Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αγγλικος εμπειρισμος,ηπειρωτικος ορθολογισμος.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2004 3:49 am    Θέμα δημοσίευσης: Αγγλικος εμπειρισμος,ηπειρωτικος ορθολογισμος. Απάντηση με Συμπερίληψη

Ορθλογιστής-¨οποιος πιστευει πως το λογικο ειναι πηγη γνωσης και συχνα ,επισης πως ο ανθρωπος εχει απο γεννησιμιου του ορισμενες ιδεες.

Εμπειριστης-Οποιος πιστευει οτι ολες οι γνωσεις του ανθρωπου,πηγαζουν απο τις εμπειριες του.Βλεπετε Αριστοτελη που σαφως κριτικαρει τον Πλατωνα λεγοντας πως οι εμπειριες μας τροφοδοτουν την συνειδηση μας.

Δεν ξερουμε τιποτα ,δεν εχουμε ιδεες.Δεν γεννιομαστε εχοντας στο μυαλο μας εικονες του κοσμου.Μαθαινουμε σιγα-σιγα,μαθενουμε οτι μας διδασκουν οι εμπειριες μας και οι αισθησεις μας.Αν εχουμε καποια ιδεα ή αντιληψη η οποια δεν συνδυαζεται με γεγονοτα που αντιλαμβανονται οι αισθησεις μας,τοτε εχουμε μια λανθασμενη αντιληψη.Οταν για παραδειγμα μιλαμε και χρησιμοποιουμε λεξεις οπως"Θεος", "Αιωνιοτητα",Ουσια" τοτε το μυαλο μας βαδιζει στο κενο.Ποτε κανεις δεν αντιληφθηκε με τις αισθησεις του κανενα απο αυτα.Οποιος μιλαει και γραφει για αυτα δεν μπορει να τις στηριξει.Θεωρειες μονο που εντυπωσιαζουν.Αποκυηματα του ανθρωπινου νου που δεν ανταποκρινονται στη πραγματικοτητα.Οι σκεψεις στηριζονται σε αληθινες εμπειριες.

Εσεις σε ποιον απτους παραπανω θα κατατασατε τον εαυτο σας?και γιατι? Πιστευετε πως η συνειδηση ειναι οντως"Tabula rasa"(αγραφος πινακας)?
_________________
Aspasmos me ti sofia den einai i gnosi alla i katanoisi tis gnosis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2004 5:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να διαφωνήσω λίγο με το δεύτερο? Γιατί βάζουμε τόσο εύκολα ταμπέλες και λέμε ότι ο Αριστοτέλης ήταν Εμπειριστής? Στο έργο του περί ψυχής λεει ότι ψυχή είναι η εντελέχεια της μορφής (δεν μεταφράζω ακριβώς, απλώς λεω το νόημα όπως το καταλαβαίνω) η «ψυχή» ενός τσεκουριού για παράδειγμα είναι η τελειοποιημένη μορφή του τσεκουριού που κάνει την δουλειά με τον τελειότερο τρόπο. Και ένα τσεκούρι ως γνωστόν ποτέ δεν γεννιέται σαν κάτι άλλο (ελέφαντας ας πούμε) αλλά πάντα σαν ένα τσεκούρι, άσχετα αν στην αρχή δεν είναι τελειοποιημένο και δεν κόβει αρκετά καλά π.χ. Άρα λοιπόν το τσεκούρι δεν είναι άγραφος πίνακας (που μπορείς εσύ να το κάνεις ελέφαντα στο τέλος, απλά δημιουργούντας γύρω του ένα ελφαντίσιο περιβάλλον, αλλά πάντα ένα εν δυνάμει τέλειο τσεκούρι.
Συνεπώς (και πάω στο πρώτο) ορθολογισμός είναι η αντίληψη του λόγου (με μαθηματική έννοια) που υπάρχει μεταξύ του εν δυνάμει τέλειου τσεκουριού και της εντελέχειας της μορφής του, της ίδιας της τελειότητας του δηλαδή σαν τέτοιου. Η γνώση αυτού του λόγου, είναι αυτή που σου επιτρέπει να δημιουργήσεις το τέλειο τσεκούρι, το οποίο θα είναι στην τελειότητα της μορφής του αυτό για το οποίο φτιάχτηκε. Επειδή ασχολήθηκα με τον μεγάλο Αριστοτέλη εδώ, ελπίζω να μην τα έκανα σκ*** και κάθε κριτική δεκτή.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2004 7:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν ξερω αν θα κανω καλα να συμφωνησω μαζι σου στο αν η συνειδηση ενως τσεκουριου ειναι ή οχι αγραφος πινακας? Confused Confused
_________________
Aspasmos me ti sofia den einai i gnosi alla i katanoisi tis gnosis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2004 10:28 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να υποθέσω δηλαδή πως από τα λεγόμενά μου βγαίνει ότι αυτό που υποστηρίζω είναι πως το τσεκούρι έχει συνείδηση? Όχι δεν επιθυμώ να με πάρουνε με τα τσεκούρια και δεν θα το έλεγα ποτέ αυτό.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2004 12:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

αυτο το "ηπειρωτικός" (προφανώς μετάφραση του continenta philosophy) τί το θέλετε? αυτες ειναι διακρίσεις της αναλυτικής φιλοσοφίας που ουδόλως μας άφορούν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2004 12:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[Τσου!Σπουδαιοτεροι εμπειριστες Ο Λοκ,ο Μπερκλεϊ και ο Χιουμ.Και οι τρεις απτην Αγγλια.Σπουδαιοτεροι ορθολογιστες του 17ου αιων.Ο Ντεκαρτ(Γαλλια),ο Σπινοζα(Ολλανδια)και ο Λαιμπνιτς(Γερμανια).Γιαυτο και σημερα μιλαμε συχνα για αγγλικο εμπειρισμο και ηπειρωτικο ορθολογισμο.
_________________
Aspasmos me ti sofia den einai i gnosi alla i katanoisi tis gnosis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2004 3:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεμελίνα, ο Μπράντλεϋ ήταν ιδεαλιστής και ήταν Άγγλος....
Ο Ντε Σαντ και ο Λα Μετρί ήταν σκληροπυρηνικοί υλιστές και ήταν Γάλλοι...
Οι διακρίσεις αυτές ειναι εξαιρετικά σχηματικές. Ο όρος "Continental Philosophy" χρησιμοποείται άλλως τε προκειμένου για την Γαλλική και Γερμανική φιλοσοφία του 20 αιώνα, και δη για συγκεκριμένα ρευματα (Ερμηνευτικη, Μεταμοντερνισμος, Στρουκτουραλισμος), μόνο σπάνια για την φιλοσοφία του 19 αιώνα.

Σήμερα πλέον η διάκριση αναλυτικής και "ηπειρωτικής" φιλοσοφίας εγκαταλείπεται, ιδίως στην Αμερική αλλά σιγά σιγά και στην Αγγλία. Ο Ρίτσαρντ Ρόρτυ ειναι χαρακτηριστική περίπτωση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2004 12:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ δεν ξέρω κανέναν!
Μήπως όσα λιγότερα ξέρει κανείς τόσο λιγότερα λάθη κάνει;
Ας δούμε όμως το λάθος σε σχέση με την εμπειρία και τον ορθολογισμό.
Μάθηση είναι η εμπειρία τον λαθών μας.
Ορθολογισμός είναι η αποφυγή επανάληψης λαθών, εφαρμόζοντας μεθόδους.
Άρα το λάθος θα γίνει εμπειρία μετά μάθηση και τέλος θα ενταχτεί στην μέθοδο προς αποφυγή του σε εφαρμογές. Αυτό αποτελεί μια μέθοδο για έναν ορθολογιστή.
Ένας εμπειριστής, από την σκοπιά του ορθολογιστή, ζει με τα λάθη του, μαθαίνει από αυτά και δεν ενεργεί μεθοδικά προς την αποφυγή τους, αποφεύγοντας να κάνει άλλα λάθη.
Ένας ορθολογιστής, από την σκοπιά του εμπειριστή, δημιουργεί λάθη δοκιμάζοντας μεθόδους αποφυγής άλλων λαθών, ζει με το άγχος των εμφανιζόμενων νέων λαθών του, παθαίνει από τα λάθη του.
Στην ουσία όλοι μας έχουμε και τις δυο ιδιότητες. Γιατί και μαθαίνουμε και δοκιμάζουμε. Πότε το ένα και πότε το άλλο.
Για να πετύχουμε κάτι χρειαζόμαστε τον ορθολογισμό.
Για να στηρίξουμε την διάθεσή μας να πετύχουμε κάτι χρειαζόμαστε τον εμπειρισμό.
Έτσι δεν είναι τυχαία η ύπαρξη του σχολείου (Εμπειρισμός-Μάθηση) πριν από την ένταξη στην κοινωνία όπου απαιτείται μεθοδος (Ορθολογισμός- Δοκιμή-Δράση).
Βεβαίως και όπως έδειξα ο ενήλικος περιέχει και τις δυο ιδιότητες και έτσι μπορούμε να πούμε ότι όσο ζει κανείς μαθαίνει.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2004 12:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι μου θύμισες Julianus! Αυτός ο μαρκήσιος Ντε Σαντ ήταν φοβερή μούρη. Διάβαζα τη φιλοσοφία του με αμείωτο ενδιαφέρον επί ώρες. Καιρός δεν είναι επιτέλους να το ρίξουμε στις κραιπάλες; Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2004 12:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και κάτι για τις λέξεις:
Εμπειρικός ή εμπειριστής
Ορθολογικός ή ορθολογιστής
ο Χ είναι Υ-στής σημαίνει: ο Χ δρα με το Υ, δηλαδή το Υ είναι δράση
ο Χ είναι Υ-κος σημαίνει: ο Χ ανήκει στο Υ, δηλαδή το Υ είναι ομάδα
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2004 12:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν με τον τιτλο που εβαλα σας εκανα να πιστευετε πως διαχωριζω και δινω ονομασια προελευσης και γεννησης των παραπανω.Το λαθος ειναι δικο μου.Σε καμια περιπτωση δεν θα δεχομουν πως τα πραγματα ειναι ετσι.
Μην κολλατε λοιπον σαυτο ας πουμε πως το εβαλα για χαρη λογου.(Γιατι ακουγετε καπου καπου)Απο μονη τετοιο ειδους διαχωρισμο δεν θα τον εκανα ποτε.Θελω μονο να συζητησουμε ο ορθολογισμος.Του να βαζεις κατω την λογικη πριν πραξεις οτιδηποτε και να δεις ποιες πιθανοτητες εχεις και που και τι θα επιφερεις αυτη η πραξη ειναι για σας ενας ανασταλτικος παραγοντας.ή με την ιδεα του οτι οι εμπειριες μας καλες ή κακες μας μαθενουν κατι ειναι για σας αφορμη αιτια να ξεκινηστε κατι
_________________
Aspasmos me ti sofia den einai i gnosi alla i katanoisi tis gnosis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2004 1:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

'Οταν λες Θεμελίνα "το λάθος είναι δικό μου", αυτό βγαίνει από την ορθολογική σου σκέψη!
Αν είχες μόνο εμπειρική σκέψη, τότε δεν θα αναγνώριζες "δημόσια" το λάθος σου, θα ζούσες με την γνώση του λάθους σου.
Γι΄αυτό και δεν αναγνωρίζεις "άλλες εμπειρίες" και λες "Σε καμια περιπτωση δεν θα δεχομουν πως τα πραγματα ειναι ετσι"
Με άλλα λόγια οι απαντήσεις μας που προκλήθηκαν από την ερώτησή σου, έδρασαν ως ανασταλτικός παράγοντας σε σένα και ξαναρώτησες (δοκιμή-σφάλμα-διόρθωση).
Πιστεύω δηλαδή στην δράση με μορφές που συνυπάρχουν (με τα επίθετα να με χαρακτηρίζουν ανάλογα την στιγμιαία δράση: Ορθολογιστής ή Εμπειριστής) και όχι στην ομάδα (Ορθολογικοί ή Εμπειρικοί) που όσοι βρίσκονται -θεωρητικά, γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες ομάδες- έχουν τον ένα τροπο δράσης.
Με άλλα λόγια πιστεύω ότι καθένας μας πότε είναι εμπειριστής πότε ορθολογιστής και δεν υπάρχουν ομάδες ορθολογικών και εμπειρικών.
Η συζήτηση που θες να κάνεις θεμελίνα είναι: Τι είναι κακή και τι καλή εμπειρία. Άνοιξε ένα άλλο θέμα λοιπόν.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2004 2:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[Σε καμια περιπτωση δεν θα βαλω τετοιου ειδους θεμα θειε μου.Γιατι εγω προσωπικα καμια εμπειρια μου δεν θεωρω κακη.Γιατι οσο ασχημη και να ηταν μου εδωσε κατι.Μου εμαθε κατι.Με ωρημασε.Τις αγαπω.Πραγματικα τις αγαπω.ΤΙΣ ΑΓΑΠΑΩ!!!! για να τις αποκαλεσω κακες.Αν εσυ ή οποιος αλλος θελει ας κανει ενα τετοιο διαχωρισμο.Ας τις χαρακτησησει.Ας ανοιξει ενα τετοιο θεμα.

Τις αγαπαω θελω να το φωναζω.Βγαινει απο μεσα μου και το νιωθω!!
_________________
Aspasmos me ti sofia den einai i gnosi alla i katanoisi tis gnosis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2004 3:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Χμ, μπορείς να πεις το ίδιο όταν σκέφτεσαι και δρας ορθολογικά κακά;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2004 3:40 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αν ο δικος μου ορθολογισμος ειναι ιδιος με τον δικο σου και του καθε αλλου.Μαλλον θα δυσκολευομουνα να το ελεγα.Μα την αληθεια μου.Μα ο δικος μου ορθολογισμος δεν εχει καμια σχεση με τον δικο σου.
Καποτε σε μια αλλη συζητηση περι Θεου σου ειχα πει πως πριν κανω κατι και ξερω αν αυτο ειναι κακο ή οχι το κανω.Αν θες χρεωσε με ασυνειδησια.Αλλα εχω μια ζωη και θα ζησω πολλα.Θα κυνηγαω πολλα.Θα αφηνομαι σε πολλα.Το μετρο και τις ισσοροπιες σε καθε περιτωση τις ειμαι σε θεση να τις γνωριζω και να τις αντιλαμβανομαι.
_________________
Aspasmos me ti sofia den einai i gnosi alla i katanoisi tis gnosis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center