Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Νέα κατηγορία θεμάτων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 2:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pol έγραψε:
Δεν σου απαγορεύω τίποτε. Σου είχα μιλήσει σύμφωνα με αυτά που έγραφες. Όσο για τις ικανότητές σου Γιάννη, δεν με αφορά ούτε στο ελάχιστο. Very Happy



Φυσικά και δε σε αφορούν.Δεν είναι εύκολο να παραδεχτείς τις αυτοαντιφάσεις σου:όποτε σε συμφέρει έχεις εμπειρία του πράγματος κι όποτε γουστάρεις ξεπερνάς τις αισθήσεις σου και βλέπεις την αλήθεια.Περαστικά! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 3:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ωραία θα προτείνω μια νέα κατηγορία...
θα την λέμε Μπουντρούμι....και τους θαμώνες της...τρόφιμους...
Μια κατηγορία για μποέμ και αλήτες τύπους που λειτουργούν για την καραπουτσακλάρα τους (η γνωστή σύνθετη λέξη από το λεξιλόγιο του Abc...), ή αλλιώς έχουν κόψει πέρα (ηπειρώτικη έκφραση) και νομίζουν ότι όσα έμαθαν, τα έμαθαν καλά και είναι και αρκετά! Φυσικά μπορούν και τύπισες με μαγαζί ή όχι, να αναφωνήσουν στο ..εκείνο τους και να συνδράμουν τους τρόφιμους, να τους συνεφέρουν κατά τον Abc, με κανά δυο νερά, ή να συνεισφέρουν αν δεν συνεισέφεραν ακόμα κατά άλλους...με κανά δυο μηνύματα...πικάντικα θα ήθελα κιόλας!

Επόμενη κατηγορία: Το νεκροταφείο...και οι θαμώνες...τα ζόμπι...θα θάβουμε και θα ξεθάβουμε κόσμο από το Μπουντρούμι...Αυτή η κατηγορία θα δουλεύει συμπληρωματικά...ή επικουρικά για να είμαστε στο πνεύμα των φιλοσόφων. Και οι δυο κατηγορίες θα αποτελούν την ατραξιόν (το τραβηκτικό κομμάτι) του φόρουμ μας...
Νέες εκφράσεις που θα προκύψουν στο φόρουμ:
1. Θα ηπάγω στο μπουντρούμι...
2. Μαρία ζόμπι τον κατάντησες τον Abc...
και άλλα....πολλά!

Καλό καλοκαίρι...ελπίζω όταν ξεσφίξουν οι ζέστες να γίνουμε περισσότερο επικοδομητικοί.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 3:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kαι άλλη μια κατηγορία,Bugman,για απόψεις που είναι για φτύσιμο.Ξέρεις εσύ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 6:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΣΚΟΠΟΣ Απάντηση με Συμπερίληψη

Επειδή υποσχεθηκα:

“Μεταφυσική του Έρωτα. … Αδεξιότητα και ανεπάρκεια των φιλοσόφων, όσων μιλήσανε για τον Έρωτα.”

Η παραπάνω διαπίστωση του Α.Σοπενάουερ ισχύει για όλες τις αφηρημένες έννοιες της Φιλοσοφίας. Χιλιάδες βιβλία περιγράφουν, αναλύουν και ορίζουν την Ζωή και τον Θάνατο, τον Πολιτισμό, την Θρησκεία, την Τέχνη, την Γλώσσα, την Ψυχή, αλλά παραμένει η "αδεξιότητα και ανεπάρκεια των φιλοσόφων, όσων μιλήσανε για …" οτιδήποτε!

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι η "αναγκαιότητα και η εξήγηση των γεγονότων" και δεν είναι η "επαναδιατύπωση των γεγονότων" (όπως πολύ ωραία χρησιμοποιεί την έκφραση ο Δαρβίνος), είναι η εξήγηση του γύρω κόσμου χωρίς Νόμους, Σκοπούς, Κανόνες, Θεωρίες, Αίτια και Αποτελέσματα, παρά μόνο με την σκέψη και την καθομιλούμενη γλώσσα, απαλλαγμένη από παγιωμένες "επιστημονικές" και "φιλοσοφικές" έννοιες. Το βιβλίο ξεκινά από την δημιουργία του κόσμου και φθάνει στον ανθρώπινο (και όχι μόνο) πολιτισμό. Με ελάχιστους, αλλά σαφείς ορισμούς, εξηγείται όλος ο γύρω κόσμος.
Το βιβλίο δεν προσπαθεί να πείσει τον Αναγνώστη για την ορθότητα των απόψεών του. Προσπαθεί να διεγείρει την κριτική σκέψη, παραθέτοντας και τις αντίθετες απόψεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 6:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Απάντηση με Συμπερίληψη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 13
ΠΡΟΛΟΓΟΣ 17
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ 43
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΗΜΕΡΑ 48
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΖΩΗ - ΘΑΝΑΤΟΣ 49
Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 49
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ 49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ 55
Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ Δ. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΥ 56
ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ. ΕΝΤΡΟΠΙΑ 57
ΤΡΕΙΣ ΗΡΩΕΣ 60
ΚΥΤΤΑΡΟ 63
ΟΡΓΑΝΑ 69
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ 74
ΙΣΧΥΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ Ή ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ 86
ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΚΥΤΤΑΡΩΝ 86
ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ 89
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ (1) 89
ΟΝΕΙΡΟ (1) 91
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ 93
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ (2) 102
ΟΝΕΙΡΟ (2) 104
ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΤΥΧΑΙΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ 108
ΠΑΡΘΕΝΙΑ. ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΑ ΚΑΙ ΩΑΡΙΑ 110
ΗΡΩΑΣ - ΕΡΩΤΑΣ 113
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 115
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 115
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΙΜΗΣΗ 136
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 139
Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ 145
Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ J. BRONOWSKI (1) 147
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ «Α» - ΗΧΟΙ (ΤΡΑΓΟΥΔΙ , ΓΛΩΣΣΑ) 149
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ «Β» - ΟΜΟΡΦΙΑ (ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ) 155
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ “Γ” - ΔΩΡΑ (ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ) 158
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΣ 161
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ 162
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ. ΠΑΙΧΝΙΔΙ 170
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΩΑ 172
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ (ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!) 176
ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (και του κανιβαλισμού) 181
ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 184
Η ΘΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ 185
ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ 191
Η ΘΥΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ 191
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ 192
ΑΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ 194
ΕΡΩΤΑΣ (γενικά στοιχεία) 195
«ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ» (ή ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ), ΠΛΑΤΩΝ 200
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑΣ 203
ΣΥΝΔΡΟΜΟ Coolidge. ΕΞΗΓΗΣΗ 216
ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ 217
ΤΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΕΘΙΜΟ "ΜΠΑΜΠΑ ΜΑΡΤΑ" 218
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ 219
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ «ΨΥΧΗ» 221
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ 223
ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ … Η ΑΡΚΟΥΔΑ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ 242
Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ) 244
ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΑΡΚΟΥΔΙΩΤΙΣΣΑ (ΕΛΛΑΔΑ) 245
ΤΟΠΟΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ – 1-ο ΣΤΑΔΙΟ (Ντολμέν => Ζιγκουράτ => Πυραμίδα) 246
ΤΟΠΟΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ – 2-ο ΣΤΑΔΙΟ (Σπηλιά => Ναός => Εκκλησία) 249
ΣΠΗΛΙΑ ΑΙΔΟΙΟ 251
ΣΠΗΛΑΙΟ ΕΙΛΕΙΘΥΙΑΣ 254
ΣΤΟΟΥΝΧΕΝΤΖ (STONEHENGE) 255
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΝΑΟΙ 256
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΙ ΝΑΟΙ 259
ΤΟΠΟΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ – ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ 261
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ 261
Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ J. BRONOWSKI (2) 264
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑ 266
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΖΩΗ 267
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ 269
ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (στον άνθρωπο και στα ζώα) 270
ΜΙΑ ΛΑΘΟΣ ΕΡΩΤΗΣΗ 281
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ (και … οικολόγοι) 283
ΘΑΝΑΤΟΣ 283
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 284
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 285
ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ 286
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΚΟΛΕΣ 287
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΗΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ (1) 287
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΗΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ (2) 295
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ, ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ 295
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΑΣΑΝ ΤΟ ΤΡΙΧΩΜΑ ΤΟΥΣ 297
Ο ΧΟΡΟΣ ΜΑΧΗΣ … ΣΗΜΕΡΑ 304
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΙΜΟ "ΜΠΟΥΜΠΑΡΟΙ" 304
ΤΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΕΘΙΜΟ "ΚΟΥΚΕΡΙ" 306
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΘΥΜΑ 308
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΦΥΣΗ και ΕΝΤΡΟΠΙΑ 308
ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ 313
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 314
ΑΘΗΝΑ-ΣΠΑΡΤΗ 317
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΓΛΩΣΣΑ - ΤΕΧΝΗ 319
ΓΛΩΣΣΑ 319
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 329
ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ 337
ΤΕΧΝΗ 347
ΦΑΝΤΑΣΙΑ 360
ΒΙΑ - ΠΟΛΕΜΟΣ 362
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ 365
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ) 371
ΠΟΡΝΗ, ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ, ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ 377
ΠΟΡΝΗ 378
ΔΙΗΓΗΜΑ (1) για ξεκούραση 379
ΕΠΙΛΟΓΟΣ 381
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΑΛΗΘΕΙΑ - ΨΕΜΑ 384
ΕΡΕΥΝΑ 384
ΣΧΕΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑΣ-ΓΛΩΣΣΑΣ 385
ΑΛΗΘΕΙΑ 386
ΨΕΜΑ 386
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑ 388
ΓΝΩΣΗ, ΣΚΕΨΗ, ΓΛΩΣΣΑ, ΝΟΗΣΗ 389
ΓΝΩΣΗ 389
ΣΚΕΨΗ 389
ΓΛΩΣΣΑ 390
ΝΟΗΣΗ 391
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΧΕΙΡΙΑ 392
ΤΟ 3ο ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ 394
ΑΝΘΡΩΠΟΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ - ΕΞΩΛΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΡΡΟΗ 395
ΔΙΗΓΗΜΑ (2) για ξεκούραση 404
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ 405
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 411
ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ 412
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΑ (ΧΙΟΥΜΟΡ) 415
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΕΞΕΛΙΞΗ 417
ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗ 417
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΙΑ. ΕΞΕΛΙΞΗ 428
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΗΛΥΚΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ 433
ΕΠΙΛΟΓΟΣ 435
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 438
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΝΑΜΙΞΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 440
Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 446
ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΟΥ 457
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 458
ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 462
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 6:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΒΙΒΛΟΓΡΑΦΙΑ Απάντηση με Συμπερίληψη

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

1. Α. Σοπενάουερ, Έρωτας & Ζωή, Εκδ. Δαμιανού, Αθήνα 1990.
2. Claude Kordon Η Γλώσσα των Κυττάρων, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 1994.
3. Χένρυ Μίλλερ, Τροπικός του Καρκίνου, Εκδ. Μπουκουμάνη, Αθήνα 1973.
4. Ντέσμοντ Μόρρις, Ο γυμνός πίθηκος, Εκδ. Κέδρος, Αθήνα 1970.
5. Γιοστέιν Γκάαρντερ, Ο Κόσμος της Σοφίας, Εκδ. Νέα Σύνορα, Αθήνα 1994.
6. Richard Leakey, Η απαρχή του ανθρώπινου είδους, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 1996.
7. Desmond Morris, Η σημασία της επαφής, Εκδ. ΩΡΟΡΑ, Αθήνα.
8. Φρανσουά Ζακόμπ, Το ποντίκι, η μύγα και ο άνθρωπος, Εκδ. Καστανιώτης, Αθήνα 1998.
9. Ludwing Wittgenstein, Πολιτισμός και Αξίες, Εκδ. Α. Καρδαμίτσα, Αθήνα 2000.
10. Herbert Marcuse, Έρως και Πολιτισμός, Εκδ. Κάλβος, Αθήνα 1981.
11. Υπερχορδές “Η Θεωρία των Πάντων”, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 1989.
12. Abdus Salam, Βραβείο Νόμπελ Φυσικής 1979, Ενοποίηση των Θεμελιωδών Δυνάμεων, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 1991.
13. Κ. Δαρβίνος, Η Καταγωγή των Ειδών, Εκδ. Παν. Πατρών, Πάτρα 1997.
14. Ευάγγελος Καφετζόπουλος, Ο Σεξουαλικός Πίθηκος, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 1999.
15. Francois Gros, Ο Πολιτισμός του Γονιδίου, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 1995.
16. Γενική Παγκόσμιος Εγκυκλοπαίδεια, Εκδ. Πάπυρος-Λαρούς, Αθήνα, 1963.
17. Κώστα Στεφ. Τσίπηρα, Βιοκλιματικός σχεδιασμός κτιρίων, Εκδ. π-Systems International AE, Αθήνα 2000.
18. Stephen Hawking, Το Χρονικό του Χρόνου, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 1988.
19. Steven Weinberg, Νόμπελ Φυσικής, Όνειρα για μια Τελική Θεωρία, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 1995.
20. Τόντορ Γ. Νικόλοβ, Ο μακρύς δρόμος της Ζωής, Εκδ. Βουλγάρικη Ακαδημία Επιστημών, Σόφια 1994.
21. Κάρολος Δαρβίνος, Ταξιδεύοντας με το Μπινγκλ, Εκδ. Στοχαστής, Αθήνα 1998.
22. Steven Pinker, Το Γλωσσικό Ένστικτο, Εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα 2000.
23. Ιωάννη Κορναράκη, Βία η οδός του Θεού, Εκδ. οίκος Αδελφών Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 1996.
24. Μάρτιν Χάιντεγγερ, Η προέλευση του έργου τέχνης, Εκδ. Δωδώνη, Αθήνα 1986.
25. Μαθήματα Φυσικής Πανεπιστημίου Berkeley, τ.4, Κβαντική Φυσική, Εκδ. ΕΜΠ, 1978.
26. Victor Davis Hanson και John Heath, Ποιος σκότωσε τον Όμηρο; Εκδ. Κάκτος, Αθήνα 1999.
27. Κωστή Παπαγιώργη, Λάδια ξίδια, Εκδ. Καστανιώτη, Αθήνα 2001.
28. Immanuel Kant, Η Θρησκεία, Εκδ. Κ. Γκοβόστη, Αθήνα.
29. Γιώργου Ζαρκαδάκη, Το Μυστήριο του Νου, Δεκέμβριος 2001.
30. Τζακ Λόντον, Ο Θαλασσόλυκος, Εκδ. Γράμματα, Αθήνα 1996.
31. Πόλις και Πολιτισμός, Εκδ. Τυπωθήτω, Αθήνα 1998.
32. Desmond Morris, Ανθρωποπαρατήρηση – Η ανθρώπινη συμπεριφορά, Εκδ. Αρσενίδη, Αθήνα.
33. Ησίοδος, Άπαντα, Εκδ. Ι. Ζαχαρόπουλος, Αθήνα.
34. Κωνσταντίνου Σιαμάκη, ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ, Θεσσαλονίκη 1988.
35. Γιάννης Ε. Διακογιάννης, Δύο φεγγάρια την Αμερική, Εκδ. ΛΗΔΡΑ, Αθήνα 1992.
36. Ζακλίν Λιαγκρέ, Η Φυσική Θρησκεία, Εκδ. Πατάκη, Αθήνα 1996.
37. Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδ. Εκδοτική Αθηνών ΑΕ, Αθήνα.
38. Έριχ Φρομ, Ο φόβος μπροστά στην ελευθερία, Εκδ. Μπουκουμάνη, Αθήνα, Γ΄ έκδ.
39. Μανώλη Γλέζου, Το φαινόμενο της αλλοτρίωσης στη γλώσσα, Εκδ. Βέγας, Αθήνα 1977.
40. Η Τέχνη και ο Άνθρωπος – Η θέση και ο ρόλος της τέχνης στην κοινωνία, Unesco, Εκδ. Χ. Τεγόπουλος – Ν. Νίκας Ο.Ε., Αθήνα.
41. Φρίντριχ Νίτσε, Τάδε έφη Ζαρατούστρας (Ο υπεράνθρωπος), Εκδ. Δαμιανός, Αθήνα.
42. Χρυσόστομος Εμμ. Καρπαθίου, Η Εξέλιξη του Εγκεφάλου και το Αλφάβητο, Εκδ. Έλλην, Αθήνα 1995.
44. Ιππόλυτου Τάιν, Η φιλοσοφία της τέχνης, Εκδ. Γκοβόστη, Αθήνα.
44. Α. – Φ. Χριστίδης, Γλώσσα, Πολιτική, Πολιτισμός, Εκδ. Πόλις, Αθήνα 1999.
45. Ελληνική Μυθολογία και Λατρεία, Εκδ. Χαϊτάλη, Αθήνα.
46. Σίγκμουντ Φρόυντ, Ο Πολιτισμός πηγή δυστυχίας, Εκδ. Επίκουρος, Αθήνα 1974.
47. Όσσο, Τάντρα – Πνευματικότητα και Σεξ, Εκδ. ΡΕΜΠΕΛ, Αθήνα 2002.
48. Ignacio de Loyola, Πνευματικές Ασκήσεις, Εκδ. Πίστη και Ζωή, Αθήνα 1997.
49. Ζάχου Ν. Ξηροτύρη, Η Μονή Αγάθωνος και ο Ηγούμενος Γερμανός Δημάκος, Β΄ Έκδοση, Αθήνα 2002.
50. Καθ. Δημ. Α. Κουρεμένος, Σημειώσεις Θερμοδυναμικής 1, Εκδ. Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, Αθήνα 1978.
51. Michel Har, Το έργο τέχνης, Εκδ. Scriptra, Αθήνα 1998.
52. Herbert Read στο Η Τέχνη και ο Άνθρωπος – Η θέση και ο ρόλος της τέχνης στην κοινωνία, Unesco, Εκδ. Χ. Τεγόπουλος – Ν. Νίκας Ο.Ε., Αθήνα.
53. Walter Benjamin, Δοκίμια για την τέχνη, Εκδ. Κάλβος, Αθήνα 1978.
54. Μπέρτολτ Μπρεχτ, Ιστορίες του κ. Κόϋνερ, Εκδ. Θεμέλιο, Αθήνα, ε΄ έκδοση.
55. Νίκος Καζαντζάκης, Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά, Εκδ. Ελ. Καζαντζάκη, Αθήνα 1973.
56. Δημ. Κ. Μαρίτσας, Το Κυπριακόν ζήτημα στο φως του Διεθνούς Δικαίου κα της Διεθνούς Πολιτικής, Εκδ. Ζύγιστρον – Βουλγάρικη Ακαδημία Επιστημών, Σόφια 2000.
57. Σόλων, Αρχαίον Ελληνικόν Δίκαιον, Εκδ. Πελεία, Αθήνα 1988.
58. Adam Schaff, Γλώσσα και γνώση, Εκδ. Ι. Ζαχαρόπουλος, Αθήνα.
59. Άρη Ν. Πουλιανού, Η Καταγωγή των Κρητών, Βιβλιοθήκη Ανθρωπολογικής Εταιρείας αρ. 1, Αθήνα 1971.
60. Κάρολος Ντάρβιν, Η καταγωγή του ανθρώπου, Εκδ. Γκόβοστη, Αθήνα.
61. Βρετανικό Μουσείο (τμήμα Φυσικής Ιστορίας), Η θέση του ανθρώπου στην εξέλιξη, Εκδ. Αρσενίδη, Αθήνα 2001.
62. Ρία Μ. Πήτα, Ψυχολογία της Γλώσσας, Εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 1998.
63. Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ, Ο Μικρός Πρίγκιπας, Εκδ. «Πατάκη», Αθήνα 1999.
64. Λεβ Βυγκότσκι, Σκέψη και γλώσσα, Εκ¬δ. Γνώση, Α¬θή¬να 1993.
65. Μπέρτραντ Ράσσελ, Μετά την γνώση, Εκδ. Ι. Δ. Αρσενίδης, Αθήνα 1963.
66. Κωστή Παπαγιώργη, Κανέλλος Δεληγιάννης, Εκ¬δ. Καστανιώτη, Α-θή¬να 2002.
67. Werner Heisenberg, Φυσική και φιλοσοφία, Εκ¬δ. Κάλ¬βος, Αθή¬να.
68. Elaine Morgan, Ο υδρόβιος πίθηκος, Εκδ. ΩΡΟΡΑ, Αθήνα 1988.
69. Dr. Jacob Bronowski, Η εξέλιξη του ανθρώπου, Εκ¬δ. ΩΡΟΡΑ, Α¬θή-να 1987.
70. John & Mary Gribbin, Η κοινωνιοβιολογία του ανθρώπου - Το πλεονέκτημα του 1%, Εκδ. ΩΡΟΡΑ, Αθήνα.
71. Anne Hooper, Kama Sutra Τσέπης, Εκδ. Χρυσή Πέννα, Αθήνα 1997.
72. Helen Fisher, Anatomy of Love – The Natural History of Monogamy, Adultery and Divorce, βουλγάρικη έκδοση ΧΟΜΟ ΦΟΥΤΟΥΡΟΥΣ, Σόφια.
73. Τάσης Π. Τζαβέλλας, Ο δικηγόρος Λυσίας, ο άνθρωπος - ο μέτοικος - ο ρήτορας - λόγος υπέρ του αδυνάτου, Α¬θή¬να 1979.
74. Π. Πέσεβ, Από την ιστορία των χημικών στοιχείων, Εκ¬δ. Ναούκα ι Ιζκούστβο, Σόφια 1970.
75. Andre Leroi-Gourhan, Οι θρησκείες της προϊστορίας, Eκδ. Καρδαμίτσα, Αθήνα 1993.
76. Σίγκμουντ Φρόυντ, Όνειρο και τηλεπάθεια, Εκδ. Επίκουρος, Αθήνα 1983.
77. Arnold Mindell, Συνομιλώντας με το σώμα που ονειρεύεται, Εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 1997.
78. C. G. Jung, Εισαγωγή στην ερμηνεία των ονείρων, Εκδ. Ιάμβλιχος, Αθήνα 1997.
79. Τόντορ Νικόλοβ, Βιάρα Μίνκοβσκα, Η Αυτοκρατορία των δεινοσαύρων, Εκδ. Βουλγάρικη Ακαδημία Επιστημών, Σόφια 2004.
80. ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ, Εκ¬δ. Ναρόντνα Κουλτούρα, Σόφια 1978.
81. Λεωνίδας Παύλου, Περιληπτική ιστορία της Φαρμακευτικής, Εκδ. Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος, Αθήνα 1995.
82. Αναγνωστήριο 4ης τάξης, Εκδ. Ναρόντνα Προσβέτα, Σόφια 1973.
83. Ελίν Πελίν, Σατσινένια, Εκδ. Μπάλγκαρσκι πισάτελ, Σόφια 1972.
84. Διονυσίου Θρακός, Γραμματική τέχνη, εκδ. Ελληνική Γλωσσική Κληρονομιά, Αθήνα 2003.
85. Francois Chamoux, Ο ελληνικός πολιτισμός, Εκδ. Μπάλγκαρσκι χουντόζνικ, Σόφια 1979.
86. Καθ. Μ. Α. Γκρεμιάτσκι, Καταγωγή του ανθρώπου, Εκδ. Ναρόντνα Κουλτούρα, Σόφια 1947.
87. Διεθνές δίκαιο, Εκδ. Ναούκα ι Ιζκούστβο, Σόφια 1949.
88. ΟΗΕ και τα σύγχρονα διεθνή προβλήματα, Εκδ. Μεζντουναρόντνιε οτνοσένια, Μόσχα 1965.
89. April M.S. McMahon, Ιστορική γλωσσολογία, Εκδ. Μεταίχμιο, Αθήνα 2003.
90. Κίριλ Μίρτσεβ, Η βουλγάρικη γλώσσα ανά τους αιώνες, Εκδ. Ναούκα ι Ιζκούστβο, Σόφια 1964.
91. Τότιου Κόεβ, Γκεόργκι Μπακάλοβ, Ο Χριστιανισμός στο παρελθόν και σήμερα, Εκδ. Μπάλγκαρσκι μπεστσέλαρ, Σόφια 2006.
92. Αγκάθα Κρίστι, Ταξιδιώτης για Φραγκφούρτη, Εκδ. ΑΜΠΑΓΚΑΡ, Σόφια 1992.
93. Karl Saller, Ιστορία των ανθρώπινων φυλών, Εκδ. Πορεία, β΄ έκδοση, Αθήνα 1994.
94. Γ. Βαβίζος, Κ. Ζαννάκη, Περιβαλλοντικές μελέτες, Οδηγοί Δράσης/Βοήθημα για Νέους, Εκδ. Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, Αθήνα 2006.
95. Ελένη Βιταλάκη, Η ανάπτυξη της μίμησης στην αλλελεπίδραση γιαγιάς-βρεφούς, Διδακτορική διατριβή, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Φιλοσοφική σχολή, Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών σπουδών, Εργαστήριο Ψυχολογίας, Ρέθυμνο, 2002.
96. Μαρία Σ. Στούπη, Η τραγουδιστή γλώσσα των Ελλήνων (Δεν είμαστε μόνο γλωσσοπλάστες αλλά και ηχοπλάστες), Εκδ. Δωδώνη, Αθήνα 2004.
97. Μ. Α. Ντίνικα, Ματεριαλίστιι ντρέβνεϊ Γκρέτσιι, Έκδ. Ακαδημία Επιστημών ΕΣΣΔ, Ινστιτούτο Φιλοσοφίας, Μόσχα 1955.
98. Jared Diamond, Gunsm germs and steel, Εκδ. «Ιζτοκ - Ζάπαντ», Σόφια 2006.
99. Φρίντριχ Ένγκελς, Η καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους, Έκδ. Θεμέλιο, Αθήνα 2004.
100. Ζωρζ Ντεβερέ, Βαυβώ Το μυθικό αιδοίο, Εκδ. ΟΛΚΟΣ, Αθήνα 1997, β’ έκδοση.
101. Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ, Πολιτισμός και Ελληνισμός. Προσεγγίσεις, Εκδ. Καστανιώτη ΑΕ, Αθήνα 2007.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
aρxιtοfιl
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 29 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 21
Τόπος: αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 8:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΙΒΛΟΓΡΑΦΙΑ Απάντηση με Συμπερίληψη

μου μοιαζει λίγο σουρεαλιστική η συζήτηση έτσι όπως εξελίσσεται..
Πολλή ειρωνεία όμως. Νομίζω πως ανταγωνίζεστε ποιος θα ειρωνευτεί πιο πετυχημένα τον άλλον. Και συγγνώμη για την αδιακρισια, αλλά δεν κατάλαβα που κόλλα γε η καταγραφη των περιεχομένων και της βιβλιογραφίας..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 8:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η ειρωνία είναι ωφέλιμη όταν ξεσκεπάζεις την υποκρισία.Κι εδώ τώρα τελευταία έχουμε μπόλικη.Η ημιμάθεια,η σύγχυση,η άκριτη πίστη μεταμφιέζονται σε επιστήμη,ανώτερη αλήθεια,εμπειρία.

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abc
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 1889

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 8:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΙΒΛΟΓΡΑΦΙΑ Απάντηση με Συμπερίληψη

aρxιtοfιl έγραψε:
μου μοιαζει λίγο σουρεαλιστική η συζήτηση έτσι όπως εξελίσσεται..
Πολλή ειρωνεία όμως. Νομίζω πως ανταγωνίζεστε ποιος θα ειρωνευτεί πιο πετυχημένα τον άλλον. Και συγγνώμη για την αδιακρισια, αλλά δεν κατάλαβα που κόλλα γε η καταγραφη των περιεχομένων και της βιβλιογραφίας..


Απλα, για να μάθεις: ένα επιστημοική βιβλίο κρίνεται (και) από την βιβλιογραφία. Για το περιεχομενο - αν σε ενδιαφέρουν τα θέματα ή όχι.
Και τα δυο δηλώνουν την ευρυμάθεια και την τιμιότητα του συγγραφέα - πολλές πηγές με παράλληλη αναφορά τους. Πόσες φορές έχεις ακούσει ή διαβάσει ότι ο Χ έκλεψε τις σκέψεις του Υ! Εάν όμως τον αναφέρει, είναι κέρδος και τιμή και για τους δύο.
Σου απάντησα;

ΥΓ Που είδες ειρωνεία σε μένα; Ή απλά λες για να λες και τίποτα άλλο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 31, 2008 9:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
pol έγραψε:
Δεν σου απαγορεύω τίποτε. Σου είχα μιλήσει σύμφωνα με αυτά που έγραφες. Όσο για τις ικανότητές σου Γιάννη, δεν με αφορά ούτε στο ελάχιστο. Very Happy



Φυσικά και δε σε αφορούν.Δεν είναι εύκολο να παραδεχτείς τις αυτοαντιφάσεις σου:όποτε σε συμφέρει έχεις εμπειρία του πράγματος κι όποτε γουστάρεις ξεπερνάς τις αισθήσεις σου και βλέπεις την αλήθεια.Περαστικά! Laughing


Είναι φυσικό να αναδεικνύονται αντιφάσεις στην αντίληψη όταν υπάρχουν περιορισμένα στοιχεία Γιαννάκη. Wink
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2008 1:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κανένα στοιχείο δεν πρόκειται να σε κάνει ν' αλλάξεις γνώμη,οπότε μην επικαλείσαι το πλήθος των στοιχείων που έχω εγώ.Ακόμα κι αν παραδεχόσουν ότι αυτοαντιφάσκεις,δε θ' αναθεωρούσες τη σκέψη σου.Ο φόβος του θανάτου είναι ισχυρότερος στους περισσότερους ανθρώπους απ' τη λογική.Αν δεν τον αντιμετωπίσεις κατά πρόσωπο,χωρίς μεσάζοντες θεούς και τα ρέστα,θα αντιφάσκεις διά βίου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2008 9:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

και πως αντιμετώπισες κατα πρόσωπο, εσύ, προσωπικά, Νεοφώτιστε τον Θάνατο?

Very Happy
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2008 9:31 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΠΟΣ Απάντηση με Συμπερίληψη

Abc
Θα αναφερθώ με μια παρατήρηση μόνο, στο σκοπό του βιβλίου σου που αναφέρεις και δεν θα επεκταθώ στα περιεχόμενα του, διότι αφ΄ ενός δεν έχω χρόνο, (λόγω διακοπών βλέπεις…), να σου προσάψω κάποιον ανάλογο σε μέγεθος πίνακα περιεχομένων αναφορικά με το δικό μου, και κατά δεύτερον να σχολιάσω το οτιδήποτε απ’ τις ενότητες που αναφέρεις για το βιβλίο σου. Σε γενικές γραμμές, θα έλεγα πως και στο δικό μου βιβλίο γίνονται παρόμοιες του δικού σου αναφορές, αναλύσεις και τοποθετήσεις προκειμένου να διεγείρει την κριτική ορθολογιστική και μόνο σκέψη.

Η αξιολόγηση και κριτική για το οτιδήποτε, εξαρτάται κατά κανόνα από τον υποκειμενισμό, την γνωσιολογική υποδομή, την Παιδεία και την πολιτιστική κουλτούρα του εκάστοτε κρίνοντα. Επομένως σε κάθε περίπτωση, μικρή σημασία έχει τελικά το όποιο συμπέρασμα του μεμονωμένου αναγνώστη αν η κριτική του δεν επηρεάζει τους αμαθείς και μη ορθολογιστικά σκεπτόμενους τρίτους. Ιδιαίτερα σε ζητήματα που ο συναισθηματικός παράγοντας του «εγώ» του, τον επηρεάζει καταλυτικά στις κρίσεις του.
Άποψη μου είναι, πως αν ειλικρινά θέλουμε να προσεγγίσουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ των πραγμάτων, τότε πριν και πάνω απ’ όλα, θα πρέπει να αποβάλλουμε το δυνατόν, απ’ τις όποιες κριτικές μας θέσεις, τις συναισθηματικές μας φορτίσεις.

Δύσκολη έως ανέφικτη για τους περισσότερους υπόθεση, διότι η ΑΛΗΘΕΙΑ που δεν κολακεύει τη δομή του συνειδησιακού «εγώ» μας, γίνεται ΕΧΘΡΟΣ μας…..Θα πρέπει λοιπόν, όταν ανταλλάσσουμε σκέψεις, ιδέες και τοποθετήσεις για διάφορα ζητήματα, να είμαστε έτοιμοι και με θάρρος να πετάμε στον κάλαθο των αχρήστων καθετί που το παρελθόν μας έχει καταγραφεί συνειδησιακά, αν ο αντίλογος του συνομιλητή μας, τεκμηριώνει πληρέστερα το θεματικό ζητούμενο.

Επιστρέφοντας στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο, θα φροντίσω για μια συνάντηση γνωριμίας μαζί σου, στο καφέ του afham….
Καλό καλοκαίρι.

_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2008 9:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

MARIA έγραψε:
και πως αντιμετώπισες κατα πρόσωπο, εσύ, προσωπικά, Νεοφώτιστε τον Θάνατο?

Very Happy


Ο ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ - ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ....
ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΙΤΟΜΕΝΟ ΒΡΕΦΟΣ......
ΥΠΟΜΟΝΗ - ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΜΕΣΩ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΩΝ "ΕΓΩ" ΣΟΥ, ΠΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΣΕ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ....

_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 01, 2008 10:21 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing Laughing Laughing
Γελάσαμε και σήμερα...
Laughing Laughing Laughing
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
Σελίδα 3 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center