Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Πως μπορει να οριστει η ελευθερια σημερα???
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 06, 2012 3:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Χάνεις το χρόνο σου να συζητάς με τον Bugman, ΚΛΑΣ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13578
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 07, 2012 11:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ενώ ΚΛΑΣ με τον Opyrgo δεν συζητάς, άρα δεν μπορείς να χάσεις τίποτα μαζί του. Έχει δίκιο ο Opyrgos...απλά είναι εκτός θέματος! Αλλάζει θέμα για να έχει πάντα δίκιο!

Στη θρησκεία μας (ή πολλών από εμάς) ο Αδάμ κάνει λάθος ενώ είναι τέλειο δημιούργημα...και ο Θεός αποφασίζει να τον διώξει από τον Παράδεισο. Θεός και Αδάμ λειτουργούν με αποφάσεις, ή ουσιαστικά όλα λειτουργούν με αποφάσεις. Και όταν πάμε στον μικρόκοσμο, άτομα και σωματίδια γενικότερα, λέμε ότι υπάρχουν δυνάμεις που γίνονται το αίτιο για κάθε συμβάν, και όταν πάμε στον μακρόκοσμο, αστέρια και γαλαξίες, επίσης λέμε ότι υπάρχουν δυνάμεις που γίνονται το αίτιο για κάθε συμβάν, όμως ποιες είναι οι δυνάμεις που μεταξύ αυτών των μεγεθών αλλάζουν τις αποφάσεις μας;

Εδώ το ζήτημα είναι μεγάλο γιατί έχει σημασία αν το αίτιο που μας κάνει να παίρνουμε συγκεκριμένες αποφάσεις βρίσκεται επί ημών ή είναι εκτός, μια ή περισσότερες εξωτερικές επιδράσεις! Και όμως αυτό το θέμα το λύνει ας πούμε ο ιατρός βγάζοντας διάγνωση για το αν ο θύτης ήταν ή όχι "εκτός" εαυτού. Με το σκεπτικό ότι είμαστε "τέλεια" όντα, τότε το αίτιο είναι μια εξωτερική δύναμη, το λιγότερο, ή καλύτερα συνισταμένη δυνάμεων. Με αυτό το σκεπτικό ο κάθε άνθρωπος αποτελεί μια συγκεκριμένη "τελική" σύνθεση δυνάμεων. Ενώ δηλαδή βλέπουμε ξεχωριστούς ανθρώπους, με αυτό το σκεπτικό εξηγούμε πως πίσω από αυτούς υπάρχουν δυνάμεις όπου μεταξύ τους εμφανίζουν συνθέσεις, τους ανθρώπους αυτούς. Αν αυτή η εξήγηση ισχύει τότε σημαίνει πως γεγονότα μπορούν να αλλάξουν ομαδικά πολλούς ανθρώπους οι οποίοι συνδέονται αιτιολογικά με τα γεγονότα αυτά. Έτσι η ιδέα ότι ο άνθρωπος αποφασίζει, ως μόνος και κύριος για το τι θέλει, είναι μια ψευδαίσθηση, και μάλιστα για το ίδιο αίτιο θα υπάρχουν πολλοί που θα θέλουν το ίδιο και το αυτό, πράγμα που για να το αποκτήσουν θα δώσουν μάχες. Με απλά λόγια στο επίπεδο του ανθρώπου υπάρχει μια δύναμη που λέγεται διεκδίκηση. Τέτοια δύναμη δεν υπάρχει στο μικρόκοσμο, ούτε στον μακρόκοσμο! Ο Αδαμ διεκδίκησε το δικό του χώρο, ο Θεός το δικό του Παράδεισο. Η διεκδίκηση δεν έχει ένα βέλος...π.χ. από τον μεγάλο στον μικρό, αλλά διπλό...συμβαίνει παράλληλα και το αντίθετο, ο μικρός να διεκδικεί από τον μεγάλο. Το αποτέλεσμα της διεκδίκησης λογαριάζεται για επιτυχία ή αποτυχία. Η ελευθερία ψευδώς φαίνεται να είναι το να μπορεί κανείς να πετυχαίνει αυτό που θέλει..όταν το θέλει. Πολλοί μπερδεύουν την ελευθερία με την διεκδίκηση, και κατ΄επέκταση με τους αγώνες, τους κοινούς ή συνδικαλιστικούς αγώνες. Η ελευθερία υπάρχει όταν έρχεται δικαίωση για τους αγώνες, με την επιτυχή τους έκβαση.

Ουσιαστική η λέξη ελευθερία σημαίνει έλευση θερισμού...δηλαδή το αποτέλεσμα. Ο ελεύθερος θα δει αποτέλεσμα...ο μη ελεύθερος θα το χάσει, θα του το πάρουν!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΚΛΑΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: ΒΕΡΟΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 09, 2012 1:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εκλεκτέ φίλε Bugman,

το πρόβλημα που συναντούμε με τις αρχαίες μυθολογίες είναι ότι διατυπώνονται σε αλληγορική γλώσσα...

Βέβαια θα πρέπει να σου δηλώσω πως είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός με την Παλαιά Διαθήκη, διότι υιοθετεί έναν Θεό (Γιαχβέ) ο οποίος είναι ιδιαίτερα μοχθηρός και προτρέπει σε μαζικές δολοφονίες...

Τώρα οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης ή είχαν αποκαταστήσει πνευματική επαφή με κάποιον θεό ή δαίμονα των σκοτεινών βασιλείων ή ήταν ψυχικά διεστραμμένοι και φαντασιόπληκτοι...Εν πάσει περιπτώσει είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός με το βιβλίο αυτό...

Βέβαια, ο τρόπος που προσεγγίζεις την ουσία των καταστάσεων, τόσο σε αυτό όσο και στα προηγούμενα μηνύματα σου, δείχνει ότι έχεις ασχοληθεί πολύ σοβαρά με τα θέματα αυτά...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
ΚΛΑΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: ΒΕΡΟΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 09, 2012 2:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:


Στη θρησκεία μας (ή πολλών από εμάς) ο Αδάμ κάνει λάθος ενώ είναι τέλειο δημιούργημα...και ο Θεός αποφασίζει να τον διώξει από τον Παράδεισο. Θεός και Αδάμ λειτουργούν με αποφάσεις, ή ουσιαστικά όλα λειτουργούν με αποφάσεις. Και όταν πάμε στον μικρόκοσμο, άτομα και σωματίδια γενικότερα, λέμε ότι υπάρχουν δυνάμεις που γίνονται το αίτιο για κάθε συμβάν, και όταν πάμε στον μακρόκοσμο, αστέρια και γαλαξίες, επίσης λέμε ότι υπάρχουν δυνάμεις που γίνονται το αίτιο για κάθε συμβάν, όμως ποιες είναι οι δυνάμεις που μεταξύ αυτών των μεγεθών αλλάζουν τις αποφάσεις μας;



Οι θρησκείες δεν μπορούν να ερμηνεύσουν, παρά μόνο στο απειροελάχιστο, κατ' εμέ,τις εκφραζόμενες με αλληγορούμενο τρόπο θείες έννοιες του απείρου, διότι τις δημιούργησαν(τις θρησκείες) άνθρωποι οι οποίοι υπόκεινται, εξαιτίας της περιορισμένης νοήσεως τους(λόγω των αδυναμιών που εμφωλεύουν και μαστίζουν τις ψυχές μας), σε περιορισμένες καταστάσεις...Το περιορισμένο δεν μπορεί να προσδιορίσει μία άπειρη έννοια όπως είναι αυτή του Θεού ή την προσεγγίζει μεν, αλλά μέχρι ενός ορισμένου σημείου κάθε φορά, στο σημείο που της επιτρέπει η διάνοια της...Οπότε, θεωρώ ότι δεν μπορούμε να καθορίσουμε τις πραγματικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά μιας αληθινής θεότητας και εκδηλωμένων λειτουργιών και σκοπιμοτήτων αυτής...(αναφέρομαι στο ανακριβές παράδειγμα που παραθέτουν οι χριστιανοί της αναστάσεως του Ιησού τρείς ημέρες μετά την σταύρωση του και αυτό το γεγονός αποτέλεσε ως μέγιστη απόδειξη της Θεϊκότητας του!)

Οπότε, φίλε Bugman, ίσως προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε θέματα τα οποία ενδεχομένως να τα τοποθετούμε σε λανθασμένη βάση...

Όμως, θα επιδείξουμε θράσος και θα αποπειραθούμε να δώσουμε έστω και μερικές απαντήσεις σε κάποια ερωτήματα...

Η καθημερινή παρατήρηση και επισκόπηση των θεμάτων της φύσης αλλά και των ανθρωπίνων θεμάτων, συμπληρωμένες από συλλογή και διασταυρώσεις απόψεων διαφόρων επιφανών ανδρών του πνεύματος αλλά και της τεχνολογίας, που ανέδειξε η ανθρώπινη ιστορία και φυσικά του δικού μας ατομικού νου, που προσπαθούμε συνεχώς να εξαγνίζουμε απ΄όλα τα σκουπίδια που έχουν επικαθήσει επάνω σε αυτόν, σκουπίδια που έχει απορρίψει η διεφθαρμένη κοινωνία, όλα τα φαινόμενα που παρατηρούμε, η επιστήμη έχει αποδείξει ότι αυτά είναι καταστάσεις που συντελούνται σ΄ ένα συγκεκριμένο χώρο και έχουν κινητοποιηθεί από δυνάμεις οι οποίες είτε βρίσκονται στον ίδιο χώρο που λαμβάνουν τα φαινόμενα αυτά ή βρίσκονται σ΄ένα άλλον <<διαφορετικό>> χώρο, όπου όμως οι δύο αυτοί χώροι επικοινωνούν μεταξύ τους...

Οπότε, δεν μπορεί <<κάτι>> να επηρεάζει ένα άλλο πράγμα, χωρίς να βρίσκονται ουσιαστικά και τα δύο, ταυτοχρόνως στον ίδιο <<χώρο>>...

Εγώ π.χ. φίλε Bugman, σε συναντώ έξω στον δρόμο, σου λέω μια υποτιθέμενη φράση και σε πληγώνω συναισθηματικά...

Ή εσύ βρίσκεσαι στην Ελλάδα, εγώ στην Αμερική, σου λέω τηλεφωνικώς την ίδια υποτιθέμενη φράση και πάλι σε πληγώνω συναισθηματικά...Η Ελλάδα και η Αμερική είναι οι ίδιοι χώροι? Είναι διαφορετικοί χώροι? Ή εγώ είμαι στην Γη(Χιούστον), εσύ σε ένα διαστημόπλοιο που περιφέρεται γύρω από την Γη, επικοινωνούμε, σου λέω την φράση και πάλι σε στεναχωρώ) Εγώ είμαι στον πλανήτη Γη, εσύ...ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ... Είναι διαφορετικοί χώροι? Αναλόγως με ποια δεδομένα θα το ορίσουμε...Από γεωγραφικής πλευράς είμαστε στην άλλη άκρη της Γης(δεν είμαστε στον ίδιο χώρο)...Από πλευράς της τεχνολογίας είμαστε στον...ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ... Δεν ήμαστε εκτός...Είσαι μια δύναμη που μου δίνεις το ερέθισμα και σε επηρεάζω...Εσύ αν και μακριά, εγώ πάλι σε επηρεάζω...

Αλλά αν δεν σήκωνες το τηλέφωνο ή αν δεν επικοινωνούσες ποτέ μαζί μου, τότε ποτέ δεν θα λέγαμε ότι βρισκόμαστε στον ίδιο χώρο...

Οπότε, εμείς είμαστε αυτοί που θα βάζουμε φραγμούς ή θα ρίχνουμε γέφυρες...Έστω και με αυτά τα παραδειγματάκια θεωρώ ουσιαστικά ότι αποδεικνύεται πως βρισκόμαστε στον ίδιο χώρο. Έτσι και όλη η φύση είναι ενιαία και ουσιαστικά είναι ο ίδιος χώρος...

Οπότε Αδάμ και Θεός, αρχικά πράγματι ευρισκόμενοι στον ίδιο <<χώρο>>, αλλά λόγω της μεγάλης διαφοράς έως και απεριόριστης διαφοράς, όσο αφορά στην δυναμικότητα της ύπαρξης των και τις εκδηλωμένες δυνάμεις τους μεταξύ των ανωτέρω δύο προσώπων(εάν προσωποποιήσουμε τον Θεό), σε συνδυασμό με την ελεύθερη βούληση των όντων όπου υπαγορεύεται από τον φυσικό νόμο της Ελευθερίας, ο Αδάμ απομακρύνθηκε από τον Θεό και τον <<χώρο>> του και εισήλθε στον δικό του χώρο...

Ο Θεός πράγματι δημιούργησε τον Αδάμ κατ΄εικόναν και καθ΄ομοίωσιν του, τον έκανε τέλειο κατ΄ουσίαν και είναι η πρωταρχική αιτία της τελειότητας του, αλλά για ολοκληρωθεί και η τελειότητα του θα πρέπει να την εκδηλώσει και ενεργά στον καθολικό <<χώρο>>, αν αναλογιστούμε ότι εκδήλωθηκε μέχρι την ελευθερία του(Πυθαγόρεια αριθμοσοφία-αριθμός 8/αρμονία-αριθμός 9, 0 +00=1, Εν το Παν)...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13578
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 09, 2012 3:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΚΛΑΣ,
Δεν δίνω σημασία στο πόσο σοβαρά ασχολείται κανείς με κάτι, επειδή η σοβαρότητα ανήκει σε μια κλίμακα που ο καθένας την μεγεθύνει 'η την συρρικνώνει όσο θέλει. Σημασία ασφαλώς έχει η επικοινωνία. Όχι απλά να συνυπάρχουμε αλλά να επικοινωνούμε, ώστε τελικά να ορίζουμε την ύπαρξή μας από την δυνατότητα επικοινωνίας. Και αυτό είναι απλό, όπως ο άνθρωπος φυτό δεν μπορεί να επικοινωνήσει και θεωρείται "κλινικά" νεκρός.
Επιπλέον έθεσα ένα ζήτημα, αν και κατά πόσο μπορούμε να δεχτούμε ότι οι φυσικοί νόμοι αποδίδουν φυσικές καταστάσεις, και όπου σε αυτές ο άνθρωπος, για παράδειγμα, δεν μπορεί να είναι "λάθος". Κάνω αναφορά στη θρησκεία, όχι για να προβάλω την θρησκεία, αλλά για να δείξω αυτό το ζήτημα του λάθους-φυσικού, ως προς το πως πολλοί άνθρωποι το δέχονται. Όμως αν δεις στην αρχή αναφέρομαι στη βάση στην οποία κάνουμε συλλογισμούς. Δηλαδή όταν ασχολούμαστε με τα ανθρώπινα λέμε ότι ο άνθρωπος κάνει λάθη. Όταν ασχολούμαστε με τον μικρόκοσμο και το μακρόκοσμο τότε ουδείς φυσικός νόμος...κάνει λάθος. Προφανώς ο άνθρωπος δεν είναι "φυσικός νόμος"..όμως όπως δεχόμαστε ότι για κάθε συμβάν υπάρχει αίτιο, έτσι και σε αυτά που κάνει ο άνθρωπος πρέπει να δεχτούμε ότι υπάρχουν αίτια, και στις δυο περιπτώσεις να τα αναφέρουμε ως δυνάμεις. Συζητάμε όμως για την Ελευθερία. Και αν μπορούμε να φανταστούμε πως η Ελευθερία είναι η μη εξαναγκασμένη απόκριση ενός συστήματος, ή ενός ανθρώπου, τότε στην περίπτωση του ανθρώπου το λάθος, όποια δύναμη του το παρέχει αυτό, φαντάζει μέρος της ελευθερίας του. Όμως ποια ελευθερία θα συζητούσαμε αν ο άνθρωπος γίνονταν παράλογος (το πώς πάλι εμπίπτει στο θέμα των δυνάμεων); Άρα η ελευθερία πρέπει να ακολουθεί μια αρμονία, να δηλώνει ένα σκοπό. Αυτός ο σκοπός εν τέλει μπορεί να είναι ίδιος με κάθε άλλο σκοπό, και μάλιστα να είναι εξίσου "σοβαρός"...Και εδώ επανέρχομαι στην τοποθέτηση στην πρώτη παράγραφο: Η κλίμακα σοβαρότητας διαφέρει από άτομο σε άτομο. Που σημαίνει με απλή λογική ότι οι άνθρωποι είναι διακριτά όντα συνδυασμού διαφορετικών δυνάμεων, που έχουν αρκετές ομοιότητες για να αποτελούν μια ομάδα και να αποκαλούνται με ένα όνομα. Με αυτή τη λογική το λάθος που βλέπει ο ένας στον άλλο δεν είναι παρά απόδειξη της διαφορετικότητας του άλλου. Πώς όμως να ορίσουμε την ελευθερία σε διαφορετικές οντότητες; Αντί να βλέπουμε την κάθε οντότητα ως προς την σχέση της με την κάθε άλλη...μπορούμε να δούμε την οντότητα ως προς την αποτελεσματικότητά της, βάσει της δικής της θέλησης γι΄αυτήν. Ο άνθρωπος που νιώθει ικανοποίηση για αυτά που κάνει είναι πράγματι ένας ελεύθερος άνθρωπος.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13578
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 09, 2012 3:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να προσθέσω και κάτι θεολογικό. Το σπουδαιότερο δεν είναι στο Χριστιανισμό η ανάληψη του Χριστού (όπως αναφέρθηκε παραπάνω από τον ΚΛΑΣ). Γιατί ήταν μια λογική συνέπεια (μέσα στους ορισμούς της). Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η προσαρμογή της θρησκείας στον καθένα μας. Εμφανίζει την "κοινωνία", το μυστήριο όπου όλοι τρώνε το σώμα και πίνουν το αίμα του Χριστού. Ουσιαστικά αυτή η κοινωνία είναι ο σκοπός και όχι το μέσο, το οποίο είναι το απαραίτητο για να πετύχουμε το σκοπό αυτό. Και το μέσο είναι η μετάνοια, δηλαδή να μπορεί κανείς να συνειδητοποιήσει τι από αυτά που έκανε δεν ήταν για το καλό του. Η ζωή του Χριστού δεν φαίνεται να είναι μια ζωή με μετάνοιες. Εδώ είναι το πραγματικό μυστήριο. Η διδασκαλία του Χριστού προκάλεσε μέσω της εκκλησίας που εδραιώθηκε και επανδρώθηκε μετά και μέχρι τις μέρες μας την στροφή στο άτομο ως εκείνο που μπορεί να προσδιορίσει το πώς θα πράττει σωστά για να μπορεί να συμμετέχει στην του Θεού κοινωνία, να μπορεί δηλαδή να προσαρμοστεί σε μια κοινή ζωή με άλλους ανθρώπους...Γιατί αυτό; Γιατί η αλήθεια είναι ότι κάθε άνθρωπος είναι και κάτι ανεξάρτητο όπου ο κάθε άλλος μπορεί να είναι διαμάντι ή σκουπίδι...ανάλογα. Αυτό όμως οδηγεί τον άνθρωπο να ζει σαν ζώο...έτσι η επιδίωξη του ανθρώπου να εναντιωθεί σε αυτήν την αλήθεια, συμβαίνει όταν αυτός φέρνει μια νέα αλήθεια...και αυτή λέγεται η του Θεού Κοινωνία. Ο νέος άνθρωπος, το μωρό..., βαπτίζεται με αρχική κατήχηση...στην είσοδο της εκκλησίας, μετά βαπτίζεται με λάδι και σε κολυμπήθρα για να καθαρίσει, με εξαναγκασμό, και μετά ο Παπάς το θυμιατίζει στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, όπου του δίνει την ελευθερία, (φεύγει ο εξαναγκασμός), να ζήσει όπως θέλει. Ο νονός συμβολίζει το άτομο που συνδράμει στο μεγάλωμα του παιδιού, και δεν είναι ο φυσικός γονιός. Και αυτός ο συμβολισμός είναι συνάμα και μια αλήθεια, ότι το παιδί θα έχει επιρροές από παντού! Όμως το παιδί μετά τη βάπτιση θεωρείται πράγματι άνθρωπος, όχι ότι δεν ήταν, αλλά από τους άλλους που βρίσκονταν εκεί. Ουσιαστικά η βάπτιση γίνεται ως δήλωση προς όλους ότι το παιδί είναι μια ξεχωριστή οντότητα που ακούει σε συγκεκριμένο όνομα.

ΚΑΣ ο Θεός για την θρησκεία είναι όπως και η σημαία για το κράτος. Ουδέποτε η σημαία συνομίλησε με τον άνθρωπο...όμως για τη σημαία έχει χυθεί αίμα, υπό αυτήν έχουν δοθεί εξουσίες, έχουν φυλακιστεί άτομα, έχουν σπουδάσει άτομα, έχουν παρελάσει άτομα! Το ενδιαφέρον μας δηλαδή δεν είναι ο Θεός αλλά η του Θεού Κοινωνία. Όποιος παραβλέπει την κοινωνία...απλά χάνει το καιρό του με κάτι που έχει συμβολική σημασία...ενώ η κοινωνία είναι πραγματική (όπως και στο κράτος, ενώ η η αξία της σημαίας δεν παίζει ρόλο...ενώ η ύπαρξη του κράτους είναι το θεμέλιο της πολιτικής ύπαρξής μας).
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΚΛΑΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: ΒΕΡΟΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 10, 2012 9:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητέ Bugman,

Προφανώς κανείς από εμάς δεν έχει την εξουσία να χαρακτηρίζει κάποιον περισσότερο σοβαρό ή λιγότερο σοβαρό, περισσότερο ευφυή η λιγότερο ευφυή, όπως επίσης
περισσότερο ηθικό ή ανήθικο...( είναι αυτό που λένε μην κρίνεις για να μην κριθείς)

Και αυτό, επειδή τα ανθρώπινα πάθη, οι οποίες αποτελούν τις αδυναμίες της ψυχής μας, όπου κομμάτι της ψυχής μας είναι και η λειτουργία του νου και οι παραγωμένοι εξ΄αυτού στοχασμοί μας, δεν επιτρέπουν σε αυτόν(τον νου) να διεισδύει, ή διεισδύει μεν αλλά μέχρις ενός ορισμένου όπου του επιτρέπει η αδύναμη και εκφυλισμένη διορατικότητα του στα πραγματικά αίτια, που είναι οι νόμοι της φύσης...

Ενώ λοιπόν, υποθέτωντας ότι στην εσωτερική φύση(αιτιατά πεδία) όλα λειτουργούν σύμφωνα με την τέλεια βούληση του δημιουργού, στην εξωτερική όψη της φύσης(φυσικός-αισθητός κόσμος ή κόσμος των φαινομένων), ναι μεν συναντούμε εκδηλώσεις των φυσικών νόμων όμως αυτοί δεν προεκτείνονται σ΄όλες τις κατευθύνσεις αλλά σε περιορισμένα σημεία ή όταν εκδηλώνονται, τα όντα της φύσης καθιστούν αυτούς φλύαρους με αποτέλεσμα να χάνουν και την πραγματική σημασίας τους. Ή ακόμη και όταν εκδηλωθεί από κάποια φυσική ύπαρξη ο πραγματικός φυσικός νόμος, άλλες υπάρξεις δεν θα τον κατανοήσουν λόγω της έλλειψης δύναμης και δεκτικότητας της διάνοιας τους να τον αντιληφθούν, έτσι ώστε αυτή να παρερμηνεύσουν την άπειρη σημασία του, να τον διαστρεβλώσουν σε σημείο που αυτός ο νόμος θα χλευαστεί και φυσικά θα αλλοιωθεί και η πραγματική του σκοπιμότητα...

Αυτό συμβαίνει και με τον νόμο της ελευθερίας...
Θα δώσουμε χαρακτηριστικότερα παραδείγματα...Αυτός που προηγείται του νόμου της ελευθερίας είναι ο φυσικός νόμος της αλληλοεπιδράσεως(σύμφωνα με την πυθαγόρεια αριθμοσοφία συμβολίζεται με τον αριθμό 7)
Η ανατροφή των παιδιών από τους γονείς υπακούει στον φυσικό νόμο της αλληλοεπιδράσεως, όπου κάποιος δίνει τις γνώσεις του και τα ανάλογα υλικά εφόδια σε κάποιον προκειμένου να προσαρμοστεί στο κλίμα του περιβάλλοντος στο οποίο βρίσκεται προκειμένου να επιβιώσει. Ο ισχυρότερος βοηθεί τον ασθενέστερο για να τον μετατρέψει και αυτόν σε ισχυρότερο(Δεν τον καθυποτάσσει όπως βλέπουμε να γίνεται στον κόσμο μας). Αυτόν τον νόμο επίσης, τον βλέπουμε να λειτουργεί και στις εργασιακές σχέσεις, όπου ο εμπειρότερος υπάλληλος, δίνει τα φώτα του στον άπειρο υπάλληλο, προκειμένου ο νεότερος υπάλληλος να <<μάθει>> την δουλειά.

Επίσης, ο νόμος αυτός λειτουργεί και στην αστρολογία.(ασχέτως που πολλοί δεν πιστεύουν σε αυτήν). Όπου ο πλανήτης μας για να δημιουργηθεί, λειτουργήσει και εξελιχθεί, έδωσαν και εξακολουθούν να δίνουν την συνδρομή τους και τα υπόλοιπα ουράνια σώματα, οι πλανήτες, τα αστέρια και φυσικά ο Ήλιος μας...Χωρίς τον Ήλιο, θα υπήρχε ζωή?

Αλλά και η αλληλεπίδραση θα πρέπει να γίνεται με τρόπο που να μην δεσμεύει και να καταπιέζει την άλλη ύπαρξη. Και γι΄αυτό, ακολουθεί μετά ο φυσικός νόμος της ελευθερίας.

Δυστυχώς, βλέπουμε πολλοί γονείς, ότι δεν μένουν μονάχα στην ανατροφή των παιδιών όταν είναι μικρότερα αλλά με κάθε τρόπο προσπαθούν να επιβάλλουν την δική τους θέληση σε σημείο που τα ίδια τους τα παιδιά(ακόμη και όταν ενηλικιώνονται και μπορούν να διεκδικήσουν την ζωή τους) να τα καταπιέζουν και αυτά να γίνονται δυστυχισμένα...Και στην συνέχεια έρχονται και οι άγριες αντιπαραθέσεις...

Εδώ υπάρχει κατάφορη παραβίαση των δικαιωμάτων της ελευθερίας...

Η ελευθερία πάλι δεν είναι... Χάος...
Η ελευθερία σου λέει, ότι μπορείς να μάθεις ότι θέλεις, να πεις ότι θέλεις, να κάνεις ότι θέλεις, αλλά δεν θα μπαίνεις στα χωράφια των άλλων, όταν αυτοί δεν σου το επιτρέπουν...Και εδώ ακολουθεί ο φυσικός νόμος της αρμονίας( αριθμός 9)...

Διότι αν παραβιάστουν αυτά, τότε προκαλείς άσχημες καταστάσεις, οι οποίες υπαγορεύονται και αυτές από αίτια, αρχική αφετηρία των οποίων είναι η Εσωτερική Φύση...

Και ας μην λησμονούμε ότι όλα βρίσκονται μέσα στην Φύση και τίποτα δεν μπορεί να υπάρξει εκτός αυτής...Μέσα σε αυτήν βρίσκεται και το...ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΚΟ...

Επειδή τέθηκε και το θέμα των θρησκειών, θέλω να υπενθυμίσω ότι δεν πρέπει να ξεχνούμε την περίοδο του μεσαίωνα με τις άγριες, βάναυσες και απάνθρωπες τακτικές που χρησιμοποιούσαν οι θρησκείες, με την περίφημη <<ιερά εξέταση>>, τις καρμανιόλες και τις άλλες <<ιερές και θεόπνευστες τιμωρίες>> προκειμένου να εξοντώνουν τους <<άθεους>>, <<άπιστους>>, τις <<μάγισσες>> και όποιον τολμούσε να εκφράσει ακόμη και έστω μια μικρή διαφοροποίηση από τις αρχές της Εκκλησίας(π.χ. Γαλιλαίος όταν δήλωσε ότι η Γη κινείται)...

Επίσης, αν δεν υπήρχε η σκοταδιστική περίοδος του Βυζαντίου, δεν θα ήταν σήμερα επικρατούσα θρησκεία στην Χώρα μας, η ανατολική ορθόδοξη εκκλησία του Χριστού... Διότι εκείνες τις <<λαμπρές περιόδους>>, οι διάφοροι αυτοκράτορες, φρόντιζαν να παρακινούν το φανατισμένο πλήθος και να σφαγιάζουν και να δολοφονούν ολόκληρους πληθυσμούς, οι οποίο δεν ήθελαν να απεμπολίσουν την αρχαία παράδοση τους...
http://alphaomega.pblogs.gr/2010/11/frikta-basanisthria-kai-akrwthriasmoi-sto-byzantio-mono-etsi-tha.html

Ακόμη και αν ο Ιησούς Χριστός ήταν θεός ή έστω πνευματικός Διδάσκαλος, και όλα όσα δίδασκε ήταν θεϊκής φύσεως και προελεύσεως, σε καμία περίπτωση αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν αντιλήπτα από ανθρώπους κύριος πόθος των οποίων ήταν και είναι εξουσία και πλούτος...

Λιαντίνης - Οι θρησκείες θα αφανίσουν τον άνθρωπο.
http://www.youtube.com/watch?v=gZvgrzfQhSs&feature=related

"Αρκετά στο όνομά μου σταυρώσατε το ανθρώπινο γένος!"
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=CRGbHfYK6L4&NR=1

Λιαντίνης - Χριστιανική υποκρισία και παραχάραξη
http://www.youtube.com/watch?v=RIQuMxD3KKQ&feature=relmfu

Διότι, ουσιαστικά οι θρησκείες είναι οικονομικές επιχειρήσεις, οι οποίες αφαίμαξαν και εξακολουθούν να πίνουν το αίμα των πιστών τους, όπου τους συμπεριφέρονται σαν να είναι αγέλη προβάτων αποκαλώντας τους <<ποίμνιο>>, και δεν τις ίδρυσε κανένας θεός παρά μόνο άνθρωποι...

Η περιουσία της Εκκλησίας εις όνομα του Θεού!:
http://www.youtube.com/watch?v=MzBrgNDsiOY

Στέφανος Χίος για παπάδες
https://www.youtube.com/watch?v=ZKvx10UNasM&feature=related
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 20, 2012 3:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Ενώ ΚΛΑΣ με τον Opyrgo δεν συζητάς, άρα δεν μπορείς να χάσεις τίποτα μαζί του.
Φυσικά! Ό,τι άλλο και να κάνει εκτός του να συζητάει μαζί σου κέρδος του είναι!
Αλλά δεν ανησυχώ ιδιαίτερα. Θα το καταλάβει στη συνέχεια όπως τόσοι και τόσοι εδώ μέσα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alkinooos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: kerkura

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 30, 2012 4:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν μπορεί να οριστεί .Δεν μπορεί να εκφραστεί από τους νόμους, τους κανόνες και τα σύνορα .Πόσο δε μάλλον μέσα από τις θρησκείες. Η ελευθερία δεν έχει μορφή,έτσι αυτός που νιώθει πραγματικά ελεύθερος είναι άμορφος,εσώτερος ήλιος...
_________________
Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
ΚΛΑΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: ΒΕΡΟΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 01, 2012 7:49 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

alkinooos έγραψε:
Δεν μπορεί να οριστεί .Δεν μπορεί να εκφραστεί από τους νόμους, τους κανόνες και τα σύνορα .Πόσο δε μάλλον μέσα από τις θρησκείες. Η ελευθερία δεν έχει μορφή,έτσι αυτός που νιώθει πραγματικά ελεύθερος είναι άμορφος,εσώτερος ήλιος...


Σίγουρα, δεν μπορεί η ελευθερία να προσδιοριστεί πραγματικά σε ολόκληρη την έκταση της, τόσο λόγω της άπειρης φύσης και προέλευσης της αφενός και αφετέρου ο ανθρώπινος νους έχει σύνορα...Ακόμη, και αν γίνουν όλες εκείνες οι φιλότιμες και ειλικρινείς προσπάθειες, όπου απεγκλωβίζουν από τις διάφορες δογματικές θεωρίες...

Σχετικά με τις μορφές...Όπως όλες οι αϊδιες ουσίες της φύσης και συνειδήσεις αυτής έχουν μορφή, δηλαδή το μέγεθος και το σχήμα εκείνο, που αποτυπώνονται ή αναπαριστούν αυτές στο φυσικό ή αισθητό ή φαινομενικό πεδίο και διαμέσου αυτών (των μορφών) εκδηλώνουν ή εκφράζονται...Η ελευθερία είναι έκφραση...Και αφού είναι έκφραση, λαμβάνει τελικώς μορφή...Έχει και αυτή το <<σώμα>> της...

Οι μορφές και οι διαιωνίσεις των μορφών, είναι απαραίτητες για την σκοπιμότητα του σύμπαντος και της ατέρμονος αύξησης και εξέλιξης του...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 5686

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 01, 2012 9:51 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

“Ελευθερία για τον Ρωμιό θα πει εάν δεν σφάλω”
“να μην ανέχεται ποτέ κανέναν ποιο μεγάλο”

...... Τάδε έφη Σουρής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alkinooos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: kerkura

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 01, 2012 5:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΚΛΑΣ,επειδή ο κάθε άνθρωπος σκέφτεται διαφορετικά της αποδίδει ανάλογη ερμηνεία,οπότε δεν είναι σταθερά .Είναι δηλαδή θέμα αντί ληψης,όσο τη διευρύνεις τόσο πλησιάζεις στο Νόημα της.Η ελευθερία όπως την αντί λαμβάνομαι είναι ΙΔΕΑ και και ως ΙΔΕΑ δεν είναι χειραγωγήσιμη.Όσο την πλησιάζω τίνω να γίνω άμορφος,δηλαδή Πνεύμα.Αν έχεις διαφορετική ερμηνεία δε σημαίνει πως είμαι λάθος ή εσύ είσαι λαθος ή κάποιος άλλος είναι λάθος ή σωστός...
_________________
Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
ΚΛΑΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: ΒΕΡΟΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 01, 2012 6:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

alkinooos έγραψε:
.Η ελευθερία όπως την αντί λαμβάνομαι είναι ΙΔΕΑ και και ως ΙΔΕΑ δεν είναι χειραγωγήσιμη.


Είναι όμως ενσαρκώσιμη!

alkinooos έγραψε:

Όσο την πλησιάζω τίνω να γίνω άμορφος,δηλαδή Πνεύμα.


Μάλλον τώρα αντιλαμβάνομαι καλύτερα τι θέλεις ακριβώς να πεις...Δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα...Ορισμένα πράγματα είναι...Ανείπωτα...
Και οι φλυαρίες είναι περιττές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Σελίδα 18 από 18

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center