ο έλληνας προσπαθεί να προσαρμοστεί σε μια μεταβαλλόμενη κατάσταση. Αυτό και μόνο δηλώνει ότι η προσαρμογή δεν τελειώνει ποτέ.
Τώρα, αν κάποιοι θέλουν να "πουλήσουν" μια τυποποιημένη προσαρμογή ως γνήσια ελληνική δεν το κάνουν γιατί είναι γνήσια αλλά για να "πουλήσουν".
Το κέρδος το λαμβάνει αυτός που πουλάει, ό,τι και να είναι αυτό.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 24, 2004 4:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Νομιζω οτι οι συζητησεις περι Ελληνικοτητας /ανωτεροτητατας , και κριτικη καποιων αποψεων ,που παρουσιαζονται ,αποκαλυπτουν μερικες φορες βαρια μεσανυχτα ,ως προς την ταυτοτητα μας .Κατι που αντιστοιχει, στην κριση των κλασικων σπουδων , στον κομπλεξισμο εναντι του αλλοτριου ηθους ,και στην ανασφαλεια που νοιωθουμε στην "επιθεση " απο πολτισιμους .[ευρω/μεταναστες ,που φερουν και μια κουλτουρα ] ...........

Το αστειο ειναι οτι ο Ελληνικος Πολιτισμος -που ειναι ιδεες οπως Δημοκρατια /Νομος /Δικη /Υβρις κοκ - ειναι βαση του Ευρωπαικου .Ο Δαντης ειναι προεκταση του Βιργιλιου και ο Βιργιλιος του Ομηρου .Ο Γκαιτε βασιζεται στον Σαιξπηρ κα ι ο Σαιξπηρ του Αισχυλου.Ο Λουκρητιος πατα στον Επικουρο και ο Ενγκελς σε αυτους ,ο Ελιοτ και ο Καβαφης εχουν παραλληλοι πορεια .Δυστυχως αυτα δεν μας τα διδαξαν ,γιατι επικρατησε ο διδακτικος φορμαλισμος ,που μας μαθαιναν την Δοτικη της αναφορας και την πιστη μεταφραση ......Καποια κενα εμεις τα εχουμε ........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 24, 2004 5:13 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το ζήτημα είναι ότι οι μη έλληνες δεν πλήρωσαν στην Ελλάδα τον ελληνισμό μας! Αντιθέτως εμείς οι έλληνες πληρώνουμε συνέχεια τον βαρβαρισμό τους! Έχουν πνευματικά δικαιώματα για τα πάντα.
Φαντάζομαι όμως πως αν δεν είχαν τα πνευματικά δικαιώματα, σαν φύλο σύκης, δεν θα είχαν τίποτα να δείξουν.
Οι βάρβαροι πουλάνε κάτι τελειωμένο (δήθεν), οι έλληνες πουλάνε πάντα κάτι μισό (όχι δήθεν). Η διαφορά είναι τεράστια. Το βαραβαρικό δεν θα κάνει αυτό που λέει. Το ελληνικό θα κάνει περισσότερα, γιατί ενώ σου λέει ο έλληνας ότι σου δίνει το μισό (να το βλέπεις σαν μισό), στο δίνει σχεδόν όλο.
Μίλησα σαν έλληνας, δηλαδή κάτι έχω αφήσει στην μέση....
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 481
Τόπος: Νάξος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 01, 2004 7:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν υπάρχει άλλος πολιτισμός στον κόσμο. Πρέπει όλοι μας κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε και να κοιτάξουμε την ταυτότητά μας.

Το να κατακτάς τον κόσμο και να του πίνεις στη συνέχεια το αίμα είναι βάρβαρο, (Αρχαία Ρώμη),

Το να λιμοκτονεί ο λαός σου για να χτίσεις πελώριους τάφους νεκρών βασιλιάδων σου είναι άκρως αλαζονικό και βάρβαρο, (Αρχαία Αίγυπτος),

το να έχεις τα καλύτερα πανεπιστήμια στον κόσμο αλλά να γεννάς ζώα, μέσω της τηλεόρασής σου, που κοιτούν μόνο τον εαυτό τους και εκλέγουν προέδρους που σκοτώνουν ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ, είναι βάρβαρο (Η.Π.Α.)

το να σε ενδιαφέρει μόνο η οικονομία σου και ενώ (δεν λέω) βοηθάς γειτονικά κράτη στη συνέχεια χτίζεις πάνω στο 90% της παγκόσμιας οικονομίας που είναι ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ είναι βάρβαρο (Αγγλία),

το να δουλεύει ο λαός σου 16 ώρες τη μέρα και η (παρα)οικονομία της χώρας σου να είναι το πορτοφόλι δισεκατομμυριούχων, είναι βάρβαρο (Ιαπωνία),

το να έχεις κομμουνισμό, ανάπτυξη των ηθών, των τεχνών & του πολιτισμού ΑΛΛΑ στη συνέχεια να κάνεις εμφύλιο, να δείχνεις την ασύστολη τάση σου για κραιπάλη και να σφαγιάζεις το θεσμό της οικογένειας, είναι βάρβαρο, (ΕΣΣΔ),

Δεν αρνούμαι το ότι μέσα από εμφύλιους καταστρέψαμε αγώνες αιώνων αλλά ποτέ εις βάρος άλλου λαού. Τον Σωκράτη τον σκοτώσαμε αλλά όχι γιατί «έκλεψε ένα μήλο"!; Θυσιάστηκε για αυτά που όλοι τώρα προσπαθούμε να αποκτήσουμε από τον καρπό της γνώσης μέσω του Λόγου.

Μερικοί από αυτούς που διαβάζουνε αυτό το κείμενο θα πεθάνουνε κάποια στιγμή. Άλλοι θα θυσιαστούν! Για τους προηγούμενους!; σκεφτείτε με όση ενέργεια μας έχει μείνει, που θα ήμασταν χωρίς τις βαρβαρικές επιρροές. Να θυσιαζόμασταν όλοι για κάτι αρκετά ανώτερο.

Παράθεση:
'Ο κοσμος ειναι η διαστελλομενη Ελλας και Ελλας ειναι ο συστελλομενος κοσμος' ΒΙΚΤΩΡ ΟΥΓΚΩ


Όλοι μπορείτε να φάτε μόνο 2-3 πιάτα φαγητό την ημέρα και να κοιμηθείτε σε ένα μόνο δωμάτιο. Όταν τα εξασφαλίστε αυτά πρέπει να γίνετε και άνθρωποι, να μιλήσετε να τραγουδήσετε, να ερωτευτείτε, να γράψετε, να δημιουργήσετε, να ταξιδέψετε αλλά πάλι θα φάτε 2-3 πιάτα φαγητό την ημέρα και θα κοιμάστε σε ένα μόνο δωμάτιο...

Αφήστε τους εγωισμούς και κοιτάξτε τους εαυτούς σας...
_________________
Η βιομηχανία σκοτώνει τη μουσική. Αυτός που αγαπά, και να ελπίζει ξέρει, όλη τη νύχτα πολεμά ξημέρωμα να φέρει.

Παραδοσιακή Μουσική | Ελλάδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 01, 2004 12:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Άρα vaggo, τους ξένους, τους οικονομικούς μετανάστες, αλλά καικάθε καταρεγμένο, δεν τους βλέπεις ως όντα για δυο τρια πιάτα φαϊ και ένα σπίτι να μένουν. Τους βλέπεις ως ανθρώπους με τα κέφια τους, τις γιορτές τους και τα δράματά τους. Ζεις μαζί τους και αυτό ζητούν τελικά.
Ο Έλληνας δεν είναι αυτός που ξεχωρίζει τους άλλους. Είναι αυτός που τον ξεχωρίζουν οι άλλοι από την μανία του να ζει με όλο τον κόσμο, να θέλει τον κόσμο.
Απο κει βγαίνουν οι ευαισθησίες μας. Όσοι θέλουν να επιβάλλουν το δήθεν ελληνικό χάνουν την δική τους ελληνικότητα. Στους έλληνες δεν ταιριάζει η επιβολή τρόπου ζωής αλλά συμβαίνει με την αποδοχή των ξένων η αφομοίωση οικιοθελώς. Και αυτό γιατί ο ελληνικός τρόπος ζωής είναι αρεστός σε όλους.
Είναι γνωστό ότι ουδέποτε ακούσαμε για το ελληνικό όνειρο. Σε αντίθεση έχουμε ακούσει για το αμερικάνικο. Αυτό και μόνο δηλώνει ότι έλληνας είναι ο πλέον συνδεδεμένος με την πραγματικότητα, δεν χρειάζεται όνειρα για να ζήσει, είναι όλα μπροστά του. Αυτό και μόνο τον κάνει να ζει στην αλήθεια. Αυτή η αληθινή εικόνα του είναι που εκτιμούν οι ξένοι. Από εκεί μαθαίνουν και γίνονται έλληνες.
Στο διάλειμα ο έλληνας κάνει εφευρέσεις. Οι άλλοι κάνουν μόνιμο διάλειμα, φτιάχνουν συνέχεια εφευρέσεις. Έτσι ο έλληνας ζει ενώ οι άλλοι μηχανεύονται τρόπους να ζήσουν.
Οι κακές στιγμές του έλληνα έρχονται απ΄έξω. Όχι από κατατρεγμένους ή μετανάστες αλλά από κάποιους που με μια εφεύρεση νομίζουν ότι βρήκαν το νόημα της ζωής. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι θέμα χρόνου να αποδειχθεί ότι αυτό ήταν ένα διάλειμα. Μετά πάλι γυρνάνε τα πράγματα στον σωστό ρυθμό. Έτσι έχει βγει από παλιά ότι η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει (γιατί το σωστό τρόπο ζωής πάντα τον βρίσκει).
Η ανοργανωσιά του έλληνα είναι αντανάκλαση της τραχύτητας του περιβάλλοντός του. Σε ποο ομαλά περιβάλλοντα είναι ο καλύτερος στην οργάνωση. Το ότι οι έλληνες μπορούν να ζήσουν στην Ελλάδα (σε αυτόν τον τόπο) έχει αποδειχθεί εδώ και χιλιάδες χρόνια. Κάθε ξένος γίνεται έλληνας και ζει σωστά στην χώρα μας.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΕΚΤΩΡ
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 04 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 95
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 01, 2004 12:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μια κοινωνια (αναλογως του πληθυσμου,της εκτασεως και του πλουτου της) μπορει να φιλοξενησει και να βοηθησει μεχρι ενα συγκεκριμενο αριθμο μεταναστων. Τυχον υπερβασις του αριθμου αυτου δημιουργει προβληματα που οδηγουν μοιραια στην συγκρουση . Το προβλημα πολλαπλασιαζεται επικινδυνως οταν η συντριπτικη πλειοψηφια μεταναστων τυγχανει να προερχεται απο γειτονικη χωρα με εχθρικο παρελθον που διατηρει ακομη ακεραιες και σημερα τις βλεψεις της για επεκταση εις βαρος της χωρας που φιλοξενει τα παιδια της...

Νομιζω οτι στα ανωτερω κανεις -εκτος ενος βλακος- δεν μπορει να διαφωνηση αλλα ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΔΙΕΛΑΘΟΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΜΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ (τι περιεργο πραγματι)....και αυτο θα επρεπε να μας φοβιζει..

Οι Ελληνες ουδεποτε υπηρξαν ρατσιστες , ουδεποτε επιτεθησαν -αποτελωντας παγκοσμιως εξαιρεση - σε αλλη χωρα με σκοπο την κατακτηση της (πλην του Μεγαλου Αλεξανδρου ,αλλα εκεινη η εκστρατεια δεν θεωρειται 'κατακτητικη' αλλα αντιθετως 'πολιτιστικη' και 'προληπτικη επιχειρησις' με μονο σκοπο την διαλυση του Περσικου κρατους που παντα επιτιθετο εναντιον της Ελλαδος, αποδειξη δε ειναι οτι οι λαοι που δηθεν 'κατεκτησε' ο τρισμεγιστος Αλεξανδρος ακομη και τωρα τον υμνουν και τον θεωρουν δικο τους..και κανεις εκει ποτε δεν βρεθηκε να τον αποκαλεση κατακτητη και σφαγεα ..παρα μονο στην Ελλαδα..) μα παντοτε υπερασπιστηκαν τον αδυνατο τον κυνηγημενο, τον αδικηθεντα, λογω Ελληνικης παιδειας και φιλοσοφιας. Η ιδιαιτεροτης αυτη της Ελλαδος 'δεν αρεσε/αρεσει' σε πολλους, ΤΡΕΙΣ φορες κοσμοκρατορια η Ελλας μα ποτε δεν δημιουργησε αποικιες ,δεν εστιψε λαους, δεν διεκδικησε ξενη γη και περιουσια, δεν κατεσφαξε και αλλοιωσε ξενους πληθυσμους... γεννησε φως,τεχνες,επιστημες, εδωσε τον ορισμο του ηρωος που θυσαζει και την ιδια του τη ζωη για να προστατεψει τα υψηλα ιδανικα του..ΠΑΣΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΝΑ..ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ; και πως μπορει καποιος να την αφανιση ; Αυτην που επεζησε μακραιωνης σκοταδιστικης κατοχης ; πολεμων,εμφυλιων, ξεριζωμων,πεινας ,φτωχειας αλλα και συνεχων επιθεσεως απο υπερτερες σε αριθμο και εξοπλισμο δυναμεις ; μα μονο κτυπωντας αυτην καθεαυτην την ιστορια της, τα συμβολα της, την γλωσσα της που επιτρεπει πολυπλοκοτερες απο αλλες γλωσσες νοηματικες επεξεργασιες, και τελος της ιδιας της συνοχης της.. τοτε μπορει να εκκλειψει αυτη η ενοχλητικη χωρα απο τα ποδια τους και να διεκδικησουν ετσι αλλες χωρες ελευθερα πια την κληρονομια της...που τοσο πολυ τους δημιουργει συμπλεγματα κατωτεροτητος και τους εμποδιζει το 'θεαρεστο' εργο τους. Μπορει να μην ειμαστε ρατσιστες αλλα σιγουρα δεν ειμαστε και βλακες ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
πορφυρός
Αναπληρωτής


Εγγραφή: 01 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: τσιγγάνος εκ πεποιθήσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 01, 2004 5:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο Γκαίτε έλεγε στο Φάουστ οτι ότι δεν καταλαβαίνουμε το γελοιοπούμε. Οταν δεν καταλαβαίνουμε τον τρόπο που λειτουργούν οι υπόλοιποι λαοί τους θεωρούμε βάρβαρους. Όταν όμως βρίσκουμε κάτι το αληθές ή πραγματικό στη λειτουργία τους το αντιπαραθέτουμε με την ιστορία των Ελλήνων και τελικά το δεχόμαστε γιατί πηγάζει από την ημών παιδεία.
Κάθε λαός έχει την ιδιαιτερότητά του, αυτή η ιδιαιτερότητα πηγάζει δε από τη σημειολογία που του παρουσιάζουν οι άρχουσες τάξεις του και αναγκαστικά κάνει τμήμα του.
Αυτό έγινε και γίνεται με τη σύγχρονη Ελληνική Δημοκρατία: ένας πόλεμος ανάμεσα σε αυτούς που θέλουν να εισάγουν δυτικό πολιτισμό και αυτούς που θέλουν να εξάγουν ελληνικό πολιτισμό. Οι μεν τυφλώνονται από την ανεπάρκεια των Ελλήνων να γίνουν κοινωνοί του δυτικού πολιτισμού και τους ισοπεδώνουν σε ένα πολιτισμικό επίπεδο ημοβαρβαρικό. Οι δε ζούνε σε μία ουτοπία παραφθοράς οτιδήποτε ελληνικού, σε επίπεδο ελληνολαγνείας μάλιστα που ανάγει τον Έλληνα ως πεφωτισμένο κοινωνό της γνώσης και τον ξένο σε βάρβαρο που δεν μπορεί καν να την προφέρει.
Και οι δύο παραπάνω ομάδες θα χρησιμοποιήσουν κάτι που είπε κάποιος 'μεγάλος' -όπως χρησιμοποιεί και ο γραφών στην αρχή- για να κρύψουν τη γυμνή τους ανικανότητα να δώσουν απάντηση σε όλα. Άλλωστε αυτό προτάσει και η σημειολογία τους, εντύπωση του γνωρίζειν.
Και καταλήγω ανίκανος να θεωρήσω αν ο πας μη Ελλην βάρβαρος ισχύει για τους λαούς. Ίσως η απάντηση να βρίσκεται κάπου στη μέση.
Ίσως πάλι ο Έλλην της σημερινής εποχής να είναι ο ασυμβίβαστος στα ήθη που προσφέρουν οι ελίτ και κατασπαράσουν οι λαοί από το Τιμόρ μέχρι τον Άγιο Δομίνικο. Και ο βάρβαρος είναι αυτός που συμβιβάζεται στην ιδέα του υπηκόου.
Προς θεού όμως,ο πολιτισμός δεν είναι στατικός, είναι ρευστός και κυλάει σαν ποτάμι που τίποτα δεν μπορεί να το σταματήσει. Έχει μνήμη και θυμάται, έχει μυαλό και δημιουργεί. Δεν ξεχνάει τι ήταν, προχωρεί μπροστά με βάση την ιστορία και γράφει με τα ίδια μελάνια. Σε διαφορετικές σελίδες πάντα,όχι στις ίδιες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 01, 2004 11:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το πρόβλημα του μεγέθους των εισρεόμενων "μεταναστών" είναι δύσκολο. Και η δυσκολία του έχει να κάνει με την ρίζα του.
Οι ρατσιστές βλέπουν το ζήτημα στη χώρα τους. Οι μετανάστες το βλέπουν από την δική τους χώρα. Στην πράξη το πρόβλημα είναι και στις δυο χώρες.
Το να είναι μια χώρα σε κατάσταση να διώχνει κόσμο είναι ζήτημα όπου λόγο έχουν και οι άλλες χώρες και ιδιαίτερα οι όμορες χώρες.
Γι΄αυτά τα ζητήματα ο ΟΗΕ είναι αρμόδιος.
Για την χώρα μας από την στιγμή που ο μετανάστης την προσεγγίζει, δημιουργείται μια νέα πραγματικότητα στην οποία δεν έχουμε το δικαίωμα να επέμβουμε για να την αλλάξουμε. Διότι αυτό θα απαιτούσε μέτρα κατά των αδυνάμων. Επειδή όμως μέλημα ενός κράτους είναι η στήριξη των αδυνάμων, μια θεμελιώδη αρχή δηλαδή, τυχόν προσπάθεια επίδειξης ανευθυνότητας στο ζήτημα θα ήταν αντίθετο στην αρχή αυτή.
Με ενέργειες της διεθνούς κοινότητας στους τόπους εκκίνησης των μεταναστών, το φαινόμενο μπορεί να ελλατωθεί σε σημείο που δεν θα ενοχλεί. Βεβαίως αυτό θα απαιτήσει κονδύλια, έτσι θα πρέπει να φορολογηθεί κόσμος για αυτό. Έτσι το ζήτημα όπως και να έχει το πράγμα έχει κόστος. Πάντα με την λογική ότι εμείς έχουμε αρχές. Αν θέλουμε να απαρνηθούμε τις αρχές μας τότε ουδείς από μας θα ζήσει για να επιλέξουμε λύση. Θα φαγωθούμε μεταξύ μας! Και θα παραχωρήσουμε τον χώρο μας άδειο προς νέα χρήση.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 481
Τόπος: Νάξος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 02, 2004 2:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ως αφορμή την θέση του ΕΚΤΩΡ και μόνο, θα κάνω μια αναφορά στους βλάκες. Όντας εγώ βλάκας, εν γνώσει μου, βγάζω τον εαυτό μου «από τη μέση» για να δραστηριοποιηθούν οι εξυπνότεροι και αποδοτικότεροι με σκοπό το ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΟΛΩΝ, δηλαδή και εμένα. Εμένα που διαβάζω τώρα αυτό το κείμενο.

Θα προτιμούσα να μην κάνω καμία άλλη τοποθέτηση για το θέμα γιατί αν πω για παράδειγμα στην θέση του bugman

Παράθεση:
...τους ξένους, τους οικονομικούς μετανάστες, αλλά καικάθε καταρεγμένο, δεν τους βλέπεις ως όντα για δυο τρια πιάτα φαϊ και ένα σπίτι να μένουν. Τους βλέπεις ως ανθρώπους με τα κέφια τους, τις γιορτές τους και τα δράματά τους. Ζεις μαζί τους και αυτό ζητούν τελικά.
Ο Έλληνας δεν είναι αυτός που ξεχωρίζει τους άλλους. Είναι αυτός που τον ξεχωρίζουν οι άλλοι από την μανία του να ζει με όλο τον κόσμο, να θέλει τον κόσμο.
Απο κει βγαίνουν οι ευαισθησίες μας. Όσοι θέλουν να επιβάλλουν το δήθεν ελληνικό χάνουν την δική τους ελληνικότητα...


τότε δεν κρατιέμαι να πω πως ΠΟΙΑ ΚΕΦΙΑ; ΠΟΙΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ; ΠΟΙΑ ΔΡΑΜΑΤΑ θα φέρουν οι μετανάστες στους Έλληνες - και συνεχίζεται πάλι ο κύκλος... Ο οποίος ποτέ δεν ανοίγει, γιατί είναι ο κύκλος του Έλληνα.

Πριν την ολοκλήρωση της θέσης μου πρέπει να αναφέρω ότι στην ταινία «Γάμος αλά ελληνικά», το πλουσιοπάροχο σε εδέσματα Ελληνικό σόι είχε ετοιμάσει λαμπρούς αρραβώνες ενώ οι Αμερικάνοι γονείς έφεραν σε αυτό το τσιμπούσι (από γλυκά μέχρι κοκορέτσια και κλαρίνα) ένα ταψί κέικ! Embarassed Δεν λέω, πολιτισμός είναι και το κέικ. Είναι όμως βλάκες. Και όταν και εγώ θα πάω σε μια τέτοια «γιορτή» μόνο με ένα «κέικ» τότε θα έχω βάλει στο χτίσμα του Παρθενώνα απλά μια γλάστρα.

Τέλος οι φλυαρίες και τόσες μέρες περιμένω ΜΙΑ αντί-θέση (για εμένα), από εσάς τους ΕΦΤΑ παρακαλώ που ψηφίσατε ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΕΟΝ ΑΝΟΗΤΟ.

Ελπίζω να με πείσετε, ανυπομονώ να δω τη σκέψη σας και ΓΙΑΤΙ;

Exclamation Ας τοποθετηθούν μόνο αυτοί οι 7 και ας διαβάσουν ξανά τι είπαν οι υπόλοιποι, απλά για να μην επαναλαμβανόμαστε.
_________________
Η βιομηχανία σκοτώνει τη μουσική. Αυτός που αγαπά, και να ελπίζει ξέρει, όλη τη νύχτα πολεμά ξημέρωμα να φέρει.

Παραδοσιακή Μουσική | Ελλάδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 02, 2004 11:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η ψήφος είναι μυστική! Αλλά Vaggo για να στηρίξεις τα του έλληνα όπως τα βλέπεις έθεσες τον έλληνα ως μετανάστη (δείχνοντας την ταινία). Έτσι παρουσιάζεις τον έλληνα μετανάστη διαφορετικού τύπου από τον κάθε άλλο στην Ελλάδα. Στην ουσία δεν σε ενδιαφέρει ο μετανάστης και η σχέση του με το κράτος και τον λαό υποδοχής. Σε ενδιαφέρει μια σταθερή θέση: ο Ελληνικός Πολιτισμός, που φέρουν οι έλληνες όπου και να είναι. Το ερώτημα βεβαίως είναι: Πόσοι έλληνες χρειάζονται για να μετατρέψουν κάθε άλλο πολιτισμό σε ελληνικό;
Μόνο αν αλλάζαμε όλους τους αμερικάνους με έλληνες θα είχαμε στην αμερική ελληνικό πολιτισμό! Γι΄αυτό και πατάμε σε νέα χωράφια σε πολυπολιτισμικά κράτη, υπερεθνικούς πολιτισμούς. Αυτό αναιρεί την έννοια του έθνους. Μιλάμε πια για κρατικές οντότητες και επικράτιες. Γεωγραφικά υπάρχουν και τα ιστορικά τοπωνύμια τα οποία μας προδιαθέτουν "εθνικά" με εκφράσεις του τύπου "ελληνική ύπαιθρος". Μετά από πεντακόσια χρόνια θα υπάρχει ελληνική ύπαιθρος διαφορετική από την σημερινή. Θα είναι ελληνική μόνο λόγο γεωγραφικής θέσης βάσει ιστορίας.
Ο λόγος που μας ώθησε στην σύμπτηξη των εθνοτήτων είναι η επικοινωνία. Ο βάρβαρος είναι ο τύπος που δεν μπορεί να επικοινωνήσει "βαρ-βαρ λέει και δεν επικοινωνούμε". Παν μη έλληνας, δηλαδή παν μη κοινωνός είναι βάρβαρος (μη κοινωνός).
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 02, 2004 11:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το ελληνας σκέφτομαι τι να σημαίνει;
Μια υπόθεση είναι και αυτή: Ελ +ληνός ή Εν+ ληνός. Ο ληνός είναι το φίλτρο το διαχωριστικό στα πατητήρια του οίνου, της σημαντικής ουσίας από το σταφύλι -που περιέχει και τα τσάμπουρα, τα ασήμαντα. Έλληνας είναι ο καθένας που διαχωρίζει το σημαντικό από το μη σημαντικό.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
Σελίδα 5 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center