Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

οντολογία πέραν του Είναι-Μηδενός??...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 481
Τόπος: Νάξος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 31, 2004 10:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

vv έγραψε:


Η απάντηση στον Κύριο Vaggos (που, σημειωτέον, έγινε καπνός και μόνο τρύπες ξέρει ν΄ ανοίγει στις θεματικές-: μ' άρεσε εκείνο το εκκωφαντικό "για το σκοπό μου"! χε, χε! Θα τον ξαναδούμε, πού θα πάει!) έλεγε πολλά.



Αγαπητέ Vaggos, η "ζωή" στέκει πέραν του "ΓΝΩΘΙΣΑΥΤΟΝ". Δεν θεμελιώνεται και δεν χρειάζεται θεμελίωση. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. Έτσι, ζω!
Βλέπεις, τώρα το μεγαλέιο της οντολογίας μου;

...

υγ προς georgemaus: ξαφνικά η θεματική θα αποκτήσει τρομερό ενδιαφέρον, θα το δεις! Κι αν δεν το δούμε θα 'ναι απ' το υστερόγραφο!!!

...

Και η συζήτηση, φυσικά, έρχεται σε θεματολογικό αδιέξοδο όταν γράφουμε βοτανολογία και μου ζητάς να σου γράψω το πυθαγόρειο θεώρημα. Αν θες ας ανοίξουμε μια θεματική για αγάπη-υπαρξισμό, ανθρωπολογικές μελέτες (διαφορές ζώών ανθρώπωπν!!!) και τα συναφή.



Και παρά τα ακριβή, σαφή και αληθινά εξακριβωτικά λόγια του georgemaus για τη συμπεριφορά σου, σε ρωτώ και εγώ:

Αρνήσαι τον κόσμο των ιδεών και την πραγματικότητα ως το θέατρο σκιών που παίζουν οι ιδέες;

Προς Bugman: Με μαθηματικό τρόπο μπορώ να σου αποδείξω πως στο σύμπαν / κόσμο / διάστημα / ντουνιά / πραγματικότητα (όπως θες πες το), μόνο όνειρα βασιλεύουν και υπηρετούνται. Όποτε και όπου θες!
_________________
Η βιομηχανία σκοτώνει τη μουσική. Αυτός που αγαπά, και να ελπίζει ξέρει, όλη τη νύχτα πολεμά ξημέρωμα να φέρει.

Παραδοσιακή Μουσική | Ελλάδα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 01, 2004 12:44 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Στα ερωτήματα του Georgmaus θα επιστρέψω.

Προς Vaggos:

ΝΑΙ, ΤΟΝ ΑΡΝΟΥΜΑΙ. Και σε προκαλώ, με "μαθηματικό τρόπο", να αποδείξεις και σε μένα πως ζω στον ΠΛΑΤΩΝΙΚΟ σου κόσμο!!! Βέβαια, μάλλον θα μας παρουσιάσεις τα γνωστά "πλατωνικά μαθηματικά", αλλά περιμένω (τίποτα το εκπληκτικό μάλλον έως "βέβαια")!
Την κριτική που άσκησε ο Αριστοτέλης στον Κύριο Πλάτωνα την έχεις διαβάσει; Μάλλον όχι. Ε, τότε μπορείς να μιλάς για ιδέες, φαντάσματα, όνειρα και "πλατωνικά μαθηματικά", αλλά, φίλε, διάβασέ τα και μετά έλα. Η πρόκληση ισχύει! Ανοιχτά! Εδώ!
Και όσο για την "συμπεριφορά" μου (!!!), που έγινε το "σλόγκαν" της θεματικής, το θέμα δε σε αφορά ούτε στο ελάχιστο. Αλλά η συζήτηση είχα προεξαγγείλει πως θα αποκτήσει "τρομερό ενδιαφέρον"!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 01, 2004 11:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Vaggo! Σαν κακό όνειρο σε βλέπω. Δεν θέλω αποδείξεις! (1)
Στην πραγματικότητα βέβαια είσαι ο Άλλος δηλαδή εγώ! (όπως σοφά διατυπώνεις). Αυτός ζητάει αποδείξεις. (2)
Αλλά τα 1 και 2 δεν είναι αντικρουόμενα; Μπορούμε όμως "οντολογικά" να τα δούμε σαν συμπληρωματικά. Και τα δύο μαζί δίνουν ΜΗΔΕΝ, ισορροπία.
Φυσικό λοιπόν σε μια συζήτηση να υπάρχουν οι "συμπληρωματικές" απόψεις. Έτσι παραμένει η συζήτηση ως ΕΙΝΑΙ.
Και συ Vaggo θα περιμένεις να πάρω ΑΠΟΦΑΣΗ για πότε και που θα μου δώσεις τις αποδείξεις που κρατάς. Μέχρι τότε ρυθμίζω την δράση σου! (όλο αυτό αποτελεί λογοπαίγνιο για να ευθυμήσουμε λιγάκι!)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 28, 2004 5:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φιλε Bugman και φιλοι συγραφεις του Φιλοσοφια.
Θα παρακαλουσα,εαν ειναι δυνατο,να μου κανετε μια συντομη εισαγωγη στην οντολογια,και αν ειναι δυνατο,σε υφος καταληπτο για καποιον που δεν ειναι ιδιαιτερα εφυεις,οπως ο γραφων. Embarassed

Ευχαριστω εκ προτερων. Smile

Φιλικα
πολ
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 28, 2004 5:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γειά σου, φίλε Πολ!
θα' μαι σύντομος και ελπίζω να σε βοηθήσω.
Αν αναφέρεσαι, όμως, γενικά στην ιστορία της οντολογίας, θα πρέπει να ανοιχθεί μία θεματική στην οποία σύντομα να παρουσιάσμουμε τους μεγάλους οντολόγους περιληπτικά.
Σχετικά με την εδώ θεματική:

Όταν λέμε "υπάρχει", "είναι", στην ουσία δεν αρνούμαστε την υποθετικά δεδομένη απουσία του πράγματος κατάστασης, το "Μηδέν";?
Όταν λέμε "δεν υπάρχει", "δεν είναι", στην ουσία δεν αρνούμαστε την υποθετικά δεδομένη παρουσία του πράγματος-κατάστασης;?
Βλέπουμε πως το "Είναι" και το "Μηδέν" αποτελούν την προβολή της "φιλοσοφίας του αν" ως δεδομένου, δυναμική φαντασία και διανοητικότητα!
Ο Παρμενίδης που αρνιόταν το Μηδέν και έλεγε "έστιν μεν Είναι", στην ουσία, έκανε "λάθος" (εντός εισαγωγικών φυσικά), γιατί το "Είναι" έχει νόημα μονάχα ενώπιον του υποτιθέμενου "Μηδενός" και το "Μηδέν" ενώπιον του υποτιθέμενου "Είναι". έπρεπε να τα κρατήσει και τα δύο; ιδού το ερώτημα.

Σκέψου τώρα, Πολ, το ερώτημα "τι είναι ο κόσμος;"

Αν καθαιρούσαμε το Είναι και το Μηδέν, ο κόσμος απλά θα "είναι αυτός που είναι". Δεν θα μπορούσε να είναι άλλος κι ούτε τίθεται το ερώτημα αν θα μπορούσε να είναι άλλος. "Είναι αυτός που Είναι" και δεν αποτελεί ούτε "Είναι" ούτε "Μηδέν": "είναι ο είναι". οντολογική ταυτολογία.
Σκέψου, για ό,τι βλέπεις δεν έχει νόημα να λες "υπάρχει" ή "δεν υπάρχει". Μπορείς να δεις τον κόσμο πέραν του Είναι και του Μηδενός;
Δεν είσαι ούτε στο "Είναι" ούτε στο "Μηδέν".


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vv στις Παρ Μάρ 04, 2005 5:14 am, επεξεργάσθηκε 8 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 28, 2004 11:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

exei eleftheria auti i ontologia.tin eleftheria tou na sikotheis na perpatiseis xoris dekanikia kai na zeis xoris katafigia elpizo mono vv na einai gia sena afetiria kai oxi terma to einai o einai.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 29, 2004 12:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ναι, φίλε Kaneis, θα μπορούσε να έχει ελευθερία.

(Υγ: "αυστηρά" προς φίλο kaneis: χε,χε,χε...όχι, δε σημαίνει "οντολογικός μπέμπης". Στην ουσία είναι τελείως τυχαίο (με κλειστά, στην κυριολεξία, μάτια το πληκτρολόγησα, θα μπορούσε να είναι και το "μ" ή "m" ή το "β" ή "b"). Ίσως εγείρει την αμφισημία: να διαβαστεί άραγε με το λατινικό ή ελληνικό αλφάβητο? Άραγε θα μπορούσε να είναι ένα κακοσχηματισμένο "ντάμπλγιου"? Αμφίσημος και αμφιλεγόμενος! Πολύ καλό! Χε,χε...)


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vv στις Κυρ Ιαν 23, 2005 5:08 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 29, 2004 2:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ευχαριστω για την απαντηση ,στο καλεσμα μου για βοηθεια φιλε νν.
Ομολογω πως δυσκολευομε για αρχη,ισως επειδη δεν μπορω παραστατικα να συνδεσω τις εννοιες,Ειναι , Μηδεν , με τον Κοσμο.
Δηλαδη,με το Συμπαν και τις λειτουργιες του,με την φυση και τις λειτουργιες της,με τις ιδεες που κανω απο αυτα στην προσπαθεια ερμηνειας και κατανοησης τους,και τελος,με τον εσωτερικο κοσμο του ανθρωπου,δηλ.με τον ψυχικο και πνευματικο.

Ειναι η Οντολογια μια αλλη μεθοδος κατανοησης της ολης υπαρξης ;

Ποια εννοια εχει η αποδεσμευση απο ολα,μαλλον αυτο μου λες οταν σημειωνης πως: Δεν εισαι ουτε στο Ειναι Ουτε στο Μηδεν.

Τι προσπαθη να φωτιση η Οντολογια ;

Φιλικα
πολ
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 29, 2004 3:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παρακαλώ, Φίλε Pol!
Aς έρθω, λοιπόν, στα ερωτήματά σου. Όταν λέμε "οντολογία" αναφερόμαστε στον θεμελιώδη και πιο βασικό κλάδο της Φιλοσοφίας ο οποίος πραγματεύεται τη σχέση των πρωτογενών "οντολογικών ποιοτήτων", "Είναι-Μηδενός".
Δες τη διαφορά: η φυσική επιστήμη, που θα μπορούσε να εκληφθεί σαν οντολογία, ΔΕΝ είναι οντολογία, γιατί θα φτάσει σε ένα, π.χ., έσχατο "σωματίδιο", σε μία "αιτία", σε μία "πιθανοκρατία κβαντική" ή στην "ενέργεια" κτλ. Βλέπεις πως την ενδιαφέρει ο "μακρόκοσμος" ο οποίος αναλύεται σε "χημικές ενώσεις-ουσίες", "στοιχεία", "μόρια", "άτομα", "πυρήνα", "ηλεκτρόνια", "σωματίδια", "κύματα", "κουάρκς", "ενέργεια" κτλ. Ψάχνει ΑΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ του "πράγματος".
Η οντολογία δεν ψάχνει "άλλες μορφές" του πράγματος, αλλά την μία και μοναδική που "τονίζεται" σ' όλα: είτε είναι "σωματίδιο", είτε είναι "ενέργεια" κτλ., έχουμε ενώπιόν μας, γενικά, κάτι που (φυσικά δε συμφωνώ μ' αυτό, αλλά σου δείχνω την παραδοσιακή έννοια που έχει πάρει η οντολογία, από τον Παρμενίδη και μετά) "υπάρχει", "Είναι" και αντιπαραβάλλεται στο "Μηδέν", στο "δεν υπάρχει" στην "ανυπαρξία". Μετά γενιούνται ερωτήματα: "τι κάνει το Είναι "Είναι" ;", "γιατί "Είναι";", και δε συμμαζεύεται, φίλε Πολ.
Έτσι Οντολογία είναι η επιστήμη που πραγματεύεται τη σχέση "Είναι" και "Μηδενός".
Οι προσωκρατικοί δεν είναι όλοι τους οντολόγοι, αλλά οι περισσότεροι είναι ΦΥΣΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ. Δεν τους ενδιαφέρει η κοινή "μορφή" σε κάθε ανάλυση, αλλά οι άλλες "μορφές" και η διαφορετική "μορφή" του πράγματος. Κορυφαίος οντολ΄γοος της παγκόσμιας Φιλοσοφίας είναι ο Παρμενίδης.
ΘΑ σου πρότεινα, λοιπόν, Πολ, να πας σ' ένα βιβλιοπωλείο ή βιβλιοθήκη και να βρεις κάτι για τους προσωκρατικούς φιλοσόφους, δε σου λέω τί συγκεκεριμένα, γιατί κυκλοφορούν από παντού και θα βρεις σίγουρα.
Αυτά, λοιπόν, για τα περί της οντολογίας και τι επιχειρεί να φωτίσει.

Φίλε Πολ, ελπίζω να έκανα τα πράγματα κατανοητά. Διάβασε το μήνυμα με προσοχή και αν υπάρχει κάποιο ερώτημα, θα χαρώ να στο εξηγήσω. Ίσως στην παραπάνω παράγραφο είμαι λίγο σύντομος, αλλά ο χρόνος βλέπεις...

(Σημείωση: κατά την ταπεινή μου άποψη, Φιλοσοφία είναι μονάχα η Οντολογία και η κοσμοθεωριακή φιλοσοφία. Η ηθική δεν μπορεί να απορρέει από την οντολογία, γιατί η πρώτη έχει να κάνει με ένα μη ανθρωπολογικό "ον", ενώ η δεύτερη με την ΚΟΙΝΩΝΙΑ του ανθρώπου και τη σχέση του, με ένα ανθρωπολογικό "ον". Με την περιβόητη "ηθική" φιλοσοφία, ας ασχολούνται οι νομικοί και οι πολιτικοί, όχι οι φιλόσοφοι! Η Φιλοσοφία είναι οντολογία και ως τέτοια εμφανίστηκε.)


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vv στις Κυρ Ιαν 23, 2005 5:11 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 29, 2004 9:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

«Ο Παρμενίδης που αρνιόταν το Μηδέν και έλεγε "έστιν μεν Είναι", στην ουσία, έκανε λάθος, γιατί το "Είναι" έχει νόημα μονάχα ενώπιον του υποτιθέμενου "Μηδενός" και το "Μηδέν" ενώπιον του υποτιθέμενου "Είναι". ».

Φίλε νν, καλά κάνεις, πολύ καλά, που ψαχουλεύεις τον Παρμενίδη με τέτοιο θράσος. Αλλά καλά θα έκανες να ηρεμήσεις, παρότι δεν θα το κάνεις αυτό, δε θα ηρεμήσεις, και ξέρεις και κάτι, ούτε εγώ θα ήθελα να το κάνεις αυτό! Ούτε γω το κάνω! Είσαι αξιολάτρευτος. Και πιστεύω ότι η φιλοσοφία αξίζει όταν είναι επαναστατική. Αλλά αυτή η επανάσταση μας έφαγε...

«Η Φιλοσοφία είναι οντολογία και ως τέτοια εμφανίστηκε». Ασυστόλως θα δηλώσω ότι αυτή είναι η πιο φιλοσοφική κουβέντα που έχω δει μέχρι τώρα σε αυτό το φόρουμ.

Έλα όμως πες μου κάτι: το «ως τέτοια εμφανίστηκε» τι σημαίνει; Είναι τόσο δύσκολο επιτέλους να δεχτεί ο άνθρωπος το είναι ο είναι;
Μήπως τελικά η πραγματικότητα συνιστά ένα σημειολογικό πρόβλημα;
Μήπως η φιλοσοφία δεν συμπίπτει με την πραγματικότητα;
Και λίγο πιο πέρα: κι αν σημαίνει «οντολογικός μπέμπης» τι έγινε; Αφού δέχεσαι το είναι ο είναι τι θα σε πείραζε;
Και λίγο πιο πέρα : υπάρχει τίποτα που σε πειράζει;

Όχι τίποτ΄ άλλο αλλά πολλοί το έχουν πει ότι η φιλοσοφική σκέψη είναι αδέσποτη... ότι και να πούμε κάποιος Παρμενίδης θα το έχει ξαναπει...
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 29, 2004 9:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το να χτυπιέσαι έτσι, μόνο αντιδογματικός δε δείχνει πως είσαι!
Όσο για το "οντολογικός μπέμπης" φίλε ... ακόμα γελάω για την "εξυπνάδα" που πας να πουλήσεις: Ο Kaneis μου είχε κάνει μια ερώτηση σε προσωπικό μήνυμα ΆΣΧΕΤΗ ΠΑΝΤΕΛΩς με το θέμα που συζητούμε και απαντάω, γι' αυτό και λέω " "αυστηρά" προς φίλο Kaneis". Να δοκίμαζες τις φτωχές σου εξυπνάδες αν έλεγα "αυστηρά προς φίλο Iason".
Αλλά τι λέω: "εν ουκ οίσθα, ότι ουδέν οίσθα".


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vv στις Κυρ Ιαν 23, 2005 5:12 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 30, 2004 10:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Cool Θα μπορούσαμε να το πούμε κι αλλιώς: εν ουκ εισοι, οτι ουδεν εισοι. Όπως το πάρει κανείς. Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 30, 2004 2:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
8) Θα μπορούσαμε να το πούμε κι αλλιώς: εν ουκ εισοι, οτι ουδεν εισοι. Όπως το πάρει κανείς. :wink:


Όταν ο άνθρωπος δε σκαμπάζει γρι από αρχαία ελληνικά και θέλει, παράλληλα, να πουλήσει εξυπνάδα βασισμένη, σώνει και καλά, στη "μίμα", γεννάει τα δικά του "αρχαία ελληνικά". Μ'αρέσει που το παίζετε και αρχαιοδύφες!!!!!!!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 01, 2004 8:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

νν
διαβασα το κειμενο σου,πρεπει να το ξανα δω ομως.
Για την ωρα ενα μονο ερωτημα.
Για τις πρωτογενης οντολογικες ποιοτητες.
Εχει σχεση με την "θεωρια των οντων''της χριστιανικης φιλοσοφιας,η οντολογια;

επανερχομαι συντομα
μεχρι τοτε
χαιρετω
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 02, 2004 1:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε Πολ, διάβασε το κείμενο ξανά και επιστρέφω. Εκεί θα βρεις και για τις πρωτογενείς οντολογικές ποιότητες.
Όχι, δεν έχει σχέση με τη "θεωρία των όντων" της χριστιανικής φιλοσοφίας. Επειδή αύριο πρέπει να φύγω και θα γυρίσω την Παρασκευή, μέχρι τότε διάβασε το κείμενο, γράψε τι κατανοείς και ποιες είναι οι απορίες, γίνε σαφής και επιστρέφω.
CU
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center