Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Απορία..
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 13, 2005 4:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason

Αυτό που εννοούσα, είναι ότι δεν γίνεται μια σκέψη να αφορά μονάχα εμένα, ή εσένα που την έκανες, διότι το ερέθισμα που την προκάλεσε ανήκει έξω από εμένα. Έξω από εσένα.
Κατόπιν η αρχική απορία μου, ήταν προιόν των δικών μου εξωτερικών ερεθισμάτων και μετέπειτα, τόσο δική μου όσο και δική σου, όσο και οποιουδήποτε άλλου την πραγματεύεται εδώ μέσα. Μα δεν ανήκει σε όλους. Δεν ανήκει και δεν αφορά εκείνον-ους που τα ενδιαφέροντά τους, τα ερεθίσματά τους, επικεντρώνονται στον κόσμο της δράσης και όχι στον κόσμο της αιτίας, όταν μπορείς να το πείς αυτό. Φυσικά και είναι ένα αν και διαφορετικά μες στην διαφορετικότητά τους.

Είπες:
" Άρα, καθόλου ανόητη ή παράφρον η σκέψη σου, elit. Ένας ο elit, πολλές οι σκέψεις".
Ναι μα στην παρούσα θεματική θα μπορούσε κάλλιστα να είναι: πολλοί οι elit από τον κόσμο της αιτίας, και μία η σκέψη, προιόν από τον κόσμο της δράσης .Κατά συνέπεια αφορά όλους μα ενδιαφέρει μονάχα μια ομάδα ατόμων.

Στο τελευταίο σχόλιό σου, θεωρώ, ότι είσαι και εσύ "λίγο" παράφρον.Smile
Και αυτό, πίστεψέ με, το θεωρώ ως ένα από τα πλέον απαραίτητα χαρακτηριστικά ένος ατόμου που στην ύλη αναζητά το άυλο.
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 13, 2005 4:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

bugman

Σαφώς και θα αμφισβητίσω και πάλι αυτά που γράφεις, σε κάποιο βαθμό, μα επέτρεψέ μου το βράδυ διότι τώρα με βιάζει η ζωή να με κάνει πιο παράφρον διότι άργησα για το πανεπιστήμιο.

Καλημέρα

Υ.Γ. " η παρατήρησή σου για το μέσο και την εκτίμηση, ήταν υπέροχη - τραγική "αλήθεια" όταν θέλεις να είσαι άνθρωπος.Με ότι αυτό συνεπάγεται. "
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 13, 2005 4:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pragmatika xrisimo de tha itan i skepsi oso mporei na apoxorizetai ap ta gegonota,na min allazo skepsi kathe deuterolepto diladi,alla meso tis allagis(to gegonos na apotelei mono ton vatira gia na diamorfoso ti skepsi) na katalikso se stathero?ena aplo paradeigma:skeftomai oti eimai oreos epeidi me flertare mia kopela,omos tin epomeni stigmi mia alli me leei savouri kai niotho asximos,alloiono tin ousia mou diladi.ap auta ta dio gegonota pou allazoun kai kala ta dedomena,de prepei na katalikso stin statheri skepsi oti i ousia mou den prepei na epirreazete apo tipota to eksoteriko(kai stin teliki se opoion aresoume)?etsi apo dio gegonota ego ftano se mia arxi i opoia meta an eimai ontos aksios de tha metavlithei,tha exo vrei to stathero diladi.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 14, 2005 1:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kaneis

Το παράδειγμά σου έχει σαν πηρήνα την αποδοχή και την αντίληψη του επιφαινόμενου. Η σκέψη που θα κάμεις, αφορά αρχικά την εικόνα που πρώτος εσύ έχεις για σένα. Δεν το αναιρεί, το φλέρτ ή μια αρνητική στάση ενός οποιουδήποτε ατόμο.


Bugman

είπες:
"Κάθε γεγονός Α όσο αφηνει το τώρα αλλάζει αξία βάσει των νεότερων γεγονότων Αν, όπου ν το τωρινό συνειδητοποιημένο γεγονός μετά το Α."

Η αξία δεν αλλάζει μα η συναισθηματική άποψη της αξίας

είπες:
(η έκφραση που χρησιμοποιούμε είναι "Σκέφτομαι να.." το να δείχνει το μέλλον).

όταν, σκέφτομαι να..αυτοκτονήσω ας πούμε. Δεν δείχνει το μέλλον, μα προυποθέτει μια ενέργεια στο χρόνο. είτε μια σκέψη του : σκέφτομαι να..μπορεί να διαρκεί χρόνια, παρόλο που νέα συνειδητά γεγονότα θα έρχονται, ή θα αντιληπτόμεθα.
Κατόπιν το σκέφτομαι να..., είναι σχετικό μες στη σχετικότητα του χρόνου και των υποτιθέμενων αξιών που μες στην διαφορετικότητα τους παραμένουν διαφορετικές, όταν δεν εξυπηρετούν το σύνολο, ή τις ανάγκες του συνόλου.
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 14, 2005 2:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kaneis

Το παράδειγμά σου έχει σαν πηρήνα την αποδοχή και την αντίληψη του επιφαινόμενου. Η σκέψη που θα κάμεις, αφορά αρχικά την εικόνα που πρώτος εσύ έχεις για σένα. Δεν το αναιρεί, το φλέρτ ή μια αρνητική στάση ενός οποιουδήποτε ατόμο.


Bugman

είπες:
"Κάθε γεγονός Α όσο αφηνει το τώρα αλλάζει αξία βάσει των νεότερων γεγονότων Αν, όπου ν το τωρινό συνειδητοποιημένο γεγονός μετά το Α."

Η αξία δεν αλλάζει μα η συναισθηματική άποψη της αξίας

είπες:
(η έκφραση που χρησιμοποιούμε είναι "Σκέφτομαι να.." το να δείχνει το μέλλον).

όταν, σκέφτομαι να..αυτοκτονήσω ας πούμε. Δεν δείχνει το μέλλον, μα προυποθέτει μια ενέργεια στο χρόνο. είτε μια σκέψη του : σκέφτομαι να..μπορεί να διαρκεί χρόνια, παρόλο που νέα συνειδητά γεγονότα θα έρχονται, ή θα αντιληπτόμεθα.
Κατόπιν το σκέφτομαι να..., είναι σχετικό μες στη σχετικότητα του χρόνου και των υποτιθέμενων αξιών που μες στην διαφορετικότητα τους παραμένουν διαφορετικές, όταν δεν εξυπηρετούν το σύνολο, ή τις ανάγκες του συνόλου.
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 15, 2005 3:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

elit "δείχνουν το μέλλον" σημαίνει εδώ "δειχνουν στο μέλλον" αλλά εφόσον το μέλλον είναι το αμέσως επόμενο από κάθετί η πρόθεση "στο" είναι πλεονασμός (ή κάνω λάθος).
Η σκέψη"σκέφτομαι να αυτοκτονήσω" δείχνει την "υποτιθέμενη' ενέργεια στο μέλλον. Υποτιθέμενη ενέγεια είναι η ενέργεια που σκέφτηκα να κάνω, και στην ουσία δεν υπάρχει αυτή η ενέργεια, αν δεν πραγματοποιηθεί. Το αν θα γίνει τελικά είναι άλλο ζήτημα.
Μην κολλάς στην διατύπωση....οι σκέψεις δείχνουν το μέλλον είναι πολύ απλό. Ακόμα και να σκέφτεσαι κάτι για το χθές ο λόγος που το κάνεις είναι "για να είσαι καλύτερα αύριο" δηλαδή πάλι στο μέλλον είσαι στραμμένος.
Αν εννοούσα πως οι σκέψεις μαντεύουν το μέλλον δεν θα έγραφα δείχνουν αλλά προφητεύουν το μέλλον. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
(ίσως μπέρδεψες το "μας λεει"="μας δείχνει", το δείχνω σημαίνει και στοχεύω. Δείχνω το βορρά, μπορεί να σημαίνει στοχεύω το βορρά)

Το άλλο που έγραψες με εντυπωσίασε..."Η αξία δεν αλλάζει μα η συναισθηματική άποψη της αξίας" Αυτό το τελευταίο δεν είναι μια αξία ως αποτέλεσμα άλλης αξίας; Γίνεται λοιπόν ο άνθρωπος να μην έχει μια συνισταμένη αξία αλλά πολλές για το ίδιο γεγονός; Από άνθρωπο σε άνθρωπο το ίδιο γεγονός μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά αξίας. Η Γραμμλη Γεγονότων αναφέρεται σε κάθε άνθρωπο διαφορετικά. Εϊναι ο χώρος εμπειριών. Δεν μπορούμε να έχουμε όλοι τις ίδιες εμπειρίες. Έτσιακολουθούμε διαφορετική γραμμή, πλην όμως πολλές φορές έχουμε διασταυρώσεις. Σε αυτές η κοινή κατάσταση έχει διαφορετική αξία για τον καθένα μας. Αυτό το "προσωπικό" ή διαφορετικό του καθένα το θέτεις ως συναισθηματικό!(αυθαίρετος ορισμός κατά την γνώμη μου)
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 15, 2005 4:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman

Προσωπικά θεωρώ, ότι το " Σκέφτομαι " δείχνει μονάχα παρόν σε αντίθεση με το πράτω που δείχνει μέλλον. Διότι κατά τη δράση επεμβαίνεις στην πορεία των πραγμάτων και δημιουργείς αλλαγές, που και εκείνες θα δημιουργήσουν άλλες αλλαγές.

Το "σκέφτομαι" πάλι, δείχνει παρόν και την ίδια στιγμή το παρόν προσπερνά τη σκέψη και την οδηγεί στο παρελθόν.

είπες:
"Υποτιθέμενη ενέγεια είναι η ενέργεια που σκέφτηκα να κάνω, και στην ουσία δεν υπάρχει αυτή η ενέργεια, αν δεν πραγματοποιηθεί."
Κατόπιν ενέργεια δεν είναι απαραίτητα μελλοντική ενέργεια, μα σκέψη που έγινε στο παρόν και ταυτόχρονα πέρασε στο παρελθόν, αφήνοντας το αφυλάκιστο παρόν των στιγμών και κατά συνέπεια το μέλλον απαράλλαχτο.

Ερώτηση: όταν είσαι στο βορρά, πως τον δείχνεις? Smile

Περί αξιών:
είπες:
Αυτό το "προσωπικό" ή διαφορετικό του καθένα το θέτεις ως συναισθηματικό!
Τι άλλο μπορεί να είναι?
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 18, 2005 2:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ωραία η ερώτησή σου περί βορρά!
Η απάντησή μου Όταν βρίσκεσαι ακριβώς στον βορρά το δείχνεις με το δάκτυλο προς τα κάτω! Και για να το δουν και άλλοι από μακριά βάζεις και σημαία! Στην ουσία η ερώτηση είναι που είναι ο βορράς - το ένα σημείο επί της Γης -από τυα δύο-όπου διέρχεται ο άξονας περιστορφής της από την επιφάνειά της.

Απόδειξη Πρότασης "Η Υποτιθέμενη Ενέργεια είναι Ενέργεια"
Η υποτιθέμενη ενέργεια είναι ενέργεια μηδενικού άμεσου αποτελέσματος. Έχει όλα τα άλλα χαρακτηριστικά μιας πραγματικής ενέργειας, χωρίς το άμεσο αποτέλεσμα. Κάθε ενέργεια ξεκινάει με αυτή την βάση και αν το ξεπεράσει, δηλαδή εκδηλωθεί πράξη, τότε μιλάμε για πραγματική ενέργεια. Από σειρά υποτιθέμενων ενεργειών διαλέγουμε μια. Αυτό σημαίνει πως μια υποτιθέμενη ενέργεια δεν είναι ένα τίποτα, αλλά είναι κάτι, είναι μια επιλογή. Έτσι το μέλλον μπορεί να διαμορφωθεί και από μια υποτιθέμενη ενέργεια, όπου η παρουσία της έσπρωξε μια άλλη να επιλεχθεί, να πραγματοποιηθεί. Έτσι η υποτιθέμενη ενέργεια έμεσα ενεργεί, γι' αυτό είναι ενέργεια!

Ότι παρουσιάζεται στον χώρο μας, έχει έναν ρόλο, αυτόνομο ή ομαδικό με άλλες παρουσίες. Η απουσία "γνωστών" παρουσιών είναι μια ακόμα παρουσία. Απουσία του αγνώστου όμως δεν υπάρχει! Το άγνωστο είναι πάντα παρόν και μας τροφοδοτεί με παρουσίες. Το άγνωστο είναι το άμορφο απ΄όπου κόβουμε τμήματα σε μορφές. Σαν άμορφο είναι ακατανόητο. Κάθε προσπάθεια κατανόησης δημιουργεί μορφές αλλά το άγνωστο παραμένει άγνωστο δίχως μέγεθος. Έτσι αδυνατούμε να πούμε με σιγουριά ότι το άγνωστο είναι πεπερασμένο, και πως κάθε μορφή που ανακαλύπτουμε το μειώνει, και έτσι κάποτε όλα θα αποκαλυφθούν.

Περι συναισθημάτων
Τα συναισθήματα είναι το δεύτερο πέρασμα στον "υπολογιστή" αισθήσεων του εγκεφάλου μας. Καθώς συλλέγουμε σήματα με τις αισθήσεις μας ο πεεξεργαστής προσπαθεί να βρει παρόμοιες ενναλαγές με αποθηκευμένες. Κατά την ίδια έννοια ακούμε. Όταν δεν καταλαβαίνουμε απλά καταχωρούμε το αδιανόητο με τις παραμέτρους της ανάλυσης και σε δεύτερη φάση που θα επαναληφθεί θα ταυτοποιηθεί. Επιπλέον γίνεται και μια πρόβλεψη συνέχειας βάσει των παλαιότερων συνεχειών που έχουν καταχωρηθεί. Όλος ο μηχανισμός αυτός απαιτείται για τον κύκλο: Αισθήσεις-Συναίσθημα-Λογική-Κίνηση. Με αυτή την ένοι λοιπόν ο κ αθένας μας ενεργεί βάσει των εμπειριών του που καταγράφονται σαν συναισθήματα. Η μέθοδος που θα επιλέξουμε για να ενεργήσουμε βγαίνει από την φάση της λογικής η οποία μετράει και τα διαθέσιμα μέσα. Τέλος αν υπάρχουν τα μέσα περνάμε στην κίνηση την ολοκλήρωση της ενέργειας μας. ο άνθρωπος έχει το κάτι τις διαφορετικό από τα άλλα ζώα γιατί έχει την δυνατότητακαι να αφήνει συναισθήματα σε αναμονή, μέχρι η λογική του να βρει τα μέσα για τα ικανοποιήσει, και η λογική του να βρίσκει διεξόδους από τα παρεχόμενα μέσα -που διέθετε εξ αρχής ο άνθρωπος όπως το χέρι.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 18, 2005 4:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman

Κατόπιν δείχνεις τον βορρά, όσο και τον Νότο..

Περί ενέργειας:
Είπες:
" η παρουσία της έσπρωξε μια άλλη να επιλεχθεί "
Πράγματι εντυπωσιακή σκέψη που μου είχε διαφύγει ως ενδεχόμενο ενεργειακής συμπεριφοράς των σκέψεων..
Και όντως υφάσταται η προδιάθεση να κάμει την οποιαδήποτε αλλαγή στο μέλλον, μα ωστόσω, δεν κάμει καμία αλλαγή. Κατα συνέπεια αδρανεί μέσα στον ίδιο τον εαυτό της και έξω από αυτόν. Διότι όταν " Η υποτιθέμενη ενέργεια είναι ενέργεια μηδενικού άμεσου αποτελέσματος ", παύει να είναι ενέργεια.

Το άγνωστο, δεν υπάρχει, μα το δημιουργούμε με τις διαδικασίες που αναφέρεις.
Άγνωστο για μένα, είναι εκείνο που δεν υπάρχει. Εκείνο που δεν υπάρχει, δεν μπορεί να έχει οτιδήποτε άμορφο, διότι ταυτόχρονα του δίνω μέγεθος. Το υλοποιώ. Το δημιουργώ.

Περί συναισθημάτων:
Αναφέρεις μηχανισμούς αντίληψης και αντίδρασης. Τα συναισθήματα ωστόσω, δεν είναι μονάχα, αν όχι σίγουρα, ένας μηχανισμός αντίληψης και αντίδρασης. Θαρρώ εσύ το γνώρίζεις καλύτερα...Smile
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 19, 2005 2:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όσο για το λογοπαίγνιο βορρά νότου...δες: αν τρια σημεία είναι συνευθειακά και εσύ είσαι στο ένα άκρο και πρέπει να δείξεις ένα από τα άλλα δύο (με μια νοητή ευθεία) ταυτόχρονα δεν θα δείξεις και το άλλο;

Ο μηχανισμός των συναισθημάτων είναι πολύπλοκος διότι έχει πολλές ουρές αναμονής και κάπου χάνουμε την σειρά τους. Μπορούμε άνα πάσα στιγμή να είμαστε ταυτόχρονα χαρούμενοι, αδιάφοροι, εχθρικοί, εκνευρισμένοι με διάφορα πρόσωπα. Παράδειγμα: Όταν έρθει η ώρα να συναντήσουμε ένα πρόσωπο, η ουρά αναμονής για αυτό έρχεται στο προσκήνιο και αμέσως έχουμε την ανάλογη διάθεση. μετά το πέρας της συνάντησης η ουρά έχει αναδιοργανωθεί. ταυτόχορνα όμως αποτέλεσμα της συνάντησης ήταν να μάθουμε αλήθειες για άλλα πρόσωπα και έτσι να ανασύρουμε τις ουρές για αυτά και αν τοποθετήσουμε νέα στοιχεία σε εκκρεμότητα. Αυτο το αποτέλεσμα καταγράφηκε σαν γενικό φαινόμενο στην ουρά που αφιερώνουμε για τον συζητητή και ειδικό φαινόμενο για κάθε πρόσωπο που συζητήσαμε. Δηλαδή έχουμε διπλοεγγραφές, μία για το υποκείμενο και μια για το αντικείμενο. Αυτό μας οδηγεί σε κυκλικές αναφορές..με συνέπεια να χάνουμε την αρχή! Και πράγματι μετά από τσακωμούς ουδείς γνωρίζει ποιος ξεκίνησε πρώτος!
Η επόμενη μεγάλη αλλαγή του ανθρώπου θα είναι προς την βελτίωση του συναισθηματικού μηχανισμού. Με τα σημερινά δεδομένα αυτοί οι άνθρωποι θα είναι "απάνθρωποι".
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 20, 2005 2:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman


Είπες:
" Η επόμενη μεγάλη αλλαγή του ανθρώπου θα είναι προς την βελτίωση του συναισθηματικού μηχανισμού. Με τα σημερινά δεδομένα αυτοί οι άνθρωποι θα είναι "απάνθρωποι". "

Όταν συναντώ μια φράση που με κάνει και σιωπώ, νιώθω ένα απερίγραπτο νοσταλγικό δέος για τον άνθρωπο, και συνάμα μια τραγική σιωπή φορτωμένη με απόηχους της άγνοιας.
Πράγματι, πολλές φορές με κάνεις και σιωπώ, με αποτέλεσμα, να σε θαυμάζω και συνάμα να " μου τη δίνεις " Wink

Απληστία λοιπόν, θα ήτο η επιχειρημοτολόγηση αμφισβήτησης των όσων είπες, μα η τελευταία σου φράση.. Πολλές τραγικές αλήθειες λέγεις.. Και αν κάποιος σκεφτεί πολύ αυτό που έγραψες εις το τέλος, μόνον θλιβερά μπορεί να νιώσει για τον άνθρωπο σήμερα..
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΓΕΡΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 740
Τόπος: ΚΡΗΤΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 18, 2005 8:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

[quote="Bugman"]Abc η γνώση και η μπανάνα δεν συμβατές έννοιες. Η μπανάνα είναι αναλώσιμο, η γνώση δεν είναι...εκτός και αν εσύ βρήκες τρόπο να φας μπανάνες και να μεταδίδεις μπανάνες παντού! Το τζίνι είσαι;

(χάθηκε να το σκεφτείς και λίγο παραπάνω...)




Eγω τροω χοιρο και βγαζω ΝΙΤΣΕ
<ΝΙΤΣΕ>

Κι εγω τροω Νιτσε και βγαζω ΧΟΙΡΟ
<ΧΟΙΡΟΣ>

Τ ο μυαλο ειναι σαν την ομπρελα.
Λειτουργει καλυτερα οταν ειναι ανοικτο.
<GROPIOUS>
_________________
Αλλο τα ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ κι αλλο τα ΠΑΧΥΑ ΛΟΓΙΑ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 08, 2005 8:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman I completely agree with yor argument.
Επιστροφή στην κορυφή
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 08, 2005 12:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

miseria1549 έγραψε:
Bugman I completely agree with yor argument.


Well, i dont agree with your argument while trying to promote your website by posting irrelevant posts.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
elit
Πρύτανης


Εγγραφή: 06 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 19, 2005 10:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με Συμπερίληψη

afham


Otan epithimeis na kameis mia paremvasi, eite na diafoniseis, eite na epixeiriseis na sinetiseis kapoion, kame to me tin methodo tou prosopikou minimatos, otan den afora to thema..
_________________
Απ' όλα τα χάη του κόσμου, λεύθερος θέλω να πλέω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center