Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 2:59 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Δεν ξέρω φίλε Δάκη, στην επόμενη ανάρτηση , ποιο τίτλο θα χρησιμοποιήσεις στο θέμα σου.
Αν εκείνος ο νέος τίτλος, θα βοηθήσει να συζητηθεί το νόημα της ευσπλαχνίας , όπως ο Νίτσε προσέγγιζε , το βλέπω κομμάτι δύσκολο.
Σκέψου και την πρόταση του σκακός, αν και .... “φαρμακερά καλοπροαίρετη” .
(αν έχεις βέβαια δικό σου blog )
Εδώ προς το παρόν , προβλέπω να γίνει “ωραία” κουβέντα ερμηνείας της βίβλου και όχι της ευσπάχνίας .
"Άσπλαχνος" ο κόσμος φίλε μου.
. |
Κάνεις λάθος γιατί το θέμα εδώ είναι η ευσπλαχνία, όπως την ορίζει ο Νίτσε, σε συνδυασμό με το χριστιανισμό. Συνεπώς, θα πρέπει να μιλήσουμε αναγκαστικά και για τη βίβλο.
Όσο για τον "καλοπροαίρετο" skako, είναι απορίας άξιο πώς γίνεται από τη μια να επιθυμεί τη συμφωνία και από την άλλη να εκφράζει την πλήρη αδιαφορία του όταν ο συνομιλητής του προσπαθεί να έρθει πιο κοντά, λέγοντας κάποια πράγματα για τον εαυτό του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SARUMAN Πρύτανης
Εγγραφή: 14 Απρ 2013 Δημοσιεύσεις: 1729 Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 3:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mark έγραψε: |
Άλλα που γράφονται είναι συμβολικά και άλλα κυριολεκτικά. Για παράδειγμα, ας πάρουμε το κατά Μάρκον ευαγγέλιο. Λέει στο 10.11 και 10.12:
Και εκείνος τους είπε· “Οποιος χωρίσει την γυναίκα του και νυμφευθή άλλην, διαπράττει μοιχείαν εις βάρος της νομίμου συζύγου του. Και εάν μία γυναίκα χωρίση τον άνδρα της και υπανδρευθή άλλον, διαπράττει μοιχείαν”.
Τι λες, έτσι είναι;
Εκτός και αν το παραπάνω είναι συμβολικό, και πρέπει να το αποσυμβολίσουμε, οπότε εκεί μπαίνεις εσύ. Για πες μας, τι εννοεί;
http://www.imgap.gr/file1/AG-Pateres/AG%20KeimenoMetafrasi/KD/02.%20Mark.htm |
Φίλε μου Μαρκ δε νομίζω ότι χρειάζεσαι τον Σάρουμαν για να καταλάβεις το νόημα αυτού του κειμένου του Ευαγγελίου.
Οταν κάποιος παντρεύεται με θρησκευτικο γάμο σημαίνει ότι ασπάζεται και αποδέχεται το ορθόδοξο τυπικό και την ορθόδοξη τελετουργία.
Οταν κάποιος παντρεύεται με το ορθόδοξο τυπικό δίνει καποιους όρκους
Και αυτούς τους όρκους δεν τους δινει μόνο στη γυναίκα που παντρεύεται αλλά και στον ίδιο το Θεό.
Ο Θεός ο ίδιος βρίσκεται παρών στη τελετή του γάμου και αυτός ευλογεί τα στέφανα και την ιερή ένωση
Ο όρκος που δίνεις είναι ότι θα ζησεις το υπόλοιπο της ζωής σου με αυτή τη γυναίκα ,θα τη τιμάς θα τη σέβεσαι θα τη βοηθάς και μοιράζεστε μαζί λύπες και χαρές για όλο το υπόλοιπο της ζωής σας
Εσύ λοιπόν τώρα τι ακριβώς μου λές
Οτι τον όρκο που έδωσες στον ίδιο τον Θεό τον πετάς στα σκουπίδια;;;
O ορκος φίλε σε δεσμεύει για ολόκληρη τη ζωή σου κι όταν εσύ τον καταπατάς και πηγαίνεις με 'άλλη γυναίκα δεν διαπράττεις απλώς μοιχεία αλλά μέγιστη αμαρτία στο ίδιο το πρόσωπο του Θεού.
Φτύνεις το Θεό κατάμουτρα.
Αν δεν θέλεις δεσμεύσεις και όρκους κάνε πολιτικό γάμο.
Γι αυτό θεσπίστηκε ο πολιτικός γάμος για ανθρώπους που δε θέλουν να παντρευτούν με θρησκευτικό τυπικο και δεν δέχονται τους κανόνες και τις δεσμεύσεις του θρησκευτικού γάμου.
Απο τη στιγμή όμως που προχωρείς σε θρησκευτική τελετή ,δέχεσαι την ιερότητα των όρκων και δε φτύνεις το Θεό κατάμουτρα.
Απλά πράγματα. _________________ Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 3:45 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mark έγραψε: | gianiss έγραψε: | Δεν ξέρω φίλε Δάκη, στην επόμενη ανάρτηση , ποιο τίτλο θα χρησιμοποιήσεις στο θέμα σου.
Αν εκείνος ο νέος τίτλος, θα βοηθήσει να συζητηθεί το νόημα της ευσπλαχνίας , όπως ο Νίτσε προσέγγιζε , το βλέπω κομμάτι δύσκολο.
Σκέψου και την πρόταση του σκακός, αν και .... “φαρμακερά καλοπροαίρετη” .
(αν έχεις βέβαια δικό σου blog )
Εδώ προς το παρόν , προβλέπω να γίνει “ωραία” κουβέντα ερμηνείας της βίβλου και όχι της ευσπάχνίας .
"Άσπλαχνος" ο κόσμος φίλε μου.
. |
Κάνεις λάθος γιατί το θέμα εδώ είναι η ευσπλαχνία, όπως την ορίζει ο Νίτσε, σε συνδυασμό με το χριστιανισμό. Συνεπώς, θα πρέπει να μιλήσουμε αναγκαστικά και για τη βίβλο.
Όσο για τον "καλοπροαίρετο" skako, είναι απορίας άξιο πώς γίνεται από τη μια να επιθυμεί τη συμφωνία και από την άλλη να εκφράζει την πλήρη αδιαφορία του όταν ο συνομιλητής του προσπαθεί να έρθει πιο κοντά, λέγοντας κάποια πράγματα για τον εαυτό του. |
Βρε συ δεν πρόσεξες την διατύπωση μου όσον αφορά την “φιλική πρόταση” του σκακός
Την προσδιόρισα ως “φαρμακερά καλοπροαίρετη” .
Στα θέματα της ερμηνείας της βίβλου , δεν θέλω να εμπλακώ σε αυτό εδώ το νήμα και ούτε να επιμείνω σε οποιαδήποτε άλλη άσχετη με το θέμα συζήτηση.
Μένω σε αυτή την διευκρινιστική απάντηση
Δεν θα επανέλθω.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mark Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 2337
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 6:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | mark έγραψε: | gianiss έγραψε: | Δεν ξέρω φίλε Δάκη, στην επόμενη ανάρτηση , ποιο τίτλο θα χρησιμοποιήσεις στο θέμα σου.
Αν εκείνος ο νέος τίτλος, θα βοηθήσει να συζητηθεί το νόημα της ευσπλαχνίας , όπως ο Νίτσε προσέγγιζε , το βλέπω κομμάτι δύσκολο.
Σκέψου και την πρόταση του σκακός, αν και .... “φαρμακερά καλοπροαίρετη” .
(αν έχεις βέβαια δικό σου blog )
Εδώ προς το παρόν , προβλέπω να γίνει “ωραία” κουβέντα ερμηνείας της βίβλου και όχι της ευσπάχνίας .
"Άσπλαχνος" ο κόσμος φίλε μου.
. |
Κάνεις λάθος γιατί το θέμα εδώ είναι η ευσπλαχνία, όπως την ορίζει ο Νίτσε, σε συνδυασμό με το χριστιανισμό. Συνεπώς, θα πρέπει να μιλήσουμε αναγκαστικά και για τη βίβλο.
Όσο για τον "καλοπροαίρετο" skako, είναι απορίας άξιο πώς γίνεται από τη μια να επιθυμεί τη συμφωνία και από την άλλη να εκφράζει την πλήρη αδιαφορία του όταν ο συνομιλητής του προσπαθεί να έρθει πιο κοντά, λέγοντας κάποια πράγματα για τον εαυτό του. |
Βρε συ δεν πρόσεξες την διατύπωση μου όσον αφορά την “φιλική πρόταση” του σκακός
Την προσδιόρισα ως “φαρμακερά καλοπροαίρετη” .
Στα θέματα της ερμηνείας της βίβλου , δεν θέλω να εμπλακώ σε αυτό εδώ το νήμα και ούτε να επιμείνω σε οποιαδήποτε άλλη άσχετη με το θέμα συζήτηση.
Μένω σε αυτή την διευκρινιστική απάντηση
Δεν θα επανέλθω.
. |
Δεκτόν! Άντε, δε ξαναγράφω μέχρι να απαντήσει ο Δάκης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΧΑΚΟΥΝΑ-ΜΑΤΑΤΑ Αντιπρύτανης
Εγγραφή: 16 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 102
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 04, 2013 6:08 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο θεός άλλη δουλειά δεν είχε να κάνει κάθεται και ασχολείται με αυτά τα μικρά και τιποτένια πλάσματα στη γη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rakis Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2857
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 05, 2013 9:10 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξαναlike.
Ελάτε μωρέ τι έχουμε να χωρίσουμε _________________ Truth springs from argument amongst friends
http://rakis1.wordpress.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SARUMAN Πρύτανης
Εγγραφή: 14 Απρ 2013 Δημοσιεύσεις: 1729 Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|