Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Αποδειξη υπαρξης "πολλων" απειρων.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Θεμελίνα
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 317

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 15, 2004 11:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[Ακριβως θειουλη μου.Αυτο που δεν εχει καταληξει καπου.Εμπειρο λεμε αυτον που καπου ή σε κατι εχει καταληξει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 15, 2004 11:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο αγαπητός μονοσάνδαλος γνωρίζει πως να χρησιμοποιεί τον όρο σχετικό. Τι καθορίζει όμως το σχετικό η ποια έννοια έχει αφ εαυτού του? Σχετικό είναι ο λόγος η δεσμός που ενώνει δύο πράγματα η ποσότητες που αλλιώς νοούνται ως διαφορετικά. Πως δηλαδή βλέπεις το 1 και το 2? Η αυτά είναι διαφορετικά πράγματα η όχι. Αν είναι διαφορετικά, τότε άλλο το 1 κι άλλο το 2. Απλά 2 και 1 κάνουν 3 που είναι πάλι άλλο. Αν όχι, τότε το 1 και το 2 συνιστούν λόγο διπλάσιου όπως το 2 με το τρία συνιστούν λόγο ημιόλιο δηλαδή το 3 είναι ένα 2 συν 1/2 αυτού. Στην πρώτη περίπτωση τα μαθηματικά είναι για να κόβεις ψωμιά στην δεύτερη όμως τι κάνεις? Παίζεις τουλάχιστον μουσική. Γιατί μουσική αυτό ακριβός το πράγμα είναι. Με άλλα λόγια η λογική επεμβαίνει στους φυσικούς αριθμούς η στα ξεχωριστά πράγματα και βρίσκει λόγους και σχέσεις μεταξύ τους η αλλιώς τα ενοποιεί. Το αν θα το κάνει η όχι αυτό δεν είναι παρά ζήτημα φιλοσοφικής θέσης. Γι αυτό πάντα η φιλοσοφία υπερισχύει, αλλά όμως και διδάσκεται από τα μαθηματικά. Υπερισχύει γιατί πρώτα σκέφτηκε ο άνθρωπος και μετά άρχισε να μετράει για να επιβεβαιώσει τις σκέψεις του, προκειμένου να κρατήσει η να αλλάξει την φιλοσοφική του θεώρηση. Γι αυτό και η φιλοσοφία παρ ότι υπερισχύει, και διδάσκεται όμως απ αυτά. Για να έλθουμε λοιπόν στο αρχικό ερώτημα για την έννοια του απείρου τώρα, η και του μηδενός ακόμα, αν δεχτούμε την φιλοσοφική θέση ότι το 1 και το 2 δεν στέκουν ξεχωριστά (μπορούμε άραγε να πούμε πως όχι? Γιατί μόλις καταρρίψαμε την λογική αν το κάνουμε), αλλά αντίθετα συνιστούν λόγους και σχέσεις, τότε πολύ εύκολα μπορούμε να αποδείξουμε ότι η μητέρα κάθε σχετικής ποσότητας (έννοια πολλών απείρων) είναι η ισότητα απλώς χρησιμοποιώντας αναλογίες. Και όπως είναι γνωστόν η ισότητα δεν είναι κάτι άπειρο αλλά ορισμένο.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 15, 2004 12:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Στους υπολογιστές τα νούμερα έχουν τρεις υποστάσεις!
εντολές, διευθύνσεις, δεδομένα.
Μια εντολή μπορεί να περιλαμβάνει και δεύθυνση και δεδομένα. Οι εντολές μετακινούν από και προς την μνήμη ή τους καταχωρητές δεδομένα, συγκρίνουν δεδομένα στην μνήμη η τους καταχωρητές, τοποθετούν σημαίες (για να τις διαβάζουν μετά εντολές διακλάδωσης) σε γεγονότα όπως σχηματισμός ΜΗΔΕΝ, υπέρβαση ορίου αριθμού, αρνητικός αριθμός. Ο σχηματισμός ΜΗΔΕΝ εμφανίζεται σε όλες τις αριθμητικές πράξεις αλλά και στις συγκρίσεις δεδομένων, και δείχνει ισότητα.
Οι διευθύνσεις είναι διευθύνσεις μνήμης. Μπορούν να αυξηθούν ή να ελατωθούν, και μπορούν να περάσουν στον απαριθμητή προγράμματος (άρα να αλλάξουμε τη διεύθυνση απ' όπου τρέχουμε ένα πρόγραμμα, αλλάζουμε ροή προγράμματος)
Τα δεδομένα μπορεί να είναι αριθμοί για πράξεις ή αριθμοί που αντιστοιχούν σε αναγνωριστικά που διαβάζει ένα προγραμμά μας, ή διευθύνσεις.

Εντολές, δεδομένα βρίσκονται στην μνήμη. Η μνήμη για να προσπελαστεί πρέπει να ξέρει με ποια διεύθυνση θα πάρουμε ή θα δώσουμε εντολή ή δεδομένα. Έτσι από τον επεξεργαστή (CPU) βγαίνουν δυο λεωφόροι: Η λεωφόρος των δεδομένων (DATA BUS) και η λεωφόρος των διευθύνσεων (ADDRESS BUS). Το εύρος του DATA BUS (πόσες γραμμές έχει), μας λέει πόσα bytes (οκτάδες)μεταφέρει με την μία. Το εύρος του ADDRESS BUS μας λέει πόση είναι η μέγιστη μνήμη που μπορεί να οδηγήσει ο επεξεργαστής. Η πλακέτα που στηρίζει τον επεξεργαστή έχει και κυκλώματα οδήγησης της μνήμης για πολύ λιγότερη απ΄ότι μπορεί να οδηγήσει ο επεξεργαστής. Στην ουσία έχουμε έναν υπολογιστή με κουτσουρεμένη δυνατότητα!

Μεταξύ δυο συνεχόμενων διευθύνσεων δεν υπάρχει χώρος να βάλουμε τίποτα. Δεν υπάρχει κενή διεύθυνση μνήμης. Εν τω μεταξύ δεν μπορύμε να διαιρέσουμε την μνήμη σε κλάσματα! Κάθε τμήμα της είναι καθορισμένο. Εγγράφει ένα BYTE, εναν αριθμό από 0 έως 255.

Μεταξύ δυο εντολών μπορούν να μπούν όσες θέλουμε διότι δεν παίζει ρόλο η απόσταση. Αρκεί να μετακινήσουμε εντολές ώστε να δώσουμε χώρο και κάποιες διευθύνσεις να τις ξαναυπολογίσουμε ώστε να δείχνουν τις νέες θέσεις (αυτό γίνεται αυτόματα από τους assemblers)

Μεταξύ δυο δεδομένων για να παρεμβάλουμε άλλο πρέπει να το ορίσουμε προγραμματιστικά. Ο προγραμματισμός έχει να κάνει με την διαχείρηση των δεδομένων! Τα πάντα γίνονται αρκεί να τα δομήσεις καλά!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 16, 2004 12:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όχι! Είναι από το α+πέρας. Δεν είναι το άγνωστο, είναι το απροσπέλαστο. Έχει διαφορά. Η πείρα προήλθε και αυτή από το πέρας, σε δεύτερη φάση. Η διαφορά είναι σημαντική. Μεταθέτει το ερώτημα από την υποκειμενικότητα τη δική μας στην "αντικειμενικότητα" του απείρου.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 16, 2004 1:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μήπως μπεδρεύεις το άπειρο με το απέραντο;
Άπειρα χωρίσματα μπορώ να κάνω απέραντα όμως όχι!
Το απέραντο δεν έχει πέρας. Το άπειρο είναι αγνώστου πέρατος.
Μπορούμε να πούμε απειροελάχιστο. Το απειρομέγιστο είναι πλεονασμός!

Η γλώσσα βοηθάει να βρούμε μια λύση.
Πάντως μου άρεσε η λέξη προσπέλαση. Η μνήμη στους υπολογιστές λέγεται ΜΝΗΜΗ ΤΥΧΑΙΑΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΗΣ (RANDOM ACCESS MEMORY)
Η έκφραση τυχαία πρπσπέλαση προέκυψε από την κατά σειρά προσπέλαση που έδιναν οι μαγνητικές ταινίες. Στην κατά σειρά προσπέλαση δεν μπορείς να δείς το 1, 5, 10 στοιχεία χωρίς να περάσουν (να κυλίσει η ταινία) τα άλλα στοιχεία, έτσι ο χρόνος προσπέλασης έχει να κάνει με την απόσταση του πρώτου από το τελευταίο καθώς και απότο που ήξταν η ταινία όταν προέκυψε η αναζήτηση! Στη τυχαία προσπέλαση, απλά σχηματίζεις την διεύθυνση και λογικές πύλες εντός της μνήμης δείχνουν την σωστή θέση για εγγραφή ή ανάγνωση.

Ελπίζω να σου άρεσε η ενημέρωση σους υπολογιστές!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 16, 2004 10:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μου άρεσε, για τη RAM ήξερα, αλλά το παράδειγμα δεν είναι άκρως περιγραφικό. Στην περίπτωσή μας η ετυμολόγηση δεν μας βοηθάει ιδιαίτερα, είναι από τις περιπτώσεις που οι δευτερογενείς αποχρώσεις μιας αρχικής έννοιας την επισκιάζουν. Θεωρώ σημαντικό να κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ εμπειρίας και προσπέλασης. Διότι, κάποια πράγματα μπορείς να τα προσπελάσεις χωρίς την εμπειρία τους: βλέπε τα μαθηματικά, όπου π.χ. μπορείς να ορίσεις ένα σημείο ακόμα και "εκτός χάρτου" όταν ξέρεις τις συντεταγμένες του (ή προκτείνοντας κατά δεδομένη απόσταση ένα ευθύγραμμο τμήμα, π.χ.).
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 16, 2004 10:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αδυνατώ να καταλάβω γιατί συγχέετε την ίδια την λογική με τους υπολογιστές. Οι τελευταίοι έχουν κουτσουρεμένη λογική (αν μπορούμε να την πούμε έστω και έτσι) γιατί καταλαβαίνουν μόνο το ναι και όχι η αναμμένο σβηστό. Ένας υπολογιστής ποτέ δεν θα μπορέσει να πει ίσως. Αυτό για τον τελευταίο απλούστατα δεν υπάρχει. Ίσως, η με άλλα λόγια να θεωρήσει, μόνο ο άνθρωπος μπορεί να το κάνει, ο υπολογιστής μπορεί μόνο να προσομοιώσει, και ακόμα και αυτό πρέπει ο προγραμματιστής να του το πει.
Ο άνθρωπος και η λογική του (που είναι αξεχώριστα) είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν υπολογιστή.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 16, 2004 10:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τώρα περνάμε στα μονοπάτια του τρόπου σκέψης!
Δεν είναι το χαρτί που καθορίζει αν το σημείο είναι εκτός αυτού. Διότι αυτό είναι νοητό. Εμείς το βάζουμε έξω από αυτό. Όχι όμως πράγματι έξω από αυτό αλλά μέσα στο μυαλό μας που έχουμε και το χαρτί.

Δηλαδή δουλεύουμε με αναπαραστάσεις, σε όλα τα επίπεδα υπαρκτά και μη. Η προσπέλαση είναι και εμπειρία. Και η εμπειρία δείχνει νέες προσπελάσεις.
Αυτό που δεν έχει μέσα ο υπολογιστής είναι ένας άνθρωπος να του φτιάχνει το πρόγραμμα! Τον έχει όμως απ΄έξω! Αλλιώς είναι άχρηστος!
Τι θα περιμέναμε από τον υπολογιστή για να πούμε ότι είναι ζωντανός;
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 16, 2004 12:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι θα περιμέναμε από τον υπολογιστή για να πούμε ότι είναι ζωντανός;
Εύκολη απάντηση τόσο, όσο και μυστηριώδης. Θα περιμέναμε να μπορεί να σκάσει στα γέλια. Αν δεν μπορεί δεν είναι ζωντανός, όπως πολύ ωραία έχει δοθεί σε κάποια από τις νεώτερες εκδόσεις μιας πολύ πετυχημένης (κατά την γνώμη μου) σειράς στην τηλεόραση. Μιλώ για το star trek και το ανδροειδές εκεί αν θυμάσαι, που προσπαθούσε ανεπιτυχώς καθ όλη την διάρκεια της σειράς να «κατανοήσει» τι είναι ένα αστείο.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 16, 2004 5:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είναι στο αστείο (π.χ.) το θέμα, Ouliathis, η ουσία είναι η ΓΝΩΜΗ! Με έναν υπολογιστή δεν μπορείς να συζητήσεις, να διαλεχθείς. Με άλλα λόγια δεν μπορείς να μάθεις τίποτα από αυτόν, το οποίο να μην το ξέρει προηγουμένως κάποιος ή κάποιοι άλλοι εκτός από αυτούς που συζητούν! Εκεί είναι η ουσία! Αυτό είναι το πρόβλημα με τον bugman, και με τον κάθε «bugman», που νομίζει ότι με τη λογική θα τα βγάλει πέρα. Τρίχες! Λογικά μου εργαλειάκια, δε λέτε τίποτα.

Αυτή τη στιγμή, εμείς συζητάμε χρησιμοποιώντας τους υπολογιστές ως εργαλεία, που είναι ό,τι πιο ηλίθιο μπορεί να υπάρξει. Όπου δεν υπάρχει ούτε καν λογική, θα υπάρχει σκέψη; Η λογική δομή δεν συνεπάγεται λογική σκέψη, απλούστατα επειδή η λογική δεν συνεπάγεται σκέψη. Καθόλου δεν συνεπάγεται! Επειδή ένας bugman είναι ΜΟΝΟ λογικός, είναι συγκεκριμένος, προβλέψιμος, περιορισμένος (έχει κακομάθει από τα ηλίθια μηχανήματα) είναι εξαρτημένος από τις «αναπαραστάσεις» και ταυτίζει την προσπέλαση με την εμπειρία. Είναι για λύπηση. Και βέβαια, το πρόβλημα δεν το έχει μόνο αυτός, φοριέται στην τεχνοκρατούμενη εποχή μας αυτό, είναι της μόδας. Το τεράστιο πρόβλημα που λέγεται λογική. Να θυμηθούμε τον Αϊνστάιν: «η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση».

Η ασθένεια αυτή προσβάλλει και τα υπόλοιπα κύτταρα της σκέψης του φορέα, και έτσι φτάνει αυτός στο οικτρό σημείο να κάθεται και να προβληματίζεται πόσα άπειρα βάζει στο ηλίθιο εργαλείο του. Η λογική δεν παρέχει γνώση, παρέχει πληροφορία. Άλλο η ΓΝΩΣΗ, άλλο η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. Τα (λογικά) μαθηματικά, εργαλείο είναι: πληροφορία μας δίνουν όχι γνώση.

Γνώση είναι να μαθαίνεις κάτι που κανένας μέχρι τώρα δεν ήξερε. Αυτό έχει αξία. Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2004 2:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φίλτατε Iason, πάρε την Αργώ και ψάξε για το Δέρας! (1)
Ή φαντάσου ένα Δέρας και ψάξε να το βρείς. (2)
Στην πρώτη περίπτωση βάζεις στόχο και ξεκινάς την αναζήτηση. Στην δεύτερη περίπτωση επινοείς τον στόχο και ψάχνεις να τον βρείς.

Αν ήσουν υπολογιστής θα ήσουν στο 1, θα πήγαινες για το απαραίτητο Δέρας.
Είσαι άνθρωπος όμως και είσαι στο 2, και κάνεις την φανατασία απαραίτητη να πραγματοποιηθεί.
Μάλλον όμως οι ρόλοι μπορούν να αλλάξουν. Να πας εσύ για το δέρας και να αφήσουμε έναν υπολογιστή να βγάζει τυχαίες αριθμοσειρές και να τις ελέγχει για την συμμετρικότητά τους. Τα επιτεύγματα ας τα δείχνει σε μια οθόνη. Όποιος τα κοιτάει ξέρεις τι θα πει; μεράκι που έχει αυτό το μηχάνημα ζωγραφίζει "παπάδες".
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2004 2:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ένα ερώτημα που προκύπτει είναι: Υπάρχει κανόνας στην αναγνώριση;
Αν υπάρχει κανόνας τότε σε ίδιες εμπειρίες θα μαζέψουμε ίδιες γνώσεις!
Αν δεν υπάρχει ένας κανόνας αλλά πολλοί και επεκτάσιμοι τότε ουδέποτε θα έχουμε κοινές γνώσεις και η αξία κάθε αναγραφής θα είναι ίση με την αξία του οτιδήποτε μη αναγραφόμενου, θα είναι ανευ αξίας (η αξία έχει νόημα από την στιγμή που δυο συμφωνούν ότι είναι αξία)
Με την έννοια της μηδενικής αξίας των ανθρώπινων νοημάτων, μας μένει μόνο ένα πράγμα που είναι σίγουρα κοινός τόπος και έχει αξία: Η σκέψη, το ότι σκεπτόμαστε (δρούμε) αξίζει και όλα τα άλλα το πώς και το γιατί είναι μηδενικής αξίας.
Στους υπολογιστές όσο συγκεντρωνόμαστε στο πώς και στο γιατί δεν θα βρίσκουμε το δρώ.
Αλλά επειδή οι υπολογιστές αντιδρούν (άρα δρουν) έχουν και αυτοί (άσχετα το πώς και το γιατί) σκέψη, δράση. Και γι' αυτό αξίζουν!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2004 3:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σε πληροφορώ, ότι τα έχω κάνει και τα δύο. Όσο για σένα, έτσι μάλλον εξηγείται το ότι ζωγραφίζεις τόσους παπάδες... Laughing
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2004 8:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason "Η λογική δεν παρέχει γνώση, παρέχει πληροφορία. Άλλο η ΓΝΩΣΗ, άλλο η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. "
Αφού με πληροφορείς, είσαι λογικό ον. Σε πάω λοιπόν συναισθηματικά για την λογική σου!

Το συναίσθημα είναι μια λογική διαδικασία. (Τρελός είναι αυτός που γελά ενώ θα έπρεπε να κλαίει)! Όσοι λοιπόν λένε ότι το συναίσθημα είναι παράλληλο αλλά ξεχωριστό από την λογική (ανευ λογικής) κάτι κρύβουν και αυτό δεν είναι άλλο συναίσθημα, είναι λογική!

Συνήθως δεν γράφω αναφορές αλλά σήμερα διάβασα κάτι ωραίο! Οι κανόνες στην τέχνη είναι για μην τους τηρείς. Caravaggio.
Τέχνη δηλαδή είναι η χρήση και όχι ο τρόπος ή η αναφορά στο αποτέλεσμα.

Με αυτήν την έννοια σου γνωστοποιώ ότι ζωγραφίζω και παπάδες και iason-ες!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2004 10:00 am    Θέμα δημοσίευσης: ΜΗΝΥΜΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΓΝΩΣΗ Απάντηση με Συμπερίληψη

Η λέξη είναι το όχημα-μήνυμα, ο συνδυασμός λέξεων είναι η πληροφορία, ο συγκεκριμένος συνδυασμός η γνώση από αυτή την πληροφορία!
Εμείς μαζεύουμε μηνύματα (λέξεις) μέχρι η πληροφορία (μια σειρά λέξεων)να μας δώσει γνώση. (δεχόμαστε μηνύματα, παίρνουμε πληροφορίες, λαμβάνουμε γνώση)
Το αστείο είναι να δημιουργεί κάποιος λάθος μηνύματα έτσι ώστε να παράγει μια πληροφορία που να δίνει μια διαφορετική γνώση από αυτή που ήθελε να δώσει. Το μυστήριο είναι ότι μπορεί να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα και με σωστά μηνύματα.
Γιατί να είναι μυστήριο; Διότι για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει κακή ανάγνωση μιας πληροφορίας. Για να το καταλάβουμε τότε πρέπει αυτός που ανάγνωσε λάθος να μας πει σωστά ότι έκανε λάθος! Πώς όμως θα αντιληφθεί ότι ανάγνωσε λάθος;
Πρέπει αυτός που δίνει μια πληροφορία να δώσει περισσότερα πράγματα απ' όσα χρειάζονται ώστε να αποτρέψει την δυσανάγνωση της πληροφορίας. Σε αντίθετη περίπτωση ο αναγνώστης πρέπει να ζητήσει επιπλέον εξηγήσεις ακόμα και αν βλέπει ότι μια εξήγηση είναι ικανοποιητική, ενώ δεν έχει μια δεύτερη (για να το διασταυρώσει!)

Τελικά η πληροφορία για να πάει σωστά στον προορισμό της πρέπει να λέει περισσότερα πράγματα για τον παραλήπτη, για να την κάνει ο τελευταίος γνώση από αυτά που απαιτούνται κατά τον αποστολέα.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center