Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Περί αθεΐας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Toni
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 172

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 23, 2005 1:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτούς πολεμάω και για αυτό με τραβούσαν στα κρατητήρια. Γιατί εγώ μιλώ με πράξεις.
_________________
Η φωνή της αληθινής ομορφιάς ηχεί πολύ σιγά και διεισδύει μόνο στα πιο ευαίσθητα αφτιά.

Νίτσε Φρίντριχ
(1844 - 1900)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 23, 2005 1:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Toni έγραψε:
Αυτούς πολεμάω και για αυτό με τραβούσαν στα κρατητήρια. Γιατί εγώ μιλώ με πράξεις.


Εγω ποιους νομιζεις πως πολεμάω....Αυτα που εσυ τωρα κανεις ,για μενα ηταν και ειναι αγωνας ολοκληρης ζωης....Πολεμάω κυριως το κατεστημενο της παιδειας που μας θελει ηλιθιους, ανεγκεφαλους, υποταγμενους υπηκοους. ανισχυρα ανθρωπακια στο "θελημα του οποιου θεου".....
Η επιστημη δεν εχει να κανει με ολα αυτα που της προσαπτεις. Τα ιερατεια ειχαν και εχουν απο παντα την κυρια ευθυνη της παιδειας αποπροσανατολισμου του κοσμου φιλε. Αυτα ΠΡΩΤΑ ειναι και θα ειναι ο χειροτερος εχθρος της ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. Επονται οι πολιτικες εξουσιες που συγκυβερνουν το "ποπολο" τους....
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 23, 2005 1:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pol έγραψε:
iason έγραψε:

Μου θυμίζεις τη θεολογική «επιστημονικότητα»: αναπτύσσουν ολόκληρα σκεπτικά, χρησιμοποιώντας την τυπική επιστημονική μεθοδολογία, αλλά με μια σημαντική λεπτομέρεια: όλο το οικοδόμημα περί θεού το χτίζουν χωρίς θεμέλια αφού την ύπαρξη του θεού δεν την έχουν αποδείξει.

Δεν την απόδειξαν; Μην είσαι απόλυτα βέβαιος. Ο Θεός αγάπη εστι' κάπου γράφει, και' πνεύμα ο Θεός και εν πνεύματι δοξαζόμενος...
Αν έχεις εμένα μπροστά σου και συζητάμαι, που θα μπορέσεις να διακρίνεις το πνεύμα μου; Εννοείτε πως αν είχα...



Το πνευμα σου φιλε Pol, θα το "εβλεπα" απ΄τα λεγομενα σου και στην ανικανοτητα σου να δινεις ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Ετσι για παραδειγμα ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. (Ξερω πως δεν θα το κανεις....)

Έτσι για να σε «βασανίσω» λίγο ακόμα, θέλω μερικές απαντήσεις σε ερωτήσεις που προκύπτουν αβίαστα και με στοιχειώδη ΛΟΓΙΚΗ που θεωρούμε όλοι μας πως διαθέτουμε….αλλά στην πράξη, οι περισσότεροι από μας, φαίνεται πως δεν την έχουμε…Όχι ασφαλώς πως γεννηθήκαμε με «κουσούρι» (που λέει και ο Χριστόδουλος).
Απλά κάτι σίγουρα φταίει γι’ αυτό το γεγονός. Εγώ το τοποθετώ στην παιδεία και στα βιώματα που έχει ο καθένας. Εσύ που;

Για να γίνω πιο σαφής θα αναφερθώ στην ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΤΑΜΑΤΩΝ απ’ την «επίσημη εκκλησία» που προσφέρουν οι τυφλοί πιστοί και που πολλές φορές είναι περιούσιες ολόκληρης ζωής, η και γενναίων ακόμα ….
- Θέλω να μου εξηγήσεις πάνω σ’ αυτό το εξής:
Η παράκληση στον «άγιο» να μου (μας) κάνει την «χάρη» χρειάζεται χρηματικό η άλλο αντάλλαγμα; Αν είναι έτσι, τότε γιατί εξακολουθεί να είναι και να ονομάζεται ΑΓΙΟΣ που σωστότερα θα ήταν να τον ονομάζουμε επαγγελματία εισπράκτορα του Θεού, που λογοδοτεί έτσι κι αλλιώς; Η λογική αυτή παραπέμπει ευθέως στο συμπέρασμα πως ο Θεός φροντίζει, επαινεί, και κάνει «άφεση αμαρτιών» η «χάρες» στους «ΕΧΟΝΤΕΣ». Οι πτωχοί, (τω πνεύματι κυρίως), δεν έχουν καμιά ελπίδα «σωτήριας»…..κι’ όμως ακολουθούν, με την ελπίδα της «λύπησης» εκ μέρους Του.

- ΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ φίλε μου σ’ αυτή την ιστορία; Δυσκολεύεσαι βέβαια να απαντήσεις. Σε καταλαβαίνω αλλά δεν μπορώ να αποσιωπήσω το γεγονός πως κανονικοί άνθρωποι σε όλα τους γεννημένοι, στην πορεία της ζωής τους αποβλακώνονται τόσο που δεν είναι σε θέση να ΝΟΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΑΝΟΗΤΑ.
Ούτε την κοροϊδία, ούτε τον εμπαιγμό καταλαβαίνουν, ούτε την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ απ’ τους «άγιους» που τιμά και ασπάζεται κιόλας….Ίσως γι’ αυτό και η εκκλησία σας, τους ονομάζει ποίμνιο (πρόβατα). Εδώ δεν έχει άδικο….Πολύ καλά πράττει ο ποιμένας (βοσκός) «σοφός και άγιος» ηγέτης τους.

-Εγώ επειδή δεν τοποθετώ τον εαυτό μου ανάμεσα στα πρόβατα, και εξακολουθώ να είμαι ανθρωπιστής, αν και άθεος, έχω την ευαισθησία άλλα και το θάρρος που μου δίνει το σήμερα της κοινωνίας, να τα «βγάζω στη φόρα». Εσείς όλ’ αυτά τα χρόνια που κυβερνούσατε μέσω του Βυζαντίου ανοικτά, και «υπογείως» σήμερα με την μάσκα και το φωτοστέφανο των αγίων, ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; Απλά δίνατε συγχωροχάρτια έτσι;
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 23, 2005 6:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

maxim_97 έγραψε:
Αν δεν θυσιάσουμε κάποιους ζωντανούς οργανισμούς (και ανθρώπους βέβαια) στα εργαστηριακά πειράματα μας για να δημιουργήσουμε φάρμακα που θα γιατρέψουν ασθένειες, τότε τι να ελπίζουμε;



maxim_97 έγραψε:
Ολοι φιλε μου ειμαστε πειραματοζωα με τον ενα η αλλο τροπο στην καθημερινοτητα μας...



Απ' την πρώτη θέση πήγες στη δεύτερη.Είναι κι αυτό μια βελτίωση,τελικά μπορείς κι εσύ ν' αλλάξεις γνώμη.Αυτό πρέπει να το γιορτάσουμε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 23, 2005 9:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το είπες, είναι άτρωτος. Αυτοί που νομίζουν πως ξέρουν ποτέ δεν έχουν πρόβλημα...
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 23, 2005 10:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

maxim_97, φυσικά και δεν θα σου απαντήσω. Laughing Έχω και δικούς μου προβληματισμούς Laughing δεν θα τρέχω διαρκώς από πίσω σου. Laughing
Ένα μόνο δεν αντέχω να μην το πω.
maxim_97 έγραψε:
Παράθεση:
Ολοι φιλε μου ειμαστε πειραματοζωα με τον ενα η αλλο τροπο στην καθημερινοτητα μας...
Κάνε τον εαυτό σου πειραματάνθρωπο στον Ευαγγελικό Λόγο, κι αν δεις πως δεν έχει ισχύ, συνέχισε στις τεκμηριομένες σου πεποιθήσεις. Very Happy Laughing Idea
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 24, 2005 1:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pol έγραψε:
Κάνε τον εαυτό σου πειραματάνθρωπο στον Ευαγγελικό Λόγο, κι αν δεις πως δεν έχει ισχύ, συνέχισε στις τεκμηριομένες σου πεποιθήσεις.



Το ίδιο μπορεί να μου πει κι ένας μουσουλμάνος.Τι θα γίνει,πώς θα επιλέξω;Γιατί να πιστέψω εσένα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 24, 2005 11:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pol έγραψε:
maxim_97, φυσικά και δεν θα σου απαντήσω. Laughing Έχω και δικούς μου προβληματισμούς Laughing δεν θα τρέχω διαρκώς από πίσω σου. Laughing
Ένα μόνο δεν αντέχω να μην το πω.
maxim_97 έγραψε:
Παράθεση:
Ολοι φιλε μου ειμαστε πειραματοζωα με τον ενα η αλλο τροπο στην καθημερινοτητα μας...
Κάνε τον εαυτό σου πειραματάνθρωπο στον Ευαγγελικό Λόγο, κι αν δεις πως δεν έχει ισχύ, συνέχισε στις τεκμηριομένες σου πεποιθήσεις. Very Happy Laughing Idea


Το να με παραπεμπεις να πειραματιστω στον Ευαγγελικο Λογο, ειναι σαν να μου λες να ΑΠΟΒΑΛΩ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ που η φυση μου χαρισε και να την περιορισω με ΤΥΦΛΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ στις σκεψεις και τοποθετησεις αυτων που τον εγραψαν και τη σκοπιμοτητα που ειχαν ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΑΝ.
Ειναι βεβαιο φιλε μου πως αν το περιεχομενο του εγκεφαλου μου περιειχε ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ τοτε φυσικο θα ηταν ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΑΒΙΑΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΑ αναλογα μ' αυτον....
Ευτυχως για την ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ που δεν εμειναν ολοι μονο στις γραφες και στα ευαγγελια. Ασχοληθηκαν και ασχολουνται με πολυ σοβαροτερα προβληματα που ζητανε λυσεις βελτιωσης της ζωης μας....Αυτης της ΖΩΣΑΣ ΖΩΗΣ, οχι της υποσχομενης μεταθανατιας που ταζετε εσεις....Αν θελεις να πιστευεις η ελπιζεις στην υπαρξη της ,δικαιωμα σου, αφου η ψευδαισθηση σε κανει να νιωθεις καλυτερα.
Εγω ειμαι με το δογμα του μεγαλου μας Νικου Καζαντζακη. "Δεν ελπιζω τιποτα, δεν φοβαμαι τιποτα, ειμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ".
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 24, 2005 12:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

"Δεν ελπιζω τιποτα, δεν φοβαμαι τιποτα, ειμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ".

Χμ... μου θυμίζει την άποψη περί ιδιοκτησίας: "είναι δικό μου επειδή μπορώ να το κάνω ό,τι θέλω, να το κάψω, να το καταστρέψω, να το διαλύσω κλπ."

Αν για να ελευθερωθώ πρέπει να μην ελπίζω και να μην φοβάμαι τίποτα, τότε προτιμώ την ανελευθερία μου, και όχι την ελευθερία του Καζαντζάκη.

Γι΄ αυτό επιμένω, φίλοι... ούτε η θεότητα ούτε η αθεΐα έχει οριστεί! Wink
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 24, 2005 4:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
"Δεν ελπιζω τιποτα, δεν φοβαμαι τιποτα, ειμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ".

Χμ... μου θυμίζει την άποψη περί ιδιοκτησίας: "είναι δικό μου επειδή μπορώ να το κάνω ό,τι θέλω, να το κάψω, να το καταστρέψω, να το διαλύσω κλπ."

Αν για να ελευθερωθώ πρέπει να μην ελπίζω και να μην φοβάμαι τίποτα, τότε προτιμώ την ανελευθερία μου, και όχι την ελευθερία του Καζαντζάκη.

Γι΄ αυτό επιμένω, φίλοι... ούτε η θεότητα ούτε η αθεΐα έχει οριστεί! Wink


Το γεγονος που δεν μπορεις να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ Καζαντζακη απ' το τριπτυχο του, δειχνει και το πνευματικο σου επιπεδο.....Αντε γεια
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
iason
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 4108
Τόπος: (Γ)Ελλάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 24, 2005 7:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και το γεγονός ότι δεν κατάλαβες ότι μίλησα για σένα και όχι για τον Καζαντζάκη... τι δείχνει; Maxim, xαλάρωσε! Neutral
_________________
-Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 25, 2005 6:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

iason έγραψε:
Και το γεγονός ότι δεν κατάλαβες ότι μίλησα για σένα και όχι για τον Καζαντζάκη... τι δείχνει; Maxim, xαλάρωσε! Neutral


Πραγματι η παρατηρηση σου ηταν τοσο σωστα διατυπωμενη που δειχνει πως για μενα μιλουσες...Α και κατι αλλο....Εκανες μαζι μου ποτε διαλογο ουσιας με επιχειρηματα λογου ; Δεν θυμαμαι να συνεβει ποτε. Μονο απαξιωτικα και στειρα δογματικα εκφραζεσαι εναντιον μου αν θυμαμαι καλα....Αν νομιζεις πως διαθετεις αντιθετες αλλα τεκμηριωμενες θεσεις για το οτιδηποτε εχω αναφερθει, σε παρακαλω προκαλεσε με. Να εισαι σιγουρος πως δεν θα "ταμπουροθω" στο "εγω" μου αν αποδειξεις το αντιθετο των δικων μου θεσεων.
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
Toni
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 172

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 25, 2005 1:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η αθεϊα έχει ορίστεί αφού χρησιμοποιεί την θεότητα για τον ορισμό της.

Η θεότητα δεν έχει οριστεί αφού είναι φανταστικές διατυπώσεις κειμένων προηγούμενων αιώνων.Κάτι απτό υπάρχει.Που να το έχετε δεί εσείς.Έγραψε κάποιος κάποτε κάτι και με αυτό ζήτε μέχρι σήμερα.Ένα κάρο θεότητες φτιαχτηκαν.Αναρωτιέμαι σήμερα γιατί δεν γεννιούνται καινούριες.Η απάντηση είναι γνωστή.
_________________
Η φωνή της αληθινής ομορφιάς ηχεί πολύ σιγά και διεισδύει μόνο στα πιο ευαίσθητα αφτιά.

Νίτσε Φρίντριχ
(1844 - 1900)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol
Πρύτανης


Εγγραφή: 28 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 25, 2005 5:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
Το να με παραπεμπεις να πειραματιστω στον Ευαγγελικο Λογο, ειναι σαν να μου λες να ΑΠΟΒΑΛΩ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ που η φυση μου χαρισε και να την περιορισω με ΤΥΦΛΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ στις σκεψεις και τοποθετησεις αυτων που τον εγραψαν και τη σκοπιμοτητα που ειχαν ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΑΝ.
Ειναι βεβαιο φιλε μου πως αν το περιεχομενο του εγκεφαλου μου περιειχε ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ τοτε φυσικο θα ηταν ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΑΒΙΑΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΑ αναλογα μ' αυτον....

Μην είσαι βέβαιος. Τα φαινόμενα απατούν. Θα το γνωρίζεις καλύτερα ως επιστήμων. Ίσως, λέω, ίσως, ο Ευαγγελικός λόγος να απελευθερώνει δυνατότητες τέτοιες στο είδος, που να ενισχύουν και να ολοκληρώνουν, και ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ. Ίσως.
Παράθεση:
Ειναι βεβαιο φιλε μου πως αν το περιεχομενο του εγκεφαλου μου περιειχε ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ τοτε φυσικο θα ηταν ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΑΒΙΑΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΑ αναλογα μ' αυτον....

Ευγενής πεποίθηση; Την βλέπω. Κρίμα που δεν έχω κάποια κειμενάκια, μεγάλων και παγκόσμια γνωστών ονομάτων από όλες τις περιοχές της επιστήμης, για τις θέσεις τους σχετικά με το θέμα μας. Θα έμενες έκπληκτος. Θα προσπαθήσω να τα βρώ όμως. Περίεργος είμαι για το πως θα τα έκρινες.
Παράθεση:
Ευτυχως για την ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ που δεν εμειναν ολοι μονο στις γραφες και στα ευαγγελια. Ασχοληθηκαν και ασχολουνται με πολυ σοβαροτερα προβληματα που ζητανε λυσεις βελτιωσης της ζωης μας....
Πόσο βελτιώθηκε η ζωή μας; Οι ευκολίες και η πολυτελής ζωή, είναι βελτίωση; Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά. Ας το δούμε από την δική σου ματιά. Ποιο είναι το κόστος της βελτίωσης που επαγγέλεσαι;

1. Μολυσμός του αέρα και των νερών. Τρυπούλα στο όζον, αλλά βλάβη και σε άλλους αυτοπροστατευτικούς μηχανισμούς της φύσης.

2. Διάσπαση της αρμονικής θεμελίωσης και σύζευξης*, των όντων που η φύση δημιούργησε. Η αρμονική και "σοφή", που η φύση έθεσε, αλληλεξάρτησης των όντων, καταστράφηκε. Μέσα σ' αυτό, και το γεγονός της αλλάγής του χρόνου ωρίμανσης, λόγω συντόμευσης, των ζωικών και φυτικών ειδών διατροφής του ανθρώπου. Κάτι που με το πρώτο, μολυσμό και τα λοιπά, ευθύνεται για την δημιουργία πολυπληθών ασθενειών μα κυρίως του ΚΑΡΚΙΝΟΥ.

3. Η δίχως προηγούμενο, αύξηση των ψυχασθενειών, των πλυθυσμών, σε όλα τα προηγμένα κράτη.

Μπορούμε να συμπληρώσουμε ολόκληρο πίνακα. Ας μείνουμε σ' αυτά όμως.

Παράθεση:
Αυτης της ΖΩΣΑΣ ΖΩΗΣ, οχι της υποσχομενης μεταθανατιας που ταζετε εσεις....Αν θελεις να πιστευεις η ελπιζεις στην υπαρξη της ,δικαιωμα σου, αφου η ψευδαισθηση σε κανει να νιωθεις καλυτερα.

Ίσως, λέω, ίσως, σου διαφεύγει κάτι. Υποθετικά, ίσως, η μεταθανάτια ζωή, να είναι μια πραγματικότητα, που ξεκινά να την ζει ο άνθρωπος εδώ. Τώρα. Σήμερα. Την στιγμή αυτή. Όμως, Ίσως.

Παράθεση:
Εγω ειμαι με το δογμα του μεγαλου μας Νικου Καζαντζακη. "Δεν ελπιζω τιποτα, δεν φοβαμαι τιποτα, ειμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ".

Μην λες ψέμματα. Ελπίζεις. Ελπίζεις στην βελτίωση της ανθρωπότητος, αποκλειστικά μέσω των υπηρεσιών της επιστήμης. Να συνεχίσω για τον Καζαντζακικό-Μαξιμικό, φόβο και ελευθερία;

*Δικός μου αδόκιμος όρος. Κάπως διαφορετικά θα το ονομάζει η επιστήμη σίγουρα.
_________________

Αλήθεια είναι η κατά Θεόν αίσθησις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
maxim_97
Πρύτανης


Εγγραφή: 08 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 2769
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 26, 2005 2:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

pol έγραψε:
Παράθεση:
Το να με παραπεμπεις να πειραματιστω στον Ευαγγελικο Λογο, ειναι σαν να μου λες να ΑΠΟΒΑΛΩ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ που η φυση μου χαρισε και να την περιορισω με ΤΥΦΛΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ στις σκεψεις και τοποθετησεις αυτων που τον εγραψαν και τη σκοπιμοτητα που ειχαν ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΑΝ.
Ειναι βεβαιο φιλε μου πως αν το περιεχομενο του εγκεφαλου μου περιειχε ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ τοτε φυσικο θα ηταν ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΑΒΙΑΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΑ αναλογα μ' αυτον....

Μην είσαι βέβαιος. Τα φαινόμενα απατούν. Θα το γνωρίζεις καλύτερα ως επιστήμων. Ίσως, λέω, ίσως, ο Ευαγγελικός λόγος να απελευθερώνει δυνατότητες τέτοιες στο είδος, που να ενισχύουν και να ολοκληρώνουν, και ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ. Ίσως.
Παράθεση:
Ειναι βεβαιο φιλε μου πως αν το περιεχομενο του εγκεφαλου μου περιειχε ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ τοτε φυσικο θα ηταν ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΑΒΙΑΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΑ αναλογα μ' αυτον....

Ευγενής πεποίθηση; Την βλέπω. Κρίμα που δεν έχω κάποια κειμενάκια, μεγάλων και παγκόσμια γνωστών ονομάτων από όλες τις περιοχές της επιστήμης, για τις θέσεις τους σχετικά με το θέμα μας. Θα έμενες έκπληκτος. Θα προσπαθήσω να τα βρώ όμως. Περίεργος είμαι για το πως θα τα έκρινες.
Παράθεση:
Ευτυχως για την ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ που δεν εμειναν ολοι μονο στις γραφες και στα ευαγγελια. Ασχοληθηκαν και ασχολουνται με πολυ σοβαροτερα προβληματα που ζητανε λυσεις βελτιωσης της ζωης μας....
Πόσο βελτιώθηκε η ζωή μας; Οι ευκολίες και η πολυτελής ζωή, είναι βελτίωση; Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά. Ας το δούμε από την δική σου ματιά. Ποιο είναι το κόστος της βελτίωσης που επαγγέλεσαι;

1. Μολυσμός του αέρα και των νερών. Τρυπούλα στο όζον, αλλά βλάβη και σε άλλους αυτοπροστατευτικούς μηχανισμούς της φύσης.

2. Διάσπαση της αρμονικής θεμελίωσης και σύζευξης*, των όντων που η φύση δημιούργησε. Η αρμονική και "σοφή", που η φύση έθεσε, αλληλεξάρτησης των όντων, καταστράφηκε. Μέσα σ' αυτό, και το γεγονός της αλλάγής του χρόνου ωρίμανσης, λόγω συντόμευσης, των ζωικών και φυτικών ειδών διατροφής του ανθρώπου. Κάτι που με το πρώτο, μολυσμό και τα λοιπά, ευθύνεται για την δημιουργία πολυπληθών ασθενειών μα κυρίως του ΚΑΡΚΙΝΟΥ.

3. Η δίχως προηγούμενο, αύξηση των ψυχασθενειών, των πλυθυσμών, σε όλα τα προηγμένα κράτη.

Μπορούμε να συμπληρώσουμε ολόκληρο πίνακα. Ας μείνουμε σ' αυτά όμως.

Παράθεση:
Αυτης της ΖΩΣΑΣ ΖΩΗΣ, οχι της υποσχομενης μεταθανατιας που ταζετε εσεις....Αν θελεις να πιστευεις η ελπιζεις στην υπαρξη της ,δικαιωμα σου, αφου η ψευδαισθηση σε κανει να νιωθεις καλυτερα.

Ίσως, λέω, ίσως, σου διαφεύγει κάτι. Υποθετικά, ίσως, η μεταθανάτια ζωή, να είναι μια πραγματικότητα, που ξεκινά να την ζει ο άνθρωπος εδώ. Τώρα. Σήμερα. Την στιγμή αυτή. Όμως, Ίσως.

Παράθεση:
Εγω ειμαι με το δογμα του μεγαλου μας Νικου Καζαντζακη. "Δεν ελπιζω τιποτα, δεν φοβαμαι τιποτα, ειμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ".

Μην λες ψέμματα. Ελπίζεις. Ελπίζεις στην βελτίωση της ανθρωπότητος, αποκλειστικά μέσω των υπηρεσιών της επιστήμης. Να συνεχίσω για τον Καζαντζακικό-Μαξιμικό, φόβο και ελευθερία;

*Δικός μου αδόκιμος όρος. Κάπως διαφορετικά θα το ονομάζει η επιστήμη σίγουρα.




Φίλε Pol
Το «ίσως» δεν αποτελεί απάντηση….Η ρεαλιστική χωρίς σκοπιμότητες ανάγνωση- κατανόηση της ιστορίας, όλων των ιερατείων και των δογμάτων τους, δεν συνηγορούν στο ελάχιστο ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ. Άλλωστε την πολέμησαν και εξακολουθούν να την πολεμούν και σήμερα, όταν και άμα τους παίρνει….
Τα όποια μεγάλα ονόματα στην ιστορία της ανθρωπότητας που ενδεχομένως ΔΕΝ βρίσκονται σε ομοφωνία των απόψεων μου, το θεωρώ πολύ φυσιολογικό και πολύ ανθρώπινο αν θέλεις. Δεν δήλωσα πως διεκδικώ το «αλάθητο», αλλά αυτό δεν μπορεί και δεν με κάνει να πάψω να ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΩ βάση των σύγχρονων επιστημονικών δεδομένων, που μόλις λίγα χρόνια πριν ήσαν άγνωστα και ούτε σε φανταστικά σενάρια δεν μπορούσαν να προβλεφθούν…πολύ περισσότερο να εφαρμοστούν, πράγμα που συμβαίνει σήμερα.
Επομένως «ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΤΟΧΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ» δεν γίνεται και δεν μπορεί εσαεί να δικαιώνονται στο εκάστοτε «σήμερα» της επιστημονικής γνώσης.

Για τα δεδομένα της εποχής τους, η «αλήθεια» των λόγων τους ήταν (και μπορεί και σήμερα να είναι) παραδεκτοί, είτε γιατί τους τεκμηρίωναν είτε γιατί δεν υπήρχε σοβαρός η αξιόλογος ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ. Όλοι όσοι απ’ αυτούς προσέφεραν ΓΝΩΣΗ τεκμηριωμένη, ήσαν πρωτοπόροι και δικαίως εξακολουθούμε να τους τιμούμε και να τους μνημονεύουμε.

Όμως φίλε μου, αν μερικοί απ’ αυτούς κάποια στιγμή της καριέρας η της ζωής τους δήλωσαν «πίστη» σε θρησκευτικό δόγμα , τότε είτε δεν είχαν το θάρρος να δηλώσουν το αντίθετο, είτε το γνωσιολογικό τους αντικείμενο δεν συνηγορούσε στην άρνηση «πίστης», είτε εκφράστηκαν συμφεροντολογικά σκεπτόμενοι, μη τολμώντας και να εκθέσουν εαυτόν «εκτός» του κοινωνικού τους περιβάλλοντος. Αναφέρομαι αποκλειστικά για επιστήμονες θετικής κατεύθυνσης γιατί μόνο αυτοί είναι δυνατόν να γνωρίζουν τη φύση και λειτουργία των πραγμάτων σε βάθος.

Το πόσο βελτιώθηκε η όχι η ζωή μας συγκριτικά με το παρελθόν της ιστορίας, είναι αστείο και να το αναφέρουμε…
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ «ΣΗΜΕΡΑ» συγκριτικά με το «χθες» μπορεί να γίνει μόνο αν πραγματικά έχουμε γνώση των αντικειμενικών συνθηκών – δυσκολιών ΙΣΤΟΡΙΚΑ, της ποιότητας της ζωής των ανθρώπων.
«Ποιότητας», ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας και της ζωής των ανθρώπων (πλην των εξουσιαστών και των παρασίτων τους) που είχαν να κάνουν κυρίως με την διατροφή, την υγιεινή και υγεία, την μορφωτική, την άνευ όρων υποταγή του πολίτη στα κελεύσματα των «αυθεντιών», την ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗ και ΑΓΝΟΙΑ.

Για όλα αυτά και πολλά άλλα όπως ελευθερία σκέψης και λόγου, κοινωνική δικαιοσύνη, δικαίωμα στη ζωή και σεβασμός της προσωπικότητας του ατόμου κλπ, έπρεπε να επαναστατήσουν οι πεινασμένοι του κόσμου κατά των δυναστών τους. Πράγμα που συνέβη πολλές φορές και σε διάφορες χώρες, με πρώτη τον 6Ο π.Χ. αιώνα στην ΑΘΗΝΑ που κατάργησε την τυραννία και δημιούργησε στην πράξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Αυτό το καθεστώς πρωτοστάτησε, για να μεγαλουργήσουν σε όλους τους τομείς οι Αθηναίοι. Ιδιαίτερα δε στην επιστημονική γνώση των πραγμάτων.
Το ίδιο συνέβη το 1789 με την επιτυχή έκβαση της Γαλλικής επανάστασης, που τελικά αποτέλεσε το «ξύπνημα» για όλη την ανθρωπότητα, αφού «γύρισε την πλάτη» στα δόγματα στις «αμαρτίες» και «αξίες» των ιερατείων, με τον διαφωτισμό.

Όσο για τα όποια αρνητικά που αναφέρεις απ’ τις επιστημονικές και όχι μόνο εφαρμογές της σύγχρονης πραγματικότητας της ζωής μας, θα σου απαντήσω πως δεν μπορούμε να έχουμε και την «πίττα άθικτη και τον σκύλο χορτάτο»…. Στην αρχαιότητα έλεγαν: «Ουδέν καλόν αμιγές κακού». Αυτό τα λέει όλα ….
Για κάθε «καλό» υπάρχει και ένα «κακό» και κατ’ επεκταση , χωρίς τον Διάβολο (κακός) τι νόημα θα είχε από μόνος του ο (καλός) Θεός;

Το ζήτημα για την επιστήμη φίλε Pol, είναι το «καλό» που προσφέρει στην ανθρωπότητα να δίνει περισσότερα θετικά απ’ ότι αρνητικά στην ποιότητα και ποσότητα της ζωής μας.
Αυτό το έχει καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό σε όλο τον πλανήτη, χωρίς ωστόσο και να έδωσε τέλεια αποτελέσματα χωρίς κόστος. Αν το κόστος αυτό, καταφέρει να το ελαχιστοποιήσει στο μέλλον για την προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας μας, τότε και πάλι η επιστήμη θα το κάνει.
Αν σήμερα εσύ μπορείς και μιλάς για τις αρνητικές επιπτώσεις των εφαρμογών της επιστήμης, η επιστήμη στο είπε, γιατί μόνο αυτή γνωρίζει να μετράει τα θετικά και τα αρνητικά της….Η ίδια αμφισβητεί τον εαυτό της, προκείμενου να «φτάσει» στο «καλύτερο» κάθε φορά.
Αν δεν σε ενημέρωνε σχετικά, θα ήσουν στο σκοτάδι της άγνοιας σου και όλα θα ήταν μια χαρά….. Σήμερα αναφέρεσαι σε πλήθος ασθενειών, γιατί τις άκουσες κι’ αυτές απ’ την εξέλιξη της επιστήμης. Μέχρι εχθές που δεν τις γνώριζες, απλά έλεγες ήταν «θέλημα Θεού» που πέθανε ο κακομοίρης. Αν ήταν καρκίνος η οτιδήποτε άλλο η αιτία θανάτου, θα σου ήταν άγνωστη και επομένως δεν θα κατηγορούσες κανένα και τίποτα…. Πληροφοριακά σου λέω πως παρ’ όλα τα αρνητικά, ο μέσος όρος της ζωής παγκόσμια, τα τελευταία 100 χρόνια αυξήθηκε απ’ τα 48 στα 73 χρόνια, με προοπτικές και πολύ σύντομα σχετικά, να περάσουμε τα 100 !
Ο πληθυσμός της γης σήμερα, έχει ξεπεράσει τα έξη δισεκατομμύρια ανθρώπων. Χωρίς τεχνολογικά μέσα, δεν θα μπορούσαμε να επιβιώσουμε ούτε ο ένας στους είκοσι. Στην εποχή του Χριστού, ζούσαν παγκόσμια, περίπου 130 εκατομμύρια μόνο…
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ για τους πολλούς, ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
Τι να λέμε….Κοίταξε πως ζουν οι άνθρωποι στις περιοχές εκείνες του πλανήτη, όπου δεν διαθέτουν επιστημονικά μέσα και θα έχεις ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ…..
_________________
Επίκουρος:
Ο θάνατος δεν υπάρχει ούτε για τους ζωντανούς ούτε για τους πεθαμένους – εφόσον για τους πρώτους δεν υπάρχει, ενώ οι άλλοι δεν υπάρχουν πια".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Επόμενο
Σελίδα 15 από 16

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center