Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 22, 2004 4:46 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι κριμα να ταυτιζουμε τον νου με την λειτουργια του εγκεφαλου και με τον οργανισμο γνωσης.ο νους ειναι η ψυχη του οργανισμου συλληψης και ο ανθρωπος συλλαμβανει με ολο του το ειναι,αισθητικα συναισθηματικα με το σωμα και διαισθητικα με καποιο αλλο μερος του.και ενας ολοκληρωμενος νους εχει σαν σωμα το ειναι που λεμε του ανθρωπου με οργανα συλληψης στα οποια ο εγκεφαλος ειναι απλα καθρευτης,οτι συλλαμβανει δηλαδη ο ανθρωπος το αντανακλα σε σκεψη.εμεις οχι χρησιμοποιουμε το 6%του εαυτου μας,αλλα κοιταζουμε στο 6%του καθρευτη-καθρευτης ισον καθοδικη ροη.
ειμαστε καμπιες με νου.ομως η πεταλουδα καμπια με φτερα δεν ειναι?αυτα τα φτερα μας δωθηκαν για να πεταμε οχι για να κολυμπαμε στη λασπη.η μεταστοιχειοση του πηθικου-καμπιας αρχιζει με την κατανοηση οτι το πεταγμα ειναι στη φυση μας δεν ειναι ονειρο.και αυτο θα αρχισει με την κατανοηση τησ λασπης στην οποια βρισκομαστε,και οπως λεει σωστα ο κουρος οσο πιο πολυ νιωθω μεσα καμπια τοσο τα φτερα δυναμονουν και με πανε ψηλοτερα.οταν νιωσω πεταλουδα τοτε βαζω οριο υψους.
ομως νομιζω ουτε πεταλουδα χωρις καμπια υφισταται ουτε ανθρωπος χωρις πηθικο,οπως ουτε φωτια χωρις ξυλα,σ αυτο τον κοσμο τουλαχιστον.δεν πρεπει να διοξουμε τιποτα,αρκει απλα τα φτερα να αντεξουν να σηκοσουν την καμπια ψηλα,και αν πουμε οτι το υλικο μερος του ανθρωπου-η τσιτα-ειναι το ξυλο τοτε ο ανθρωπος γεννιεται απ την μετατροπη των ενστικτων αισθησεων σε ιδεες μεσω της φλογας του νου.αν πχ την σεξουαλικη μου επιθυμια την υλικη την μετατρεψω μεσω του νου σε ερωτικη επιθυμια ιδεων και την αντιστοιχη ενεργεια τη χρησιμοποιησω για ευρεση αυτων τοτε το ξυλο εγινε οντως φωτια.
αυτο δεν ειναι ανθρωπος?αυτα που του ρχονται απ τον ουρανο να τα κανει υλη και οσα του ρχονται απ την υλη να τα κανει ουρανο,οχι να τα σηκωνει εκει,να τα κανει εδω,οσο γινεται?κι ας αφησουμε να καιμε χωρις ξυλα μετα το θανατο.
πως θα γινει να καταφερουμε να γινει η μεταστοιχειωση?κοιταχτε τη φωτια να καιει.
οσο για το ηθικο κομματι πιστευο ναι οτι καποτε ο ανθρωπος οντως ηταν πεταλουδα και απ την ελλειψη ηθικης πηραν τα μυαλα του αερα και νομισε οτι ηταν θεος,οπως ακριβως η καμπια νομιζει ηδη οτι ειναι πεταλουδα,και ξεπεσε στη σημερινη κατασταση.οποτε καλες ολες οι καυσεις τα φτερα κτλ,οταν ομως δεν αποσκοπουν στην ιδια την αρετη και ηθικη και δεν ειναι απλα μεσο για την εξελιξη αυτης της πλευρας του ανθρωπου ειναι καλυτερα να μεινουμε καμπιες.απ την αλλη ομως δυσκολη η ηθικη στερεοτητα χωρις φτερα.γι αυτο συμφιλιωση.κουρε ειπαμε ο καταπιεστικος βασιλιας εχει να κανει με πολλες εξεγερσεις,βρες και συ ενα τροπο να δαμασεις με αγαπη.οπου αγαπη πορεια προς το αγαθο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 04, 2004 12:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβάζοντας τον Kaneis, (πρόχειρα, δεν έχω το χρόνο που θα ήθελα), προσπαθω να αντιληφθώ τον άνθρωπο του Kaneis.
Βλέπω λοιπόν τι; Να διαχωρίζει το βιομηχάνημα "άνθρωπος" από την αξία "άνθρωπος". Να ξεχωρίζει τη σοκολάτα από το προϊόν σοκολάτα. Στην μια περίπτωση η επιγραφή στο περιτύλιγμα της σοκολάτας λέει: δύναται να καταναλωθεί μέχρι τάδε ημερομηνία, αυτό είναι το προϊόν. Στην άλλη περίπτωση το προϊόν υπόσχεται απόλαυση. Αλλά δεν προσδιορίζει το μέγεθος αυτής. Αυτή είναι η σοκολάτα για κάθε παρόμοιο προϊόν.
Ο άνθρωπος του Kaneis, ξεφεύγει από το περιτύλιγμα "δύναται να ζήσει τόσο, δύναται να φάει αυτό, δύναται να κάνει εκείνο", το προϊόν βιομηχάνημα, και ακολουθεί την ιδέα: Ο άνθρωπος μπορεί να χαρίσει και να χαριστεί. Η ιδιότητα δηλαδή που παραμένει στον Kaneis, στον Bugman σε καθένα μας, χωρίς να λογαριάζουμε τη βιομηχανή μας (σώμα-πνεύμα-ψυχή κατά μια έννοια).
Πως λοιπόν να θέσουμε την ηθική για τον άνθρωπο; Σαν κανόνες συμπεριφοράς της βιομηχανής, του σώματος, του πνεύματος και της ψυχής, ή σαν κανόνες ενεργειών του ανθρώπου; Οι κανόνες αυτοί πρέπει να είναι ανεξάρτητοι σώματος, ψυχής και πνεύματος. Δεν μπορεί να λέμε ότι καλός είναι ο δυνατός σωματικά ή ο δυνατός ψυχικά ή ο δυνατός πνευματικά, αλλά αυτός που προσφέρει και προσφέρεται στον συνάνθρωπό του. Άρα ο οποιοσδήποτε μπορεί να υπαχθεί στους κανόνες ηθικής.
Από που βγαίνει το ηθικό (και το ανήθικο);
Από τις ενέργείες μας σε σχέση με τους άλλους. Όταν οι ενέργειές μας δεν δείχνουν προσφορά τότε είμαστε ανήθικοι!
Αυτά σαν γενικός κανόνας. Μας αρέσει όμως να εξειδικεύουμε. Να μιλάμε για κάθε ενέργεια αν είναι ή όχι ηθική. Το μέτρο το λαμβάνουμε από την συνήθεια, από αυτό δηλαδή που αντιληφθήκαμε χρόνια τώρα. Έτσι είναι η μέθοδος αντίληψης του ανθρώπου. Καταγράφει και αναλύει. Αφού λοιπόνν συγκρίνουμε μια πράξη με μια άλλη "δηλωμένη" ως ηθική, δεν μας ενδιαφέρει να κατανοήσουμε το πώς βγαίνει η αρχική "ηθική" πράξη. Και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουμε ένα απόλυτο κανόνα του τι είναι ηθικό και τι όχι.
Επίσης αυτός είναι ο ίδιος λόγος για να έχουμε αποκλίσεις του τι είναι άνθρωπος, να μιλάμε δηλαδή για τον άνθρωπο του Kaneis, ή του Bugman ή οποιουδήποτε άλλου _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 04, 2004 4:47 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σιγουρα καλος δεν ειναι ο δυνατος,σωματικα η πνευματικα,αλλα για να εισαι καλος θελει δυναμη.πρωτον δυναμη να ερευνισεις και κατ επεκταση να συνειδητοποιησεις αν η αρχικη πραξη ειναι ηθικη και γιατι και δυτερον να προσφερεις οπως λες την πραξη σε καποιον αλλον.πχ το πιο κλασσικο παραδειγμα της <<φιλανθρωπιας>>.ειναι ηθικο να δωσω στο ζητιανο χρηματα η οχι?δε θελει λιγο δυναμη να σκεφτεις οτι αν του δωσεις του δημιουργεις την αναγκη οσων εχουν λεφτα και αρα τον κανεις πιο ανελευθερο ετσι?ασε δε που τ κυριαρχο αισθημα ειναι οικτος λες και εσυ εισαι ανωτερος απ αυτον.κι ομως αυτο ο κοσμος το λεει προσφορα,η οποια οπως λεει και ο νν ειναι καθαρα αποτελεσμα εγωισμου.
υστερα λιγο ακομα δυναμη να μη του τα δωσεις και ακομα πιο πολυ να το χεις στη συμπεριφορα παρα τα αναποφεκτα γιουχαισματα περι αναισθησιας κτλ.ετσι η δυναμη ειναι το πρωτο βημα για μια παραπερα σταθερα ηθικη σταση οπως το πρωτο βημα για σωστη γυμναστικη ειναι να καθαρισεις τη μυτη σου,χωρις σωστη αναπνοη χανει το συστημα,κι ασ μη ειναι καθαυτη γυμναστικη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 07, 2004 5:05 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kaneis, τρία πράγματα διαφορετικά μετέχουν σε μια κατάσταση φιλανθρωπίας και σχετίζονται με την ηθική:
1. Η πράξη - έχει μια ηθική υπόσταση από μόνη της.
2. Ο φιλάνθρωπος - αυτός που προσφέρει
3. Ο βοηθούμενος - αυτός που δέχεται την φιλανθρωπία.
Κατά την πράξη λοιπόν πρέπει να δούμε τα τρία αυτά στοιχεία ξεχωριστά. Το πράγμα που μεταβιβάζεται από τον Α στο Β δεν μπορεί να χαρακτηριστεί φιλανθρωπία, ή αλλιώς, σαν προσφορά του Α στον Β, χωρίς να γίνουν αυτά:
1. Ο Α να θεωρεί σπουδαίο αυτό που δίνει, δηλαδή να γνωρίζει ότι θα το στερηθεί.
2. Ο Β να θεωρεί σπουδαίο αυτό που παίρνει, δηλαδή να γνωρίζει ότι το έχει στερηθεί.
3. Απουσία ανταλλάγματος -διαφορετικά είναι πώληση!
Μόνο τότε έχουμε φιλανθρωπία, δηλαδή προσφορά του Α στον Β.
Ας πούμε λοιπόν ότι αυτός που προσφέρει με τον χαρακτηρισμό της φιλανθρωπίας είναι ηθικός. Ποια είναι η ηθική αυτού που λαμβάνει; _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 09, 2004 4:57 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bug δεν ειμαι ακομα ετοιμος να απαντησω σ αυτο που ρωτησες γιατι για μενα μια κατασταση που πληρει τις προυποθεσεις που ειπες,πχ το να περασω απεναντι τον τυφλο,στερουμαι χρονο και ενεργεια προσφεροντας οραση,ο τυφλος δεχεται αυτην την οραση και δεν υπαρχει ανταλαγμα εκτος απ το ευχαριστω,ειναι μια εντελως ανηθικη κατασταση που μονο φιλανθρωπια δε μπορει να ονομαστει.ο πρωτος απλα δινει μια προσωρινη βοηθεια,χαπακι,προκαλοντας παραλληλα εξαρτηση απ τα χαπακια του αλλου που αν δε μαθει να επιβιωνει μονος του θα ναι παντα εξαρτημενος απ αυτα,σαν να εχεις φαγουρα και αντι να σου δοσω αλοιφη να ρθω να σε ξυσω.δεν ειναι λυση,δεν απελευθερωνει τον αλλον απ την αναγκη του.για μενα και οι δυο ανηθικοι ειναι.αλλα ισως το καταλαβαινω αλλιως απ οτι το ειπες,γι αυτο θελω να το ξεκαθαρισω λιγο ακομα.αν μπορεις βοηθα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouros Πρύτανης
Εγγραφή: 30 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 639 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 12, 2005 10:59 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
georgemaus έγραψε: | Οι ανθρωπολόγοι, μελετώντας φυλές που δεν έχει αγγίξει ακόμη ο πολιτισμός, έφτασαν στο συμπέρασμα, πως και ηθική είχαν, και θρησκευτική αντίληψη και φυλετική συνοχή. Αυτό που τις διαφοροποιούσε από τις πολιτισμένες κοινωνίες, ήταν οτι συνέχιζαν να ζουν σε αρμονία με το περιβάλλον, χωρίς να επιτίθεντο σε αυτό. Και φυσικά δεν είχαν γραφή, παρά προφορικούς κανόνες και μύθους που χάνονταν στην ιστορία των αιώνων. Και φυσικά τα μέλη τέτοιων φυλών, είχανε λόγο στα γενόμενα της φυλής.
Άρα βλέπουμε, πως δεν είναι το να έχεις λόγο το πρόβλημα, αλλά η φυγή από το φυσικό περιβάλλον, η δημιουργία ανθρωποφύσης, και η δημιουργία πόλης-κράτους. Εκεί πάνω στηρίχτηκε η Δύση και φυσικά στον ορθολογισμό των αρχαίων Ελλήνων.
|
Ρομαντική άποψη που υποστηρίζεται από διάφορες οικολογικές και νεοπαγανιστικές ομάδες, αλλά που μάλλον δεν ευσταθεί.
Κάποιες πρωτόγονες φυλετικές κοινωνίες ήταν οικολογικά υγιείς και κάποιες, σίγουρα δεν ήταν.
Κάποιες φυλές πετσόκοβαν, έσφαζαν κι έκαιγαν και κάποιες άλλες ήταν υπεύθυνες για την εξάλλειψη πολλών ζωικών ειδών.
Όπως υποδεικνύει ο Θεοντόρ Ρόστζακ στη "Φωνή της Γης", μια "ιερή" αντιμετώπιση της φύσης με κανέναν τρόπο δεν εγγυάται μια οικολογικά υγιή κοινωνία, παρόλη την παλιομοδίτική άποψη που αρέσκεται να φαντάζεται κάτι τέτοιο.
Πάντοτε σε όλες τις εποχές, οι άνθρωποι, άνδρες και γυναίκες κατέστρεφαν το περιβάλλον τους, κυρίως από απλή άγνοια. Ακόμα και η εξαφάνιση της σεβάσμιας φυλής και κουλτούρας των Μάγιας, οφείλεται στην καταστροφή των δασών που την περιέβαλλαν.
Επομένως ο πολιτισμός ως μια διαδικασία - μεταξύ των άλλων - αύξησης της γνώσης ( ως αποτέλεσμα της ανάδυσης του νου - γλώσσας και της νεοαναδυόμενης επίγνωσης του θανάτου) με κανέναν τρόπο δεν αποτελεί οπιισθοδρόμιση σε σχέση με κάποια μακρινή δήθεν "χρυσή εποχή πνευματικότητας" (που μάλλον δεν υπήρξε ποτέ), δεν αποτελεί δηλαδή μια "αφύσικη", αλλά μια εντελώς "φυσική" εξελικτική διαδικασία και επομένως όταν προσπαθούμε να εδραιώσουμε μια ηθική στάση (π.χ. την περίφημη "επιστροφή στην φύση") βασισμένοι σε τέτοιου είδους πεποιθήσεις, υποπέφτουμε σε μεγάλο σφάλμα (στην λεγόμενη "ρομαντική πλάνη") και ανοίγουμε έτσι (ίσως και χωρίς να το καταλάβουμε) την πίσω πόρτα για την απελεύθέρωση των φυσικών μας εγωιστικών ενστίκτων, ενώ θεωρούμε την υποταγή μας σ'αυτά ως μια ενδεδειγμένη ηθική στάση (μια φυσική δήθεν στάση ζωής), ξεχνώντας ότι κύριο μέλημα της ηθικής είναι να μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από αυτήν ακριβώς την "φυσική στάση ζωής" (που είναι απολύτως εγωκεντρική και αποτελεί μια παλινδρομική κίνηση σε πρότερες και περισσότερ ασυνείδητες καταστάσεις και όχι μια εξέλικτική πορεία για τον homo sapiens).
Στο δίλλημα που ενέσκυψε μετά την καταπίεση της φύσης από τον νου και της δημιουργίας του περίφημου διχασμού νου - σώματος και φύσης - πολιτισμού (τόσο μέσα μας δηλαδή, όσο και έξω μας) απαντάμε με το γνωστό ρομαντικό μοτίβο της "επιστροφής στην φύση" (η οποία θεοποιείται), παραβλέποντας όμως ότι έτσι, όχι μόνο δεν επιλύουμε το πρόβλημα του διχασμού (κάτι τέτοιο απαιτεί την ανάδυση ενός "νέου επιπέδου" που θα συμπεριλαμβάνει στο εσωτερικό του τόσο τον νου όσο και τα φυσικά ένστικτα σε μια αρμονική ολότητα και θα υπερβαίνει και τα δύο), αλλά απλώς το μεταθέτουμε (εκεί που ο "διχασμένος άνθρωπος" καταπίεζε τα φυσικά του ένστικτα, ο "φυσικός άνθρωπος" καταπιέζει τον νου, ή πιο χοντροκομμένα αφού ο νους και η ηθική για να αναπτυχθούν πρέπει να καπιέσουν τα ένστικτα, ας αφεθούμε στα ένστικτα και στις παρορμήσεις εξαλείφοντας τον νου και την "καταπιεστική ηθική" και απο νευρωτικοί άνθρωποι ας γίνουμε υγιή ζώα ξανά - μια και αυτά δεν έχουν νευρώσεις!).
Ουλιάδη μήπως θα μπορούσες να ξαναγράψεις το post που αφορούσε την "ηθική της ησυχίας", μετά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στον server;
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Kouros στις Σαβ Μάρ 12, 2005 10:56 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 12, 2005 8:41 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σβήστηκαν πολλά μηνύματα απ ότι βλέπω από την επίθεση που δέχτηκε το site έτσι ξαναγράφω το δικό μου.
Στον Στράβωνα υπάρχει ένα χωρίο που μας βοηθάει να καταλάβουμε τι περίπου πρέπει να ήταν αυτή η ησυχία στην οποία είχαν μυηθεί κάποιοι όπως ο Παρμενίδης ή ο Εμπεδοκλής. Λέει τα εξής αποκαλυπτικά
«Στο δρόμο που πηγαίνει από τις Τράλλεις στη Νύσα υπάρχει ένα χωριό που ανήκει στους ανθρώπους της Νύσας. Και εκεί, όχι μακριά από την πόλη της Αχάρακα, βρίσκεται το Πλουτώνιον - η είσοδος στον κάτω κόσμο. Υπάρχει μια ιερή περιοχή εκεί, με πολυτελές άλσος, και ένας ναός του Πλούτωνα και της Κόρης, και το Χαρώνιο άντρο (σπήλαιο) που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το άλσος, και είναι θαυμαστό στη φύση του. Γιατί λένε ότι εκείνοι που αρρωσταίνουν και είναι διατεθειμένοι να υποβληθούν στις θεραπευτικές μεθόδους αυτών των δύο θεών, έρχονται εδώ και ζουν για ένα διάστημα στο χωριό μαζί με τους πιο έμπειρους από τους ιερείς. Και αυτοί οι ιερείς ξαπλώνουν και κοιμούνται στο σπήλαιο για λογαριασμό των αρρώστων, και μετά διατάζουν θεραπείες με βάση τα όνειρα που βλέπουν. Οι ίδιοι αυτοί ιερείς επικαλούνται τη θεραπευτική δύναμη των θεών.
Συχνά όμως οδηγούν τους αρρώστους στο σπήλαιο και τους ξαπλώνουν, και μετά τους αφήνουν σε απόλυτη ησυχία, χωρίς καθόλου τροφή για αρκετές μέρες, ακριβώς σαν τα ζώα στη φωλιά (εν φωλεώ). Και μερικές φορές οι νοσηλευόμενοι βλέπουν δικά τους όνειρα, όνειρα τα οποία παίρνουν πολύ στα σοβαρά. Όμως, ακόμη και τότε εξακολουθούν να στηρίζονται στους άλλους, στους ιερείς, για να παίξουν το ρόλο των οδηγών και των συμβούλων και να τους εισαγάγουν στα μυστήρια. Για οποιονδήποτε άλλο ο τόπος αυτός είναι άδυτος (απαγορευμένος) και ολέθριος.»
Έχω αναφέρει στο παρελθόν την λέξη Φώλαρχος που αποδίδονταν στον Παρμενίδη και στους διαδόχους του. Η λέξη αυτή σε σχέση με το παραπάνω κείμενο «ακριβώς σαν τα ζώα στη φωλιά (εν φωλεώ)» μιλάει από μόνη της. Είναι επίσης πολύ διαφωτιστικό ως προς τον τρόπο που πρέπει να ιδωθεί το ποίημα του Παρμενίδη.
Ενδιαφέρον έχει επίσης και το παρακάτω επίγραμμα για τον Εμπεδοκλή που μας δίνει ο Διογένης ο Λαέρτιος
Ήρθε κάποτε ο καιρός Εμπεδοκλή, που εξάγνισες το σώμα σου με την ζωντανή φλόγα
Και μέθυσες με αθάνατη φωτιά από τα δοχεία μίξεως των κρατήρων.
( πύρ από κρατήρων έκπιες αθανάτων)
Δεν θα φτάσω να πω πως πήδησες ηθελημένα στο ρεύμα της Αίτνας
Μόνο πως εγύρευες να εξαφανιστείς και αθέλητα έπεσες
Με αυτό το «δεν θα φτάσω να πω» ο Διογένης μάλλον ψιλοδουλεύει όσους παίρνουν κυριολεκτικά αυτήν την αφήγηση «θανάτου» του Εμπεδοκλή και μιλάει καθαρά για ένα ποτήρι «κρατήρ» του οποίου ρουφάει (έκπιες) το περιεχόμενο ο Εμπεδοκλής και αυτό τον οδηγεί στην αθανασία. Προφανώς πρόκειται για το ίδιο ποτήρι ή δοχείο μίξεως που χρησιμοποίησε ο Ιησούς στον μυστικό δείπνο και που ήταν και αυτός τόσο θεός όσο ο Εμπεδοκλής ή ο Παρμενίδης. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abc Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 1889
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 13, 2005 10:01 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ouliathis έγραψε: | Σβήστηκαν πολλά μηνύματα απ ότι βλέπω από την επίθεση που δέχτηκε το site ...
|
Ήταν (και) αυτό μια κάποια λύση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 13, 2005 8:45 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λύση σε ποιο πρόβλημα, abc; _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abc Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 1889
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 14, 2005 9:16 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | Λύση σε ποιο πρόβλημα, abc; |
1. Αν ξέρεις την απάντηση, δεν ρωτάς!
2. Αν δεν ξέρεις την απάντηση, πάλι δεν ρωτάς!
Επειδή σε θεωρώ έξυπνο άτομο, εκπλήσομαι με την ερώτησή σου - προφανώς ξέρεις την απάντηση.
πάντως εγώ δεν θα σου απαντήσω.
το ότι σβηστήκαν ορισμένες θεματικές, ολόκληρες και όχι μόνο μηνύματα, για μένα είναι ισχυρή ένδειξη ότι έγινε επίτηδες. και σωστά έγινε έτσι. ίσως αποδείχθει στην πράξη η θεωρία του μπακμαν περί τυρανίας. ο αφχάμ έχασε τομ έλεγχο, έκανε και λάθη και έδωσε μια κάποια λύση - σωστός! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 14, 2005 11:50 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή σε θεωρώ έξυπνο άτομο, δεν εξεπλάγην με την απάντησή σου. Κι όμως απάντησες! Και γω υποψιάζομαι για τον ίδιο λόγο ότι έγινε επίτηδες. Είναι απορίας άξιον τι λόγο θα είχε κάποιος να σπάσει τέτοιο κώδικα, τι θα κέρδιζε από έναν κώδικα που μπορεί να τον βρει εύκολα. _________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaneis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 2376
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 14, 2005 11:56 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
egw pistevw pos ton anagkasan oi epsilon na ta svhsei |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abc Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 1889
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 14, 2005 12:16 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iason έγραψε: | Επειδή σε θεωρώ έξυπνο άτομο, δεν εξεπλάγην με την απάντησή σου. Κι όμως απάντησες! Και γω υποψιάζομαι για τον ίδιο λόγο ότι έγινε επίτηδες. Είναι απορίας άξιον τι λόγο θα είχε κάποιος να σπάσει τέτοιο κώδικα, τι θα κέρδιζε από έναν κώδικα που μπορεί να τον βρει εύκολα. |
Το κέρδος είναι πολύ σχετική έννοια. Κανείς δεν μπορεί να κάνει περισσότερο κακό απ΄ότι ο ίδιος άνθρωπος στον εαυτό του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 14, 2005 4:36 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.albanianhaxorz.org /server -m irc.Gigachat.net 6667 -j #ASC >>> http://www.zone-h.org/en/defacements/filter/filter_defacer=ASC/
Κάποιοι Αλβανοί βάζουν bots και επιτίθενται αυτόματα σε ελληνικά sites με γνωστά exploits στο phpbb και phpnuke. Αν δεν κάνεις το update την ίδια μέρα που το βγάζουν οι developers κινδυνεύει το site να γίνει defaced. Η κεντρική σελίδα του forum για μία ώρα περίπου έδειχνε την Αλβανική σημαία αλλά το είδα και το αφαίρεσα έγκαιρα καθότι είναι η δουλειά μου να είμαι συνέχεια μπροστά από το pc.
Γι αυτό το λόγο πάντοτε είμαι up2date και κρατάω αυτόματο καθημερινό backup. Επειδή όμως στον καινούριο server το αυτόματο backup δεν δούλευε (δεν ήταν λάθος δικό μου) δεν μπόρεσα να επαναφέρω μερικά στοιχεία της μισοσβησμένης Mysql. Οι Αλβανοί είχαν σβήσει αποσπασματικά τα μισά posts.
Επομένως επανέφερα το backup 4 ημερών πριν και κράτησα τους εγγεγραμμένους users που δεν τους είχαν σβήσει.
Όποιοι ξέρουν καταλαβαίνουν. Όποιοι δεν ξέρουν καλύτερα να ρωτάνε για να μάθουν. Δεν παίρνω προσωπικά τα posts σας και ούτε θέλω να δείξω ότι το filosofia.gr είναι high society forum. Επομένως δεν έχω συμφέρον να σβήσω ο,τιδήποτε.
Όποιος νομίζει ότι σβήνω αφεαυτού μου το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να μη γράφει τίποτε αφού κάποτε στο μέλλον θα σβηστούν. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο και την πολυτέλεια να πείθω για τη διαδικτυακή αξιοπιστία μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ouliathis Πρύτανης
Εγγραφή: 04 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 3832 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 14, 2005 9:34 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικά και η επίθεση είναι η αιτία που χάθηκαν τα μηνύματα είναι φανερό αυτό. Επειδή εγώ μίλησα πρώτος για επίθεση να ξεκαθαρίσω ότι δεν εννοούσα ότι..... ο afham την έκανε , θεώρησα ως δεδομένο ότι και οι υπόλοιποι θα είδαν ότι είδα και εγώ, ότι επρόκειτο δηλ για αλβανικό hacking. _________________ Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|