Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 12:38 am    Θέμα δημοσίευσης: ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ Απάντηση με Συμπερίληψη

Παραθέτω σε καινούριο θέμα τα συμπεράσματα με την θεωρεία που συζητάμε τελευταία. Ασχέτως συμφωνίας τα παραθέτω για να τα δει κανείς στο σύνολο, και να εξάγει συμπεράσματα.
Η δράση του σύμπαντος και η δράση του ανθρώπου είναι κοινές. Είναι η τέχνη. Η δυνατότητα μορφοποίησης της ύλης. Ποιος είναι καλύτερος; Δεν έχει σημασία διότι εμείς είμαστε τμήμα του σύμπαντος και το σύμπαν έχει και εμάς και άλλους (πιθανόν). Τα έργα μας είναι έργα του σύμπαντος που τα αναμορφώσαμε, προσθέσαμε την πινελιά μας! Είμαστε και μεις συντελεστές στην μεταβλητότητα του κόσμου. Είμαστε και εμείς αιτία ύπαρξης θεού!
Να λοιπόν ο κώδικας:
-ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
-ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ
-ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
-Η ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
-Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΝΕΑ ΝΟΗΣΗ
-Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
-Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΜΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΧΡΟΝΟΥ, ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ (ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ -ΣΑΝ ΚΑΝΟΝΑΣ- ΕΝ ΜΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ)
-ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑ ΦΕΡΕΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ DNA, ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΓΕΙ Η ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
-ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΕΙΡΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΙ, ΑΛΛΑ ΑΞΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤΩΝ.
- ΤΟ -ΠΩΣ- ΚΑΙ ΤΟ -ΓΙΑΤΙ- ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
- ΤΟ -ΠΟΥ- ΚΑΙ ΤΟ -ΤΙ- ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ.
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΩΣΑΜΕ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ!

Αυτό το κείμενο βγήκε από συζητήσεις στο www.filosfia.gr, και δεν μπορεί να αποτελεί παρά μια προσέγγιση της Αλήθειας, αλλά όχι την Αλήθεια με βεβαιότητα. Δεν είναι δοξασία ούτε αναιρεί την σπουδαιότητα των θρησκειών.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 12:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είναι επικίνδυνο να θεωρούμε την τέχνη ως ύψιστη αξία γιατί η τέχνη είναι πολυσήμαντη. Αυτό που λες αγγίζει τα όρια του σχετικισμού. Τα πώς και τα γιατί είναι απαραίτητα για να έχουμε στέρεες -αν και λίγες- βάσεις.

Εκτός αν και το κείμενό σου είναι τέχνη, επομένως... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 1:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι αξίζει από το παρελθόν;
Τα μνημεία!
Για την τέχνη τους!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 4:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι αξίζει από το παρελθόν;
Οι Αρχαίοι Έλληνες!
Για τη σκέψη τους!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 4:55 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και πως την έλαβες την σκέψη τους τηλεπαθητικά; Laughing
Από τα μνημεία τους! Επιγραφές, παραστάσεις, λογοτεχνία, κ.α.

Αν σου πω μια ιστορία ξέρεις τι θα σου μείνει; Το που, το πότε, το ποιός και λίγο από την ιδέα της. Σε αυτά θα αντιστοιχίσεις την ιστορία. Κάθε φορά που θα μιλάς για ένα από τα τρία θα θυμάσαι την ιστορία ως ιδέα.
Η ιδέα όμως πρέπει να έχει μια σειρά νοημάτων, μια κωδικοποίηση για να σου είναι κατανοητή. Και αυτό είναι μια τέχνη.

Μια τραγωδία λέμε ότι είναι από τις πιο υψηλές τέχνες. Η ιστορία που πραγματεύεται η τραγωδία αν είναι υπαρκτή δεν σημαίνει ότι η ζωή είναι τέχνη από μόνη της; Ο τραγωδός βρήκε την τραγωδία έτοιμη από την ιστορία (το υλικό) και πάνω σε αυτό δούλεψε και μορφοποίησε σε μια σύντομη νέα ιστορία (αναπαράσταση) και την έκανε πραγματική (παράσταση), εφόσον την έπαιξε (έτρεξε το πρόγραμμά της).
Εσύ διαβάζεις μετά από χρόνια την αναπαράσταση μιας ιστορίας, και σε ενδιαφέρει όχι ειδικά η ιστορία αλλά τα νοήματα πουήθελε να δείξει ο τραγωδός. Στην ουσία όμως ο τραγωδός δεν ήθελε να δείξει το επιμέρους, γιατί θα το φιλοσοφούσε και δεν θα χρειαζόταν παράσταση, αλλά ήθελε να δείξει την παράσταση, όπως ο κάθε καλλιτέχνης θέλει να δείξει το έργο του. Δεν ζητάει τίποτα αλλά για εκείνον το έργο του για να θεωρηθεί τελειωμένο πρέπει να "στέκει" έτσι στα μάτια του κόσμου, πρέπει να παιχθεί.
Ο κάθε αρχαίος έλληνας δεν έκανε ότι έκανε για τον afham ή τον bugman.
Αν εμείς τα γνωρίζουμε αυτό είναι γιατί άλλοι άνθρωποι τα φύλαξαν σαν καλλιτεχνήματα, σαν αξίες, ολόκληρα.
Ο Πλάτωνας δεν γράφει φιλοσοφίες αν και περιλαμβάνει τέτοιες στα γραπτά του! Γράφει διαλόγους, για παράδειγμα, του Σωκράτη με τον Πρωταγόρα. Δεν λέει: Η γνώμη του Πλάτωνα είναι αυτή. Απλά όταν το διαβάσεις σου δίνει ένα ωραίο συναίσθημα, βλέποντας τα νοήματα να στριφογυρίζουν στον διάλογο των δυο ανδρών.

(Ανδρας: αυτός που δρά!)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 5:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δηλαδή βγαίνουμε στο υπέροχο συμπέρασμα ότι δεν μας έχουν διασωθεί επιστημονικά έργα από την αρχαιότητα αλλά μόνο έργα τέχνης.

Μα ο Πλάτων επειδή έγραφε σε διαλογική μορφή δε σημαίνει ότι ήταν καλλιτέχνης αλλά ότι πίστευε πώς αυτός ήταν ο παραστατικότερος τρόπος έκθεσης μιας άποψης.

Αλλά ας αφήσουμε τον Πλάτωνα. Πες μου για τον Αριστοτέλη για παράδειγμα. Αυτός δεν έγραψε επιστήμη; Πολλά έργα του είναι τόσο βαρετά όσο και τα Μαθηματικά! Wink Και 1002 άλλοι φιλόσοφοι. Και όχι μόνο οι φιλόσοφοι, αλλά και οι μετέπειτα αστρονόμοι, ιατροί, βιολόγοι, ιστορικοί, γλωσσολόγοι, αρχαιολόγοι, όλοι ήταν καλλιτέχνες;

Γιατί υποστηρίζεις τόσο ακραίες απόψεις ώρες ώρες;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Julianus
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 269

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 9:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Προς υπεράσπισην του Bugman να αναφέρω ότι ένας γνωστός μου είναι γιατρός και σε άσχετη στιγμή μου ομολόγησε ότι θεωρεί τον εαυτό του όχι μονον καλλιτέχνη, αλλά και μέγα μυστικιστή---- διότι, κατ'αυτόν, η μυστικιστική επαφή με το θείο βρίσκεται παντού, είτε είναι ποίηση, είτε ιατρική, είτε ξυλουργική. Ο τεκτονισμός ξεκίνησε από ακριβώς αυτή την ιδέα, παρεμπιπτόντως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 10:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ε ούτως η άλλως συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα... εκτός από καλλιτέχνες Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 8:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα ήθελα πολύ να μάθω την ταυτότητα αυτού του γιατρού με την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτά που υποστηρίζει τα υποστηρίζει με κάποια σοβαρότητα, αν ποτέ και όποτε μου συμβεί κάτι, θα προτιμούσα να πέσω στα χέρια του παρά πάνω σε οποιοδήποτε λογικό μπάσταρδο, που κάνει ένα τέτοιο επάγγελμα μόνο και μόνο για να τα οικονομήσει. Twisted Evil
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2004 8:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εσύ Bugman την τέχνη πώς την προσλαμβάνεις; Τηλεπαθητικά ή όχι; Laughing

«Σύμπαν ο λόγος της πραγματικότητας προς τη νόηση», «κόσμος είναι η γνωστή πραγματικότητα», «η πραγματικότητα παράγει νόηση», «η νόηση του σύμπαντος παράγει την πραγματικότητα». Συμπέρασμα: «όταν μειώνεται η νόηση αυξάνεται η πραγματικότητα, οπότε η πραγματική ανοησία του Bugman παράγει κοσμική πραγματικότητα». Απλά μαθηματικά. Laughing

Bugman, είσαι μεγάλος τεχνίτης! Υποκλίνομαι στην τέχνη σου! Δεν αστειεύομαι! Exclamation

Πραγματικά, έχεις δίκιο. Και δεν είσαι ο μόνος. Αυτό το έχει αποδείξει η ιστορία, αυτό που μένει από τον άνθρωπο είναι η τέχνη. Αυτό που μένει από την ανθρώπινη φύση είναι η μεταφυσική της. Αυτή είναι η πεμπτουσία της ιστορίας, το απόσταγμα του ανθρώπινου δράματος, αυτό που μένει διαθέσιμο για να το προσεγγίσει τόσο ένας Bugman όσο και ένας Afham. Ας αφήσουμε τις ύψιστες αξίες και τους μεγαλοδεατισμούς κατά μέρος, ο κόσμος είναι εκεί και μας περιμένει. Πάντα αυτό έκανε και πάντα αυτό θα κάνει. Wink Cool
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 25, 2004 8:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μιας και το έφερε η κουβέντα και μιλήσαμε και για τεκτονισμό, βρίσκω πολύ παράξενο το γεγονός ότι τέκτων σημαίνει ξυλουργός. Αυτή είναι η ετυμολογία της λέξης. Μήπως τυχαίνει να γνωρίζετε κάποιον υιό θεού που τύγχανε να ήταν και τέκτων? Και γιατί άραγε θα έπρεπε να ήταν τέκτων?
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 25, 2004 12:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν "θα έπρεπε" να ήταν, απλώς ήταν, γιατί έτσι το θέλει ο μύθος. Ποιος μύθος; ... Μα ο μύθος της πραγματικότητας.

Για τον τεκτονισμό ο όρος αρχικά σήμαινε κτίστης. Πάντως εργάτης, σίγουρα, δηλαδή άνθρωπος που δουλεύει με τα χέρια του, και σήμαινε τις συντεχνίες του Μεσαίωνα. Διόλου παράξενο φυσικά, αφού ανέκαθεν η εργατική δύναμη ήταν η τσόχα όπου οι μεγάλοι έπαιζαν το παιχνίδι τους. Και ο Όργουελ στο 1984 μιλάει για τους κυρίους μς τις μπλε φόρμες κλπ.
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 25, 2004 11:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το ακραίο είναι πολλές φορές ανεπιθύμητο. Διότι φτάνει στα όρια της λογικής και του παράλογου.
Τι να είναι το παράλογο; Είναι έκφραση ανέκφραστη! Έκφραση με λόγο, με κωδικοποίηση, όσο είναι και ένα γλυπτό. Το ανέκφραστη που κολλάει; Στο ανάξιο δεύτερου λόγου, δεύτερης έκφρασης.
(Ο Χριστός έδωσε την μέγιστη αξία στην ίδέα του λέγοντας ότι θα ξαναεκφραστεί στην β' παρουσία).
Τέχνη καλή λοιπόν συζητάμε και είναι καθετί που γεννάει πρόσθετη τέχνη. Είναι σαν την λίμνη όπου στα γαλήνια νερά της έρχεται η πέτρα που δημιουργεί κύματα. Όσο πιο γλυκό "σχήμα" έχει η πέτρα, τόσο πιο ωραία κυμμάτωση θα κάνει. Τόσο περισσότερο θα μας τραβήξει το μάτι, την προσοχή!
Ώρες ώρες, λέει ο afham βλέποντας τον bugman-λίμνη, χάνει το ενδιαφέρον του, λόγο παραμορφωμένης κυμμάτωσης, που δημιουργεί η πέτρα (αγνώστου προελεύσεως, αλλά υπαρκτή).
Δηλαδή τελικά δεν κοιτάει ο afham το πως και το γιατί αλλά το που (Bugman-λίμνη) και τι (λόγος-κυμμάτωση).
Ευτυχώς, το ώρες ώρες κρύβει και διαστήματα κατανόησης!(και αυτό είναι η ελπίδα)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3832
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 26, 2004 8:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα διαφωνήσω λίγο με τον Ιάσονα στην ερμηνεία της λέξης. Σημαίνει αυτό ακριβός. Ξυλουργός. Σημαίνει όμως και κτίστης και αυτό λόγω της αρχαιότητας της λέξης ,διότι τα πρώτα κτίσματα ήταν ξύλινα. Στην αρχαία Ελλάδα ο ξυλουργός λεγόταν τέκτων. Και βέβαια τέκτονες η αρχιτέκτονες ήταν και οι ιερείς στην Αίγυπτο που χτίζανε τις Πυραμίδες. Τέκτων (σαν Αιγύπτιος ιερέας) ήταν και ο Μωυσής. Δεν τα βλέπω άσχετα όλα αυτά αλλά αντίθετα σαν μέρος κάποιου κώδικα.
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center