Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ο καθένας με τον πόνο του.

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για το χώρο του Πανεπιστημίου
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Fidelio
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 19 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2004 6:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ο καθένας με τον πόνο του. Απάντηση με Συμπερίληψη

Λοιπόν αφού με καλωσόρισα στο φόρουμ θα ήθελα να συνεχίσω λέγοντας τον δικό μου πόνο για το πανεπιστήμιο το οποίο με τίμησε με την. . . χλεύη του.

Καταρχάς μου αρέσουν πολύ οι χαρακτηρισμοί κάτω από τα ψευδώνυμα και ειδικά μου αρέσει ο... χρησμός , Νεοφώτιστος! Δεν είναι μια υπέροχη λέξη; Ειλικρινά προτιμώ να παραμείνει η ιδιότητα αυτή όσες καταχωρήσεις και να κάνω στο μέλλον. Παρακαλώ τους συντονιστές να επιληφθούν του θέματος και να μην αποσυρθεί ποτέ ο χαρακτηρισμός νεοφώτιστος, κάτω από το ψευδώνυμο μου!

Νεοφώτιστος ! Χμμμ. . .πολύ μου αρέσει! Μήπως μπορώ να το κάνω ψευδώνυμο;

Το πανεπιστήμιο στο οποίο φοίτησα είναι το Καποδιστριακό στο τμήμα φυσικής αγωγής και αθλητισμού. Ο λόγος της εισαγωγής μου πρωτεύον, ο σεβασμός μα και κατάνυξη στην ιερή προσπάθεια για επίτευξη της καλοκαγαθίας.

Τα ιερό τρίπτυχο: Σώμα, Ψυχή , Πνεύμα.

Ό,τι πολυτιμότερο κληρονομήσαμε από τον αρχαίο πολιτισμό σε σχέση με την φιλοσοφία και την αρχαιογνωσία της αγωνιστικής. Η ιδεολογία της αγωνιστικής και η φιλοσοφική διάσταση προς όφελος της εξέλιξης του ανθρώπινου πνεύματος. Σε μια εποχή εξειδίκευσης σαν και την δική μας δεν είναι δυνατόν να μπορέσεις να υπηρετήσεις και τις τρις πτυχές της καλοκαγαθίας. Έτσι λοιπόν επιλέγεις σε τι θες να εντρυφήσεις και να προσφέρεις μέσα από αυτό , κυρίως να προσφέρεις. Αυτή η προσφορά γίνεται και η ανταμοιβή σου , γιατί η αυτή προσφορά είναι ο σκοπός.

Για αυτό λοιπόν διάλεξα να ειδικευτώ στην σωματική αγωγή μα και να κάνω τις προσωπικές μου αναζητήσεις σε ότι αφορά μια παράμετρο αυτής και για την οποία αρχικά θυμάμαι όλο μου το είναι. Την Χιονοδρομία. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να ασχοληθώ μόνο με αυτό. Αργότερα ερωτεύθηκα και την Εργοφυσιολογία.

Με πολλά βάσανα και τρεχάματα κατάφερα και μπήκα στο τμήμα αυτό. Ω μα τι δέος ένιωσα την εποχή που έμαθα ότι έγινα δεκτός , ότι πέρασα. Τι ευτυχισμένες εποχές τι υπέροχο συναίσθημα. Ονειρευόμουνα την ώρα και την στιγμή που θα πήγαινα στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις να αγωνισθώ σε πράξη και σε γνώση μέχρι που να χριστώ και εγώ διαμεσολαβητής της γνώσης με τους λιλιπούτειους. Ομηρικά χρόνια νόμιζα ότι ζούμε , έργα για την επίτευξη της «γνώσης» και της «πράξης». Η «φύση» και η «θέση» μου σε τούτη την ζωή. Λόγια και έργα μαζί σε μια δυναμική.

Πόσο γελάστηκα. Το κατανόησα όταν στο πρώτο έτος εγώ και οι συνάδελφοι ήμασταν πεταμένοι σε ένα βοηθητικό γήπεδο του ΟΑΚΑ, το όποιο ήταν άθλιο διαρρυθμισμένο από αθλητικές εγκαταστάσεις στην ουσία ανύπαρκτες. Άθλιο από θεωρία και αίθουσες πειραματισμού , στις θεωρητικές παραδώσεις καθόμασταν και . . όρθιοι !!! Υπήρχαν θρανία χωρίς όμως καρέκλες. . ???? Βασικά το λύκειο από το όποιο είχα προέρθει ήταν καλύτερο από άποψη κτιριακή.

Καμία πρόσβαση στα ενδότερα του Ολυμπιακού σταδίου, ενώ ούτε λόγος για αίθουσες γυμναστικής και προσωπικής ενασχόλησης με την φυσική κατάσταση στον ελεύθερο χρόνο του φοιτητή.

Ο πρώτος Καθηγητής Πανεπιστήμιου που συνάντησα στην ζωή μου ως διδασκόμενος ήταν ρουμανικής καταγωγής ο οποίος δεν μιλούσε την Ελληνική όπως αρμόζει σε ένα τίτλο καθηγητού και ο οποίος ήταν άξεστος , απολίτιστος και συνεχώς κυνικός. Οι βασικές αρχές της Γυμναστικής και το όνομα αυτού κ.Γκούγκου. Αι σιχτίρ μαλάκα όπου και να σαι τώρα!!!

Υπήρξαν και άλλοι , αλλά θα συμφωνείτε βέβαια ότι το πρώτο χέρι είναι και το πιο γλυκό.

Η περίφημη βιβλιογραφία μας στο χέρι μου αφού πρώτα τελείωναν οι εξεταστικές , τα χειρόγραφα και οι σημειώσεις ως οι μοναδικές πηγές για μια απελπισμένη προσπάθεια του πέντε. Μέσα για την επίτευξη της διδασκαλίας , χα χα χα ! Ας γελάσω , με το ζόρι υπήρχε ένας πίνακας στην μοναδική αίθουσα ο οποίος ήταν 3χ3 και για κιμωλίες τον σπασμένο ασβέστη από τις γωνίες της ψευδοροφής. Εντάξει το τελευταίο είναι μια έμφαση. Τα πράγμα ήταν πολύ πιο στυγνό. Δεν υπήρχαν κιμωλίες. Ξεχειλίζω από ματαιότητα γράφοντας όλα αυτά. Η βιβλιογραφία του πρώτου έτους περιλάμβανε μεταξύ άλλων Ανατομία, Γενική Παιδαγωγική, όπου το καθένα είχε 2 τόμους για το πρώτο και 4 τόμους για το δεύτερο. Ενδεικτικά για να καταλάβετε.

Η πρώτη μου επαφή με την . . Απεργία των Καθηγητών ! Και η πρώτη μου χαμένη εξεταστική !! ΕΛΕΟΣ !!ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ? ? ΠΟΥΟΥΟΥΟΥ!??????
Βοηθάτε με συνοδοιπόροι!!!

Προσπαθώ να είμαι περιεκτικός και πάμε στο δεύτερο έτος: Περιοχή Δάφνη , Ολυμπιακό κέντρο γιοκ! Ποτέ ξανά σαν φοιτητής της Ακαδημίας Σωματικής Αγωγής μόνο άμα έπαιζε κανας παναθηναϊκός ή καμια αεκ. Δεν συζητάμε για έκδοση διαπιστευτηρίων. Ουφ , είναι τραγικό έως και εξευτελιστικό. Πανεπιστήμιο Δάφνης, Ελεεινό τρισάθλιο χωρίς ουσιαστικές εγκαταστάσεις και με ψόφια χελιδόνια μέσα στο κολυμβητήριο το οποίο εκείνη την εποχή που φοιτούσα ήταν εκτός λειτουργίας.

Επίπεδο διεξαγωγής των μαθημάτων: Να σας το θέσω ως εξής , πως θα σας φαινότανε αν για το δικό σας γνωστικό αντικείμενο και εν ώρα διδασκαλίας δεν είχατε τα προσφερόμενα μέσα ούτε μέχρι το 50% ; Και γαμώ τις κρεπάλες έτσι;
Εξακολουθώ να μην μπορώ να βρω έστω ένα μέρος σε αυτήν την γαμωσχολή για να διατηρήσω την φυσική μου κατάσταση που με τόσο κόπο απόκτησα στα εφηβικά μου χρόνια. Γίνομαι συνδρομητής σε ιδιωτικό γυμναστήριο προς επίτευξη του σκοπού αυτού! ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΟΟΟΟΣΣΣ τι άλλο να κάνω ο άνθρωπος , ΤΙ??

Η δεύτερη επαφή μου με την Απεργία των Καθηγητών και η δεύτερη χαμένη εξεταστική. Απηύδησα , δεν μπορώ ούτε καν να μιλήσω.

Τα ίδια ισχύουν για την βιβλιογραφία , η πρώτη επαφή με την βιβλιοθήκη (στο πρώτο έτος δεν είχαμε πρόσβαση) η οποία πρέπει να είναι η πιο ελεεινή βιβλιοθήκη στον κόσμο!!! Η έλλειψη στοιχειωδών βιβλίων είναι το σύνθημα! Αντικείμενα όπως Κινητική συμπεριφορά, εργομετρία, γενική ψυχολογία, μεθοδολογία έρευνας, βιομηχανική κ.α δεσπόζουν πλέον . . . .

Τρίτο έτος : σοβαρός λόγος να εγκαταλείψω τις σπουδές μου αποχή για ένα περίπου εξάμηνο, χάσιμο των εργαστηριακών τα οποία σε εμάς είναι πάρα πολλά! Τα κρούσματα παραμένουν.

Τέταρτο έτος : Επιστροφή στο τμήμα , προσπάθεια συγκάλυψης εργαστηρίων, συναντώ για πολλοστή φορά την απαξία των άθλιων καθηγητών , όχι όλων. Ωστόσο δεν σώθηκα κατά ένα βλακώδες τελείως τρόπο και χάνω το εξάμηνο. Και οι συμφοιτητές μου το έχασαν γιατί γίνεται η τρίτη απεργία εν σειρά , αλλά δεν χάνουν τις εργαστηριακές ώρες!

Τέταρτο έτος: η χρονιά της ειδίκευσης , το Όνειρο! . . . το τέλος! Όλα τα έξοδα διεκπεραίωσης της ειδικότητας μου και λόγω της ιδιομορφίας της είναι δικά μου , με μηδαμινή γνωστική τροφοδότηση , εντελώς εμπειρική και φθηνή. Ο καθηγητής της ειδικότητας λείπει στο εξωτερικό και στην θέση ένας αναπληρωτής από τον οποίο γνώριζα περισσότερα πράγματα !

Παρατάω το τμήμα εντελώς , και την κάνω για νησιά και τα βουνά! Δεν το άντεξα άλλο. . . . ασχολήθηκα με τον . . .τουρισμό το μπικινι και το σερβίρισμα.

Μετά από χρόνια και αφού υπηρέτησα στον ένδοξο στρατό (καλά αυτό είναι μια άλλη αστεία ιστορία) βρέθηκα να νοσταλγώ την σπουδή μου , το αντικείμενο δηλαδή και την γνώση του. Ξεκινάω λοιπόν και μέσα σε κάποιο διάστημα παίρνω το πτυχίο. Με μισή καρδία γυρνούσα στα εξεταστήρια λόγω άσχημων απωθημένων από συμπεριφορές(θα αναφερθώ αναλυτικά κάποια στιγμή με περιστατικά ) και περιβάλλον , ωστόσο κατανοώ την «αξία» ενός χαρτιού.

Εντοπίζω την μαγεία που κρύβει η φυσιολογία/βιολογία της Άσκησης και ανακαλύπτω την σημαντικότητα της με πολλές φιλοσοφικές προεκτάσεις, αρχίζω να σκέφτομαι το μεταπτυχιακό. Δυστυχώς δεν έχω τα προσόντα και οι θέσεις για μεταπτυχιακούς της βιολογίας της Άσκησης είναι μόλις 4 ή 6 . Τα προσόντα αυτά ακούν σε προπτυχιακούς βαθμούς τους οποίους ποτέ δεν κατάφερα να έχω υψηλούς και επίσης γιατί ποτέ μα ΠΟΤΕ δεν πλησίασα από κοντά κανέναν!

Σήμερα μου έχει μείνει το μεράκι της σπουδής μου και συνεχώς ψάχνω και μαθαίνω. Κάνω το Μεταπτυχιακό ΜΟΝΟΣ μου χωρίς την έγκριση κανενός! Το μόνο κακό η έλλειψη των σημαντικών εργαστηριακών ερευνών . . . .

Λυπάμαι πολύ που στην Ελλάδα σήμερα συμβαίνουν τέτοια γεγονότα στην τριτοβάθμια ή και ακόμα χειρότερα. Λυπάμαι που βλέπω άσχετους στο γνωστικό μου αντικείμενο να «προοδεύουν» μα ακόμα λυπάμαι περισσότερο που δεν μπόρεσα να πετύχω τον σκοπό μου . Την προσφορά μου
Δεν τρελάθηκα απλώς πλέον είμαι ένας απογοητευμένος πολίτης.
_________________
Welcome my son, welcome to the machine.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
georgemaus
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 712

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2004 10:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλε μου καλωσήλθες. Μετά από τόσα τραγικά που σε βρήκαν, αφού κάνεις και μεταπτυχιακό -έστω και μόνος- μη το λές ούτε του παπά!
Πάντως, για να σε ηρεμήσω λίγο διάβασε παρακάτω. Αντιγράφω από ένα χαρτί που έπεσε χθες τυχαία στα χέρια μου...

''...Σκέψου τα ακόλουθα:
-Aν σήμερα το πρωί ξύπνησες υγιής και όχι άρρωστος, τότε είσαι πιο τυχερός από 1 εκατομύριο ανθρώπους που δε θα ζουν την άλλη βδομάδα.
-Αν δε έζησες ένα πόλεμο, ούτε πιάστηκες ποτέ αιχμάλωτος, αν δε τραυματίστηκες, αν δε πείνασες, τότε είσαι πιότυχερός από 500 εκατομύρια ανθρώπους
-Αν μπορείς να ασκείς τις θρησκευτικές σου ανάγκες χωρίς τον φόβο οτι θα σε απειλήσουν, θα σε συλλάβουν, θα σε σκοτώσουν, τότε είσαι πιό τυχερός απο 3 δισεκατομύρια ανυρώπους
-Αν έχεις φαγητό το μεσημέρι, αν είσαι ντυμένος, αν έχεις στέγη πάνω απ'το κεφάλι σου κι ένα κρεββάτι, τότε είσαι πλουσιότερος από το 75% των κατοίκων αυτού του πλανήτη.
-Αν έχεις, έστω κι ένα μικρό λογαριασμό στη τράπεζα, λίγα λεφτά στο παντελόνι και λίγα ψιλά στο κουμπαρά, τότε ανήκεις στο 8% των εύπορων ανθρώπων του κόσμου

Αν διαβάζεις αυτό το μύνημα είσαι διπλά ευλογήμένος γιατί...
-Δεν ανήκεις στα 2 δις των ανθρώπων που δε ξέρουν να διαβάζουν
-έχεις ηλεκτρονικό υπολογιστή

Έτσι για να μη γκρινιάζουμε συνέχεια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2004 1:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ναι, εντάξει παιδιά, να μην είμαστε γκρινιάρηδες. Όμως, από την άλλη, να μην είμαστε και μικροπρεπείς! Να στοχεύουμε ψηλά! Καλά κάνουμε και αποστρεφόμαστε τη μικρότητα, τη μιζέρια. Και τα στραβά να βγαίνουν στη φόρα...

Τόσες προσπάθειες, τόση όρεξη του φίλου μας (και να ήταν ο μόνος!...) πήγαν στράφι. Βέβαια, πιστεύω αν δεν χάνεις την ορεξή σου είναι πολύ πιθανό η ζωή κάποτε θα σε αποζημιώσει. Η μαγκιά είναι να μην απογοητεύεσαι. Να μην το βάζεις κάτω, όσες περισσόρερες οι αντιξότητες, τόσο περισσότερο να δυναμώνεις. Και καμιά φορά να είμαστ έτοιμοι να δεχτούμε και το καινούργιο, το αναπάντεχο. Cool
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2004 10:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είναι "ο δικός σου πόνος" αγαπητέ φίλε.

Αν δεν βρίσκεις εκπαιδευτική ποιότητα στα Πανεπιστήμια πού αλλού μπορείς να τη βρεις; Αυτό είναι από τις μεγαλύτερες πληγές της Ελλάδας και από αυτό ξεκινούν πολλά δεινά των οποίων μερικοί ανόητοι ψάχνουν και αναζητούν την αιτία, ενώ αυτή βρίσκεται μπροστά στα μάτια τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 24, 2004 5:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα μπορούσες να τα δεις αλλιώς τα πράγματα.
Η δύνατότητα αυτή κάνει άλλους να τα βλέπουν περίφημα, και μάλιστα ξέρεις ποιοι είναι στην περίπτωσή σου: Είναι αυτοί οι 4 - 6 που κάνουν μεταπτυχιακό!
Αυτό που σε πονάει είναι η μη ταύτιση της φαντασίας σου με την πραγματικότητα. Αυτός είναι όμως και λόγος για να δράσει κανείς, να φέρει τα πράγματα στο επιθυμητό (το φανταστικό). Αυτοί που το πέτυχαν, να κάνουν την φαντασία τους πραγματικότητα, στην ουσία δεν είχαν φαντασία! Δεν θέλησαν να κάνουν κάτι υπερ των δυνάμεών τους αλλά ακολούθησαν το κατά δύναμη, που εκ των πραγμάτων φάνηκε αυτό, αφού έδρασαν όπως έδρασαν.
Έτσι σου προτείνω να δεις τα πράγματα με τις δυνάμεις σου. Όχι τις φανταστηκές δυνάμεις, αλλά με αυτές που πράγματι έχεις και τις αντιλαμβάνεσαι από τα περπαγμένα. Οι δε φαντασίες σου ας γίνουν προσμονές για κάτι καλύτερο αλλά σίγουρα όχι οδηγός για το σήμερα.

Και το ερώτημά μου είναι, για να γίνεται συζήτηση: Πότε είδες για τελευταία φορά τον κόσμο όπως τον φαντάστηκες;
Προσωπικά: Έχω την εντύπωση ότι όταν ήμουν στην κούνια μου, μωράκι, φανταζόμουν να ρέει μέσα μου ζεστό γάλα, και χαιρόμουν όταν συνέβαινε. Μόλις ένιωθα την έλλειψη του γάλακτος, πόναγα! Καθώς μεγάλωνα πόναγα ακόμα περισσότερο! Μέχρι που κοίταξα πίσω από το μπουκάλι και είδα ένα χαμόγελο. Φανταζόμουν λοιπόν από κει και πέρα αυτό το χαμόγελο, και παρόλο που πόναγα από έλλειψη γάλακτος, η χαρά μου να βλέπω το γνωστό χαμόγελο με έκανε να ξεχνάω τον πόνο. Ακόμα και σήμερα δεν σταματάω να φαντάζομαι και κάτι άλλο, κάθε φορά που πονάω! Έτσι έφτασα να μην δίνω σημασία σε χιλιάδες πόνους, δίνοντας σημασία σε αυτό που φαντάζομαι και νιώθοντας ικανοποίηση, όταν η φαντασία γίνεται πραγματικότητα.
Όταν λοιπόν νιώθω ικανοποίηση στην ουσία μέσα μου η φαντασία ταυτίζεται με την παργματικότητα. Και το ερώτημα γίνεται "Πότε ικανοποιήθηκες για κάτι;"

Στο θέτω αυτό, γιατί μας έγραψες τι δεν σε ικανοποιεί από την ζωή σου. Θα έπρεπε να μας γράψεις και τι σε ικανοποιεί.


(Έχω τρισάθλια έκφραση αλλά πιστεύω να με καταλαβαίνεις!)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MoHDa
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Κι εδώ κι αλλού...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 24, 2004 6:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η κατάσταση είναι αυτή που περιγράφεις, για εμένα το θέμα τίθεται στο τι έκανες για να τη βελτιώσεις... Και αρνούμαι πως η "φυγή" ή να ιδιώτευεις (το οποίο στα αγγλικά σημαίνει βλάκας, idiot) είναι τρόπος αντιμετώπισης της άσχημης πραγματικότητας. Ευτυχώς είμαστε συνυπεύθυνοι στην κάθε κατάσταση που χαρακτηρίζει το περιβάλλον μας.

-Θα επανέλθω!

Παράθεση:
Έχω τρισάθλια έκφραση αλλά πιστεύω να με καταλαβαίνεις!


Ε μην κάνεις και εσύ άσχημες γκριμάτσες Shocked

_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
MERKAS
Καθηγητής


Εγγραφή: 24 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 24, 2005 3:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

OI YPEUTHINOI PARAKALO NA MOU POUN TI SITE INE AUTO
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
taki
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 28 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: thesaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 28, 2006 4:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ma esys den thelete tin eleytheria sas e???
pedia apla isotita poii eiste esys pou prepi na eiste panw apo olous???????????
_________________
DEN BORW NA KATALAVW PWS KATAKRINONTAI ANTHROPOI EPIDOI APLOS GENITHIKAN EKTOS ELLADOS!!! MA EISTE TRELOI???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
LSNM
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1953

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 10, 2008 1:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πραγματικά. (στον τίτλο "απαντώ" ... και όχι μόνον) Wink
_________________
Αν δεν φας το "θεριό", θεριό δεν γίνεσαι ... [Αριστοτέλης σε ελεύθερη μετάφραση]
"Truth is much too complicated to allow anything but approximations" John von Neumann
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Για το χώρο του Πανεπιστημίου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center