Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 10, 2013 3:17 pm Θέμα δημοσίευσης: Εαυτός |
|
|
Δημιουργήθηκε κατά τη γνώμη μου ένας διάσπαρτος σε 3-4 νήματα διάλογος που αφορά ένα θέμα που γενικώς δεν το αγγίζουμε κι όμως ίσως είναι το ουσιωδέστερο όλων και ειδικά των απόψεων των οποίων όλοι εκθέτουν αλλά μένει κάποτε να μάθουμε από ποιον από τους δύο (μόνο ? ) εαυτούς εκπορεύθηκαν αυτές οι απόψεις ?
Έτσι είπα να τα μαζέψω ...
επίτηδες αφαίρεσα τα ονόματα προκειμένου να μην εγκλοβιστούμε σε συγκεκριμένα άτομα.
Πως γίνεται να αποξενωθούμε από τον εαυτό μας ?
Μήπως δεν ήμαστε ποτέ 100% ο εαυτός μας αλλά πασχίζουμε ?
Τι στο κόρακα συμβαίνει ?
Η αφορμή ήταν αυτό :
Α έγραψε: | παλαιότερα ενέδιδα εύκολα στο κυνήγι μαγισσών ακόμα και μέσα σ'αυτό το φορουμ.
Τώρα προτιμώ την κόλαση μιας κατά το μέγιστο δυνατό ουδέτερης και φιλικής κουβέντας, από την κόλαση του Σαρτρ.
Ο εχθρός μου έπαψε να είναι ο άλλος και περιορίζεται πλέον στον εαυτό μου. |
οι πρώτες αντιδράσεις ήταν :
Β έγραψε: | Παράθεση: | Α
Ο εχθρός μου έπαψε να είναι ο άλλος και περιορίζεται πλέον στον εαυτό μου. |
Αυτή είναι μια πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση
Γιατί είναι άλλο “πράμα”, να προσπαθείς να καταλάβεις τον εαυτό σου (ενδοσκόπηση) και άλλο να τον εχθρεύεσαι.
Το πρώτο επιβάλλεται , το δεύτερο είναι αρρωστημένο
Ο “εχθρός εαυτός” αποδεικνύει πως δεν είσαι σε θέση να τον κατανοήσεις - και να δεχθείς κυρίως – την ανθρώπινη φύση του.
Οδηγεί στο τέλος, σε μια άσχημη ψυχολογική κατάσταση “αυτοτιμωρίας”, για ανύπαρκτα (φανταστικά) αμαρτήματα.
|
και :
Γ έγραψε: | Ό,τι ακριβώς πασχίζει να σε πείσει ο ... υπαρκτός Χριστιανισμός.
Είσαι ένοχος και μολυσμένος / βρώμικος από γεννέσεώς σου.
Το σεξ είναι βρώμικο, τα εσώψυχά σου είναι βρώμικα, οι σκέψεις σου είναι βρώμικες, ΟΛΑ είναι ΒΡΩΜΙΚΑ άθλιε ανθρωπάκο μόνον εάν έρθεις κοντά μας θα βρεις γιατρειά (σε αυτό το σημείο βγαίνει ο δίσκος για περιφορά ίνα οι πιστοί καταθέσουν τον οβολό τους υπέρ ανεγέρσεως του τεσσαράκις χιλιοστού εκατοστού έκτου ναού του τάδε) |
και :
Β έγραψε: | Παράθεση: | Ό,τι ακριβώς πασχίζει να σε πείσει ο ... υπαρκτός Χριστιανισμός.
Είσαι ένοχος και μολυσμένος / βρώμικος από γεννέσεώς σου.
|
Το “αμάρτημα” των ανθρώπων, δεν είναι ένα χριστιανικό εφεύρημα, αλλά βασικό στοιχείο “ύπαρξης” και των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών (Ιουδαϊσμού – Χριστιανισμού – Ισλαμισμού) .
Χωρίς την χαλκευμένη αυτή “ρετσινιά” κατά του ανθρώπου, (όμοια και στις τρεις αυτές θρησκείες) δεν θα υπήρχε η ανάγκη “πίστης” και “προσδοκίας” στον ερχομό ενός “σωτήρα” ( Μεσσία ) .
Δεν είναι σωστό να ψέγεται μόνο ο χριστιανισμός (και το μέγα πλήθος των δογμάτων και αιρέσεων του)
. |
κατόπιν .... εξ αφορμής της δήλωσης του Γ :
Γ έγραψε: |
Αν εκδιώξεις όλες αυτές τις "κακές" εστίες τότε ο Α ... κινδυνεύει να γίνει ........ φιλικός προς τον εαυτό του.
Ανέλαβε τις ευθύνες σου. |
μια πρώτη διορθωτική κίνηση /δήλωση ήρθε εδώ :
Α έγραψε: | Εϊ, μισό λεπτό.
Είμαι φιλικός με τον εαυτό μου.
Απλά δεν τον θεωρώ τόόόσο σπουδαίο όσο τον θεωρούσα παλαιότερα.
Για έναν παράξενο λόγο, όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο "μικρός" και ελεεινός αισθάνομαι..
|
και τότε ήρθε η επαναπροσδιορισμένη απάντηση του Β :
Β έγραψε: | Παράθεση: | Α
Εϊ, μισό λεπτό.
Είμαι φιλικός με τον εαυτό μου.
Απλά δεν τον θεωρώ τόόόσο σπουδαίο όσο τον θεωρούσα παλαιότερα.
Για έναν παράξενο λόγο, όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο "μικρός" και ελεεινός αισθάνομαι..
|
Τώρα θέτεις διαφορετικά το θέμα.
Πολύ διαφορετικά
Και αυτό είναι καλό!
Είναι μια πολύ μεγάλη πρόοδος η αποκάλυψη από σε , του “μέτρου” σου.
Όμως, η “ελεεινότητα” που ανακάλυψες εντός σου , με προβληματίζει .
Με βάζει σε πολλές σκέψεις η προέλευσή της.
Εσένα δε σε προβληματίζει η προέλευση της “ποταπότητας” που ανακαλύπτεις να υπάρχει εντός σου?
Έχεις σκεφτεί ποια η πηγή της?.
Έχεις αναρωτηθεί , ή δεν το έχεις αναλύσει ακόμη , μιά και όπως καταλαβαίνω είναι πρόσφατη αυτή η ..... αίσθηση της δικής σου “ελεεινότητας”
|
η συνέχεια :
Γ έγραψε: | Α μην το παίρνεις κατάκαρδα σε αυτήν την πλέον ειλικρινή σου δήλωση.
Αυτό συμβαίνει στους περισσότερους από μας που πια ατενίζουμε τη δύση.
Μάλλον είναι νομοτελειακό αλλά αυτό θα μας το κάνει ταλιράκια καλύτερα ο rakis |
Α έγραψε: | Γιατί είναι μεγάλη πρόοδος;
Προφανώς για να την θεωρείτε μεγάλη πρόοδο, αυτό που παραδέχομαι, δηλαδή την ελεεινότητά μου, την βλέπατε όλοι σας και νομίζατε ότι λόγω ηλιθιότητας δεν την έβλεπα εγώ.
Και τώρα που την παραδέχομαι, διαπιστώνετε ότι δεν είμαι τελικά τόσο ηλίθιος ή ότι έπαψα να είμαι τόσο ηλίθιος όσο φαινόμουνα.
Σας μπέρδεψα λίγο, αλλά θέλω να πω δηλαδή, ότι πάντα οι φιλοφρονήσεις μπορούν να έχουν και μια δεύτερη ανάγνωση.
Εν πάσει περιπτώσει κρατάω την καλοπροαίρετη πλευρά και ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση. |
Β έγραψε: | Γ έγραψε: |
Του αποδίδεις τα εύσημα ωσάν να το εξομολογήθηκε αυτοκλήτως και ουχί εκ παρεμβάσεως και άρα εξωθήσεως |
Αυτά δεν μετρούν !
Και γιατί να μετρούν , μπροστά στην ειλικρίνεια της εξομολόγησης?
Αν έχει βρει το μπόι του και έχει κατανοήσει αυτή την “αποκάλυψη” – μιλώ γενικά για κάθε άτομο , αλλά και με αφορμή την εκ βαθέων εξομολόγηση του φίλου μου Α – τότε το όφελος για αυτόν , είναι μέγα.
|
Β έγραψε: | Παράθεση: | Α
Γιατί είναι μεγάλη πρόοδος;
Προφανώς για να την θεωρείτε μεγάλη πρόοδο, αυτό που παραδέχομαι, δηλαδή την ελεεινότητά μου, την βλέπατε όλοι σας και νομίζατε ότι λόγω ηλιθιότητας δεν την έβλεπα εγώ. |
Όχι και “πρόοδος” ο εντοπισμός της “ελεεινότητας” του
Παραξενιά ναί!
Εγώ το ανέφερα ξεκάθαρα και το διαχώρισα εξ αρχής, από την αναγνώριση της ελάχιστότητας σου , που ισχύει για όλους μας , και που επιτέλους το διαπίστωσες και εσύ για τον εαυτό σου.
Αυτό ΝΑΙ!
Είναι μια πρόοδος.
Για τον εντοπισμό της “ελεεινότητάς” σου , που εσύ “ανακάλυψες” να υπάρχει μέσα σου, προβληματίστηκα.
Σε ρωτώ ξανά!
Ήσουν τόσο ελεεινός μέσα σου και το έκρυβες τόσο καιρό ?
Τώρα του το “ανακάλυψες” έχεις αναρωτηθεί , “γιατί εγώ να είμαι έτσι” και να μην είμαι σαν τους άλλους ....καλούς ανθρώπους ?
Σε απασχολεί δηλαδή, η προέλευση και η αιτία αυτής της “ελεεινότητας”σου?
. |
Α έγραψε: | Η σωστή ερώτηση δεν είναι αν με απασχολεί που είμαι ελεεινός, αλλά αν επιθυμώ να πάψω να είμαι ελεεινός. |
Β έγραψε: | Α έγραψε: | Η σωστή ερώτηση δεν είναι αν με απασχολεί που είμαι ελεεινός, αλλά αν επιθυμώ να πάψω να είμαι ελεεινός. |
Τι έκανε λέει?
Δεν σε προβλημάτιζει η πηγή, - η προέλευση - της εντοπισμένης από εσένα τον ίδιο, ελεεινότητας εντός σου?
Ας τα πάρουμε τα πράγματα με την σειρά , γιατί καταλαβαίνω πως λόγο σύγχυσης , χάνεις τις προτεραιότητες
Σε ενοχλεί αυτό το φοβερό σου ελάττωμα , ναι ή όχι ?
Θέλεις να απαλλαγείς από αυτό και να γίνεις και συ , σαν και ... εμάς , τους άλλους ανθρώπους ?
Για να γίνει αυτό , θα πρέπει να βοηθηθείς και να κατανοήσεις πρώτα ο ίδιος , την πηγή , - την αιτία - αυτής της ελεεινότητας σου .
Να γιατί είναι τόσο σημαντικό ο εντοπισμός της αιτίας/πηγής αυτής της ελεεινότητας σου.
. |
Α έγραψε: | Μα αν δεν επιθυμώ να πάψω να είμαι ελεεινός, γιατί να τα κάνω όλα αυτά; |
Γ έγραψε: | Β, μην αποθαρρύνεις τον A διότι έχουμε το προηγούμενο του θεατρίνου MERLIN Saruman που δήθεν τα έβαζε με τον εαυτό του.
Ο Α είναι ειλικρινής διότι είναι συνεπής. Όπως και πχ οι αλκοολικοί αυτό που προέχει είναι η αυτογνωσιακή δήλωση : ναι είμαι αλκοολικός. Κατόπιν έρχονται οι διερευνήσεις των αιτιών αν και φοβάμαι ότι αυτό που ψάχνει ο Α είναι πολύ βαθύ και αφορά τους πάντες. Λίγοι καταφέρνουν σε αυτή τη ζωή να "απελευθερωθούν". |
Β έγραψε: | Α έγραψε: | Μα αν δεν επιθυμώ να πάψω να είμαι ελεεινός, γιατί να τα κάνω όλα αυτά; |
Εμ!
Αυτό ήταν που εξαρχής ανέφερα και με προβλημάτισε .
Η σχεδόν μαζοχιστική χροιά της εντοπισμένης ελεεινότητας μέσα σου.
Εξ αρχής επεσήμανα πως είναι κάτι ανησυχητικό η υποψία και μόνο πως ενδεχομένως να σου αρέσει αυτή η κατάσταση.
Να το βλέπεις δηλαδή σαν μια αιτία αυτομαστίγωσης , όχι απάλλαγης , αλλά αυτοτιμωρίας
Εξέτασε την εκδοχή , μήπως η ελεεινότητα σου “υποβλήθηκε” / “δόθηκε” , χωρίς δική σου “ελεύθερη βούληση”, μόνο και μόνο, για να νιώθεις την ενοχή / ρετσινιά και την ανάγκη να αυτομαστιγώνεσαι
Μεγάλο το πρόβλημα σου φίλε Α
Σου συμπαρίσταμαι κάργα.
. |
Γ έγραψε: |
Β παραδέξου ότι δεν μονοπωλεί ο Α ! Όλη η Ελλάδα λειτουργούμε με αυτόν τον τρόπο που περιέγραψες
Ναι, να συμπαρασταθούμε στον εαυτό μας και να απαλλαγούμε από το αυτομαστίγωμα. Γι'αυτό θέλω τη Ρεπούση στο Παιδείας |
Β έγραψε: | Γ έγραψε: | Β, μην αποθαρρύνεις τον A διότι έχουμε το προηγούμενο του θεατρίνου MERLIN Saruman που δήθεν τα έβαζε με τον εαυτό του.
Ο Α είναι ειλικρινής διότι είναι συνεπής. Όπως και πχ οι αλκοολικοί αυτό που προέχει είναι η αυτογνωσιακή δήλωση : ναι είμαι αλκοολικός. Κατόπιν έρχονται οι διερευνήσεις των αιτιών αν και φοβάμαι ότι αυτό που ψάχνει ο Α είναι πολύ βαθύ και αφορά τους πάντες. Λίγοι καταφέρνουν σε αυτή τη ζωή να "απελευθερωθούν". |
Στην πρώτη περίπτωση που αναφέρεις , το πρόβλημα έχει ξεφύγει τον έλεγχο του ατόμου.
Δεν τιθασεύεται πλέον, παρά με έξωθεν δραστική αντιμετώπιση.
Ματαίως θα “ομνύει” , αλλαγή
Είναι μια αξιολύπητη κατάσταση , που μου προκαλεί θλίψη καρδίας και που το σκέφτομαι ακόμα, γιατί δεν μπορώ να βοηθήσω.
Η περίπτωση του Α είναι πολύ διαφορετική, αλλά και σε αυτή την περίπτωση , η βοήθεια πρέπει να στηρίζεται κυρίως στον ίδιο.
Σε κάθε ανάλογη περίπτωση, ο εντοπισμός / αναγνώριση του προβλήματος είναι μια καλή αρχή για την αντιμετώπισή του.
Αυτό όμως ΔΕΝ αρκεί.
Δεν αρκεί ΜΟΝΟ να αναγνωρίσει το άτομο το πρόβλημά του, αλλά κυρίως να ΘΕΛΕΙ σθεναρά να το αντιμετωπίσει..
Με ευχολόγια και παραινέσεις δεν γίνεται τίποτα.
. |
Β έγραψε: | Γ έγραψε: | Β έγραψε: | Α έγραψε: | Μα αν δεν επιθυμώ να πάψω να είμαι ελεεινός, γιατί να τα κάνω όλα αυτά; |
Εμ!
Αυτό ήταν που εξαρχής ανέφερα και με προβλημάτισε .
Η σχεδόν μαζοχιστική χροιά της εντοπισμένης ελεεινότητας μέσα σου.
Εξ αρχής επεσήμανα πως είναι κάτι ανησυχητικό η υποψία και μόνο πως ενδεχομένως να σου αρέσει αυτή η κατάσταση.
Να το βλέπεις δηλαδή σαν μια αιτία αυτομαστίγωσης , όχι απάλλαγης , αλλά αυτοτιμωρίας
Εξέτασε την εκδοχή , μήπως η ελεεινότητα σου “υποβλήθηκε” / “δόθηκε” , χωρίς δική σου “ελεύθερη βούληση”, μόνο και μόνο, για να νιώθεις την ενοχή / ρετσινιά και την ανάγκη να αυτομαστιγώνεσαι
Μεγάλο το πρόβλημα σου φίλε Α
Σου συμπαρίσταμαι κάργα.
. |
Β παραδέξου ότι δεν μονοπωλεί ο Α ! Όλη η Ελλάδα λειτουργούμε με αυτόν τον τρόπο που περιέγραψες
Ναι, να συμπαρασταθούμε στον εαυτό μας και να απαλλαγούμε από το αυτομαστίγωμα. Γι'αυτό θέλω τη Ρεπούση στο Παιδείας |
Ρε συ !
Βεβαίως αναφέρομαι γενικά .
Η εξομολόγηση του φίλου μου “Α” ήταν αφορμή.
Θα θυμάσαι πρόσφατο σχολιασμό μου,
Τότε δεν είχε προκύψει ακόμα η δήλωση της αποκάλυψης της “ελεεινότητας” του Α
Δεν έχω χρόνο να ψάξω και να σου υποδείξω που και πότε έγινε .
Ήταν πάντως πρόσφατα.
Θυμάσαι φαντάζομαι σε τί αναφέρομαι
. |
Α έγραψε: | Β έγραψε: |
..
Αυτό όμως ΔΕΝ αρκεί.
Δεν αρκεί ΜΟΝΟ να αναγνωρίσει το άτομο το πρόβλημά του, αλλά κυρίως να ΘΕΛΕΙ σθεναρά να το αντιμετωπίσει..
Με ευχολόγια και παραινέσεις δεν γίνεται τίποτα.
. |
Αυτό δεν έγραψα και εγώ;
Α έγραψε: | Η σωστή ερώτηση δεν είναι αν με απασχολεί που είμαι ελεεινός, αλλά αν επιθυμώ να πάψω να είμαι ελεεινός. |
Έχεις μια τάση, ενώ σου υποδεικνύουν εξαρχής το σημείο, να κάνεις πρώτα έναν μεγάλο γύρο για να καταλήξεις τελικά στο ίδιο αυτό σημείο! |
Β έγραψε: | Α έγραψε: | Β έγραψε: |
..
Αυτό όμως ΔΕΝ αρκεί.
Δεν αρκεί ΜΟΝΟ να αναγνωρίσει το άτομο το πρόβλημά του, αλλά κυρίως να ΘΕΛΕΙ σθεναρά να το αντιμετωπίσει..
Με ευχολόγια και παραινέσεις δεν γίνεται τίποτα.
. |
Αυτό δεν έγραψα και εγώ;
Α έγραψε: | Η σωστή ερώτηση δεν είναι αν με απασχολεί που είμαι ελεεινός, αλλά αν επιθυμώ να πάψω να είμαι ελεεινός. |
Έχεις μια τάση, ενώ σου υποδεικνύουν εξαρχής το σημείο, να κάνεις πρώτα έναν μεγάλο γύρο για να καταλήξεις τελικά στο ίδιο αυτό σημείο! |
Α έγραψε:
Μα αν δεν επιθυμώ να πάψω να είμαι ελεεινός, γιατί να τα κάνω όλα αυτά;
Β έγραψε
Εμ!
Αυτό ήταν που εξαρχής ανέφερα και με προβλημάτισε .
Η σχεδόν μαζοχιστική χροιά της εντοπισμένης ελεεινότητας μέσα σου.
Εξ αρχής επεσήμανα πως είναι πολύ ανησυχητική - για μένα - η υποψία και μόνο, πως ενδεχομένως σου αρέσει αυτή η κατάσταση.
Να το βλέπεις δηλαδή σαν μια αιτία αυτομαστίγωσης , όχι απάλλαγης , αλλά αυτοτιμωρίας
Εξέτασε την εκδοχή , μήπως η ελεεινότητα σου “υποβλήθηκε” / “δόθηκε” , χωρίς δική σου “ελεύθερη βούληση”, μόνο και μόνο, για να νιώθεις την ενοχή / ρετσινιά και την ανάγκη να αυτομαστιγώνεσαι
Μεγάλο το πρόβλημα σου φίλε Α
Σου συμπαρίσταμαι κάργα και απεριόριστα
Εκ βάθους καρδίας στο λέω
Υ.Γ
Αυτά στα έλεγα πριν τις .... “υποδείξεις” σου, όταν αμέσως και εξ αρχής - , εντόπισα το πρόβλημα σου, και Ανησύχησα !!!!
Δεν επιχαίρω που επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μου.
Θα χαιρόμουν αν διαψεύδονταν.
Μη θεωρείς αυτές τις ανησυχίες μου υποκριτικές.
Είναι ανθρώπινα αληθείς .
. |
_________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 10, 2013 3:26 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιος είναι ο εαυτός που απαντά στη θέση του Α ?
Σε τέτοιες καταστάσεις πάντα μου έρχεται στο μυαλό η δυσιπόστατη φύση της Τουρκίας πριν πολλά χρόνια όταν στην Ευρώπη απαντούσαν γλυκά οι πολιτικοί αλλά σκληρά μετά από 1-2 μέρες οι στρατηγοί (πανίσχυροι τότε).
Τώρα δεν χρειάζεται να πάμε Τουρκία αλλά έχουμε στα πόδια μας το θέμα να το παντρέψουμε και με τα πρόσφατα γεγονότα στη χώρα μας.
Όταν η Ευρώπη μιλάει με την Ελλάδα θέλει να ξέρει αν μιλάει με δημοκράτες ή όχι. Με ποια Ελλάδα μιλάει τέλος πάντων.
Όταν η απάντηση "πνίγεται" και από έναν εαυτό (Χ.Α.) της Ελλάδας που δεν είναι συμβατός τότε η Ευρώπη αλλά και το Ισραήλ απαιτούν να δουν με ποιον ΈΝΑΝ εαυτό της Ελλάδας θα μιλάνε και θα κλείνουν σίγουρα κολοσσιαίες συμφωνίες. Δεν μπορείς καλέ μου Έλληνα να είσαι μια έτσι μια γιουβέτσι.
Ο άλλος που "εχθρεύεσαι" αγαπητέ Α, δεν είναι αμελητέος, αλλά "παίζει" τώρα πχ στο 7,5% (καλά bugman Maria μην το ξεσκίσετε please χάριν διευκολλυντικής αλληγορίας το αναφέρω για να μην μπλοκάρουμε με πρόσωπα) ή και στο 20%, αλλά τι είναι αυτό, που σταθμίζοντας την εξωτερική απειλή, ρίχνει το ποσοστό εκδήλωσης (εκτενής δικαστική εκστρατεία μείωσης Εαυτού) του αναμφισβήτητα υπαρκτού άλλου εαυτού στα τάρταρα, και επιτυγχάνει την σαφή εκδήλωση του "πρώτου" του δημοκρατικού εν προκειμένω εαυτού ? (βάλτε σε άλλες περιπτώσεις έναν ανταγωνιστικό εαυτό - δεν έχει τόση σημασία)
Τι είναι αυτό που κάνει τον άλλο εαυτό να ισχυρίζεται πως θα γίνει ο πρώτος εαυτός δηλαδή ο επίσημος ?
Είμαστε Εμείς, τελικά Εμείς ή αυτό που είμαστε είναι οι άλλοι ?
ή ότι περισσεύει από τους άλλους ?
W. t. F. ?
_________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 10, 2013 8:51 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pflegeleicht,
Τα έκανες λίγο σαλάτα. Περίμενα στο τέλος και την εμφάνιση του Νταρθ Βέιντερ (από το πόλεμο των άστρων). Και δεν το γράφω για πλάκα. Μιλάμε για μια σειρά έξι ταινιών που ξεκίνησε από το 4...έπαιξε το 5 το 6 και μετά το 1, το 2 και το 3...(όπου τα νούμερα σχετίζονται με την χρονική θέση κάθε ταινίας σε σχέση με τις άλλες).
Ο Νταρθ Βέιντερ λοιπόν είναι ο άλλος εαυτός. Είναι αυτός που πάει με την σκοτεινή δύναμη, που θέλει να υποτάξει το κόσμο, το είναι του, φράζοντας τις δυνατότητές του. Η πάλη με το σώμα του (το γιό του) έχει τρία στάδια. Το πρώτο είναι το στάδιο όπου υπάρχει μια φανταστική μάχη...είναι το στάδιο που σχεδιάζεται η προσέγγιση, αλλά δεν συμβαίνει πραγματικά. Στο δεύτερο στάδιο..ο σκοτεινός εαυτός κόβει το χέρι του γιου...κάτι που του προξενεί το πρώτο ρήγμα, γιατί και αυτός έχει πάθει το ίδιο και εκείνη τη στιγμή σκέπτεται πως δεν είναι δυο ανεξάρτητα άτομα, αλλά πολλαπλά εξαρτημένα. Στη τρίτη φάση η μάχη γίνεται μπροστά στον αυτοκράτορα, την μεγάλη ιδέα, όπου το σπέρμα της οικειότητας που μπήκε στην προηγούμενη μάχη..έρχεται στην επιφάνεια...και την ώρα που η κακή ιδέα (ο αυτοκράτορας) είναι έτοιμος να αποτελειώσει το είναι...ο εαυτός βγαίνει από τη σκοτεινή δύναμη και διώχνει την κακή ιδέα...λυτρώνοντας το είναι...Τελικά ο κακός εαυτός πεθαίνει και αφήνει στην θέση του μια εικόνα του καλού εαυτού, μια πατρική φιγούρα.
Το έργο περιλαμβάνει πολλές εκφάνσεις του εαυτού, όπως του εγωιστή Χαν Σόλο, αλλά και άλλες. Ο Χαν Σόλο, αν και φαίνεται μια χιουμοριστική φιγούρα...μπλέκεται στην υπόθεση χωρίς να έχει φανερό χρηματικό όφελος, αλλά να έχει μια ηρωική υπόσταση εν υπνώσει... Η οποία αρχικώς βγαίνει στην επιφάνεια και σε κάποια στιγμή οι κακές δυνάμεις τον περιορίζουν, τον βάζουν στην ψύξη, σε ένα σύστημα διατήρησης μεν της ζωής, αλλά ανενεργό. Το αλληγορικό εδώ είναι ότι ο ήρωας δεν μπορεί να είναι ήρωας συνέχεια...αλλά μέχρι να καλεστεί να συμμετέχει σε ηρωικές πράξεις..θα είναι στην κατάψυξη. Η κατάσταση του εαυτού μας σχετίζεται με το που βρίσκεται και τι συμβαίνει εκεί.
Ένα κακό φόρουμ Pflegeleicht, δεν βγάζει τον ήρωα που κρύβεις μέσα σου! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 10, 2013 10:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάτι προσπαθείς να πεις ανέμελε αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι.
Πρόσεξε τι λέω εγώ:
Ολη μας η ζωή είναι τελικά ένας δρόμος προς την αυτογνωσία.
Πως όμως αποκτούμε την αυτογνωσία;
Μόνο μέσα από τις σχέσεις μας με τους συνανθρώπους μας.
Και αυτό επειδή η σχέση και μόνον αυτή αναδύει τον πραγματικό μας εαυτό.
Ο Μπερναντ Σο έγραψε "Ο άνθρωπος αποτελείται από τρεις διαφορετικούς ανθρώπους: από εκείνον που οι ίδιοι εμείς πιστεύουμε πως είμαστε, εκείνον που οι άλλοι πιστεύουν πως είμαστε και εκείνον που πραγματικά είμαστε."
Το ποιοι πραγματικά είμαστε λοιπόν, είναι κάτι που μας φανερώνει η σχέση και νομίζω ότι το προσωπικό μας έπαθλο είναι να κατορθώσουμε να γίνουμε ένας αντί για τρεις διαφορετικοί άνθρωποι.
Είμαι επομένως φιλικός με τον εαυτό μου, επειδή ο εαυτός μου είναι το είναι μου, αλλά επειδή δεν τον γνωρίζω σε όλο του το βάθος, ταυτόχρονα τον φοβάμαι.
Υπο την έννοια αυτή, δεν τον βλέπω ως φίλο, αλλά ως έναν εν δυνάμει εχθρό, ο οποίος ομολογώ ότι με έχει προδώσει αρκετές φορές.
Δεν με έχουν προδώσει άλλοι άνθρωποι, αλλά μόνον ο εαυτός μου.
Και η προδοσία είναι ένα ελεεινό πράγμα, ειδικά όταν γίνεται συστηματικά. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elenor_rigby Υφηγητής
Εγγραφή: 11 Οκτ 2013 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 11, 2013 8:53 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bugman έγραψε: | Pflegeleicht,
Τα έκανες λίγο σαλάτα. | ΣΑΛΑΤΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΡΡΑ !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 11, 2013 1:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spyros έγραψε: | Κάτι προσπαθείς να πεις ανέμελε αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι.
Πρόσεξε τι λέω εγώ:
Ολη μας η ζωή είναι τελικά ένας δρόμος προς την αυτογνωσία.
Πως όμως αποκτούμε την αυτογνωσία;
Μόνο μέσα από τις σχέσεις μας με τους συνανθρώπους μας.
Και αυτό επειδή η σχέση και μόνον αυτή αναδύει τον πραγματικό μας εαυτό.
Ο Μπερναντ Σο έγραψε "Ο άνθρωπος αποτελείται από τρεις διαφορετικούς ανθρώπους: από εκείνον που οι ίδιοι εμείς πιστεύουμε πως είμαστε, εκείνον που οι άλλοι πιστεύουν πως είμαστε και εκείνον που πραγματικά είμαστε."
Το ποιοι πραγματικά είμαστε λοιπόν, είναι κάτι που μας φανερώνει η σχέση και νομίζω ότι το προσωπικό μας έπαθλο είναι να κατορθώσουμε να γίνουμε ένας αντί για τρεις διαφορετικοί άνθρωποι.
Είμαι επομένως φιλικός με τον εαυτό μου, επειδή ο εαυτός μου είναι το είναι μου, αλλά επειδή δεν τον γνωρίζω σε όλο του το βάθος, ταυτόχρονα τον φοβάμαι.
Υπο την έννοια αυτή, δεν τον βλέπω ως φίλο, αλλά ως έναν εν δυνάμει εχθρό, ο οποίος ομολογώ ότι με έχει προδώσει αρκετές φορές.
Δεν με έχουν προδώσει άλλοι άνθρωποι, αλλά μόνον ο εαυτός μου.
Και η προδοσία είναι ένα ελεεινό πράγμα, ειδικά όταν γίνεται συστηματικά. |
Νομίζω ότι υπάρχει ένα μεγάλο λάθος στην οπτική σου spyros αλλά άσε με να το ξεκαθαρίσω ίσως και με τη συμβολή κάποιου συγγράμματος που έχω κατά νου.
Όσο όμως αφορά τους άλλους - δεν είναι δυνατόν να μην σε έχει προδώσει το πολιτικό σύστημα της χώρας ! Τι άλλο θα ήθελες να συμβεί στη χώρα για να μην νοιώσεις προδομένος από αυτούς που αντιπροσωπεύουν την δοτή από τον λαό και εσένα φυσικά εξουσία ? Για το θεό !
Αν θυμάμαι καλά μόνον τα νεογνά δεν μπορούν να διαχωρίσουν τον εαυτό τους από τον υπόλοιπο κόσμο και άρα δεν δύνανται να νοιώσουν προδομένα. _________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 11, 2013 7:18 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: |
Ολη μας η ζωή είναι τελικά ένας δρόμος προς την αυτογνωσία. |
Αυτό δεν είναι ακριβές.
Θα μπορούσα να το δεχθώ, αν έλεγες “δρόμος προς την γνώση”
Και αυτό ακόμη , υπό την προυπόθεση πως αναφέρεται σε ένα ποσοστό
Για τους περισσότερους ισχύει το
“Όλη η ζωή του ανθρώπου, είναι το χέσε, κλάσε, φάε πιες” που είπε ο Κρητικός .
Ακούγεται “πεζό” και “ισοπεδωτικό” , αλλά είναι πολύ ρεαλιστικό .
Παράθεση: |
Πως όμως αποκτούμε την αυτογνωσία;
Μόνο μέσα από τις σχέσεις μας με τους συνανθρώπους μας.
Και αυτό επειδή η σχέση και μόνον αυτή αναδύει τον πραγματικό μας εαυτό. |
Χμ!!!
Αυτός είναι ένας “δρόμος” , αλλά δεν είναι αρκετός , γιατί είναι ... αποσπασματικός και ελλιπής. .
Ποιο σπουδαία “οδός” , είναι η γνώση της “ζωής” από τα πρώτα της βήματα , από τις αρχικές μονοκύτταρες μορφές , έως τα σπονδυλωτά και φυσικά τα θηλαστικά.
Η κατανόηση του “ανήθικου” ασυνειδήτου, και η συμφιλίωση του με το “ηθικό” συνειδητό , είναι ο στόχος μας.
Πολύ δύσκολος αν μας δεν γνωρίζουμε τους μηχανισμούς που διαμόρφωσαν το ασυνείδητο , αυτόν τον δαίμονα που 'έχουμε μέσα μας , που ωστόσο δεν είναι τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο από το “βασικό μας πρόγραμμα” , το “βασικό μας ένστικτο” , και περιέχει ΟΛΕΣ τις απαραίτητες βασικές πληροφορίες για την επιβίωσή μας σαν είδος.
Παράθεση: |
"Ο άνθρωπος αποτελείται από τρεις διαφορετικούς ανθρώπους: από εκείνον που οι ίδιοι εμείς πιστεύουμε πως είμαστε, εκείνον που οι άλλοι πιστεύουν πως είμαστε και εκείνον που πραγματικά είμαστε." |
Νομίζω πως αυτή είναι μια λάθος άποψη.
Ο άνθρωπος δεν είναι τρία σε ένα
Ο άνθρωπος “αποτελείται” (“αποτελείται”? χμ! Λάθος έκφραση) απο πλευράς χαρακτήρα , από συνειδητό και ασυνείδητο.
Αυτά τα δύο ορίζουν και την συμπεριφορά του προς τον κόσμο και τον ίδιο τον εαυτό του.
Να πως γίνονται .... “τα τρία δύο”
Παράθεση: |
Υπο την έννοια αυτή, δεν τον βλέπω ως φίλο, αλλά ως έναν εν δυνάμει εχθρό, ο οποίος ομολογώ ότι με έχει προδώσει αρκετές φορές.
|
Αυτός που εχθρεύεσαι είναι ο “άλλος σου εαυτός” αυτό που στη ψυχολογία ονομάζουν ως “ασυνείδητο”
Αυτό είναι που σου “προστάζει” πολλές φορές φοβερά πράγματα “ανήθικα” .
Και αυτό συμβαίνει, γιατί η ηθική που σου δίδαξαν και διαμόρφωσες εκ των υστέρων, είναι ασύμβατη με τις φυσικές ορμές σου.
Αυτές οι ασυνείδητες προσταγές – κατ άλλους “οι διαβολικές φωνές” - πρέπει να αναλυθούν και να αναδυθούν στην συνείδηση και να κατανοηθεί η “λογική” τους.
Οφείλουμε κατανοώντας τες να τις επαναπροσδιορίσουμε ώστε να πάψουν να μας βασανίζουν.
Περιέγραψα πολύ συνοπτικά τον δρόμο προς την αυτογνωσία , που είναι η γνώση της ανθρώπινης φύσης μας και κατανόησή των .... “συγκρουσιακών μηχανισμών”
Ο άνθρωπος – σαν είδος – έχει πολύ έντονη συμπλεγματική ψυχολογία, ένεκα της ανώτερης συνείδησης του.
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 11, 2013 10:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@γιαννης
Ναι, το ασυνείδητο είχα στο μυαλό μου, αλλά αντί για ασυνείδητο επέλεξα την έκφραση του "άγνωστου εαυτού".
Το παράδειγμα του Μπερναντ Σο το βρίσκω πολύ πετυχημένο, επειδή εύκολα παρατηρεί κάποιος στον εαυτό του ότι κάπως έτσι τελικά λειτουργεί.
@ανέμελε
δε νοιώθω προδομένος από τα πολιτικά συστήματα που υποστήριζα, διότι συνειδητοποιώ ότι απλά τα είχα υπερεκτιμήσει. Δηλαδή, η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική μου, επειδή πίστωνα επάνω τους περισσότερες προσδοκίες από τις δυνατότητές τους, λόγω κυρίως της απειρίας μου και της έλλειψης ορθής κριτικής σε αυτό που πουλούσαν.
Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούμαστε με μένα.
Όταν έγραφα τα παραπάνω, περί "εχθρικού εαυτού", είχα στο μυαλό μου τους περισσότερους, αν όχι όλους τους συμφορουμίστες, καθώς και τις αντιδράσεις τους πάνω σε συγκεκριμένα κείμενα και πρόσωπα. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 12, 2013 10:36 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | spyros
Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούμαστε με μένα.
_________________ |
Σπύρο μου δεν ασχολούμαστε με εσένα , σε προσωπικό επίπεδο.
Αυτό το διευκρινίσαμε από την αρχή.
Εσύ στάθηκες ΜΟΝΟ ως η αφορμή, δίνοντας την ... “πάσα” να σχολιάσω το “μίσος” κατά του “εαυτού”, που πολλοί άνθρωποι αισθάνονται ( όχι όλοι βέβαια, μην κρίνει ο καθείς από τον εαυτό του , γιατί αυτό οδηγεί ΠΑΝΤΑ σε λάθος συμπεράσματα. )
Ο Pflegeleicht έπιασε αμέσως το νόημα του δικού μου σχολιασμού, και απέδωσε – τσιγκλόντας με -την προέλευση (σπορά ) αυτού του προσωπικού “μίσους ”, στον χριστιανισμό.
Άποψη με την οποία διαφώνησα αμέσως και εξήγησα την δική μου άποψη.
Το θέμα θα έμενε εκεί, αν δεν είχαμε , στην συνέχεια, την δική σου “εξομολόγηση” περί “ελαχιστότητας” και “ελεεινότητας” σου, που μου έδωσαν μια νέα πάσα ... ανάλυσης αυτών αντιλήψεων.
Η εξέταση του θέματος αυτού (του “κακού” εαυτού) έχει μεγάλο ενδιαφέρον .
Ο Pflegeleicht το έκανε θέμα, που αρχικά δεν διάβασα καθόλου , γιατί την βρήκα μεγάλη και δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ.
Παράθεση: | Όταν έγραφα τα παραπάνω, περί "εχθρικού εαυτού", είχα στο μυαλό μου τους περισσότερους, αν όχι όλους τους συμφορουμίστες, καθώς και τις αντιδράσεις τους πάνω σε συγκεκριμένα κείμενα και πρόσωπα. |
Να που επιβεβαιώνεις την σπουδαιότητα συζήτησης αυτού του θέματος, που δεν είναι προσωπικό, αλλά συμφωνώ χωρίς να το γενικεύω, αφορά πάρα πολύ κόσμο.
Το έχω εντοπίσει σε πολλούς ανθρώπους με διαφορετική ένταση και διαβάθμιση που φτάνει μέχρι την σχιζοφρένεια και τον διχασμό συνείδησης
Για αυτό είναι ενδιαφέρουσα και σωστή, επιμονή του Pflegeleicht να το επικαιροποιήσει και να το αναδείξει σε ξεχωριστή κουβέντα , αποκόπτοντας το από τις δικές σου προσωπικές αναφορές (αν κατάλαβα καλά τις προθέσεις του)
Είναι προφανές, πως ο “εχθρός εαυτός” , είναι ένα θέμα που σε έχει απασχολήσει, επομένως οι επισημάνσεις σου και η συμμετοχή σου στην ανάλυση του , θα βοηθούσε την κουβέντα μας καθώς βεβαίως και η συμμετοχή όλων όσους ενδιαφέρει το θέμα. .
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 12, 2013 10:53 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gianiss συμφωνώ απόλυτα. Περιέγραψες επακριβώς τις προθέσεις μου και την προοπτική του νήματος.
Spyros αφιέρωσα πάνω από μισή ώρα για να αντικαταστήσω σε όλα τα διαμειβόμενα, τα ονόματα και να τα αντικαταστήσω με Α, Β, Γ και εξ αυτού για να μην χαλάσει η αναγνωσιμότητα μετά να προσθέσω και χρώματα. Θα έπρεπε να ήταν προφανές αυτό που επεσήμανε και ο gianiss ότι δηλαδή απλά στάθηκες ως αφορμή _________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 12, 2013 1:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ ωραία.
Χαίρομαι για την τοποθέτησή σας και με την πρώτη ευκαιρία επανέρχομαι.. _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pflegeleicht Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 1399
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 12, 2013 3:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | MARIA έγραψε: | και εσύ γιαννάκη μου |
..πάλι αυτή η άγνωστη “ψυχή” , .... στη επικαιρότητα ?
Άβυσσος η “ψυχή” - γενικώς – του ανθρώπου.
. |
Άβυσσος ?? Δεν λες τίποτεεεε !!! _________________ Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]
Truth springs from argument amongst friends |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
j_pap Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 12, 2013 7:17 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν συγχέονται η ψυχή και ο εαυτός.
Άλλο η νοερή φύση μας (ψυχή) κι άλλο η νοερή υπόστασή μας (εαυτός, προσωπικότητα) πχ Κώστας, Πέτρος κλπ. που είναι η συγκέντρωση εμπειριών, ικανοτήτων-δεξιοτήτων, αδυναμιών αμφοτέρων των φύσεων σε μία υποστατική οντότητα-προσωπικότητα. _________________ Lams! Step By Step Forever We Will Sing ###Mighty to Save |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 9:24 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
j_pap έγραψε: | Δεν συγχέονται η ψυχή και ο εαυτός.
Άλλο η νοερή φύση μας (ψυχή) κι άλλο η νοερή υπόστασή μας (εαυτός, προσωπικότητα) πχ Κώστας, Πέτρος κλπ. που είναι η συγκέντρωση εμπειριών, ικανοτήτων-δεξιοτήτων, αδυναμιών αμφοτέρων των φύσεων σε μία υποστατική οντότητα-προσωπικότητα. |
Η «νοερή» ψυχή , ΔΕΝ είναι φύση σου, είναι παιχνίδι του «νου» σου.
Η επιστήμη της ψυχολογίας δεν αναφέρεται σε τέτοιες έννοιες όταν μιλά για την ψυχή και τις ψυχικές καταστάσεις / προβλήματα
Παρόλο που εξετάζει αυτή σου την φαντασίωση , και ερευνά την προέλευσή της
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
j_pap Πρύτανης
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 10:50 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην Επιστήμη της φιλοσοφίας, η νοερή ψυχή σαν δεύτερη φύση μας, θεωρείται από κάποια ρεύματα σύμβαση ή ως αξίωμα, όπως συμβαίνει και σε άλλες πολλές επιστήμες να έχουν σαν βάσεις συμβάσεις, συνθήκες, αξιώματα, και επ' αυτών να στηρίζονται πλέον οι αποδείξεις των παραπέρα θεωρημάτων.
Όσοι λοιπόν αποπειρώνται να διαψεύσουν συμβάσεις αυτών των επιστημών, καλά θα κάνουν να σκύψουν το κεφάλι κάτω και να αποδείξουν τα λάθη των συμβάσεων, κι όχι απλά να ισχυρίζονται απλώς. _________________ Lams! Step By Step Forever We Will Sing ###Mighty to Save |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|