Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Εφτά κανόνες για να συμβάλουμε στη διάδοση των ρατσιστικών ι
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 23, 2011 8:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Εφτά κανόνες για να συμβάλουμε στη διάδοση των ρατσιστικών ι Απάντηση με Συμπερίληψη

Εφτά κανόνες για να συμβάλουμε στη διάδοση των ρατσιστικών ιδεών, του Ζακ Ρανσιέρ

Ανάμεσα στα νέα μέτρα, ήταν ο διπλασιασμός του χρόνου κράτησης των ξένων χωρίς χαρτιά και η υποχρέωση των ιδιοκτητών ενός ακινήτου να δηλώνουν την άφιξη ή την αναχώρηση οποιουδήποτε ξένου -- ένα άρθρο που οδήγησε μια συλλογικότητα 59 κινηματογραφιστών, καθώς και άλλες ομάδες, να καλέσουν σε ανυπακοή. Ο νόμος γέννησε ένα αξιοσημείωτο κίνημα διαμαρτυρίας που διήρκεσε πολλούς μήνες. Το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Le Monde στις 21.3.1997 (βλ. και J. Ranciere, Moments Politiques, Interventions 1977-2009, La Fabrique, 2009).

του Ζακ Ρανσιερ

Η διάδοση των ρατσιστικών ιδεών στη Γαλλία φαίνεται πως αποτελεί σήμερα εθνική προτεραιότητα. Οι ρατσιστές κάνουν ό,τι μπορούν, αν και αυτό είναι αναμενόμενο. Ωστόσο, όσο και αν πασχίζουν οι προπαγανδιστές μιας ιδέας, έχουν κάποια όρια, ιδίως σε μια εποχή που δυσπιστούμε για τις ιδέες. Για να ξεπεραστούν λοιπόν τα όρια, απαιτείται συχνά η συνδρομή των αντιπάλων. Αυτό είναι και το αξιοσημείωτο της γαλλικής περίπτωσης: πολιτικοί, δημοσιογράφοι και κάθε λογής ειδικοί έχουν βρει τα τελευταία χρόνια αποτελεσματικότατους τρόπους να θέσουν τον αντιρατσισμό τους στην υπηρεσία της διασποράς των ρατσιστικών ιδεών. Όλοι οι κανόνες που διατυπώνονται εδώ έχουν χρησιμοποιηθεί ήδη, αλλά συχνά με τρόπο εμπειρικό και άναρχο, χωρίς ξεκάθαρη συνείδηση της εμβέλειάς τους. Προβάλλει λοιπόν απαραίτητο να τους παρουσιάσουμε στους δυνητικούς χρήστες ρητά και συστηματικά, για να διασφαλιστεί η μέγιστη αποτελεσματικότητά τους.

Κανόνας 1ος. Καταγράψτε καθημερινά τις ρατσιστικές απόψεις και δώστε τους όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δημοσιότητα. Σχολιάστε αφειδώς, ερευνήστε άοκνα τις μεγαλοστομίες του κόσμου αυτού και των ανθρώπων του δρόμου. Ας υποθέσουμε ότι ένας ρατσιστής ηγέτης, απευθυνόμενος στο ποίμνιό του, αφήσει να του ξεφύγει η άποψη ότι πολλοί τραγουδιστές μας είναι σκουρόχρωμοι και ότι πολλά ονόματα της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου έχουν ξενική προέλευση. Θα μπορούσατε να θεωρήσετε ότι αυτή η πληροφορία δεν αποτελεί είδηση και ότι είναι εντελώς τετριμμένο, εκ του περισσού, ένας ρατσιστής να εκστομίζει ρατσιστικές απόψεις μπροστά σε ομοϊδεάτες του. Το αποτέλεσμα όμως μιας τέτοιας στάσης θα ήταν διπλά δυσάρεστο: αφενός θα παραλείπατε να εκδηλώσετε τη διαρκή επαγρύπνησή σας ενάντια στη διάδοση των ρατσιστικών ιδεών και αφετέρου οι ιδέες αυτές θα έχαναν την ευκαιρία να διαδοθούν. Ενώ η ουσία του ζητήματος είναι να μιλάμε γι’ αυτές διαρκώς, να ορίζουν μονίμως το πλαίσιο όσων βλέπουμε και όσων ακούμε. Μια ιδεολογία αποτελείται πρώτα απ’ όλα από αισθητές και οφθαλμοφανείς διαπιστώσεις και όχι από θέσεις. Δεν είναι ανάγκη να εγκρίνουμε τις ιδέες των ρατσιστών. Αρκεί να βλέπουμε αδιάκοπα αυτό που θέλουν να μας δείξουν, να μιλάμε αδιάκοπα γι’ αυτό που θέλουν να μας πουν και, απορρίπτοντας τις «ιδέες» τους, να δεχόμαστε το δεδομένο που μας επιβάλλουν.

Κανόνας 2ος. Μην παραλείπετε να απορρίπτετε κάθε τέτοια διακήρυξη μετά βδελυγμίας. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε πλήρως αυτόν τον κανόνα, διότι το αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται είναι τριπλό. Πρώτον, οι ρατσιστικές ιδέες πρέπει να γίνουν κοινός τόπος, μέσα από τη συνεχή τους διάδοση. Δεύτερον, πρέπει να τις αποκηρύσσουμε διαρκώς για να διατηρήσουν τη σκανδαλιστική τους δύναμη και την έλξη τους. Τρίτον, η αποκήρυξη αυτή πρέπει να προβάλλεται ως δαιμονοποίηση, κατηγορώντας τους ρατσιστές επειδή λένε κάτι κοινότοπο και οφθαλμοφανές. Ας επιστρέψουμε στο παράδειγμά μας: θα μπορούσατε να θεωρήσετε ανάξια λόγου την ανάγκη που ένιωσε ο κ. Λεπέν να παρατηρήσει αυτό που βλέπει όλος ο κόσμος δια γυμνού οφθαλμού, ότι δηλαδή ο τερματοφύλακας της Εθνικής Γαλλίας είναι μελαμψός. Έτσι όμως θα σας διέφευγε η ουσία: να αποδείξετε ότι το έγκλημα που αποδίδεται στους ρατσιστές είναι ότι λένε κάτι που βλέπει όλος ο κόσμος δια γυμνού οφθαλμού.

Κανόνας 3ος. Επαναλάβετε σε κάθε ευκαιρία: υπάρχει πρόβλημα με τους μετανάστες και, για να εξαλείψουμε το ρατσισμό, θα πρέπει να το λύσουμε. Οι ρατσιστές δεν σας ζητάνε τίποτα περισσότερο: να αναγνωρίσετε ότι το πρόβλημά τους είναι πραγματικό και ότι είναι «το» πρόβλημα. Προβλήματα με τους ανθρώπους που έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό το μαύρο χρώμα του δέρματος και την καταγωγή από τις πρώην γαλλικές αποικίες υπάρχουν πολλά. Αλλά όλα αυτά δεν αποτελούν μεταναστευτικό πρόβλημα, για τον απλό λόγο ότι η έννοια του «μετανάστη» είναι ασαφής, καθώς περιλαμβάνει ετερογενείς κατηγορίες ανθρώπων, μεταξύ των οποίων και πολλούς Γάλλους γεννημένους στη Γαλλία από Γάλλους γονείς. Το να ζητάμε να λυθεί με νομοθετικά και πολιτικά μέτρα το «πρόβλημα των μεταναστών» είναι κάτι εντελώς ανέφικτο. Ζητώντας το όμως, δίνουμε πρωτίστως υπόσταση στην απροσδιόριστη μορφή του ανεπιθύμητου και επιπλέον αποδεικνύουμε την ανικανότητά μας να πράξουμε οτιδήποτε απέναντι σε αυτό το ανεπιθύμητο, τη στιγμή που οι ρατσιστές είναι οι μόνοι που προτείνουν λύσεις.

Κανόνας 4ος. Επιμείνετε στην ιδέα ότι ο ρατσισμός έχει αντικειμενική βάση, ως συνέπεια της κρίσης και της ανεργίας, έτσι ώστε είναι αδύνατο να τον εξαλείψουμε αν πρώτα δεν εξαλειφθούν αυτά τα φαινόμενα. Του προσφέρετε έτσι μια επιστημονική νομιμοποίηση. Και καθώς η ανεργία είναι πλέον δομική προϋπόθεση της καλής λειτουργίας της οικονομίας μας, το συμπέρασμα προκύπτει αβίαστα: εφόσον δεν μπορούμε να εξαλείψουμε το «βαθύτερο» αίτιο του ρατσισμού, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να εξαλείψουμε το ευκαιριακό του αίτιο, στέλνοντας τους μετανάστες πίσω στις χώρες τους, με νηφάλιους και αντικειμενικούς ρατσιστικούς νόμους. Αν κάποιος εξυπνάκιας σας αντιτείνει ότι πολλές χώρες με αντίστοιχους δείκτες ανεργίας δεν εμφανίζουν τις δικές μας ρατσιστικές εξάρσεις, καλέστε τους να αναζητήσουν τις διαφορές των χωρών αυτών από τη δική μας. Η απάντηση δεν θέλει και πολλή σκέψη: δεν έχουν υπερβολικά πολλούς μετανάστες όπως εμείς.

Κανόνας 5ος. Προσθέστε ότι ο ρατσισμός παρατηρείται στα κατώτερα ευπαθή στρώματα, στα θύματα του οικονομικού εκσυγχρονισμού, στους υστερούντες της προόδου, στους «Λευκούς μικρομεσαίους» κτλ. Αυτός ο κανόνας λειτουργεί συμπληρωματικά με τον προηγούμενο. Έχει δε το πλεονέκτημα ότι εμφανίζει τους αντιρατσιστές, προκειμένου να αποδοκιμάσουν τους «καθυστερημένους» ρατσιστές, να επιδεικνύουν τα ίδια αντανακλαστικά με αυτά των ρατσιστών απέναντι στις «κατώτερες φυλές», ενισχύοντας έτσι την περιφρόνηση των «καθυστερημένων» τόσο για τις κατώτερες φυλές όσο και για τους αντιρατσιστές από τις καλές γειτονιές που θέλουν να τους κάνουν κήρυγμα.

Κανόνας 6ος. Ζητήστε τη συναίνεση όλων των υπεύθυνων πολιτικών δυνάμεων ενάντια στις ρατσιστικές απόψεις. Καλέστε σε κάθε ευκαιρία τους κρατούντες να εναντιωθούν. Προέχει να αποδοθούν στους πολιτικούς αυτούς τα εύσημα αντιρατσισμού, που θα τους επιτρέψουν να εφαρμόσουν με σθένος και να βελτιώσουν, αν χρειαστεί, τους ρατσιστικούς νόμους που θα ψηφιστούν αν μη τι άλλο για την εξάλειψη του ρατσισμού. Προέχει επίσης να προβληθεί η ρατσιστική ακροδεξιά ως η μόνη συνεπής πολιτική δύναμη που τολμάει να πει υψηλόφωνα όσα οι άλλοι σκέφτονται στα κρυφά ή να προτείνει περήφανα όσα οι άλλοι πράττουν με χαμηλά το κεφάλι. Προέχει τέλος να παρουσιαστεί η ακροδεξιά, γι’ αυτόν και μόνο το λόγο, ως θύμα πλεκτάνης των ισχυρών.

Κανόνας 7ος. Απαιτήστε νέους αντιρατσιστικούς νόμους που θα επιτρέψουν να ποινικοποιηθεί ακόμα και η πρόθεση παρότρυνσης στο ρατσισμό, ένα ψήφισμα που θα εμποδίζει ακόμα και την παρουσία της ακροδεξιάς στη βουλή και άλλα μέτρα της ίδιας κοπής. Πρώτα απ’ όλα, οι κατασταλτικοί νόμοι είναι πάντα χρήσιμοι. Έπειτα, θα αποδείξετε ότι η δημοκρατική νομιμότητα σκύβει πάνω στις ανάγκες των περιστάσεων. Τέλος, θα αγιοποιήσετε τους ρατσιστές παραχωρώντας τους το ρόλο των μαρτύρων της αλήθειας, που στοχοποιούνται για ένα αδίκημα γνώμης από ανθρώπους που νομοθετούν όπως τους βολεύει.

Με λίγα λόγια, θα συμβάλετε στη διάδοση του ρατσισμού με τρεις τρόπους: διατρανώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την κοσμοθεωρία του, φορτώνοντάς του το σταυρό του μαρτυρίου, δείχνοντας ότι μόνο ο καθαρός ρατσισμός μπορεί να μας απαλλάξει από τον βρόμικο. Εργαζόμαστε ήδη σκληρά προς αυτήν την τριπλή κατεύθυνση, με αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Αλλά αν δράσουμε μεθοδικά, μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα.

μετάφραση: Μιχάλης Μάτσας
Από την Αυγή της 22/5/2011


Aναδημοσίευση από tvxs.gr


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Κυρ Αύγ 28, 2011 12:26 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 24, 2011 1:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πάλι προπαγάνδα...ο Opyrgos...ο συνειδητοποιημένος...
δεν υπάρχει θέμα ρατσισμού...Ο ρατσιστής σε ένα θέμα μεταξύ δικών του και άλλης ράτσας...βάζει σε πρώτη μοίρα τους δικούς του. Αλλά εδώ στην Ελλάδα αυτό που κάνουν οι παράνομοι μετανάστες λέγεται επιδρομή...λόγω του όγκου των εισερχόμενων παρανόμως....Εκείνος λοιπόν που θα επισημάνει μια επιδρομή δεν είναι ρατσιστής,δεν προκρίνει τους δικούς του σε σχέση με τους άλλους....Ασφαλώς η επισήμανση κοστίζει στο κράτος, γιατί τους πιάνει και πρέπει να τους κρατήσει στη ζωή μέχρι να ξεκαθαρίσει περί τίνος πρόκειται. Η άλλη λύση θα ήταν να μην δώσει σημασία, και η ομάδα των παράνομων μεταναστών να περιοδεύσει στην Ελλάδα μέχρι να φύγει...

Έτυχε να συναντήσω τον φωτογράφο των Αφγανών λαθρομεταναστών που σώθηκαν (24 από 29) τις προάλλες από ναυάγιο στην Πρέβεζα. Μίλαγαν ελληνικά μου είπε. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν έρχονταν στην Ελλάδα αλλά ότι έφευγαν από εδώ...και ότι είχαν μείνει αρκετά για να μάθουν την γλώσσα! Απλά οι μετανάστες βλέπουν τους δικούς μας νέους να θέλουν να μεταναστεύσουν και καταλαβαίνουν ότι είναι αλλού ο παράδεισος που αναζητούν.

Το κείμενο λοιπόν που μας έφερε ο Opyrgos αναφέρει έναν από τους "άλλους" παράδεισους...μεταναστών, τη Γαλλία. Προφανώς δεν απευθύνεται στους Έλληνες, αλλά στους υποστηρικτές τους, που τους προσεγγίζουν για να τους αποτρέψουν να πάνε στην Γαλλία...εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της Γαλλίας. Δηλαδή δεν το βλέπω μυστήριο η εφημερίδα Αυγή να τα έχει πάρει από τους Γάλλους!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 24, 2011 1:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πάλι προπαγάνδα...ο Opyrgos...ο συνειδητοποιημένος...
δεν υπάρχει θέμα ρατσισμού...Ο ρατσιστής σε ένα θέμα μεταξύ δικών του και άλλης ράτσας...βάζει σε πρώτη μοίρα τους δικούς του. Αλλά εδώ στην Ελλάδα αυτό που κάνουν οι παράνομοι μετανάστες λέγεται επιδρομή...λόγω του όγκου των εισερχόμενων παρανόμως....Εκείνος λοιπόν που θα επισημάνει μια επιδρομή δεν είναι ρατσιστής,δεν προκρίνει τους δικούς του σε σχέση με τους άλλους....Ασφαλώς η επισήμανση κοστίζει στο κράτος, γιατί τους πιάνει και πρέπει να τους κρατήσει στη ζωή μέχρι να ξεκαθαρίσει περί τίνος πρόκειται. Η άλλη λύση θα ήταν να μην δώσει σημασία, και η ομάδα των παράνομων μεταναστών να περιοδεύσει στην Ελλάδα μέχρι να φύγει...

Έτυχε να συναντήσω τον φωτογράφο των Αφγανών λαθρομεταναστών που σώθηκαν (24 από 29) τις προάλλες από ναυάγιο στην Πρέβεζα. Μίλαγαν ελληνικά μου είπε. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν έρχονταν στην Ελλάδα αλλά ότι έφευγαν από εδώ...και ότι είχαν μείνει αρκετά για να μάθουν την γλώσσα! Απλά οι μετανάστες βλέπουν τους δικούς μας νέους να θέλουν να μεταναστεύσουν και καταλαβαίνουν ότι είναι αλλού ο παράδεισος που αναζητούν.

Το κείμενο λοιπόν που μας έφερε ο Opyrgos αναφέρει έναν από τους "άλλους" παράδεισους...μεταναστών, τη Γαλλία. Προφανώς δεν απευθύνεται στους Έλληνες, αλλά στους υποστηρικτές τους, που τους προσεγγίζουν για να τους αποτρέψουν να πάνε στην Γαλλία...εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της Γαλλίας. Δηλαδή δεν το βλέπω μυστήριο η εφημερίδα Αυγή να τα έχει πάρει από τους Γάλλους!

Άλλη ιστορία...Πιάστηκαν Αφγανοί που πήγαιναν για Ιταλία
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 27, 2011 6:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Βugman, δεν πας να κάνεις στη γυναίκα σου αυτό που κάνεις στις συζητήσεις;

Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Σαβ Μάϊ 28, 2011 8:29 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 27, 2011 7:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν πιστεύω να το λες στα αστεία...
γιατί αστεία δεν σηκώνω....

Laughing

βρε τον Opyrgouli τον χάσαμε δυο μέρες τώρα...και φάνηκε!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 27, 2011 8:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όχι, στα σοβαρά το λεω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 28, 2011 2:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτές είναι αντρίκειες κουβέντες!
Συνέχισε...
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 28, 2011 8:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Eγώ θα συνεχίσω. Εσύ φρόντισε να συνεχίσεις αυτό που κάνεις στις συζητήσεις αλλού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 03, 2011 10:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Με αυτόν τον ρατσισμό, πολύς λόγος έχει γίνει. Έγινε της μόδας η ταμπέλα του και φοριέται παντού. Πάει πακέτο με τον εθνικισμό και τον φασισμό συνήθως και εκφράζει τους ευσεβείς πόθους εκείνων που μας επιβάλλουν το δίδαγμα ενώπιον των οποίων θέλουν να διακριθούν.
Μήπως είναι αυτός ο αληθινός ρατσισμός;
Ρατσισμός δεν είναι να μου απαγορεύεις την επιλογή να επιλέξω; Αν όμως επιλέξω, κάνω διαχωρισμό, οπότε διακρίνω κάτι από κάτι άλλο. Συνεπώς ρατσισμός δεν είναι η επιλογή αλλά να μου επιβάλλεις να επιλέξω θέλοντας και μη. Ρατσιστής είναι συνεπώς ο ενεργών κι όχι ο παραλήπτων. Το να με βάλεις δηλαδή να θέλω τους Αλβανούς, για παράδειγμα, θέλοντας και μη, ισοδυναμεί με το να μου αποκλείεις το περιθώριο να επιλέξω έστω και αρνητικά. ¨Αρα ποιός είναι ο ρατσιστής;
Μήπως τα έχουμε μπερδέψει λίγο;

Ρε γαμώτο, ξεκαθαρίστε μέσα σας τις έννοιες. Μην χάβετε ότι διαβάζετε και θα σας πω ένα ....μυστικό: Αυτοί που επικρίνουν τον ρατσισμό αλίμονο αν πέσει αλλοδαπός στα χέρια τους. Είναι γεννημένοι για δικαστές, έχουν πληγωθεί και ζητούν εκδίκηση, φορούν τη μάσκα του δημοκράτη κι αλίμονο στο ζωάκι που θα μπει στον κήπο τους.
Μη μασάτε. Ας σας βάλουν και την ταμπέλα του ρατσιστή, αρκεί να είστε τεκμηριωμένοι.
_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 04, 2011 8:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

stefstath έγραψε:

Μήπως τα έχουμε μπερδέψει λίγο;

ξεκαθαρίστε μέσα σας τις έννοιες. Μην χάβετε ότι διαβάζετε ...



Ούτε τα λεξικά να διαβάζουμε που γράφουν την έννοια για την λέξη ρατσιστής;

Τι άσχετο παραλήρημα είναι αυτό;

Τα πιστεύεις αυτά που γράφεις ή τα λες για να ξεκινήσεις κόντρα;

Διάβασε μερικά λεξικά να δεις τι σημαίνει η έννοια ρατσισμός;

Τα έχεις μπερδέψει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 04, 2011 8:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

stefstath έγραψε:
Με αυτόν τον ρατσισμό, πολύς λόγος έχει γίνει. Έγινε της μόδας η ταμπέλα του και φοριέται παντού. Πάει πακέτο με τον εθνικισμό και τον φασισμό συνήθως και εκφράζει τους ευσεβείς πόθους εκείνων που μας επιβάλλουν το δίδαγμα ενώπιον των οποίων θέλουν να διακριθούν.
Μήπως είναι αυτός ο αληθινός ρατσισμός;
Ρατσισμός δεν είναι να μου απαγορεύεις την επιλογή να επιλέξω; Αν όμως επιλέξω, κάνω διαχωρισμό, οπότε διακρίνω κάτι από κάτι άλλο. Συνεπώς ρατσισμός δεν είναι η επιλογή αλλά να μου επιβάλλεις να επιλέξω θέλοντας και μη. Ρατσιστής είναι συνεπώς ο ενεργών κι όχι ο παραλήπτων. Το να με βάλεις δηλαδή να θέλω τους Αλβανούς, για παράδειγμα, θέλοντας και μη, ισοδυναμεί με το να μου αποκλείεις το περιθώριο να επιλέξω έστω και αρνητικά. ¨Αρα ποιός είναι ο ρατσιστής;
Μήπως τα έχουμε μπερδέψει λίγο;
Με αυτά που διαβάζω σίγουρα τα έχεις μπερδέψει. Και όχι λίγο. Πολύ!
Και η επίκληση στο να μην χάβουμε ό,τι μας σερβίρουν είναι ένα πολύ πιασάρικο επιχείρημα. Δεν έχει ισχύ όμως σε όλα.


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την opyrgos στις Σαβ Ιούν 04, 2011 6:58 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
timestotimes
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 1951

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 04, 2011 9:31 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγω δεν είμαι ρατσιστής... Αυτοί είναι Αλβανοί! Laughing

Αλλο πράγμα ο ρατσισμός κι άλλο το φαινόμενο της έντονης μετανάστευσης και λαθρομετανάστευσης που αντιμετωπίζουμε σήμερα στη χώρα μας. Νομίζω οτι αυθαίρετα χρησιμοποιείται ο όρος στη περίπτωση που ο κόσμος αντιδρά απο ανέχεια, λόγω κορεσμού θέσεων εργασίας. Απο την άλλη όμως δεν θα έπρεπε να το ανοίγουμε το ριμάδι.. πως έφτασε η κατάσταση μέχρι εδώ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 04, 2011 11:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Stefstath να σου πω και εγώ ένα μυστικό, μην χάβεις τον τρόπο ζωής και τα κατεστημένα που σου έχουν λανσάρει.

Από πού και ως που ο τόποι ανήκουν αποκλειστικά σε κάποιους πολίτες;

Γιατί το να μετακινηθεί κάποιος από έναν τόπο σε κάποιον άλλο είναι μετανάστευση και όχι απλή μετακίνηση;

Γιατί όταν έρθει κάποιος που απλά έχει γεννηθεί αλλού κάνει διαφορά;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
timestotimes
Πρύτανης


Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 1951

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 04, 2011 12:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ιδανικα vs επιβιωση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 04, 2011 4:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μπράβο ρε timiestotimes. Ευτυχώς που κατάλαβες τι γράφω.
Και οι ....άλλοι βέβαια κατάλαβαν αλλά δεν το παραδέχονται από εγωισμό. Τουλάχιστον είχες την ειλικρίνεια να πεις ότι ο όρος χρησιμοποιείται αυθαίρετα και λανθασμένα. Είναι άλλο ο μετανάστης και άλλο ο λάθρομετανάστης. Η Ελλάδα είναι μια μικρή βάρκα. Αν μπουν πολλοί θα βουλιάξει. Είμαι ρατσιστής με όποιον μου επιβάλλει οτιδήποτε. Ακόμα και να μην είμαι. Όποιος είναι υπέρ της αθρώας εισόδου των πάντων, να τους κόβει εισιτήριο για το σπίτι του.

Η κοινωνία μας έχει απίστευτα προβλήματα και κινδυνεύει από στιγμή σε στιγμή να καταρρεύσει. Δεν ξέρουμε καν αν τα παιδιά μας θα έχουν ποτέ δουλειά για 500 € κι αν ποτέ πάρουν σύνταξη. Ο καθημερινός εκμαυλισμός τείνει στο άπειρο και σεις ασχολείσθε με πέντε- δέκα αλλοδαπούς που δεν έτυχαν καλής ματεχείρισης για να προάγεται τη βλάκώδη ιδέα του ρατσισμού; Είναι σαν να ψάχνεις παρθένα σε οίκο ανοχής, για να κάνουμε και λίγο χιούμορ.
Αν νομίζετε ότι αυτά τα θέματα που θίγετε είναι επίκαιρα, αυθόρμητα,ανιδιοτελή και ευδόκιμα, τότε συνεχίστε κανονικά γιατί τίθεται πλέον θέμα νοημοσύνης. Αν όμως νομίζετε, ότι συμβαίνει κάτι άλλο να το καταθέσετε και θα σας συμμεριστώ. Με το να κλίνετε πόρτες, απλά με βάζετε να σκέφτομαι διάφορα και δεν είναι καλό για κανέναν μας.

Πηγαίνετε τώρα να πείτε σε εκείνη τη χήρα με τα 4 παιδιά που σκοτώσανε οι αλλοδαποί στην ΑΘήνα για 120 €, να μη βάλλει στο μνήμα του άντρα της την φωτογραφία του αλλά την διακήρυξη των δικαιωμάτων των αλλοδαπών. Να της πείτε ότι είναι παραγγελία του Πύργου, του τρίγωνου και του τετράγωνου για να μην της προσάψουν ...ρατσισμό. Άντε...και με ψηλά το κεφάλι....
_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Θέματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center