Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΓΕΓΟΝΟΤΑ Ή ΑΝΑΛΗΘΕΙΕΣ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

ΓΕΓΟΝΟΤΑ Ή ΑΝΑΛΗΘΕΙΕΣ;
ΑΝΑΛΗΘΕΙΕΣ
40%
 40%  [ 2 ]
ΓΕΓΟΝΟΤΑ
60%
 60%  [ 3 ]
Σύνολο Ψήφων : 5

Συγγραφέας Μήνυμα
LSNM
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1953

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 07, 2008 10:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pol έγραψε:
............απέναντι στο μπαλκόνι η γειτόνισα με το καυτό μίνι ....


Βρεεεεε βαλτός είσαι ;;;; !!! Και η δικιά μου τα ίδια (σχεδόν : κοντή πουκαμίσα και στρινγκ Shocked Shocked ) !
Τι πάθανε όλες φέτος ;!

Τι λένε οι κινέζοι ; Μήπως είναι η χρονιά του στρειδιού ; Laughing

ΥΓ: Τόσο που μου πέρασε η ιδέα να φτιάξω ένα site για την "ανώνυμη" γειτόνισσα Razz Razz Τι λες θα έχει επισκεψιμότητα ;
_________________
Αν δεν φας το "θεριό", θεριό δεν γίνεσαι ... [Αριστοτέλης σε ελεύθερη μετάφραση]
"Truth is much too complicated to allow anything but approximations" John von Neumann
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 07, 2008 1:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
pol, τρέχα στο μανουλομάνουλο, γιατί στην ορθογραφία-ανατομία των αιδίων μάλλον τα καταφέρνεις καλύτερα.

(...)
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 07, 2008 1:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

LSNM έγραψε:
Και η δικιά μου τα ίδια

Μήπως μένετε στην ίδια γειτονιά; Mr. Green
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 07, 2008 4:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για σοβαρευτειτε και ξεκαθαριστε μου το εξης : Τελικα οι διωγμοι εναντιον των φιλοσοφων ειναι καθαρα "θρησκευτικο φρουτο" ( στην περιπτωση μας χριστιανικο ) ή κραταει και αυτο απο τους αρχαιους μας προγονους που το κληρονομησαμε μαζι με ολα τα υπολοιπα ;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sofkour
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Νοέ 2006
Δημοσιεύσεις: 204
Τόπος: ΕΔΕΣΣΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 07, 2008 9:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Νομίζω, πως οι διωγμοί είναι, κυρίως, ο ώριμος καρπός του φανατισμού και όχι μόνο του θρησκευτικού.
Δυστυχώς, η ιστορία της ανθρωπότητας βρίθει από τέτοιες περιπτώσεις, μικρές και μεγάλες.
Ανά τους αιώνες.

Ο φανατισμός, η υπερβολική αφοσίωση σε ιδέες και αντιλήψεις (κοινωνικές, πολιτικές, θρησκευτικές, φυλετικές, κ.λ.π.), που οδηγεί στον παραλογισμό και τη δίωξη των αντιφρονούντων, είναι το μελανό σημείο της πορείας της ανθρωπότητας σε όλες τις εποχές.

Η αγριότητα και η μορφή των διώξεων ποικίλει ανάλογα με το επίπεδο πολιτισμού και μόρφωσης των ανθρώπων. Ανάλογα με τη δυνατότητα χρησιμοποίησης του νου και της επικρατούσας κάθε φορά λογικής.

Συνήθως, διώκεται κάθε νέα ιδέα, «καινό δαιμόνιο», ακόμη και σήμερα, που κλονίζει την κατεστημένη άποψη.
Οι άνθρωποι, σε κάθε εποχή θεωρούν ότι κατέχουν την αλήθεια, την οποία δεν ανέχονται να αμφισβητήσει κανείς και θέλουν να την επιβάλουν ακόμη και με τη βία (ήπια μορφή βίας).

Όταν όμως στις ιδέες και αντιλήψεις εμπλέκονται και συμφέροντα ατομικά ή συλλογικά, τότε, ο φανατισμός γίνεται θηριωδία.
Τότε προβαίνουν σε μαζικούς διωγμούς, πολέμους, οργανωμένες εκστρατείες εξόντωσης.

Το μόνο αντίδοτο στο φανατισμό, κατά τη γνώμη μου, είναι η ελεύθερη κριτική σκέψη σε συνδυασμό με την αρετή. Και αυτά μπορούν να τα διαθέτουν μόνο οι απαλλαγμένοι από δογματισμούς άνθρωποι.

Οι στρατευμένοι σε δόγματα, ακόμη κι όταν διαθέτουν ευφυΐα, καταφεύγουν σε δόλια χρησιμοποίηση του νου και σε καλυμμένες μορφές φανατισμού, οι οποίες κάτω από ορισμένες συνθήκες μπορούν να εξελιχθούν σε αγριότητες.

…-
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 07, 2008 10:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Απλα τα λογια σου sofkour και κατανοητα, χωρις φαμφαρονισμους και τυμπανοκρουσιες !

Πληρη νοηματος και καθαροτητος, ευκολο να μελετηθουν σαν υποδειγμα θεσεων απο ολους μας.

Επικεντρωνω το ενδιαφερον μου σ΄αυτο :

Παράθεση:
Όταν όμως στις ιδέες και αντιλήψεις εμπλέκονται και συμφέροντα ατομικά ή συλλογικά, τότε, ο φανατισμός γίνεται θηριωδία.
Τότε προβαίνουν σε μαζικούς διωγμούς, πολέμους, οργανωμένες εκστρατείες εξόντωσης.

Και ο λογος ειναι οτι θελω να επισημανω τη διασταση των ιδεων, και των αντιληψεων λιγοτερο, απο τα συμφεροντα.

Οι μεν ιδεες εχουν "υπερβατικη" προελευση και ως εκ τουτου εχουν καθαροτητα και μεγαλυτερη συγγενεια με την ανθρωπινη πλευρα των πραγματων...

Ενω τα συμφεροντα εχουν "υλικη" προελευση και πολυ λιγοτερη γνησια και καθαρη φυση αναμεμειγμενα με τα γηϊνα δρωμενα, μεσα απο διαπλοκες και "δολοπλοκιες" γεννημενα.

Οταν οι ιδεες εμποτιζονται απο τα συμφεροντα "χανουν" τον ανθρωπινο προσανατολισμο τους σε σημαντικο βαθμο και οδηγουν στη μισαλοδοξια και την καταστροφη !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 07, 2008 11:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν είναι αλήθεια όσα λεει ο pol,που τουλάχιστον έπρεπε ν' αναφέρει την πηγή τους (γνωστό site φανατικών ορθοδόξων),μια απλή σύγκριση με τους διωγμούς των εθνικών απ' τους χριστιανούς δείχνει ότι στην αρχαία Ελλάδα μπορεί να διώχθηκαν άτομα, όχι λαοί μαζι με τον πολιτισμό τους.
Οι νόμοι του Κωνσταντίνου,θεοδόσιου,Ιουστινιανού,Αρκάδιου κ.λπ. κατέστρεψαν ελευθερία σκέψης,φιλοσοφικές σχολές,θέατρο,ναούς,έργα τέχνης,Ολυμπιακούς αγώνες και στιγμάτισαν έναν λαό ως "ειδωλολατρικό",ώστε ακόμα και το όνομά του (Έλληνες) να είναι μιαρό.Έχουμε,δηλαδή,συστηματική προσπάθεια πολιτιστικής εξόντωσης αλλά και φυσικής (συμφωνία του Βυζαντίου με τον Αλάριχο για λεηλασία των ελληνικών εδαφών).
Τέτοια ισοπέδωση δεν έχουμε ούτε στον αριστοκράτη Αλέξανδρο που θα μπορούσε αν ήθελε να επιβάλλει τη θρησκεία του στις χώρες που κατακτούσε αλλά δεν το έπραξε.
Προφανώς,διώξεις έγιναν λόγω πολιτικών αντιπαλοτήτων αλλά νόμοι που να επιβάλλουν μια θρησκεία,απαγορεύοντας μια άλλη δεν υπήρχαν.Όσο και να ψάξετε στα ορθόδοξα sites,δε θα βρείτε.Οϋτε θα βρείτε την αμφισβήτηση του χριστιανού Ιερώνυμου προς τον Παύλο ότι βρήκε στην Αθήνα βωμό σ' έναν άγνωστο θεό:

"Ακόμα κι ο ίδιος ο Άγιος Ιερώνυμος (συντάκτης τής περίφημης Βουλγκάτα,
τιμώμενος από την ορθόδοξη Εκκλησία στις 15 Ιουνίου) εξέφρασε την άποψη
ότι ο Παύλος στην περίπτωση τού επίμαχου βωμού, μετέτρεψε τον πληθυντικό
«θεοίς αγνώστοις» στον ενικό «αγνώστω θεώ» και (σαν να μην έφτανε αυτό)
παρέδραμε το υπόλοιπο κομμάτι τής επιγραφής που έλεγε: «[…] θεοίς
Ασίας, Ευρώπης και Αφρικής θεοίς αγνώστοις και ξένοις»! (2)
....
Tη θέση τού Ιερώνυμου επανέλαβε αργότερα και ο Οικουμένιος, Επίσκοπος
Τρίκκης καθώς και ο Έρασμος στο «Μωρίας Εγκώμιον»:

«[…] and when there are many things in St. Paul that thwart themselves,
which yet in their proper place do well enough if there by any credit to
be given to St. Jerome that was master of five tongues. Such was that
of his at Athens when having casually espied the inscription of that
altar, he wrested it into an argument to prove the Christian faith, and
leaving out all the other words because they made against him, took
notice only of the two last, viz., "To the unknown God"; and those too
not without some alteration, for the whole inscription was thus: "To
the Gods of Asia, Europe, and Africa; To the unknown and strange
Gods."[…]»


Ακόμα και το απόσπασμα απ' το βιβλίο του Μεταλληνού είναι κομμένο.Λένε για την Υπατία:"η νεοπλατωνική φιλόσοφος είχε εκφράσει την επιθυμία της να γίνει Χριστιανή: "ποθώ γαρ Χριστιανή αποθανείν".

Λέει ο Μεταλληνός:" "ποθώ γαρ Χριστιανή αποθανείν",φέρεται να του είπε".Αυτό το "φέρεται" δεν έπρεπε να το γράψεις,βρε Μεταλληνέ!Επιφυλάξεις για το αλάθητο της χριστιανικής αλήθειας είναι διαβολικές!




Για σκεφτείτε,εδώ λογοκρίνουν τους δικούς τους,δε θα διαστρεβλώσουν τους εχθρούς;


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Τρι Ιούλ 08, 2008 12:10 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 12:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[quote="ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ"]
Παράθεση:
Αν είναι αλήθεια όσα λεει ο pol,που τουλάχιστον έπρεπε ν' αναφέρει την πηγή τους (γνωστό site φανατικών ορθοδόξων),μια απλή σύγκριση με τους διωγμούς των εθνικών απ' τους χριστιανούς δείχνει ότι στην αρχαία Ελλάδα μπορεί να διώχθηκαν άτομα, όχι λαοί μαζι με τον πολιτισμό τους.

Αν κάνεις τον κόπο και προσέξεις στα κείμενα αναφέρονται οι πηγές. Πάρε όμως ένα δείγμα:
1. (Πλούταρχου, Νικίας, 23)
2. Φιλόστρατος, Βίοι Σοφιστών, I 10, 3 Ησύχιος, Ονοματολόγος Σέξτος Εμπειρικός, Προς μαθηματικούς, IX 55.
3. Αριστοφάνης (στ. 1506-1509)
4. Διογένη Λαέρτη (II, 101-102)
5. (βλ. Κικέρ., Tusc., I, 34, 83) (Γιάνη Κορδάτου, Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, εκδ. Μπουκουμάνη, σ. 282)
6. (Λυσίας 6.17 Αριστοφάνης, Όρνιθες, στ. 1071 κ.ε.Σούδα).
7. (Διογένης Λαέρτιος, II, 116)
8. (Πλούταρχου Περικλής, 32)
Αρκεί όμως ως δείγμα. Περισσότερες πηγές θα βρεις στα κείμενα. Wink



Παράθεση:
Τέτοια ισοπέδωση δεν έχουμε ούτε στον αριστοκράτη Αλέξανδρο που θα μπορούσε αν ήθελε να επιβάλλει τη θρησκεία του στις χώρες που κατακτούσε αλλά δεν το έπραξε.

Εάν μελετήσουμε Πέρσικη Ιστορία και ακούσουμε τη μεταφέρει η παράδοση τους από τις κατακτήσεις του Αλέξανδρου τον καιρό εκείνο, θα αλλάξουμε γνώμη για πολλά... Wink
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 12:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οι πηγές που αναφέρεις δεν μιλάνε για κανένα νόμο που απαγορεύει να λατρεύεις άλλες θρησκείες.Για το βυζάντιο έχουμε πολλούς.Θες μερικούς;

Περιμένουμε τα στοιχεία σου από την περσική ιστορία.Αλλά όχι πετσοκομμένα σαν του Μεταλληνού!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
3fimos
Πρύτανης


Εγγραφή: 16 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 669

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 12:21 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συγνωμη παλικαρια για την παρεμβαση στο θεμα, αλλα θελω να ξερω .

Ζειτε στο τωρα, ή στο πριν ?

Πρωσοπικα δεν με ενδιαφερει καθολου το πριν, γιατι περασε μολις εδω & χρονια .

Σχετικα με ΤΟ ΤΩΡΑ, εχετε σκοπο να κανετε κατι, να παρεμβετε, να αλλαξετε κατι ?
Δεν ειναι ουτε γεγονος, ουτε αληθεια, ειναι η πραγματικοτητα & μονο . Εμεις ειμαστε εδω & μονο , ας μην κανουμε τα ιδια παλι λαθη
_________________
...ΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΑ & ΤΙΠOΤΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ....
..Eιμαστε αυτο που κατακτουμε ..
.Κατακτουμε αυτο που ειμαστε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 12:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εθνικό είναι το αληθινό κι αν υπερασπιζόμαστε την ιστορική αλήθεια,φροντίζουμε καλύτερα για το τώρα και το μέλλον.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 12:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν έχω στοιχεία από την Περσική Ιστορία για τις πράξεις του εκεί κατακτητή Αλέξανδρου. Είμαι όμως βέβαιος πως αν την μελετήσουμε θα βρούμε πολλά τα οποία δεν διδάσκει η δική μας ιστορία.

Οι πηγές που ανέφερα μιλάνε για τους διωγμούς πριν την εμφάνιση του Χριστιανισμού στην αρχαία Ελλάδα.

Μη νομίζεις πως τότε οι κοινωνίες ήταν καλύτερες απ' ότι σήμερα. Η ίδια διαφθορά, ίντριγκες, προδωσίες και όλα, τέλος πάντων, που είναι χαρακτηριστικά της ανθρώπινης θηριωδίας.

Όποιος νομίζει πως οι κοινωνίες κατά τους αρχαίους χρόνους ήταν ιδανικές, έχει πρόβλημα προσαρμοστικότητας και κατάληψης αισθητικά και διανοητικά της πραγματικότητας που τον περιβάλει, μα και της εσωτερικής του πραγματικότητας. Rolling Eyes Embarassed
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 12:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Εθνικό είναι το αληθινό κι αν υπερασπιζόμαστε την ιστορική αλήθεια,φροντίζουμε καλύτερα για το τώρα και το μέλλον.


Ποια ιστορική αλήθεια βρε Ιωάννη; Η μόνη αλήθεια είναι αυτή που βιώνεις. Τα γεγονότα που ονομάζονται Ιστορία, έχουν τόση σημασία όσο οι ψευδαισθήσεις φίλε. Δεν το βλέπεις, δεν το ζεις σήμερα; Κοίταξε καλά και πρόσεξε, πόσα από τα σύγχρονα γεγονότα τα οποία καταγράφονται ως Ιστορικά, έρχονται σε εσένα μέσω της πληροφορίας, αλλοιωμένα. Wink
Φαντάσου τα γεγονότα αυτά τώρα, πως θα διδάσκονται μετά από 2000 χρόνια! Laughing Laughing Laughing
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 12:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δε μίλησα για εξιδανίκευση.
Άλλο,όμως, πράγμα κάποιες συκοφαντίες με πολιτικά κίνητρα κι άλλο συστηματική επιβολή μιας θρησκείας.Το χριστιανικό Βυζάνο της αγάπης μας το έκανε το δεύτερο.Με καταγεγραμμένους νόμους,αναλόγους των οποίων δε θα βρεις στην αρχαία Ελλάδα.


Αν είσαι σίγουρος ότι θα βρεις στοιχεία απ' την περσική παράδοση που να στηρίζουν την υπόθεσή σου,τότε ελπίζω να μην αποκρύψεις αυτά που δε θα ταιριάζουν,όπως κάνει η ΟΟΔΕ σε χριστιανικά και μη κείμενα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 1:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είχε και η αρχαία Ελλάδα τα κουσούρια της Ιωάννη όσο κι αν δεν θέλεις να το δεχτείς, σε όλους τους τομείς, όπως και σήμερα συμβαίνει στην κοινωνία μας. Wink

Για την Περσία δεν το ψάχνω. Τουλάχιστον για την ώρα.

Η ΟΟΔΕ είναι αξιόπιστη πηγή. Τα πρόσωπα που εμπλέκονται σ' αυτήν είναι καθαρά και καθόλου φανατισμένα, όπως ορισμένοι κύκλοι αρέσκονται να λένε. Είναι πρόσωπα αξιόπιστα και έντιμα. Μπορείς να τα εμπιστευτείς. Wink
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Σελίδα 3 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center