Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Νέα κατηγορία θεμάτων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13579
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 09, 2008 9:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Διαβάζω το βιβλίο του ABC (Κ. Μαρίτσα), το οποίο βρίσκω πολύ ενδιαφέρον τόσο για την χρήση των αναφορών (όσο αντίθετος και αν είμαι σ΄αυτές όταν χρησιμεύουν για επιχείρημα, για λόγους ιστορικούς πρέπει να παρουσιάζονται) όσο και για την χρήση της λογικής, του ορθολογισμού αν την κατατάσαμε σε είδος, σε βαθμό να εξετάζει όχι τα φαινόμενα ως έχουν αλλά με τη σειρά που έχουν για να καλύψουν το βασικό ερώτημα, γιατί να είναι έτσι τα πράγματα, γιατί το Α να φέρνει το Β;

Εδώ λοιπόν με την σκέψη του γιατί το Α να φέρνει το Β, διαβάζω τον Νεοφώτιστο, ο οποίος γράφει αυτά:

Παράθεση:
"Για τους αρχαίους το πεπρωμένο βρίσκεται πάνω κι απ' τους θεούς,οι οποίοι εκπροσωπούν φυσικές και ηθικές δυνάμεις.Δεν υπάρχει καμιά αντίφαση"


Δηλαδή βάζει το Α ως πεπρωμένο και το Β ως "αντιπροσωπευτικές δυνάμεις" (όπως χαρακτηριστικά γράφει .οι Θεοί..εκπροσωπούν φυσικές και ηθικές δυνάμεις....), και το πρόβλημα είναι πως η έννοια της αντιπροσώπευσης είναι μια σχηματική έννοια που βρίσκεται σε ένα αποτέλεσμα του Α...διαμέσου του Β...δηλαδή σε ένα Γ. Για να εξηγηθεί δηλαδή η σειρά Α Β πρέπει να δανειστούμε όρους από ένα Γ που "πρέπει" να ακολουθεί το Β. Σημειώστε ότι τα μόνα γνωστά που ξέρουμε είναι αυτά που ο Γ (ο άνθρωπος) κάθε φορά τα σκέφτεται δια εκπροσώπων, όπως δυνάμεις, το καλό και το κακό...., την τύχη και τις χαρές της ζωής....

Αν κρατήσουμε τον άνθρωπο ως άνθρωπο δίχως μη ανθρώπινους εκπροσώπους τότε δεν υπάρχει πεπρωμένο...Στο χέρι μας είναι δηλαδή να υπάρχει τι; Το πεπρωμένο...αν είναι δυνατόν!
Τι λες τώρα Νεοφώτιστε υπάρχει ή όχι αντίφαση σ΄αυτά που γράφεις;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 09, 2008 10:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman έγραψε:
Διαβάζω το βιβλίο του ABC (Κ. Μαρίτσα), το οποίο βρίσκω πολύ ενδιαφέρον τόσο για την χρήση των αναφορών (όσο αντίθετος και αν είμαι σ΄αυτές όταν χρησιμεύουν για επιχείρημα, για λόγους ιστορικούς πρέπει να παρουσιάζονται) όσο και για την χρήση της λογικής, του ορθολογισμού αν την κατατάσαμε σε είδος, σε βαθμό να εξετάζει όχι τα φαινόμενα ως έχουν αλλά με τη σειρά που έχουν για να καλύψουν το βασικό ερώτημα, γιατί να είναι έτσι τα πράγματα, γιατί το Α να φέρνει το Β;



Bugman, σε ευτχαριστώ!!!
Και αναμένω την κρίση σου!!!
φιλικά
κμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17620

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 11, 2008 12:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οι θεοί στο δωδεκάθεο της ελληνικής θρησκείας εκπροσωπούν τις φυσικές και ηθικές δυνάμεις στις οποίες υπόκεινται κι οι ίδιοι.Όπως στη δημοκρατία,ο κυβερνήτης υπόκειται στους νόμους τους οποίους εκπροσωπεί.Ποιο είναι το περίεργο;

Ο Γιαχβέ δεν υπόκειται σε κανένα νόμο,γι' αυτό και οι θρησκείες που προέκυψαν απ' τον ιουδαϊσμό είναι απάνθρωπες απ' τη φύση τους.Όση αγάπη κι αν ισχυρίζονται πως υπηρετούν,το θέλημα του θεού δεν υπόκειται σε καμιά ηθική,αφού αυτός είναι έξω απ' την ηθική,άρα η αγάπη δεν ορίζεται απ' την κοινή ανθρώπινη φύση αλλά απ' το αυθαίρετο θέλημα του θεού και των δήθεν εκπροσώπων του.Πολιτισμός και θρησκεία του παντοδύναμου θεού έχει το ανάλογό του στον οργανισμό και τα παράσιτά του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17620

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 11, 2008 1:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pol έγραψε:
Πως αντέχεις τόσο λάθος αντιλήψεις και εσφαλμένη γνώση μέσα σου βρε Γιαννάκη; Εγώ δεν αντέχω ούτε μία γνώμη να έχω λάθος. Λέω στον εαυτό μου, αυτό δεν το γνωρίζεις ή το άλλο δεν έχεις ακόμη την δυνατότητα να αντιληφθείς τη Φύση του, κι έτσι αυτοπροστατεύομαι. Προτιμώ να γνωρίζω λίγα μα ορθά. Εσύ ρε πουλάκι μου από τα 10 που γράφεις τα 8 είναι αλλ' αντ' άλλων! Πως αντέχεις θέλω να ήξερα; Rolling Eyes



Σωστή γνώμη,κατά pol:η γνώμη των ορθόδοξων Αγίων Πατέρων και η γνώμη της ΟΟΔΕ. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 11, 2008 2:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing Laughing Laughing
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 17620

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 13, 2008 2:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing ,κατά pol:1)αξιόπιστο αντεπιχείρημα που εμφανίζεται λίγο πριν τη δημοσίευση του "κατηχητικού της ημέρας" ή κατά της διάρκειάς του.

2)Γενική ευθυμία.

3)Σύγχυση ανάμεσα στο 1 και στο 2. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 13, 2008 7:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Wink
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΡΕΩΝ
Υφηγητής


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 10
Τόπος: ΑΙΓΑΛΕΩ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 22, 2008 10:39 am    Θέμα δημοσίευσης: ΕΠΙΛΟΓΕΣ Απάντηση με Συμπερίληψη

Ειμαστε τελικα αυτο που επιλεγουμε;Ειμαστε οι επιλογες μας;Ταυτιζομαι και εγω με αυτους που θεωρουν οτι ειμαστε καπριτσια της ιδιας μας της μοιρας,και που ατυχως πιστευουμε οτι ειμαστε ευφυης επιλογη.Ευφυεις εμεις;Θα πρεπει να συμπληρωσω κατι για τις επιλογες:καποιες απο αυτες μας τις επιβαλλουν και οι αφελεις πιστευουμε οτι ειναι δικες μας.Κλασσικο παραδειγμα το επαγγελμα μας.το οποιο αρκετες φορες οφειλετε και σε τυχαια γεγονοτα.Το τραγικο ειναι οτι υπαρχουν στιγμες που παυουμε να ειμαστε ο εαυτος μας και γινομαστε το επαγγελμα μας με καταληξη να υποκρινομεθα συνεχως.Δεν το εχω πει εγω αυτο αλλα ο Νιτσε.Νομιζω οτι θα συμφωνησω με τον Νιτσε:Οανθρωπος πρεπει να ξεπεραστει.ΧΑΙΡΕΤΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 740
Τόπος: ΚΡΗΤΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 24, 2008 12:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

........... παραδειγμα οι γονεις μας.το οποιο αρκετες φορες οφειλετε και σε τυχαια γεγονοτα.Το τραγικο ειναι οτι υπαρχουν στιγμες που παυουμε να ειμαστε ο εαυτος μας και γινομαστε οι γονεις μας, με καταληξη να υποκρινομεθα συνεχως......
_________________
Αλλο τα ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ κι αλλο τα ΠΑΧΥΑ ΛΟΓΙΑ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Panagiotis Fournatzis
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 820

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 18, 2009 12:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

1 Διά τι εφρύαξαν τα έθνη και οι λαοί εμελέτησαν μάταια;
2 Παρεστάθησαν οι βασιλείς της γης, και οι άρχοντες συνήχθησαν ομού, κατά του Κυρίου, και κατά του χριστού αυτού, λέγοντες,
3 Ας διασπάσωμεν τους δεσμούς αυτών, και ας απορρίψωμεν αφ' ημών τας αλύσεις αυτών.
4 Ο καθήμενος εν ουρανοίς θέλει γελάσει· ο Κύριος θέλει εκμυκτηρίσει αυτούς.
5 Τότε θέλει λαλήσει προς αυτούς εν τη οργή αυτού, και εν τω θυμώ αυτού θέλει συνταράξει αυτούς.
6 Αλλ' εγώ, θέλει ειπεί, έχρισα τον Βασιλέα μου επί Σιών, το όρος το άγιόν μου.
7 Εγώ θέλω αναγγείλει το πρόσταγμα· ο Κύριος είπε προς εμέ, Υιός μου είσαι σύ· εγώ σήμερον σε εγέννησα·
8 Ζήτησον παρ' εμού, και θέλω σοι δώσει τα έθνη κληρονομίαν σου, και ιδιοκτησίαν σου τα πέρατα της γής·
9 θέλεις ποιμάνει αυτούς εν ράβδω σιδηρά· ως σκεύος κεραμέως θέλεις συντρίψει αυτούς.
10 Τώρα λοιπόν, βασιλείς, συνετίσθητε· διδάχθητε, κριταί της γης.
11 Δουλεύετε τον Κύριον εν φόβω και αγάλλεσθε εν τρόμω.
12 Φιλείτε τον Υιόν, μήποτε οργισθή, και απολεσθήτε εκ της οδού, όταν εξαφθή ταχέως ο θυμός αυτού. Μακάριοι πάντες οι πεποιθότες επ' αυτόν.

psalmi kefaleo 2
_________________
http://exerevnitis.sosblog.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αγησίλαος
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 120
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 10, 2009 10:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

1.Τσάμπα διαβάζετε.
2. Μαζεύτικαν οι γαλαζοαίματοι να ακουσούν τον Θεό.
3. Ποιούς δεσμούς?
4.Τους λέει ανέκδοτα.
5.Και ξαφνικά τα πέρνει στο κρανίο.
6.Κάπιον έβαλε βασιλιά στο βουνό του.
7.Του είπε ο Θεός ότι αυτός ειναι γιός του.
8.Και του χάρισε κληρονομιά όλη τη γη και τους ανθρώπους.
9.Κι'αυτός θέλει να τους ρήξουν ξήλο με σιδερολοστούς να τους τσακήσουν μέχρη να γήνουν πρόβατα.
10.Γιαυτό βάλτε μιαλό πως να κρήνεται όλοι οι γαλαζοαίματοι.
11.Να δουλέβεται για τον αφέντη με φόβο κι'αν λουφάρεται θα σας πιάσει τρόμος.
12.Να γλήφεται και τον απόγονο μην τα πάρει και όσοι τον πιστέψουν θα την βγάλουν καθαρή.
_________________
«Όπως είναι
άχρηστη η ιατρική που δε θεραπεύει το κορμί, τόσο άχρηστη είναι
και η φιλοσοφία που δε θεραπεύει την ψυχή»
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΛΑ.Ο.Σ.
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 28 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 1241
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 18, 2012 8:52 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μήνυμα διεγράφη από τη διαχείριση λόγω υβριστικών και νομικώς μεμπτού περιεχομένου
_________________
Mr. Green Laughing opyλgos βλέχει βλέχει...
LaughingMr. Green κλατάς ομπλέλα;;;
Mr. Green Laughingγλήγολα μέσα μην βλαχείς και μας αλλωστήσεις τζάνεμ...
Laughing Mr. Green
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 25, 2012 10:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΛΑ.Ο.Σ. έγραψε:
.

_________________
"Mόνην τε ὀρθὴν πολιτείαν εἶναι τὴν ἐν κόσμῳ."
― Διογένης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αποσπερνός
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 17, 2013 7:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
ΛΑ.Ο.Σ. έγραψε:
.


κι εσύ και ο ΛΑΟΣ


ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε ΣΚΑΣΕ λέμε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΧΑΚΟΥΝΑ-ΜΑΤΑΤΑ
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 16 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 2:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η Θεωρία των Ροών

Συγγραφέας: Bugman

Στα χρόνια που γράφω στο filosofia.gr εμφάνισα σε πολλά θέματα μέρη από μια νέα θεωρία, που την ονομάζω Θεωρία των Ροών. Αυτή η Θεωρία δίνει μια παράσταση του σύμπαντος, όχι με μαθηματική ερμηνεία, αλλά στηριζόμενη σε κάποιες παραδοχές που λύνουν λογικά προβλήματα. Από αυτή τη θεωρία εξάγονται συμπεράσματα, όπως το αίτιο ενός γεγονότος να βρίσκεται στο μέλλον, έτσι ώστε αυτό που λέμε προαίσθημα να είναι μια φυσική λειτουργία, αφού είναι αποτέλεσμα ενός μελλούμενου (γεγονότος). Όπως η θερμότητα ρέει από το θερμότερο στο λιγότερο θερμό, έτσι και ο χρόνος ρέει από το πολύπλοκο αντίγραφο στο λιγότερο πολύπλοκο. Σε κάθε περίπτωση η συνείδηση στον άνθρωπο είναι ένα απλοποιημένο αντίγραφο, όχι όμως στην ολότητά του αφού για να λειτουργήσει απαιτεί ενέργεια, δηλαδή μεταφορά θερμότητας, παραγόμενη από χαμηλής θερμότητας υλικά, άρα λειτουργώντας ανάστροφα. Από τη αθροισμένη απλοποιημένη αντιγραφή, προκύπτει η πολύπλοκη σκέψη και από αυτήν η παραγωγή ενός δομημένου χώρου. Ο δομημένος χώρος είναι περισσότερη πολύπλοκη αντιγραφή ενός ακατέργαστου χώρου, έτσι εδώ έχουμε το χρόνο σε αναστροφή από το λιγότερο πολύπλοκο αντίγραφο στο περισσότερο. Η αναστροφή του χρόνου είναι δηλαδή η δημιουργία. Εδώ λοιπόν αναφέρομαι στην έννοια της αντιγραφής, την σχέση της με την ύλη, το χώρο και τη σκέψη. Επίσης αναφέρομαι και στην ενέργεια ως θερμότητα, που αν την δει κανείς σαν μεταβολές πολυπλοκότητας, μπορεί να βάλει στην θέση της αντιγραφές.

Με βάση λοιπόν την έννοια της αντιγραφής, μπορούμε να λογαριάσουμε νοητικά και μόνο ποιοτικά σε μια απλοποιημένη μορφή, την παράσταση του βασικού σύμπαντος, το οποίο στηρίζεται σε μια αντίφαση, "αντιγραφή- μη αντιγραφή". Αυτή η αντίφαση λειτουργεί ως ένα δίπολο, ως η πιο απλούστατη αντιγραφή. Και επειδή συζητάμε για το Σύμπαν, αυτό για το οποίο ο άνθρωπος έχει μια συνείδηση, ασφαλώς αντιλαμβανόμαστε ότι είναι πολύ αφαιρετική, απλοποιημένη σε σχέση με την πολυπλοκότητά του, αντιλαμβανόμαστε ότι η φορά από το λιγότερο πολύπλοκο στο περισσότερο, είναι δημιουργία (όπως εξηγήθηκε στη προηγούμενη παράγραφο). Έτσι νοητικά πάντα μπορούμε να μιλάμε για κάτι πολύ απλό, για ένα δίπολο δηλαδή. Έτσι ονομάζουμε Χάος το χώρο της μη αντιγραφής και Ροή τον χώρο της αντιγραφής. Το δίπολο εμφανίζεται και εξαφανίζεται (αλλάζει), δημιουργεί και Αφανίζει ταυτόχρονα, μια ροή, άλλα όχι "την ροή". Η διαφορά εδώ είναι ότι η ροή είναι μια και μοναδική, και η εμφάνισή της θα είναι πάντα μια και μοναδική. Ουσιαστικά το Χάος ποτέ δεν θα φέρει δυο ροές μαζί (θα είναι αντίγραφα) και ποτέ δεν θα φέρει την ίδια ροή (θα ήταν αντιγραφή).

Η θεωρία λοιπόν έχει την Ροή στο πληθυντικό για να δείξει την δημιουργία, την λειτουργία του δίπολου. Έχει ο χώρος του Χάους μέγεθος; Όχι δεν έχει γιατί το μέγεθος θα είχε έννοια μόνο σε αυτά που αντιγράφονται, και μάλιστα μόνο ως αναλογία βάσει ενός μέτρου, το οποίο προκύπτει μόνο από συνείδηση, από αντιγραφή δηλαδή, έτσι ώστε ο παρατηρητής να ορίζει το μέτρο. Έχει ο χώρος της αντιγραφής μέγεθος; Όχι δεν έχει γιατί το μέγεθος είναι παραγόμενο του αντίγραφου, είναι μια νέα αντιγραφή. Έτσι το δίπολο "αντιγραφή-μη αντιγραφή" δεν έχει μέγεθος. Ούτε χρόνο, ούτε χώρο. Ασφαλώς λοιπόν το δίπολο αυτό είναι ότι πιο απλοποιημένο μπορεί να σκεφθεί κανείς. Στηρίζεται στο ένα που παρέχει αντιγραφές και δεν παρέχει αντιγραφές. Και αυτό το ένα μπορεί να λέγεται Δημιουργός. Η θεωρία λοιπόν στηρίζεται σε μια διαδικασία δημιουργίας, που περιλαμβάνει τόσο το χώρο όσο και το χρόνο, και ξεκινάει δίχως χώρο και χρόνο. Το Ένα λοιπόν που αναφέρω δεν είναι στην ροή, είναι όλη η Ροή. Δεν γίνεται να μην είναι γιατί δεν θα είχαμε την αναφορά σε αυτό. Το χάος αναφέρεται ως μη ροή... Δεν το γνωρίζουμε, ούτε θα το γνωρίσουμε, το υποθέτουμε ως απουσία. Στο "ένα" μπορούμε να του δώσουμε όποιο όνομα θέλουμε, θα είναι ένα αντίγραφό του. Και μεις είμαστε αντίγραφά του. Αυτό που αλλάζει είναι η πολυπλοκότητα... εμείς είμαστε περισσότερο πολύπλοκοι...(η μετάβαση προς τη μεγαλύτερη πολυπλοκότητα είναι δημιουργία). Ένα ερώτημα που προκύπτει ως προς τη ροή είναι ο χρόνος, πόσο χρόνο έχει ύπαρξης, αν μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει. Η ροή περιλαμβάνει το χρόνο, δεν βρίσκεται σε κάτι που έχει χρόνο. Υπάρχει και αμέσως δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει αντίγραφο που να δείξει την μετάβασή της, άρα δεν υπάρχει χρόνος. Τα αντίγραφα ορίζουν τόσο το χώρο όσο και τον χρόνο. Πράγματι στο φυσικό μας κόσμο τα άτομα είναι αντίγραφα, και βρίσκονται σε ενεργειακές καταστάσεις, ή στην ουσία σε μεταβάσεις από υψηλή ενέργειας σε χαμηλή, και αυτό είναι ροή χρόνου (δες δεύτερη παράγραφο). Αλλά και το φως, είναι παράγωγο αποδέσμευσης ενέργειας σε άτομα από υψηλή ενεργειακή κατάσταση σε χαμηλή. Αυτό που έχει αξία εδώ είναι ότι συμβαίνει πολλές φορές και το ανάποδο, ένα άτομο να αποκτήσει υψηλή ενεργειακή κατάσταση, όταν κάποια μεγέθη αλλάζουν λόγο. Και όπως είδαμε τα μεγέθη είναι παράγωγα των αντιγράφων...αντίγραφα και αυτά, ώστε τελικά τα ίδια τα αντίγραφα να κάνουν κυκλικές κινήσεις, ή διπολικές, να δημιουργούν και να καταστρέφουν, στο φυσικό χώρο, να ταλαντώνουν την ενεργειακή τους κατάσταση. Το ότι το φως πότε είναι σωματίδιο και πότε κύμα εξηγείται από το πώς θα αντιγραφεί. Όταν το φωτόνιο (σωματίδιο) βρει αντίγραφο (εδώ ύλη) τότε στρέφεται (αντιγράφεται) ως κύμα. Το κύμα οπτικοποιεί την αντιγραφή. Την οπτικοποιεί αντιγράφοντάς μας στα μάτια μας και αυτά στον εγκέφαλό μας.

Όπως λοιπόν το φως έχει την διττή υπόσταση του φωτονίου-κύματος, έτσι και ο σκέψη μπορεί να απλοποιεί το πολύπλοκο ή να δημιουργεί το πολύπλοκο, και επειδή στην ροή όλα συνυπάρχουν με την έννοια ότι η σκέψη είναι προϊόν και παραγωγός μαζί (όπως το άτομο που δέχεται ένα φωτόνιο και εκπέμπει ένα φωτόνιο), αλλά και κύμα, όπου μια σκέψη μπορεί να διαδοθεί προς όλες τις κατευθύνσεις ή στην ροή προς όλα τα γειτονικά αντίγραφα, εμφανίζονται οι μοναδικότητες. Οι μοναδικότητες σχετίζονται με μια γειτονιά αντιγράφων. Οι μοναδικότητες είναι γεγονότα, είναι ύλη, είναι σχέδια, είναι γλώσσα, είναι ιδέες. Οι μοναδικότητες μεταξύ τους έχουν προσεγγίσεις άλλες μοναδικότητες. Μια ομάδα σκέψεων είναι μια μοναδικότητα, αυτό το κείμενο είναι μια μοναδικότητα, ακόμα και αν "βγει" ταυτόχρονα σε δέκα οθόνες, μαζί ή χώρια. Μια ιδέα που "σκεφθήκαμε" και τυγχάνει να σκεφθούν και άλλοι είναι μια μοναδικότητα. Ο Δημιουργός γεννά μοναδικότητες. Τα αντίγραφα συστήνουν μοναδικότητες. Οι μοναδικότητες δεν περιορίζονται σε χώρο και χρόνο. Π.χ. το Βυζάντιο αποτελεί μια μοναδικότητα, δεν μπορούμε να ορίσουμε επακριβώς το χρόνο του και το χώρο του, χωρίς να συστήσουμε μια νέα μοναδικότητα, την άποψή μας για το Βυζάντιο. Η οποία άποψή μας δεν έχει καθορισμένο χώρο και χρόνο για μας...δεν ξέρουμε για πόσο θα υπάρχει αναρτημένη, ή πόσοι θα την γνωρίσουν...ή πόσοι θα την ξεχάσουν.

Στήνουμε μια ακαθόριστη μοναδικότητα για να ορίσουμε μια άλλη...Αυξάνουμε την εντροπία, τον τρόπο του ενός δηλαδή, την πολυπλοκότητά του. Η λειτουργία μας στηρίζεται στην ίδια λειτουργία του σύμπαντος. Η επικοινωνία είναι αντιγραφή. Οι ιδέες είναι αντιγραφές. Ο λόγος είναι αντιγραφή. Η ροή είναι η αντιγραφή. Ο Δημιουργός είναι ο λόγος. Όλα αυτά συστήνουν μια νέα θεώρηση για το σύμπαν, την θεωρία των Ροών, απ' όπου προκύπτουν μοναδικότητες ακαθόριστου χώρου και χρόνου. Τέτοιες μοναδικότητες είμαστε ο καθένας μας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
Σελίδα 7 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center