Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

το εκπαιδευτικό μας σύστημα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελληνικά/Ρωμαϊκά έργα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
geoaxil
Νεοφώτιστος


Εγγραφή: 28 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2007 10:46 am    Θέμα δημοσίευσης: το εκπαιδευτικό μας σύστημα Απάντηση με Συμπερίληψη

τι θα γίνει με το εκπαιδευτικό μας σύστημα? Δεν νομίζει κανείς ότι χρειαζόμαστε ριζικές αλλαγές?
[/b]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2007 3:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Να αποσυνδεθεί το σχολείο από την επαγγελματική κατάρτιση και να αξιολογηθούν εκ νέου όλοι οι καθηγητές/δάσκαλοι από ανεξάρτητο σκανδιναβικό κλιμάκιο θα ήταν μια καλή αρχή. Μετά από αυτό, όσοι διδάσκοντες θα έμεναν εντός του συστήματος (άντε το 10%) θα έπρεπε να διπλασιαστεί ο μισθός τους.

Α και ξέχασα. Να μειωθούν οι διδακτικές ώρες στο μισό και να κοπούν τα θρησκευτικά. Μια ώρα λαογραφίας ή θρησκειολογίας τον μήνα θα ήταν αρκετή.
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Μαθητής????
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 07 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 91
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 29, 2007 12:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Exclamation Παρατηρώντας ευρωπαϊκά κράτη που υπερέχουν στην οικονομία την βιομηχανία την νομοθεσία αλλά και στην παιδία, μελετούν λυσσαλέα τους κλασικούς μας και ίσος αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας τους.
Απορώ με τους δικούς μας λέκτορες και με την απάθεια τους.
Θεωρώ τα επιμέρους καρκινώματα της παιδείας μας.
1.Παραπληροφόρηση η ευνούχιση της ιστορίας μας
2.Εκπαίδευση του ανταγωνισμού και όχι του συναγωνισμού (δηλαδή εμφύλιος )
3.Αποχή της φιλοσοφίας στα σχολεία μας
4.Προσθήκη φροντιστηρίων
5.Αποχή ηθικού διδάγματος
6.Αποχή επιθεωρητών
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
South
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 21 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: ΕΛΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 12, 2007 10:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν νομίζω να έχετε καταλάβει ποιός είναι ο ρόλος της παιδείας στη χώρα μας. Δεν είναι να ξεστραβώνει, είναι στραβώνει... Συνεπώς είστε εκτός θέματος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μαθητής????
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 07 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 91
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 15, 2007 11:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αφού λέμε τα ίδια πράγματα δεν καταλαβαίνω πως είμαστε εκτός θέματος.
Εκτός από το να διαφωνούμε συμφωνώντας μπορούμε να συμφωνούμε διαφωνώντας.
Τι λες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 10 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 86
Τόπος: Αιγαίο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 11, 2008 1:52 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

afham έγραψε:
Να αποσυνδεθεί το σχολείο από την επαγγελματική κατάρτιση...


Δηλαδή να μην έχει καμία σχέση ο σχολικός βίος με την μετέπειτα ζωή του ανθρώπου; Μήπως να το ξανασκεφτείς;

afham έγραψε:
... και να αξιολογηθούν εκ νέου όλοι οι καθηγητές/δάσκαλοι από ανεξάρτητο σκανδιναβικό κλιμάκιο θα ήταν μια καλή αρχή...


Το σκανδιναβικό πως το συμπέρανες; Έχουν κάτι να σου δείξουν αυτοί οι λαοί πέρα από την τάξη και την οικονομική ευημερία; Θα κρίνει ο βόρειος Ευρωπαίος άνθρωπος τον Έλληνα; Ζουν κάτω από τις ίδιες συνθήκες;

afham έγραψε:
...Μετά από αυτό, όσοι διδάσκοντες θα έμεναν εντός του συστήματος (άντε το 10%) θα έπρεπε να διπλασιαστεί ο μισθός τους...


Ότι πρέπει να γίνει διαλογή είναι σίγουρο. Γιατί μετά την διαλογή να διπλασιαστεί ο μισθός τους; Η αμοιβή για τον σωστό δάσκαλο νομίζεις ότι είναι τα χρήματα;

afham έγραψε:
..Α και ξέχασα. Να μειωθούν οι διδακτικές ώρες στο μισό και να κοπούν τα θρησκευτικά. Μια ώρα λαογραφίας ή θρησκειολογίας τον μήνα θα ήταν αρκετή.


Μιλάς για μείωση ωρών και δεν αναφέρεις καν τη μείωση των μαθητών ανά δάσκαλο. Τα θρησκευτικά σε τι σου φταίνε; Αυτός που είναι Χριστιανός Ορθόδοξος δεν χρειάζεται τα θρησκευτικά; Ο άλλος δικαιούται ελεύθερη ώρα.
_________________
Με την άθληση γυμνάζεται το σώμα, ενώ με την Μουσική το πνεύμα.
κατασκευή ιστοσελίδων :: ειδήσεις :: ασφάλειες αυτοκινήτων
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
paulosA
Επίκουρος


Εγγραφή: 15 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 20, 2008 3:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αξιοκρατία;;
Αξιολόγηση;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 21, 2008 9:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Mε αφορμή την παράλληλη συζήτηση στη θεματική ενότητα Πρόσωπα για τον φιλόσοφο Κορνήλιο Καστοριάδη, ας ακούσουμε τί θα είχε να πει πάνω σ' αυτό το ριζικό θέμα: http://www.youtube.com/watch?v=kJRnRZL_KRc

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Δευ Μάϊ 03, 2010 11:55 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 22, 2008 10:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μάλιστα...Ο Καστοριάδης μας λέει για τον έρωτα, το πάθος που πρέπει να έχει ο εκπαιδευόμενος και ο εκπαιδευτής για την εκπαίδευση, καθώς και ότι τα προβλήματα είναι τελικά η στάση αυτών των δύο και όχι τα προγράμματα που εναλλάσονται, γιατί κάποιοι νομίζουν ότι εκεί είναι το όλο πρόβλημα.
Επίσης περιγράφει την κατάσταση, όπως την βλέπει, με απλό και κατανοητό τρόπο: Οι εκπαιδευτικοί ασχολούνται με τα εργατικά τους, οι γονείς με το πως το παιδί θα πάρει χαρτιά...και τα παιδιά με οτιδήποτε άλλο δεν είναι εκπαίδευση.

Μπορούμε να δούμε την κοινωνία με το μάτι του ορθολογιστή.."η κοινωνία είναι όπως μπορεί σήμερα να είναι". Αυτό σημαίνει ότι η πραγωγή εκπαίδευσης δεν οριοθετήται σε χώρους με ταμπέλες "εκπαιδευτικόν ίδρυμα", αλλά είναι πολυεπίπεδη και συνεχής. Ακόμα και οι μεσημεριανές εκπομπές τύπου "γιατί παράτησε η ουκρανέζα τον παππού" προβληματίζουν...δίνουν λόγο να σκεφθεί κανείς, να αναζητήσει την αλήθεια. Αυτό είναι εκπαίδευση: η αναζήτηση της αλήθειας των πραγμάτων.

Εστιάζοντας το ζήτημα όμως στο σχολείο, εκεί βλέπουμε ότι η "αναζήτηση" έχει παρεμποδιστεί με αγκυλώσεις σε θέματα που δεν επιδέχονται άλλων αναζητήσεων, πρέπει να αντογραφούν ως έχουν στην μνήμη του μαθητή! Τα βαθύτερα νοήματα δεν απασχολούν τους καθηγητές, είναι χρονοβόρα για να αναλυθούν. Η μόνη διέξοδος του εκπαιδευόμενου είναι η αναζήτηση ιδεών σε εξωσχολικές δραστηριότητες...η οποία και αυτή λόγω φόρτου εκπαιδευτικού και μη, φροντιστήρια και μετακινήσεις, ατονεί και χρειάζεται κάτι να την διεγείρει, ένας στόχος, μια παρακίνηση. Και εδώ δηλαδή βλέπουμε στο πάθος την αιτία της ηθελημένης αναζήτησης ιδεών.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 06, 2012 5:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μαθητής???? έγραψε:
Exclamation Παρατηρώντας ευρωπαϊκά κράτη που υπερέχουν στην οικονομία την βιομηχανία την νομοθεσία αλλά και στην παιδία, μελετούν λυσσαλέα τους κλασικούς μας και ίσος αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας τους._


Η δική μας τυχόν μανιώδη μελέτη των κλασικών ΜΑΣ θα αποτελούσε κίνδυνο να απομακρυνθούμε από την εκκλησία. Όλα γίνονται πολύ απλά εάν κοιτάξεις από την σωστή οπτική γωνία. Ακόμα καλύτερα δε ενίοτε εάν κοιτάξεις από ένα καμπαναριό.


_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 12, 2012 4:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

http://www.youtube.com/watch?v=iG9CE55wbtY&feature=youtu.be
Do schools kill creativity?

κι ένα ογκώδες έργο για εκπαιδευτικούς και ψυχολογία εδώ (αν έχουν χρόνο λόγω life style κι απεργιών) :

Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελληνικά/Ρωμαϊκά έργα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center