Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η Ε.Ε. το 2025

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 15, 2016 3:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Η Ε.Ε. το 2025 Απάντηση με Συμπερίληψη

Πως βλέπετε την εξέλιξη της ευρωπαικής ένωσης τα επόμενα 10 χρόνια;
Υπάρχουν σίγουρα αντίρροπες δυνάμεις, η προιστορία της στην αρχή ήταν ένωση συμφερόντων στην ουσία τραστ για την αγορά του άνθρακα. Φυσικά υπήρχε και το πολιτικό σκέλος με τις αναμνήσεις του πολέμου ναναι ακόμα ισχυρές. Στην συνέχεια προστέθηκαν κι άλλες αγορές και εξελίχτηκε σε μια προτότυπη και ιδιάζουσα οικονομική και νομισματική ένωση με καλές σχετικά προοπτικές. Η ευρωπαική ένωση εξακολουθεί να έχει από τα ποιό υψηλά βιωτικά επίπεδα του πλανήτη.
Από την άλληπλευρά υπάρχουν και αδυναμίες σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια. Εθνικοί εγωισμοί, αντιμαχόμενα οικονομικά συμφέροντα, ίσως κιάλλα. Το ευρωσύνταγμα πριν κάμποσα χρόνια απέτυχε να περάσει σε κάποιες χώρες, η νομισματική ένωση είναι μερική, κράτη -μέλη είναι αμφίβολο για την συνέχεια τους εντός της ένωσης, οικονομική κρίση, η μετανάστευση να αυξάνει των ρατσισμό και την ξενοφοβία των ευρωπαίων πολιτών αν και σε επίπεδο στατιστικό ήταν γνωστό εδώ και 25 χρόνια ότι η ευρώπη είναι μια γερασμένη ήπειρός και η εισροή μεταναστών ήταν η καλύτερη λύση για ενίσχυση κυρίως του οικονομικού τομέα.
Μα αυτά και αυτά η ευρωπαική ένωση έχει ένα στοιχημα μπροστά της, να βάλει βάσεις για μελλοντική διεύρυνση, μπορεί και όχι απλά να διευρύνεται χωρίς βάσεις ή να αρχίσει να αποσυντίθεται μην μπορώντας να φτάσει στην ολοκλήρωση.
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2615
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 27, 2016 10:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Επίσης ωραίο θέμα. Trojan. Μου κάνει εντύπωση πάντως η αισιοδοξία σου. Από την εποχή ακόμη του Maastricht γινόταν λόγος για την επικυριαρχία της Bundesbank και όχι για την Ευρώπη των Εθνων όπως την οραματίστηκε ο Charles De Gaulle. Τώρα δυστυχώς οι κασσανδρες επαληθεύτηκαν, αφού βλέπουμε μια Γερμανία που-συν δορυφόροις- επιβάλλεται οικονομικά στην Ευρώπη, δίνοντας και πάλι το χειρότερο μάθημα στην Ελλάδα όπως και τότε.
_________________
Πέρα από το Καλό και το Κακό, το Ένα γίνηκε Δύο κι ο Ζαρατούστρα επέρασε από μπρος μου.

http://anepikairoi-stoxasmoi.blogspot.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 28, 2016 6:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ θεωρώ τον εθνικισμό προοδευτικότερο από τον τοπικισμο και τον φεντεραλισμό πιο προοδευτικό από τον εθνικισμό. Συμφωνώ πως στο μααστριχ μπήκαν οι βάσεις, επίσης συμφωνώ πως οι κανόνες 2/3 ήταν προσαρμοσμένοι στην γερμανική οικονομία κατα ένα μέρος και στις γερμανικές οικονομικές ιδεοληψίες κατα το άλλο. Παρόλα αυτά οι κανόνες ήταν γνωστοί(οροι γερμανίας για συμμετοχή στο κοινό νόμισμα), χαμηλός πληθωρισμός και δημόσιο χρέος κάτω του 60% του ΑΕΠ.
Αν παρατηρίσουμε όμως γενικότερα, η ευρώπη δέχεται πιέσεις, η γερμανία έκανε προσαρμογή 10 χρόνια νωρίτερα, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία μαζί με την Ελλάδα. Η γαλλία βλέπουμε τώρα κιαυτή πρέπει να κάνει προσαρμογές.
Προβλέπω πως η επόμενη δεκαετία θα κινηθεί στο ιδιο μότο μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και να μην κλίνει ούτε προς διάλυση ούτε προς διεύρυνση
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2615
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 29, 2016 12:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ναι αλλά, ποια Ευρώπη θέλουμε;
_________________
Πέρα από το Καλό και το Κακό, το Ένα γίνηκε Δύο κι ο Ζαρατούστρα επέρασε από μπρος μου.

http://anepikairoi-stoxasmoi.blogspot.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
eleonora
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 891
Τόπος: Των Ονείρων...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 18, 2016 12:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Razz

Σαν πρόχειρη και γρήγορη απάντηση, σου παραθέτω την αντίστοιχη σε άλλα sites όπου είχα παρόμοια ερωτήματα. Συγγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά τώρα είδα το Θέμα.

Razz



Με την ευκαιρία της συζήτησης για το ενδεχόμενο εξόδου της Μ. Βρετανίας από την ΕΕ, έχει τεθεί εκ νέου το θέμα από διάφορους καθηγητάδες και δημοσιογράφους για κάποιο ενδεχόμενο Grexit σαν παρεπόμενο. Να σημειώσω, πως προσωπική μου προτίμηση είναι να ξεκουμπιστούν οι Εγγλέζοι από την Ευρώπη. Αυτό θα έσπρωχνε χρόνια μπροστά την προοπτική για την εξέλιξή της σε Ομοσπονδία ανεξάρτητων κρατών και ίσως την μετεξέλιξή της σε ένα ενιαίο έθνος με αξιοποίηση της κοινής ελληνορωμαϊκής της πολιτισμικής παράδοσης.





Θα παρουσιάσω ένα σχετικό - ακόμη επίκαιρο άρθρο - του συντρόφου μου και νυν συζύγου μου, που πρωτοδημοσιεύθηκε σε οικονομικοπολιτικό περιοδικό πριν 35 χρόνια, δηλαδή πριν καν να έχω γεννηθεί η ίδια σε αυτό τον πληθωρικό αλλά με δυσπεψία απέναντι στη λογική κόσμο. Το αντιγράφω από κάποιες αναδημοσιεύσεις του σε blogs, λίγα χρόνια πριν γνωριστούμε. Η ελπίδα μου είναι πως θα λειτουργήσει και εδώ, όπως και σε άλλα sites όπου συμμετέχω, στην παραγωγή μιας ουσιαστικής συζήτησης για το τι ακριβώς θέλουν οι Έλληνες από τον υπόλοιπο κόσμο: Απαιτούν, έναντι της πολιτιστικής τους συνεισφοράς, να τους ταΐζουν αιωνίως στο τζάμπα ή είναι πρόθυμοι να ξεκουνηθούν από τις δάφνες τους και να συνεισφέρουν στην συγκρότηση ενός καλύτερου κόσμου' αξιοποιώντας την φυσική τους έφεση στην δημιουργία?





Chaos
Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2130
Τόπος: Αθήναι
Δημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 12, 2008 6:55 am
Θέμα δημοσίευσης: Πολιτική και Κοινωνική Μυθολογία της Σύγχρονης Ελλάδος

Οι ιστορικοί του μέλλοντος, όταν θελήσουν να δώσουν έναν περιεκτικό χαρακτηρισμό της παρούσης περιόδου, δεν πρόκειται να δυσκολευτούν. Θα αποκλείσουν φυσικά χαρακτηρισμούς που καλύπτουν μόνον επί μέρους φαινόμενα (ατομική εποχή, εποχή της μικροηλεκτρονικής, κλπ). Ούτε θα χρησιμοποιήσουν χαρακτηρισμούς που τότε πιθανότατα θα έχουν καταδειχθεί ως ανακριβείς (εποχή της ισορροπίας του τρόμου, εποχή του ειρηνιστικού κινήματος, κλπ). Θα έχουν πρόσφορο ένα χαρακτηριστικό που συναντάτε σε κάθε σημείο συντεταγμένων της κοινωνικής διάρθρωσης του Χρόνου μας και επικαλύπτει τη συλλογική συνείδηση κάθε επί μέρους Χώρου (πολιτικού, αγροτικού, συνδικαλιστικού, δημοσιογραφικού, καλλιτεχνικού και κάθε άλλου –ικου), αλλά και την ατομική συνείδηση κάθε μεμονωμένου ανθρώπου.
Οι ιστορικοί του μέλλοντος θα μιλήσουν για την εποχή της Πολιτικής και Κοινωνικής Μυθοπλασίας.
Η Ελλάδα, δικαίως υπερήφανη για το θαυμαστό πλέγμα που αποτελεί την μυθολογία της αρχαίας περιόδου της, θα ήταν αδύνατον να υστερήσει σε αυτόν τον λαμπρό αγώνα παραγωγής και κατανάλωσης μύθων, που απλώνεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης. Και μάλιστα, οφείλει να είναι –και ΕΙΝΑΙ- πρωτοπόρα, συγκεντρώνοντας την διεθνή αναγνώριση για την ποιότητα, την ποικιλία και κυρίως την εξαίρετη αληθοφάνεια των μύθων πολιτικού και κοινωνικού χαρακτήρα που καλλιεργεί. Για περισσότερα ο φιλομαθής αναγνώστης καλείται να συμβουλευθεί την περίφημη πραγματεία του Dr. Mintin Phsahnis, ελληνικής πιθανότατα καταγωγής, που διακονεί την γνώση στο περίφημο πανεπιστήμιο της ASTANA PANE.
Με αίσθημα ευθύνης και με κάθε μετριοφροσύνη, θα παρουσιάσουμε εδώ το πρώτο κεφάλαιο του φιλόδοξου εγχειρήματός του, της καταγραφής δηλαδή των χαρακτηριστικών μύθων της σύγχρονης Ελληνικής πραγματικότητας καθώς και τον επιστημονικό σχολιασμό τους. Το πόνημα αυτό θα αποτελέσει πολύτιμο βοήθημα για κάθε μελλοντικό ερευνητή, αλλά και για κάθε σημερινό αναγνώστη.
Χωρίς λοιπόν να κουραζόμαστε περισσότερο με προλόγους, Vour ston Patsa…

ΜΥΘΟΣ 1ος: ΠΕΡΙ «E.G.T.E», «Τ.Τ.Σ.Τ.» ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΑΦΩΝ
Σημείωση: E.G.T.E= Ελλάδα Greeks Γκαρσονιών της Ευρώπης
Τ.Τ.Σ.Τ.= Τραίνα Της Σύγχρονης Τεχνολογίας
Πρόκειται στην πραγματικότητα για τον συνδυασμό δύο διαφορετικών βασικών μύθων και τον δευτερογενή μυθολογικό κύκλο που προέρχεται από αυτούς. Ο πρώτος, σχηματίστηκε κατά μέγιστη πιθανότητα κατά την κοινωνικοοικονομική επαφή και την συνακόλουθη ροή πληροφορίας μεταξύ Πατριών και Γενών της Πράσινης και της Κόκκινης φυλής. Ο δεύτερος έχει παραχθεί με παρόμοιες διεργασίες μεταξύ της Πράσινης και της Γαλάζιας φυλής. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται να έπαιξαν ρόλο καταλύτη κάποια φύλλα Ροζ και Μωβ απόχρωσης.
Το βασικό STORY του E.G.T.E. έχει να κάνει με την φοβία ότι με την έλευση στον Ελληνικό χώρο των Ευρωπαϊκών θεοτήτων η Οικονομική Δομή του τόπου θα καταρρεύσει στον δε Ελληνικό Λαό μόνη εναπομένουσα λύση επιβίωσης θα είναι να προσφέρει ταπεινά τις υπηρεσίες του στις ανωτέρω θεότητες.
Όπως είναι ολοφάνερο, ο μύθος κατατάσσεται στην οικογένεια των εκφοβιστικών ή αποτρεπτικών, όπως ας πούμε στην περίπτωση του γνωστού δημώδους παραμυθιού για τις νεράιδες που κατοικούν στο ποτάμι και για τούτο τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να το πλησιάζουν…
Ερχόμενοι τώρα στον Τ.Τ.Σ.Τ. διακρίνουμε ριζικά διαφορετικά χαρακτηριστικά . Το STORY του αναφέρεται στις εκπληκτικές και θαυμαστές μαγείες της μακρινής και μυστηριώδους Δύσης. Περιγράφει επίσης τους αγώνες των ηρώων που με μόνα εφόδια τη ευφυΐα, την καπατσοσύνη και ενίοτε τα δυνατά τους μπράτσα, επιχειρούν το γιγάντιο έργο του να αρπάξουν και να μεταφέρουν στον τόπο μας τη Γνώση που κάνει τις μαγείες αυτές δυνατές.
Βλέπουμε ότι ο μύθος ανήκει στους διδακτικούς ή προτρεπτικούς, όπως στο λόγιο παραμύθι του θησαυρού που κρύβεται στο χωράφι και τον βρίσκει ο προκομμένος νεαρός γεωργός…
Είναι πράγματι άξιο θαυμασμού το πώς αναμίχθηκαν τα στοιχεία αυτών των τόσο διαφορετικών μύθων για να δημιουργήσουν έναν ολόκληρο μυθολογικό κύκλο με δεινή επίδραση στο σύνολο της σκέψης και της νοοτροπίας του σύγχρονου Έλληνα. Είναι βέβαια γεγονός ότι πάγιο χαρακτηριστικό του Ελληνικού Κράτους από την γέννησή του ακόμη, ήταν η αναξιοπιστία του. Οι πολίτες του ανέκαθεν το αντιμετώπιζαν άλλοτε με φόβο, άλλοτε με περιφρόνηση, συνήθως όμως και με τα δύο ταυτόχρονα.
Εκείνο που επέδρασε κυρίως στον συναισθηματικό τους κόσμο από τον εξεταζόμενο μυθολογικό κύκλο, είναι η αίσθηση ότι μια φοβερή απειλή επικρέμεται επί της ευδαιμονίας τους και ότι η ελπίδα διάσωσης της τελευταίας βρίσκεται στις προσπάθειες των ανθρώπων του Κράτους για τη εισαγωγή αυτού του φρούτου που λέγεται «Νέες Τεχνολογίες»… Δηλαδή καμιά ελπίδα.
Με την αίσθηση λοιπόν ότι τα πάντα είναι έτσι κι αλλιώς χαμένα να έχει γίνει κοινή συνείδηση, δεν είναι περίεργο το ότι επιβλήθηκε η νοοτροπία πως στον καθένα απομένει να κάνει ότι μπορεί για την πάρτη του.
Και με μια διαδικασία που έγκειται στους ψυχολόγους και τους κοινωνιολόγους να την διερευνήσουν, η νοοτροπία αυτή παρουσιάζεται ισχυρότερη ακριβώς σΆ εκείνους που είναι υπεύθυνοι για την δημιουργία της, στους παράγοντες δηλαδή του Κράτους και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, στους καλλιεργήσαντες τον μυθολογικό κύκλο «E.G.T.E.–Τ.Τ.Σ.Τ.». Το αποτέλεσμα είναι τα λεγόμενα «φαινόμενα σήψης και διαφθοράς» που με αυξανόμενη συχνότητα παρουσιάζονται να ανατροφοδοτούν την ίδια αυτή νοοτροπία.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες θα απαιτήτο φυσικά υπέρμετρο θάρρος από τους πολιτικούς και άλλους ταγούς, προκειμένου να εξηγήσουν στους Έλληνες ότι στο κάτω – κάτω κάθε άλλο παρά κακό είναι το «να γίνουμε γκαρσόνια της Ευρώπης», ότι ήδη είμαστε εν πολλοίς και ότι αυτή είναι μία προνομιακή θέση που πρέπει να της δοθεί μεγάλη προσοχή γιατί κυνδινεύουμε να την χάσουμε.
Κι ακόμη ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος ανόδου στο Τραίνο Της Σύγχρονης Τεχνολογίας, ένα τραίνο με ιδιαίτερα ακριβό εισιτήριο ακόμη και στην ΒΆ θέση, που παρά τα αντιθέτως περιγραφόμενα στον σχετικό μύθο δεν δέχεται «ελευθέρας».
Ας ξεφύγουμε λίγο από τον σχολιασμό αυτού του ενδιαφέροντος μυθολογικού κύκλου, για να δούμε ορισμένα συγκεκριμένα πράγματα εξίσου ενδιαφέροντα και ικανά ίσως να φωτίσουν περισσότερο το αντικείμενό μας.
Είναι γεγονός, ότι με την παρούσα υποδομή της Ελληνικής οικονομίας, περνούμε αρκούντως δύσκολες μέρες στην πορεία προς την Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Οι απέλπιδες όμως κραυγές των αντιευρωπαϊστών για το κακό που επάθαμε με την ένταξή μας, φανερώνουν είτε εθελοτυφλία, είτε κάποιο υπολογισμό με κακές – πολύ κακές – προθέσεις. Ας το δούμε σαν άσκηση: Αν στα Ευρωπαϊκά πλαίσια και με όλη την υποστήριξη της Ένωσης πίσω της η οικονομία υποφέρει, τι θα πάθαινε αν παρέμενε στον απομονωτισμό και τον προστατευτισμό στους οποίους είχε εθιστεί από Γεννέσεώς της; Μία λύση της άσκησης αυτής, είναι ότι οι τον Τρίτο Κόσμο οραματιζόμενοι θα αποκτούσαν καλή γνώση των προβλημάτων του χωρίς να χρειαστεί να απομακρυνθούν από την γειτονιά τους…
Η προοπτική του να γίνουμε γκαρσόνια της Ευρώπης, είναι πράγματι σωτήρια. Στον βαθμό που οι Κοινοτικοί Κανονισμοί αφαιρούν στο μέτρο του δυνατού τον προστατευτισμό, στον βαθμό που οι δασμοβίωτες και για τούτο λαθρόβιες επιχειρήσεις κλείνουν, στον βαθμό που ο αγροτικός κόσμος σταματά να εισπράττει και να σπαταλά παχυλές επιδοτήσεις για να παράγει π.χ. ειδικές ποικιλίες πορτοκαλιών προοριζόμενων για τις χωματερές σΆ αυτόν τον βαθμό δημιουργείται προοπτική κάποια διέξοδος να φανεί και ο τόπος ετούτος να αρχίσει να ζει στον αληθινό κόσμο.
Εκείνος που θα υποχρεωθεί να γίνει γκαρσόνι γιατί μόνο τέτοια εργασία θα βρίσκει, θα είναι καλό στην δουλειά του γκαρσόνι, για να βρίσκει εργασία. Και το ίδιο ισχύει για όλους όσους σχετίζονται με το θέμα, για όλες τις λεγόμενες παραγωγικές τάξεις. Και για τους επιχειρηματίες και για τους προμηθευτές και για τους έχοντες την ευθύνη της υποδομής. Και όταν ως λαός εθιστούμε στο γεγονός ότι η καλή ποιότητα δουλειάς είναι ο κύριος παράγοντας για την δυνατότητα απόκτησης αγαθών, τότε θα υπάρξει και το κατάλληλο περιβάλλον για την ανάπτυξη και άλλων μορφών δράσης. Θα μπορούν δηλαδή να υπάρξουν – εφΆ όσον χρειάζονται – και βιομηχανία και βιοτεχνία και τεχνολογία και επιστήμη. Όχι όμως πλέον υπό το πρίσμα απόκτησης προνομίων πάνω στην κοινωνία, αλλά εκείνο της δημιουργίας μέσα στην κοινωνία.
Η τεχνολογία δεν είναι κάτι που αποκτάται με την θεία επιφοίτηση, ούτε κάτι που κατακτιέται με την διαρπαγή. Όσο εμείς θα είμαστε απασχολημένοι να αποκτούμε κοινωνική συνείδηση, η Ευρώπη δεν θα σταματήσει να αναπτύσσει τις επιστήμες. Όντας οργανικό μέρος της μπορούμε να έχουμε σΆ αυτές τόσο μερίδιο, όσο θα είμαστε διατεθειμένοι να καρπωθούμε με τις προσπάθειές μας.
Φοιτητές με νοοτροπία διάφορη της σημερινής θα έχουν κάθε πρόσβαση στις κατακτήσεις του Ευρωπαϊκού πνεύματος. Επιχειρήσεις διατεθειμένες να δώσουν αγώνα για την επικράτησή τους θα έχουν κάθε ευχέρεια να τις χρησιμοποιήσουν. Επιστήμονες με ενδιαφέρον για την έρευνα και όχι για το δημοσιοϋπαλληλικό μηνιάτικο θα έχουν κάθε δυνατότητα συμμετοχής στην προαγωγή της.
Όλα αυτά όμως αφού έχουμε μάθει πρώτα να είμαστε – τουλάχιστον – σωστά γκαρσόνια. Αλλιώς, κάποια μέρα θα διηγούνται μύθους για τον λαό που ζούσε κάποτε εδώ και απέτυχε να ξεφύγει απΆ τους δικούς του Μύθους…


Είστε ελεύθερες/οι να με βρίστε όσο θέλετε, αλλά σκεφτείτε λίγο πάνω σ' αυτά.
Ο κόσμος της διανομής / κατανάλωσης, έχει τελειώσει. Εκείνοι που θα επιβιώσουν είναι όσοι θα μετέχουν στον κόσμο της παραγωγής / αποταμίευσης...





Twisted Evil Evil or Very Mad Razz Evil or Very Mad Twisted Evil
_________________
Εδώ, στην αγκαλιά της δυνατής τούτης γης που οι θαλασσινοί άνεμοι σέρνονται πάνω της...
Rainer Maria Rilke
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1950
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 29, 2016 12:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε:
Ναι αλλά, ποια Ευρώπη θέλουμε;


σαυτην την ενωση-σχεση είμαστε και μεις. Διαλύεις μια σχεση απο λίγα προβλήματα;


@ελεονώρα πως σε φαινεται ο κεντρικός σχεδιασμός της ένωσης; Εννοω με τις ποσοστώσεις που τωρα σιγα-σιγά αλλάζει πολιτική και αποσύρονται.
_________________
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Θέματα Επικαιρότητας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center