Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΚΟΣ Η ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4 ... 50, 51, 52  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ=ΚΑΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ;
ΝΑΙ
63%
 63%  [ 61 ]
ΟΧΙ
36%
 36%  [ 35 ]
Σύνολο Ψήφων : 96

Συγγραφέας Μήνυμα
Τίγρης
Υφηγητής


Εγγραφή: 26 Νοέ 2006
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 04, 2007 8:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

αντε να πω και γω την αποψαρα μου Very Happy ..................


κατ'αρχην θεωρω λαθος τον τιτλο..........διοτι πρεπει πρωτα να ξεκαθαρισουμε εαν ελληνισμος και χριστιανισμος ειναι διαφορετικες κοσμοθεασεις ή εχουν τοσα κοινα στοιχεια που τα καθιστουν αλληλενδετα μεχρι του σημειου που το ενα να ειναι συνεχεια του αλλου................


θα μου επιτρεψετε να ξεκινησω απο τις αναφορες στην ταυτιση του χριστιανισμου με τον ιουδαϊσμο................
διοτι πολλοι θεωρειται,λαθος κατα την γνωμη μου, οτι ο ιουδαϊσμος ειναι προδρομος του τροπου ζωης των μαζων που αργοτερα ονομαστηκαν χριστιανοι....................
ας δουμε πρωτα απο ολα ποια ειναι η ....συμπεριφορα ενος ραβινου...................
αν του βγαλεις το ματι,θα στο βγαλει γιατι "του το ειπε ο θεος"
αν του βγαλεις το δοντι θα χασεις το δικο σου..............
αν τον μισησεις θα σε μισησει....................
αν κανεις μια λαθος πραξη (αμαρτια) θα υπαρχει και η αντιστοιχη ποινη...................

στις ιδιες περιπτωσεις ενας χριστιανος ορθοδοξος μοναχος που ακολουθει τις εντολες του κυριου του θα:
συγχωρεσει αυτον που θα του βγαλει το ματι........
δεν θα βγαλει το δοντι του αλλου απο εκδικηση ή για λογους τιμωριας......
θα προσευχηθει για αυτον που θα τον μισησει..............
αν κανεις μια λαθος πραξη δεν θα σε καταδικασει με βαση καποιο ποινολογιο αλλα θα αφησει στον ιδιο το θεο να αποφασισει αν θα τον τιμωρησει ή οχι................

αντιστοιχα,...........για τις ιδιες προαναφερθεισες πραξεις εαν ζουσε π.χ. ο σωκρατης...........θα αντιδρουσε ακριβως με τον ιδιο τροπο που αντιδραει ενας χριστιανος....................

και ερωτω...........

ο χριστιανος ειναι συνεχεια του ελληνισμου ή του ιουδαϊσμου;!

Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 07, 2007 12:55 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Με αυτά που θα κάνει ο ορθόδοξός σου θα διευκολύνει το έργο του Ιουδαίου.

Ο Σωκράτης δεν έλεγε να καταργηθούν οι νόμοι της πολιτείας για χάρη του "νόμου του Θεού".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 21, 2007 3:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

χμμμ...διαφορετικά....μα με τόσα κοινά....

Το 307 π.Χ. οι Αθηναίοι μετά την εκδίωξη τού Δημητρίου τού Φαληρέως, γκρέμισαν 360 αγάλματά του κατά τον Πλίνιο, και έλυωσαν τα μεταλλικά, και τα έκαναν ακόμα και δοχεία νυκτός ("κατέσπασαν και κατεχώνευσαν ένιοι δε και προστιθέασιν και εις αμίδας" Γεωγραφικά C398. Naturalis Historia, XXXIV, 12).
Κατά τον Δίωνα τον Χρυσόστομο, οι ανδριάντες που καταστράφηκαν ήταν 1500. Την ίδια τύχη είχαν και οι ανδριάντες τού Φιλίππου τού Μακεδόνος, τού πατρός τού Μεγάλου Αλεξάνδρου. Τους γκρέμισαν και με αυτούς έφτιαξαν ουροδοχεία. "Ετόλμησαν δε και Φιλίππου τής Μακεδονίας αμίδας κατασκευάσαι. Αθηναίοι μεν ουν τής εικόνος ούρον κατέχεον, εκείνοι δε τής πόλεως αίμα και τέφραν και κονίαν (Κορινθιακά 41).

Κατά τον Φωκικό πόλεμο (348 π.Χ.) οι Φωκιείς μετά την ήττα τους από τους Θηβαίους, κατέφυγαν ικέτες στον ναό τού Αββαίου Απόλλωνος. Αλλά οι Θηβαίοι τους έκαψαν μαζί με το ιερό και τα έργα τέχνης, για δεύτερη φορά μετά τους Μήδους (Παυσανίας Χ, 35,3).

Μετά τον πόλεμο των Ηλείων κατά τών Λακεδαιμονίων, ο Ναός της Ήρας στην Ολυμπία έπαθε ζημιές στη στέγη. (Παυσανίας 5.20.4-5).

Διόμισυ περίπου αιώνες μετά τις Περσικές καταστροφές, ο Μέγας Αλέξανδρος παραδίδει στις φλόγες τα ανάκτορα και τα μνημεία τής Περσέπολης.

To 219 π.Χ., οι Αιτωλείς, με επικεφαλής τον Σκόπα, εισβάλλουν στη Μακεδονία, κυριεύουν το Δίον, παραδίδουν στο πυρ τις στοές γύρω από τον ναό, και ανατρέπουν όλους τους ανδριάντες. «Ενέπρησε τας στοάς τας περί το τέμενος και τα λοιπά διέφθειρε των αναθημάτων, έτρεψε δε τας εικόνας των βασιλέων απάσας (Πολύβιος, Ιστορίαι, Δ΄ 62, 2-3).

Τον ίδιο χρόνο, (219 π.Χ.), ο στρατηγός των Αιτωλών Δωρίμαχος, πυρπόλησε το ιερό της Δωδώνης, κατέστρεψε τα αναθήματα, και «κατέσκαψε την ιεράν οικίαν». (Πολύβιος, Ιστορίαι, Δ΄ 67,3).

και αυτο το παραθέτω γιατί βαρέθηκα να ακούω τους Δωδεκαθειστές ή αρχαιολάτρες να λένε "μας καταστρέψατε τους ναούς βρωμοεβραίοι"

ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ

Αυτο ειναι η αρχή...
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AFONYAS
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 444
Τόπος: Στην άδεια των Ελλήνων πόλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 23, 2007 8:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μαρία απλά παραθέτω..........τηρώντας ουδέτερη στάση επί του παρώντος Smile
Εκείνο το περίφημο πνευματικό κέντρο με την μεγάλη βιβλιοθήκη και το αρχαίο Μουσείο που βρήκαν τραγικό τέλος. Κατά μία άποψη στο αποτελείωμα του Ελληνισμού συνέβαλε και διέπραξε ο χριστιανισμός και ο πατριάρχης Θεόφιλος της Αλεξάνδρειας το 391 όταν άφησε να κάψουν όλους τους ειδωλολατρικούς ναούς, επίσης το ιερείο ΣΑΡΑΠΙΣ με τη βιβλιοθήκη. Από τότε πλέον έγινε απότομα η Αλεξάνδρεια όχι πλέον η Μητρόπολη, που ήτανε κάποτε. Διαμέσου φυσικών καταστροφών βούλιαξε μπροστά από χίλια χρόνια σιγά σιγά στην λάσπη του Νείλου, όπου τώρα ένα μέρος ανασηκώθηκε από την λάσπη.
Οι αντιμαχόμενες απόψεις μέσα στις χριστιανικές ομάδες και μεταξύ τους και μεταξύ χριστιανών και μη χριστιανών διαμορφώθηκαν και ισχυροποιήθηκαν πάντα στην ιστορία της Αλεξάνδρειας. Η αύξηση της χριστιανικής κοινότητας στην πόλη δημιούργησε την ραγδαία ετοιμότητα επιθετικότητας των πιστών και του Πατριάρχη απέναντι στους μη χριστιανούς .

Ξέσπασε καταδίωξη μη χριστιανών και επίσης με τις αντιμαχόμενες ομάδες χριστιανών μεταξύ τους και με παρότρυνση του Πατριάρχη οι αντιμαχόμενες χριστιανικές ομάδες, αντί διαμάχης αλλήλων απεστάλησαν να επέμβουν εναντίον του κοινού εχθρού των Εβραίων. Το 415 στο θέατρο της Αλεξάνδρειας ξέσπασε μια φιλονικία μεταξύ Εβραίων και χριστιανών. Όταν ο πατριάρχης Κύριλλος απείλησε τους Εβραίους, διενήργησαν οι Εβραίοι την επόμενη νύχτα ένα μακελειό εναντίον των χριστιανών. Οι μετέπειτα διώξεις – progrom σήμαιναν το τέλος των Εβραίων, που διέμειναν εκεί .

Ήδη από τον 3ο αιώνα ήτανε οι σχέσεις μεταξύ χριστιανικών και των μη χριστιανικών κοινοτήτων τεταμένες. Όταν οι ταραχές επεκτάθηκαν και ο κυβερνήτης της Αλεξάνδρειας κάλεσε την φημισμένη σε όλην τη χώρα μαθηματικό, και φιλόσοφο Υπατία, Νεοπλατωνική να κρατήσει ένα δημόσιο λόγο και να καλέσει το λαό να ησυχάσει, τότε αυξήθηκε όμως το πείσμα του επισκόπου αμέτρητα, όπου τότε ένα πλήθος χριστιανών, κατά την άποψη: Eine Enzyklopaedie. Das Wissen der Griechen S. 215, Μόναχο 2000,”έστειλε ο πατριάρχης Κύριλλος” επιτέθηκε στη φιλόσοφο, την δολοφόνησαν με κτηνώδη τρόπο και ακολούθως την έκαψαν, εκτεταμένες διώξεις των φιλοσόφων και λάτρεις της αρχαίας Ελλάδος. Νοσοκόμοι της Αλεξανδρινής εκκλησίας είχαν εγκαθιδρύσει οργάνωση συμπλοκών ήτανε οι δολοφόνοι της Υπατίας. Η Υπατία γεννήθηκε το 370, κόρη του Αστρολόγου Θέο, εκδότρια αστρολογικών έργων, νεοπλατωνική φιλόσοφος, μαθηματικός, κατηγορήθηκε από τους Αλεξανδρινούς χριστιανούς και το 415 δολοφονήθηκε. Το 529 ο Ιουστινιανός απαγόρευσε τη φιλοσοφία.
Όποτε και αν ξέσπαγε στην ελληνική Ανατολή μια θεολογική αντιμαχόμενη θέση, πάντα ήτανε περισσότερο νωρίτερα απ΄ ότι αργότερα αναμεμιγμένος ο επίσκοπος της Αλεξάνδρειας. Ο σπουδαιότερος αντίπαλός του καθότανε στην πρωτεύουσα της Ανατολής, στην Κωνσταντινούπολη.

Επειδή η αυτοκρατορική εξουσία βρισκότανε πίσω από τους χριστιανούς δυσκόλεψαν οι βιώσιμοι όροι των μη χριστιανών όλο και περισσότερο. Ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος, ένας Θρήσκος φανατικός εξαπέλυσε σφοδρούς διωγμούς μη χριστιανικών προτύπων στα διοικούντα στρώματα της κοινωνίας καθώς επίσης και στις αποκλίνουσες γνώμες και κατάργησε τους ολυμπιακούς αγώνες, καταπολεμήθηκαν οι φιλοσοφικές σχολές, καταστράφηκαν αριστουργήματα κτιριακών οικοδομημάτων. Η κατάργηση των ολυμπιακών αγώνων και η καταπολέμηση αντιφρονούντων με τους αυτοκράτορες της Ανατολικής Ρώμης, στέρησαν για 15 αιώνες το πνεύμα που διέπουν τους ολυμπιακούς αγώνες από τους αρχαιότατους χρόνους. Ετούτη όμως η εποχή της θρησκείας και της ιστορίας της γέννησης και εξάπλωσης της έχει ανάγκη ειδικής προσοχής, έρευνας και αξιολόγησης για την πλήρη και ενημερωτική γνώση μας..,αντί να τα διαβάζουμε από πολλαπλά ξενόγλωσσα βιβλία.

Ο Αλέξανδρος ο Μέγας ίδρυσε την πόλη το έτος 331 προ Χριστού,, δίνοντας το όνομά του. Οι Πτολεμαίοι προώθησαν την Αλεξάνδρεια στο σπουδαιότερο κέντρο της ελληνιστικής κουλτούρας. Η μεγαλοπρέπεια της Αλεξάνδρειας ήτανε έργο των Πτολεμαίων. Ήτανε μια τυπική ελληνική πόλη με πλατείες, μεγαλειώδη ναούς και ένα Γυμνάσιο, που περικλεινόταν από μήκος 15 χιλιομέτρων τείχη της πόλης και ένα μεγάλο σύμπλεγμα παλατιού, που ήτανε αποκλειστικά για το βασιλιά, την αυλή και τους επισκέπτες και διέθετε και μια μοναδική εγκατάσταση λιμανιού.

Η Αλεξάνδρεια κατείχε μια σπουδαία εμπορική θέση, αλλά στην ιστορία πέρασε ως η πόλη κυρίως ως Κέντρο πνευματικής ζωής του ελληνιστικού κόσμου. KANOPUS και HERAKLEION ήτανε μόνο προάστια της Αλεξάνδρειας. Από την πληθώρα των ευρημάτων , που ανέσυραν από τη θάλασσα, μπορούν να αναφερθούν μόνο δύο. Ειδικά εντυπωσιακός είναι ο λεγόμενος «Ναός των Δεκάδων», που παρουσιάζει το πρώτο γνωστό αστρολογικό Ημερολόγιο. Ένα απόσπασμα από το Μνημείο που ανακαλύφτηκε ήδη τον 18ο αιώνα στον κόλπο του ABUKIR και από τότε εκτίθεται στο Μουσείο του LOUVRE του Παρισιού.Μαζί με τις ανακαλύψεις του Goddios και ενός δανεισμένου έργου τέχνης για την έκθεση του Ελληνο-Ρωμαϊκού Μουσείου της Αλεξάνδρειας παρουσιάζεται το Ημερολόγιο στην Βόννη και πάλι σχεδόν πλήρης. Από εκπληκτική πλαστική ποιότητα είναι το άγαλμα μιας πτολεμαίας βασίλισσας από μαύρο γρανίτη, που κατά την άποψη των εμπειρογνωμόνων απεικονίζει την βασίλισσα Αρσινόη Φιλάδελφο, αδελφή της γυναίκας του βασιλιά Πτολεμαίου του Δευτέρου, αυτή ίσχυε ως προσωποποίηση της Αφροδίτης.

Τα 500 αντικείμενα αντικατοπτρίζουν όλα και όλα τα αξιώματα αυτών των τριών πόλεων του Δέλτα του Νείλου που ήτανε η Αλεξάνδρεια, Ηράκλειο και Κάνοπους, που στην αρχαιότητα ανήκαν στα πιο φημισμένα κέντρα του εμπορίου, Επιστήμης, Πολιτισμού και θρησκείας. Καθώς η Αλεξάνδρεια η πρωτεύουσα της αυτοκρατορίας των Πτολεμαίων,είναι ακόμα μια Μητρόπολη, οι άλλες δύο αρχαίες πόλεις Κάνοπους και Ηράκλειο εξαφανίστηκαν κάτω από τους σεισμούς.
Μετά από την έρευνα του Frank Goddio και της ομάδας του στον κόλπο του ABUKIR ήταν και πάλι δυνατόν να τα εντοπίσουν κατά το μεγαλύτερο μέρος και να κάνουν την ανακαίνιση.

Οι επιρροές από την Ελλάδα και τη Ρώμη συγχωνεύονται με τον χιλιετή αρχαίο πολιτισμό των Αιγυπτίων Φαραώ.

Θα συνεχιστεί...

Πηγή:
Αegyptens Versunkene Schaetze, April 2007- Januar 2008, Bonn J.Brunschwig – GeoffreyLloyd: Das Wissen der Griechen – Eine Enzyklopaedie, Muenchen 2000.
Hermann Bengtson: Griechische Geschichte. Von den Anfaengen bis in die Roemischen Kaiserzeit, Beck, Muenchen 1994
Brodersen: Grosse Gestalten der griechischen Antike, 58 historische Portraits von Homer bis Kleopatra, Beck, Muenschen 1999
Robert Browning: Herrscher in Byzanz, 1988
Leopold von Ranke: Geschichte des Altertums,
Thassilo von Scheffer: Die Kultur der Griechen, Koeln 2001
_________________
Γνωρισα τον ανθρωπο & αγαπησα τα ζωα …..

Στα πιο σπουδαία πράγματα στάθηκαν δάσκαλοί μας, τα ζώα. Η αράχνη μας δίδαξε υφαντική, το χελιδόνι την οικοδομική, το αηδόνι και ο κύκνος το τραγούδι.


Δημόκριτος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 24, 2007 10:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

MARIA έγραψε:
χμμμ...διαφορετικά....μα με τόσα κοινά....

Το 307 π.Χ. οι Αθηναίοι μετά την εκδίωξη τού Δημητρίου τού Φαληρέως, γκρέμισαν 360 αγάλματά του κατά τον Πλίνιο, και έλυωσαν τα μεταλλικά, και τα έκαναν ακόμα και δοχεία νυκτός ("κατέσπασαν και κατεχώνευσαν ένιοι δε και προστιθέασιν και εις αμίδας" Γεωγραφικά C398. Naturalis Historia, XXXIV, 12).
Κατά τον Δίωνα τον Χρυσόστομο, οι ανδριάντες που καταστράφηκαν ήταν 1500. Την ίδια τύχη είχαν και οι ανδριάντες τού Φιλίππου τού Μακεδόνος, τού πατρός τού Μεγάλου Αλεξάνδρου. Τους γκρέμισαν και με αυτούς έφτιαξαν ουροδοχεία. "Ετόλμησαν δε και Φιλίππου τής Μακεδονίας αμίδας κατασκευάσαι. Αθηναίοι μεν ουν τής εικόνος ούρον κατέχεον, εκείνοι δε τής πόλεως αίμα και τέφραν και κονίαν (Κορινθιακά 41).

Κατά τον Φωκικό πόλεμο (348 π.Χ.) οι Φωκιείς μετά την ήττα τους από τους Θηβαίους, κατέφυγαν ικέτες στον ναό τού Αββαίου Απόλλωνος. Αλλά οι Θηβαίοι τους έκαψαν μαζί με το ιερό και τα έργα τέχνης, για δεύτερη φορά μετά τους Μήδους (Παυσανίας Χ, 35,3).

Μετά τον πόλεμο των Ηλείων κατά τών Λακεδαιμονίων, ο Ναός της Ήρας στην Ολυμπία έπαθε ζημιές στη στέγη. (Παυσανίας 5.20.4-5).

Διόμισυ περίπου αιώνες μετά τις Περσικές καταστροφές, ο Μέγας Αλέξανδρος παραδίδει στις φλόγες τα ανάκτορα και τα μνημεία τής Περσέπολης.

To 219 π.Χ., οι Αιτωλείς, με επικεφαλής τον Σκόπα, εισβάλλουν στη Μακεδονία, κυριεύουν το Δίον, παραδίδουν στο πυρ τις στοές γύρω από τον ναό, και ανατρέπουν όλους τους ανδριάντες. «Ενέπρησε τας στοάς τας περί το τέμενος και τα λοιπά διέφθειρε των αναθημάτων, έτρεψε δε τας εικόνας των βασιλέων απάσας (Πολύβιος, Ιστορίαι, Δ΄ 62, 2-3).

Τον ίδιο χρόνο, (219 π.Χ.), ο στρατηγός των Αιτωλών Δωρίμαχος, πυρπόλησε το ιερό της Δωδώνης, κατέστρεψε τα αναθήματα, και «κατέσκαψε την ιεράν οικίαν». (Πολύβιος, Ιστορίαι, Δ΄ 67,3).

και αυτο το παραθέτω γιατί βαρέθηκα να ακούω τους Δωδεκαθειστές ή αρχαιολάτρες να λένε "μας καταστρέψατε τους ναούς βρωμοεβραίοι"

ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ

Αυτο ειναι η αρχή...



Ο Δημήτριος ο Φαληρέας ήταν διορισμένος κυβερνήτης απ' τους Μακεδόνες.Οι Αθηναίοι ποτέ δεν έστηναν ανδριάντες,πόσο μάλλον σε τυράννους.Καλά έκαναν!Η προσωπολατρεία δεν ανήκει στην πολιτιστική ατμόσφαιρα της αρχαίας Αθήνας.Αν ο Παπαδόπουλος έστηνε ανδριάντες θα είχες αντίρρηση να γκρεμιστούν;


Τα άλλα που αναφέρεις αφορούν ενέργειες πόλεων κρατών χωρίς δημοκρατικό πολίτευμα,όπως η Αθήνα,και μάλιστα σε καιρό πολέμου.Ο χριστιανισμός γκρέμιζε κι έσφαζε τους Έλληνες,χωρίς να έχει απειληθεί από αυτούς.Τεράστια διαφορά,λοιπόν.

Όταν ψάχνεις για ομοιότητες,να βλέπεις και τις διαφορές γιατί μπορεί κι ο άνθρωπος κι η κότα να έχουν 2 πόδια αλλά ο άνθρωπος δεν είναι κότα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 24, 2007 12:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Οι Αθηναίοι ποτέ δεν έστηναν ανδριάντες,πόσο μάλλον σε τυράννους.Καλά έκαναν!Η προσωπολατρεία δεν ανήκει στην πολιτιστική ατμόσφαιρα της αρχαίας Αθήνας

Η δημοκρατία ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΕ???
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 28, 2007 11:49 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι θες να πεις;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 28, 2007 12:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kατ' αρχήν ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΕ είχα την εντύπωση οτι μιλούσαμε για τους Ελληνες, αλλα εσύ το περιορισες στους Αθηναίους...

νομίζω ότι οι ΝΕΟΕλληνες δεν μπορούν να παραπονούνται για το οτι π.χ. η Ορθόδοξη θρησκεία ή η Βουδιστική θρησκεία κατέστρεψε ότι ελληνικό υπήρχε. Η ελληνικότητα ως πνεύμα ΔΕΝ καταστρέφεται και το πιστεύω αυτό.

Οσον αφορά στην δημοκρατία στην Αρχαία Ελλάδα, υπάρχουν ορισμένα αγκαθάκια, τα οποία δεν μου την θυμιζουν...
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 04, 2007 12:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όταν σ' έχουν αδικήσει γιατί να μην παραπονιέσαι;Όχι μόνο δεν έχουν ζητήσει συγνώμη αλλά συνεχίζουν να διαστρεβλώνουν και να υβρίζουν τα επιτεύγματα της ελληνικής παιδείας.

Σε σχέση με τη σημερινή δημοκρατία,σαφώς και η αρχαία είναι πιο κοντά στο νόημα της λέξης.Σήμερα έχουμε δημοκρατία των λίγων ("αντιπρόσωποι") κι όχι του "δήμου",εκτός κι αν νομίζεις ότι η ψήφος σου κάθε 4 χρόνια επηρεάζει τη μοίρα της χώρας σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 04, 2007 8:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Oσο επηρρεαζω την μοίρα μου τώρα, θα την επηρρέαζα και στην Αρχαια Ελλάδα...και σε αυτή την περίπτωση ΔΕΝ θα μιλούσα η ιδια...ή κάνω λάθος Νεοφώτιστε?

Εν πάσει περιπτώσει, για εμένα ειναι λαθος το να κλαψουρίζουμε λέγοντας...

με καταστρέψανε, με κάνανε, με ράνανε...το είπα και το ξαναλεω. Το Αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα ΔΕΝ καταστρέφεται απο κανένα.

Σήμερα, το σέβονται ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως. Οι Χριστιανοί, οι Μουσουλμάνοι, οι Κόπτες κλπ κλπ κλπ

Ας κοιτάμε μπροστά. Εχουμε πολυ μεγάλα προβλήματα στο παρόν, για να ασχολούμαστε με το τι έγινε 3.000 χρόνια και 1.000 χρόνια πριν...

Αυτή ειναι η γνώμη μου...
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 04, 2007 6:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν κλαψουρίζουμε,θυμόμαστε και κατακρίνουμε γιατί και σήμερα ο πολιτισμός καταπιέζεται απ' τη θρησκεία.ΟΧΙ και το σέβονται!!!Εννοείς ότι το σέβονται ως λείψανο! Αυτοί που κατέστρεψαν το ελληνικό πνεύμα έχουν αφήσει "λαμπρούς" συνεχιστές (βλ.προνόμια της εκκλησίας και προπαγάνδα κατά αθέων ή δωδεκαθεϊστών,διώξεις αντιφρονούντων,καθαγιασμός εγκληματιών,όπως ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος,κατηχητικό στα σχολεία,δεισιδαιμονίες κ.λπ.).Σκέψου τι έκαναν όταν είχαν την απόλυτη εξουσία!


Αν δε σε πειράζει να προσβάλλουν την ιστορία μας, τις πανάρχαιες αξίες μας και τα δικαιώματά μας,μπορείς να προχωράς προς το μέλλον...μαζί τους!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 05, 2007 8:40 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εννοείς ότι το σέβονται ως λείψανο! Αυτοί που κατέστρεψαν το ελληνικό πνεύμα έχουν αφήσει "λαμπρούς" συνεχιστές (βλ.προνόμια της εκκλησίας και προπαγάνδα κατά αθέων ή δωδεκαθεϊστών,διώξεις αντιφρονούντων,καθαγιασμός εγκληματιών,όπως ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος,κατηχητικό στα σχολεία,δεισιδαιμονίες κ.λπ.).Σκέψου τι έκαναν όταν είχαν την απόλυτη εξουσία!

Mισό λεπτό Νεοφώτιστε...τι προτείνεις? να τρυγυρίζουμε με τις τήβεννους και να παριστάνουμε τις όμορφες και τους όμορφους? που θέλεις να καταλήξεις? Ποιός κυνηγά τα υπόλοιπα θρησκεύματα? μήπως αυτά ειναι εμμονές των δωδεκαθειστών? Ποιός διώκει τους αντιφρονουντες? τι εννοείς με τον όρο αντιφρονούντες?
Νομίζω οτι χρειάζεται να διαβάσεις τους νόμους του Πλατωνα, για να δεις ορισμένα πράγματα ξεκάθαρα και όχι με παρωπίδες.
Τελικά τις παρωπίδες για τις οποίες κατηγορείται η ορθόδοξη/καθολική/μουσουλμανική θρησκεια ότι έβαλαν στον λαό τους (και το έκαναν δεν λέω το αντίθετο) τις φόρουσαν απο αρχαιοτάτων χρόνων.
Και επειδή δεν θέλω να σε κουράσω, θα σου παραθέσω τμήμα των νόμων του Πλάτωνα το οποίο (προσωπικά) μου θυμιζει κάτι σαν....τον προπομπό της Ιεράς Εξέτασης....

και ξεκινώ

«Άν όμως κάποιος ασεβής θα δείξει ανυπακοή στους νόμους, θα εφαρμόζεται ο εξής νόμος σχετικά με την ασέβεια: όποιος αντιληφθεί λόγια ή πράξεις ασεβείς, πρέπει να αντιδράσει αμέσως καταγγέλλοντας στους άρχοντες τον ένοχο, οι οποίοι θα τον οδηγήσουν στο αρμόδιο για τέτοιες υποθέσεις δικαστήριο. Αν ο άρχοντας που θα πληροφορηθεί το γεγονός δεν εκτελέσει το καθήκον του, θα διώκεται ο ίδιος για ασέβεια από οποιονδήποτε πολίτη, που θέλει να υπερασπιστεί τους νόμους.

Αν κάποιος καταδικαστεί, το δικαστήριο θα ορίσει διαφορετική ποινή για κάθε αδίκημα, επιβάλλοντας φυλάκιση για όλες τις περιπτώσεις. Από τις τρεις φυλακές της πόλης (...) η δεύτερη [θα βρίσκεται] στο μέρος όπου συγκεντρώνεται το Νυκτερινό Συμβούλιο, θα ονομάζεται Σωφρονιστήριο. Η τρίτη, (..) σε μέρος όσο το δυνατό πιο μοναχικό και άγριο, θα έχει όνομα που θα δείχνει ότι σκοπός της είναι η τιμωρία.

Όπως περιγράψαμε ήδη, υπάρχουν τρεις περιπτώσεις ασέβειας από τις οποίες η καθεμιά δικαιρείται σε δύο. Κατά συνέπεια έχουμε έξι κατηγορίες αδικημάτων κατά των θεών, των οποίων η τιμωρία πρέπει να ποικίλλει σε είδος και βαθμό. (...) Αυτό το είδος αθέων διαιρείται σε πολλές κατηγορίες αλλά η νομοθεσία αξίζει να ασχοληθεί μόνο με τις δύο που αναφέραμε. Η μια πρέπει να τιμωρείται με θάνατο όχι μόνο μια ή δυο φορές, αλλά πολύ περισσότερες, ενώ στην άλλη χρειάζονται συμβουλές και φυλάκιση. (...)

Ο δικαστής πρέπει να κλείσει στο Σωφρονιστήριο για πέντε χρόνια τουλάχιστον, σύμφωνα με το νόμο, όσους έπεσαν θύματα της ανοησίας τους χωρίς να έχουν κακό χαρακτήρα ή διάθεση. Στο διάστημα αυτό δεν πρέπει να έρχεται σε επαφή μαζί τους κανένας πολίτης εκτός απ’ τα μέλη του Νυκτερινού Συμβουλίου, που θα τους επισκέπτονται και θα τους συμβουλεύουν πώς θα μπορέσουν να σώσουν την ψυχή τους.

Όταν τελειώσει ο χρόνος της ποινής τους θα βγαίνουν απ’ τη φυλακή και όποιοι δείχνουν ότι συνετίστηκαν θα ζουν μαζί με τους άλλους πολίτες. Αν όμως εξακολουθούν να είναι αμετανόητοι, η ποινή θα είναι θάνατος για όσους καταδικαστούν ξανά για το ίδιο αδίκημα. (....)

Ο νόμος, ίδιος για όλους, θα είναι ο εξής: κανείς δεν επιτρέπεται να έχει ιδιωτικά ιερά στο σπίτι του. (......)αν αποδειχθεί ότι κάποιος, άνδρας ή γυναίκα, εκτελεί λατρεία σε άλλα ιερά εκτός απ’ τα δημόσια, έστω κι αν δεν έχει διαπράξει κανένα μεγάλο ανόσιο έργο, αυτός που θα τον αντιληφθεί πρέπει να τον καταγγείλει στους νομοφύλακες, οι οποίοι θα τον διατάξουν να μεταφέρει τα ιδιωτικά ιερά στους δημόσιους ναούς. (...) Αν όμως αποδειχτεί ένοχος όχι για κάποια παιδιάστικη ιδιοτροπία αλλά για σοβαρή παρεκτροπή ενηλίκου ατόμου, που ιδρύει ιδιωτικά ιερά ή θυσιάζει μέσα σε δημόσιους ναούς σε θεούς, που δεν ανήκουν στους αναγνωρισμένους από την πόλη, θα τιμωρείται με θάνατο για ασέβεια.(...)»

Θαύμασε ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΕ αρχαιοελληνική ελευθερία! Θαύμασε ανοχή πίστεως! Θαύμασε ευρύτητα πνεύματος! Θαύμασε ανεξιθρησκεία! Θαύμασε ποια κοινωνία θαυμάζουν οι σύγχρονοι αρχαιολάτρες !
Αν ζούσαν τότε όλοι αυτοί και οι άθεοι, θα είχαν υποστεί προ πολλού τις ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ συνέπειες τής αθεϊας τους!

Και αυτό ειναι το ελάχιστο.....ποράδειγμα "παραπαστρημάτων¨" αυτών που έχετε θεοποιήσει, υπάρχουν πολλά.

Καλό θα είναι να μην είμαστε απόλυτοι για τίποτα και για κανένα. Να ερευνουμε τα πάντα και όχι να βάζουμε ταμπέλες χωρίς να γνωρίζουμε τι ακριβώς έχει συμβεί...

Για εμένα όλοι ειναι το ίδιο πράγμα, όπως έχουμε συζητήσει και σε άλλο ποστ η θρησκεία μου μοιάζει με μια αυτοκρατορία που έχει την ακμή και την παρακμή της..
Ποιός μου λέει ότι μετά απο 1000 χρόνια δεν θα έχουν εξαφανιστεί όλες αυτές οι "σύγχρονες" θρησκείες ώστε να εμφανιστούν στην θέση τους άλλες? που βεβαίως το ίδιο θα πρεσβεύουν , άλλα με άλλα πρόσωπα και λίγο διαφορετικα κείμενα....?
και πάλι ερωτώ Question
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 05, 2007 2:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητέ Νεοφώτιστε , θα μου επιτρέψεις να παραθέσω και ένα άρθρο...τμήμα αυτού γιατί είναι μεγάλο απο την εφημερίδα το ΒΗΜΑ, γραμμένο απο τον Καθηγητή Κον Μπαμπινιώτη με τίτλο «Νεοπαγανισμός: πίσω ολοταχώς!»

«Υπάρχουν σήμερα, στις αρχές τού 21ου αιώνα, συμπατριώτες μας, ελάχιστοι ευτυχώς [...] που υποστηρίζουν ότι εχθρός τού Ελληνισμού υπήρξε και είναι ακόμη και σήμερα ο Χριστιανισμός και ότι όποιος πιστεύει στις αξίες και τα ιδανικά τού Ελληνισμού είναι αυτομάτως αντίθετος προς τον Χριστιανισμό, που ως θρησκεία υπέσκαψε τον Ελληνισμό! Το αποκορύφωμα αυτής τής φαεινής "σύλληψης" είναι ότι η αποδοχή τού Ελληνισμού συνδέεται αυτομάτως με την απόρριψη τής χριστιανικής θρησκείας και ότι περαιτέρω προϋποθέτει επιστροφή στην αρχαία ελληνική θρησκεία, δηλ. επιστροφή σε μια πολυθεϊστική ανθρωπομορφική αντίληψη τού θείου, σε ό,τι είναι γνωστό ως "Δωδεκάθεο".Πρόκειται για μια αντίληψη που πολιτισμικά για την πορεία τού Ελληνισμού συμπίπτει, στην πράξη, με το ναυτικό παράγγελμα "πίσω ολοταχώς!"» και ότι «Αυτός ο φολκλορικός "ελληνισμός τής χλαμύδας", όταν περνάει σε τελετές αναβίωσης τής αρχαίας λατρείας των Ολυμπίων θεών με ανάλογη ενδυμασία, ύμνους και σύμβολα (δάδες, θυσίες ζώων κ.τ.ό.) ταυτίζει ανεπίτρεπτα και ανιστόρητα τον Ελληνισμό με φαιδρές καταστάσεις».
Ο Ελληνισμός και ο Χριστιανισμός, δύο μεγάλα πολιτισμικά μεγέθη, που ξεκίνησαν πράγματι με σύγκρουση κατόρθωσαν να περάσουν ήδη από τους πρώτους μεταχριστιανικούς χρόνους σε μια θαυμαστή, ιστορικά τεκμηριωμένη, συμπόρευση, η οποία στηρίχθηκε σε αναγνώριση τού συμπληρωματικού χαρακτήρα των δύο πολιτισμικών μεγεθών από τους ίδιους ανθρώπους, τους Ελληνες Χριστιανούς.
Είναι γνωστή η στάση απέναντι στα ελληνικά γράμματα εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων όπως οι Πατέρες M. Βασίλειος και Γρηγόριος ο Θεολόγος ή όπως ο Φώτιος, ο Αρέθας και ο Ευστάθιος στο Βυζάντιο ή όπως οι διδάσκαλοι τού Γένους Ευγένιος Βούλγαρις, Νεόφυτος Δούκας, Ανθιμος Γαζής, Κωνσταντίνος Οικονόμος, Νεόφυτος Βάμβας, μεγάλες μορφές τού Νεοελληνικού Διαφωτισμού.
Για τους γνωρίζοντες, όσοι αγαπάμε και έχουμε αγωνισθεί για τα ελληνικά γράμματα, τη διατήρηση και τη διάσωσή τους, υπάρχουν τόσα πεδία αγώνα για την ανάδειξη και αξιοποίηση των αρχών τού ελληνικού πολιτισμού, ιδίως στον χώρο τής Ευρώπης, η οποία πρέπει να συνειδητοποιήσει τις πνευματικές ρίζες της, ώστε να μη περισσεύουν χρόνος και δυνάμεις για ψευδοκηρύγματα και ψευτοδιλήμματα τα οποία, αν βρουν σοβαρούς υποστηρικτές, ευτελίζουν τελικά τον ίδιο τον Ελληνισμό».



Μια τοποθέτηση απέναντι σ' αυτές τις απόψεις είναι ότι θα ήμουν η τελευταία-εκ νοοτροπίας - που θα αμφισβητούσα το δικαίωμα κάθε Ελληνα πολίτη να πιστεύει ελεύθερα σε ό,τι τού υπαγορεύει η συνείδησή του, έστω κι αν αυτό είναι ο Δίας και η Ηρα ή ο Παν.

Ως προς τον χαρακτηρισμό «εβραιοχριστιανική θρησκεία», είναι μεν ορθό ότι η Καινή Διαθήκη έχει συχνή αναφορά στην Παλαιά Διαθήκη και στον κόσμο τής Π. Διαθήκης, που έχει ως επίκεντρο τον λαό τού Ισραήλ (τους Εβραίους), αλλά η K. Διαθήκη και όλη η χριστιανική διδασκαλία υπερβαίνει εξ ορισμού τον παλαιό κόσμο και τον παλαιό άνθρωπο, για να δημιουργήσει τον νέο άνθρωπο με αναφορά όχι πλέον στους Εβραίους αλλά σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Επομένως ο σκόπιμος -με ρατσιστικές προεκτάσεις και απηχήσεις- χαρακτηρισμός τού Χριστιανισμού ως «εβραϊκού» και αστήρικτος είναι και αφήνει να διαφανεί ένας αντισημιτισμός, χαρακτηριστικός για τέτοιες στρεβλωτικές συλλήψεις τού Ελληνισμού που συχνά ταυτίζεται σε μερικούς με την ιδεοληψία περί Αρείας φυλής, φυλετικής υπεροχής κ.τ.ό.
Και άλλη μία παρανόηση.

Δεν ενδιαφέρει στο τι πιστεύουν οι Νεοπαγανιστές.
Εχουν κάθε δικαίωμα να πιστεύουν ό,τι θέλουν.
Ομως, θα πρέπει να μην ταυτίζεται ο Ελληνισμός με την απόρριψη τής ορθόδοξης χριστιανικής πίστης, παραπλανώντας μερικούς ανυποψίαστους συμπατριώτες μας ότι δήθεν Ελληνας σημαίνει μη Χριστιανός και ότι ο Χριστιανισμός κατέστρεψε τον Ελληνισμό!
Να μην εμφανίζουν δηλαδή την απιστία και τη δική τους απέχθεια προς τη χριστιανική πίστη ως κήρυγμα καθαρότητας και συνέπειας τού Ελληνισμού.

Και ποιός τάχα ειναι εκείνος που θα μου πει ότι ειμαι λιγότερο πατριώτης/σα από εκείνον?
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 05, 2007 2:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Tι σχέση έχει η Πολιτεία του Πλάτωνα με την πολιτική ζωή στη δημοκρατική Αθήνα;Και ποιος σου είπε ότι έχω θεοποιήσει τον Πλάτωνα;
Δεν υπάρχει θρησκευτική δίωξη στη δημοκρατική Αθήνα.

Για τις θρησκευτικές ελευθερίες τώρα:

1)Νόμος 1369/1938,άρθρο 13,εδάφιο 1) που απαιτεί για την ανέγερση ναού άλλης θρησκείας την άδεια του ορθόδοξου μητροπολίτη της περιοχής.

2)Στον ίδιο νόμο και άρθρο,εδάφιο 2 η λατρεία έτερου δόγματος περιορίζεται μόνο στις "γνωστές" θρησκείες.Νομική ταυτότητα σήμερα έχουν η Ορθόδοξη εκκλησία,οι ισραηλητικές και μουσουλμανικές κοινότητες.Τα υπόλοιπα δόγματα διατρέχουν τον κίνδυνο να απαγορευθούν ως "μη γνωστά" από κάποιον "ελληναρά" δικαστή.

3)Άρθρο 2 παρ.2 του α.ν. 1672/1939 ορίζει τα ακόλουθα: «Προσηλυτισμός ιδία είναι η δια πάσης φύσεως παροχών ή δι’ υποσχέσεως τοιούτων ή άλλης ηθικής ή υλικής περιθάλψεως, διά μέσων απατηλών, δια καταχρήσεως της απειρίας ή εμπιστοσύνης ή δι’ εκμεταλλεύσεως της ανάγκης, της πνευματικής αδυναμίας ή κουφότητας άμεσος ή έμμεσος προσπάθεια προς διείσδυσιν εις την θρησκευτικήν συνείδησιν ετεροδόξων επί σκοπώ μεταβολής του περιεχομένου αυτής».Δηλαδή ο προσηλυτισμός είναι παράπτωμα μόνο για τα άλλα δόγματα,οι ορθόδοξοι δεν προσηλυτίζουν,απλώς "πληροφορούν την αλήθεια".(βλ.θρησκευτικά στο σχολείο)

4)Στα σώματα ασφαλείας και στο στρατό για μόνιμους αξιωματικούς δέχονται μόνο όσους κάνουν δήλωση θρησκευτικών φρονημάτων (εννοείται της επικρατούσας θρησκείας).

5)Στους αρχαίους ναούς δεν επιτρέπονται οι τελετές δωδεκαθεϊστών,παρόλο που δεν αποτελούν κίνδυνο για την φθορά των μνημείων.

6)Για ν' απαλλαχθεί κάποιος μαθητής απ' το μάθημα των θρησκευτικών χρειάζεται δήλωση του θρησκεύματος απ' τους γονείς του.Πρέπει ν' αποκαλύψει,δηλαδή,προσωπικά δεδομένα.

7)Το κράτος δικαίου υποτίθεται ότι φέρεται ισότιμα σε όλους τους πολίτες του αλλά για τους ορθόδοξους πληρώνει τους μισθούς των ιερέων ενώ για τους άλλους ιερείς δεν συμβαίνει το ίδιο.

Cool Η περιουσία της Εκκλησίας είναι αφορολόγητη!


Θες κι άλλα για να θαυμάσεις πόσο σέβεται η Εκκλησία τα δικαιώματα των Ελλήνων;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MARIA
Πρύτανης


Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 6835
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 05, 2007 2:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

χμμμ....δεν διαφωνώ με ότι γράφεις....

έχεις δίκιο...

πρέπει τελικά όμως να παραδεχτούμε αμφότεροι ότι απο αρχαιοτάτων χρόνων, σερβιριζόμαστε το ίδιο φαγητό...
το όνομα του φαγητού αλλάζει...η γεύση μένει ΠΑΝΤΑ ιδια...

Cool
_________________
Ο σκοπός της φύσης δεν είναι η διαιώνιση του ανθρώπινου είδους αλλά η διασφάλιση της βιοποικιλότητας των ειδών
Θεόφραστος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4 ... 50, 51, 52  Επόμενο
Σελίδα 3 από 52

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center