Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Διοικητική Αναδιάρθρωση του Κράτους.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3697
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 01, 2017 11:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.kathimerini.gr/893270/opinion/epikairothta/politikh/anazhtwntas-to-fylo-ths-antigonhs

Παράθεση:
ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αναζητώντας το φύλο της Αντιγόνης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ 25.01.2017
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:ΔIAΓΩNIΩΣ

Μετά τον θρίαμβο που κατήγαγε το υπουργείο Παιδείας κατά του «Επιταφίου» (Thucydides in History of the Peloponnesian War, Book II, Vth cent. BC) προετοιμάζεται μία ακόμη νίκη. Αυτήν τη φορά, αντίπαλος είναι η «Αντιγόνη» (Sophocles c. 483-82 BC). Ας μου συγχωρεθούν οι αναφορές αγγλιστί, διεπίστωσα όμως, μετά την επίσκεψη Ομπάμα, ότι για να σεβαστούμε την κλασική μας κληρονομιά καλό είναι να ακούμε κάποιον να μιλάει γιΆ αυτήν στα αγγλικά. Την πρόταση για κατάργηση της διδασκαλίας της «Αντιγόνης» στη ΒΆ Λυκείου την κάνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Την πληροφορήθηκα από την καταγγελία που κοινοποίησε ο Σύλλογος Φιλολόγων Αργολίδας.

Την ίδια στιγμή, από ανάρτηση στο Διαδίκτυο πληροφορούμαι ότι εγκύκλιος του υπουργείου υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς του γυμνασίου να αφιερώσουν μία εβδομάδα για να μεταδώσουν στα παιδιά τους τις γνώσεις τους για το σώμα. Μία εκ των ενοτήτων φέρει τον τίτλο «Εμφυλες ταυτότητες» και παραπέμπει στις εξής υποενότητες: «Βιολογικό και κοινωνικό φύλο» (sex and gender για τους αρχαιολάτρες), «η αποδόμηση των έμφυλων στερεοτύπων», «σεξουαλικός προσανατολισμός και ανθρώπινα δικαιώματα». Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά της πρώτης εφηβείας τα οποία αναζητούν τη σεξουαλικότητά τους και θα τους καθοδηγήσουν στις έρευνές τους καθηγητές που την έχουν ήδη βρει. Η καθηγήτρια, ας πούμε, θα τους εξηγήσει πως μπορεί να γεννήθηκε γυναίκα αλλά στην πραγματικότητα επέλεξε να είναι γυναίκα, ενώ θα μπορούσε να έχει επιλέξει να είναι άνδρας. Και οι πιγκουίνοι έγιναν άνθρωποι τη Θεία Χάριτι, σύμφωνα με τον υπέροχο Ανατόλ Φρανς.

Τα παιδιά δεν έχουν χρόνο να χάσουν μελετώντας τον «Επιτάφιο» και την «Αντιγόνη», έχουν όμως χρόνο να αφιερώσουν στην τελευταία ψυχοκοινωνιολογική μεταμοντέρνα μπούρδα για την «έμφυλη ταυτότητα». Θα μου πείτε, έχει μεγαλύτερη σημασία η στριμμένη πριγκίπισσα της Θήβας από το σωματάκι του Κωστάκη; Αναμένεται πόνημα το οποίον θα εξηγεί ότι η Αντιγόνη ξεσήκωσε τον κόσμο επειδή δεν είχε καταφέρει να επιλέξει το κοινωνικό της φύλο. Συμπεριφέρθηκε σαν άνδρας ενώ ήταν γυναίκα, και δη παρθένος. Μπερδεμένες καταστάσεις, γιΆ αυτό καλύτερα μην μπλέξεις.

Η «Αντιγόνη», ο «Επιτάφιος» δεν μεταδίδουν γνώσεις που αφορούν μόνον τους ειδικούς, τους φιλολόγους. Eίναι άσκηση πολιτισμού. Είναι μάθημα ανθρώπινης αριστείας. Δείχνουν τις δυνατότητες του ανθρώπου. Προτείνουν αξίες που υπερβαίνουν τις ιστορικές και κοινωνικές συνθήκες. Πρέπει να διδάσκονται στο πρωτότυπο; Ναι και πάλι ναι. Η γλώσσα στην οποία δημιουργήθηκαν αποδεικνύει ότι η δημιουργία είναι κι αυτή αγώνας αριστείας. Η εκμάθησή της από τα Ελληνόπουλα είναι άσκηση πνευματικής πειθαρχίας. Η αποψίλωση της εκπαίδευσης από τα κλασικά γράμματα είναι στην πραγματικότητα κατάργηση της έννοιας της αριστείας. Ο στόχος της ισοπέδωσης επιτυγχάνεται σταθερά: η αποθέωση της ευκολίας και της μετριότητας αναπαράγει τη δημοκρατική λειψανδρία που γέννησε τους σημερινούς κυβερνώντες. Δεν θα έχουν να φοβηθούν τίποτε από τις αμόρφωτες γενιές που εκπαιδεύουν.

Κι όταν θα απαλλαγούμε από το βάρος των κλασικών, θα μπορέσουμε επιτέλους να ασχοληθούμε με τα μεγάλα ζητήματα της ύπαρξης, όπως η αναζήτηση του φύλου.

_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 02, 2017 12:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η κατάργηση της αντιγόνης είναι σφάλμα

Εδώ κάνω μια παρένθεση, ο Κρέοντας δεν είναι η "αυθαίρετη και άναρχη εξουσία" κατα ελονώρα.
Ο Κρέοντας είναι η αυτοθέσμιση της κοινωνίας-πολιτείας που δεν επιδέχεται τους νόμους της από έξω, δηλαδή μεταφυσικά.
Και έρχεται η αντιγόνη να αντισταθεί στο να αυτοθεσμοθετείται η κοινωνια, στην περίπτωση αυτή μη θαβωντας τους προδότες,
να επικαλεστεί τί; Το θεικό δίκηο μιας εποχής που οι άνθρωποι ζούσαν στην φύση ενω έχουν πάει στο αστυ;

Ξαναγυρνάμε πάλι, το μάθημα για το σώμα και το φύλο των νέων δεν είναι κακό, και μάλλον είναι και προς την σωστή κατευθυνση.
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 02, 2017 7:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Στη διάψευση των δημοσιευμάτων που αναφέρονται στην κατάργηση της διδασκαλίας της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή στη Β' Λυκείου προχώρησε το υπουργείο Παιδείας.

Στα δημοσιεύματα προβάλλεται η ανησυχία που εξέφρασε η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων για τη φημολογούμενη κατάργηση του μαθήματος.

Ωστόσο, καμία τέτοια πρόταση δεν έχει κατατεθεί επίσημα.

Έτσι, το υπουργείο χαρακτηρίζει «ανυπόστατες φήμες» τα όσα αναφέρονται στα δημοσιεύματα και κατηγορεί την ΠΦΕ ότι με την ανακοίνωσή της «σπεύδει να δημιουργήσει εσφαλμένες εντυπώσεις».

http://www.tanea.gr/news/greece/article/5423990/ypoyrgeio-paideias-diapseydei-ta-peri-katarghshs-didaskalias-ths-antigonhs/

_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16877

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 04, 2017 3:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

troian έγραψε:
Η κατάργηση της αντιγόνης είναι σφάλμα

Εδώ κάνω μια παρένθεση, ο Κρέοντας δεν είναι η "αυθαίρετη και άναρχη εξουσία" κατα ελονώρα.
Ο Κρέοντας είναι η αυτοθέσμιση της κοινωνίας-πολιτείας που δεν επιδέχεται τους νόμους της από έξω, δηλαδή μεταφυσικά.
Και έρχεται η αντιγόνη να αντισταθεί στο να αυτοθεσμοθετείται η κοινωνια, στην περίπτωση αυτή μη θαβωντας τους προδότες,
να επικαλεστεί τί; Το θεικό δίκηο μιας εποχής που οι άνθρωποι ζούσαν στην φύση ενω έχουν πάει στο αστυ;



Στη φύση δε θάβονται τα πτώματα,άρα η αντίθεση δεν είναι θέμα φύσης-άστεως αλλά μιας ύβρεως ενάντια μιας άλλης:και οι δυο,Κρέων και Αντιγόνη, τραβάνε το σχοινί χωρίς να συνυπολογίζουν την αντίθετη άποψη.Γι' αυτό τιμωρούνται και οι δύο.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 04, 2017 5:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

τι να κάνουμε που ο ανθρωπος εκτος των τειχων του αστεως (και εντός αλλά αυτό είναι κατάλοιπο της ζωή εκτος) έννιωθε δεος στα άταφα πτώματα
ενώ η τιμωρία της προδοσίας του αστεως μέσα απο τα τειχη πρέπει να είναι τέτοια ωστε να σπάσει αυγά με την παράδοση.

Στην τραγικότητα και των δυο προσωπων συμφωνω.
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16877

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 06, 2017 12:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κατάλοιπο ή μη ήταν και είναι μια ζωντανή παράδοση,που άλλωστε μόνος του ο Κρέων την αμφισβήτησε.Από την άλλη και η Αντιγόνη ενδιαφέρεται μόνο για το προσωπικό της ζήτημα,χωρίς να προτείνει κάποια μέση λύση ώστε να ικανοποιηθούν και η απαξίωση της προδοσίας και η φροντίδα του νεκρού,π.χ. θα μπορούσε να ταφεί και να υπάρχει επιγραφή της προδοσίας του ώστε να παραδειγματίζονται οι υπόλοιποι.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 07, 2017 2:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καλώς, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο απόσα είπα.
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
eleonora
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 891
Τόπος: Των Ονείρων...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 07, 2017 4:49 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Razz

Παιδιά μου, παιδιά μου, γιατί γίνεστε αστεία από την αγνόηση βασικών δεδομένων που θα σας απάλασαν από την περιττή ανάλωση τόσης πνευματικής ενέργειας;
Πρώτα απ' όλα, ο μύθος στον οποίο βασίζεται η τραγωδία "Αντιγόνη" είναι πολύ πιο περίπλοκος από όσο τον παρουσιάζετε.
Ήταν ο Ετεοκλής που πρώτος παραβίασε τους όρκους με τους οποίους είχε δεσμευτεί, ώστε να εναλλάσσεται με τον αδελφό του Πολυνίκη στην βασιλεία.
Ο τελευταίος δεν βαρύνεται λοιπόν με το αδίκημα της προδοσίας, αλλά με εκείνο του αντί να αντιμετωπίσει τον αδελφό του ενώπιον του κοινού της Θήβας, επέλεξε να στρατολογήσει μια μαχητική δύναμη από 6 εχθρικές σε αυτήν πολιτείες και να την οδηγήσει ενάντια στους πολίτες της πατρίδας του.
Είχε αυτό το δικαίωμα; Σύμφωνα με τους θεσμούς και τους όρους της εποχής του, το είχε' αλλά την δικαίωση ή την απαξίωση την έφερνε το ίδιο το γεγονός της επιτυχίας ή της αποτυχίας του εγχειρήματος.
Ο Κρέοντας είναι διάφορο θέμα. Ενώ παρουσιάζεται σε παλιότερη εποχή του μύθου σαν συνετός τοποτηρητής - ως πλησιέστερος συγγενής - του θρόνου που με προθυμία τον παραδίδει στον Οιδίποδα όταν λύνει το αίνιγμα της Σφίγγας, στο συγκεκριμένο σημείο έχει γίνει ένας άφιλος και άνομος εραστής της εξουσίας καθεαυτής' και παραβιάζει κατάφωρα την αρχαία συνθήκη με την οποία οι θεοί εκχωρούν στον άνακτα την ηγεμονία ανάμεσα στους ανθρώπους του λαού του.
Ας μην μπερδεύουμε την έννοια του "ελέω Θεού βασιλέα" των μεσαιωνικών και ύστερων μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα χρόνων, με εκείνη του "άνακτα" των αρχαίων Ελλήνων. Και στις δύο περιπτώσεις, η θεϊκή συναίνεση είναι επιβεβλημένη' αλλά οι ομοιότητες σταματούν εκεί. Στην μεσαιωνική και ύστερη πρακτική, η βασιλική εξουσία είναι μη αμφισβητήσιμη επειδή εκπορεύεται από τον Θεό και δεν επιδέχεται κριτική. Στην ελληνική πρακτική ο άναξ είναι διαρκώς υποκείμενος στην κρίση του κοινού, ως προς το αν συνεχίζει να συμμορφώνεται με την θεϊκή βούληση για υπηρέτηση του λαού, με την εφαρμογή κάποιων απλών κανόνων.
Ο Κρέων λοιπόν σε αυτή την τελευταία συμπεριφορά του, παραβιάζει αυτούς τους απλούς κανόνες στο σημείο τους που αφορούν τον σεβασμό στους νεκρούς, άσχετα από το όποιο τους αδίκημα.
Και έρχεται ένα απλό κορίτσι, η Αντιγόνη, να καταδείξει την αβουλία και την αδυναμία του Κοινού των Θηβαίων να αντιπαρατεθούν σε μια εξουσία που έχει υπερβεί την θεϊκή της εξουσιοδότηση και έτσι έχει αυτοαναιρεθεί.
Ο Κρέων είναι το πρώτο δείγμα μετατροπής της υποκείμενης σε θεσμούς και παραδόσεις διακυβέρνησης, σε μια στρατοκρατική και αυθαίρετη εξουσία' τέτοια που εξακολουθούμε να βλέπουμε και στις μέρες μας καλυμμένη κάτω από τα ονόματα Πρωθυπουργών και Προέδρων, αντί για τα παλιά Βασιλέων και Αυτοκρατόρων.
Δεν θα είναι εύκολος ο δρόμος για την επαναφορά της θεσμικής διακυβέρνησης, ύστερα από τόσους αιώνες διαστροφής, κατάχρησης και εξουσιολαγνείας. Θα γίνει όμως.




Twisted Evil Razz Embarassed Razz Twisted Evil
_________________
Εδώ, στην αγκαλιά της δυνατής τούτης γης που οι θαλασσινοί άνεμοι σέρνονται πάνω της...
Rainer Maria Rilke
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 07, 2017 4:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

troian έγραψε:

Εδώ κάνω μια παρένθεση [...]


τι πήγα και έκανα...
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16877

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 08, 2017 6:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εντάξει,ωραίες οι ερμηνείες ,ακόμα και οι τραγελαφικές σαν της Ελεονώρας,με την μαρξιστική εκδοχή της Αντιγόνης-Ρόζας Λούξεμπουργκ ενάντια στο αστικό παρακράτος,αλλά πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά με βάση την εποχή που γράφτηκαν τα έργα:σε κάθε τραγωδία υπάρχει μια ύβρις κι ο υβριστής τιμωρείται είτε το θέλει να είναι υβριστής είτε όχι.Και η Αντιγόνη εισπράττει την δίκη για την ύβρη να διαχωρίζει την ιδιωτική μνήμη του νεκρού απ' τη δημόσια εις βάρος της τελευταίας και ο Κρέων ,που κάνει ακριβώς το αντίστροφο.Ο Σοφοκλής διδάσκει τους συμπολίτες του πως αν το προσωπικό και το δημόσιο δε συγκλίνουν αμοιβαία,η καταστροφή είναι αναπόφευκτη.

Όλα τ' άλλα είναι αθεράπευτοι ρομαντισμοί!
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3708
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 08, 2017 9:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 08, 2017 10:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
της Ελεονώρας,με την μαρξιστική εκδοχή της Αντιγόνης-Ρόζας Λούξεμπουργκ ενάντια στο αστικό παρακράτος


Παρένθεση στην παρένθεση λοιπόν Razz
Αυτή είναι μια νίκη μας, της αριστεράς δηλαδή, στον πόλεμο για την ιδεολογική ηγεμονία
Πολιτισμικός μαρξισμός και πολιτική ορθότητα χέρι-χέρι πάμε να κατακτήσουμε τον κόσμο. Embarassed

Να και ένα έργο του πρώιμου πολιτιστικομαρξιστή που απεβίωσε εχθές
https://www.youtube.com/watch?v=vTJSAUg0AGo
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16877

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 08, 2017 11:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Βάλε και λίγο χριστιανομαρξισμό και είσαι μέσα...


https://www.youtube.com/watch?v=UFt3Im35jTw
Laughing
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3708
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 09, 2017 9:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτό είναι τραγούδι του κατηχητικού, αλλά όταν είμουν πιτσιρικάς το είχαμε παραφράσει και το τραγουδούσαμε όταν πηγαίναμε να δούμε ταινία με τον γνωστό τζέημς Μποντ. Ιδού οι στίχοι.

Παράθεση:
Τα χριστιανόπουλα θα πάνε σινεμά να δούν τον πράκτορα 007. Τα φώτα σβήνουνε και βγαίνει ο Τζέημς Μποντ, με την κοπέλα του χωρίς κομπινεζόν.

Αθάνατα κομμάτια!!!!!!
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16877

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 09, 2017 4:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και τι έλεγε η κοπέλα του..."λάβετε φάγετε,τούτο εστί το σώμα μου";

(ανεβασμένο το κατηχητικό σας!)

Laughing
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center