Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αντιμετώπιση προβλημάτων με φιλοσοφική "ενθάρρυνση"
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 23, 2004 4:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

η ακροτητα ειναι το εγγενες χαρισμα,αν φανταστεις πως ενα κυμα δημιουργει τις φιλοσοφικες ψυχες τοτε οι εξεχουσες ειναι ο αφρος.αυτο τους επιτρεπει να επικοινονουν με τον αερα και τις φερνει πιο κοντα στο απολυτο.επειτα ως αποτελεσμα του να ειναι πιο κοντα στο απολυτο τους επιτρεπει να αναπτυξουν προσωπικη κριση ως ισορροπια στην ταση προς το μεσο και αυτην προς τα εξω,και η επικοινονια με κατι ανωτερο,εστω και διαισθητικα,τους δινει τη δυναμη της αναζητησης και τη θεληση,που αν καταλαβα η διαφορα της με την επιθυμια ειναι αυτη του να θελω να κοψω το τσιγαρο και του να το κοβω μολις το θελησω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 25, 2004 1:44 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μία άποψη είναι και η παραπάνω! Όπως και η παρακάτω:
Ας το δούμε ανάποδα: Σκέφτομαι άρα χρειάζομαι. Εγώ νομίζω ότι σκεπτόμενος οδηγούμαι καλύτερα. Αλλά σκεπτόμενος τι; Πάνω σε μια άλλη σκέψη! Που δημιουργήθηκε από τι; Από μένα; Τότε εγώ φτιάχνω τον κόσμο, άρα δεν χρειάζομαι αλλά με χρειάζονται, οι λοιποί! Αν όμως δεν χρειάζομαι τότε δεν είναι αναγκαίο να σκέφτομαι, και το ερώτημα είναι θα συνεχίζουν να με χρειάζονται; Εδώ φτάσαμε να αναρωτιόμαστε αν πρέπει να αναρωτιόμαστε, προβάλλοντας σταθερά την άποψη του "ναι", αφού πράγματι αναρωτιόμαστε, σκεπτόμενοι υποθετικά το "όχι", εν τέλει ψευδόμενοι ότι μπορούμε να "σκεφτούμε" το όχι.
Ας δούμε το τσιγάρο του kaneis (καπνίζοντας κιόλας)
Το κόλπο του kaneis στηρίζεται στην "διαισθητική" άποψη. Την ψεύτικη δηλαδή. Η διαφορά του κόβω το τσιγάρο με του θέλω να το κόψω, δεν στηρίζεται στην διαίσθηση ότι κάποια ανώτερη δύναμη μας ελέγχει, το "απόλυτο' του kaneis, αλλά στο "μπορώ και χωρίς το τσιγάρο". Το οποίο σημαίνει ότι "μπορώ να λειτουργήσω χωρίς το τσιγάρο". Αλλά επίσης σημαίνει σίγουρα, και αυτό θέλει να δείξει η "μυστήρια" άποψη περί του "αναρωτιέμαι αν πρέπει να αναρωτιέμαι", ότι "μπορώ οποσδήποτε να λειτουργήσω με το τσιγάρο". Πράγματι όταν χρειάζεται κανείς να κάνει "σίγουρα" πράγματα, συνοδευτικά άλλων και τέτοιων που να τον αγχώνουν, διαλέγει να καπνίσει ένα τσιγαράκι, μια σίγουρη αντι-αχγοτική πράξη.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 25, 2004 1:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

bug ego to ennoousa etsi:epikoinono me to apolito ara exo kapoio allo skopo ap to na katanalono kai na glentao kai ara auto mou anaptisei ti thelisi na diokso oti empodio vrisko pros to skopo mou.an den exo skopo demn anaptisetai i thelisi kai as thelo na to kopso de to kano giati den exo sto nou oti tha voithisei se kati.oso gia to anarotiemai an prepei na anarotiemai nomizo oti na anarotiesai einai prepon mexri kapoiou simeiou.apo kei kai pera de xreiazetai
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 25, 2004 2:04 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σου δίνω ακόμα μια ευκαιρία!
Την ευκαιρία να έχεις όσες ευκαιρίες θέλεις!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 02, 2004 2:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

nai bug oles oi adinamies einai simpathitikes kai apoktoun kataliksi -aki.otan anarotiemai an mporo na leitourgiso xoris tsigaro anarotiemai stin ousia an mporo na eimai xoris sxeseis eksartiseis=eleftheros.oso anarotiesai an mporeis einai epithimia apla,giati opoios exei thelisi me to pou to katalavenei oti einai empodio stin eleftheria tou de xreiazetai na anarotithei(milame gia osous theloun na to kopsoun oxi osous to xoun epileksei,autoi den anarotiountai)to kovei kateftheian.
to allo tora.les ti diaisthisi psema.tis ginaikes na tis kanoume antres les?giati to thiliko komati sou,pou diaisthanetai,to arneisai?oloi exoume ena zevgari pou zei mesa mas kai an o pithikos mesa mas de thelei sfaksimo fantasou i ginaika.mono me tis isorropia pali ton dio tha pame pio kei kai auto ginetai sigoura oxi me antagonismo,i logiki einai kaliteri ap to sinaisthima,i aisthisi ap ti diaisthisi ktl.allo t ena allo t allo.gia to iposeinidito ti exeis na peis?exeis akousei pote gia siniparksi taksis kai xaous se ena isorropimeno sistima?i logiki pou einai i taksi kai i anagki gia taktopoiimeni leitourgia tou pnevmatos oxi mporei alla prepei na siniparxei me to xaos tou iposineiditou pou prokalei ti diaisthisi.nomizo.

den exei ellinikous xaraktires to torino pc Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 04, 2004 11:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εδώ βλέπω ότι βάζεις θέμα υποσυνείδητου, αλλά συνάμα και θέμα δυο τάσεων εσωτερικά στον άνθρωπο, σαν έκφραση δυο εαυτών, που διαφέρουν στο γένος. Σε όλο αυτό θα διαφωνήσω.
Το υποσεινήδητο, δεν είναι "ασυνείδητη" κατάσταση του ανθρώπου. ¨οταν το επικαλούμαστε, σημαίνει ότι έχουμε "συνειδητοποιήσει" μια αντίδρασή μας αλλά έχουμε χάσει ένα σημείο από τον κύκλο -αίσθηση-συναίσθηση-λογική- αντίδραση. Αυτό που χάνουμε είναι το σημείο της συναίσθησης. Και δεν είναι τυχαίο. Το πως κατανέμουμε στην μνήμη μας καταστάσεις δεν είναι διάφανο. Μας γίνεται γνωστό με την συνειδητοποίηση στην φάση της λογικής επεξεργασίας, εκεί που επιλέγουμε μέθοδο αντίδρασης. Πολλές φορές η μετάβαση από την συναίσθηση στην αντίδραση είναι τόσο γρήγορη, που το στάδιο της λογικής επεξεργασίας έχει περάσει σε λήθη. Δεν το αναγνωρίζουμε. Έτσι λέμε ότι ενεργήσαμε υποσυνείδητα. Πουθενά στην ανάλυση αυτή δεν θέτω θέμα εαυτού, πόσο μάλλον διπλών εαυτών με την έννοια που θέτει ο Kaneis.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 04, 2004 5:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ναι και γω ετσι το λεω το υποσυνειδητο,ως συνολο συνεδητοποιησεων οι οποιες βρισκονται σε κατασταση ληθης μεσα μας και μαλλον θα σμφωνησω με την αιτιολογηση που εδωσες.ομως θυλικο λεω το δεκτικο η αλλιως γηινο κοματι του ενος εαυτου σου οχι δυο διαφορετικων,και θα προσθεσω οτι οταν ειμαστε βουτηγμενοι σε ενα χ περιβαλλον το ενα κομματι μας δεχεται ερεθισματα και το αλλο το αρσενικο πραττει, η πιο συχνα αντιδρα.στο πρωτο οι γυναικες μας ξεπερνανε κατα πολυ αφου ολη τους η προσοχη ειναι στραμμενη σ αυτα που δεχονται.αυτη η μεγαλυτερη δεκτικοτητα τις κανει και αντιλαμβανονται πιο συνολικα την κατασταση αλλα για την ελλειψη λογικης η καποιου αλλου σταδιου συνειδητοποιησης περναει κατευθειαν στο υποσυνειδητο.αυτη λεω διαισθηση,οχι μια σκοτεινη μαγικη ικανοτητα,αλλα την ολοκληρωμενη αισθητικα αντιληψη,αισθησεις που αν συγκεντρωθουν στη δεκτικοτητα ειμαι πεπεισμενος οτι μας επιτρεπουν την αντιληψη μεχρι τα ορια του συμπαντος.
το θυλικο αρσενικο το λεω σαν το γιν γιανγκ σε καθε αρσενικο ενα κοματακι θυλικο και αντιστροφα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
paraskevi
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 175

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 21, 2004 11:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εχει αρχισει στην Αμερικη κυριως, ενα κινημα Philosophical Consulting ,για την αντιμετωπιση πρακτικων θεματων στην ζωη μεσα απο την φιλοσοφια και οχι το Προζακ και την ψυχολογικο -γκουρομανια των συμπεριφοριστων .
Καλη η σκεψη - οχι βεβαια για τις φαρμακοβιομηχανιες - αλλα πολυ φοβαμαι οτι οταν μια ιδεα γινει Κινημα τελικα καταληγει Δογμα .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 22, 2004 2:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ θα πρότεινα το αντίθετο.

Ενα κίνημα φιλοσοφικό που θα πείθει τους ανθρώπους να αυτοκτονούν, θα τους ωθεί στην κατάθλιψη και στην τρέλα!

Από τον αρχαίο κυνικό Πεισιθάνατο μέχρι τον Σοπενχάουερ, τον Σιοράν και τον Τζεησον Ξενάκη, η Ιστορία της Φιλοσοφίας είναι γεμάτη από φιλοσόφους σε κατάθλιψη, πένθος, πεσσιμισμό κ.ο.κ.

Η φιλοσοφία σώζει- αλλά εξίσου εύκολα καταστρέφει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2004 10:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αναρωτιέμαι αν αυτό που μετατρέπει κάθε ιδέα ή κίνημα σε δόγμα είναι το περιεχόμενο της ιδέας ή αυτοί που την ερμηνεύουν. Μάλλον το δεύτερο συμβαίνει, γι αυτό και κάτι τόσο αθώο όπως η φιλοσοφία μπορεί και καταστρέφει σύμφωνα με τον Julianus. Το ίδιο συμβαίνει και με το νεράκι. Μπορείς να πνιγείς μέσα σ αυτό ή να ξεδιψάσεις. Πάντα εσύ αποφασίζεις, και η απόφασή σου είναι ζήτημα φιλοσοφικής στάσης απέναντι στο πρόβλημα. Αυτή είναι αιώνια αλήθεια και δεν αλλάζει.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 25, 2004 12:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ouliathis, ισως να ειναι η ίδια η Αλήθεια που συντρίβει.

Αν ο κόσμος είναι ένα λάθος- υπο την εννοια οτι η ύπαρξή του στην τελική δεν εξυπηρετεί τίποτα, αν δηλαδή θα ήταν όντως καλύτερα να μην υπήρχε απολύτως τίποτα, τότε δεν τίθεται ζήτημα "αποφασης".

Τί μπορείς δηλαδή να αποφασίσεις αντιμέτωπος με το Μηδέν?

Μόνο να κλείσεις τα ματια και να μην το βλέπεις, ισως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 25, 2004 12:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Julianus, γι΄ αυτό εσύ δεν βλέπεις... αυτό που βλέπουν άλλοι; Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 25, 2004 6:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τότε αγαπητέ Julianus η αλήθεια είναι ότι ποιο άχρηστο υπάρχει και φυσικά το ίδιο και η φιλοσοφία πού κανείς δεν θα έπρεπε να θέλει να αγγίξει. Το παράδοξο είναι πως κατά κάποιον τρόπο συμφωνώ πως κανείς δεν θα έπρεπε να θέλει αλλά για όλους λόγους. Ίσως γιατί κανένας δεν θέλει να αντιμετωπίσει το δικό του είναι. Πάντα τα πράγματα έχουν δύο όψεις.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vv
Πρύτανης


Εγγραφή: 11 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 700

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 25, 2004 7:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Julianus έγραψε:
Ouliathis, ισως να ειναι η ίδια η Αλήθεια που συντρίβει.

Αν ο κόσμος είναι ένα λάθος- υπο την εννοια οτι η ύπαρξή του στην τελική δεν εξυπηρετεί τίποτα, αν δηλαδή θα ήταν όντως καλύτερα να μην υπήρχε απολύτως τίποτα, τότε δεν τίθεται ζήτημα "αποφασης".

Τί μπορείς δηλαδή να αποφασίσεις αντιμέτωπος με το Μηδέν?

Μόνο να κλείσεις τα ματια και να μην το βλέπεις, ισως.


Aυτός είναι ο απόλυτος Μηδενισμός στην Φιλοσοφία στον οποίο ο Ντοστογιέβσκυ εμπλέκει τον ΚΥΡΙΛΟΒ και τον βάζει να μάχεται σ' αυτόν και μ' αυτόν στο αριστούργημα όλων των εποχών "οι Δαιμονισμένοι"!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 25, 2004 11:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μια στιγμή....Όταν μιλάμε για φιλοσοφική ενθάρρυνση, δεν μιλάμε για σχέση μεταξύ ενός ενθαρρυντή και ενός "ασθενή" που θέλει να ενθαρρυνθεί!
Μιλάμε για την φιλοσοφιά του προσώπου για το πρόσωπο σε σχέση με το περιβάλλον του. Την προσπάπθεια να οριοθετήσει την σχέση του με το περιβάλλον τοποθετόντας κάποια "προβλεπόμενα όρια". Στόχος είναι η "γνώση" των ορίων. Ενώ η σχέση με το περιβάλλον είναι δεδομένη, αναγκαία και άμεση, η οριοθέτηση των δυνατοτήτων μας ΔΕΝ είναι δεδομένη, δεν είναι άμεση και δεν είναι εμφανώς αναγαία.

Ειδικά η μη φανερή αναγκαιότητα της οριοθέτησης που έχω αναφέρει και σε προηγούμενα μηνύματα, μας οδηγεί να μην λαμβάνουμε ρίσκα! Ας το κάνω πιο κατανοητό με ένα παράδειγμα: 'Εστω ότι δεν γνωρίζουμε να μαγειρεύουμε. Για να μαγειρέψουμε -να αναλάβουμε το ρίσκο- πρέπει να πείσουμε τον εαυτό μας ότι θα φτιάξουμε το ελάχιστα αποδεκτό, για μας, φαγητό. Επειδή ουδέποτε σκεφθήκαμε να δοκιμάσουμε να μαγειρέψουμε -χωρίς να πρέπει δηλαδή να φάμε κιόλας- δεν μπορούμε να βρούμε ένα σημείο στήριξης. Το ότι δεν δοκιμάσαμε ποτέ να μαγειρέψουμε έγινε γιατί δεν είδαμε αναγκαίο να δούμε τι καταλαβαίνουμε από μαγείρεμα.

Το σημείο στήριξης θα το βρούμε λοιπόν από την δοκιμασία οριοθέτησης. Η οποία μπορεί να είναι απλή πνευματική άσκηση ή ένα πολύπλοκο σωματικό και πνευματικό εγχείρημα.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
Σελίδα 6 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center