Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η θηλυκοποίηση των Δυτικών κοινωνιών και των Ελίτ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 07, 2013 12:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η θηλυκοποίηση των Δυτικών κοινωνιών και των Ελίτ Απάντηση με Συμπερίληψη

Άρθρο του Alain De Benoist, Μετάφραση-σχόλια Αναστασίου Γιαννά.
30 Αυγούστου 2013

Ο παιδίατρος Aldo Naouri γράφει: «Η κοινωνία υιοθέτησε ολοκληρωτικά, χωρίς όρια και ισορροπία, θηλυκές αξίες.». Το μαρτυρούν η υπεροχή της οικονομίας έναντι της πολιτικής, η κατανάλωση έναντι της παραγωγής, η υποχώρηση της εξουσίας σε σχέση με το «διάλογο», αλλά και το άγχος για την προστασία του «μωρού» (υπερεκτιμώντας την λέξη)• οι διαφημίσεις των εσωρούχων και οι εξομολογήσεις στα τηλεοπτικά σόου, η μόδα του ανθρωπισμού και η ελεημοσύνη διαμέσου της τηλεόρασης• η συνεχής έμφαση πάνω στα σεξουαλικά, αναπαραγωγικά και υγιεινιστικά προβλήματα, η εμμονή της εμφάνισης και η περιποίηση του εαυτού• η θηλυκοποίηση ορισμένων επαγγελμάτων: καθηγήτριες, δικαστίνες, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί• η σπουδαιότητα της εργασίας στα μέσα επικοινωνίας και στις υπηρεσίες, η εξάπλωση στρογγυλεμένων φορμών από την βιομηχανία, η μόδα της ιδεολογίας της θυματοποίησης• ο πολλαπλασιασμός των οικογενειακών συμβούλων, η ανάπτυξη του εμπορίου των συγκινήσεων και της ευσπλαχνίας• η νέα αντίληψη της δικαιοσύνης που την καθιστά όχι πια μέσο για μια δίκαιη κρίση, αλλά για να αποζημιώσει το πόνο των θυμάτων (ώστε να «επεξεργαστούν το πένθος» και να «ξαναφτιάξουν μια ζωή»)• η μόδα της οικολογίας και των «εναλλακτικών φαρμάκων», η γενίκευση των αξιών του εμπορίου• η θεοποίηση του ζευγαριού και των προβλημάτων του• το γούστο για την «διαφάνεια» και του να «αναμιγνύεσαι», χωρίς να ξεχνάμε και τα κινητά τηλέφωνα ως αναπλήρωση του ομφάλιου λώρου• τέλος η ίδια η παγκοσμιοποίηση, που τείνει να καθιερώσει ένα κόσμο ροών και εισροών χωρίς σύνορα ούτε σταθερά σημεία αφοράς, έναν υγρό και αμνιακό κόσμο.
Βέβαια, μετά την «άκαμπτη κουλτούρα» στυλ δεκαετίας του ’30, η θηλυκοποίηση που επήλθε δεν ήταν εξολοκλήρου κάτι αρνητικό. Όμως τώρα πια προκαλεί τα αντίθετα αποτελέσματα. Εκτός του ότι σημαίνει χάσιμο της αρρενωπότητας, οδηγεί στην συμβολική διαγραφή του ρόλου του πατέρα και στο να καταστήσει τους κοινωνικούς αρσενικούς ρόλους αδιάκριτους από τους θηλυκούς. Λίγο-λίγο, ο πατέρας περιορίστηκε στον ρόλο του οικονομικού διαχειριστή και μερικές φορές ούτε καν σε αυτόν. Μεταμορφώθηκε σε απλό συναισθηματικό στήριγμα, σε προμηθευτή καταναλωτικών αγαθών και εκτελεστή των μητρικών θελήσεων, μισός κοινωνικός λειτουργός και μισός βοηθός στην κουζίνα, αλλάζει πάνες στα μωρά και σπρώχνει το καρότσι με τα ψώνια. Αλλά ο πατέρας συμβολίζει το Νόμο, αντικείμενο αναφοράς πάνω από τις οικογενειακές υποκειμενικότητες. Ενώ η μητέρα εκράζει πρώτα απ΄όλα τον κόσμο των αισθημάτων και

των αναγκών, ο πατέρας έχει την αποστολή να κόψει τον δεσμό μεταξύ μητέρας και παιδιού• τρίτη φιγούρα,που βγάζει τον γιό από την παιδική και ναρκισιστική παντοδυναμία, επιτρεποντάς του την κοινωνικό-ιστορική ένταξη, θέτοντας τον σε έναν κόσμο και σε μία διάρκεια, διασφαλίζει την μετάδοση της καταγωγής, του ονόματος, της ταυτοτητας, της πολιτισμικής κληρονομιάς και της αποστολής που πρέπει να εκτελέσει» (Philippe Forget). Γέφυρα μεταξύ ιδιωτικής οικογενειακής ζωής και δημόσιας σφαίρας, περιορισμός της επιθυμίας εμπρός από το Νόμο, γίνεται απαραίτητος για την κατασκευή του Εαυτού. Αλλά σήμερα οι πατέρες τείνουν να γίνουν «οποιαδήποτε μητέρα». Χωρίς πατέρα όμως, ο γιός δυσκολεύεται να μεταβεί στον συμβολικό κόσμο. Ψάχνοντας μία άμεση ευημερία χωρίς να υπολογίζει τον νόμο, βρίσκει με φυσικότητα ένα τρόπο ύπαρξης μέσα στην εξάρτηση από το εμπόρευμα. Κατά παράδοξο τρόπο , η ιδιωτικοποίηση της οικογένειας συμβάδισε με την εισβολή της από τις «θεραπευτικές ομάδες» των τεχνικών και των ειδικών, συμβούλων και ψυχολόγων. Με την πρόφαση του εξορθολογισμού της καθημερινής ζωής, αυτός ο αποικισμός της προσωπικής ζωής ενίσχυσε την ιατρικοποίηση της ύπαρξης, την ανευθυνότητα των γονιών και την ικανότητα της επιτήρησης και του πειθαρχικού ελέγχου από το κράτος.

Σε μία κοινωνία που ολοένα και περισσότερο θεωρείται υπόχρεη έναντι των ατόμων, ταλαντευόμενη μεταξύ μνήμης και συμπόνιας, το Κράτος –Πρόνοια, αφιερωμένο στην αξιολύπητη διαχείριση των κοινωνικών αθλιοτήτων διαμέσου «ιερέων» της υγείας, μεταμορφώθηκε σε ένα κράτος μητρικό και μητριαρχικό, υγιεινιστικό, διανομέας «υποστηρικτών μηνυμάτων» σε μία κοινωνία καλλιεργημένη σε θερμοκήπιο. Η θηλυκοποίηση των ελίτ και η θέση που αποκτήθηκε από την γυναίκα στον κόσμο της εργασίας δεν την έκανε πιο συναισθηματική, ανεχτική, προσεκτική στον άλλον, αλλά μόνον πιο υποκρίτρια. Η σφαίρα της εξαρτημένης εργασίας υπακούει περισσότερο από ποτέ μόνον στους νόμους του εμπορίου, του οποίου ο σκοπός είναι το συνεχές κέρδος.

Είναι γνωστό, ο καπιταλισμός πάντα ενθάρρυνε τις γυναίκες να εργαστούν: για να μειωθούν οι μισθοί των ανδρών. Κάθε κοινωνία τείνει να εμφανίσει ψυχολογικές δυναμικές που παρατηρούνται και στο προσωπικό επίπεδο. Στο τέλος του 19ου αιώνα κυριαρχούσε συχνά η υστερία, στις αρχές του 20ου αιώνα η παράνοια. Σήμερα, στις δυτικές χώρες, η πιο κοινή παθολογία φαίνεται να είναι ένας διαδεδομένος ναρκισσισμός, που μεταφράζεται σε ανωριμότητα και ένα άγχος προσανατολισμένο προς την κατάθλιψη. Κάθε άτομο θεωρεί ότι είναι αντικείμενο και σκοπός των πάντων, η σχέση με το χρόνο περιορίζεται στο άμεσο. Ο ναρκισσισμός δημιουργεί ένα αυτό-αναπαραγόμενο φάντασμα, σε ένα κόσμο χωρίς αναμνήσεις ούτε υποσχέσεις, όπου παρελθόν και μέλλον είναι το ίδιο ισοπεδωμένα πάνω σε ένα διαρκή παρών, και όπου καθένας πιστεύει ότι είναι το αντικείμενο του πόθου και απαιτεί να ξεφύγει από τις συνέπειες των πράξεων του. Κοινωνία χωρίς «πατέρες», κοινωνία χωρίς «διόρθωση»!

Σχόλιο του μεταφραστή
Το "θείο θηλυκό" ή Shekhinah

Όλα τα παραπάνω είναι παρατηρήσεις ειδικών στο χώρο της ιατρικής και της κοινωνιολογίας. Τώρα όμως θα κάνουμε μια σύντομη κατάβαση, σε εκείνους τους αβυσσαλέους χώρους που προετοιμάζουν και καθοδηγούν τα φαινόμενα που περιγράφηκαν, φαινόμενα που δεν είναι καθόλου τυχαία και αποτέλεσμα της «κοινωνικής εξέλιξης», όπως πολλοί επιστήμονες της μετανεωτερικότητας λανθασμένα πιστεύουν. Πράγματι ο Rene Guenon ήδη από το 1921 στο βιβλίο του : Le Théosophisme – Histoire d'une pseudo-religion (Θεοσοφία: Ιστορία μιας Ψευδο-θρησκείας) περιέγραφε τους τρόπους με τους οποίους αυτή η νέο-γνωστική οργάνωση προωθούσε τον ερχομό της εποχής του «Θείου θηλυκού», δηλαδή της «Σοφίας» των γνωστικών ή της Shekhinah(η θηλυκή θεότητα) των ιουδαίων. Μάλλον οι νέοι κοινωνιολόγοι δεν θυμούνται τις προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή της θηλυκοποίησης της κοινωνίας, που κατέβαλε η «Σχολή της Φρανκφούρτης», προπαγανδίζοντας τις θεωρίες του Johann Jakob Bachofen για την αρχαϊκή μητριαρχική κοινωνία και την μητριαρχική θρησκεία, αλλά και με την διαμόρφωση ψευδο-επιστημονικών όρων όπως η «αυταρχική προσωπικότητα» [=άτομα που: α) είναι πιστά στους παραδοσιακούς ρόλους της οικογένειας, β) είναι προκατειλημμένα απέναντι σε «μειονότητες», γ) είναι πιο συντηρητικά στα πολιτικά τους φρονήματα, δ) έχουν προβλήματα προσαρμογής σε ομάδες με δημοκρατικό ύφος ή με laissez-faire ύφος κλπ. Αυτά τα άτομα κατά την ιουδαϊκή Σχολή της Φρανκφούρτης είναι….άρρωστα.] Ποιός είναι ο απώτερος σκοπός όλων αυτών; Η δημιουργία κοινωνιών που θα μοιάζουν με μία ρευστοποιημένη μάζα, ένας υγρός, εύπλαστος κόσμος, που όλα θα τα επιτρέπει, στην αέναη μάχη ενάντια στον ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ.

πηγές

http://theodotus.blogspot.gr

http://esxatianasxesi.blogspot.gr

Πηγή :


Φρόϋντ, ουισκάκι, αυταρέσκεια και αποβλάκωση
Σκοντάψαμε σε γνωστές φυσιογνωμίες
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 07, 2013 12:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δύσκολα μας βάζεις... Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 07, 2013 2:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:
Δύσκολα μας βάζεις... Razz


Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα !
Αν το διάβασες όλο το άρθρο προσεχτικά, μπορείς να διανοηθείς τις επιπτώσεις προεκτάσεις σε όλον τον γνωστό καθημερινό μας μικρόκοσμο και μακρόκοσμο ?!
Πάμε κατά διαόγυναικός !
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 20, 2013 3:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.youtube.com/watch?v=_hC8prIBLQs
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 21, 2013 1:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Από αύριο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 21, 2013 10:31 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δηλ. η οικονομία είναι το θηλυκό και η πολιτική το αρσενικό κοκ ;
Ατεκμηρίωτα πράγματα.

Όλα αυτά υποπίπτουν στο σφάλμα ότι όταν υπάρχει άλλη εναλλακτική εξήγηση χωρίς να μπορεί ο εδώ συγγραφέας να αποδείξει την υπεροχή της θεωρίας του, τότε δεν έχουμε καν υπόθεση.

Πρόκειται για μια ωραία αφήγηση αλλά οι εναλλακτικές, και καλύτερες θα έλεγα, που υπάρχουν παράλληλα, είναι πάμπολλες.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 23, 2013 2:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνώ με rakis. Ο αρθρογράφος παίρνει κάποια πράγματα ως δεδομένα, ότι σε μια οικογένεια πχ ο άνδρας ΠΡΕΠΕΙ να είναι το πρότυπο του ανδρός και η γυναίκα το πρότυπο της γυναίκας, όπως παραδοσιακά είχε καθοριστεί. Ο πατέρας έχει τη λογική και η γυναίκα το συναίσθημα. Τον φαντάζομαι τι θα σκεφτόταν αν έβλεπε έναν άνδρα να κλαίει, λες και το κλάμα είναι μόνο θηλυκό χαρακτηριστικό, ένδειξη αδυναμίας...αχ πόσο απατάται! Smile

Φαίνεται επίσης πως θεωρεί ότι το γεγονός ότι η γυναίκα εργάζεται είναι μεγάλο κακό για την ίδια, αλλά και για την κοινωνία γενικότερα. Ξεχνώντας ή αγνοώντας βέβαια πως αυτό την απελευθέρωσε από την αυταρχισμό των ανδρών. Και για να το ενισχύσει αυτό, μετά μας λέει για τον καπιταλισμό! Smile "Είναι γνωστό, ο καπιταλισμός πάντα ενθάρρυνε τις γυναίκες να εργαστούν: για να μειωθούν οι μισθοί των ανδρών". Ναι, πολύ γνωστό είναι, πασίγνωστο! Μα ποιος διάβολο είναι αυτός ο Alain? Αστεία πράγματα! Για φαλλοκράτη και οπισθοδρομικό τον κόβω! Μάλλον έχει καιρό να γαμήσει καλά. Λες και έβαλαν οι "ελίτ" τις γυναίκες να δουλέψουν για να τις υποδουλώσουν, όπως έκαναν με τους άνδρες. Μα αφού ήταν ήδη υποδουλωμένες από τους άνδρες, γιατί να τις υποδουλώσουν υπό της εργασίας αυτή τη φορά; Α ναι, ξέχασα, για να μειωθούν οι μισθοί των ανδρών, κάτι το οποίο είναι παγκοσμίως γνωστό. Μα είναι να γελάει κανείς!

Επίσης, δεν αναφέρει πως και οι γυναίκες απέκτησαν ανδρικά χαρακτηριστικά. Δεν είναι μόνο οι άνδρες που "θηλυκοποιήθηκαν", αλλά και το ανάποδο.

Τελοσπάντων, λέει και κάποιες αλήθειες. Υπάρχει έντονο το στοιχείο του ναρκισσισμού και της κατάθλιψης στις σημερινές κοινωνίες. Καθώς και το ότι παρελθόν και μέλλον είναι ισοπεδωμένα στο παρόν, όπως λέει, ή αλλιώς ενοποιημένα στο παρόν. Τώρα αν για όλα αυτά ευθύνεται η απώλεση του παραδοσιακού ρόλου του πατέρα, είναι απορίας άξιο, αλλά πολύ αμφιβάλω αν είναι μόνο αυτό.

Και μετά ο μεταφραστής σχολιάζει έχοντας όλα τα παραπάνω ως αληθή, απόρροια σκέψης "ειδικών στο χώρο της ιατρικής και της κοινωνιολογίας"(?!?). Και μετά εκθέτει τη θεωρία του περί της σχολής της φρανκφούρτης και του ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΥ ΠΑΤΕΡΑ. Τρίχες!

Πάντως το θέμα είναι τεράστιο και απαιτεί πολύ σκέψη και ανάλυση. Πολλά πράγματα θέλω να πω, το χρόνο όμως δεν έχω.

Να πω αυτό. Όλα δείχνουν, αν κάτι μπορούμε να πούμε από τη συγκριτική μελέτη της Ιστορίας στο σύνολό της, πως ο κόσμος μας για κάποιο περίεργο λόγο τείνει προς μια ... ενοποίηση, είτε αυτή νοείται από επιστημονικής πλευράς ή από κοινωνικής, πολιτικής, οικονομικής, ανθρωπολογικής και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

Στο ανθρώπινο κομμάτι, οι άνδρες φαίνεται ότι πάνε να αποκτήσουν άλλοτε παραδοσιακά γυναικεία χαρακτηριστικά, αλλά και οι γυναίκες άλλο ποτέ ανδρικά. Διαβάζοντας τέτοια άρθρα, μπορεί κάποιος να καταλάβει πως υπάρχουν αντιδράσεις στο να γίνει κάτι τέτοιο.

Είναι όλοι αυτοί κατά της ενοποίησης; Και αν ναι, γιατί; Γιατί να μην την επιθυμούν; Είναι δικαιολογημένη η αντίδραση; Άλλωστε όλες οι παραπάνω πλευρές της ενοποίησης, καταλήγουν στον ανθρώπινο παράγοντα ο οποίος τις διέπει. Οφείλουμε λοιπόν να εξετάσουμε στο μικροσκόπιο τον άνθρωπο και να εξερευνήσουμε εις βάθος το αν και γιατί άνθρωποι διαφορετικού φύλου, χρώματος, αντιλήψεων, ιδεολογιων κλπ, αρνούνται να αποδεχτούν ο ένας τον άλλο, καθώς και τι αυτό σημαίνει.

http://www.youtube.com/watch?v=bXsmGSnq3lE
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 26, 2013 11:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
είναι πάμπολλες.


και τεκμηριωμένες φαντάζομαι σε αντίθεση με την μία αυτή τη μοναδική που δεν μας "κάθεται" .. Rolling Eyes
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
eleonora
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 910
Τόπος: Των Ονείρων...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 27, 2013 6:18 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Razz

Ζει καλέ ακόμα αυτός ο κυριούλης? Και θέλει στην ηλικία του να έχει και άποψη για τη γυναικεία φύση?
Θυμάμαι πριν τρία χρόνια που κάποιος ακατανόμαστος με έβαλε να διαβάσω το "Vu de droite" σε μια πρωτότυπη έκδοση που είχε βγει 5 χρόνια πριν γεννηθώ και ο Alain de Benoist φαινόταν κιόλας γέρος στη φωτογραφία.
Αργότερα αγόρασα από μόνη μου και ορισμένα άλλα βιβλία του για να συμπληρώσω την εικόνα.
Ας μην τα πολυλογώ, γενικά συμπαθητικούλες τις βρίσκω τις ιδέες του και συζητήσιμες.
Αλλά σε αυτό το άρθρο του ο ιδρυτής της Nouvelle Droite κάνει κλασσικό φάουλ, για να μην πω και πέναλτυ. Πριν από όλα, σαν δομή, θυμίζει συνηθισμένο λιβελλογράφημα της καθ' ημάς αριστεράς!
Βάζει δηλαδή με έμφαση ένα ατέλειωτο κατεβατό από πασίγνωστα δεδομένα ανακατεμένα με αόριστες υποθέσεις, έτσι που να μην ξεχωρίζονται στο κανονικό διάβασμα, και παρουσιασμένα έτσι που να προδιαθέτουν αρνητικά.
Και στη συνέχεια, με μόνο επιχείρημα αυτή την αρνητική προδιάθεση που το ίδιο το κατεβατό του δημιούργησε, αρχίζει μια αφόρητη κινδυνολογία και καταστροφολογία που δεν μπορεί κανείς και να θέλει να σταθεί σε κάποιο σημείο της και να το συζητήσει ή να το αμφισβητήσει' αφού όταν αφαιρεθούν τα επίθετα και τα υπόλοιπα καλολογικά στοιχεία δεν μένει τίποτα.
Τελικά καταλήγει σε ένα υβρεολόγιο αυτού που εκ των προτέρων έχει αποφασίσει να κατακεραυνώσει και να "θάψει", χωρίς σε κανένα σημείο όλου του πονήματος να το έχει εξετάσει καθεαυτό.
Κρίμα το παλικάρι, κρίμα το!
Κλασσική αριστεράτζα σου λέω παιδί μου !!!

Όσο για το "σχόλιο του μεταφραστή" τι να πει ο δόλιος ο αναγνώστης του;
Αν τελικά καταλάβει τίποτα από αυτό το κουβάρι αυθαιρεσιών και κακοδιατυπωμένων μυθιστοριών, μένει με την ιδέα ότι όλα στον κόσμο γίνονται επειδή οι θηλυκόφρονες Εβραίοι, θέλουν να καταστρέψουν την εικόνα του Πατέρα - Αφέντη - Άρρενα Μοναδικού Θεού.
Εκείνη δηλαδή που επιβλήθηκε στις Δυτικές κοινωνίας - και όχι μόνο - μέσα από την επίδραση των διάφορων αιρέσεων της ιουδαϊκής θρησκείας, της δικής τους θρησκείας!
Oh la la...

Να και μια ελληνική έκδοση του βιβλίου που σας λέω, για να μην έχετε απορίες...



Evil or Very Mad Twisted Evil Razz Twisted Evil Evil or Very Mad
_________________
Εδώ, στην αγκαλιά της δυνατής τούτης γης που οι θαλασσινοί άνεμοι σέρνονται πάνω της...
Rainer Maria Rilke
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 27, 2013 6:42 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

eleonora έγραψε:
Razz
[color=indigo]

Βάζει δηλαδή με έμφαση ένα ατέλειωτο κατεβατό από πασίγνωστα δεδομένα ανακατεμένα με αόριστες υποθέσεις, έτσι που να μην ξεχωρίζονται στο κανονικό διάβασμα, και παρουσιασμένα έτσι που να προδιαθέτουν αρνητικά.
Και στη συνέχεια, με μόνο επιχείρημα αυτή την αρνητική προδιάθεση που το ίδιο το κατεβατό του δημιούργησε, αρχίζει μια αφόρητη κινδυνολογία και καταστροφολογία που δεν μπορεί κανείς και να θέλει να σταθεί σε κάποιο σημείο της και να το συζητήσει ή να το αμφισβητήσει' αφού όταν αφαιρεθούν τα επίθετα και τα υπόλοιπα καλολογικά στοιχεία δεν μένει τίποτα.



Βρε πολύ σπουδαία παρατήρηση/ανακάλυψη ! (ακόμα απαντάς για το τι συμβαίνει στην Αμερική - μας έχεις γραμμένους)

Αν δεν λειτουργούσαν έτσι οι συγγραφείς θα φώναζες για εκδοτική ένδεια αφού ο "ορθόδοξος" (όπως τον αντιπεριέγραψες) δρόμος θα επέπτρεπε αντί για εκατοντάδες χιλιάδες νέα βιβλία κάθε χρόνο, μερικές δεκάδες το πολύ. Κριτς κρατς πάντα θα έχει το βινύλιο eleonora - εσύ θα βάζεις το βιβλιοdolby σου και θα "ακούς" τον ήχο που θέλεις. Το να περάσεις το δικό σου dolby στα δικά μας αυτιά ... μου θυμίζει τους παπάδες που τσυρίζουν κατά του τσύριζα από του άμβωνος Razz Razz Razz
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 27, 2013 12:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Pflegeleicht έγραψε:
rakis έγραψε:
είναι πάμπολλες.


και τεκμηριωμένες φαντάζομαι σε αντίθεση με την μία αυτή τη μοναδική που δεν μας "κάθεται" .. Rolling Eyes

Άλλο λέω. 1.Όταν υπάρχουν εξίσου ίσες εναλλακτικές γιατί να δεχτεί κανείς αυτή που βάζεις;
2. Το βάρος της τεκμηρίωσης πέφτει σε αυτό που προτείνεις τώρα.
Ορίστε. Απάντα αν το στηρίζεις. Γιατί το οικονομικό ταυτίζεται με το θηλυκό;
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 27, 2013 2:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
Pflegeleicht έγραψε:
rakis έγραψε:
είναι πάμπολλες.


και τεκμηριωμένες φαντάζομαι σε αντίθεση με την μία αυτή τη μοναδική που δεν μας "κάθεται" .. Rolling Eyes

Άλλο λέω. 1.Όταν υπάρχουν εξίσου ίσες εναλλακτικές γιατί να δεχτεί κανείς αυτή που βάζεις;
2. Το βάρος της τεκμηρίωσης πέφτει σε αυτό που προτείνεις τώρα.
Ορίστε. Απάντα αν το στηρίζεις. Γιατί το οικονομικό ταυτίζεται με το θηλυκό;


Τα άπαντα θα σου γράψω Twisted Evil
Ναι το στηρίζω. Δεν ξέρω το γιατί αλλά διαισθητικά το στηρίζω. Θα το τεκμηριώσω φαντάζομαι - έμπνευση.
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 27, 2013 2:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Χαχαχα
Αστείο μου φάνηκε που το γραψα έτσι.
Σα μικλό παιζάκι

Embarassed
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 27, 2013 3:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing μην ανησυχείς - δεν θα μπορούσα να το πάρω τοις μετρητοίς από σένα.
Απλά το έβαλα για να .......... Embarassed κερδίσω χρόνο Embarassed Mr. Green
(f..k game theory at all .. Wink )
_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
estin
Επιστημονικός Συνεργάτης


Εγγραφή: 30 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 28, 2013 12:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Pflegeleicht έγραψε:
Laughing μην ανησυχείς - δεν θα μπορούσα να το πάρω τοις μετρητοίς από σένα.
Απλά το έβαλα για να .......... Embarassed κερδίσω χρόνο Embarassed Mr. Green
(f..k game theory at all .. Wink )


να σε βοηθήσω εγώ φίλε λίγο . έγραψα πιο πριν ότι το αρσενικό είναι το πρωτευον στην ενότητα και το θηλυκό το δευτερευον . η διαφορά αυτή βρίσκεται ότι στην ταση για παραγωγή αναπαραγωγή και διαιώνιση του είδους που διέπεται αυτή η ανθρώπινη ενότητα το πρωτευον έχει σαν φροντιδα του την διασφάληση του είδους προς το μέλλον ενώ το δευτερευον στην παραγωγή και αναπαραγωγή ,το παρόν δηλ. ....................γι αυτό οι γυναίκες μας γκρινιάζουν συνέχεια αν τεμπελιάζουμε Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center