Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
KOSTAS GIAVASOGLOU
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Ιούν 2011
Δημοσιεύσεις: 176

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 11, 2019 11:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ Απάντηση με Συμπερίληψη

Με βάσει τη Θεωρία της εξέλιξης η ζωή ξεκινά από απλούστερες μορφές ζωής και προχωρά σε ποιο σύνθετες μέσω τής κληροδότησης των χαρακτηριστικών τους πού αποκτήθηκαν μέσω της χρήσης η της αχρησίας μέσω τής φυσικής επιλογής ή της διατήρησης των ευνοούμενων φύλων στην πάλη της επιβίωσης .
Δεν είναι το ισχυρότερο αυτό πού επικρατεί αλλά το ευκόλως προσαρμοζόμενο. Όποιος. Οργανισμός μπορεί ευκολότερα να προσαρμοστεί στο διαρκώς μεταβαλλόμενο φυσικό περιβάλλον το οποίο και αυτό εξελίσσεται βάση ενός νόμου που περιέχει την κίνηση και τον χρόνο. Από την στιγμή του μπινγκ μπανγκ της μεγάλης έκρηξης δημιουργήθηκε φωτιά ενέργεια χώρος και χρόνος και επί τη βάση αυτών εξελίσσονται στον χώρο και στον χρόνο τα πάντα η τάξη η δομημένη στηρίζεται επάνω στην αδόμητη αταξία. Η αταξία για να γίνει τάξη πρέπει το κάθε πράγμα να βρει το αντίθετό του και να εναρμονιστεί με αυτό. Η εναρμόνιση των αντίθετων θέτει τα πάντα σε τάξη. Κάποια στιγμή η εντροπία αυξάνεται και επέρχεται διάσπαση και πάλι αταξία. Είναι η φύση των πραγμάτων αυτή. Εκ της τάξεως εις αταξία και από εκεί σε νέα τάξη. Η δομημένη τάξη των πραγμάτων τείνει να εξελίσσεται συνεχώς προοδευτικά σε μια πρόοδο από ατελεστερο προς τελειότερο, κάποια στιγμή η δομή καθίσταται τόσο περίπλοκη πού είναι αδύνατο πλέον να επιτελέσει την λειτουργία της. Τότε αυξάνεται η εντροπία και αρχίζει η αποδόμηση η καταστροφή. Μέχρι να υπάρξει διάσπαση και από τη διάσπαση να ξεκινήσει άλλη μια διαδικασία δημιουργίας.
Χάμπλ 1929 το σύμπαν διαστέλλεται. Το νόημα της εξίσωσης του Χάμπλ είναι ότι οι γαλαξίες απομακρύνονται προς την περιφέρεια του σύμπαντος τόσο ταχύτερα όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση από τη γη. V=d.H όπου V η ταχύτητα απομάκρυνσης του γαλαξία όπου d η απόσταση του γαλαξία από τον ήλιο και όπου Η η σταθερά του HUBLE.
Με βάση αυτή τη σταθερά έγινε κατορθωτό να υπολογιστούν οι διαστάσεις του πεπερασμένου σύμπαντος σε 18 δις έτη φωτός και η ηλικία του 18 δις ψυχολογικού χρόνου. 200 δις περίπου ηλιακές μάζες.
Η θεωρία του BING BANG της μεγάλης έκρηξης ήταν αναγκαία ακολουθία της εξίσωσης του Χάμπλ δύο δεκαετίες περίπου από την εξίσωση του Χάμπλ το 1929.
Αντιστρέφουμε την θεωρία του Μπινγκ Μπανγκ αντιστρέφουμε το βέλος του χρόνου και πάμε στη σμίκρυνση του σύμπαντος συστολή μέχρι την μεγάλη σύνθλιψη. Σιντριβάνι ομπρέλα πυροτέχνημα προς τα πάνω μέχρι να φτάσει στο σημείο τροπής οπότε αναποδογυρίζεται η φορά του και πέφτει στο σημείο από όπου ξεκίνησε. Ακτινοβολία υποβάθρου (3Κ) είναι ο απόηχος της μεγάλης έκρηξης, ότι απέμεινε, αντιπαρατάσσεται στη δύναμη βαρύτητας και κάνει ώστε το σιντριβάνι αντί να γκρεμίζεται, να υψώνεται και δημιουργεί χώρο και χρόνο και ουράνια σώματα. Αρχέγονη ακτινοβολία, αρχέγονη ουσία. Να μη επιστρέφει αντιστρέφοντας το βέλος του χρόνου προς τη μεγάλη ενδόρηξη την μεγάλη σύνθλιψη.
Η πορεία του σύμπαντος ξεκινά από τις κατώτερες συστάσεις οργάνωσης και προχωρεί σε ανώτερα συντάγματα δημιουργίας.

Το σύμπαν μέσα στο οποίο βρισκόμαστε το έχουμε δημιουργήσει εμείς. Είναι έτσι φτιαγμένο διότι εμείς θέλαμε να είναι ετσι. Όμως δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η βούλησή μας είναι ελεύθερη. Δεν γνωρίζουμε εάν αυτή δεν υπακούει σε μια γενικότερη ακολουθία εν είδει αλγοριθμου. Είναι πιθανόν ο εγκέφαλος να λειτουργεί σαν δέκτης αλλά και σαν πομπός δεχόμενος μηνύματα εντολές από κάποια νοητική δύναμη . Οι εντολές σκοπεύουν στην διαρκή εξέλιξη ενός συστήματος μέχρι του σημείου πού επιτρέπει η εντροπία του. Όταν αρχίσει να καθίσταται μη λειτουργικο αυτό καταστρέφεται για να δώσει τη θεση του σε κάτι άλλο. Ένα άλλο διαφορετικό συμπαν. Είναι πιθανό το σύμπαν να είναι μια νοητική ακολουθία ένας αλγόριθμος διαρκώς εξελισσομενος από κατώτερο σε ανώτερο.Ομως η πολυπλοκότητα δημιουργεί προβλήματα λειτουργίας και αυτό οδηγεί σε αύξηση της εντροπίας και σε τελική καταστροφη η απορρόφηση από κάτι πιο εξελιγμένο στη βαθμίδα της λειτουργικής εξελιξης η λειτουργία υποστηρίζει τη μορφή και η μορφή εξελίσσεται από τη λειτουργία . Τίποτα δεν είναι τυχαίο Τα πάντα υπακούουν σε κάποια σκοπιμότητα την οποια εμείς δεν γνωρίζουμε
• Η τυχαιότητα που υπάρχει στον μικρόκοσμο ίσως να εξυπηρετεί μια μεγαλύτερη αναγκαιότητα εντεταγμενη σε μια ευρύτερη σκοπιμότητα. Ισως όμως και τα πάντα να είναι τυχαία. Εφόσον στον μικρόκοσμο η θέση του ηλεκτρονιου είναι ασταθής στη δομή τού ατόμου ενδεχομένως να υπάρχει αστάθεια και σε μεγαλύτερες δομές. Στην κβαντομηχανική ανατρέπεται η νευτωνια φυσικη διότι υπεισέρχεται το στοιχείο της αβεβαιότητας Ετσι λοιπόν το φως συμπεριφέρεται σαν σωματίδιο η σαν κύμα όμως στην δομη του ατόμου μπορεί να συμπεριφέρεται και σαν σώμα και σαν κύμα. Στην πιο ελάχιστη δομή τής ύλης τα ηλεκτρόνια και τα κουαρκ τα φερμιονια και τα νετρινα λίγο πολύ διακρίνονται από αστάθεια. Υπο την έννοια όταν τα πιάνουμε αυτά μετακινούνται συνέχεια.
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι η δομημένη τάξη στην θεωρία τής εξέλιξης τού Δαρβίνου αποκλείει την οποιαδήποτε εξωτερικη παρέμβαση πέραν της φυσικής διεργασίας, η ίδια η φύση δημιουργεί την τάξη αυτή για να μπορεί να λειτουργεί. Η ίδια η φύση εξελίσσεται από το ατελεστερο προς το τελειότερο. Αυτό συμβαίνει διότι αυτό το σύστημα γεννήθηκε για να λειτουργήσει και να βελτιωθεί στα πλαίσια ενός Νοητικού. αλγοριθμου. Είναι μια ακολουθία Γέννηση ανάπτυξη καταστροφή. Είναι ο νόμος τής εντροπίας βάσει τού οποίου δημιουργείται μια τάξη για να μπορεί να λειτουργεί το σύμπαν ο κόσμος, η φύση.
Όταν το σύστημα καταστεί τόσο περίπλοκα μεγάλο ώστε να μη μπορεί να λειτουργεί, τότε αυξάνεται η αταξία που οδηγεί στην αποδόμηση και καταστροφή αυτού.
Είναι νομοτελειακό μέσα στην υλική εξέλιξη. Είναι μαθηματική ακολουθία.
Το ερώτημα είναι ,υπάρχει άραγε κάποια σκοπιμότητα σε όλο αυτό; Ο Ηράκλειτος απαντά όχι είναι τυχαίο και υπήρχε από πάντα. Ο Πλάτων ο Πυθαγόρας θεωρούν την Ιδέα ως πρωταρχική πηγή των πάντων. Ως γεννετηρα των πάντων, άρα το Πνεύμα, άρα τον Θεό. Θα μπορούσε όλα αυτά να είναι Ελλογος σχεδιασμός; Η απάντηση δεν υπάρχει μέσα στα πλαίσια της επιστήμης της εμπειρίας και του υλικού κοσμου διότι όλα αυτά είναι ετερόκλητα. Από την μια το Πνεύμα η σύλληψη και,από την άλλη η υλοποίηση . Η διαλεκτική λογική λειτουργεί στα υλικά πλαίσια. Δεν μπορεί όμως το δημιούργημα να θεωρείται ανώτερο του Δημιουργού αν θεωρήσουμε ότι κάποια στιγμή δημιουργήθηκε. Ίσως πάλι να αποτελεί την συνέχεια μιας άλλης δημιουργίας η μια αέναη κατάσταση μεταβολών, μεταστοιχειωσης Δημιουργία αποδόμηση Δημιουργία κλπ. Συμφωνα με την Αστροφυσική ο χρόνος είναι ένα συμβατικό μέγεθος μέσα στα πλαίσια του τρισδιάστατου σύμπαντος στο οποίο ευρισκόμεθα. Έξω από αυτό υπάρχει ένα χωροχρονικο συνεχές όπου η υλική υπόσταση εμφανίζεται ως μια καμπυλοτητα. Συνεπώς χρόνος νοούμενος ως παρελθόν παρών μέλλον δεν υπάρχει. Στο ευρύτερο σύμπαν η γέννηση ζωή θάνατος έχουν ήδη συμβεί. Η αίσθηση τού χρόνου για εμάς είναι το η διαφορά από το πρόσφατο παρελθόν στο απώτερο παρελθόν. Αυτό συμβαίνει όταν κοιτάμε τα αστέρια πού βρίσκονται εκατοντάδες έως εκατομμύρια έτη φωτός μακριά μας. Συνεπώς ο χρόνος είναι ένα συμβατικό μέγεθος στον δικό μας κόσμο. Στο ευρύτερο σύμπαν θα μπορούσε να είναι ένα νοητικό υπερβατικό μέγεθος. Όχι όμως πραγματικά η φυσικό. Η ζωή μας είναι ένα συνεχές παρόν Αποτελεί την τέταρτη διάσταση μέσα στο σύμπαν που διέπεται από την Ευκλείδεια γεωμετρία. Μήκος πλάτος ύψος χρόνος.
Ο χρόνος χωρίζεται σε
1.Θερμοδυναμικό εκεί που η εντροπία αυξάνεται συνέχεια και η αταξία συνεπεία της αύξησης αυτής. Η τάξη μικραίνει συνέχεια και ισχύει το κάθε πέρυσι και καλύτερα.
2. Ψυχολογικός χρόνος ως παρελθόν παρών μέλλον στον κόσμο όπως τον βλέπουμε σε νοητικό επίπεδο.
3. Κοσμολογικός χρόνος με το σύμπαν να διαστέλλεται και να ετοιμάζει το απώτατο τόξο διαστολής, οπότε ύστερα από 20-30 δις χρόνια ένας καταιγισμός αναστροφής θα το αναποδογυρίσει όπως ο άνεμος την ομπρέλα όπως το πυροτέχνημα σε πορεία προς την αρχική εστία της έκρηξης σε μια συστολή που θα οδηγήσει στη μεγάλη σύνθλιψη. Τότε το βέλος του χρόνου θα γυρίσει στην αντίθετη φορά και το μέλλον θα γίνει παρών και το παρών παρελθόν και ο χώρος και ο χρόνος θα μικρύνουν μέχρι της πλήρους εξαφάνισης. Σε μια απειροελάχιστη κουκίδα απείρου πυκνότητας και ενέργειας από όπου τα πάντα ξεκίνησαν από τη μεγάλη έκρηξη.
Αυτό θα συμβεί όταν οι κόσμοι απομακρυνθούν τόσο πολύ από την αρχική εστία ώστε πλέον να καθίσταται αδύνατη η λειτουργία των πάντων. Όλο το σύστημα θα καταστεί μη λειτουργικό και θα αρχίσει η συστολή από την ύλη προς το πνεύμα την άπειρη ενέργεια.
Αναζητούμε όντα από άλλους κόσμους πως όμως θα μπορέσουμε να τα αντιληφθούμε όταν το πιθανότερο είναι να βρίσκονται σε άλλη διάσταση χρόνο και χώρο ενώ εμείς ζούμε σε τρισδιάστατο χώρο πως να γίνουν αντιληπτά δια των αισθήσεων όταν αυτές είναι προγραμματισμένες να λειτουργούν στον χώρο που ζούμε; Το πιθανότερο είναι να υπάρχουν γύρω μας και να μη μπορούμε να αντιληφθούμε ούτε αυτοί εμάς δεδομένου ότι το σύμπαν το δικό μας είναι εικονικό. Και έτσι πρέπει να είναι δεδομένου ότι τίποτα το αυθεντικό υπάρχει εκτός των ιδεών που ευρίσκονται σε άλλη διάσταση. Το θέμα είναι απλό οι αποστάσεις είναι τέτοιες και η ύπαρξή μας τόσο πεπερασμένη σε σχέση με τα μεγέθη αυτά ώστε μόνο με τη σκέψη κάνουμε ταξίδια αστραπή Ποια η έννοια τής υλικής οντότητας όταν δεν υπάρχει σκέψη Και Αυτή η υλική οντότητα εκ, της σκέψης δημιουργείται στον τρισδιάστατο κόσμο . Εξω υπάρχει το χωροχρόνο. Ένα χώρο χρονικό συνεχές. Σύμφωνα με τη θεωρία του Humble οσο πιο μακριά από τη γη ευρίσκονται οι γαλαξίες τόσο πιο γρήγορα απομακρύνονται από εμάς προς τις εσχατιές του σύμπαντος. Είναι σαν τον σκύλο που κυνηγάει την ουρά του, πότε δεν την έπιανε. Είναι αδύνατο να πιάσουμε το παρελθόν διότι αυτό κινείται πάντοτε με μεγαλύτερη ταχύτητα από την κίνηση της γης προς αυτό όσο το βέλος του χρόνου είναι, στραμμένο προς την αντίθεση φορά από το σημείο τής αρχικής έκρηξης. Οσο η ακτινοβολία υποβάθρου Κ ωθεί ως η αρχική αρχέγονη δύναμη σα ένα πυροτέχνημα πού σκάει προς όλες τις κατευθύνσεις έχοντας στο κέντρο μια απειροελάχιστη κουκίδα αρχικού φωτός υπέρτατης ακτινοβολίας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mars
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 216

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 14, 2020 2:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

¨Ἔστιν οὖν δὴ κατ᾽ ἐμὴν δόξαν πρῶτον διαιρετέον τάδε·
τί τὸ ὂν ἀεί, γένεσιν δὲ οὐκ ἔχον, καὶ τί τὸ γιγνόμενον μὲν
[28a] ἀεί, ὂν δὲ οὐδέποτε; τὸ μὲν δὴ νοήσει μετὰ λόγου
περιληπτόν, ἀεὶ κατὰ ταὐτὰ ὄν, τὸ δ᾽ αὖ δόξῃ μετ᾽ αἰσθήσεως
ἀλόγου δοξαστόν, γιγνόμενον καὶ ἀπολλύμενον, ὄντως δὲ
οὐδέποτε ὄν. πᾶν δὲ αὖ τὸ γιγνόμενον ὑπ᾽ αἰτίου τινὸς
ἐξ ἀνάγκης γίγνεσθαι· παντὶ γὰρ¬¬¬ ἀδύνατον χωρὶς αἰτίου
γένεσιν σχεῖν. ὅτου μὲν οὖν ἂν ὁ δημιουργὸς πρὸς τὸ κατὰ
ταὐτὰ ἔχον βλέπων ἀεί, τοιούτῳ τινὶ προσχρώμενος
παραδείγματι, τὴν ἰδέαν καὶ δύναμιν αὐτοῦ ἀπεργάζηται,
καλὸν ἐξ ἀνάγκης [28b] οὕτως ἀποτελεῖσθαι πᾶν· οὗ δ᾽ ἂν
εἰς γεγονός, γεννητῷ παραδείγματι προσχρώμενος, οὐ καλόν.
ὁ δὴ πᾶς οὐρανὸς – ἢ κόσμος ἢ καὶ ἄλλο ὅτι ποτὲ ὀνομαζόμενος
μάλιστ᾽ ἂν δέχοιτο, τοῦθ᾽ ἡμῖν ὠνομάσθω– σκεπτέον δ᾽ οὖν περὶ
αὐτοῦ πρῶτον, ὅπερ ὑπόκειται περὶ παντὸς ἐν ἀρχῇ δεῖν σκοπεῖν,
πότερον ἦν ἀεί, γενέσεως ἀρχὴν ἔχων οὐδεμίαν, ἢ γέγονεν,
ἀπ᾽ ἀρχῆς τινος ἀρξάμενος. γέγονεν· ὁρατὸς γὰρ ἁπτός τέ ἐστιν
καὶ σῶμα ἔχων, πάντα δὲ τὰ τοιαῦτα αἰσθητά, τὰ [28c] δ᾽ αἰσθητά,
δόξῃ περιληπτὰ μετ᾽ αἰσθήσεως, γιγνόμενα καὶ γεννητὰ ἐφάνη.
τῷ δ᾽ αὖ γενομένῳ φαμὲν ὑπ᾽ αἰτίου τινὸς ἀνάγκην εἶναι γενέσθαι.
τὸν μὲν οὖν ποιητὴν καὶ πατέρα τοῦδε τοῦ παντὸς εὑρεῖν
τε ἔργον καὶ εὑρόντα εἰς πάντας ἀδύνατον λέγειν·¨

[ΠΛΑΤΩΝ, ΤΙΜΑΙΟΣ]

(Τι είναι εκείνο όπερ πάντοτε είναι και γένεσιν δεν έχει,
και τι 28. | είναι εκείνο όπερ γίνεται και ουδέποτε είναι
(31). Το μεν πρώτον είναι καταληπτόν υπό της νοήσεως
διά του συλλογισμού, διότι είναι πάντοτε κατά τον αυτόν
τρόπον (αμετάβλητον). Το άλλο είναι αντιληπτόν υπό
της δόξης (γνώμης) και της ασυλλογίστου αισθήσεως,
δοξαστόν, διότι γίνεται και φθείρεται(32), αλλά
πραγματικώς ουδέποτε είναι.
Εξ άλλου, παν πράγμα, το οποίον γίνεται, εξ ανάγκης
γίνεται από αίτιον τι, διότι οιονδήποτε πράγμα είναι
αδύνατον να λάβη γένεσιν χωρίς αιτίου (υπό του οποίου γίνεται).
Παν πράγμα λοιπόν, του οποίου την μορφήν και την λειτουργίαν
ποιεί ο δημιουργός βλέπων πάντοτε προς εκείνω,
το οποίον είναι αιώνιον και αμετάβλητον και ως παράδειγμα
μεταχειριζόμενος αυτό, εξ ανάγκης το πράγμα τούτο αποτελείται
Β. | πάντοτε ούτω καλόν• εκείνο όμως, όπερ δημιουργεί αποβλέπων
εις το έχον γένεσιν και μεταχειριζόμενος γεννητόν παράδειγμα,
τούτο δεν είναι καλόν (33). Ο όλος δε ουρανός, ή ο κόσμος,
ή αν ευρίσκηται άλλο τι όνομα περισσότερον κατάλληλον,
ούτως ας ονομάζηται υφ' υμών. Περί αυτού λοιπόν πρέπει
να εξετάσωμεν κατά πρώτον εκείνο, το οποίον μας παρουσιάζεται
εις την αρχήν εκάστου πράγματος ως αναγκαίον, να σκεφθώμεν
δηλαδή: πάντοτε ήτο και δεν έλαβεν ουδεμίαν αρχήν γενέσεως;
ή έγινε και έλαβεν έναρξιν από τινός αρχής;
Έλαβε γένεσιν, διότι είναι ορατός και απτός και έχει σώμα,
πάντα δε τα τοιαύτα πράγματα είναι αισθητά• τα δε αισθητά,
τα οποία αντιλαμβα-C. | νόμεθα διά της δόξης (γνώμης)
εν βοηθεία τα της αισθήσεως, είδομεν ότι γίνονται
και είναι γεννητά. Το δε γεννηθέν είπομεν ότι εξ ανάγκης
εγένετο υπό τινός αιτίου.
Τον ποιητήν όμως και πατέρα του σύμπαντος τούτου
να εύρη τις είναι δύσκολον, και αν τον εύρη, είναι αδύνατον
να τον αποκαλύψη εις πάντας.)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mars
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 216

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 14, 2020 4:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον …
να προσεγγίσουν οι κοινοί θνητοί την Δημιουργία
και την υπέρτατη Αρχή της.
Όποιο και αν είναι το επίπεδο της τεχνολογίας,
το οποίο έχουν αναπτύξει.
Πόσο μάλλον δε οι δεμένοι θεατές, οι κάτοικοι ή οι σκοτεινοί
διαχειριστές και θιασώτες ενός θεάτρου σκιών..
που το έπνιξαν με το σκοτάδι τους και της εναντιώθηκαν.
Αυτοί που όχι μόνον αγνοούν και αντικατέστησαν τους
Νόμους της και τις βασικές της αρχές.. με δικούς τους νόμους-
θεούς αντίθετους ή δικής τους επινόησης κοινωνικά συστήματα,
αλλά και τους παραβιάζουν ασύστολα και κατά συρροήν.
Είναι επίσης αδύνατον να προσεγγίσουν ή να διαχειριστούν
δυνάμεις του φυσικού σύμπαντος, αυτοί που δεν κατάφεραν ποτέ
να διαχειριστούν τον εαυτό τους, την καταγεγραμμένη γνώση
και τον πλανήτη της Ζωής, τον οποίο τους παραχώρησε
ή Δημιουργία για να βιώσουν τον κόσμο των αισθήσεων
και να εξελιχθούν.
Έναν υλικό παράδεισο… τον οποίο ισορρόπησαν
βιολογικά και τελειοποίησαν οι ΕΛ-ληνες με την υψηλή των
τεχνολογία και την συμβολή πάντα των Αθανάτων.
Αυτοί δε ως αντάλλαγμα της προσφοράς τους…βεβήλωσαν,
διαγούμισαν και λεηλάτησαν την Ιερή Γη τους.

Αν την είχαν προσεγγίσει ή κατανοήσει εις το ελάχιστον..
δεν θα τολμούσε ουδείς εξΆ αυτών, ποτέ, και για κανένα λόγο,
να παραβιάσει τους νόμους της και τις βασικές της αρχές.
Δεν θα τολμούσε ουδείς εκ των θνητών, να υψώσει αλαζονικά
τα χέρια του και τα έργα του, πέρα και πάνω από τα όρια
των θνητών ανθρώπων, ούτε να διαταράξει τις ισορροπίες
των δυνάμεων στην γη.
Δεν θα τολμούσε να εναντιωθεί αλαζονικά στους Αθανάτους,
στο σύμπαν και σε ολόκληρη την Δημιουργία.
Διότι η Δημιουργία… αναδομεί ή καταστρέφει
το κάθε κύτταρό της, το οποίο λειτουργεί άναρχα
και ανασταλτικά στον αρμονικό και αέναο κύκλο της.

Με την φαντασία τους, την ημιμάθεια, την ουτοπία
ή την άγνοια και το σκοτάδι που τους ταλανίζει..
μπορούν να στήνουν σενάρια και να φτιάχνουν
όσα παραμυθάκια θέλουν, όλοι αυτοί οι απροσδιόριστοι
και οι δήθεν, οι οποίοι αποκωδικοποίησαν σημαντικό
μέρος της γνώσης ή αντέγραψαν κακήν κακώς
τα αρχαιοελληνικά κείμενα, και τα οποία ουδέποτε κατανόησαν.
Αυτοί…. που νόμισαν πως θα φτάσουν τους έλληνες
και θα τους ξεπεράσουν, επειδή τους υφάρπαξαν την γνώση.
Μπορούν να πιστεύουν ακόμη και πως θα την νουθετήσουν.
Ως την στιγμή όμως που θα την αντιμετωπίσουν.
Ως την στιγμή που η φύση (φυσικό σύμπαν) με τις δυνάμεις της
και την καταλυτική παρουσία της, θα ανταποδώσει
την κτηνωδία τους και την άναρχη συμπεριφορά τους.
Ως την ώρα του κατακλυσμού.
Την ώρα του αείζωου ή αέναου πυρός, που διαπερνά
και καταλαμβάνει τα πάντα.


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την mars στις Πεμ Απρ 09, 2020 1:44 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 15 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 797

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 28, 2020 11:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εξαιρετικό το κείμενο και η μετάφραση σου φίλε mars .
Είναι τόσο περιεκτικό ,που δεν αφήνει περιθώρια ερωτηματικών και αποριών .
Επειδή δεν έχω μελετήσει όσο εσύ την αρχαία ελληνική γραμματεία,σκόνταψα σε ένα σημείο .
Αναφέρεις τους αθάνατους στο κείμενό σου .
Μπορώ φυσικά να ψάξω στο διαδίκτυο να βρω πηγές .
Προτιμώ να πάρω τις πληροφορίες από εσένα .
Αν θέλεις ,γράψε για τους αθάνατους ώστε να αφομοιώσω πλήρως το κείμενο .
Μην μείνω με την απορία …,,
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mars
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 216

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 30, 2020 6:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ έγραψε:
Εξαιρετικό το κείμενο και η μετάφραση σου φίλε mars .
Είναι τόσο περιεκτικό ,που δεν αφήνει περιθώρια ερωτηματικών και αποριών .
Επειδή δεν έχω μελετήσει όσο εσύ την αρχαία ελληνική γραμματεία,σκόνταψα σε ένα σημείο .
Αναφέρεις τους αθάνατους στο κείμενό σου .
Μπορώ φυσικά να ψάξω στο διαδίκτυο να βρω πηγές .
Προτιμώ να πάρω τις πληροφορίες από εσένα .
Αν θέλεις ,γράψε για τους αθάνατους ώστε να αφομοιώσω πλήρως το κείμενο .
Μην μείνω με την απορία …,,

Δεν θα μείνεις με καμία απορία φίλε μου, γιατί διατίθεμαι
να απαντήσω σε κάθε ερώτημα.
Φυσικά με επιχειρήματα αλλά και στοιχεία που πηγάζουν
από τα αρχαία Ελληνικά κείμενα, και όχι μόνον.
Αμφιβάλω δε πως το διαδίκτυο παρέχει ορθή και αληθή ενημέρωση.
Διότι, αφΆ ενός τα στοιχεία έχουν παραποιηθεί.. η δε αλήθεια
που προσεγγίζει τέτοια θέματα, διαγράφεται μαζί με αυτούς
που τολμούν να την ξεστομίσουν.

Τι είναι οι Αθάνατοι ή άλλως οι θεοί του Ελληνικού πανθέου;
Είναι οντότητες των ανώτερων διαστάσεων της Δημιουργίας.
Και όχι βεβαίως κάποιες απλές και αθάνατες αιθερικές μορφές..
που νομίζουν κάποιοι ανόητοι θνητοί εδώ στην γη,
πως θα τους αφαιρέσουν την Αθανασία.
Αλλά και ταυτόχρονα για την κοσμοθεωρία των ελλήνων,
οι Νόμοι της Δημιουργίας.
Το δωδεκάθεο εν ολίγοις δεν ήταν και δεν είναι θρησκεία,
αλλά κοσμοθεωρία.
Οι αρχαίοι έλληνες δεν είχαν θρησκείες.
Οι θεοί και οι θεότητες…εκπροσωπούσαν αντιστοίχως
τους Νόμους και τις Δυνάμεις της.
Στους Ναούς τους συνεπώς.. δεν λάτρεψαν και δεν σεβόντουσαν
μόνο τους Αθανάτους (στους οποίους όφειλαν βεβαίως
την ύπαρξή τους στην Γαία), αλλά και τους Νόμους της Δημιουργίας.
Τους έδωσαν δε όνομα και μορφή τιμώντας τους Αθανάτους,
αλλά και υπόσταση στους Νόμους, ούτως ώστε να τους σέβονται,
να τους τηρούν και κυρίως να μην τους ξεχνούν ποτέ.
Έχει μεγάλη σημασία δε ο χώρος που έκτισαν το κάθε Ναό
και ο τρόπος κατασκευής του.
Χρησιμοποιήθηκε η γνώση της υψηλής τεχνολογίας,
της οποίας η διαχείριση για ευνόητους λόγους,
είχε ανατεθεί στους ιεροφάντες και κατόχους της υπέρτατης γνώσης.
Ως την στιγμή που οι σκοτεινοί και θνητοί μνηστήρες της Γαίας,
αποφάσισαν με τον δόλο, την σκοπιμότητα, την βία και τους
μισθωμένους βαρβάρους τους, να βεβηλώσουν τους Ναούς
των Αθανάτων και των Νόμων, να τους αποδομήσουν,
να τους λεηλατήσουν και να τους καταστρέψουν.
Να απαξιώσουν εν ολίγοις τους Αθανάτους (στους οποίους
οφείλουν οι άμοιροι την ύπαρξη τους στην γη) αλλά
και τους Νόμους της Δημιουργίας.

Κάθε θεός και Νόμος και κάθε θεότητα Δύναμις.
Π.χ….ο Δίας-Ζευς ή Διαίρεσις και Ζε(Υ)ξις..
είναι ο πρώτος νόμος της Δημιουργίας και Νόμος της Ζωής.
Αθάνατοι και Νόμοι ..οι οποίοι άρχουν του σύμπαντος
και του Αιθέρος.

¨Χάος ἦν καὶ Νὺξ Ἔρεβός τε μέλαν πρῶτον καὶ Τάρταρος εὐρύς,
Γῆ δ' οὐδ' Ἀὴρ οὐδ' Οὐρανὸς ἦν· Ἐρέβους δ' ἐν ἀπείροσι κόλποις
τίκτει πρώτιστον ὑπηνέμιον Νὺξ ἡ μελανόπτερος ὠιόν,
ἐξ οὖ περιτελλομέναις ὥραις ἔβλαστεν Ἔρως ὁ ποθεινός
στίλβων νῶτον πτερύγοιν χρυσαῖν, εἰκὼς ἀνεμώκεσι δίναις.
οὗτος δὲ Χάει πτερόεντι μιγεὶς νυχίωι κατὰ Τάρταρον εὐρύν
ΕΝΕΟΤΕΥΣΕΝ ΓΕΝΟΣ ΗΜΕΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΝ ΑΝΗΓΑΓΕΝ
ΕΙΣ ΦΩΣ...!!!
Πρότερον δ' οὐκ ἦν γένος ἀθανάτων, πρὶν Ἔρως ξυνέμειξεν ἅπαντα·
ξυμμειγνυμένων δ' ἑτέρων ἑτέροις γένετ' Οὐρανὸς
Ὠκεανός τε καὶ Γῆ πάντων τε θεῶν μακάρων γένος ἄφθιτον¨.

[ΟΡΦΙΚΗ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 15 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 797

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 02, 2020 7:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Mars Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.
Οι αθάνατοι του ελληνικού πανθεου, οι Οντότητες των ανώτερων διαστάσεων του σύμπαντος είναι για μένα ένα αληθινό και επομένως υπαρκτό γεγονός.
Ξεχωρίζω τους άθλους του Ηρακλή, επειδή εκτιμώ ότι είναι η μοναδικά πλερέστερη, διδασκαλία, μέσω της οποίας κάθε ανθρώπινη σύνθετη Οντότητα, μπορεί να βρει και να εξωτερικευει τον εσωτερικό άνθρωπο, την ουσία του αρμονικά .
Τώρα που γράφω αυτό το μήνυμα θυμήθηκα, οτι πέρασε καιρός από την τελευταία εσωτερική μελέτη των άθλων του Ηρακλή.
Επιβάλλεται να κάνω μια επανάληψη και αυτοκριτική για να δω, αν προοδευσα κάπως, στα ατελείωτα πνευματικά θέματα...,,,
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center