Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geoaxil Νεοφώτιστος
Εγγραφή: 28 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2007 10:46 am Θέμα δημοσίευσης: το εκπαιδευτικό μας σύστημα |
|
|
τι θα γίνει με το εκπαιδευτικό μας σύστημα? Δεν νομίζει κανείς ότι χρειαζόμαστε ριζικές αλλαγές?
[/b] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
afham Διαχειριστής

Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2007 3:47 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να αποσυνδεθεί το σχολείο από την επαγγελματική κατάρτιση και να αξιολογηθούν εκ νέου όλοι οι καθηγητές/δάσκαλοι από ανεξάρτητο σκανδιναβικό κλιμάκιο θα ήταν μια καλή αρχή. Μετά από αυτό, όσοι διδάσκοντες θα έμεναν εντός του συστήματος (άντε το 10%) θα έπρεπε να διπλασιαστεί ο μισθός τους.
Α και ξέχασα. Να μειωθούν οι διδακτικές ώρες στο μισό και να κοπούν τα θρησκευτικά. Μια ώρα λαογραφίας ή θρησκειολογίας τον μήνα θα ήταν αρκετή. _________________ Στραβός είναι ο γιαλός
Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μαθητής???? Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 07 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 91 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 29, 2007 12:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρατηρώντας ευρωπαϊκά κράτη που υπερέχουν στην οικονομία την βιομηχανία την νομοθεσία αλλά και στην παιδία, μελετούν λυσσαλέα τους κλασικούς μας και ίσος αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας τους.
Απορώ με τους δικούς μας λέκτορες και με την απάθεια τους.
Θεωρώ τα επιμέρους καρκινώματα της παιδείας μας.
1.Παραπληροφόρηση η ευνούχιση της ιστορίας μας
2.Εκπαίδευση του ανταγωνισμού και όχι του συναγωνισμού (δηλαδή εμφύλιος )
3.Αποχή της φιλοσοφίας στα σχολεία μας
4.Προσθήκη φροντιστηρίων
5.Αποχή ηθικού διδάγματος
6.Αποχή επιθεωρητών |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
South Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: ΕΛΛΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 12, 2007 10:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω να έχετε καταλάβει ποιός είναι ο ρόλος της παιδείας στη χώρα μας. Δεν είναι να ξεστραβώνει, είναι στραβώνει... Συνεπώς είστε εκτός θέματος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μαθητής???? Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 07 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 91 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 15, 2007 11:30 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού λέμε τα ίδια πράγματα δεν καταλαβαίνω πως είμαστε εκτός θέματος.
Εκτός από το να διαφωνούμε συμφωνώντας μπορούμε να συμφωνούμε διαφωνώντας.
Τι λες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΟΔΥΣΣΕΑΣ Αντιπρύτανης

Εγγραφή: 10 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 86 Τόπος: Αιγαίο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 11, 2008 1:52 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
afham έγραψε: | Να αποσυνδεθεί το σχολείο από την επαγγελματική κατάρτιση... |
Δηλαδή να μην έχει καμία σχέση ο σχολικός βίος με την μετέπειτα ζωή του ανθρώπου; Μήπως να το ξανασκεφτείς;
afham έγραψε: | ... και να αξιολογηθούν εκ νέου όλοι οι καθηγητές/δάσκαλοι από ανεξάρτητο σκανδιναβικό κλιμάκιο θα ήταν μια καλή αρχή... |
Το σκανδιναβικό πως το συμπέρανες; Έχουν κάτι να σου δείξουν αυτοί οι λαοί πέρα από την τάξη και την οικονομική ευημερία; Θα κρίνει ο βόρειος Ευρωπαίος άνθρωπος τον Έλληνα; Ζουν κάτω από τις ίδιες συνθήκες;
afham έγραψε: | ...Μετά από αυτό, όσοι διδάσκοντες θα έμεναν εντός του συστήματος (άντε το 10%) θα έπρεπε να διπλασιαστεί ο μισθός τους... |
Ότι πρέπει να γίνει διαλογή είναι σίγουρο. Γιατί μετά την διαλογή να διπλασιαστεί ο μισθός τους; Η αμοιβή για τον σωστό δάσκαλο νομίζεις ότι είναι τα χρήματα;
afham έγραψε: | ..Α και ξέχασα. Να μειωθούν οι διδακτικές ώρες στο μισό και να κοπούν τα θρησκευτικά. Μια ώρα λαογραφίας ή θρησκειολογίας τον μήνα θα ήταν αρκετή. |
Μιλάς για μείωση ωρών και δεν αναφέρεις καν τη μείωση των μαθητών ανά δάσκαλο. Τα θρησκευτικά σε τι σου φταίνε; Αυτός που είναι Χριστιανός Ορθόδοξος δεν χρειάζεται τα θρησκευτικά; Ο άλλος δικαιούται ελεύθερη ώρα. _________________ Με την άθληση γυμνάζεται το σώμα, ενώ με την Μουσική το πνεύμα.
κατασκευή ιστοσελίδων :: ειδήσεις :: ασφάλειες αυτοκινήτων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
paulosA Επίκουρος
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 20, 2008 3:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αξιοκρατία;;
Αξιολόγηση;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος

Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 21, 2008 9:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mε αφορμή την παράλληλη συζήτηση στη θεματική ενότητα Πρόσωπα για τον φιλόσοφο Κορνήλιο Καστοριάδη, ας ακούσουμε τί θα είχε να πει πάνω σ' αυτό το ριζικό θέμα: http://www.youtube.com/watch?v=kJRnRZL_KRc
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Δευ Μάϊ 03, 2010 11:55 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Bugman Πρύτανης

Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 22, 2008 10:30 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα...Ο Καστοριάδης μας λέει για τον έρωτα, το πάθος που πρέπει να έχει ο εκπαιδευόμενος και ο εκπαιδευτής για την εκπαίδευση, καθώς και ότι τα προβλήματα είναι τελικά η στάση αυτών των δύο και όχι τα προγράμματα που εναλλάσονται, γιατί κάποιοι νομίζουν ότι εκεί είναι το όλο πρόβλημα.
Επίσης περιγράφει την κατάσταση, όπως την βλέπει, με απλό και κατανοητό τρόπο: Οι εκπαιδευτικοί ασχολούνται με τα εργατικά τους, οι γονείς με το πως το παιδί θα πάρει χαρτιά...και τα παιδιά με οτιδήποτε άλλο δεν είναι εκπαίδευση.
Μπορούμε να δούμε την κοινωνία με το μάτι του ορθολογιστή.."η κοινωνία είναι όπως μπορεί σήμερα να είναι". Αυτό σημαίνει ότι η πραγωγή εκπαίδευσης δεν οριοθετήται σε χώρους με ταμπέλες "εκπαιδευτικόν ίδρυμα", αλλά είναι πολυεπίπεδη και συνεχής. Ακόμα και οι μεσημεριανές εκπομπές τύπου "γιατί παράτησε η ουκρανέζα τον παππού" προβληματίζουν...δίνουν λόγο να σκεφθεί κανείς, να αναζητήσει την αλήθεια. Αυτό είναι εκπαίδευση: η αναζήτηση της αλήθειας των πραγμάτων.
Εστιάζοντας το ζήτημα όμως στο σχολείο, εκεί βλέπουμε ότι η "αναζήτηση" έχει παρεμποδιστεί με αγκυλώσεις σε θέματα που δεν επιδέχονται άλλων αναζητήσεων, πρέπει να αντογραφούν ως έχουν στην μνήμη του μαθητή! Τα βαθύτερα νοήματα δεν απασχολούν τους καθηγητές, είναι χρονοβόρα για να αναλυθούν. Η μόνη διέξοδος του εκπαιδευόμενου είναι η αναζήτηση ιδεών σε εξωσχολικές δραστηριότητες...η οποία και αυτή λόγω φόρτου εκπαιδευτικού και μη, φροντιστήρια και μετακινήσεις, ατονεί και χρειάζεται κάτι να την διεγείρει, ένας στόχος, μια παρακίνηση. Και εδώ δηλαδή βλέπουμε στο πάθος την αιτία της ηθελημένης αναζήτησης ιδεών. _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ρουπέλιον Πρύτανης

Εγγραφή: 24 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 909
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 06, 2012 5:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαθητής???? έγραψε: | Παρατηρώντας ευρωπαϊκά κράτη που υπερέχουν στην οικονομία την βιομηχανία την νομοθεσία αλλά και στην παιδία, μελετούν λυσσαλέα τους κλασικούς μας και ίσος αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας τους._ |
Η δική μας τυχόν μανιώδη μελέτη των κλασικών ΜΑΣ θα αποτελούσε κίνδυνο να απομακρυνθούμε από την εκκλησία. Όλα γίνονται πολύ απλά εάν κοιτάξεις από την σωστή οπτική γωνία. Ακόμα καλύτερα δε ενίοτε εάν κοιτάξεις από ένα καμπαναριό.
 _________________ "Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ρουπέλιον Πρύτανης

Εγγραφή: 24 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 909
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 12, 2012 4:50 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=iG9CE55wbtY&feature=youtu.be
Do schools kill creativity?
κι ένα ογκώδες έργο για εκπαιδευτικούς και ψυχολογία εδώ (αν έχουν χρόνο λόγω life style κι απεργιών) :
Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς _________________ "Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|